» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
1199 / 1206
»»

codeMonkey ::

Ampak treba je bilo dvigniti carine na kitajska elektricna vozila, ker jih drzava financira in so nelojalna konkurenca :))

Butasta pravila IMO. Zakaj ti proizvajalci ne morejo za nizanje kazni dati ta denar v domac (EU) razvoj za infrastrukturo, baterije ali vozila? Je ze bolje, da gre v ZDA ocitno.

Zgodovina sprememb…

MikeRotch ::

Gambino je izjavil:


Tesla nima radarskega tempomata!
Tesla nima senzorja za dež za brisalce!
Tesla nima HUBa!
Tesla nima parkirnih senzorjev!
In še bi lahko našteval.....


Ne bluzi. HUDa nima, ostale funkcionalnosti so pa pokrite.

Grimnir3 ::

MikeRotch je izjavil:

Gambino je izjavil:


Tesla nima radarskega tempomata!
Tesla nima senzorja za dež za brisalce!
Tesla nima HUBa!
Tesla nima parkirnih senzorjev!
In še bi lahko našteval.....


Ne bluzi. HUDa nima, ostale funkcionalnosti so pa pokrite.


So zanič pokrite.
In obljubljajo da bodo že zrihtal skozi sw updejte. Nekoč.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Grimnir3 ()

paradajzos ::

BigWhale je izjavil:

paradajzos je izjavil:

Lepo prosim za predlog za Teslin avto za max 40000 EUR, ki bo velikosti Passata. Ali da napišem drugače - s Passatom se bom peljal še bolj komot kot z BMW 3. Alternativni predlog s strani Tesle pa je?


Nimas ga, zakaj bi primerjal s Teslo? Lahko pa vzames ID7, ki sicer stane 55 jurjev, v petih letih si s ceno na istem.

ID7 si celo upam kupit rabljenega za isti denar kot novo Teslo 3 awd. Ergonomija uporabe neprimerljivo boljša pri VW.
Z VW lahko greš že proti Dalmaciji, ker je dovolj ionityev, v najslabšem primeru ga imaš pa za radij 200 km.
Levakarski fake forum.
Moderatorske manipulacije.
Serijsko.

Gambino ::

Grimnir3 je izjavil:

MikeRotch je izjavil:

Gambino je izjavil:


Tesla nima radarskega tempomata!
Tesla nima senzorja za dež za brisalce!
Tesla nima HUBa!
Tesla nima parkirnih senzorjev!
In še bi lahko našteval.....


Ne bluzi. HUDa nima, ostale funkcionalnosti so pa pokrite.


So zanič pokrite.
In obljubljajo da bodo že zrihtal skozi sw updejte. Nekoč.


Točno tako!

Tesla pač špara na senzorjih, ki niso vredni več kot 20E, smešno, potem jim pa v dežju ne delujejo brisalci, kaj je smrtno nevarno. Smešno res!

MikeRotch ::

So zanič pokrite.
In obljubljajo da bodo že zrihtal skozi sw updejte. Nekoč.


Ali so zanič ali ne je druga debata. Tudi pri škodinem infotainmentu je marsikaj zanič. Za točno tega Superba ne vem, ampak pri Octaviji je razlika kar očitna. Malo manj dvojnih standardov prosim pa malo več objektivnosti pri primerjavi.

Ko si ravno sw update omenil. Še ena stvar, ki jo Tesla ima Škoda pa ne.

Za 10 jurjev razlike bi pričakoval, da boste imeli kakšno bolj konkretno kritiko kot to, da je treba v določenih pogojih brisalce na roke vklopit.

Tesla pač špara na senzorjih, ki niso vredni več kot 20E, smešno, potem jim pa v dežju ne delujejo brisalci, kaj je smrtno nevarno. Smešno res!


Smrtno nevarno, majkemi. Ko bi vsaj bil nekje gumb s katerim bi lahko vklopil brisalce :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: MikeRotch ()

paradajzos ::

BigWhale je izjavil:

paradajzos je izjavil:


Realno potrebuješ 500 konjski motor? Res? Oprema ni primerljiva, sorry.


Kaj TOCNO ni primerljivo?

paradajzos je izjavil:

Da ne omenjam egonomije in udobja vožnje po standardnih slovenskih luknjastih cestah.


Jaz sem vozil oba, Tesla ma butaste zmigavce, in retarded brisalce. VW je, kar se UXa tice, en izmed slabsih. Udobje na nasih cestah, je v bistvo enako. Tesle so tko trde kot VW.


Linkani phev Superb ima v primerjavi s Teslo 3 fantastičen UI, brezžično polnjenje telefona z brezžičnim apple car playem (za razliko od Tesle, ki sploh nima acp), HUD, radarski tempomat na svoji palčki, žmigavci na palčki, izbira vožnje na svoji palčki, brisalci in pranje stekla na palčki, fizični gumbi za klimo in sedeže. Pa verjetno se ne bo tapiciranje volana odlepilo stran v treh letih. Kamera tudi spredaj., da ne omenjam gumba za premikanje ogledal na vratih - ne moreš verjet, ne rabiš hodit v ekran med vožnjo (če bi hotel takrat spreminjat) in iz menija izbirat, da premikaš ogledala z vrtljivimi knofi na volanu.
A sem omenil instrument cluster pred voznikom?
Levakarski fake forum.
Moderatorske manipulacije.
Serijsko.

Zgodovina sprememb…

paradajzos ::

endelin je izjavil:

Po drugi strani imaš v Tesli panoramo

Marsikdo bi raje kupil verzijo brez panorame ki se jo ne da niti zatemniti in potem žganje sonca direktno v glavi ter potem iskanje cenenih zatemnilnikov na kitajskih spletnih trgovinah

Saj lahko doplačaš 1.2 jurja za sedeže iz bele plastike, da se vsaj notranjost manj žge, pa klobuk na glavo :)
Levakarski fake forum.
Moderatorske manipulacije.
Serijsko.

MikeRotch ::

Lahko pa doplačaš 10 jurjev za Škodo, ki nima osnovnih stvari kot je OTA update, pa še 1000 bi jih lahko naštel, ampak ne bom :)

Res ste bogi s to mentalno gimnastiko.

paradajzos ::

MikeRotch je izjavil:

So zanič pokrite.
In obljubljajo da bodo že zrihtal skozi sw updejte. Nekoč.


Ali so zanič ali ne je druga debata. Tudi pri škodinem infotainmentu je marsikaj zanič. Za točno tega Superba ne vem, ampak pri Octaviji je razlika kar očitna. Malo manj dvojnih standardov prosim pa malo več objektivnosti pri primerjavi.

Ko si ravno sw update omenil. Še ena stvar, ki jo Tesla ima Škoda pa ne.

Za 10 jurjev razlike bi pričakoval, da boste imeli kakšno bolj konkretno kritiko kot to, da je treba v določenih pogojih brisalce na roke vklopit.

Tesla pač špara na senzorjih, ki niso vredni več kot 20E, smešno, potem jim pa v dežju ne delujejo brisalci, kaj je smrtno nevarno. Smešno res!


Smrtno nevarno, majkemi. Ko bi vsaj bil nekje gumb s katerim bi lahko vklopil brisalce :)

Pri Tesli je vse na infotainmentu, pri Superbu pač ne. Ko boš sprobal tega konkretnega, se lahko oglasiš in konkretno poveš. Jaz sem vozil staro trojko, novo trojko, ipsilonko, ID7 in tudi škodo z novim infotainmentom.
Ne pišem na pamet.
Absolutno nimam volje, da me en Musk predrkava z žmigavci, brisalci in fantomskim bremzanjem v šlampasto narejenem avtu.

MikeRotch je izjavil:

Lahko pa doplačaš 10 jurjev za Škodo, ki nima osnovnih stvari kot je OTA update, pa še 1000 bi jih lahko naštel, ampak ne bom :)

Res ste bogi s to mentalno gimnastiko.

OTA update? A za zvok troblje, ki imitira drisko?
Pa mislim - “ki nima osnovnih stvari kot je OTA update”? ROFL! Imam rajši “osnovne stvari kot so normalni žmigavci”.
Levakarski fake forum.
Moderatorske manipulacije.
Serijsko.

Zgodovina sprememb…

Grimnir3 ::

OTA update je minus in ne plus.

Da boste to dojeli bo očitno treba en hekerski napad ki bo brickal zadosti avtov.
Ali pa zajeb iz strani proizvajalca. Tudi google, cloudflare, aws, azure, fb,... Kdaj pa kdaj počepnejo in slej ko prej se bo to zgodilo tudi avtomobilskim proizvajalcem.

MikeRotch ::

Pa mislim - "ki nima osnovnih stvari kot je OTA update"? ROFL! Imam rajši "osnovne stvari kot so normalni žmigavci".


Upam, da vidiš ironijo v tem stavku :)

paradajzos ::

MikeRotch je izjavil:

Pa mislim - "ki nima osnovnih stvari kot je OTA update"? ROFL! Imam rajši "osnovne stvari kot so normalni žmigavci".


Upam, da vidiš ironijo v tem stavku :)

Sem upal, da jo boš ti.
Levakarski fake forum.
Moderatorske manipulacije.
Serijsko.

Grimnir3 ::

OTA je potuha, da narediš pol produkt, pa ga potem flikas.

Vidim kaj se je zgodilo z igrami.
Nekoč so morali igre narediti v prvo v nulo, sedaj pa moraš počakat mesec ali dva ali pa leto da zares popatchajo zadeve da so tam kjer bi morale bit ob izzidu.

paradajzos ::

Grimnir3 je izjavil:

OTA je potuha, da narediš pol produkt, pa ga potem flikas.

Vidim kaj se je zgodilo z igrami.
Nekoč so morali igre narediti v prvo v nulo, sedaj pa moraš počakat mesec ali dva ali pa leto da zares popatchajo zadeve da so tam kjer bi morale bit ob izzidu.

Točno to, kar si napisal.
Pred leti smo se zafrkavali v smislu, kaj bi bilo, če bi bili avti narejeni s softverom kot je naprimer Windows in bi morali krpat pomankljivosti na daljavo.
No, Tesla je to uresničila in enim je to celo feature.
Levakarski fake forum.
Moderatorske manipulacije.
Serijsko.

Zgodovina sprememb…

BigBoss ::

MikeRotch je izjavil:


Smrtno nevarno, majkemi. Ko bi vsaj bil nekje gumb s katerim bi lahko vklopil brisalce :)


Ti pa še nisi vozil tesle, vidim.
Meni brisalci delajo b.p. Enkrat na vsake kvatre se zgodi, da ko zeloooo na drobno prši ne skapira pravočasno, da je za pobrisat. In moram pritisnit tisti "gumb ki ga ni". Sicer pa sploh ne vem, da je treba brisalce vklapljat.
Pa tudi ne, da je treba karkoli delat okoli luči, ker to rihta sam.
Pa ni mi treba zaganjat avta vsakič, ko se vsedem not.
Pa ni mi treba nastavljat sedežev (ker se sami, ko se vsedem not)

In ko je ravno nekdo omenil Dalmacijo: Čez celo dalmacijo skoraj do Dubrovnika sem se letos peljal brez težav. Z dvema 20 min. postankoma za polnjenje in kofe (ki bi jih naredil tako ali tako).

kow ::

Grimnir3 je izjavil:

OTA je potuha, da narediš pol produkt, pa ga potem flikas.

Vidim kaj se je zgodilo z igrami.
Nekoč so morali igre narediti v prvo v nulo, sedaj pa moraš počakat mesec ali dva ali pa leto da zares popatchajo zadeve da so tam kjer bi morale bit ob izzidu.


Bedarija. Niso iz prve naredili "v nulo". Ti samo nikoli nisi opazil, da bi lahko bilo bolje. Ker nisi dobil izboljsav.
Imas delno prav, da OTA omogoca prehitro plasirati slab produkt. Hkrati pa zanemarjas prednosti. Naknadno glancanje produkta in dodajanje novih featurjev.

Ker software pridobiva na pomembnosti, se mi zdi da bo v prihodnosti se bolj smiselno kupovati modele, ki se prodajajo v visokih stevilkah.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

MikeRotch ::

Meni brisalci delajo b.p. Enkrat na vsake kvatre se zgodi, da ko zeloooo na drobno prši ne skapira pravočasno, da je za pobrisat. In moram pritisnit tisti "gumb ki ga ni". Sicer pa sploh ne vem, da je treba brisalce vklapljat.


Sarkazem je bil. Imam podobne izkušnje. Samodejni brisalci niso najboljši ampak večino časa delajo OK.

Ampak geniji tukaj gor morajo nekako upravičiti 10 jurjev več za Škodo pa se oklepajo vsake bilke :)

Gregor P ::

Za mene OTA nadgradnja ni neka prednost, ampak sem skoraj prepričan, da sem videl nek pano v Ljubljani, kjer je pisalo, da Škoda ima to.

Tole morda?
https://www.skoda.si/servis-in-dopolnil...
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

paradajzos ::

BigBoss je izjavil:

MikeRotch je izjavil:


Smrtno nevarno, majkemi. Ko bi vsaj bil nekje gumb s katerim bi lahko vklopil brisalce :)


Ti pa še nisi vozil tesle, vidim.
Meni brisalci delajo b.p. Enkrat na vsake kvatre se zgodi, da ko zeloooo na drobno prši ne skapira pravočasno, da je za pobrisat. In moram pritisnit tisti "gumb ki ga ni". Sicer pa sploh ne vem, da je treba brisalce vklapljat.
Pa tudi ne, da je treba karkoli delat okoli luči, ker to rihta sam.
Pa ni mi treba zaganjat avta vsakič, ko se vsedem not.
Pa ni mi treba nastavljat sedežev (ker se sami, ko se vsedem not)

In ko je ravno nekdo omenil Dalmacijo: Čez celo dalmacijo skoraj do Dubrovnika sem se letos peljal brez težav. Z dvema 20 min. postankoma za polnjenje in kofe (ki bi jih naredil tako ali tako).

Edina prednost Tesle pred drugimi EVji je SC network. Se pa ta prednost topi, ker se postavljajo Ionity postaje, ki so zelo hitre. Kolikor sem gledal, Hrvaška obala že pokrita.
Levakarski fake forum.
Moderatorske manipulacije.
Serijsko.

BigBoss ::

:)

Ima pa eno res slabo stran.
Tako sem se navadil, da se sam zaklene, ko grem stran, da sem zadnjič, ko sem vozil drug avto stalno puščal odklenjenega ;(

endelin ::

Ota update po eni strani dovoli da kupcu prodaš model 3 brez parkirnih senzorjev in potem taisti kupec dobi simulacijo senzorjev preko kamere ćez pol leta>:D

paradajzos ::

BigBoss je izjavil:

:)

Ima pa eno res slabo stran.
Tako sem se navadil, da se sam zaklene, ko grem stran, da sem zadnjič, ko sem vozil drug avto stalno puščal odklenjenega ;(

Z roko pobožat kljuko avta, ko greš stran, ni neki napor ali karkoli.
Levakarski fake forum.
Moderatorske manipulacije.
Serijsko.

BigBoss ::

paradajzos je izjavil:

BigBoss je izjavil:

:)

Ima pa eno res slabo stran.
Tako sem se navadil, da se sam zaklene, ko grem stran, da sem zadnjič, ko sem vozil drug avto stalno puščal odklenjenega ;(

Z roko pobožat kljuko avta, ko greš stran, ni neki napor ali karkoli.


Kakšno božanje z roko ?
Ko gre tvoj telefon stran, za par metrov, reče bibip pa se zaklene. Ko pride telefon zraven, se pa odklene.

Gambino ::

Citat lastnika nove trojke (HL). Avto je star 6. mesecev in ima 7500km.

Pri stoječem avtu in spuščenem senčniku je ispadlo ogledalo (obviselo na el. kablih), avto je stal sicer na soncu. Malo neumno bi bilo doživeti to med vožnjo.
Čričkanje pri zmernih ali nizkih temperaturah v armaturki med volanom in šipo.
Oblazinjenje voznikovega sedeža deformirano (guba na stranskem delu sedala)
Od prvega dne neenakomerno/skakajoče zapiranje pokrova od polnilnega priključka.
Kakovost laka na odbijačih, avto še ni videl snega pa je na mestih barva predrta in plastika odkrnjena.



Kaj te avte izdelujejo v Zastavi?

paradajzos ::

BigBoss je izjavil:

paradajzos je izjavil:

BigBoss je izjavil:

:)

Ima pa eno res slabo stran.
Tako sem se navadil, da se sam zaklene, ko grem stran, da sem zadnjič, ko sem vozil drug avto stalno puščal odklenjenega ;(

Z roko pobožat kljuko avta, ko greš stran, ni neki napor ali karkoli.


Kakšno božanje z roko ?
Ko gre tvoj telefon stran, za par metrov, reče bibip pa se zaklene. Ko pride telefon zraven, se pa odklene.

Razumem. Alternativa je to, kar sem napisal. In ko se vrnem, primem kljuko in avto se odklene. Še dobro, da imam ogrevane in hlajene/ventilirane sedeže, da si od tega napora potem lahko odpočijem.
Levakarski fake forum.
Moderatorske manipulacije.
Serijsko.

MikeRotch ::

paradajzos je izjavil:


Z roko pobožat kljuko avta, ko greš stran, ni neki napor ali karkoli.


Kot sem že prej napisal.

Vse kar ima Tesla več je nepotrebno, brezveze, varnostni rizik itd.

Še dobro, da imam ogrevane in hlajene/ventilirane sedeže, da si od tega napora potem lahko odpočijem.


Odloči se katere avtomobile sploh primerjaš.

Prej si omenjal, da manjkajo ročke za smernike, torej govoriš o Model 3, ki ima hlajene sedeže? Ali govoriš o Model Y, ki nima hlajenih sedežev, ima pa ročke?

Ali si sproti zmišljuješ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: MikeRotch ()

paradajzos ::

MikeRotch je izjavil:

Meni brisalci delajo b.p. Enkrat na vsake kvatre se zgodi, da ko zeloooo na drobno prši ne skapira pravočasno, da je za pobrisat. In moram pritisnit tisti "gumb ki ga ni". Sicer pa sploh ne vem, da je treba brisalce vklapljat.


Sarkazem je bil. Imam podobne izkušnje. Samodejni brisalci niso najboljši ampak večino časa delajo OK.

Ampak geniji tukaj gor morajo nekako upravičiti 10 jurjev več za Škodo pa se oklepajo vsake bilke :)

Meni so se na testni vožnji s Teslo 3 “dogajali brisalci”. Komedija.
Si mislil napisat, da gre za škodo s 1000+ kilometrov dosega in z normalno ergonomijo vožnje brez občutka, da voziš tovornjak opeke s pospeški rakete in vztrajnostjo tovornjaka opeke?

MikeRotch je izjavil:

paradajzos je izjavil:


Z roko pobožat kljuko avta, ko greš stran, ni neki napor ali karkoli.


Kot sem že prej napisal.

Vse kar ima Tesla več je nepotrebno, brezveze, varnostni rizik itd.

Še dobro, da imam ogrevane in hlajene/ventilirane sedeže, da si od tega napora potem lahko odpočijem.


Odloči se katere avtomobile sploh primerjaš.

Prej si omenjal, da manjkajo ročke za smernike, torej govoriš o Model 3, ki ima hlajene sedeže? Ali govoriš o Model Y, ki nima hlajenih sedežev, ima pa ročke?

Ali si sproti zmišljuješ?


Ah model, takšna Škoda (zgolj ice in ne phev) je imela hlajene in ogrevane sedeže že takrat, ko Tesla 3 sploh še ni obstajala.
Levakarski fake forum.
Moderatorske manipulacije.
Serijsko.

Zgodovina sprememb…

MikeRotch ::

Ah model, takšna Škoda (zgolj ice in ne phev) je imela hlajene in ogrevane sedeže že takrat, ko Tesla 3 sploh še ni obstajala.


Super. Tvoj point pa je?

MikeRotch ::

Si mislil napisat, da gre za škodo s 1000+ kilometrov dosega in z normalno ergonomijo vožnje brez občutka, da voziš tovornjak opeke s pospeški rakete in vztrajnostjo tovornjaka opeke?


Si spet malo zmišljuješ in pišeš prosto po prešernu. Superb PHEV ima 20kWh neto baterije in 45 litrov tanka. V taki konfiguraciji na avtocesti narediš cca. 600, 650km pri normalni vožnji po omejitvah.

Ampak tebe seveda dejstva ne motijo. Vzel boš mestno porabo PHEVa, doseg TDIja in vse skupaj primerjal z namišljenim modelom Tesle :)

Gregor P ::

Če me spomin ne vara, narediš pri hibridni Toyoti, ki ima mislim da celo malo manjši tank več km. Torej je ta Škoda malo bolj potratna. Morda zaradi dodatne teže baterije, motorja?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

paradajzos ::

MikeRotch je izjavil:

Ah model, takšna Škoda (zgolj ice in ne phev) je imela hlajene in ogrevane sedeže že takrat, ko Tesla 3 sploh še ni obstajala.


Super. Tvoj point pa je?

Da ne vem komu je namenjena ta impresioniranost s fičri od Tesle, od katerih je edini pravi 500 konjev moči, ki pa ne vem kdo jo potrebuje. Vse ostalo so imeli navadni ICE avti že dolgo. Razen prdenja in OTA updateov - vsake par let je kakšen update na ICE servisu in to je to. Ni potem avto spremenjen, da ga ne spoznaš.
Po drugi strani pa na Tesli manjka ogromno in gimmicki tega ne morejo nadomestit.
Levakarski fake forum.
Moderatorske manipulacije.
Serijsko.

DamijanD ::

redtech je izjavil:

Akcijska ponudba VW ID.4 Pure (52 kWh, doseg 364 km, WLTP)
34.679€: akcijska MPC cena
-500 €: VW BON za fin./zav.
-7.200 €: Borzen subvencija
26.979€: strošek kupca v primeru pridobitve nepovratne finančne spodbude Borzen
:O
Pravilo pri nakupu novega avtomobila, vedno v decembru (velja za vse).

Problem je samo, da je 52kWh pri takem avtu malo malo...

MikeRotch ::

Vse ostalo so imeli navadni ICE avti že dolgo.


Vsega sicer ne, večino pa definitivno. Problem je, ker vsega tega še danes nimajo v tako ugodnem in vsestranskem paketu kot ga ponuja Tesla.

Case and point - Tale tvoja Škoda, ki s podobno opremo stane 10 jurjev več.

endelin ::

DamijanD je izjavil:

redtech je izjavil:

Akcijska ponudba VW ID.4 Pure (52 kWh, doseg 364 km, WLTP)
34.679€: akcijska MPC cena
-500 €: VW BON za fin./zav.
-7.200 €: Borzen subvencija
26.979€: strošek kupca v primeru pridobitve nepovratne finančne spodbude Borzen
:O
Pravilo pri nakupu novega avtomobila, vedno v decembru (velja za vse).

Problem je samo, da je 52kWh pri takem avtu malo malo...

Če voziš 100 lahko pride od LJ—koper—lj>:D

paradajzos ::

MikeRotch je izjavil:

Vse ostalo so imeli navadni ICE avti že dolgo.


Vsega sicer ne, večino pa definitivno. Problem je, ker vsega tega še danes nimajo v tako ugodnem in vsestranskem paketu kot ga ponuja Tesla.

Case and point - Tale tvoja Škoda, ki s podobno opremo stane 10 jurjev več.

In ima 1000+ kilometrov dosega. Plus da je avto in ne šlampasta konzola na touch. Koliko stane RW LR model 3? Malo več, kot si računal, ane? Pa nima niti slučajno realnih 550 km dosega.
Levakarski fake forum.
Moderatorske manipulacije.
Serijsko.

Zgodovina sprememb…

BigWhale ::

endelin je izjavil:

Bigwhale: nissan ti je razpadel?:D


Nah, sam mal je naluknjan zarad toce. :D

BigWhale ::

paradajzos je izjavil:


ID7 si celo upam kupit rabljenega za isti denar kot novo Teslo 3 awd.


Kaj pol sploh polemiziras, kupi ID7 in bodi srecen. :D

paradajzos je izjavil:

Ergonomija uporabe neprimerljivo boljša pri VW.


Kaj TOCNO je boljs? Tle mors bit bolj specificen. Jaz brez tezav nastejem stvari, ki so pri Tesli boljse in slabse od konkurence. VWji sicer se nikoli niso imeli blazno smiselnega UXa, sem jih dovolj prevozil.

paradajzos je izjavil:

Z VW lahko greš že proti Dalmaciji, ker je dovolj ionityev, v najslabšem primeru ga imaš pa za radij 200 km.


A s Teslo pa ne mors, al kaj? Ne razumem te trditve.

BigWhale ::

paradajzos je izjavil:

Linkani phev Superb ima v primerjavi s Teslo 3 fantastičen UI


To se ti samo zdi, ker si se UIja navadil.

paradajzos je izjavil:

brezžično polnjenje telefona z brezžičnim apple car playem (za razliko od Tesle, ki sploh nima acp), HUD, radarski tempomat na svoji palčki, žmigavci na palčki, izbira vožnje na svoji palčki, brisalci in pranje stekla na palčki, fizični gumbi za klimo in sedeže.


Tesla ima dva brezzicna polnilca za telefon. Carplaya ne potrebuje, ker je vmesnik, ki ga dobis primerljiv in v nekaterih stvareh tudi boljsi. Za zmigavce sem ze rekel, da so slabsi, Radarski tempomas upravljas na volanu, tudi brisalce upravljas na volanu. Pranje stekla je na enem gumbu. Gumbi za klimo bi bili boljsi, ampak dejansko je kaj vec kot spreminjanje temperature, zlo redko uporabljeno. Sedez se sam nastavi, ko vstopis v avto, ce moras popravljat imas klasicne gumbe na strani.

paradajzos je izjavil:

Kamera tudi spredaj., da ne omenjam gumba za premikanje ogledal na vratih - ne moreš verjet, ne rabiš hodit v ekran med vožnjo (če bi hotel takrat spreminjat) in iz menija izbirat, da premikaš ogledala z vrtljivimi knofi na volanu.
A sem omenil instrument cluster pred voznikom?


Kamera spredaj bi bila res fajn in to, da je ni je izjemno butasto, true. Gumbi za premikanje ogledal? Ogledala se nastavijo ob vstopu v avto. Med voznjo pa tega nimas kaj spreminjat. Imas pa recimo 4 gumbe za okna, nekaj kar je VW vecinoma ven vrgel.

Instrument cluster je odvec, ker imas vse pomembne informacije skoraj v visini oci. Ekran je dejansko zlo ok postavljen.

BigBoss je izjavil:


Meni brisalci delajo b.p. Enkrat na vsake kvatre se zgodi, da ko zeloooo na drobno prši ne skapira pravočasno, da je za pobrisat. In moram pritisnit tisti "gumb ki ga ni". Sicer pa sploh ne vem, da je treba brisalce vklapljat.


Ne nakladaj, avtomatski brisalci so sranje. :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

BigWhale ::

paradajzos je izjavil:


Da ne vem komu je namenjena ta impresioniranost s fičri od Tesle, od katerih je edini pravi 500 konjev moči, ki pa ne vem kdo jo potrebuje. Vse ostalo so imeli navadni ICE avti že dolgo.


Moving the goal post much? Pa saj ni nihce impresioniran s Teslinimi featurji. Jaz samo pravim, da dobis vso to opremo in featurje v osnovni verziji avtomobila. In ce v kak drug ICE zmeces to opremo, te velikokrat tak avto stane vec kot Tesla.

paradajzos je izjavil:

Razen prdenja in OTA updateov - vsake par let je kakšen update na ICE servisu in to je to. Ni potem avto spremenjen, da ga ne spoznaš.
Po drugi strani pa na Tesli manjka ogromno in gimmicki tega ne morejo nadomestit.


Tesli dejansko manjka se ena sprednja kamera, ima storaste zmigavce, in avtomatski brisalci so res sranje. HUD bi bilo lepo imet. Vse ostalo je pa on-par z ostalimi avtomobili, velikokrat za manj denarja.

Ease of use je velikokrat precej hassle free. Vstop in izstop iz avtomobila ter zaklepanje, avtomatsko prestavljanje iz R v D pri vec tockovnem obracanju, avtomatsko prestavljanje v R ali D, glede na to kam se bos odpeljal, upravljanje kupa stvari v avtu na daljavo, do tega, da te avto opozori, ce pozabis odprta vrata ali okna ...

paradajzos je izjavil:


In ima 1000+ kilometrov dosega.


Vecina ljudi se 1000+ kilometrov pelje maximalno enkrat letno, marsikdo pa se to ne. Polnjenje na poti zna biti tecno, samo meni osebno ni pa tolk tecno, da ne bi bilo vredno 3000 EUR letno. Vsakomur svoje v bistvu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

paradajzos ::

Kaj TOCNO je boljs? Tle mors bit bolj specificen. Jaz brez tezav nastejem stvari, ki so pri Tesli boljse in slabse od konkurence. VWji sicer se nikoli niso imeli blazno smiselnega UXa, sem jih dovolj prevozil.


Se pravi ID7: To da ni vse preko zaslona. Da ima instrument cluster. Da ima HUD. In če mi UI na ekranu ne paše, laufam Apple car play.

A s Teslo pa ne mors, al kaj? Ne razumem te trditve.

Edini preostali argument za bližnje Balkanske kraje v korist Tesle se topi - SC network, zdej lahko tudi z ID7 prideš "do Dubrovnika"

To se ti samo zdi, ker si se UIja navadil.

Se pravi linkani Superb. Kot prej napisano, vsak avto z normalnim instrument clustrom, normalnimi ročkami za smernike, brisalce, radarski tempomat, fizičnimi gumbi za klimo in ogledala je boljši od Tesle 3 ali Y po ergonomiji.

Moving the goal post much? Pa saj ni nihce impresioniran s Teslinimi featurji. Jaz samo pravim, da dobis vso to opremo in featurje v osnovni verziji avtomobila. In ce v kak drug ICE zmeces to opremo, te velikokrat tak avto stane vec kot Tesla.

Jaz sem ti pa napisal, da ne dobiš polne opreme na ne-awd Teslah in da pri linkanem Superbu dobiš vse v paketu, ki je bolj bogat od Tesle 3 ali Y LR.
-------------

Jaz se kar večkrat peljem v rangu 800 - 1000 km. In pri tem, če mi tako odgovarja, mi ni treba tankat od doma pa nazaj do doma.
Levakarski fake forum.
Moderatorske manipulacije.
Serijsko.

MikeRotch ::

Jaz se kar večkrat peljem v rangu 800 - 1000 km. In pri tem, če mi tako odgovarja, mi ni treba tankat od doma pa nazaj do doma.


Ampak se je muka voziti 1000km, ker imaš tako počasen avto, da še prehitiš težko.

Saj veš, arbitrarno se odločamo, kaj je na avtu brezveze in kaj ni :)

paradajzos ::

MikeRotch je izjavil:

Jaz se kar večkrat peljem v rangu 800 - 1000 km. In pri tem, če mi tako odgovarja, mi ni treba tankat od doma pa nazaj do doma.


Ampak se je muka voziti 1000km, ker imaš tako počasen avto, da še prehitiš težko.

Saj veš, arbitrarno se odločamo, kaj je na avtu brezveze in kaj ni :)

Ah ne, 230 km/h je uradna najvišja hitrost, pospešek pa dovolj, da prehitim vse Tesla, ki se na avtocesti cijazijo 90 za tovornjaki.
Aja, koliko je uradna najvišja hitrost Tesle 3 LR AWD? Mislim, ko si že omenil…:)
Levakarski fake forum.
Moderatorske manipulacije.
Serijsko.

Zgodovina sprememb…

MikeRotch ::

Pospešek je važen, vse ostalo je brezveze.

paradajzos ::

MikeRotch je izjavil:

Pospešek je važen, vse ostalo je brezveze.

Za kamionom 90 km/h je za Teslo važen kvečjemu avtopilot. Pa da ni veliko nadvozov nad avtocesto :))
Levakarski fake forum.
Moderatorske manipulacije.
Serijsko.

Zgodovina sprememb…

BigWhale ::

paradajzos je izjavil:

Kaj TOCNO je boljs? Tle mors bit bolj specificen. Jaz brez tezav nastejem stvari, ki so pri Tesli boljse in slabse od konkurence. VWji sicer se nikoli niso imeli blazno smiselnega UXa, sem jih dovolj prevozil.

Se pravi ID7: To da ni vse preko zaslona. Da ima instrument cluster. Da ima HUD. In če mi UI na ekranu ne paše, laufam Apple car play.


Izmed stvari, ki si jih nastel je HUD edina stvar, ki je ni v tesli. Ostalo so subjektivne zadeve in ne pomenijo, da ima en ali drugi avto boljsi UX ali UI. Novi UI v VWjih je kr zalost, na zalost. Nemci, vsi po vrsti, ne samo VW, se bodo morali se marsikaj nauciti o UIjih in UXu. BMW na primer, ima katastrofalne menije in na stavljanje parametrov voznje. Mercedes zahteva od tebe, da s kapacitivno drkalico med voznjo furas selector po ekranu. :D

paradajzos je izjavil:


Edini preostali argument za bližnje Balkanske kraje v korist Tesle se topi - SC network, zdej lahko tudi z ID7 prideš "do Dubrovnika"


Sel ves, da Tesla odpira SCje tud za druga vozila? Kljub vsemu majo Tesle se vedno prednost, ker je cena malenkost nizja in ker je polnjenje samo Plug&Play.

paradajzos je izjavil:

Kot prej napisano, vsak avto z normalnim instrument clustrom, normalnimi ročkami za smernike, brisalce, radarski tempomat, fizičnimi gumbi za klimo in ogledala je boljši od Tesle 3 ali Y po ergonomiji.


Zmigavci imajo precej boljsi UX z rockami, jasno. Tudi senzor za brisalce je boljsi od Tesline kamere. Vse ostalo kar si pa nastel je pa v Tesli v vecini precej dobro reseno in v tistem Superbu nimas nobene prednosti.

paradajzos je izjavil:


Jaz sem ti pa napisal, da ne dobiš polne opreme na ne-awd Teslah in da pri linkanem Superbu dobiš vse v paketu, ki je bolj bogat od Tesle 3 ali Y LR.


Razen AWDja je v vseh Teslah polna oprema. Vse dobis in nicesar ne rabis dokupit. Pri Superbu pa dobis HUD, rocke za zmigavce, senzor za dez, in zanic UX, ki bo ostal s tabo dokler ne prodas avtomobila.

paradajzos je izjavil:


Jaz se kar večkrat peljem v rangu 800 - 1000 km. In pri tem, če mi tako odgovarja, mi ni treba tankat od doma pa nazaj do doma.


Potem bos pac kupil Superba, a ne? Ampak to se ne pomeni, da je avto, ki ima doseg 1000km objektivno najboljsi, pa se lahko ti na glavo postavis zaradi tega, ni vsem pomembno, da ima avto tak doseg. Vecini pravzaprav ni.

Jaz tud ne prodajam EVjev kot nekaj najboljsega pod soncem, ker niso. So pa v vecinoma good enough in velikokrat boljsi in cenejsi od ICE vozil, na daljsi rok uporabe avtomobila.

paradajzos ::

V osnovi se lahko vsedem v vsak avto, ki ima ročke, vrtljive gumbe ipd. fizične kontrole za osnovne funkcije in se odpeljem.
Pri Tesli ni tako. Traja nekaj časa. Slaba ergonomija, pa se lahko tudi ti postaviš na glavo glede "slabega UIja pri VW".
Se vsedem v normalen avto, pritisnem na knof za štart, pogledam kje je ročka z oznakami P,N,D,R, kje je knof z oznako za ročno, naštelam stranska ogledala z gumbom na vratih, sredinsko ogledalo na roke (čakam, kdaj bo Tesla to naredila na servo iz menija na ekranu), na roke obrnem zračnike, kmor mi paše in gremo. 20 sekund. In potem vozim in ne iščem knofa za smernike sredi gužve v krožišču.
Vse ostalo je sekundarno, osnove uporabe avta delujejo intuitivno in te ne spravljajo v nevarnost nesreče.
Levakarski fake forum.
Moderatorske manipulacije.
Serijsko.

Zgodovina sprememb…

paradajzos ::

Pa še tole: Tesla 3 in Y nimata pred voznikom ničesar, niti HUD niti instrument cluster. Trditi, da je konstantno pogledovanje na desno na osrednji ekran za kontrolo hitrosti in druge informacije, ki so običajno na instrumentih za volanom, isto kot to imeti pred očmi, se mi ne zdi ravno ok. Se pravi Tesla bi lahko imela vsaj eno ali drugo - HUD ali vsaj nek preprost zaslonček kot je v ID7 (kjer pa je oboje). Oboje je tudi v temu superbu.
Levakarski fake forum.
Moderatorske manipulacije.
Serijsko.

temni_princ ::

"knof za start" haha kaj je to nek legacy feature iz 2010. Stric, treba bo v penzijo počasi, čas vas bo povozil.

paradajzos ::

temni_princ je izjavil:

"knof za start" haha kaj je to nek legacy feature iz 2010. Stric, treba bo v penzijo počasi, čas vas bo povozil.

Leta 2023 je bilo 60-70 % novih avtov na ameriškem trgu z gumbom na pritisk - namesto na vrtenje ključa :). Tesla ima cca polovico EV trga novih avtov v ZDA - se pravi tam enih 5% vsega skupaj. Tudi če je par procentov gor-dol, si ti v lastnem mehurčku, poba.
Da ti ne bo poču pred nosom.
Stric lahko hitro postaneš, a si ti tudi že?
Levakarski fake forum.
Moderatorske manipulacije.
Serijsko.

Zgodovina sprememb…

««
1199 / 1206
»»