» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
1186 / 1187
»»

MikeRotch ::

Vsakemu je jasno da so subvencije višje za EV kot za ICE.


Vsakemu, ki si ne vzame 10 minut, da bi si pogledal kako stvari v resnici stojijo.

Saj je BW lepo napisal. Subvencijo za EV dobi sosed, pa gre vsem v nos, ker mu je "država nakazala 4500€".

Dokler so te subvencije na ravni multinacionalk pa povprečen potrošnik nima vpogleda na to.

NajiM ::

Še kar nabijaš svoje ;))). Fak eni ste res posebni...ja res je, ne vem koliko subvencij plačajo države rafinerijam in pa tistim ki nafto črpajo. Ampak teh v Sloveniji nimamo. Vse ostalo kar zelenci trdijo da so subvencije za ICE je pa navaden bullshit.

nejc_nejc ::

utk
točno veš kaj mislim, raje "preračunaj" saj itak samo to delaš ...:))

Utk ::

Ja ne, sanja se mi ne kaj misliš. Po moje je lahko nekdo za subvencije ali je pa proti. Če je nekje vmes, potem je pač za.
Vsak pa lahko po svoje fantazira kaj "po njegovo treba subvencionirat".
Pa sej vsi vemo kaj...tisto od česar bom jaz nekaj dobil, ne pa tistega od česar itak nimam nič.

kow ::

NajiM je izjavil:

Še kar nabijaš svoje ;))). Fak eni ste res posebni...ja res je, ne vem koliko subvencij plačajo države rafinerijam in pa tistim ki nafto črpajo. Ampak teh v Sloveniji nimamo. Vse ostalo kar zelenci trdijo da so subvencije za ICE je pa navaden bullshit.


Subvencije so bile v preteklosti OGROMNE. Ni mi jasno kako lahko kdorkoli zanika kaj takega. Ali mislis, da so se zeleznice zgradile same? Kaj pa tankerji? Naftovodi? Refinerije? Jeklarska industrija? Ceste? Vse to je bilo v preteklosti MOCNO subvencionirano in je pomagalo zgraditi ucinkovito distribucijo goriv.

Nobenega razloga ni da ne bi mocno subvencionirali BEV in infrastrukturo. V bistvu je zadeva no brainer in precej poceni. Ker prihranki v prihodnosti bodo ogromni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

NajiM ::

aha, ko pa obrnemo igrico gremo pa v zgodovino. Pa v tankerje, rafinerije, jeklarsk0. Pa ceste, a BEV letijo že po zraku? Patetični ste...

nejc_nejc ::

Nobenega razloga ni da ne bi mocno subvencionirali BEV in infrastrukturo. V bistvu je zadeva no brainer in precej poceni. Ker prihranki v prihodnosti bodo ogromni.


Prihranki kje in komu?

Kalibri ::

Kaj bi torej bilo primernega, pa da ni Kitajc, z dosegom, da bi zmogel iz Maribora do Postojne in nazaj brez polnjenja, pa da ni več kot 30k?
Nekaj se šopiri VW z ID3, SEAT, škoda že pade ven, ostali so mi neznanka...

Gledam tudi Toyoto hibrid, samo se mi zdi neka zelo stara tehnika...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Kalibri ()

MikeRotch ::

Za 30k ne dobiš takšnega EVja. Tudi za 50k bo težko.

pegasus ::

Seveda ga, samo bo še malo za počakat ... Začne se na A ;)

mehatronik12 ::

Kalibri je izjavil:

Kaj bi torej bilo primernega, pa da ni Kitajc, z dosegom, da bi zmogel iz Maribora do Postojne in nazaj brez polnjenja, pa da ni več kot 30k?
Nekaj se šopiri VW z ID3, SEAT, škoda že pade ven, ostali so mi neznanka...

Gledam tudi Toyoto hibrid, samo se mi zdi neka zelo stara tehnika...


Da bi EV za 30k€ naredil enih 400km (360+10% rezerve, verjemi noben si ne upa EV peljat do 0% ).

Poleti mogoče kak če voziš 100km/h na tempomatu, brez pospeševanj in pretirane uporabe klime.
Pozimi ni šanse, niti blizu ne pride nobeden, za 30k€.

Meni Kia EV6 pije poleti ob hitri vožnji 20-22kw/h (+ klima in predhlajenje), pozimi 28-32 (gretje+ predgretje).
Poraba po ADAC testu 16,7kw/h , torej med bolj varčnimi EV avti
Hitra vožnja==> AC tempomat 150 ali 115 kjer je 100, prehitevanje in vse kar spada zraven...
77kw/h baterija pa si zračunaj
Cena več kot 2x tvoje cene...

Alfa Dog ::

Rabljena Tesla 3 LR mogoče?
V Nemčiji jo dobiš za 34-36k€, letnik 2022. Če odšteješ 3k€ subvencije, si blizu ciljne cene

MikeRotch ::

Tudi to bo težka. Na Bjornovem testu ima Model 3 LR 2021 letnik 333km dosega pri 2 stopinjah. Poleti pri 25 stopinjah 422km. To je pri konstantnih 120kmh. Če voziš 130 lahko še kakšnih 10% odšteješ.

Postojna - MB - Postojna je dobrih 380km po Google Maps. Pa če računaš še nekaj mestne vožnje si na cca. 400km.


Sicer se spet poraja vprašanje zakaj bi želel to pot odpeljati v enem kosu, brez vmesnega polnjenja. Če se pelješ enkrat tedensko, na kak obisk čez vikend, potem polnjenje na destinaciji ali 5-10 minutno postanek na hitri polnilnici ni ravno problem.

Če se voziš vsak dan, npr. v službo brez možnosti polnjenja na destinaciji pa nima smisla kupovati EVja.

mehatronik12 ::

Dosti se pozablja, da pozimi se poraba res zviša in to ne za kak procentek ali dva....

Tesla Model 3
16,5 (23C), 28,5 (-7C) ==> 73% vecja poraba....
Pri 0C verjetno "samo" enih 30% vecja poraba, ampak ob ze tako skromnem dometu sploh pri 50kw/h baterijah je to ogromno....

https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/e...

To so dejstva ;).

pri raznoraznih računicah je treba vse upoštevati ...
- Če je cena elektrike 0,15€ (zaradi omejitve, ki zaenkrat velja do februarja, pol pa nobeden ne ve kaj bo), ali pa 0,40€ v DE
- do 10% izgube pri polnjenju, pri šuko še več
- poraba pozimi in poleti in primerjava ista vožnja z isto vožnjo (tud golfa se da vozit s porabo 3,8l/100km)

Še vedno je pomoje ceneje če polniš doma, vse ostalo pa ni ravno....
Pa ne mi srat prosim z paneli itd...
- Net meteringa ni več (sam sem na srečo tisti, ki se lepo živi na račun tistih ki tega niso izkoristili :D)!
- Vsi kao polnite ponoči, te ravno sonce ne sije
- Pa 15000€ investicije tudi nobeden do sedaj še ni omenil

Kalibri ::

MikeRotch je izjavil:

Postojna - MB - Postojna je dobrih 380km po Google Maps. Pa če računaš še nekaj mestne vožnje si na cca. 400km.
Vsaj to bi rad v enem kosu, če bi šlo. Če že recimo do Zadra in nazaj ne gre.
Recimo sedaj rabim na tej relaciji cca 1 uro 40 minut. Ajde, kompromis bi bil, Celje - Postojna v enem kosu in nazaj, Ljubljana - Postojna in nazaj, to je že strašno malo. Ali pa recimo LJ - KP in nazaj v 1 kosu.
Da se pač ne bi 2x vmes ustavil na polnjenju.

MikeRotch je izjavil:

potem polnjenje na destinaciji ali 5-10 minutno postanek na hitri polnilnici ni ravno problem.
Seveda ni problem 10-15 minut postanka, če ta podatek drži. Za avto sub 30k ID3 in primerljivi verjetno drži samo še pogojno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Kalibri ()

bciciban ::

Dosti se pozablja, da pozimi se poraba res zviša in to ne za kak procentek ali dva....

Tesla Model 3
16,5 (23C), 28,5 (-7C) ==> 73% vecja poraba....
Pri 0C verjetno "samo" enih 30% vecja poraba, ampak ob ze tako skromnem dometu sploh pri 50kw/h baterijah je to ogromno....


To zvišanje je pretirano.
Oz. je močno odvisno ali gre za krajšo ali daljšo pot.

Recimo zdele malo nazaj ko so bile jutranje/pozno večerne temperature okoli 0.
Ko si prevozil kratko pot recimo 3 kilometre je bila poraba +50% tiste poleti.
Poraba na 30 kilometrov pa je bila +20%. Stvar je v tem da na začetku gre kar nekaj energije v začetno ogrevanje baterije. Potem pa bistveno manj za vzdrževanje.

Če imaš avto v garaži je pa pribitek še manjši, ker je že v startu baterija in vsa masa ogreta

Pač EV ne vrže 70% energije že v startu za odvečno toploto, ki pozimi pride prav v primeru ICE.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bciciban ()

MikeRotch ::

Kalibri, tukaj so testi od Bjorna. V zavihku "Range" imaš razdalje pri 90 in 120kmh, dosti testov je pri različnih temperaturah.

https://docs.google.com/spreadsheets/d/...


Za udobnih 300km+ po avtocesti rabiš 70-80kWh baterijo.

Alfa Dog ::

Pa saj T3LR l.2022 ima 78kWh, kaj?

MikeRotch ::

Ja, ampak on bi rad delal cca. 400km po avtocesti, ne 300.

Kalibri ::

400 samo v izjemnih primerih. Torej bi pač lahko tudi kafetkal vmes. Vsaj 300 bi pa vseeno lahko bilo? Rabljenega ne bi. Do 30k z odbito subvencijo sem dosedaj našel samo ID3, ID4, citroeni in pežoji, kona itd. so več.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Kalibri ()

jabe ::

damirj79 je izjavil:



TČ so zagotovo tudi problem. Ampak za avto so bolj ali manj enkovredne alternative, kupiš pač ICE. Ima svoje minuse (ali pa niti niso tako hudi minusi), kakor za koga. EV avto ima pa tudi svoje pluse in jasno tudi minuse. Če ima nekdo lahko oboje, ql, kakšen bo pač raje imel TČ in ICE avto, kot pa se grel na drva in imel EV avto :)

In ne, tega še nimamo, domače polnilnice za BEV imajo enako tarifo kot vsa otala električan oprema doma. Pričakujemo pa lahko, da se bo to v prihodnosti spremenilo, država pač terja svoj davek.


No, tok opcij kot imas za ogrevanje, nimas pri avtih...

In... Seveda imamo. Filaj avto te dni ob 16h ali pa ob 22h in povej, ce je cena, ki jo placas, ista. Tudi v nizko sezoni lahko... Katera postavka je na položnici, je semantika za onega, ki placa. Ce je kolicina problem, zakaj tudi to ločevati po porabnikih. Oziroma zakaj za ogrevanje dovoza plačevati manj, kot za avto na njem, npr... Ali bi bilo treba porocati za vsakega porabniks posebej?

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: jabe ()

IL_DIAVOLO ::

Lastniki EV-jev, koliko delate kompromisov pri polnjenju? Takoj ko pridete domov ali cakate, da je ura 22:00.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

bciciban ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Lastniki EV-jev, koliko delate kompromisov pri polnjenju? Takoj ko pridete domov ali cakate, da je ura 22:00.


Priklopiš ko misliš da tisti dan ne boš šel nikamor več.
Avto/pametna polnilnica/kitajski Wifi modul pa kontrolirajo kdaj in s kako močjo se bo avto polnil.

Easy pesy.

MikeRotch ::

Avto priklopi tisti, ki pride zadnji domov. Polnjenje se avtomatično začne ob 22:00 in konča ob 6:00.

jabe ::

bciciban je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Lastniki EV-jev, koliko delate kompromisov pri polnjenju? Takoj ko pridete domov ali cakate, da je ura 22:00.


Priklopiš ko misliš da tisti dan ne boš šel nikamor več.
Avto/pametna polnilnica/kitajski Wifi modul pa kontrolirajo kdaj in s kako močjo se bo avto polnil.

Easy pesy.


Takole tudi pri nas...

Utk ::

Ne ne, ne gre tako. Ob 22h moraš it iz pižame v bundo, priklopit kabel, in zraven dežurat, da izklopiš kabel pri 85%, drugače bo baterija eksplodirala, ali v najboljšem primeru izgubila 2% kapacitete.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

IL_DIAVOLO ::

Za to se verjetno ne rabis sekirat, ker ti baterija itak izgubi 50%.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

jernejl ::

BigWhale je izjavil:

NajiM je izjavil:


Ne boste nehali te laži ponavljat? To niso nobene subvencije. To so znižane trošarine za prevoznike. Prevozniki plačujejo nižjo trošarino kot plebs. Dejmo raje ukinit trošarine ali pa jih kasirati enako kot za električno energijo.


A ne razumes, da je razlika zgolj semanticna? Popolnoma vseeno je ali tebi drzava zmanjsa nek random davek ali pa ti za visino tega random davka nakaze denar.

Kot je bilo ze mnogokrat povedano, subvencije ljudi bolijo predvsem zato, ker vidijo kako jih dobi sosed. Znizanja trosarine ali pa zmanjsanja dohodnine pa ne vidijo.
Ne, razlika ni zgolj semantična. Razlika je v tem, da omenjene "subvencije" za kmete in prevoznike ter za proizvodnjo elektrike iz fosilnih goriv z običajnim lastnikom/kupcem ICE nimajo popolnoma nobene veze (za razliko od subvencij, ki jih kupci EV dejansko prejmejo ob nakupu novega električnega avtomobila). Še več, te subvencije posredno bolj pripadajo lastnikom EV, ker del tega gre za subvencioniranje proizvodnje elektrike (iz fosilnih goriv), ki jo električni avti pač uporabljajo.

Ampak, mogoče bi bilo pa res pošteno, da se te subvencije izenačijo. Torej davščine na elektriko povišamo na enako raven, kot so za bencin/dizel, potem kmetom in prevoznikom del teh davščin vrnemo, in bomo lahko rekli, da so pa tudi lastniki električnih avtomobilov postali enako subvencionirani kot lastniki ICE avtomobilov:))
Ali pa davščine na bencin/dizel znižamo na enako raven kot je pri električni energiji in kmetom ničesar ne vračamo. Ejga, bi lastniki dizlov bentili!

bciciban ::

Utk je izjavil:

Ne ne, ne gre tako. Ob 22h moraš it iz pižame v bundo, priklopit kabel, in zraven dežurat, da izklopiš kabel pri 85%, drugače bo baterija eksplodirala, ali v najboljšem primeru izgubila 2% kapacitete.


Ne pozabi na to, da ti spodrsne na ledu.
In ko padeš te še priključek udari po glavi.

mehatronik12 ::

bciciban je izjavil:

Dosti se pozablja, da pozimi se poraba res zviša in to ne za kak procentek ali dva....

Tesla Model 3
16,5 (23C), 28,5 (-7C) ==> 73% vecja poraba....
Pri 0C verjetno "samo" enih 30% vecja poraba, ampak ob ze tako skromnem dometu sploh pri 50kw/h baterijah je to ogromno....


To zvišanje je pretirano.
Oz. je močno odvisno ali gre za krajšo ali daljšo pot.

Recimo zdele malo nazaj ko so bile jutranje/pozno večerne temperature okoli 0.
Ko si prevozil kratko pot recimo 3 kilometre je bila poraba +50% tiste poleti.
Poraba na 30 kilometrov pa je bila +20%. Stvar je v tem da na začetku gre kar nekaj energije v začetno ogrevanje baterije. Potem pa bistveno manj za vzdrževanje.

Če imaš avto v garaži je pa pribitek še manjši, ker je že v startu baterija in vsa masa ogreta

Pač EV ne vrže 70% energije že v startu za odvečno toploto, ki pozimi pride prav v primeru ICE.


Očitno ti nemščina ne gre :D.
"Ko si prevozil kratko pot recimo 3 kilometre je bila poraba +50% tiste poleti.
Poraba na 30 kilometrov pa je bila +20%. Stvar je v tem da na začetku gre kar nekaj energije v začetno ogrevanje baterije. Potem pa bistveno manj za vzdrževanje."

Ravno to piše v tem članku ;). Kot si sam napisal, pri 0C je razlika 20%-30% odvisno od avta in poti.... ==> Maš tudi teste pri 0C.

Sedaj je že kar nekaj dni -2do -4C, tako, da recimo ob 30% večji porabi lahko vsak pozabi iti na pot MB-Postojna in nazaj brez polnjenja ;)
==> To je bila tudi tema debate....
==> Mogoče z 90km/h in brez pospeševanja, se lepo vidi na bjornovimi testi da je tudi razlika med 90 in 120, približno +30%
==> Pri 90==>140km/h pa je verjetno najmanj +50%, pomojih izkušnjah kar enih 70-90% večja poraba

MikeRotch ::

Na bjornovih testih vidiš tudi, da razlika med 20 in 0 stopinj ni tako grozna kot praviš.

Pri Model Y LR je razlika v porabi med 20 in 0 stopinj celzija cca. 7-8% (200kWh proti 215kWh na 100km).

fikus_ ::

pegasus je izjavil:

Seveda ga, samo bo še malo za počakat ... Začne se na A ;)


To pišeš že nekaj let.
In tvoj A ni avto.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Jazon ::

EU fabrika EV baterij, ki naj bi parirala CN fabrikam EV baterij gre ta teden v stečaj.

Northvolt Švedska.

https://x.com/petrasovdat/status/185875...

a_borlak ::

jernejl je izjavil:


Ampak, mogoče bi bilo pa res pošteno, da se te subvencije izenačijo. Torej davščine na elektriko povišamo na enako raven, kot so za bencin/dizel, potem kmetom in prevoznikom del teh davščin vrnemo, in bomo lahko rekli, da so pa tudi lastniki električnih avtomobilov postali enako subvencionirani kot lastniki ICE avtomobilov:))
Ali pa davščine na bencin/dizel znižamo na enako raven kot je pri električni energiji in kmetom ničesar ne vračamo. Ejga, bi lastniki dizlov bentili!


Sem za, samo potem ne jamrat, ko boš dobil namesto 70 150€ račun za elektriko. Ker kako boš ločil, ali sem kuril elektriko za avto ali hišo? Boš vsem hišam dal nadzorno kamero? Rekel opa, sredi noči si porabljal več elektrike, to je bil zagotovo avto? V vse električne avte dal dodatni nadzorni sistem? Države imajo rade nafto predvsem zaradi tega, ker točno vedo, koliko jo je prišlo v državo in koliko so jo trgovci prodali, takorekoč do litra natančno. In tam nastaviti davek je zelo enostavno. Za razliko od elektrike, ki jo lahko vsak, ki ima 5 minut časa začne sam pridelovat (balkonske SE). Poleg tega, če bodo projekcije res take, kot pravijo sedaj, da se bo elektrika na dolgi rok še cenila, to pomeni, da bo tisto razliko hitro pobrala država, brez skrbi. Znamo pa na dolgi rok dobiti še kakšen davek ne glede na motor, na prevožene kilometre. Ker izpad trošarin od naftnih derivatov zna biti konkreten, saj že sedaj pokrivajo lep delež prihodkov. Kar je tudi razlog, da se nikomur ne mudi s prehodom.

damirj79 ::

To rešuje polnilnica za EV, tudi doma postavljena, ki podatke sporoča najprej državi. Tak ose efektivno loči polnjenje avta od ostale porabe hiše. Seveda boš lahko goljufal, dokler te ne najdejo. Z enkaj mehanizmi zaščite, plombiranja, bo to pod nadzorom vsaj kolikor toliko, da je za 90% ljudi poseg onemogočen.

DamijanD ::

Ampak potem bi polnilnico uporabljal samo, ko je res treba, ostalo pa pač šuko...

damirj79 ::

jabe je izjavil:


No, tok opcij kot imas za ogrevanje, nimas pri avtih...

In... Seveda imamo. Filaj avto te dni ob 16h ali pa ob 22h in povej, ce je cena, ki jo placas, ista. Tudi v nizko sezoni lahko... Katera postavka je na položnici, je semantika za onega, ki placa. Ce je kolicina problem, zakaj tudi to ločevati po porabnikih. Oziroma zakaj za ogrevanje dovoza plačevati manj, kot za avto na njem, npr... Ali bi bilo treba porocati za vsakega porabniks posebej?


Ne rabiš za vsakega porabnika. Zagotovo pa vsaj za "tavelike". Saj ogrevanje dovoza lahk ospet rešiš na več načinov, bodisi kar električno ali pa spelješ vodo ter to vodo ogrevaš na žnj načinov, spet možno čisto elektro kalorično, ali pa z uporabo TČ. Enako tudi bazen lahko segrevaš na žnj načinov. Samo čakam kdaj se bo to zgodilo.. Pa ne bom ogreval bazena, če bo predrago :)

DamijanD je izjavil:

Ampak potem bi polnilnico uporabljal samo, ko je res treba, ostalo pa pač šuko...


Tako nekako. Če boš pripravljen čakati 8ur, da se ti avto napolni, potem normalna tarifa, če pa boš želel polniti z 20kW, bo pač tarifa dražja. Saj enako je tudi na javnih polnilnicah, tiste hitrejše imajo za dovedeno kWh energije višjo ceno, ker to storijo hitreje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: damirj79 ()

J.McLane ::

damirj79 je izjavil:

To rešuje polnilnica za EV, tudi doma postavljena, ki podatke sporoča najprej državi. Tak ose efektivno loči polnjenje avta od ostale porabe hiše. Seveda boš lahko goljufal, dokler te ne najdejo. Z enkaj mehanizmi zaščite, plombiranja, bo to pod nadzorom vsaj kolikor toliko, da je za 90% ljudi poseg onemogočen.


In zraven avta dobiš še vedno prenosni polnilec na šuko, ki ga vtakneš kamorkoli in komurkoli :))
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

fikus_ ::

Zvečer po 22.00 EV pri klopiš na 230V vtičnico in ni vrag, da ne bi bilo polnjenje do 6.00 dovolj za peljati se v službo.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Pithlit ::

Če je šiht 500km stran bo težka.

Tko kt berem nas ima ogromno šihte tolk stran.
Life is as complicated as we make it...

damirj79 ::

To je zelo zelo enostavno rešljivo, država oz EU prepove šuko vtikače na avtih. Za stare seveda ne bo šlo, pri novih pa tega enostavno ne bo več. Pač tko kot tudi boljerjev in IR panelov ne bo več :D

fikus_ ::

Pithlit je izjavil:

Če je šiht 500km stran bo težka.

Tko kt berem nas ima ogromno šihte tolk stran.


Če se voziš 250+250 km na šiht, je v osnovi nekaj zgrešeno, vsaj za mene, škoda časa.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

MikeRotch ::

damirj79 je izjavil:

To je zelo zelo enostavno rešljivo, država oz EU prepove šuko vtikače na avtih. Za stare seveda ne bo šlo, pri novih pa tega enostavno ne bo več. Pač tko kot tudi boljerjev in IR panelov ne bo več :D


Ojoj. Kakšne šuko vtikače na avtih :)

Na avtu je Type 2 priključek, ki je enak za vse AC polnilnice. Na drugi strani pa je lahko kabel priklopljen na 22kW polnilnico ali na navadno šuko vtičnico.

Zvečer po 22.00 EV pri klopiš na 230V vtičnico in ni vrag, da ne bi bilo polnjenje do 6.00 dovolj za peljati se v službo.


Saj to je bilo že obdelano parkrat. V 8 urah napolniš za cca. 100-150km vožnje. Za veliko večino uporabnikov je to več kot dovolj.

Pithlit ::

fikus_ je izjavil:

Pithlit je izjavil:

Če je šiht 500km stran bo težka.

Tko kt berem nas ima ogromno šihte tolk stran.


Če se voziš 250+250 km na šiht, je v osnovi nekaj zgrešeno, vsaj za mene, škoda časa.

Js si ne znam drugače razložit zahteve po minimalnem dosegu nekih 400km. Razumem če maš do šihta tolk. Ajde, razumem tud če maš do šihta in nazaj tolk...
Life is as complicated as we make it...

Utk ::

MikeRotch je izjavil:

damirj79 je izjavil:

To je zelo zelo enostavno rešljivo, država oz EU prepove šuko vtikače na avtih. Za stare seveda ne bo šlo, pri novih pa tega enostavno ne bo več. Pač tko kot tudi boljerjev in IR panelov ne bo več :D


Ojoj. Kakšne šuko vtikače na avtih :)

Na avtu je Type 2 priključek, ki je enak za vse AC polnilnice. Na drugi strani pa je lahko kabel priklopljen na 22kW polnilnico ali na navadno šuko vtičnico.

Ja, če bi prepovedali te polnilnce na šuko, bi pa folk začel delat home-made rešitve, kar bi bila pa res slaba ideja.

damirj79 ::

MikeRotch je izjavil:


Ojoj. Kakšne šuko vtikače na avtih :)

Na avtu je Type 2 priključek, ki je enak za vse AC polnilnice. Na drugi strani pa je lahko kabel priklopljen na 22kW polnilnico ali na navadno šuko vtičnico.


Ojoj, komplikator. Torej na koncu tega podaljška je šuko vtikač. Torej?

MikeRotch ::

Ja, in? Kaj boš prepovedal šuko vtičnice v hišah ali kako si si to predstavljal?

damirj79 ::

Nope, dovolj je majhna predelava, seveda na novih vozilih, da ti takšen šuko podaljšek ne bo koristil prav nič, saj se ne bo polnil.. Takšnih malih predelav je avtoindustrija polna. Se ni za bat, da ne bo tudi tu kaj podobnega. Država pač čaka davek tudi na tem področju.

Utk ::

In kaj razen zajebavanja ljudi bi bil cilj tega?

fikus_ ::

Tudi navadni smrtniki z interesom predelati na 230V vtičnico se bodo potrudili to predelati.

PS podobno so pred leti v okolici NM "delali" iz kurilca dizel za motorna vozila.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
««
1186 / 1187
»»