Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
Kalibri ::
bciciban ::
Pa samo za prvi postanek sem napisal da je bil prijeten lokal ker je bilo res tako, da bi mularija tam ostala še kako uro dlje kot pa smo bili.
Zunaj so bile gugalnice pa ograda z kozami in ovcami pa razna domača perutnina ala race, gosi, neke posebne kokoši,...
Pa tud sam lokal oz gostilnica je bila prijetna in lepo zrihtana.
In EV polnilnice ter lokali gredo pomoje kar lepo skupaj z roko v roki in bo tega vedno več in z boljšo ponudbo.
Naslednji dve polnilnici sta bili v nekih nakupovalnih centrih, kot da bi se zapeljal v btc pred random halo.
Četrta je bila pa počivališče na AC pri mariboru. Je pa isto al tankas avto al polniš EV.
Lahko greš po kofe na petrol ali pa neki pojest v Meka.
Ker ti nikoli ne spiš?
Ali se delaš neumnega?
Če živiš v avtu si pa kupi avtodom.
Zunaj so bile gugalnice pa ograda z kozami in ovcami pa razna domača perutnina ala race, gosi, neke posebne kokoši,...
Pa tud sam lokal oz gostilnica je bila prijetna in lepo zrihtana.
In EV polnilnice ter lokali gredo pomoje kar lepo skupaj z roko v roki in bo tega vedno več in z boljšo ponudbo.
Naslednji dve polnilnici sta bili v nekih nakupovalnih centrih, kot da bi se zapeljal v btc pred random halo.
Četrta je bila pa počivališče na AC pri mariboru. Je pa isto al tankas avto al polniš EV.
Lahko greš po kofe na petrol ali pa neki pojest v Meka.
Sej ne stojiš zraven in čakaš da bo.To delaš samo pri ICE. Pri EV moraš iti vmes spati. In ni variante, da bi se ti slučajno kam mudilo. Ker ni druge, kot čakat. Jp., ampak traja samo 2 sekundi.
Ker ti nikoli ne spiš?
Ali se delaš neumnega?
Če živiš v avtu si pa kupi avtodom.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: bciciban ()
Kalibri ::
Delam, kar delajo ostali. Vsi pravijo, da za EV rabiš 2 sekundi. In nato čakaš 8 ur. In da se omrežnina ne pozna, ker polniš ponoči. Takrat ponavadi spimo.
Naslednji avto mi bo verjetno EV. Kar pa ne pomeni, da gre za dober avto. Gre za slab avto s polno kompromisi.
Naslednji avto mi bo verjetno EV. Kar pa ne pomeni, da gre za dober avto. Gre za slab avto s polno kompromisi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Kalibri ()
MikeRotch ::
In nato čakaš 8 ur. In da se omrežnina ne pozna, ker polniš ponoči. Takrat ponavadi spimo.
Ne čakaš. Greš delati druge stvari.
Glede omrežnine pa ne vem, odvisno od tega kdaj polniš. Vem, da je pod črto EV zastonj v primerjavi z ICE.
Kalibri ::
Če avto takrat rabim, potem čakam, tudi če vmes delam druge stvari. Kot čakam ICE, da se napolni rezervar, tako bi moral čakati tudi EV, da se baterija napolni/dopolni.In nato čakaš 8 ur. In da se omrežnina ne pozna, ker polniš ponoči. Takrat ponavadi spimo.
Ne čakaš. Greš delati druge stvari.
Ker ne obstaja samo možnost, da ga ne rabim, ampak obstaja tudi možnost, da ga rabim. Če ga rabim in če nima dovolj polne baterije, ostane kolo.
Vem, da je pod črto EV zastonj v primerjavi z ICE.To bomo šele videli. Ker pri 3f se bo dogovorjena moč postavila na 11kW+.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Kalibri ()
MikeRotch ::
Če avto takrat rabim, potem čakam
Ponoči, ko spiš rabiš avto? :)
V čem točno je problem? Se zvečer random zbujaš in se impulzivno odpelješ v Frankfurt? Sicer tudi to ni problem, glede na to, da si kjerkoli v Sloveniji težko več kot 30-40km oddaljen od hitre polnilnice. Ampak ok, čudna navada.
Kalibri ::
Če avto takrat rabim, potem čakam
Ponoči, ko spiš rabiš avto? :)
V čem točno je problem? Se zvečer random zbujaš in se impulzivno odpelješ v Frankfurt? Sicer tudi to ni problem, glede na to, da si kjerkoli v Sloveniji težko več kot 30-40km oddaljen od hitre polnilnice. Ampak ok, čudna navada.
Razumem. EV se rabi samo podnevi. Eh, omejitev s temi EV-ji je kot hočeš. Jesti moraš, ko nočeš, kavo pit, ko jih imaš že 5 v riti, raztegovat se moraš takrat, ko avto hoče, vse se vrti okrog jebenega avta na baterije.
MikeRotch ::
Še vedno nisi odgovoril. Ko spiš rabiš avto? Če spiš podnevi ga daš pač takrat polniti. Razen, če nas želiš prepričati, da ne spiš in se 24/7 voziš okrog. V tem primeru imaš v življenju precej večje težave kot to kakšen pogon ima tvoj avto.
bciciban ::
Iz riti vleče izgovore.
To je vse.
Vsak normalen človek spi vsaj 7 ur. Če ne ima na dolgi rok bistveno večje probleme kot pa kak avto bo vozil.
To je vse.
Vsak normalen človek spi vsaj 7 ur. Če ne ima na dolgi rok bistveno večje probleme kot pa kak avto bo vozil.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: bciciban ()
Kalibri ::
Še vedno nisi odgovoril. Ko spiš rabiš avto? Če spiš podnevi ga daš pač takrat polniti. Razen, če nas želiš prepričati, da ne spiš in se 24/7 voziš okrog. V tem primeru imaš v življenju precej večje težave kot to kakšen pogon ima tvoj avto.
Nisem vedel, da je pogoj za polnjenje tudi spanje. To je nekaj novega. Večina spi ponoči, ne pa vsi in nekateri od teh vseeno rabijo avto. Če prav razumem, je avto treba dati polniti, ko prideš domov in iti spati, ker sicer avta niti ne moreš uporabljati. Kar je sicer logično, saj je baterija prazna, 2kW pa ne dela čudežev. In če rabiš avto, ga ne moreš uporabiti, ker se polni.
Do sedaj se spanje ni izpostavljalo kot problem pri uporabi EV. Prav tako bi potem, ko pridem domov, šel v trgovino ali pa k tašči. Vem, da je v statistiki to redko, se pa dogaja. Statistično tudi vse tašče niso v krogu 40 km. Pri tašči pa ne moreš polniti, ker ji dvigneš dogovorjeno moč.
Spisek težav se samo daljša - sedaj je tudi vožnja ponoči problem in se zahteva spanje med polnjenjem.
Idealno, res.
Vsak normalen človek spi vsaj 7 ur.Niso vsi normalni, karkoli že to pomeni. Nekateri spijo manj, drugi več. Sicer mi je zanimiv fenomen povezave spanja in uporabe EV, pa Ok. Vsakič nekaj novega. Spanja sicer nisem jaz potegnil v temo. Verjetno imate predpisano, kdaj morate spati?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Kalibri ()
MikeRotch ::
Če prav razumem, je avto treba dati polniti, ko prideš domov in iti spati, ker sicer avta niti ne moreš uporabljati.
Ja, nujno. V navodilih za uporabo piše, da se avto ne polni, če ne spiš. Pa še to moraš trdno spati, dremanje na kavču pred TV ne zadošča.
Prav tako bi potem, ko pridem domov, šel v trgovino ali pa k tašči. Vem, da je v statistiki to redko, se pa dogaja. Statistično tudi vse tašče niso v krogu 40 km. Pri tašči pa ne moreš polniti, ker ji dvigneš dogovorjeno moč.
Lej, če se na šiht pelješ 100km v eno smer (in tam ne moreš polniti) in se potem vsak dan po šihtu pelješ še 100km v eno smer in tam ne moreš polniti in si tako grozno natempiran, da nimaš časa za 10 minutni postanek na hitri polnilnici (kljub temu, da poniči očitno ne spiš), potem lahko mirno zaključiš zgodbo z EVji.
Nije žvaka za seljaka.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: MikeRotch ()
Kalibri ::
Če prav razumem, je avto treba dati polniti, ko prideš domov in iti spati, ker sicer avta niti ne moreš uporabljati.
Ja, nujno. V navodilih za uporabo piše, da se avto ne polni, če ne spiš. Pa še to moraš trdno spati, dremanje na kavču pred TV ne zadošča.
Prav tako bi potem, ko pridem domov, šel v trgovino ali pa k tašči. Vem, da je v statistiki to redko, se pa dogaja. Statistično tudi vse tašče niso v krogu 40 km. Pri tašči pa ne moreš polniti, ker ji dvigneš dogovorjeno moč.
Lej, če se na šiht pelješ 100km v eno smer (in tam ne moreš polniti) in se potem vsak dan po šihtu pelješ še 100km v eno smer in tam ne moreš polniti in si tako grozno natempiran, da nimaš časa za 10 minutni postanek na hitri polnilnici (kljub temu, da poniči očitno ne spiš), potem lahko mirno zaključiš zgodbo z EVji.
Nije žvaka za seljaka.
Jp, dizel je za vsakega, EV očitno ni.
shmandi ::
codeMonkey ::
Meni tudi Porsche bolj ustreza kot Skoda, pa nimam prvega. Tudi ce bodo ICE-ji, bodo ti vse drazji.
bciciban ::
Če prav razumem, je avto treba dati polniti, ko prideš domov in iti spati, ker sicer avta niti ne moreš uporabljati.
Ja, nujno. V navodilih za uporabo piše, da se avto ne polni, če ne spiš. Pa še to moraš trdno spati, dremanje na kavču pred TV ne zadošča.
Prav tako bi potem, ko pridem domov, šel v trgovino ali pa k tašči. Vem, da je v statistiki to redko, se pa dogaja. Statistično tudi vse tašče niso v krogu 40 km. Pri tašči pa ne moreš polniti, ker ji dvigneš dogovorjeno moč.
Lej, če se na šiht pelješ 100km v eno smer (in tam ne moreš polniti) in se potem vsak dan po šihtu pelješ še 100km v eno smer in tam ne moreš polniti in si tako grozno natempiran, da nimaš časa za 10 minutni postanek na hitri polnilnici (kljub temu, da poniči očitno ne spiš), potem lahko mirno zaključiš zgodbo z EVji.
Nije žvaka za seljaka.
Jp, dizel je za vsakega, EV očitno ni.
EV je dovolj dober za 95% ljudi.
Sem gor nalepil surs statistiko, koliko prevozimo slovenci.
Če si trgovski potnik, ki nikoli ne spi pa smola.
MikeRotch ::
Jp, dizel je za vsakega, EV očitno ni.
Dizel je za tiste, ki jim ni problem čakati v vrsti na pumpi, ki jim ni problem, da se umažejo pri polnjenju, ki jim ni problem zapraviti celega dneva, da peljejo avto na servis, ki jim ni problem zmrzovati v mrzlem avtomobilu...
Kalibri ::
Jp, dizel je za vsakega, EV očitno ni.
Dizel je za tiste, ki jim ni problem čakati v vrsti na pumpi, ki jim ni problem, da se umažejo pri polnjenju, ki jim ni problem zapraviti celega dneva, da peljejo avto na servis, ki jim ni problem zmrzovati v mrzlem avtomobilu...
Morda sem 2x čakal v vrsti na pumpi. Praktično se sploh ne spomnim, da bi kdaj čakal vrsto in sem vrgel cifro od oka.
V primerjavi s tem, da bi moral vmes spati, je to kar ugodno.
Se pa pozimi raje peljem z bencinarjem, ker začne greti po kakšnem kilometru, dizel pa precej kasneje. Smrk.
Tako da brez skrbi. EV bo očitni downgrade.
MikeRotch ::
Morda sem 2x čakal v vrsti na pumpi.
Jaz z EVjem še nikoli nisem :) Ne vem kako preživiš, ko se moraš takole prilagajati plehu.
BigWhale ::
Ne bo nek kos pleha diktiral način življenja
Prav VSAK avto ti diktira nekatere stvari v zivljenju.
EV ti diktira, da ga moras vsake tri dni priklopit v vticnico in ko gres na morje moras narediti 20 minutni postanek namesto 5 minutnega.
ICE ti diktira, da moras enkrat na teden na bencinski crpalki pustiti 80 EUR, pa da se moras poleti vozit v vrocem vozilu, pozimi moras pa drgnit led s stekel.
Vsak v bistvu sam izbira kaj tocno mu bo diktiral avto.
MikeRotch ::
Vsak v bistvu sam izbira kaj tocno mu bo diktiral avto.
Pa v resnici nič od tega ni problem za vsakega, vsaj približno stabilnega odraslega človeka.
BigWhale ::
Utk ::
Še tu imamo talenta, ki praktično celo plačo zapravi za avto, s tem da se sploh ne vozi dost, niti nima ne vem kako dobrega.
1/4 plače za avto da pa marsikdo, plus še 10% za gorivo.
Ampak to je ok, vsake 3 dni vtaknit kabel, tu pa potegnemo črto, to je pa to much, to je suženjstvo.
Zame je moj ev najbolj carefree avto kar sem jih kdaj imel. Vreden ni dost, nima kaskega, servisov ne delam, goriva ne plačujem, gor imam celoletne gume, ki jih ne menjam 2x letno, vozi se lepo, "avtomatik", "webasto", kamera, keyless. Več kot ima 80% "prvih" avtov v Sloveniji.
Ja, lahko imaš tudi cliota za 800 evrov za katerga te ne briga kaj dost, ampak samo dokler kaj ne crkne.
1/4 plače za avto da pa marsikdo, plus še 10% za gorivo.
Ampak to je ok, vsake 3 dni vtaknit kabel, tu pa potegnemo črto, to je pa to much, to je suženjstvo.
Zame je moj ev najbolj carefree avto kar sem jih kdaj imel. Vreden ni dost, nima kaskega, servisov ne delam, goriva ne plačujem, gor imam celoletne gume, ki jih ne menjam 2x letno, vozi se lepo, "avtomatik", "webasto", kamera, keyless. Več kot ima 80% "prvih" avtov v Sloveniji.
Ja, lahko imaš tudi cliota za 800 evrov za katerga te ne briga kaj dost, ampak samo dokler kaj ne crkne.
BigWhale ::
Vsak v bistvu sam izbira kaj tocno mu bo diktiral avto.
Pa v resnici nič od tega ni problem za vsakega, vsaj približno stabilnega odraslega človeka.
Probleme imajo predvsem ljudje z mal prevec ega, ki so navajeni ali ene ali druge variante.
Men ni problem povedat, da me iritira, ker moram pred potjo nekam kjer se nisem bil, vsaj priblizno nacrtovati pot z EVjem, ce bi sel s klasicnim avtom, bi vnesej cilj v navigacijo in se ne bi ukvarjal z nicemer drugim. Se pa za EVje stanje izboljsuje. Pocasi. Z ICEjem pa moras vecinoma se vedno ukvarjat s prodajalcem na blagajni in to bo ostalo. Vecinoma.
Če avto takrat rabim, potem čakam, tudi če vmes delam druge stvari.In nato čakaš 8 ur. In da se omrežnina ne pozna, ker polniš ponoči. Takrat ponavadi spimo.
Ne čakaš. Greš delati druge stvari.
Z resnicno minimalnim mentalnim naporom lahko poskrbis, da bo avto vedno poln, ko ga bos potreboval. Ce se ti pa zgodi, da avto rabis TAKOJ v tem trenutku, potem je pa verjetno bolje, da poklices resilca.
Vse ostalo so neki hipoteticni scenariji, ki se v resnici nikoli ne zgodijo, so pa zelo visoko na spisku mentalne telovadbe ljudi, ki se namerno delajo debile.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BigWhale ()
Gregor P ::
Pa tudi ni mi čisto jasno tega s strganjem stekel. To sem nazadnje pred leti videl v enem filmu, v resničnem življenju pa mi še ni bilo treba strgati ledu s stekel. Tudi ne razumem tega s čakanjem na servisih? Zakaj bi čakal tam? A nimaš kaj drugega pametnejšega za početi v življenju medtem?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Utk ::
Še ni bilo treba strgat ledu? Najbrž si slep kot kura. Jaz vidim to vsako zimo 100x. Pri sosedih. To jesen že vsaj 3x.
Ko bo res zima pa še po službi za domov.
Ko bo res zima pa še po službi za domov.
MikeRotch ::
Zakaj bi čakal tam? A nimaš kaj drugega pametnejšega za početi v življenju medtem?:|
Ja, tako, kot imaš kaj pametnejšega za počet vmes, ko se avto polni :) Ampak očitno gre ta logika samo v eno smer.
bciciban ::
Jp, dizel je za vsakega, EV očitno ni.
Dizel je za tiste, ki jim ni problem čakati v vrsti na pumpi, ki jim ni problem, da se umažejo pri polnjenju, ki jim ni problem zapraviti celega dneva, da peljejo avto na servis, ki jim ni problem zmrzovati v mrzlem avtomobilu...
Morda sem 2x čakal v vrsti na pumpi. Praktično se sploh ne spomnim, da bi kdaj čakal vrsto in sem vrgel cifro od oka.
V primerjavi s tem, da bi moral vmes spati, je to kar ugodno.
Se pa pozimi raje peljem z bencinarjem, ker začne greti po kakšnem kilometru, dizel pa precej kasneje. Smrk.
Tako da brez skrbi. EV bo očitni downgrade.
Dejmo bit mal resni pa nam zaupaj svoj vzorec uporabe avta.
Tko za firbec me zanima kako bi se mi izšlo.
P. S.
Spanje med polnjenjem ni obvezno.
Se pa večini ljudi lepo poklopi, ker verjetnost uporabe avta med spanjem limitira proti 0 in je tako hudo praktično da zvečer ko prideš dam avto priklopiš in zjutraj ko greš ga odklopiš.
Pa dodaten bonus je nizka nočna tarifa.
BigWhale ::
Pa tudi ni mi čisto jasno tega s strganjem stekel. To sem nazadnje pred leti videl v enem filmu, v resničnem življenju pa mi še ni bilo treba strgati ledu s stekel.
Na deset tisoce avtomobilov pri nas ni garaziranih in ljudje morajo pozimo ocisti zaledenele steklene povrsine na avtomobilih.
Zdej, al se namerno delas debila al pa zivis na takem kraju kjer nikoli ni potrebno drgniti avtomobilov. Druge moznosti v bistvu ni.
l0g1t3ch ::
Jp, dizel je za vsakega, EV očitno ni.
Dizel je za tiste, ki jim ni problem čakati v vrsti na pumpi, ki jim ni problem, da se umažejo pri polnjenju, ki jim ni problem zapraviti celega dneva, da peljejo avto na servis, ki jim ni problem zmrzovati v mrzlem avtomobilu...
Morda sem 2x čakal v vrsti na pumpi. Praktično se sploh ne spomnim, da bi kdaj čakal vrsto in sem vrgel cifro od oka.
V primerjavi s tem, da bi moral vmes spati, je to kar ugodno.
Se pa pozimi raje peljem z bencinarjem, ker začne greti po kakšnem kilometru, dizel pa precej kasneje. Smrk.
Tako da brez skrbi. EV bo očitni downgrade.
Dejmo bit mal resni pa nam zaupaj svoj vzorec uporabe avta.
Tko za firbec me zanima kako bi se mi izšlo.
P. S.
Spanje med polnjenjem ni obvezno.
Se pa večini ljudi lepo poklopi, ker verjetnost uporabe avta med spanjem limitira proti 0 in je tako hudo praktično da zvečer ko prideš dam avto priklopiš in zjutraj ko greš ga odklopiš.
Pa dodaten bonus je nizka nočna tarifa.
Itak ne bo povedal ker si sproti izmišljuje.
In kot že omenjeno, če te ni niti 8 ur na dan v povprečju doma. Potem je avto še najmanjši problem v življenju.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: l0g1t3ch ()
jabe ::
Jaz sem se obregnila samo ob šuko. Žal ne znese. Sem nameravala najprej probati zgolj s tem, vsaj toliko, da dajo razpis za polnilnice ven, pa da pol vidim, ce lahko kaj tam poberem in ce sploh rabim. Ampak, kot rečeno, par dni in sem prosila monterja, naj pride cimprej zmontirati, ker ni bilo OK. Ce pa polnis z 10-11kw, potem je pa bistveno bolj komot kot ICE. Nikamor ne hodim tankat, "obljubljeni" neksoncni kafeti mi niso poznani. Enkrat sem sla res filat v qlandio med nakupom in moj obred je bil dolg za 1,99€ stroma in sem v spar to go sla po kofi-to-go, ker sem jo ze malo pogresala.
bciciban ::
Jaz sem se obregnila samo ob šuko. Žal ne znese. Sem nameravala najprej probati zgolj s tem, vsaj toliko, da dajo razpis za polnilnice ven, pa da pol vidim, ce lahko kaj tam poberem in ce sploh rabim. Ampak, kot rečeno, par dni in sem prosila monterja, naj pride cimprej zmontirati, ker ni bilo OK. Ce pa polnis z 10-11kw, potem je pa bistveno bolj komot kot ICE. Nikamor ne hodim tankat, "obljubljeni" neksoncni kafeti mi niso poznani. Enkrat sem sla res filat v qlandio med nakupom in moj obred je bil dolg za 1,99€ stroma in sem v spar to go sla po kofi-to-go, ker sem jo ze malo pogresala.
Kak avto in koliko prevoziš?
Samo firbec.
mehatronik12 ::
najboljša je ta:
"EV je dovolj dober za 95% ljudi."
Zato kr je to res najboljši nakup avta dosega prodaja EV v SLO celih 6% kljub enornim subvenicijam ==> enih od največjih na celem svetu
==> Pa prodaja se je celo zmanjšala v primerjavi z lani.
Pa kaj te dogaja 94% ljudem v SLO , da ne vidijo da je za njih daleč najboljši EV.
Da po kometnarjih na tem forumu o tem sploh ni dvoma!?
Čisto enostavno je, kupiš si avto za 30k€(50kWh baterija). In veš da pozimi ob normalni vožnji (130-140 km/h) in gretju ne prideš iz MB v LJ in nazaj...
Po LJ iščeš polnilnico pol ure(v najboljšem primeru), nato greš na avtobus se še tam voziš okoli da prideš na željeno destinacijo, plačaš isto kot bi plačal za benzin in nato še po 3 urah moreš prestavit avto, ker drugače dobiš kazen.
"EV je dovolj dober za 95% ljudi."
Zato kr je to res najboljši nakup avta dosega prodaja EV v SLO celih 6% kljub enornim subvenicijam ==> enih od največjih na celem svetu
==> Pa prodaja se je celo zmanjšala v primerjavi z lani.
Pa kaj te dogaja 94% ljudem v SLO , da ne vidijo da je za njih daleč najboljši EV.
Da po kometnarjih na tem forumu o tem sploh ni dvoma!?
Čisto enostavno je, kupiš si avto za 30k€(50kWh baterija). In veš da pozimi ob normalni vožnji (130-140 km/h) in gretju ne prideš iz MB v LJ in nazaj...
Po LJ iščeš polnilnico pol ure(v najboljšem primeru), nato greš na avtobus se še tam voziš okoli da prideš na željeno destinacijo, plačaš isto kot bi plačal za benzin in nato še po 3 urah moreš prestavit avto, ker drugače dobiš kazen.
pegasus ::
Drži. Inteligentnih ljudi je po definiciji manjšina.
mehatronik12 je izjavil:
Pa kaj te dogaja 94% ljudem v SLO , da ne vidijo da je za njih daleč najboljši EV.Po tem gre sklepati, da ta manjšina obsega 6% :D
jabe ::
@bciciban
En moj post više gor.
Domet ni bil ozko grlo, ampak polnjenje oziroma hitrost le-tega. Šuko me je stresiral, ker nisem bila sigurna, da bo baterija vedno dovolj nafilana, ko se blizamo koncu tedna ali da bi bog ne daj mogla nepredvideno se kam skočiti.Da sem izgubljala vsak dan, mi ni bilo sprejemljivo, pa se zima in povisana poraba se zaceli nista. Zdaj se lahko zafrkavam, da samo od 3ga bloka dalje in imam še precej lufta. Mi moj avtocek predstavlja komoditeto erste klase. Nikoli vec ne pomislim, da moram se tankat...
Tale če je moja realnost. Naredim 100-150km dnevno. Po ridah in mestu. To si lahko predstavljas, da kaj dosti casa vmes ni za filanje. Povprecna hitrost je 40km/h, v sluzbi polniti ne morem (niti v radiju 15km, ki je prvi Lidl), vmes ne morem skakati na yet another lolacijo in filat avto. Ostane mi ponoci doma. Po 3 dneh sem prosila monterja, ce mi lahko zmontira polnilnico prednostno, ker drgac bi raje avto prodala.
Avto ima preko 500km dometa, ki si jih lahko nekam vtaknem, ce sem odvisna od šuka.
En moj post više gor.
Domet ni bil ozko grlo, ampak polnjenje oziroma hitrost le-tega. Šuko me je stresiral, ker nisem bila sigurna, da bo baterija vedno dovolj nafilana, ko se blizamo koncu tedna ali da bi bog ne daj mogla nepredvideno se kam skočiti.Da sem izgubljala vsak dan, mi ni bilo sprejemljivo, pa se zima in povisana poraba se zaceli nista. Zdaj se lahko zafrkavam, da samo od 3ga bloka dalje in imam še precej lufta. Mi moj avtocek predstavlja komoditeto erste klase. Nikoli vec ne pomislim, da moram se tankat...
Zgodovina sprememb…
- spremenila: jabe ()
mehatronik12 ::
tudi zimski domet ob "normalni" vožnji 150km ni ravno navdihujoč
=Pogavarjamo se o avtu 30k€+
S tem se tolaži človek ki vozi KONO :D :D.
Ti si res inteligentno in poslovno uspel v življenju ;)
Vem da vam inteligentnim tuji jeziki gredo:
"
Der Kona enttäuscht trotz seines dritten Platzes mit der gebotenen Reichweite beim -7 Grad im ADAC-Wintertest. Er ist zwar damit nicht der schlechteste in dieser Disziplin, aber der Zweitschwächste. Er schafft lediglich 215 Kilometer bei 14 Grad und 147 bei -7. Das ist sogar deutlich weniger als der Fiat mit seiner kleineren Batterie abliefert."
=Pogavarjamo se o avtu 30k€+
S tem se tolaži človek ki vozi KONO :D :D.
Ti si res inteligentno in poslovno uspel v življenju ;)
Vem da vam inteligentnim tuji jeziki gredo:
"
Der Kona enttäuscht trotz seines dritten Platzes mit der gebotenen Reichweite beim -7 Grad im ADAC-Wintertest. Er ist zwar damit nicht der schlechteste in dieser Disziplin, aber der Zweitschwächste. Er schafft lediglich 215 Kilometer bei 14 Grad und 147 bei -7. Das ist sogar deutlich weniger als der Fiat mit seiner kleineren Batterie abliefert."
bciciban ::
@bciciban
Tale če je moja realnost. Naredim 100-150km dnevno. Po ridah in mestu. To si lahko predstavljas, da kaj dosti casa vmes ni za filanje. Povprecna hitrost je 40km/h, v sluzbi polniti ne morem (niti v radiju 15km, ki je prvi Lidl), vmes ne morem skakati na yet another lolacijo in filat avto. Ostane mi ponoci doma. Po 3 dneh sem prosila monterja, ce mi lahko zmontira polnilnico prednostno, ker drgac bi raje avto prodala.
Avto ima preko 500km dometa, ki si jih lahko nekam vtaknem, ce sem odvisna od šuka.
En moj post više gor.
Domet ni bil ozko grlo, ampak polnjenje oziroma hitrost le-tega. Šuko me je stresiral, ker nisem bila sigurna, da bo baterija vedno dovolj nafilana, ko se blizamo koncu tedna ali da bi bog ne daj mogla nepredvideno se kam skočiti.Da sem izgubljala vsak dan, mi ni bilo sprejemljivo, pa se zima in povisana poraba se zaceli nista. Zdaj se lahko zafrkavam, da samo od 3ga bloka dalje in imam še precej lufta. Mi moj avtocek predstavlja komoditeto erste klase. Nikoli vec ne pomislim, da moram se tankat...
Ravno zaključil en krog, po gorenjski, malo po hribih v poljanski, nekaj po vaseh/naseljih, nekaj regionalne ceste.
~150km in malo pod 16 kWh na sto porabe.
Torej moram dofilat 24kwh, kar znese 9h na suko.
Torej avto bi bil ob 5ih zjutraj poln.
Ampak imam itak še za cca 2 taki poti baterije tako da mi je praktično vseeno, koliko bo nafilan.
Če pa ti počasno polnjenje povzroča nervozo, pa seveda ni vredno in daš par stotakov za hitro polnilnico.
Jaz sem jo nastimal bolj zaradi tega da ne matram ene boge vtičnice. Polnjenje mam pa na 4kwh ker mi zadošča za dnevne potrebe.
Pa še omrežje mi je hvaležno ker počasi polnim
Gregor P ::
Pa tudi ni mi čisto jasno tega s strganjem stekel. To sem nazadnje pred leti videl v enem filmu, v resničnem življenju pa mi še ni bilo treba strgati ledu s stekel.
Na deset tisoce avtomobilov pri nas ni garaziranih in ljudje morajo pozimo ocisti zaledenele steklene povrsine na avtomobilih.
Zdej, al se namerno delas debila al pa zivis na takem kraju kjer nikoli ni potrebno drgniti avtomobilov. Druge moznosti v bistvu ni.
Zato ker sem v takšnih primerih že vsaj 30 let nazaj, rajši še kakšno desetletje več, uporabljal sprej za te namene. Daleč najhitrejša zadeva. Ne morem verjeti, da v 21. stoletju niti teh sprejev ni več, kaj šele drugih alternativnih možnosti. Ne moreš vendar vsako jutro celo zimo drgniti šipe, no
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
Utk ::
A sprej ti tudi 5 centi snega spuca?
Ker gretje ga.
Sicer pa sprejanje glih tako spada pod "drgnenje".
Ker gretje ga.
Sicer pa sprejanje glih tako spada pod "drgnenje".
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Gregor P ::
Logično, da ne spada. In tista minuta, ko porineš sneg dol tudi ne. Če ste pa dejansko ure in ure strgali šipo, pol je pa lažje razumeti, zakaj je EV tak čudež za vas
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Utk ::
Spada spada. Delo je, spreja ti ne sme zmanjkat, avto je vseeno mrzel, ko spelješ ti sproti nazaj zmrzuje. Samo tvoji preprosti možgani so navajeni na to in ne vidiš, da bi lahko bilo drugače.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Gregor P ::
Ok, ali si ti, kdaj sploh uporabil ta sprej? Ker to je res 5 sekund dela. Mislim, spreja ti ne sme zmanjkat LOL
Vrnimo se rajši nazaj na temo, da ne zaidemo preveč z nje.
Vrnimo se rajši nazaj na temo, da ne zaidemo preveč z nje.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
IL_DIAVOLO ::
Najlažje je da se usedes v avto in vklopis gretje sprednjih sip, ampak potem se ze poraja vprasanje koliko cenis svoj cas.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
Kalibri ::
Kakšne traume za odstraniti nekaj snega dol s šip. 5 cm boš čakal v avtu, da ti bo stopilo? Niste normalni.
BigWhale ::
bciciban ::
Kakšne traume za odstraniti nekaj snega dol s šip. 5 cm boš čakal v avtu, da ti bo stopilo? Niste normalni.
Ko ješ zajtrk tapknes na telefon da zakuri gretje.
Ali pa imaš timer.
Sicer pa je to res bolj tak primer, ker sveže zapadel sneg je parkat na leto.
Če ga imaš pod streho ali v garaži potem pa sploh ni problema.
BigWhale ::
Zato ker sem v takšnih primerih že vsaj 30 let nazaj, rajši še kakšno desetletje več, uporabljal sprej za te namene. Daleč najhitrejša zadeva. Ne morem verjeti, da v 21. stoletju niti teh sprejev ni več, kaj šele drugih alternativnih možnosti. Ne moreš vendar vsako jutro celo zimo drgniti šipe, no
Torej, zjutraj se moral ocistiti avto? Zdej a si uporabil strgalo za led, metlo, sprej, ali pa ce si avto polizal do cistega in suhega, je popolnoma vseeno. Avto si moral ocistiti ledu. S sprejem traja sicer vec kot tvojih magicnih pet sekud. Traja dalj casa kot priklapljanje kabla. :>
No, jaz avtomobila ze pet let nisem cistil, tudi pet sekund ne.
bciciban ::
Kakšne traume za odstraniti nekaj snega dol s šip. 5 cm boš čakal v avtu, da ti bo stopilo? Niste normalni.
Pa tole od prej me res zanima
Dejmo bit mal resni pa nam zaupaj svoj vzorec uporabe avta.
Tko za firbec me zanima kako bi se mi izšlo.
P. S.
Spanje med polnjenjem ni obvezno.
Se pa večini ljudi lepo poklopi, ker verjetnost uporabe avta med spanjem limitira proti 0 in je tako hudo praktično da zvečer ko prideš dam avto priklopiš in zjutraj ko greš ga odklopiš.
Pa dodaten bonus je nizka nočna tarifa.
MikeRotch ::
Sneg in led očistit iz avtomobila res ni noben problem. 10 minut pa je. Glavno, da se ni treba prilagajat avtomobilu.