» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
1177 / 1188
»»

deco16 ::

Nebo, ampak naj ne pol govorijo neresnic tukaj gori ;)

Pa še za prve M3 brez TČ dvomim da so bli sposobni tega ampak se nisem tolk pozanimal da bi vedel 100%.

codeMonkey ::

VW ima dober know how ko gre za platforme, ki omogocajo hiter razvoj modelov za pokrivanje trga z vozili in znamkami razlicnih razredov. Ta pristop jih je naredil ene najvecjih, ker lahko modele ven posiljajo precj hitro, glede na potrebe. Ima pa ta pristop ocitno slabost. Kot kaze je primeren za bolj ustaljen razvoj in so pocasni s plasiranjem novosti na trg. Ker, ceprav so hitri, so hitri z vozili na enaki platformi, brez bistvenih sprememb. Tesla sicer tega ne zmore trenutno, ker precej optimizirajo za tocno dolocen model in se fokusirajo na sprotne spremembe. Model 3 in Y imata ze isto osnovo, kar je super, ampak zaenkrat se jim tu konca. Modela S niso bili sposobni posodobiti, "2" in roadster se odmikata. Lahko pa inovacije spravijo na cesto precej hitreje - agile pa to.

Trenutno je to way to go, ce zadanes dober segment s ceno in karakteristikami. Tu so vrhunski. IMO pa bodo prisli z omejenim naborom vozil do limita v neki tocki, in se bo potrebno boriti za drobtine po segmentih. Cisto zaradi konkurence. Ko bo trg teh vozil se vecji.

Vseeno, ce pogledas npr. kaksen preskok je Audi naredil s Q6 etronom na PPE platformi, pac ne mores reci, da spijo. "Fat etron", kot mu pravi Bjorn, je za muzej, ampak vmes je bilo pac toliko let, ko so morali z njim ziveti, novi Q6 pa se je delal, samo videti ga nismo mogli. Zdaj ga pa Bjorn imenuje za avto leta.

Koliko let je kdo zadaj, dozivljamo z resitvami na trgu, razvojno je pa stvar drugacna. Glede filozofij mislim, da bi potrebno zadeti neko sredino, med Teslo in VAGom. Ze ko je vec softverja, si platformi odvzel precej potreb po sprembah npr. Zato je pa glavni buzz word zdaj SDV.

kow ::

Zato pa se Tesla ne fokusira na model S, Roadster ipd. Ker so "in big picture" to irrelevantni projekti. Pomembna je samodejna voznja ter prilagajanje cele arhitekture vozila taksnemu namenu. Imo, se bo v nekaj letih pokazalo, da so imeli prav.

Imo, bodo ljudje se vedno hoteli imeti lastna prevozna sredstva, ampak v vecjih mestih bo vse vec ljudi, ki bodo imeli samo 1 avto ali pa celo nobenega.
Ker bodo taksiji "prepoceni", da bi se jim izplacalo. Slovenski upokojeni profesor, bo pa do smrti vozil premium nemsko vozilo, ne dvomim.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

deco16 ::

Smo pa na neki točki ko nekih inovacij groznih, razen mogoče v baterijski tehniki nebo več. Ja vem da je težko slišat. Ampak če ma motor učinkovitost 97% in inverter neki podobnega dosti več nebo šlo. Lahk tlačijo se gor neke eko gume ki nimajo oprijema ampak to je to. Ceneje bo še šlo in trenutni EVji so čist ok, kar pa vem da marsikdno nemore slišat.

Tukaj so pa problem pol kitajci ki lahk štempajo cenej.


Sam res iščem razlog da bi svojega zamenjal ampak ga ne dobim. Pri hiši bo ostal, zrostal bo, prej ko bo šla batt v franže.

Če karikiram v rač obdobju, smo leta 2005-2010 in ne več v devedesetih kjer je nov PC res bil fajn boljši in to po 2h letih.

kow ::

Se ne strinjam. Glavna OCITNA inovacija, bo brezzicno polnenje. Idiotsko bi bilo ves cas riniti v luknjo tisti ne prevec fleksibilen kabel.
Kupec bo z veseljem zrtvoval nekaj ucinkovitosti, za udobje. Sploh, ker bo energija v dolocenih delih dneva smesno poceni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

mehatronik12 ::

Pa saj to ni res, ampak tega sem navajen pri fanatikih....

par postov sem trdil, da so ti testi irelevantni ker je 100 spremenljivk.
==> In je zato najbolj relevanten ADAC test ampak ker tam Tesla ni bla TOP to ne šteje
==> Ampak ste mi vsi Tesla fanatiki potolkli, da to ni res

Sedaj ko pri Bjornu Tesla ni več TOP tudi to več ne šteje.

DEJSTVA:
Bjorn je naredil test z obema avtoma, pri približno isti temperaturi.
- ioniq 5 je prej prišel na cilj
- ioniq 5 je cenejši za 5k€ (valda ga kupiš tam kjer je bolj poceni se pa te nismo idioti s IQ številko noge, v tem primeru v DE ali pa AT)
- eden je 45k€, drug je 50k€.oba RWD! Sem prilepil linke ==> dejstva!

Kateri software je boljši itd, je subjektivna stvar.

Meni naprimer je HUD bolj pomemben kot pa to , da se ti sedež sprdne :D

Pozabljate pa pri vsem tem še to.
Da elektrika nikoli več ne bo ceneje kot je danes.
Cena bo šla gor in to kr navpično... ==> mislim da je to sedaj že vsem jasno

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Tega tesla nima rešenega vrhunsko že deset let ampak samo od leta 2017 z pojavom M3.

Ni 10, je pa 8. Big fucking deal.

MrStein ::

kow je izjavil:


Primerjave s Teslo so vedno zelo parcialne. Kar mi veliko pove. Kmalu bomo tudi videli kaksen bo novi Y. Mocno dvomim, da ne bo boljsi kot trenutna razlicica.
Kot smo rekli ze milijonkrat - na koncu stejejo prodajne stevilke.

Točno tako. McDonald's dela najboljšo hrano, pa če se na glavo postavite.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

MikeRotch ::

Sedaj ko pri Bjornu Tesla ni več TOP tudi to več ne šteje.


2x globoko vdihni :) Kdo je napisal, da ne šteje? Test je čisto korekten. Rezultate si pa tolmači kot tebi paše. Lahko zaključiš, da je Hyundai boljši kot Tesla, ker 1000km prevoziš 5 minut prej. Lahko greš v drug ekstrem in rečeš, da je Teslin star model, ki gre iz prodaje že 2 leti nazaj dosegel praktično enak čas z 10kWh manjšo baterijo.

Nobena od ugotovitev sicer ni pretirano uporabna brez konteksta.

DEJSTVA:
- ioniq 5 je cenejši za 5k€ (valda ga kupiš tam kjer je bolj poceni se pa te nismo idioti s IQ številko noge, v tem primeru v DE ali pa AT)


Ne, ni cenejši 5k. Še enkrat poglej cene in preberi kaj piše na oglasih. Če smo že pri tem, da kupiš kjer je ceneje, greš pa lahko v Francijo po Model Y, dobiš za 43k. Ampak ni ravno merodajno, kupovanje avtomobila v tujini ni enako naročilu TVja iz Amazona.

Gregor P ::

Pri Tesli nimaš "geolockin-ga" na pooblaščene posrednike/trgovce (kot pri klasikih), ne? Tako da praktično lahko kupiš, kjer želiš domnevam?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

kow ::

MrStein je izjavil:


Točno tako. McDonald's dela najboljšo hrano, pa če se na glavo postavite.


Ce te prav razumem, Hyundai tekmuje na drugem trgu. Verjetno z Michelinovimi zvezdicami ali neki...
Tesla tekmuje z VW, Hyundai, BYD ipd.

mehatronik12 je izjavil:


Da elektrika nikoli več ne bo ceneje kot je danes.
Cena bo šla gor in to kr navpično... ==> mislim da je to sedaj že vsem jasno


Ta izjava bo v retrospektivi tako neumna, da sploh ne bo smesna. Spominja na tisto iz leta 2007, ko je Petrolov direktor napovedal, da bo nafta morda dosegla tudi 200$ za sodcek.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Gregor P ::

Ampak, ko smo že pri nafti, najbrž si bodo potem izmislili oz. opravičevali, da bo še vedno draga oz. še dražja, ker bo po novem tako malo uporabnikov/voznikov klasike, ker so vsi pač na EV-jih:P
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Gambino ::

Ko bo Tesla izgubila nepovratna sredstva od države, bodo tudi oni piskali, konkretno! Zaenkrat ščitijo svoj trg in celotno izdelavo delov v USA, ampak s takim razmišljanjem ne bodo prišli daleč, so predragi! Mogoče jim bo pa Trump pomagal, se je verjetno zato Mask tako naslajal nanj!
BYD jih je uspel ujeti pri prodaji v letošnjem letu, Tesla pa je padla prodaja za 7%. Prihajajo pa še ostali kitajski izdelovalci avtomobilov, ki so se v letošnjem letu močno pomaknili v ospredje, kot so Geely, CAG, Li, GAC, SAIC, ...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gambino ()

MikeRotch ::

Kje so v tem članku omenjena kakšna nepovratna sredstva?

mehatronik12 ::

Prodaja EV v slo drastično padla kljub enormnim subvencijam:
https://siol.net/avtomoto/novice/posel-...

Rešitev:
Povečat subvencije, pa dodatno obdavčitev vse ostale

deco16 ::

No ja, sej bodo z drugim letom spet obdavčili EVje pri cestnini. Tko da rešitev ne pije vode.

Tko kot ne pije vode dražja elektrika in eksperiment z omrežnino.

Utk ::

Jaz sem že davno obupal nad pametjo ljudi, zato mi je čisto vseeno kolk se bo EV prijel.
Upam samo da vsaj tolk, da se bo ohranila infrastruktura kot je danes, če je že ne bo še kaj več. No, nekaj več jo ziher bo, ker tudi teh 2500-3500 avtov letno pomeni v 15 letih 50,000 avtov na cesti, kar je sigurno več kot jih je danes.

Če hoče raja zapravljat denar za nafto, ga pač naj.

kow ::

Septembra je bil BEV delez v prodaji EU: 17.3%. Ce bi taksno stevilko napovedali nekaj let nazaj, bi te vsi gledali kot da si nor.
Mimogrede, hibridi so dosegli 32.8%, kar je vec kot bencinarji: 29.8%. Z bencinarji in dizelasi je konec, kratkorocno jih bodo povozili hibridi in BEV.
Potem pa bodo hibridi zaceli izgubljati proti BEV, ker bodo imeli vse manjso prakticno prednost.

Ce sestejes trzne deleze PHEV, HEV, BEV, so v septembru imeli skupaj 56.9% trzni delez. Game over je.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Gambino ::

kow je izjavil:

Septembra je bil BEV delez v prodaji EU: 17.3%. Ce bi taksno stevilko napovedali nekaj let nazaj, bi te vsi gledali kot da si nor.
Mimogrede, hibridi so dosegli 32.8%, kar je vec kot bencinarji: 29.8%. Z bencinarji in dizelasi je konec, kratkorocno jih bodo povozili hibridi in BEV.
Potem pa bodo hibridi zaceli izgubljati proti BEV, ker bodo imeli vse manjso prakticno prednost.

Ce sestejes trzne deleze PHEV, HEV, BEV, so v septembru imeli skupaj 56.9% trzni delez. Game over je.



Niti pod razno. Zakaj? Zato ker infrastrukture ne moreš zgraditi v tako kratkem času, niti ni denarja! To kar imamo sedaj je p... dim od infrastrukture!

kow ::

Infrastruktura se ves cas izboljsuje. Ce bo prodaja prehitevala, bodo nekateri kupci razocarani in prodaja BEV bo padla relativno proti HEV. Nato se bo infrastruktura relativno spet izboljsala itd. Ciklicno.

Gambino ::

kow je izjavil:

Infrastruktura se ves cas izboljsuje. Ce bo prodaja prehitevala, bodo nekateri kupci razocarani in prodaja BEV bo padla relativno proti HEV. Nato se bo infrastruktura relativno spet izboljsala itd. Ciklicno.



Infrastruktura ni samo pomnilnica je še veliko drugega. To pa je toliko denarja, da ga v Sloveniji v 50. letih ne zberemo, da bi prešli na BEV! Nekateri resno sanjate!

deco16 ::

Ker ful rabimo infrastrukturo.

Odkar sem se preselil v Slo sem mogoče polnil na hitri polnilnici 2x.

Vso infrastrukturo razen za dopuste imamo že doma. Reče se ji vtičnica.

MikeRotch ::

Kaj konkretno te pa moti pri infrastrukturi?

Iz vidika končnega uporabnika je zadeva solidno urejena. Je prostor za izboljšave, nove polnilnice se stalno gradijo, ampak že danes se težko znajdeš več ko 20-30km stran od polnilnice.

Kaj ostane? Omrežje očitno ni problem.

pegasus ::

Tudi poMnilnic že imamo več kot dovolj. Reče se jim "beležka" :))

Gambino ::

deco16 je izjavil:

Ker ful rabimo infrastrukturo.

Odkar sem se preselil v Slo sem mogoče polnil na hitri polnilnici 2x.

Vso infrastrukturo razen za dopuste imamo že doma. Reče se ji vtičnica.



Aha, malo morgen, pri takšnem številu vozil, ki jih imamo v Sloveniji bi omrežje počepnilo! Da bi prilagodil omrežje na polnjenje električnih vozil za vse, bi bilo potrebno investirati veeeeeeliko denarja! Mi imamo pa že problem z investicijo v novo nuklearko!

Pa že sedaj jokamo, da imamo pozimi preobremenjeno omrežje, in mi bi zraven polnili še avtomobile, japajade!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gambino ()

pegasus ::

Ti moraš očitno res investirati v poMnilnice ...

kow ::

Ne skrbi Gambino, ko bom imel BEV. Bom polnil na lep soncen dan, ko bom na vikendu ali na morju. Tudi pozimi. Za brez veze ne bom "kuril" denarja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

jan_g ::

kow je izjavil:

Septembra je bil BEV delez v prodaji EU: 17.3%. Ce bi taksno stevilko napovedali nekaj let nazaj, bi te vsi gledali kot da si nor.
Mimogrede, hibridi so dosegli 32.8%, kar je vec kot bencinarji: 29.8%. Z bencinarji in dizelasi je konec, kratkorocno jih bodo povozili hibridi in BEV.
Potem pa bodo hibridi zaceli izgubljati proti BEV, ker bodo imeli vse manjso prakticno prednost.

Ce sestejes trzne deleze PHEV, HEV, BEV, so v septembru imeli skupaj 56.9% trzni delez. Game over je.


Jaz menim, da ljudje niso a priori proti baterijam. Mislim pa, da premalo ceniš, kako velika razlika je med električnim in hibridnim vozilom. Nekdo, ki danes kupuje nov avto, bo s hibridom dobil v glavnem isto kot je imel prej. Z EV bo pa potrebno spremeniti navade. Kolikor poznam lastnikov EV vozil, jih ima velika večina za drugi avto. Na dopuste grejo vedno s prvim avtom, bencin ali dizel. A obstaja o tem kakšna statistika? Me pa ne čudi, navada je železna srajca. Do tega, da marsikdo sploh nima možnosti polnjenja, še nisem prišel.

kow ::

Tisti ki bo danes kupil hibrid, bo kupoval spet cez 5 ali 10 let. Takrat pa bodo BEV veliko bolj prakticni. Tudi sosed mu bo recimo povedal kako je zadovoljen ipd.
Ce bodo BEV "samo drugi avto", pomeni da bodo kmalu prisli do 30-40% deleza. Tudi v Sloveniji.

Je kar hudic, ko clovek malo bolj premisli. Pa uvidi, da avtomobilski novinarji nimajo pojma.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Utk ::

Kaj je to "drugi" avto?
Mi imamo kanto od EV s katero naredimo več km kot s tistim na bencin (ki je sicer hibrid, ampak nima veze). Ta na bencin zapelje iz garaže 2x na teden. Ampak ko ga rabimo, mora bit, z enim avtom pač ne bi šlo, in od zmeraj imamo 2, samo da dokler sta bila oba na bencin, sta delala bolj enakomerno km.
Kater avto je prvi kater drugi?

"Drugih" avtov je v Sloveniji vsaj 200, če ne 300,000. Električnih pa morda 15,000. 20x več jih bi bilo zlahka brez da bi kdo "trpel" zarad dosega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

jan_g ::

Ja, drugi avto je res neprimeren izraz. Ali pa zastarel. V mislih sem imel, da niso prejšnjega avta zamenjali z novim kot je bilo običajno, temveč EV dodali in imajo sedaj dva. Tisti, ki so že prej imeli dva, je pa druga stvar, saj očitno rabijo dva avta.

Utk ::

Jaz praktično ne poznam gospodinjstva, ki bi imelo samo en avto. Tudi tisti, ki so na minimalcu. Bi moral zelo premislit, da se bi spomnil na koga. Kakšni penziči morda, pa še to ne.

kow ::

Najvecja ironija pa je, da je za reveze gorivo velik strosek. In se zato vozijo veliko manj kot bi se sicer. Ce pa bi avto chargali s fotovoltaiko, bi si lahko privoscili veliko vec narejenih kilometrov. Glavni problem je seveda, da revez ne more kupovati tehnologije za katero meni, da je nepreizkusena oz. prevec tvegana.
Sploh, ce se boji da mu bo crknil baterijski sklop.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Gregor P ::

Ok, prosim fantje, dajte se postaviti na realna tla ... v tem primeru reveža. To smo vendar že predelali. On nima denarja in tudi ni kreditno sposoben za to; če pa slučajno že je, mora prej poskrbeti za cel kup drugih stroškov, da sploh preživi. Ne vem, o kakšnih EV-jih, SE, TČ itd. vi sanjate:|

Recimo zdaj se je dvignil kripto, tudi na splošno bogataši profitirajo zaradi zmage Trumpa; kaj ima revež od tega? Nič, ker nima niti 50,- evrov, da bi jih lahko investiral v kripto, da bi jih pol imel vsaj 250.:8) Vi pa sanjate kar o nakupih EV-jev ;((
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

MikeRotch ::

Utk je izjavil:

Jaz praktično ne poznam gospodinjstva, ki bi imelo samo en avto. Tudi tisti, ki so na minimalcu. Bi moral zelo premislit, da se bi spomnil na koga. Kakšni penziči morda, pa še to ne.


Pri nas imamo trenutno en avto. Sem imel sicer vedno po 2 ali 3 + še kak hobi voz za na dirkališče. Pa sem pred kratkim prodal vse razen EVja.

Zdaj hodimo z EVjem v trgovino, na dopust na Hrvaško, na 1000km+ dolga potovanja... Nekega hudega privajanja in spremembe življsnjskega sloga nisem opazil.

500km pot prevozim v enakem času kot z ICE, ker sem se že prej na taki poti vsaj enkrat ustavil. Na 1000km sem cca. 1 uro počasnejši, kar prinesem not s tem, da ni treba vsak teden viseti na petrolu.

NajiM ::

"Na 1000km sem cca. 1 uro počasnejši, kar prinesem not s tem, da ni treba vsak teden viseti na petrolu". Ti porabiš za natankat 1 tank, al pa ajde, 1,5 tanka 1 uro? ;) ok...

kow ::

Gregor P je izjavil:

Ok, prosim fantje, dajte se postaviti na realna tla ... v tem primeru reveža. To smo vendar že predelali. On nima denarja in tudi ni kreditno sposoben za to; če pa slučajno že je, mora prej poskrbeti za cel kup drugih stroškov, da sploh preživi. Ne vem, o kakšnih EV-jih, SE, TČ itd. vi sanjate:|
;((


Revezi avtomobile kupujejo z gotovino. Kupujejo rabljene avtomobile in ne rabijo biti kreditno sposobni. Bo pa seveda se trajalo, da bo na trgu dovolj rabljenih BEV.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Utk ::

Jaz imam v najemu ljudi, ki imajo cca pol manj plače od mene. Plus da mi najemnino plačujejo. Mene se je sram tam pripeljat z mojim EV.
Zgleda like shit zraven vseh audijev. In tudi imajo po 2 avta. Ne samo trenutna ekipa, se jih je že nekaj zamenjalo, zmeraj podobno.

In potem se naj jaz sekiram kako si bojo "reveži" privoščli EV.

kow ::

NajiM je izjavil:

"Na 1000km sem cca. 1 uro počasnejši, kar prinesem not s tem, da ni treba vsak teden viseti na petrolu". Ti porabiš za natankat 1 tank, al pa ajde, 1,5 tanka 1 uro? ;) ok...


Pripeljati se moras do Petrola. Ker imamo sedaj trzne cene, morda to ni najblizji petrol. Podobno kot pri hitrem polnenju. Ker veliko vecino casa polni doma, tega problema nima. Jaz sem sicer vedno tankal mimogrede, ko sem pac videl prazen petrol (ki jih je v okolici ogromno). Tudi, ce sem se imel goriva za 200km. Kaj veliko casa mi ni vzelo. Najvecja izguba casa je bila pri placevanju - vedno je nekdo hotel neko obskurno verzijo cikov ali pa loto listic ipd.
Ampak domnevam, da danes lahko placas tudi z appom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

NajiM ::

Najbolj hecno mi je da največ pišeš v temi pa sploh nimaš avta. Ne ice,ne bev, ne mev...

kow ::

Nimam LASTNEGA avtomobila, ker grem lahko v sluzbo pes. V gospodinjstvu je vec kot 10 let star ICE avto. Obcasno ga tudi vozim, tankam redko.
Pisem, ker rad spremljam tehnologijo na splosno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

MikeRotch ::

NajiM je izjavil:

"Na 1000km sem cca. 1 uro počasnejši, kar prinesem not s tem, da ni treba vsak teden viseti na petrolu". Ti porabiš za natankat 1 tank, al pa ajde, 1,5 tanka 1 uro? ;) ok...


Ne. Ampak 1000km v kosu se peljem 1x na leto. Čas za tankanje pa prihranim vsak dan, ko avto doma priklopim in je zjutraj baterija vedno polna.

Povprečno rabim kakšnih 10 minut, da natankam poln tank. Vključno s potjo do bencinske, plačevanjem itd. seveda.

MikeRotch ::

Jaz sem sicer vedno tankal mimogrede, ko sem pac videl prazen petrol (ki jih je v okolici ogromno). Tudi, ce sem se imel goriva za 200km. Kaj veliko casa mi ni vzelo. Najvecja izguba casa je bila pri placevanju - vedno je nekdo hotel neko obskurno verzijo cikov ali pa loto listic ipd.


Jaz tudi ponavadi tankam, ko se peljem mimo, ampak na letni ravni pri mojih cca. 20-25kkm to nanese 3 do 4 obiske bencinske mesečno. Včasih res prideš mimogrede na prazno pumpo, natankaš, plačaš in si v 3-4 minutah gotov. Včasih pa se ravno pelješ po avtocesti sredi poletja nekam, kjer je treba 20 minut čakati na prosto pumpo pa potem še 10 minut na blagajni.

10 minut je pomoje kar dober približek.

Je pa res, da nimam tako natempiranega življenja, da bi mi par minut na leto naredilo kakšno razliko.

NajiM ::

A vidva s kartico na samem točilnem ne znata plačat?

MikeRotch ::

Pod črto ne naredi bistvene razlike. Pa ni vedno in povsod možno plačati s kartico.

NajiM ::

tvojih kao 10 min proti 30 sek, ni razlike ne ;). Pa kje si ti čakal 20 min na prosto pumpo bi tudi rad vedel ;)...

Utk ::

Jaz se parkiram k steni, naredim 2 metra, zagrabim kabel in ga vtaknem v avto. Ni 30 sekund, bolj 4. Vse je stalno pripravljeno. Vsaj dokler cigani ne zvedo kolk so ti polnilci vredni...
V tem času ko odpreš ti pokrovček za natočit gorivo, jaz že zaključim "polnjenje". Ok, zjutraj morm ponovit postopek v obratno smer, ampak tudi ti moraš zapret pokrovček...

NajiM ::

Ti to delaš vsak dan dvakrat ;)

MikeRotch ::

NajiM je izjavil:

tvojih kao 10 min proti 30 sek, ni razlike ne ;). Pa kje si ti čakal 20 min na prosto pumpo bi tudi rad vedel ;)...


Joj, a je res tako težko prebrati in razumeti napisano.

10 minut je povprečje, ki vključuje vse, od tega, da se pelješ do pumpe do tega, da natankaš, plačaš in prideš nazaj domov.

Kot sem omenil, plačilo s kartico direktno na pumpi ni možno vedno in povsod.

Glede čakanja pa ne vem, ali sprašuješ resno ali tankaš vedno na svoji lokalni črpalki. Če si se kdaj sredi poletja peljal proti Hrvaški, Črni gori, Italiji ali kakšni drugi bolj priljubljeni počitniški destinaciji bi si znal predstavljati tak scenarij.

damirj79 ::

Tudi večkrat na dan, če moraš vmes kaj skočit ven.. Sicer pa tole, da polnjenje EVja ga stane natakno 10sek časa je bolj lari fari. V teh 10 urah vmes med ponjenjem lahko res delaš kaj drugega, ampak to je bolj tako iz trte izvito. Sej pa lahko tudi med točenjem goriva počneš kaj drugega. Ne vem sicer kaj točno, ampak zihr imaš kakšno opravilo, za katerega rabiš 5min in ga lahko opraviš, če že ravno hočeš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: damirj79 ()
««
1177 / 1188
»»