Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
Alexius Heristalski ::
Dača GO HOME!
Bojo mogl springu konkretno spustit ceno, če hočejo še to prodajat. Ker tega za 20 jurjov danes nebo noben več kupoval. Za 13-15k pa mogoče še kdo...
Nenazadnje, mamo sedaj v tem segmentu tut dongfeng box pa e-c3... Race to the bottom begins!
Novi Spring ima take cene v Nemčiji: https://www.dacia.de/hybrid-und-elektro...
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini
sir_mha ::
Mi lahko nekdo pojasni: ali je to res možno ali je kakšna napaka? Kdo lahko dobi subvencijo pri nakupu avtomobila?
https://www.politico.eu/article/eu-elec...
Janina, 31, and his partner Kristina Pokryvkova, 30, bought the Tesla a year ago, taking advantage of incentives in Slovenia, where EV buyers could get a subsidy of up to €6,500. The couple is from Slovakia, but that country does not offer EV subsidies.
https://www.politico.eu/article/eu-elec...
a_borlak ::
Pa še vprašanje.... Morda kdo ve kako se obnese Kona 64kWh? Iščemo nov drug avto in bi presedljali iz nemcev, ker najedajo z njihovim načinom.
Dober avto je, dovolj moči, relativno nizka poraba, edino prtljažnika nima prav veliko, je pa vseeno udobna za 5 ljudi. Frunk pomaga, če ga nabaviš.
hojnikb ::
Alexius Heristalski je izjavil:
Dača GO HOME!
Bojo mogl springu konkretno spustit ceno, če hočejo še to prodajat. Ker tega za 20 jurjov danes nebo noben več kupoval. Za 13-15k pa mogoče še kdo...
Nenazadnje, mamo sedaj v tem segmentu tut dongfeng box pa e-c3... Race to the bottom begins!
Novi Spring ima take cene v Nemčiji: https://www.dacia.de/hybrid-und-elektro...
še vedno predrago, glede na to da osnovna za 16900€ nima niti klime...
T03 ma 10kWh večjo baterijo, več opreme, 2x močnejši motor... Tem dačam morejo konkretno zbit cene. Še najdrazja varjanta nesme bit več k 17k, pa še to je tezk konkurenčna...
#brezpodpisa
starfotr ::
Ja, ampak rešitev ni, da potem govoriš kako je to vse brez veze, ampak da poskušaš še ti vsaj nekaj od tega potegnit.
V resnici se da za 20 jurjev naredit celga hudiča. In 20 jurjev ni spet tako strašen denar za nekoga s hišo in zaposlenega. To je 180 evrov obroka za ekokredit na mesec. In teh 180 evrov zlahka porabiš za elektriko, ogrevanje, gorivo, itd. Lahko pa si tudi kupiš tričetrt metra več avta, predlagam nemški premium dizl, in se ne ukvarjaš s tem, tako kot se ne večina. V demokraciji ni prepovedano bit glup.
Če je že treba dati 20k za prevoz in proivodnjo elektike, naj gre ta denar v javni prevoz in v vire, ki nam dejansko nekaj prinesejo. Ne pa v električne avte in nestalne in povsem nezanesljive vire.
Utk ::
Če lahko dam 10 jurjev v nek2, in imam potem 30 let zastonj elektriko, jih bi dal. Sigurno raje kot v panele na strehi. Ampak za nek2 bomo dali 10 jurjev po družini, elektrika bo pa vseeno draga.
Za javni prevoz tudi veliko damo, tudi tisti, ki ga ne uporabljamo, in še zmeraj je zanič.
Tako da, ne, hvala.
Za javni prevoz tudi veliko damo, tudi tisti, ki ga ne uporabljamo, in še zmeraj je zanič.
Tako da, ne, hvala.
jan_g ::
https://www.zurnal24.si/avto/na-strom/v...
To začasno znižanje do konca leta bo moralo biti kar permanentno. Če se ljudje navadijo, da ga dobiš za 30k, bo potem prodaja še slabša. Ali pa računajo na to, da bo vlada z novim letom spet uvedla subvencije.
hojnikb ::
Seprav kdaj bo to pri nas? Verjetn nikol, ker mamo previsoke subvencije... Za 30 jurjov bi ze bil kr solidn voz (oz 22800€ neto) sam kaj, k bojo ta model nemci do amena olupl... Nekaterim modelom še ozvočenje vzadnjih vratih ne prvošijo, pa so drazji.
#brezpodpisa
krho ::
Pri nemcih nervira, da ne naredijo niti tega kar bi lahko. V štartu da nas nehajo nategovati z dadatno opremo. Kakor tapametni naj naredijo max tri pekete, kar bi močno poenostavilo procese. Potem gledam, da so zadaj pri tem koliko asistenčnih sistemov dajo za neko ceno, kar je zopet golo ožemanje strank.
Kako bojo navdušili ljudi, če pokažejo nek genialno opremljen avto, rečejo, da je začetna cena za model 20kEUR, ne povejo pa, da kar kažejo stane 50kEUR.
Pa še vprašanje.... Morda kdo ve kako se obnese Kona 64kWh? Iščemo nov drug avto in bi presedljali iz nemcev, ker najedajo z njihovim načinom.
Poglej letnike. Predvsem knjigo o vzdrževanju, če piše, da je treba menjati hladilno tekočino. Vmes, ko se je menjala generacija so zahtevali zamenjavo hladilne tekočine vsakih 60k km in to stane 600EUR+. Enako je tudi pri drugih Hyundai električarjih.
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net
Zgodovina sprememb…
- spremenil: krho ()
a_borlak ::
Če lahko dam 10 jurjev v nek2, in imam potem 30 let zastonj elektriko, jih bi dal. Sigurno raje kot v panele na strehi. Ampak za nek2 bomo dali 10 jurjev po družini, elektrika bo pa vseeno draga.
Za javni prevoz tudi veliko damo, tudi tisti, ki ga ne uporabljamo, in še zmeraj je zanič.
Tako da, ne, hvala.
Ne, dal boš 10k po osebi, ne po družini. To ti že danes obljubljajo, bo pa na koncu verjetno raje 20, pa elektrika bo kot praviš še vedno draga.
Eduardo ::
Poglej letnike. Predvsem knjigo o vzdrževanju, če piše, da je treba menjati hladilno tekočino. Vmes, ko se je menjala generacija so zahtevali zamenjavo hladilne tekočine vsakih 60k km in to stane 600EUR+. Enako je tudi pri drugih Hyundai električarjih.
Jih gledam iz tujine in gledam točno take kakor priporoča nekdo drug, da niso ravno novi. 15k km, dve leti star -30% vrednosti, garancije pa vse še potencialno tam.
Se pa potrebuje kot drug avto kjer tu in tam pokrijemo nekoliko daljše razdalje, večinoma pa 30-40km na dan. Tako da je tale s 64kWh idealen kandidat. Žena ga pravtako hoče, tako da zna biti, da bomo na koncu vzeli.
Miki N ::
https://www.zurnal24.si/avto/na-strom/v...
To začasno znižanje do konca leta bo moralo biti kar permanentno. Če se ljudje navadijo, da ga dobiš za 30k, bo potem prodaja še slabša. Ali pa računajo na to, da bo vlada z novim letom spet uvedla subvencije.
Verjetno je res pomembnejše kot posamezen model, da se končno vrši malo pritiska na cene navzdol.
kow ::
Kot zanimivost, NIO se je dokapitaliziral za cirka 0.5 milijarde dolarjev.
Oziroma, ce prav razumem, je to dodaten kapital zunanjih investitorjev. Vec kot dodatno milijardo pa je maticna firma plasirala avto diviziji. Skratka, vecina kitajskih avtomobilskih znamk se dokapitalizira.
Oziroma, ce prav razumem, je to dodaten kapital zunanjih investitorjev. Vec kot dodatno milijardo pa je maticna firma plasirala avto diviziji. Skratka, vecina kitajskih avtomobilskih znamk se dokapitalizira.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
bbbbbb2015 ::
Torej, elektrarnico sem zgradil, 16,4kW dela fino. Toplotno črpalko za ogrevanje ravnokar delajo. Sicer se še moram znebiti štedilnika na plin in kosilnice na bencin, samo to je nižja prioriteta.
Rabim električni avto in sem se že odločil za Teslo Y.
Vendar pa vidim problem, da Tesla charger stenski zmore 11,5kW. Zanima me, kako bi lahko preko Home Assistanta (https://www.home-assistant.io/) dinamično uravnaval, s koliko kW naj polni avto.
Lahko preberem v HA, koliko troši hiša, koliko proizvaja elektrarna. Varovalke so sicer 3x25A (17kW), vendar bi lahko podnevi šopal več, ker elektrarna dela na polno, ponoči pa bi skušal ujeti omejitev 7kW. Ko hiša troši 6kW, bi polnil z 1kW, ko hiša troši ponoči 0,85kW, bi polnil z 6kW (v samem avtu se ne da uravnavati na decimalke).
Rabim električni avto in sem se že odločil za Teslo Y.
Vendar pa vidim problem, da Tesla charger stenski zmore 11,5kW. Zanima me, kako bi lahko preko Home Assistanta (https://www.home-assistant.io/) dinamično uravnaval, s koliko kW naj polni avto.
Lahko preberem v HA, koliko troši hiša, koliko proizvaja elektrarna. Varovalke so sicer 3x25A (17kW), vendar bi lahko podnevi šopal več, ker elektrarna dela na polno, ponoči pa bi skušal ujeti omejitev 7kW. Ko hiša troši 6kW, bi polnil z 1kW, ko hiša troši ponoči 0,85kW, bi polnil z 6kW (v samem avtu se ne da uravnavati na decimalke).
a_borlak ::
Pozabi teslino polnilnico, kupi Trydan V2C. Zna ti uravnavati moč glede na nove omrežninske bloke, upoštevati SE, itd. Se načeloma da tudi preko HA, ampak če ga še nimaš, se jaz ne bi preveč s tem ukvarjal.
J.McLane ::
Ponoči lahko mirno polniš z 11 kW, ker so nočni bloki poceni, pozimi podnevi se pa že splača loviti tistih 6 kW ali manj, če ti uspe.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
bbbbbb2015 ::
Ponoči lahko mirno polniš z 11 kW, ker so nočni bloki poceni, pozimi podnevi se pa že splača loviti tistih 6 kW ali manj, če ti uspe.
Podnevi elektrarna dela peak 10-11kW in teoretično bi to lahko vse sam odjemal. Rekord je bil nekje 12,5kW - elektrarna je vzhod-zahod. Ko se prevesi dan v popoldne, dela recimo 5-6kW. Podnevi dela peak 11kW, pride oblak in pade na 3kW. Ob zelo lepih dnevih ne, ampak večinoma pa.
Jaz hočem imeti top šit, kar gre dinamično. Bom preštudiral ta polnilec. Za hišo so določili bloke moči 7kW.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bbbbbb2015 ()
kow ::
Nekaj ne razumem. Kam pa bos spravil vso to moc? Recimo, da naredis z 1kWh nekaj vec kot 5km (z modelom Y). Ce polnis s 5kw eno samo uro, je to ze vec kot 50km.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
J.McLane ::
bbbbbb2015 je izjavil:
Ponoči lahko mirno polniš z 11 kW, ker so nočni bloki poceni, pozimi podnevi se pa že splača loviti tistih 6 kW ali manj, če ti uspe.
Podnevi elektrarna dela peak 10-11kW in teoretično bi to lahko vse sam odjemal. Rekord je bil nekje 12,5kW - elektrarna je vzhod-zahod. Ko se prevesi dan v popoldne, dela recimo 5-6kW. Podnevi dela peak 11kW, pride oblak in pade na 3kW. Ob zelo lepih dnevih ne, ampak večinoma pa.
Jaz hočem imeti top šit, kar gre dinamično. Bom preštudiral ta polnilec. Za hišo so določili bloke moči 7kW.
Saj imaš net-metering, zakaj bi se obremenjeval s tem koliko ti pošiljaš v omrežje? Ker v to smer ti ne bodo obračunovali omrežnine po teh časovnih blokih, moči se nastavlajjo samo za prejem iz omrežja.
Lepo nastaviš da se ti avto polni ponoči na 11/6/3 kW (kolikor pač rabiš) pa te BK, za vse drugo.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
bbbbbb2015 ::
Nekaj ne razumem. Kam pa bos spravil vso to moc?
Mene vprašaš? Poleti klima 12kW, štiri notranje enote, avto, vse na elektriko (štedilnik, kosilnica), pozimi 17kW toplotna črpalka. To bi glih moralo biti, da zelo komot živimo.
Imamo sicer 4 avte, za zdaj enega električnega v planu, če bo kaj elektrike ostalo, bomo še enega nabavili in dali dizla stran.
Koliko bo šlo, bomo dali na elektriko. Če bo treba, imamo še en nadstrešek in eno teraso pokrito, da našopamo še celic. Takrat bo krivulja bolj trapezasta. Zaenkrat pa gledam in spremljam vse preko SolarEdge in HA. Toplotna bo imela verjetno svoj števec, tako da bo jasno koliko porabi.
bbbbbb2015 ::
Nekaj ne razumem. Kam pa bos spravil vso to moc? Recimo, da naredis z 1kWh nekaj vec kot 5km (z modelom Y). Ce polnis s 5kw eno samo uro, je to ze vec kot 50km.
Za zdaj bosta dva BMWja, kar sta službena, vsak naredi med 50-60 tisoč km na leto ostala dizla. Ker če me pusti Tesla na cesti sredi Nemčije, bo problem. Drugače pa komot enega zamenjam. Na žalost je BMW i5 G60 pasje pasje drag. Nemci so se čist z verige strgali. To nimam volje zamenjati, ker jaz kupujem leto-dve stare BMWje, jih zavrtimo do 300.000km, potem pa prodamo. Tesla Y ima zelo v redu doseg. Zelo v redu. 50k EUR recimo da damo za en službeni BMW, leto dve star, ne preveč km (do 40kkm), ima še vsaj leto garancije. BMW i5 takega ni.
Za zdaj je plan ena Tesla Y, pa če me to ne pusti na cesti, gremo naprej.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bbbbbb2015 ()
kow ::
Fair enough. Imas nekajkratno porabo tipicnega gospodinjstva, zato tudi povsem drugacne potrebe.
mehatronik12 ::
bbbbbb2015 je izjavil:
Nekaj ne razumem. Kam pa bos spravil vso to moc? Recimo, da naredis z 1kWh nekaj vec kot 5km (z modelom Y). Ce polnis s 5kw eno samo uro, je to ze vec kot 50km.
Za zdaj bosta dva BMWja, kar sta službena, vsak naredi med 50-60 tisoč km na leto ostala dizla. Ker če me pusti Tesla na cesti sredi Nemčije, bo problem. Drugače pa komot enega zamenjam. Na žalost je BMW i5 G60 pasje pasje drag. Nemci so se čist z verige strgali. To nimam volje zamenjati, ker jaz kupujem leto-dve stare BMWje, jih zavrtimo do 300.000km, potem pa prodamo. Tesla Y ima zelo v redu doseg. Zelo v redu. 50k EUR recimo da damo za en službeni BMW, leto dve star, ne preveč km (do 40kkm), ima še vsaj leto garancije. BMW i5 takega ni.
Za zdaj je plan ena Tesla Y, pa če me to ne pusti na cesti, gremo naprej.
Če misliš da bo driving comfort enak ali podobn pri Tesli Y kot pri BMW limuzini (diesel,benzin, hybrid,elektro, se nima veze) pozabi ;).
Ker se sam vozim res dosti in z vsem mogočim, rentam avte. Ti povem iz prve roke, da ni niti najmanjše primerjave.
bbbbbb2015 ::
mehatronik12 je izjavil:
bbbbbb2015 je izjavil:
Nekaj ne razumem. Kam pa bos spravil vso to moc? Recimo, da naredis z 1kWh nekaj vec kot 5km (z modelom Y). Ce polnis s 5kw eno samo uro, je to ze vec kot 50km.
Za zdaj bosta dva BMWja, kar sta službena, vsak naredi med 50-60 tisoč km na leto ostala dizla. Ker če me pusti Tesla na cesti sredi Nemčije, bo problem. Drugače pa komot enega zamenjam. Na žalost je BMW i5 G60 pasje pasje drag. Nemci so se čist z verige strgali. To nimam volje zamenjati, ker jaz kupujem leto-dve stare BMWje, jih zavrtimo do 300.000km, potem pa prodamo. Tesla Y ima zelo v redu doseg. Zelo v redu. 50k EUR recimo da damo za en službeni BMW, leto dve star, ne preveč km (do 40kkm), ima še vsaj leto garancije. BMW i5 takega ni.
Za zdaj je plan ena Tesla Y, pa če me to ne pusti na cesti, gremo naprej.
Če misliš da bo driving comfort enak ali podobn pri Tesli Y kot pri BMW limuzini (diesel,benzin, hybrid,elektro, se nima veze) pozabi ;).
Ker se sam vozim res dosti in z vsem mogočim, rentam avte. Ti povem iz prve roke, da ni niti najmanjše primerjave.
BMW i5 G60 eDrive40 rabljenih sploh ni, novega ne kupim po definiciji, ker je predrag. 102.000€ stane tak, ko je malo bolj fin. Dieselski 530d Xdrive, star 2 leti, stane 50k €, z enako fino Luxury opremo. To je sprejemljiva cena za tak avto. Novega 530xd, seveda tudi ne kupim. Ni 102.000€, je pa zdravih 95.000€.
mehatronik12 ::
To vse razumem ampak zakaj pa Tesla Y??
Predvidevam , da sam poslovno delaš dost kilometrov... kot jaz.
- Najbolj pomembno vsaj meni je , da se udobno peljem. Pa da ma asistenčne sisteme ki ti prav pridejo (HUD, aktivni tempomat, lane assist) pa to ne zaradi luksuza ampak ko si v zastoju, da si vzamem ven laptop pa delam, avto pa vozi meter po meter.
- Glede na to da maš visoki budget, masaža in zračenje sedežev in je to to
Glede nato da preferiraš BMW
Vzameš si I4 rabljen za 50k , vsa oprema, ok doseg:
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...
Sam si rentam najraje BMW IX==> Super udoben avto, spodoben doseg, itd...
Če pa mislim v 2,3 dnevih narediti več kot 300km pa raje kakšnega disla, v stilu BMW 4 ali 5.... V hotelih so polnilnice skoraj vedno polne & polovica jih ne dela. Neda pa se mi ukvarjat z iskanjem hitrih polnilnic in čakanju, ko imaš v glavi polno vsega...
Verjemi v DE se neboš vozil z avtom s 400 konji 110km/h na AC, al pa se boš pa nisi kot jaz ;)
Predvidevam , da sam poslovno delaš dost kilometrov... kot jaz.
- Najbolj pomembno vsaj meni je , da se udobno peljem. Pa da ma asistenčne sisteme ki ti prav pridejo (HUD, aktivni tempomat, lane assist) pa to ne zaradi luksuza ampak ko si v zastoju, da si vzamem ven laptop pa delam, avto pa vozi meter po meter.
- Glede na to da maš visoki budget, masaža in zračenje sedežev in je to to
Glede nato da preferiraš BMW
Vzameš si I4 rabljen za 50k , vsa oprema, ok doseg:
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...
Sam si rentam najraje BMW IX==> Super udoben avto, spodoben doseg, itd...
Če pa mislim v 2,3 dnevih narediti več kot 300km pa raje kakšnega disla, v stilu BMW 4 ali 5.... V hotelih so polnilnice skoraj vedno polne & polovica jih ne dela. Neda pa se mi ukvarjat z iskanjem hitrih polnilnic in čakanju, ko imaš v glavi polno vsega...
Verjemi v DE se neboš vozil z avtom s 400 konji 110km/h na AC, al pa se boš pa nisi kot jaz ;)
bbbbbb2015 ::
mehatronik12 je izjavil:
To vse razumem ampak zakaj pa Tesla Y??
Predvidevam , da sam poslovno delaš dost kilometrov... kot jaz.
- Najbolj pomembno vsaj meni je , da se udobno peljem. Pa da ma asistenčne sisteme ki ti prav pridejo (HUD, aktivni tempomat, lane assist) pa to ne zaradi luksuza ampak ko si v zastoju, da si vzamem ven laptop pa delam, avto pa vozi meter po meter.
- Glede na to da maš visoki budget, masaža in zračenje sedežev in je to to
Glede nato da preferiraš BMW
Vzameš si I4 rabljen za 50k , vsa oprema, ok doseg:
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...
Sam si rentam najraje BMW IX==> Super udoben avto, spodoben doseg, itd...
Če pa mislim v 2,3 dnevih narediti več kot 300km pa raje kakšnega disla, v stilu BMW 4 ali 5.... V hotelih so polnilnice skoraj vedno polne & polovica jih ne dela. Neda pa se mi ukvarjat z iskanjem hitrih polnilnic in čakanju, ko imaš v glavi polno vsega...
Verjemi v DE se neboš vozil z avtom s 400 konji 110km/h na AC, al pa se boš pa nisi kot jaz ;)
BMWji so samo novi dobri električni, pa zaenkrat ne bi eksperimentiral z električnimi na 1000+ km dolgih poteh. Drugače pa že dolgo časa rabimo BMWje, za to imam OBD2 reader, mehanika (ni izpod kozolca, ima licenco za štempljat servisno knjižico), dele lahko kupujem sam na Autodoc, zemljevide krekam sam, verziran sem v nulo. Ti BMWji mene sploh ne stanejo toliko, kot zgleda.
Džipov in takih terenskih vozil glih ne maram BMWjev. To si sploh ne predstavljam na dolgih poteh. Terenska vozila imamo Dacie. Na žalost so me tile razočarali, ne delajo več dieselskih Dacij Dusterjev, oziroma jih ni na EU trgu. Ne vem, kaj bomo delali za džipe. Rabimo nekaj terenskega, poceni, pa če blatnik odpade, da me ne stane celo bogastvo, da damo blatnik nazaj. Gledal sem Toyoto Hilux, to se mi zdi za tak butast službeni avto absolutno predrago. Morda bom dieselske Dacie Duster uvozil iz Maroka, jebiga.
Prodajalec mi je rekel, da ima Tesla 3 carino 9%, ker je narejena na Kitajskem, Tesla Y pa je 500€ dražja, pa carine nima. Ker je iz Nemčije.
Tesla se z elektro avti najdlje ukvarja, zdijo se mi zagrizeni, imajo SynRM motor, gledal sem malo podvozja, imajo pravo pet-točkovno vpetje, je pa res, da so jim vzmetne vilice pokale na Tesli 3. Avti so aerodinamični in se trudijo za doseg. Build quality je seveda slabši kot pri BMWju. Nimajo HUD displaya, kar je butasto, nimajo več ročic za smernike na Tesli 3, Y to še ima, zdaj kontrolka mrtvega kota v ogledalu - to Tesla nima v samem ogledalu. Ne vem, če bi Musku krona z glave padla ali kaj. Senzorji za dež, to Tesla nima, menda ne dela procesiranje tako dobro.
Ne vem, kako bi prišel do BMW i5 za ne več kot 50k €.
kow ::
Jaz Tesla Y sedaj ne bi kupoval, ker bo kmalu refresh, ki bo zelo verjetno precej izboljsal udobje (pa ne mislim notranjosti). Vsaj, ce sodimo po modelu 3.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
bbbbbb2015 ::
Gledam malo: https://www.autoscout24.de/
Pa saj kakšen rabljen BMW i5 bi se našel, no. Vsi imajo nekam malo kilometrov. Pa vseeno nobeden ni 50 k€. Samo to ni za peljati se na sever Nemčije. Za drugo pa ja tak avto ne rabim.
Pa saj kakšen rabljen BMW i5 bi se našel, no. Vsi imajo nekam malo kilometrov. Pa vseeno nobeden ni 50 k€. Samo to ni za peljati se na sever Nemčije. Za drugo pa ja tak avto ne rabim.
jernejl ::
Na rabljene i5 bo treba še počakati, se pa v tem razredu za 50k prodaja že kar nekaj eno leto starih mercedesov EQE.
kow ::
codeMonkey je izjavil:
Mozno. Ampak vprasanje koliko te to lahko stane. Kolk so podrazil model 3?
Cen ne spremljam pozorno. Mislim, da prakticno ni razlike v ceni.
codeMonkey ::
Imam obcutek, da se model Y zdaj namenoma ugodno prodaja. Malo preugodno, da bi bili z novim na istem. Lahko se motim, ampak gledam tudi sam ze pocasi za kaj novega.
pegasus ::
Proizvodnja obstoječega Y se zaključuje, refresh prihaja kmalu, verjetno zgodaj naslednje leto. Zato se sedaj Y dobi relativno ugodno.
bbbbbb2015 ::
Jaz Tesla Y sedaj ne bi kupoval, ker bo kmalu refresh, ki bo zelo verjetno precej izboljsal udobje (pa ne mislim notranjosti). Vsaj, ce sodimo po modelu 3.
Jah, samo Tesla Y nima carine, Tesla 3 jo ima. Tesla Y + siva barva + avtonomna vožnja - subvencija je 50.500€. Tesla 3 za to isto je 50.000€
Poleg tega Tesla 3 nima obvolanskega stikala za žmigavce. Tipke si Musk naj vtakne v ta zadnjo. Komande ob volanskem obroču so civilizacijska pridobitev. Tesla Y še ima stikala.
Teslo brez stikala za žmigavce ob volanu ne kupim.
Utk ::
https://www.ssangyong.si/torres_evx
Električni SUV dolg 4,7 metra za 36 jurjev, 30 po subvenciji, z 1 mio km garancije na baterijo in opreme več kot je pri marsikaterem švabu lahko naložiš.
Game over.
Električni SUV dolg 4,7 metra za 36 jurjev, 30 po subvenciji, z 1 mio km garancije na baterijo in opreme več kot je pri marsikaterem švabu lahko naložiš.
Game over.
Utk ::
Tudi če ne strašno veliko, folk se bo pa vseeno vprašal, če je potem en malo boljši golf res vreden 32 jurjev, če dobi tega za 36.
Isto se bo vprašal za podobnega audija za 80 jurjev...res da tam ni cena več tako velik faktor, ampak po drugi strani si pa tak lahko privošči rizik kitajca. Tudi če ga čez 3 leta vrže v smeti, bo izgubil manj kot z audijem.
Isto se bo vprašal za podobnega audija za 80 jurjev...res da tam ni cena več tako velik faktor, ampak po drugi strani si pa tak lahko privošči rizik kitajca. Tudi če ga čez 3 leta vrže v smeti, bo izgubil manj kot z audijem.
bbbbbb2015 ::
Mi lahko nekdo pojasni: ali je to res možno ali je kakšna napaka? Kdo lahko dobi subvencijo pri nakupu avtomobila?
Janina, 31, and his partner Kristina Pokryvkova, 30, bought the Tesla a year ago, taking advantage of incentives in Slovenia, where EV buyers could get a subsidy of up to €6,500. The couple is from Slovakia, but that country does not offer EV subsidies.
https://www.politico.eu/article/eu-elec...
To je seveda povsem mogoče. Če imata stalno prebivališče v Sloveniji, si lahko kupita avto s slovensko tablico, posledično pa lahko zaprosita za subvencijo. Če imata slovensko davčno ali ne, ne vem.
Seveda bi bilo potrebno preveriti, če imata še stalno prebivališče tukaj, da ni bila to zvijača, da prideta do subvencije.
Alternativno, lahko ustanovita firmo v Sloveniji, ki ni davčni zavezanec, ta tudi lahko zaprosi za subvencijo. Firma, kjer so lastniki tujci je slovenska firma.
Gregor P ::
Plus je, da je to (južno) korejski proizvajalec z dolgoletno tradicijo in pa da ima očitno 4x4 pogon, čeprav ne vem, kako imajo to rešeno (pri motorju spredaj); tudi funkcija V2L zna biti zanimiva. Seveda za tiste, ki dejansko rabijo SUV terenca.
Zdaj pa vse to vgradijo še v nek bolj normalen avto, pa smo že skoraj tam - a še nismo.
Zdaj pa vse to vgradijo še v nek bolj normalen avto, pa smo že skoraj tam - a še nismo.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
codeMonkey ::
Ne verjamem, da bo kradel Audijeve stranke. Vsaj za zdaj ne. Z Audijem se ljudje hocejo pokazati, ali pa so pac ljubitelji znamke. Je pogosto tudi sluzbeno vozilo. Ne mores tega zdaj zamenjati s Kitajcem. Bo pa lahko pobral kaksne kupce, ki izbirajo na podlagi prakticnih oz. racionalnih razlogov. Tu kaksna Skoda ipd. hitro ostane brez, ker niso cenovno konkurencni.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
Utk ::
Na žalost je danes tak SUV "normalen" avto.
To morda velja za Evropo, nekim američanom in precej azijcem se pa že kar fučka za te razne znamke. Američan si kupi big-ass fensi suv, ker ga "rabi", ne pa rabi zato ravno audija ali nek drug premium.
Pol nižja cena potegne tudi druge stvari. Zavarovanje, verjetno tudi servise, v tem primeru je garancija science fiction proti audiju, itd.
Ne verjamem, da bo kradel Audijeve stranke. Vsaj za zdaj ne. Z Audijem se ljudje hocejo pokazati, ali pa so pac ljubitelji znamke. Je pogosto tudi sluzbeno vozilo. Ne mores tega zdaj zamenjati s Kitajcem. Bo pa lahko pobral kaksne kupce, ki izbirajo na podlagi prakticnih oz. racionalnih razlogov. Tu kaksna Skoda ipd. hitro ostane brez
To morda velja za Evropo, nekim američanom in precej azijcem se pa že kar fučka za te razne znamke. Američan si kupi big-ass fensi suv, ker ga "rabi", ne pa rabi zato ravno audija ali nek drug premium.
Pol nižja cena potegne tudi druge stvari. Zavarovanje, verjetno tudi servise, v tem primeru je garancija science fiction proti audiju, itd.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
jan_g ::
bbbbbb2015 je izjavil:
Mi lahko nekdo pojasni: ali je to res možno ali je kakšna napaka? Kdo lahko dobi subvencijo pri nakupu avtomobila?
Janina, 31, and his partner Kristina Pokryvkova, 30, bought the Tesla a year ago, taking advantage of incentives in Slovenia, where EV buyers could get a subsidy of up to €6,500. The couple is from Slovakia, but that country does not offer EV subsidies.
https://www.politico.eu/article/eu-elec...
To je seveda povsem mogoče. Če imata stalno prebivališče v Sloveniji, si lahko kupita avto s slovensko tablico, posledično pa lahko zaprosita za subvencijo. Če imata slovensko davčno ali ne, ne vem.
Seveda bi bilo potrebno preveriti, če imata še stalno prebivališče tukaj, da ni bila to zvijača, da prideta do subvencije.
Alternativno, lahko ustanovita firmo v Sloveniji, ki ni davčni zavezanec, ta tudi lahko zaprosi za subvencijo. Firma, kjer so lastniki tujci je slovenska firma.
Za firme so določene omejitve glede subvencije. Vsaj v teoriji naj bi bila subvencija pri pravnih osebah možna samo takrat, ko se vozilo uporablja za opravljanje glavne dejavnosti:
Da ustrezate razpisnim pogojem, mora imeti vaše podjetje kot glavno dejavnost odprto eno izmed naslednjih kategorij:
Šifra Dejavnost
H49.310 Mestni in primestni kopenski potniški promet
H49.320 Obratovanje taksijev
H49.391 Medkrajevni in drug cestni potniški promet
H49.410 Cestni tovorni promet
H49.420 Selitvena dejavnost
H53.100 Izvajanje univerzalne poštne storitve
H53.200 Druga poštna in kurirska dejavnost
N77.110 Dajanje lahkih motornih vozil v najem in zakup
P85.530 Dejavnost vozniških šol
S96.030 Pogrebna dejavnost
codeMonkey ::
Na žalost je danes tak SUV "normalen" avto.
Ne verjamem, da bo kradel Audijeve stranke. Vsaj za zdaj ne. Z Audijem se ljudje hocejo pokazati, ali pa so pac ljubitelji znamke. Je pogosto tudi sluzbeno vozilo. Ne mores tega zdaj zamenjati s Kitajcem. Bo pa lahko pobral kaksne kupce, ki izbirajo na podlagi prakticnih oz. racionalnih razlogov. Tu kaksna Skoda ipd. hitro ostane brez
To morda velja za Evropo, nekim američanom in precej azijcem se pa že kar fučka za te razne znamke. Američan si kupi big-ass fensi suv, ker ga "rabi", ne pa rabi zato ravno audija ali nek drug premium.
Pol nižja cena potegne tudi druge stvari. Zavarovanje, verjetno tudi servise, v tem primeru je garancija science fiction proti audiju, itd.
Ja, ampak Audi je vedno imel ze prej cenejso konkurenco. Ne vem no. Drugo je zgodba s Teslo, ko so se prodali kot fensi high tech se eno Muskovo podjetje, pa si vse to dobil za nizjo ceno. Drugace lahko to tudi propagiras na Porsche. Nekje med Skodo, VW, Audijem in Porschejem je meja, ampak nekako dvomim da je pri Audiju.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
KobayashiM ::
Na žalost je danes tak SUV "normalen" avto.
Ne verjamem, da bo kradel Audijeve stranke. Vsaj za zdaj ne. Z Audijem se ljudje hocejo pokazati, ali pa so pac ljubitelji znamke. Je pogosto tudi sluzbeno vozilo. Ne mores tega zdaj zamenjati s Kitajcem. Bo pa lahko pobral kaksne kupce, ki izbirajo na podlagi prakticnih oz. racionalnih razlogov. Tu kaksna Skoda ipd. hitro ostane brez
To morda velja za Evropo, nekim američanom in precej azijcem se pa že kar fučka za te razne znamke. Američan si kupi big-ass fensi suv, ker ga "rabi", ne pa rabi zato ravno audija ali nek drug premium.
Pol nižja cena potegne tudi druge stvari. Zavarovanje, verjetno tudi servise, v tem primeru je garancija science fiction proti audiju, itd.
;), pojdi ti kdaj v USA in se pozanimaj o klienteli ki kupuje Audi, BMW, Merc...
Utk ::
Aja, kdaj si dobil pol cenejši avto od audija s podobnim motorjem, opremo, itd?
Ni problem klientela, ki kupuje audije, problem je klientela, ki kupuje podobno drage avte, ki niso audiji. Pri nas take klientele ni. Tam pa je, in vse več jo je.
pojdi ti kdaj v USA in se pozanimaj o klienteli ki kupuje Audi, BMW, Merc...
Ni problem klientela, ki kupuje audije, problem je klientela, ki kupuje podobno drage avte, ki niso audiji. Pri nas take klientele ni. Tam pa je, in vse več jo je.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
KobayashiM ::
Aja, kdaj si dobil pol cenejši avto od audija s podobnim motorjem, opremo, itd?
pojdi ti kdaj v USA in se pozanimaj o klienteli ki kupuje Audi, BMW, Merc...
Ni problem klientela, ki kupuje audije, problem je klientela, ki kupuje podobno drage avte, ki niso audiji. Pri nas take klientele ni. Tam pa je, in vse več jo je.
Cel kup korejcev dobiš, tudi Acura in druge japonske lux znamke so precej cenejše, da o ameriških sploh ne govorim. Ti kar nekaj neprestano nabijaš povsem na pamet. Sam imam cel kup sorodnikov gor in sem vsako leto tam. Imeti evropski lux avto je tam še zmeraj prestiž in v določenih krogih praktično nuja.