» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
1167 / 1190
»»

kow ::

Kaj tocno ta tehnoloski demo resuje? Kateri problem? Da ne omenjamo izredno slabega vmesnika. Vse kar rabis v resnici je, da ti oznaci na kateri pas se moras razvrstiti. Ne pa da dobis informacijski overload.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Utk ::

Rešuje problem ko voznik še ni popoln bebec in vsaj malo opazuje cesto in okolico. Vsaj poskuša rešit. Če je tako damn smart, potem naj še zavije sam...

mikhaair ::

Ammm, saj nisem rekel, da je kaksen problem. Razlike pa so ocitne, na HUD imas projekcijo, ne le navi ampak tudi ostalih asistencnih sistemov. In kakor berem, naj bi bile prometne informacije v MB sistemu boljse kot googlove.

Utk je izjavil:

Rešuje problem ko voznik še ni popoln bebec in vsaj malo opazuje cesto in okolico. Vsaj poskuša rešit. Če je tako damn smart, potem naj še zavije sam...

To vse drži, dokler se voziš po sebi znanih cestah in si navajen neke določene ureditve cest, križišč...
Ko prideš na kako čiračara križišče v ITA pa zna bit stvar, ki ti tako dosledno pokaže po katerem pasu voziti odrešujoča.
Al pa ko si v levo vozečih državah npr. :)
Meni je pač zadeva zanimiva, nimam MB in mi za moje potrebe telefon reši vse.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: mikhaair ()

kow ::

To so razne igracke, ki naredijo precej drazji (dodane vrednost je prakticno nicna). Potrosniki se vecinoma pritozujejo - vsaj moja okolica - da so avtomobili predragi. Da ne omenimo, da se ista zadeva lahko izvaja na telefonu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Utk ::

Ko prideš na kako čiračara križišče v ITA pa zna bit stvar, ki ti tako dosledno pokaže po katerem pasu voziti odrešujoča.

No no, to bi treba preiskusit v praksi v italijanskih križiščih...

Gregor P ::

kow je izjavil:

To so razne igracke, ki naredijo precej drazji (dodane vrednost je prakticno nicna). Potrosniki se vecinoma pritozujejo - vsaj moja okolica - da so avtomobili predragi. Da ne omenimo, da se ista zadeva lahko izvaja na telefonu.

To je zanimivo, ker arabski šejki so se pa pritoževali, da so mercedesi prepoceni in so zato morali maybacha uvesti nazaj8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

mikhaair ::

kow je izjavil:

To so razne igracke, ki naredijo precej drazji (dodane vrednost je prakticno nicna). Potrosniki se vecinoma pritozujejo - vsaj moja okolica - da so avtomobili predragi. Da ne omenimo, da se ista zadeva lahko izvaja na telefonu.

Pa ne moreš primerjat integriranega sistema v avtomobilu s telefonom. Avtomobil ima lastne kamere, radar, lidar, itd. In ti projecira na HUD poleg prometa se nesteto ostalih opozoril. In z leti menim, da bo ta razlika vedno večja, saj se bodo assistence hitro izboljševale. Mogoče dočakam, da bo avto zaznal srno v grmih in opozoril... :)
100 eur za telefon in gmaps navigacija je pa za nas 'reveže' cisto ok. :)

kow ::

Ce bo avto tako pameten, ti itak ne bos vozil in bos med voznjo gledal tv. zakaj tocno bi potreboval hud? Nisi cisto premislil, a?

Gregor P ::

... ker bo do takrat minilo še nekaj desetletij preden bo avto kar sam vozil; Tesla je recimo še vedno na L2, koliko časa že?!?:8)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

mikhaair ::

kow je izjavil:

Ce bo avto tako pameten, ti itak ne bos vozil in bos med voznjo gledal tv. zakaj tocno bi potreboval hud? Nisi cisto premislil, a?

Mogoče pa ti malo preveč razmišljaš in zato meniš, da se bo zgodil nekje, nekoč čudežen preskok, ko bodo človeški možgani odveč.

kamiKaZaA ::

Ukinitev subvencij povzročila padec prodaje

Volkswagen si želi vnovičnih subvencij za električna vozila za zagon prodaje

https://www.rtvslo.si/gospodarstvo/volk...

MrStein ::

mikhaair je izjavil:

Ampak trenutne navigacije na telefonih ne mores primerjat s tem.

Kako ne? Sygic ima to na telefonu:


Že pred 7 leti:


;)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Utk ::

Ja pa ja de...sem to nabavil, še celo plačal nekaj bolj za hec, ker sem vedel, da ne bo ravno nekaj uporabnega. Nisem pričakoval kaj veliko, ampak dobil sem pa še manj.
Morda so kaj izboljšali, ampak dvomim.

Malidelničar ::

Ali je EV revolucija mrtva?
Don't invest like a Joe. Invest like a Simon.

Nesta ::

Malidelničar je izjavil:

Ali je EV revolucija mrtva?


Z elektriko je uradno konec. Zdej je zadišal Vodik.

Bomo videli kako se bo to obneslo... Baterije so bile katastrofa

Utk ::

Aha, zdaj je že kar uradno...

hojnikb ::

Z elektriko je uradno konec. Zdej je zadišal Vodik.


Loooooooool. Kaj eni kadijo...
#brezpodpisa

Utk ::

https://www.rtvslo.si/slovenija/ob-osmi...

Uprava Hidrie sicer pravi drugače, ampak kaj pa oni vejo, oni samo vlagajo milijone denarja tam kjer imajo gobec, v nasprotju z internet troli, ki imajo samo gobec.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Telbanc ::

Će nimajo kruha, zakaj torej ne jejo potice. :))

Kdor si predstavlja da bo 70% folka v Sloveniji, ki je na minimalcu kupovalo in nato vzdrževalo te drage škatle ne štrom, se bo kmalu zbudil v pravljični deželi, kjer bojo zaprte tovarne, po ulicah pa bojo nemiri.

Mi ni jasno, od kje so padli managerji, ki ne znajo narest raziskavo trga.
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Telbanc ()

pegasus ::

Jim bo treba Aptere prodat, jih boš lahko vzdrževal sam :)

Utk ::

Telbanc je izjavil:

Će nimajo kruha, zakaj torej ne jejo potice. :))

Kdor si predstavlja da bo 70% folka v Sloveniji, ki je na minimalcu kupovalo in nato vzdrževalo te drage škatle ne štrom, se bo kmalu zbudil v pravljični deželi, kjer bojo zaprte tovarne, po ulicah pa bojo nemiri.

Mi ni jasno, od kje so padli managerji, ki ne znajo narest raziskavo trga.

Jaz sem kupil električnega, ker je TCO nižji od bencinarja.
Če imajo denar za bencinarja, imajo tudi za električnega.

Telbanc ::

Utk je izjavil:


Jaz sem kupil električnega, ker je TCO nižji od bencinarja.
Če imajo denar za bencinarja, imajo tudi za električnega.


A si na minimalcu, verjetno ne. In tle sipaš EU agendo. 8-)

Zeleni prehod bi se lahko odvil z dost nižjimi cenami in majnšimi avtki. Da bi folk to probal najprej za po mestih. Zej je zaupanje zavoženo. Ljudje so ugotovili, da to ni to. Recenzije so ble kar so ble.....
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Telbanc ()

codeMonkey ::

Utk je izjavil:

Telbanc je izjavil:

Će nimajo kruha, zakaj torej ne jejo potice. :))

Kdor si predstavlja da bo 70% folka v Sloveniji, ki je na minimalcu kupovalo in nato vzdrževalo te drage škatle ne štrom, se bo kmalu zbudil v pravljični deželi, kjer bojo zaprte tovarne, po ulicah pa bojo nemiri.

Mi ni jasno, od kje so padli managerji, ki ne znajo narest raziskavo trga.

Jaz sem kupil električnega, ker je TCO nižji od bencinarja.
Če imajo denar za bencinarja, imajo tudi za električnega.


Ni ravno res. TCO je ena stvar, cena vozila pa drug. Ce je ICE bistveno cenejsi, ampak TCO drazji, je strosek goriva neke vrste kredit, razlika v TCO pa pac preplacilo.

Utk ::

Tudi če kupuješ rabljenega za 8 jurjev lahko dobiš kredit na ekoskladu po 3,5 fiksni obrestni meri (tu nekje). Obrok imaš od prvega dne nižji kot je strošek goriva, servisov in same cene ICE-ja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

codeMonkey ::

Utk je izjavil:

Tudi če kupuješ rabljenega za 8 jurjev lahko dobiš kredit na ekoskladu po 3,5 fiksni obrestni meri (tu nekje). Obrok imaš od prvega dne nižji kot je strošek goriva, servisov in same cene ICE-ja.


Ja, ampak za to rabis biti kreditno sposoben, za gorivo te pa nihce ne vprasa. Ce je zraven se kaksen kredit za nepremicnino ali pa eden od partnerjev nima nekega stabilnega prihodka, oz. redne zaposlitve, hitro na papirju zmanjka.

Zgodovina sprememb…

fikus_ ::

pegasus je izjavil:

Jim bo treba Aptere prodat, jih boš lahko vzdrževal sam :)


Najprej je potrebno njihove delnice kupiti in čakati leta, da kaj prikažejo, kdaj bodo pa začeli masovno proizvodnjo je pa ???
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Gregor P ::

Telbanc je izjavil:

[... in majnšimi avtki. Da bi folk to probal najprej za po mestih.
... samo da so ti majhni "avteki" enormno (pre-)dragi - manjši je, dražji je, ker je očitno to bolj "fensi" (ker najbrž ni dražji za serijsko izdelavo, ali?). Alternativa pa je vedno bolj, da sploh niti več pravi avto ni (primer novi Ami ipd.).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Telbanc ::

https://www.rtvslo.si/gospodarstvo/magn...

Magna se je začelo. V Nemčiji ta teden okoli 8000 izgubljenih delovnih mest povezanih z avtoindustrijo. Bo treba iti po kokice....:)

Dacia ni mali avto, pa je poceni. 14.000 evrćkov novi. Sem bil u trgovina zjutraj, vidim neki kitajski SUV za 20.000 enkat večji od golfa, si mislim, če pa zaj švabi ne bojo propadli.
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Telbanc ()

Utk ::

codeMonkey je izjavil:

Utk je izjavil:

Tudi če kupuješ rabljenega za 8 jurjev lahko dobiš kredit na ekoskladu po 3,5 fiksni obrestni meri (tu nekje). Obrok imaš od prvega dne nižji kot je strošek goriva, servisov in same cene ICE-ja.


Ja, ampak za to rabis biti kreditno sposoben, za gorivo te pa nihce ne vprasa. Ce je zraven se kaksen kredit za nepremicnino ali pa eden od partnerjev nima nekega stabilnega prihodka, oz. redne zaposlitve, hitro na papirju zmanjka.

Kreditna sposobnost, bloki, itd, bo problem pri rasti ko bo pri vsaki drugi privat hiši EV. Do tega smo pa še daleč. Ko pa bo to, se bojo tudi blokovci vprašali, zakaj oni plačujejo 3x več za 100 km.

Dacia ni mali avto, pa je poceni. 14.000 evrćkov novi.

Poceni ja...par let nazaj je stala 8 jurjev.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Telbanc ::

Ja sam če je za nemce dobra, je tud za nas. Za silo velik za celo familijo, mašina tud za silo dost zmogljiva, nizki stroški registracije. Zadetek u polno, sploh zaj ko se hitro bliža kriza.
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Telbanc ()

Gregor P ::

To smo že marsikje obdelali, reveži vedno preplačajo stvari oz. je za njih vse predrago. Tako pač je vse v življenju nastavljeno. Ne more si slovenski par, ki ima skupaj v povprečju 2.500 evrov neto, privoščiti odlično izolacijo, novo TČ, novo SE, pa nov hranilnik/baterijo, pa novo EV itd. ... in tudi subvencije mu/jima ne pomagajo, ker pač je/sta praktično kreditno nesposobna. Medtem pa tisti, ki si to lahko privošči, mu ravno tista dva reveža (skupaj z ostalimi davkoplačevalskimi reveži v državi) omogočata še subvencije in na koncu bo ta "bogataš" plačeval še manj za elektriko od njih, pa "zastonj" se bo vozil naokoli.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Ja, ampak rešitev ni, da potem govoriš kako je to vse brez veze, ampak da poskušaš še ti vsaj nekaj od tega potegnit.
V resnici se da za 20 jurjev naredit celga hudiča. In 20 jurjev ni spet tako strašen denar za nekoga s hišo in zaposlenega. To je 180 evrov obroka za ekokredit na mesec. In teh 180 evrov zlahka porabiš za elektriko, ogrevanje, gorivo, itd. Lahko pa si tudi kupiš tričetrt metra več avta, predlagam nemški premium dizl, in se ne ukvarjaš s tem, tako kot se ne večina. V demokraciji ni prepovedano bit glup.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Gregor P ::

Ne, to sem že rekel, če bi kupoval avto danes, bi si umislil kakšnega Toyotinega hibrida:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Ja ja, ok, ampak ko "treba" menjat avto se nihče kaj dost ne sprašuje, pač je "treba". Ko pa pride do elektrarn, toplotnih črpalk, električnih avtov, so pa naenkrat vsi finančni guruji, ki obračajo med 10 in 20% obresti letno (oz. bi, če bi imeli vsaj jurja glavnice), in se jim take bedne naložbe, ki se pokrijejo komaj v šestih letih in bojo še 20 let po tem donosne niti slučajno ne splačajo.

codeMonkey ::

Telbanc je izjavil:

https://www.rtvslo.si/gospodarstvo/magn...

Magna se je začelo. V Nemčiji ta teden okoli 8000 izgubljenih delovnih mest povezanih z avtoindustrijo. Bo treba iti po kokice....:)


Ampak to je povezano s propadom Fiskerja. A ni? Ker to je bilo pricakovano ze dolgo in ni zaradi krize. Ceprav se strinjam, da kriza je.

Ah, za ipace nisem vedel...

Zgodovina sprememb…

RedDrake ::

Ah, daj že nehaj bluzit v tri krasne. Ja razumemo, imaš dobro plačan šiht, kjer očitno nič ne delaš (ker si vse delovne dneve na S-T _VES_ čas), in si lahko celo privoščiš bajto, solarno, EV-ja in TČ. Much wow. Dodana vrednost za družbo tam nekje ranga epsilon več od nič.

Nekateri smo si pa zračunali, da je ROI za nas 15 let in pač ne verjamemo, da bo stvar preživela 15 let brez dodatnega vlaganja, oziroma se zna tehnologija in cena toliko spremeniti v 15-ih letih, da bo kasnejši nakup boljši.

red_baron ::

Ste videli Ssangyong Torres avto dolg skoraj 5 metrov, baterija od Byd in garancijo na baterijo 10 let ali 1.000.000 kilometrov za 29.999 z že odbito subvencijo.

Meni dobro zgleda:


https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

hojnikb ::

za 30 jurjov kr dost avta, sam nek lepotec pa ni
#brezpodpisa

elevator ::

Pred kratkim ste eni tlele nabijali in na smrt zatrljevali kako da Avant baje nima Tesel v svoji floti in to kljub temu da imajo Tesle večkrat omenjene na svoji spletni strani, plus v svojih objavah na nekdanjem Twitterju (X). Kaj pa je potem TOLE, a tale avto je pa duhec začaral al kaj?:))

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: elevator ()

Gregor P ::

Prvič, si malo pozen, to že vsi vemo.
Drugič, Tesle so dejansko od letos novost pri avant2go (so jih imeli pa pri Avantu že prej le da prek rent a car).
Tretjič, ne moreš si jo sposoditi za souporabo normalno kot vsak drug EV, ampak moraš imeti minimalno stanje 300 evrov itd.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

elevator ::

Gregor P je izjavil:

Prvič, si malo pozen, to že vsi vemo.
Drugič, Tesle so dejansko od letos novost pri avant2go (so jih imeli pa pri Avantu že prej le da prek rent a car).
Tretjič, ne moreš si jo sposoditi za souporabo normalno kot vsak drug EV, ampak moraš imeti minimalno stanje 300 evrov itd.


Prvič: stari to sm jst vedel že lani. In stavim da večina folka sploh ne ve, tud tisti ki so pred kakim mesecem na smrt zatrjevali kako to ni možno, pa so zdele raje modro tiho.
https://siol.net/avtomoto/novice/prvic-...

Drugič: Vem in točno to sem jst trdil, da jih lahko rentaš prek rent a car, ampak ne folk je raje namest da bi preveril nabijal da lažem.

Tretjič: Mi je znano ja. Imajo pa jo sedaj tudi v sistemu za souporabo Avant2go:
https://avant2go.si/car-sharing/vehicles

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: elevator ()

Utk ::

https://www.zurnal24.si/avto/na-strom/m...

To je to za po mestu. Dovolj zmogljiv, dovolj velika baterija, dovolj opremljen, dovolj hitro polnjenje. Zmeraj bi lahko bil še par jurjev cenejši, ampak dokler imamo subvencije, bojo take cene.

codeMonkey ::

Tega bi morali predelati v Fiat 500, ne pa tisto sminko :)

hojnikb ::

Dača GO HOME!
Bojo mogl springu konkretno spustit ceno, če hočejo še to prodajat. Ker tega za 20 jurjov danes nebo noben več kupoval. Za 13-15k pa mogoče še kdo...

Nenazadnje, mamo sedaj v tem segmentu tut dongfeng box pa e-c3... Race to the bottom begins!
#brezpodpisa

Utk ::

tut dongfeng box

Ja, podoben id2 za podobno ceno pride baje čez 2 leti, sigurno pa ne osnoven s tolk opreme. Kdo vodi, kdo sledi in kolk bo takrat stal dongfeng... Id2 že takoj ko pride ne bo nič posebnega, kako bo potem držal konkurenco pokonci naslednjih 7-8 let kot traja nek model.

kow ::

Edini nacin je, da ga izdelajo z manj zaposlenimi kot sedaj.

KobayashiM ::

ah, je še en način, prepoved prodaje vseh kitajskih avtov v Evropi. Nekaj podobnega planira USA - nacionalna varnost in zbiranje podatkov o američanih.

Utk ::

Tudi če jim to uspe, jim še zmeraj ostane problem, da enostavno ne bo nič posebnega. Če mora VW konkurirat kitajcem s ceno, in nihče ne vidi nekega razloga, da bi plačal 10% več za VW, potem ima VW velik problem.

Eduardo ::

Pri nemcih nervira, da ne naredijo niti tega kar bi lahko. V štartu da nas nehajo nategovati z dadatno opremo. Kakor tapametni naj naredijo max tri pekete, kar bi močno poenostavilo procese. Potem gledam, da so zadaj pri tem koliko asistenčnih sistemov dajo za neko ceno, kar je zopet golo ožemanje strank.

Kako bojo navdušili ljudi, če pokažejo nek genialno opremljen avto, rečejo, da je začetna cena za model 20k€, ne povejo pa, da kar kažejo stane 50k€.

Pa še vprašanje.... Morda kdo ve kako se obnese Kona 64kWh? Iščemo nov drug avto in bi presedljali iz nemcev, ker najedajo z njihovim načinom.

hojnikb ::

kono se splača kupit par let rabljeno...
#brezpodpisa
««
1167 / 1190
»»