» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
1166 / 1190
»»

Utk ::

Vlada je livarni dvakrat dodelila državno pomoč; MLM je sicer od leta 2009 dalje prejelo neposredno od države več kot 13,3 milijona evrov različnih pomoči, med drugim tudi za reševanje finančnih problemov in prestrukturiranje.

Telbanc ::

To je smešen drobiž v primerjavi z kalvarijo Teš 6. Sej tud subvencije za el. avte so tud kar naprej, al so ble samo eno leto. ????
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.

Utk ::

Sej tudi ni samo livarna dobila 13 mio. Je dobilo veliko en kup firm.

Telbanc ::

Ja in?

Će majo za stran metat, nej bi še dali. Sam Livarno so verjetno dotolkle cene energije, sam to je že tabu tema. O tem se ne govori, k zaj mamo mulekule plina svobode in demokracije.
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.

red_baron ::

Sedaj pa res ni problem dobit službe za te delavce a kako?
Povsod iščejo pa še izmenskega dela in vročine se bodo znebili.
Na odpravnine pa itak lahko pozabijo Imho.

Utk ::

Sam Livarno so verjetno dotolkle cene energije, sam to je že tabu tema.

Naj uganem, te bi treba subvencionirat (še bolje)?

a_borlak ::

Cena elektrike bo šla gor, prav veliko pa ne, ker splošna dobrina, sociala, itd. Zato tudi nove omrežnine, kjer se razmišlja nekako tako, če več porabiš, več plačaš, če si revež, ne moreš veliko porabiti.

BigWhale ::

Gambino je izjavil:


S Svojim dizlom pridem od doma do Rima in nazaj, brez da grem na bencinjsko. EV smeh


In kaj zdaj? A ti je epeen zrastel zaradi tega?

Doseg avtomobila je zgolj ena metrika uporabnosti in je DALEC od tega, da bi bila najpomembnejsa.

hojnikb ::

Pithlit je izjavil:

c3p0 je izjavil:

Niso ravno bučke. Iz NG (ni definiral startne točke) je cca. 660km, povratna torej 1320 km, pot, ki jo naredi nek dizl z razširjenim tankom. Z mojim sem delal že 1200+ (AC, zmerni tempomat), pa ga nimam.

Slučajno vem kako v realnosti (če nimaš res sreče) zgleda pot tja dol in nazaj. Tko da stojim za svojimi "bučkami". In ja, tud jaz sem delala po 1+kkm u izi.


Passat B7 1.6TDI z 70litrskim tankom to relacijo odfura bp, pa se za cel mesec nafte ostane...
#brezpodpisa

codeMonkey ::

Tak Passat se pelje iz Nemcije v Bosno in nazaj. Ne pa do Rima :D

hojnikb ::

codeMonkey je izjavil:

Tak Passat se pelje iz Nemcije v Bosno in nazaj. Ne pa do Rima :D

In ironično bo mel ob povratku manj kilometrov predn je sel :))
#brezpodpisa

BlaY0 ::

hojnikb je izjavil:

Pithlit je izjavil:

c3p0 je izjavil:

Niso ravno bučke. Iz NG (ni definiral startne točke) je cca. 660km, povratna torej 1320 km, pot, ki jo naredi nek dizl z razširjenim tankom. Z mojim sem delal že 1200+ (AC, zmerni tempomat), pa ga nimam.

Slučajno vem kako v realnosti (če nimaš res sreče) zgleda pot tja dol in nazaj. Tko da stojim za svojimi "bučkami". In ja, tud jaz sem delala po 1+kkm u izi.


Passat B7 1.6TDI z 70litrskim tankom to relacijo odfura bp, pa se za cel mesec nafte ostane...

Jasno, samo prazne plastične flaše ne smeš pozabit, da lahko v njo ščiješ kar med vožnjo in se ti ni treba ustavljat na pumpah sploh :))

matobeli ::

Tale ima že adapter zraven da se ne poliva

nejc_nejc ::

Telbanc je izjavil:

Država pobere od goriv već kot polovico cene, denar gre v proračun, kje misliš da bodo dobili manjkajoči denar, ko bo večina na štromu?
...

Ja od štroma, ki bo v avtu, trivialna stvar.
Za povrh, avto bo sam javil količino ....:D

GizmoX ::

Agencija za energijo dela anketo o ponudnikih električnih polnilnic in avtomobilov, ki omogočajo V2H / V2G. Zgleda bi radi talali korenčke (ali pa palice).

Včasih je to znal Nissan Leaf s svojim CHAdeMO priključkom, pa Mitsubishi Outlander baje tudi. Sicer sem pa imel občutek, da taki električni avtomobili niso več "v modi".
Se motim? Ima kdo? Sploh kateri to omogoča? Prek Type2/Mennekes priključka tudi gre?
udirač => uni. dipl. inž. rač.

J.McLane ::

Kolikor vem je v praksi najbolj razširjen V2L (Vehicle 2 load) ampak dobiš ven ponavadi 2-3 kW na eni fazi, pa ne zna se sinhronizirati z omrežjem, tako da ni mišljen za tako uporabo. Škoda, ker po mojem ne more biti tak hud tehnični zalogaj narediti grid-tie zadevo, če imamo tiste poceni balkonske SE, ni vrag da tudi tu nebi naredili kaj podobnega.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Gregor P ::

Ena večja oz. konzorcij večjih avto-proizvajalcev &co se pač odloči za en standard, ki ga potem skuša uveljaviti vsaj v EU. Tako bi verjetno šlo; če bi jim seveda to bilo v interesu.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Chademo je to podpiral že v štartu pa se je konzorcij odločil, skupaj z EU, da ga nočejo. Kaj nam bo to.

J.McLane ::

Ja, ampak če želiš Chademo rešitev doma, to pomeni da si moraš kupit DC polnilnico ki omogoča tudi vračanje energije v omrežje, že navadne DC polnilce ranga 10 kW vemo kolk stanejo, tko da to bi bilo predrago.

Najceneje in najbolj praktično je da je že v avtu tak polnilec, tudi balkonske SE se vklopi direktno v vtičnico in se sinhronizira z omrežjme.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

codeMonkey ::

VW to podpira v ID seriji od ene sw verzije naprej. Valda po nekem ISO standardu, kot je treba.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

J.McLane je izjavil:

Ja, ampak če želiš Chademo rešitev doma, to pomeni da si moraš kupit DC polnilnico ki omogoča tudi vračanje energije v omrežje, že navadne DC polnilce ranga 10 kW vemo kolk stanejo, tko da to bi bilo predrago.

Najceneje in najbolj praktično je da je že v avtu tak polnilec, tudi balkonske SE se vklopi direktno v vtičnico in se sinhronizira z omrežjme.

Dobro, pri chademu je to bolj mišljeno, da iz enega avta polneš drugega. Ampak če se že gremo neke pametne inštalacije, bi pač tak inverter imel doma. Kitajci imajo dc polnilnice za manj kot 2 jurja.

a_borlak ::

Avstralci so letos preizkusili in so mislim da okoli 50 Leafov priklopili in z njimi vzdrževali omrežje v enem manjšem mestu za eno uro. Res je, Chademo to mogoča že v štartu, CCS2 pa standard sploh še ni dorečen, bo naslednje leto. Kakorkoli, mislim da bo šlo tudi v tem primeru DC (morda celo oboje, nisem si prebral standarda).

hojnikb ::

BlaY0 je izjavil:

hojnikb je izjavil:

Pithlit je izjavil:

c3p0 je izjavil:

Niso ravno bučke. Iz NG (ni definiral startne točke) je cca. 660km, povratna torej 1320 km, pot, ki jo naredi nek dizl z razširjenim tankom. Z mojim sem delal že 1200+ (AC, zmerni tempomat), pa ga nimam.

Slučajno vem kako v realnosti (če nimaš res sreče) zgleda pot tja dol in nazaj. Tko da stojim za svojimi "bučkami". In ja, tud jaz sem delala po 1+kkm u izi.


Passat B7 1.6TDI z 70litrskim tankom to relacijo odfura bp, pa se za cel mesec nafte ostane...

Jasno, samo prazne plastične flaše ne smeš pozabit, da lahko v njo ščiješ kar med vožnjo in se ti ni treba ustavljat na pumpah sploh :))

a je blo kje govora da se to odfura brez ustavljanja al mogoče samo brez _tankanja_

bralno razumevanje = (null)
#brezpodpisa

BlaY0 ::

hojnikb je izjavil:


a je blo kje govora da se to odfura brez ustavljanja al mogoče samo brez _tankanja_

bralno razumevanje = (null)

Zakaj je sploh bilo govora o enkratnem tankanju, ki je totalno irelevanten podatek, ker v smislu samega udobja na poti ne pove niti ne prinese nič. Tut ješ verjetno vsak dan večkrat ane, al se ti mogoče v nedeljo napokaš in si dober za cel teden in potem okoli razlagaš kako je tvoj sistem prehranjevanja boljši?

Iz tvojih postov veje prepričanje, da je ICE way better predvsem zato, ker ti ga na 1000 km poti ni treba tankat, med tem ko postanke še vedno delaš enake kot s katerimkoli avtom. Za nekoga ki dnevno dela takšne relacije je ICE jasno way to go, za večino pa definitivno ne.

hojnikb ::

Ocitno nisi bral mojih postov, ce to trdis:))
#brezpodpisa

Mr.B ::

Gregor P je izjavil:

codeMonkey je izjavil:

Gregor P je izjavil:

Sc0ut je izjavil:

Bi rekel da se gredo na Kitajskem eno petletko z el. avtomobili.
Ker da samo v eni državi tako narašča ni samo zaradi "prostega trga".

Če ti na Kitajskem komunistična partija reče, da moraš kupiti EV, potem tudi kupiš EV (tudi če ga ne rabiš)>:D


Daj mi prosim kaksen vir za to - da morajo kupiti. Me zanima. Ker stimulacija s subvencijami ni to, to imamo tudi tu. Nam so namrec rekli, da bomo morali kupovati l. 2035, brez komunisticne partije celo, pa ocitno kaze, da ta nacrt zamikamo. Kdaj so pa komunisti tam rekli da morajo ze zdaj?

Madona si ti resen, daj malo "lighten up" kot rečejo Američani, smeško na koncu ima svoj smisel :-)
Ampak šalo na stran seveda je kitajska komunistična oblast dosti bolj resna pri uveljavljanju svojih politik ter ukrepov in tako jih jemljejo tudi vsi ostali, tudi če gre na škodo države, gospodarstva, ljudi ipd. Torej če oblast danes zahteva 40 % NEV, potem bodo proizvajalci naredili teh 40 % ali pa zaprli tovarno. Posredno pa logično tudi potrošniki nimajo oz. imajo vedno manj izbire, če si želijo imeti nov avto. Ni to EU, kjer lahko vedno malo podaljšamo in imaš ti celo neke pravice pa to.

Da ti si to kar pripoveduj, kar pripoveduj , kar pripoveduj. Na koncu se bencinar zahodne korporacije prodaja dražje kot Električni avto, ki si ga lahko privošči povprečni kitajski delavec. Zahodna monopolistična industrija, je pa raje prodajala avte električlne za 150k$ in več in to recimo še ve letu 2024 kot na primer Cadillac Escalade.
Pustimo da do uvedbo tarif, Kitajcev v Ameriki, sploh ni bilo razen sem pa tja kak primerek kakšnega Kitajskega delavca.
Poleg tega , če bi kdaj pogledal slike iz kitajske, se veliko vozi z kolesom. Placa za avte pa itak ni, najemniški model baterije je tudi in. Imajo pa kot kaže delujoči javni prevoz…

Preden boš spisal sept to kar ti je rečeno da moraš pisat, nam sporoči kako v zahodnem Kapitalizmu, kot bes tof the best sistemu, kar naenkrat prilagajanje potrebam trga ni več dobra praksa, ampak so potrebne subvencije in zaščita monopolistov ? Sej razumeš da ljudje nimajo denarija za 150k$ električna ali pa tudi NE električni Cadillac Escalade, ampak nekaj poceni. Sej razumeš da so ukinili Američani večino majhnih avtov.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Bellator ()

Utk ::

Prodaja novih avtomobilov v avgustu najslabša v zadnjih dveh letih
V Evropi je bilo v avgustu na novo registriranih vsaj sto tisoč avtomobilov manj kot v kateremkoli drugem mesecu v zadnjih dveh letih.


Naj uganem, krivi so električni...
Ali pa morda to, da ljudje nočejo več te krame, ampak hočejo boljše, če pa že ne boljše, pa vsaj cenejše, avte.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Kalibri ::

Fama z nategovanjem se je očitno končala in je folk spregledal, da ga nategujejo.

Okapi ::

Utk je izjavil:

Prodaja novih avtomobilov v avgustu najslabša v zadnjih dveh letih
V Evropi je bilo v avgustu na novo registriranih vsaj sto tisoč avtomobilov manj kot v kateremkoli drugem mesecu v zadnjih dveh letih.


Naj uganem, krivi so električni...
Ali pa morda to, da ljudje nočejo več te krame, ampak hočejo boljše, če pa že ne boljše, pa vsaj cenejše, avte.

Krivi so predobro narejeni avti, in premalo dejanskega tehnološkega napredka. Zakaj bi avto menjal na tri leta, če brez problema zdrži 10+ let? Poleg tega avte vsi že imajo (v povprečju menda že 2 na gospodinjstvo) in ker se število prebivalcev ne veča, je logično, da se ne bo nikoli več prodalo toliko avtov, kot se jih je "v zlatih časih".

Za povrhu pa se v EU še trudimo za zeleni prehod in zeleno mobilnost, ki spodbuja rabo javnega prevoza. Boljše kot imaš železnice, manj novih avtov boš prodal. Ne more biti drugače.

Gregor P ::

Dosedaj sem načeloma menjal avte na cca 5 let vedno z novim, da sem se izognil morebitnih kasnejših težav in da sem še vedno bile nekje v območju garancije, če pa je vseeno bila kakšna; pa tudi avto je še vedno imel kar dobro ceno na trgu rabljenih vozil. Se je to danes potem spremenilo? To govorim za zasebne namene (ker za vozila na podjetje, so potem prišli v igro lizingi ipd.).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

codeMonkey ::

Stvar je precej bolj preprosta: ni dnarja.

Snajper_ ::

Je še bolj preprosto:
Vsi ki so lahko, so si že navlekli kredite.

Telbanc ::

https://www.t-online.de/finanzen/aktuel...

"Finančne težave koncerna Volkswagen so očitno večje, kot se je domnevalo. Srednjeročno bi bilo treba samo v Nemčiji število zaposlenih zmanjšati za 30.000 do 100.000, poroča "Manager-Magazin", ki se sklicuje na insajderje podjetja. Na tisoče delovnih mest je ogroženih tudi v VW-jevem razvojnem oddelku, poroča poslovna revija."

Problem je zaj, ker so veliki problemi še na Kitajskem, ker so tam cenovno predragi in kitajčki raje kupujejo domače proizvajalce. V bistvu je zaj glavni probem, ker so se ustavli tud električni avtki.
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.

pegasus ::

Torej se sedaj dogaja to, kar se je napovedovalo v prvih nekaj 10 straneh te teme? ;)
Kdor je takrat razumel trende, je to znal predvideti. Ostali ste se takrat smejali.

kow ::

Jp. Nemski (evropski) aroganci se bo sedaj izstavil racun. Nic hudega - se bo pac bolj trdo delalo.

a_borlak ::

Poglejte si malo kitajske avte, Dongfeng, Forthing, včeraj mi je trgovec rekel, da so letos že prodali 500 Forthingov, predvsem klasičnih in hibridnih, ker zadeva je poceni, dosegljiva, zunanjost je dovolj konkurenčna, notranjost pa krepko nad tistim, kar dobiš pri Nemcu za 10k ali več. Gretje sedežev, ventilirani sedeži, velik osrednji zaslon, avtomatik, usnje, itd za 27k€. Bencin, da ne bo pomote, a očitno to povleče ljudi ...

hojnikb ::

Jah, k ti nemc še zvočnikov ne da v zadnjih vratih za 40k+, potem res ni čudno..
#brezpodpisa

Malidelničar ::

Zadnja novica:
V krizi tudi Mercedes: znižali napoved za dobiček, delnica izgubila 8%
https://live.finance.si/v-krizi-tudi-me...

Skupina Mercedes-Benz je v četrtek sporočila, da je zaradi nadaljnjega poslabšanja makroekonomskih razmer, zlasti na Kitajskem, znižala svoje napovedi za dobiček za leto 2024, poroča Handelsblatt. Nemški proizvajalec avtomobilov pričakuje, da bo dobiček iz poslovanja (EBIT) v primerjavi s prejšnjimi napovedi precej nižji.
Mercedes za svoje ključno področje osebnih avtov za celotno leto pričakuje donosnost prodaje v višini 7,5 do 8,5 odstotka, namesto dosedanjih enajstih odstotkov. Čeprav ciljne marže v diviziji dostavnih vozil in finančnih storitev ostajajo nespremenjene, bo dobiček iz poslovanja na ravni skupine verjetno precej nižji od lanskega.
Delnica družbe je včeraj izgubila skoraj 0sem) odstotkov, kar je največje znižanje v zadnjih štirih letih. Od začetka leta je delnica 13 odstotkov v rdečem.
Glavni izvršni direktor družbe Ola Källenius je ob tem zatrdil, da bo storil vse, kar je potrebno, da bi povečal donosnost.
Po Volkswagnu in BMW je v krizi tudi Mercedes. To je nov udarec za najbolj pomembno nemško industrijo, ki se s turbulentnim prehodom na električna vozila in upadanjem povpraševanja na Kitajskem.
Don't invest like a Joe. Invest like a Simon.

teslam2 ::

a_borlak je izjavil:

Poglejte si malo kitajske avte, Dongfeng, Forthing, včeraj mi je trgovec rekel, da so letos že prodali 500 Forthingov, predvsem klasičnih in hibridnih, ker zadeva je poceni, dosegljiva, zunanjost je dovolj konkurenčna, notranjost pa krepko nad tistim, kar dobiš pri Nemcu za 10k ali več. Gretje sedežev, ventilirani sedeži, velik osrednji zaslon, avtomatik, usnje, itd za 27k€. Bencin, da ne bo pomote, a očitno to povleče ljudi ...



stevilko 500 bi blo cist enostavno preverit, ce ne bi kenslali teh podatkov: https://podatki.gov.si/dataset/prvic-re...

Gregor P ::

To s predpotopnimi oz. tehnološko zastarelimi notranjimi komponentami za zlatarske cene nas pa klasiki nategujejo že od pamtiveka. 5000 evrov navigacija, 7000 - 10.000 evrov multimedijski avdio-video sistem z ozvočenjem (ki svoje časa še mp3-ja ni znal predvajati, max. DVD-je) ipd. Samo to ne pomeni, da pa zdaj ena tablica kar vse zamenja, še zmeraj morajo vgraditi dobre (strojne) komponente.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

kow ::

Ni mi jasno kdo placa navigacijo v avtu, ce pa jo imamo na telefonih.

Gregor P ::

To so bili cajti, ko še ni bilo oz. je komajda prišel ven iphone ipd. ... recimo sam sem moral kupiti posebej GPS oddajnik za Nokio (nosilec, posebni polnilec) etc.

Danes pač pod nujno mora avto podpirati Car Play/Android auto (z brezžično povezavo in polnjenjem).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Pithlit ::

kow je izjavil:

Ni mi jasno kdo placa navigacijo v avtu, ce pa jo imamo na telefonih.

Zato ker za telefon moraš še nosilc zrihtat, pa polnilec, pa pol ga ne moreš med vožnjo za druge gluposti uporabljat. In ja, v nekem avtu za 35+k se vse to nekak ne spodobi.

Al neki tazga.
Life is as complicated as we make it...

MrStein ::

Spodobi se, izvedba pa je nekaj drugega.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

nejc_nejc ::

Pithlit je izjavil:

kow je izjavil:

Ni mi jasno kdo placa navigacijo v avtu, ce pa jo imamo na telefonih.

Zato ker za telefon moraš še nosilc zrihtat, pa polnilec, pa pol ga ne moreš med vožnjo za druge gluposti uporabljat. In ja, v nekem avtu za 35+k se vse to nekak ne spodobi.

Al neki tazga.


Pupa ma prou.
A zdej bomo pa za par €, pametni.
Tko kot slabe gume na ferari.

BigWhale ::

kow je izjavil:

Ni mi jasno kdo placa navigacijo v avtu, ce pa jo imamo na telefonih.


Ker je navigacija integrirana v avtu veliko bolj uporabna kot en telefon, ki ti navigacijo 'ugasne', ce te ravno takrat nekdo klice? Hkrati so pa navigacije, ki so vgrajene v avto vecinoma delno uporabne, ker so pac taksne kot so. Automotive industrija je retarded kar se tice uporabniskih vmesnikov.

Zato je recimo AndroidAuto precej dobra opcija, ker lahko tudi izbiras katero aplikacijo bos uporabil za navigacijo.

mikhaair ::

MB naj bi imel zelo dobro navigacijo, boljšo kot Android. Uporabljajo here mape, a je to bilo od Nokie?, in imajo baje zelo dober vmesnik. Mogoče pa je tukaj kakšen uporabnik, ki lahko pove kaj več. Sicer pa so videi na YT.

bm1973 ::

BigWhale je izjavil:


Ker je navigacija integrirana v avtu veliko bolj uporabna kot en telefon, ki ti navigacijo 'ugasne', ce te ravno takrat nekdo klice? Hkrati so pa navigacije, ki so vgrajene v avto vecinoma delno uporabne, ker so pac taksne kot so. Automotive industrija je retarded kar se tice uporabniskih vmesnikov.

Zato je recimo AndroidAuto precej dobra opcija, ker lahko tudi izbiras katero aplikacijo bos uporabil za navigacijo.

Avto navigacije so kritične, ker niso nadgrajene. Sosed dela v avto hiši in je sprobal par starih avtov, ker ga je zanimalo zakaj folka vedno bremza pri Brezovici.

V večini starih avtov je tam še cestninska postaja in navigacija reče 40km/h...

AndroidAuto je pač fajn zadeva, pa imaš mir. Tak avto radio stane že tam 150 EUR...

kow ::

Pithlit je izjavil:

kow je izjavil:

Ni mi jasno kdo placa navigacijo v avtu, ce pa jo imamo na telefonih.

Zato ker za telefon moraš še nosilc zrihtat, pa polnilec, pa pol ga ne moreš med vožnjo za druge gluposti uporabljat. In ja, v nekem avtu za 35+k se vse to nekak ne spodobi.

Al neki tazga.


V avtih imas zaslon, voznik pa prakticno vedno tudi osebni telefon. Meni se zdi imeti smiselno navigacijo samo v kaksnih rental vozilih ipd.

BigWhale je izjavil:


Zato je recimo AndroidAuto precej dobra opcija, ker lahko tudi izbiras katero aplikacijo bos uporabil za navigacijo.


Meni se to zdi edina smiselna opcija. Computing v telefonu, zaslon in integracija "stikal, palck ipd." v avtomobilu.
(pustimo ob strani Teslo ipd., ki ima notri veliko mocnejsi racunalnik od telefona z namenom dodatne funkcionalnosti).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

mikhaair ::

Ampak trenutne navigacije na telefonih ne mores primerjat s tem.
««
1166 / 1190
»»