» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
1150 / 1171
»»

BigWhale ::

Ob refreshu je sla cena nekoliko gor, ja. So pa vmes ze mal pocenili in je zdaj 3ka dva jurja cenejsa kot je bila prej. Zgleda, da so pocenili tudi Y. Mogoce jim stoji zaloga. :>

kow ::

Gregor P je izjavil:

Kje si mene zdaj našel?:P


Pardon, sem si narobe zapomnil. Webasto je prvi omenil Jebomir.

Alexius Heristalski ::

Utk je izjavil:

BYD je uradni avto eura 2024 v faking Nemčiji.
To enostavno ne bi smeli dovolit. Kitajci zelo dvomim da bi v teh časih.
Ampak denar je denar...prodajajo se za fičnike, iščejo zadnji euro povsod, potem se pa čudijo, da so pri tem slabši od kitajcev, ki so že doooolgo prisiljeni iskat zadnji euro in jih neki švabi v tem sigurno ne morjo premagat. Počasi jih niti s kvaliteto več ne bojo.

Gre za sponzorja evropske nogometne zveze (UEFA).
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

Srecko696 ::

Utk je izjavil:

BYD je uradni avto eura 2024 v faking Nemčiji.
To enostavno ne bi smeli dovolit. Kitajci zelo dvomim da bi v teh časih.
Ampak denar je denar...prodajajo se za fičnike, iščejo zadnji euro povsod, potem se pa čudijo, da so pri tem slabši od kitajcev, ki so že doooolgo prisiljeni iskat zadnji euro in jih neki švabi v tem sigurno ne morjo premagat. Počasi jih niti s kvaliteto več ne bojo.

S trenutnimi EU tarifami na kitajske EV, BYD še vedno zasluži čistih 5000€ pri prodaji avta v EU regiji….
Če pa zgradi BYD firmo, na primer na madžarskem, kot to delajo Američani v Mehiki, bodo pripeljali sestavljen avto iz kitajske na Madžarsko. Potem bo sosednja kitajska tovarna , ki je že na Madžarske, dostavila še baterijo.
Avto oziroma BYD bo potreboval realno samo še delavce, ki preverijo če vse funkcionira ter se tako BYD izogni vseh tarif.
Sedaj pa začni še , mora vsebovati toliko % EU delov.

billy ::

Če se bodo na tak način izogibali carinam, bodo pa spet dobili po prstih.

Utk ::

Alexius Heristalski je izjavil:

Utk je izjavil:

BYD je uradni avto eura 2024 v faking Nemčiji.
To enostavno ne bi smeli dovolit. Kitajci zelo dvomim da bi v teh časih.
Ampak denar je denar...prodajajo se za fičnike, iščejo zadnji euro povsod, potem se pa čudijo, da so pri tem slabši od kitajcev, ki so že doooolgo prisiljeni iskat zadnji euro in jih neki švabi v tem sigurno ne morjo premagat. Počasi jih niti s kvaliteto več ne bojo.

Gre za sponzorja evropske nogometne zveze (UEFA).

Da bo prvenstvo v Nemčiji se ve že vsaj 8 let. Takrat sigurno še BYD ni bil sponzor. Nemci si tega ne bi smeli dovolit. Pa mislim da je bila ista scena 2006 v Nemčiji, takrat pa hyundai. Samo da takrat se je še kaj govorilo o tem kako je to možno, zdaj je to že normalno, nihče niti ne omenja.

Gregor P ::

... no saj Nemci so se že za ruski plin prodali (in s tem ogrozili varnost celotne EU!), tako da ...8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

pero50 ::

Evropa je uvedna carino na kitajske avtomobile.
17-38 odstotkov, na že obstoječih 10% ki so sedaj.

začelo naj bi veljat 4.7.24

https://regionalobala.si/novica/eu-uvaj...

So tesle 3, katere so prodane v sloveniji delane na kitajskem? Ker vse skupaj sem opazil na teslini spletni strani in šel malo raziskovat?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: pero50 ()

chrush ::

Fisker je medtem sel v stecaj.
https://www.facebook.com/OverMuraMuviMejkers

kow ::

pero50 je izjavil:


So tesle 3, katere so prodane v sloveniji delane na kitajskem? Ker vse skupaj sem opazil na teslini spletni strani in šel malo raziskovat?


Da.

codeMonkey ::

chrush je izjavil:

Fisker je medtem sel v stecaj.


Pricakovano. Ima pa Magna zdaj zaradi tega tezave in ze odpuscajo. Ne bom se cudil, ce bo na koncu bo kak Kitajc odkupil kar so postavili za njih.

gogocak ::

Koliko od vas ima dinamično polnilnico, ste zadovoljni? Model-Cena?

a_borlak ::

Zappi, zadovoljen. Imajo pa evpolnilnice še eno boljšo, prilagojeno na naše nesrečne bloke, čeprav se tudi z zappi da. Skratka vzemi tako, ki se jo da programirat.

codeMonkey ::

M3 bo verjetno eden prvih sportnih elektricarjev s stirimi motorji: https://www.motor1.com/news/724126/elec...

Zna biti raketa tole. Predvsem lega skozi ovinke. So pa za M3 oznako pricakovanja jasno velika.

Zgodovina sprememb…

Gregor P ::

Na prvi pogled zgleda po dizajnu kot kakšen "američan".
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

gogocak ::

a_borlak je izjavil:

Zappi, zadovoljen. Imajo pa evpolnilnice še eno boljšo, prilagojeno na naše nesrečne bloke, čeprav se tudi z zappi da. Skratka vzemi tako, ki se jo da programirat.


Če si konstanten in polnis samo ponoci, dejansko ne rabis dinamicne [ nabijes 3 blok na max, kot ti dopuscajo varovalke ] in je to to. Če pa želis polniti tudi podnevi pa je dinamicna edina resitev. Bi pa naj neke subvencije prisle jeseni tudi za domace polnilnice, samo po resnici se mi ne da cakat do takrat ampak cim prej resiti to zadevo in pocakat da prispe avto.

MrStein ::

Kot projekt študenta v prvem letniku. Kot večina modernih vozil.
A so v času covid-a odpustili vse dizajnerje?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

brett ::

Močno upam, da je to kazalnik začetka konca tega e-natega stoletja v Evropi.:)
Hvala bogu so pri veliki večini japonskih znamk že zavili s te poti. In da se Kitajci sami sebe ujamejo na limanice z elektriko, ki je bo šla v prodajo (razen domač trg) in bo to pomenilo njihov zaton v Evropi. Ter preporod evropskih znamk z motorji na notranje izgorevanje.

https://www.avtomobilizem.com/novice/el...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: brett ()

codeMonkey ::

Kaj te pa moti, da upas? Subvencij itak ocitno ni vec, zakaj tocno tebe elektricni avti motijo? Meni je super za vsak zamenjan dizel, ki me na poti v sluzbo obvozi.

Hecno, kako zapirajo tovarne. Ze vidim kako bo spet jok ob ponovni rasti, ko ne bodo mogli hitro tovarn zagnati, Kitajc, Tesla ipd. pa na polno pripravljeni.

Zgodovina sprememb…

codeMonkey ::

Nov kitajski VW/Xpeng in CEA (China Electrical Architecture :)) - 40% cenejsa od MEB platforme):
https://www.avtomanija.com/2024/06/1109...

Kdo komu krade tu :)

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

brett je izjavil:

Močno upam, da je to kazalnik začetka konca tega e-natega stoletja v Evropi.:)
Hvala bogu so pri veliki večini japonskih znamk že zavili s te poti. In da se Kitajci sami sebe ujamejo na limanice z elektriko, ki je bo šla v prodajo (razen domač trg) in bo to pomenilo njihov zaton v Evropi. Ter preporod evropskih znamk z motorji na notranje izgorevanje.

https://www.avtomobilizem.com/novice/el...


če kaj, bo to pomenl propad japonske avtoindustrije... In prva za odstrel bo mazda, k najmanj resno jemlje EV...

Kitajci na elektriko stavijo ze zadnjih 20-25 let and it shows. Brez skrbi, nebodo obrnal te ladij zarad takih novic...
#brezpodpisa

Mr.B ::

France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

codeMonkey ::

Manjko elektrike:

V prvih petih mesecih tega leta so veleprodajni trgi električne energije v večini ključnih evropskih gospodarstev beležili ničelne ali negativne cene v času nizkega povpraševanja. To pomeni, da morajo proizvajalci pogosteje plačevati za razbremenitev električne energije ali celo zaustavitev svojih obratov. "Vsekakor bi lahko rekli, da na tej točki uspeh žre lastne potomce," je za Reuters povedal Markus Hagel, strokovnjak za energetsko politiko pri nemškem komunalnem podjetju Trianel


https://portal24.si/evropa-skok-soncne-...

Zgodovina sprememb…

Mr.B ::

codeMonkey je izjavil:

Manjko elektrike:

V prvih petih mesecih tega leta so veleprodajni trgi električne energije v večini ključnih evropskih gospodarstev beležili ničelne ali negativne cene v času nizkega povpraševanja. To pomeni, da morajo proizvajalci pogosteje plačevati za razbremenitev električne energije ali celo zaustavitev svojih obratov. "Vsekakor bi lahko rekli, da na tej točki uspeh žre lastne potomce," je za Reuters povedal Markus Hagel, strokovnjak za energetsko politiko pri nemškem komunalnem podjetju Trianel


https://portal24.si/evropa-skok-soncne-...

EU ravno ne jemlje nihče resno, pa še cene bodo v EU povišali.

Veš da iskanje z Google AI danes stane energetsko 10x toliko kot preden je google vpelajl AI iskanje...
AI is exhausting the power grid. Tech firms are seeking a miracle solution.
Microsoft hopes to generate power from atomic fusion and is partnering with Helion, which is testing prototypes at its headquarters in A ChatGPT-powered search, according to the International Energy Agency, consumes almost 10 times the amount of electricity as a search on Google. One large data center complex in Iowa owned by Meta burns the annual equivalent amount of power as 7 million laptops running eight hours every day, based on data shared publicly by the company.

The data-center-driven resurgence in fossil fuel power contrasts starkly with the sustainability commitments of tech giants Microsoft, Google, Amazon and Meta, all of which say they will erase their emissions entirely as soon as 2030. The companies are the most prominent players in a constellation of more than 2,700 data centers nationwide, many of them run by more obscure firms that rent out computing power to the tech giants.

“They are starting to think like cement and chemical plants. The ones who have approached us are agnostic as to where the power is coming from,” said Ganesh Sakshi, chief financial officer of Mountain V Oil & Gas, which provides natural gas to industrial customers in Eastern states.

Tech companies are confronting this dilemma with bravado. Artificial intelligence thinkers like OpenAI CEO Sam Altman, a major backer of Microsoft’s fusion start-up partner Helion, and Microsoft co-founder Bill Gates, who invests big in other fusion efforts, say breakthroughs in energy are achievable.




Namig :
Google Search’s “udm=14” trick lets you kill AI search for good
The power of URL parameters lets you unofficially turn off Google's AI Overview.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Utk ::

codeMonkey je izjavil:

Manjko elektrike:

V prvih petih mesecih tega leta so veleprodajni trgi električne energije v večini ključnih evropskih gospodarstev beležili ničelne ali negativne cene v času nizkega povpraševanja. To pomeni, da morajo proizvajalci pogosteje plačevati za razbremenitev električne energije ali celo zaustavitev svojih obratov. "Vsekakor bi lahko rekli, da na tej točki uspeh žre lastne potomce," je za Reuters povedal Markus Hagel, strokovnjak za energetsko politiko pri nemškem komunalnem podjetju Trianel


https://portal24.si/evropa-skok-soncne-...

Če bi ta poceni elektrika prišla do končnih strank, bi je že ponucali. Ampak očitno se bolj splača nekaj stran vržt in prodajat po višji ceni kasneje, kot stalno po nekaj nižji.

gogocak ::

Me prav zanima kako bo izgledal softwear 4 na novem displeju v id3 pro limited, že zaradi tega ker 3/4 funkcij od id7 sploh nima. Kot da bi kupil mačka v žaklju :)

DamijanD ::

Cene rabljenih EVjev padajo v primerjavi z ICE: https://www.cnbc.com/2024/06/16/used-ev...
Folk na rabljene EVje ne gleda več kot premium in posledično jim cene padajo hitreje kot ICE avtom...

codeMonkey ::

DamijanD je izjavil:

Cene rabljenih EVjev padajo v primerjavi z ICE: https://www.cnbc.com/2024/06/16/used-ev...
Folk na rabljene EVje ne gleda več kot premium in posledično jim cene padajo hitreje kot ICE avtom...


Pred klikom mi je bilo ze jasno, da so glavni razlog v resnici pocenitve novih vozil:

A key factor in the recent decline in used EV prices has been Tesla CEO Elon Musk, who began an industry price war as demand slumped by cutting prices in 2023, with price cuts on Model X, Y and S vehicles continuing into 2024.


Kar je zagotovo preslo na druge proizvajalce:
https://www.independent.ie/life/motorin...

Zgodovina sprememb…

LeQuack ::

LIVE: Tesla's unveils a masterpiece: The Tesla that will change the car industry forever
Quack !

Okapi ::

LeQuack ::

Okapi je izjavil:

https://finance.yahoo.com/news/deepfake...


Pismo kaj vse si bodo te kripti broji še spomnili. In fora je da mi je video Youtube recommendal kot neko official Tesla zadevo.
Quack !

Utk ::

https://www.zurnal24.si/avto/volkswagen...

Kaj ima neka 15 let firma takega, kar VW ne zna naredit sam s 5 milijardami, in zakaj ni tega v zadnjih 10 letih naredil VW, kar bi bilo sigurno ceneje?

matobeli ::

Verjetno je ceneje kupit tako malo firmico ki ji je uspelo ne-propast, pa še brand se je nekak prijel v US.

Utk ::

Ja, ko enkrat stvar rabiš jutri, je ceneje kupit. Če bi se pravi čas lotili na pravi način, bi bilo pa drugače.

matobeli ::

Vprašanje če nimaš pri tej velikosti firme že podobnih težav kot neka javna uprava, cel kup birokracije, cel kup neučinkovitosti, R&D zaposlen z obstoječimi projekti, pa na konc še vedno lahko jebneš na polno. Švabi so ziheraši.

Razen če bi se resno lotil zadev takrat kot kitajci, to bi bla druga zgodba.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: matobeli ()

Gregor P ::

... kar pomeni, da bi vmes propadlo x firm za narodov blagor:|
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Tudi tak prevzem ni kar tako. Ok, denar imajo, to ni problem, ampak kaj naredit z njihovimi rešitvami? Vržt vse stran in vzet rivianove? Tega ne bojo delali. Integrirat? Tudi to pomeni it čez "cel kup birokracije, cel kup neučinkovitosti, R&D zaposlen z obstoječimi projekti, pa na konc še vedno lahko jebneš na polno".
Ali pustit rivian samostojen in ven jemat samo posamezne delčke. Za to je pa 5 milijard kar velik strošek.

matobeli ::

Se strinjam, bi blo zanimivo videt kakšno računico so si izmislil, verjetno splo ni tehničnega značaja. Mogoče ima Rivian kaj kar se ne da kupiti (razen če kupiš njega), kakšen poseben privilegij na US tleh, patenti, znižanje davčne stopnje...

Utk ::

Jaz bi reku, da je v proračunu bil nek denar namenjen "razvoju EV" s katerim nimajo pojma kaj bi naredili in so pač nekaj naredili, da bo konec leta padel bonus, da se je uspešno zapravilo tolk pa tolk za razvoj EV. Kakšen bo efekt čez 5 let...who cares.

matobeli ::

Gregor P je izjavil:

... kar pomeni, da bi vmes propadlo x firm za narodov blagor:|


Na kitajskem so sicer firmice propadle, ostala pa je delovna sila ki zna delat z EVji in jih sprejemajo. Z celmu kupom keša so spremenil so narodno zavest, izobrazli cel kup ljudi za nov poklic, pa ta denar itak ostane v državi. Sej majo pri elektroniki isto, verjetno majo v vsaki vasi nekoga ki polaga SMD in vliva plastiko, pol pa mal štancajo.

Utk je izjavil:

da bo konec leta padel bonus


Kaj pa vem, še vedno morajo nekomu odgovarjat. To spet ni tako zelo malo denarja da bi ga nekam vrgel če se ne bo vsaj delno pokril.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: matobeli ()

codeMonkey ::

VW krade :) Z Xpengom bo naredil novo arhitekturo, ki je 40% cenejsa od MEB in zdaj z Rivianom se eno. Zraven pa ze sam dela na vsaj dveh MEB in PPE. Res me zanima kaj bo ratalo od vseh teh BEV arhitektur. Cariad, njihova softverska firma, bo pa spet kriva za zamude, ko jih bo morala skupaj sestavljat/kombinirat :))

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Kaj pa vem, še vedno morajo nekomu odgovarjat. To spet ni tako zelo malo denarja da bi ga nekam vrgel če se ne bo vsaj delno pokril.

Pokril se bo, če se bo, leta 2030. Do takrat se bo situacija vsaj 3x spremenila, tudi ljudje 3x zamenjali.

Cariad, njihova softverska firma, bo pa spet kriva za zamude, ko jih bo morala skupaj sestavljat/kombinirat :))

Da VW nima pojma o SW je postalo jasno najkasneje takrat ko so objavili da bojo zarad zamude pri tem zaposlili še 2000 programerjev.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

codeMonkey ::

Utk je izjavil:

https://www.zurnal24.si/avto/volkswagen...

Kaj ima neka 15 let firma takega, kar VW ne zna naredit sam s 5 milijardami, in zakaj ni tega v zadnjih 10 letih naredil VW, kar bi bilo sigurno ceneje?


Rivian je od zacetka razvijal pogon z motorjim na vsako kolo in to od motorja, inverterja pa do centralne enote. V tem delu so precej dobri.

Zgodovina sprememb…

kow ::

Ta VW je res nesposoben. Ni vecjega idiotizma kot placevati konkurenci, ki se bori za obstanek. Cilj evropskih proizvajalcev bi moral biti, da Rivian, Xpeng ipd propadejo. VW pa jim se denar nakazuje - neverjetno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Utk ::

https://avto-magazin.metropolitan.si/za...

Pri bmwju imajo nekaj zdrave pameti.

pegasus ::

https://www.rtvslo.si/zabava-in-slog/av... ... evo zakaj se tako glasno vpije, kako se EVji ne prodajajo ... ker se ne prodajajo tudi fosilci in to dinozavre boli.

codeMonkey ::

Utk je izjavil:

https://avto-magazin.metropolitan.si/za...

Pri bmwju imajo nekaj zdrave pameti.


Saj isto tupi VAG in Daimler. Normalno, scitijo lastne interese, ampak Francozi in Italijani so to izsilili.

nejc_nejc ::

pegasus je izjavil:

https://www.rtvslo.si/zabava-in-slog/av... ... evo zakaj se tako glasno vpije, kako se EVji ne prodajajo ... ker se ne prodajajo tudi fosilci in to dinozavre boli.


ni res ....Maja 2024 se je prodaja bencinskih avtomobilov zmanjšala za 5,6 % na 323.551 enot, z opaznim padcem na ključnih trgih, kot sta Francija (-20,3 %) in Španija (-1,8 %). Na drugi strani sta Italija in Nemčija beležili skromni stopnji rasti, in sicer 4,1 % oziroma 2,1 %. Posledično se je tržni delež bencinov v primerjavi z majem preteklega leta zmanjšal s 36,5 % na 35,5 %....
imaš pa trik v poimenovanju:

Bencin....35.5 %.....323.551 vozil
Blagi hibridi....29.9%....beri v večini dizel
Dizli.........13%.......118.733 vozil
Ev.........12.8%.......114.308 vozil
Priključni hibridi....6.5%.....59.333 vozil
Ostalo.....2.5%

ne vem, kam pašejo dnevne registracije?
po logiki med registrirane, vendar nikoli ne veš, enako kot "čudne" oznake za avtomobilske razrede...

DamijanD ::

Si zihr, da so blagi hibridi večinoma dizl?

nejc_nejc ::

Al pa bencinci isto pakovanje.
««
1150 / 1171
»»