» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
1144 / 1171
»»

dronyx ::

Predlog nove direktive je razlikovanje med menjalnikoma precej poenostavil. Dovolj bo, da bo kandidat v času izobraževanja opravil sedem ur vožnje z ročnim menjalnikom, vse ostalo z izpitom vred pa bo lahko vozil z avtomatikom. Po pridobitvi izpita se bo štelo, da lahko vozi tudi ročni menjalnik in se kode 78 ne bo vpisalo v vozniško dovoljenje.
vir

To, če ima nekdo izpit narejen na avtomatiku in vpisano kodo 78 v vozniško se mi zdi zelo problematično. Recimo se nekje zaposliš, kjer so vsi avti še z ročnim menjalnikom. Saj ti potem teh avtov sploh ne smeš vozit in je enako, kot da nimaš vozniškega. Samo zate verjetno ne bodo šli kupovat avtomatika. V bistvu če si kadrovska in potrebuješ ljudi s šoferskim moraš tudi to vprašat in zavrneš kandidate s kodo 78.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

fikus_ ::

kow je izjavil:

Trenutno se prodajajo negativne novice o elektricnih avtomobilih. Nategujejo vas, ker seveda klikate. Ravno danes mi je nekdo razlagal, da je prodaja elektricnih avtomobilov blazno padla. Ceprav seveda ni.


Izziv je (ne)zaupanje v EV. Ljudje imajo izkušnje z baterijami v telefonih in laptopih, občasno se kakšen EV vžge in je udarna novica/zanimivost,... Predvsem pa so za povprečnega človeka predragi, še posebej, če ga primerja z ICE nakupno ceno, tudi subvencije za nakup EV se manjšajo/ukinjajo,....
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Gregor P ::

pero50 je izjavil:

Gregor P je izjavil:

Me zanima, če bodo oz. kdaj bodo pri vozniškemu izpitu opustili klasično prestavljanje, glede na to, da je vedno več vozil z avtomatičnimi oz. brez prestav?


to je bilo neobvezno že 13 let nazaj, ko sem jaz delal izpit. Problem je bolj to, da imajo vsi inštruktorji manual. Seveda pa potem ne smeš vozit ročnega.

V Avtošoli AMTK lahko opravljate izpit za avto kategorija B z avtomobilom, ki ima avtomatski menjalnik.

Vse vožnje vključno z glavno boste opravljali z Hondo HRV avtomatik. Vse dejavnosti, ki jih morate opraviti za pridobitev izpita so enake kot pri vožnji z ročnim menjalnikom pri kategoriji B. Edina razlika je, da lahko po opravljenem izpitu vozite samo vozila z avtomatskim menjalnikom. Koda 78, ki označuje dovoljenje z avtomatskim menjalnikom je vpisana v vozniško dovoljenje.Če želi oseba, ki ima vpisano kodo 78 (vožnja vozila s samodejnim menjalnikom) v vozniškem dovoljenju pri določeni kategoriji, voziti vozilo, ki nima samodejnega menjalnika, mora opraviti praktični del izpita na vozilu z ročnim menjalnikom.

Hvala za razlago. Nisem vedel. :)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

dronyx ::

fikus_ je izjavil:

Izziv je (ne)zaupanje v EV. Ljudje imajo izkušnje z baterijami v telefonih in laptopih, občasno se kakšen EV vžge in je udarna novica/zanimivost,... Predvsem pa so za povprečnega človeka predragi, še posebej, če ga primerja z ICE nakupno ceno, tudi subvencije za nakup EV se manjšajo/ukinjajo,....

Po mojih opažanjih ne gre toliko za nezaupanje, ampak bolj to, da lastništvo EV potrebuje cel kup prilagoditev (največ seveda glede polnjenja), kar pa za marsikaterega voznika ICE pomeni da greš izven cone udobja.

Mato989 ::

dronyx je izjavil:

fikus_ je izjavil:

Izziv je (ne)zaupanje v EV. Ljudje imajo izkušnje z baterijami v telefonih in laptopih, občasno se kakšen EV vžge in je udarna novica/zanimivost,... Predvsem pa so za povprečnega človeka predragi, še posebej, če ga primerja z ICE nakupno ceno, tudi subvencije za nakup EV se manjšajo/ukinjajo,....

Po mojih opažanjih ne gre toliko za nezaupanje, ampak bolj to, da lastništvo EV potrebuje cel kup prilagoditev (največ seveda glede polnjenja), kar pa za marsikaterega voznika ICE pomeni da greš izven cone udobja.


Predvsem je problem to da se močno zmanjša doseg kar posledično pomeni da moram nujno spremenit navade polnjenja(tankanja) in hkrati če nimaš možnosti enostavno priklopit v nekaj sekundah ko prideš domov je zelo nadležno.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

BigWhale ::

Mato989 je izjavil:

No zagotovo je znanje in logika prestav nekaj kar je DOBRO osvojiti... komaj prejšnji teden sem zvedel, da če oseba naredi izpit za avto na avtomatiku da mu le ta ne velja v avtu z ročnim menjalnikom... obratno seveda velja!


A to ti je v resnici novica? :D

Mato989 je izjavil:

Jaz vidim danes pri sestrični ki je naredila izpit, na avtomatiku, sem ji dal za vozit avto z ročnim in sploh ne dojame kaj je bistvo prestave in obratov... sploh ne razume da mašina pač deluje pod OBRETI ki ti jih kaže in da je prestava nekaj kar ohranja motor v nekih obratih itd...


Ti tudi ne razumes kako delujejo kompresijski algoritmi za video, pa vseeno gledas Netflix, pa ne ves kako dejuje Torrent omrezje in ga tudi uporabljas. :>
Za osnovno uporabo avtomobila ljudem ni treba vedeti nic posebno kompliciranega. Tako velja za prakticno vse stvari.

Mato989 je izjavil:

Njej je to vse "Alien"... In to ni dobro, ker taka oseba tudi ne razume kako zmanjšat izpuste... ker ne razume kako delujejo obrati...


Ahahaha. To je popolnoma nepomembno. Popolnoma. Zato ker LADJE!

dronyx je izjavil:

Mogoče vas bo tole šokiralo, samo ko sem jaz delal malo raziskavo koliko ljudi ve, da električni avti nimajo prestav, je bil rezultat za nekatere tule šokanten. Sami retardi. :))


Ne, retarded je komentar, da je avto brez menjalnika samo za zenske. A se bos se naprej delal neumnega?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

pero50 ::

fikus_ je izjavil:

kow je izjavil:

Trenutno se prodajajo negativne novice o elektricnih avtomobilih. Nategujejo vas, ker seveda klikate. Ravno danes mi je nekdo razlagal, da je prodaja elektricnih avtomobilov blazno padla. Ceprav seveda ni.


Izziv je (ne)zaupanje v EV. Ljudje imajo izkušnje z baterijami v telefonih in laptopih, občasno se kakšen EV vžge in je udarna novica/zanimivost,... Predvsem pa so za povprečnega človeka predragi, še posebej, če ga primerja z ICE nakupno ceno, tudi subvencije za nakup EV se manjšajo/ukinjajo,....


pa jim ti zaupaš? Za moje pojme je riziko odpovedi baterije po osmih letih precej večji kot možnost, da ti zariba motor. Baterija stane 10k+, rabljen motor pa 2-3 jurje?
To se pa odraža tudi na trgu rabljenih vozil. Danes je lahko tvoj avto vreden 20 jurjov, jutri mu odpove baterija in je vreden ~ 0

Statistika pravi, da v osmih letih sicer zamenjajo 1.5% baterij, bi pa predvideval, da se s starostjo ta procent povečuje.

Utk ::

Za moje pojme je riziko odpovedi baterije po osmih letih precej večji kot možnost, da ti zariba motor.

Imaš kakšno statistiko po modelih ali pa znamkah za tem, ali tako na pamet?

To se pa odraža tudi na trgu rabljenih vozil. Danes je lahko tvoj avto vreden 20 jurjov, jutri mu odpove baterija in je vreden ~ 0

Kje so ti avti za 0, ali pa 2000, evrov s crknjenimi baterijami? Poglej električnega zoeta, ki sploh nima kupljene baterije, pa še zmeraj ga težko dobiš za 10 jurjev.

Statistika pravi, da v osmih letih sicer zamenjajo 1.5% baterij, bi pa predvideval, da se s starostjo ta procent povečuje.

Pri nekaterih modelih zamenjajo skoraj vse, pri drugih skoraj nobene. Bolj je odvisno od izvedbe kot starosti. V resnici niti najstarejši EV-ji niso še tako stari, da bi baterije crkovale zarad "starosti".

Pithlit ::

dronyx je izjavil:

BigWhale je izjavil:

Plus, a te kdo sili, da uporabljas avtomatski menjalnik? Nihce. Ti pa vseen prihajas sem z retarded komentarji.

To se mi ne zdi retarded komentar. Tisti, ki si želi voziti avto z menjalnikom lahko električne avte kar odpiše.

Za porša nismo še slišali? Oh well.

Aja, glih tolk v info, ker te je okrožnica zaobšla... Nihče od nas se ne bo mogel izogniti električnim avtom. Tko da ti kar odpisuj. No, ostane ti javni prevoz... ampak tam tudi ne boš drkal ročic, in tudi ta bo električen.
Life is as complicated as we make it...

dronyx ::

Pithlit je izjavil:

Aja, glih tolk v info, ker te je okrožnica zaobšla... Nihče od nas se ne bo mogel izogniti električnim avtom. Tko da ti kar odpisuj. No, ostane ti javni prevoz... ampak tam tudi ne boš drkal ročic, in tudi ta bo električen.

Zadnjič sem gledal nekega Avstralca na YT, ki se je norca delal, zakaj se Elon M. toliko muči z FSD za katerega je jasno, da ga še dolgo ne bo v taki obliki, kot si Musk želi. In on je dejal, da koncept FSD poznamo že dolgo. Reče se mu javni prevoz. Vlaki, avtobus, taksi...

kow ::

A ko grem na vlak, se vsi potniki odstranijo in potujem sam? dronyx, nehaj trolat. Ali pa se naroci pr dohtarju, da ti pregledajo mozgane.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

dronyx ::

kow je izjavil:

A ko grem na vlak, se vsi potniki odstranijo in potujem sam? dronyx, nehaj trolat. Ali pa se naroci pr dohtarju, da ti pregledajo mozgane.

Pa zakaj bi se moral nujno vozit sam? Saj to je eden glavnih vzrokov za tolikšne izpuste v prometu, da toliko ljudi prevaža naokrog 2 toni in več ter so v avtu sami. Komični so meni tudi vsi ti "ekološko osveščeni" proizvajalci avtomobilov, ki na eni strani sanjajo o zeleni agendi (to oni razumejo sicer kot možnost velikih profitov), na drugi strani pa potem na trg vržejo neko kravo, kot je BMW MX. To je isto, kot če se zavzemaš za nenasilje, potem greš pa zvečer v gostilno, spiješ par pirov in nalomiš nekaj gostov. Ali se to vam res zdi normalno?

Gregor P ::

kow je izjavil:

A ko grem na vlak, se vsi potniki odstranijo in potujem sam? dronyx, nehaj trolat. Ali pa se naroci pr dohtarju, da ti pregledajo mozgane.

Dejansko so ljudje že razmišljali o nečem podobnem ...

The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

TESKAn ::

dronyx je izjavil:

To se mi ne zdi retarded komentar. Tisti, ki si želi voziti avto z menjalnikom lahko električne avte kar odpiše.

Zakaj? Če bo dosti povpraševanja, bodo pa simulirali cukanje ob "prestavljanju", iz zvočnikov boš pa dobil serviran ustrezen zvok.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

pegasus ::

Saj en hyundai to že počne? Za tiste, ki ne morejo živeti brez tega ...

dronyx ::

Gregor P je izjavil:

Dejansko so ljudje že razmišljali o nečem podobnem ...

Sicer je tole offtopics in bo admin hud, samo jaz si predstavljam da bi se dalo železniški potniški promet modernizirat, ker to sedaj deluje tako, kot je pred 100 leti, samo lokomotive so drugačne. Seveda pa železniška povezava ima smisel samo do gosteje naseljenih področji, to ne reši povsod problema mobilnosti.

dronyx ::

pegasus je izjavil:

Saj en hyundai to že počne? Za tiste, ki ne morejo živeti brez tega ...

Saj to razumete da pri ročnem prestavljanju ne gre samo za "cukanje in zvok", kot je nekdo banaliziral. Ti lahko z načinom prestavljanja narediš vožnjo gladko, ali športno, ko te premetava, če imaš dovolj konjev. Da meni vzamejo menjalnik se zjokam.

BigWhale ::

dronyx je izjavil:

pegasus je izjavil:

Saj en hyundai to že počne? Za tiste, ki ne morejo živeti brez tega ...

Saj to razumete da pri ročnem prestavljanju ne gre samo za "cukanje in zvok", kot je nekdo banaliziral. Ti lahko z načinom prestavljanja narediš vožnjo gladko, ali športno, ko te premetava, če imaš dovolj konjev. Da meni vzamejo menjalnik se zjokam.


Zakaj se potem obnasas, kot da so ti ga ze vzeli?

V EVjih ni prav nobene potrebe po menjalniku in naravnost butasto bi bilo, da bi ga tlacil not. Se bolj butasto bi blo, da bi ga not tlacil za folk, ki bo objokaval voznjo brez, ker ne razume, da je voznja z EVjem z instantnim navorom se bolj zabavna od pretikanja tiste butaste palcke. :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

Utk ::

dronyx je izjavil:

pegasus je izjavil:

Saj en hyundai to že počne? Za tiste, ki ne morejo živeti brez tega ...

Saj to razumete da pri ročnem prestavljanju ne gre samo za "cukanje in zvok", kot je nekdo banaliziral. Ti lahko z načinom prestavljanja narediš vožnjo gladko, ali športno, ko te premetava, če imaš dovolj konjev. Da meni vzamejo menjalnik se zjokam.

Ti znaš z ročnim menjalnikom pospeševat bolj gladko kot EV, ki ga nima? Z menjalnikom narediš boljši trenutni pospešek kot EV z instantnim navorom?

Jaz bi reku, da si full of shit, in verjetno sploh ne znaš vozit (mislim, izpit že imaš verjetno, ampak tvoja vožnja je najbrž "bog pomagaj").

dronyx ::

Utk je izjavil:

Ti znaš z ročnim menjalnikom pospeševat bolj gladko kot EV, ki ga nima? Z menjalnikom narediš boljši trenutni pospešek kot EV z instantnim navorom?

To ne. Gre za užitek v vožnji in kdo dejansko vozi avto. Pri ICE z menjalnikom ti v avtu dejansko nekaj delaš, pri EV pa samo tiščiš in spuščaš gas (in obračaš volan). To je tako, kot če primerjaš kuhanje argo juhe iz vrečke in klasične nedeljske goveje župce. Kaj je komu bolje pa stvar debate.

kow ::

dronyx je izjavil:

kow je izjavil:

A ko grem na vlak, se vsi potniki odstranijo in potujem sam? dronyx, nehaj trolat. Ali pa se naroci pr dohtarju, da ti pregledajo mozgane.

Pa zakaj bi se moral nujno vozit sam? Saj to je eden glavnih vzrokov za tolikšne izpuste v prometu, da toliko ljudi prevaža naokrog 2 toni in več ter so v avtu sami. Komični so meni tudi vsi ti "ekološko osveščeni" proizvajalci avtomobilov, ki na eni strani sanjajo o zeleni agendi (to oni razumejo sicer kot možnost velikih profitov), na drugi strani pa potem na trg vržejo neko kravo, kot je BMW MX. To je isto, kot če se zavzemaš za nenasilje, potem greš pa zvečer v gostilno, spiješ par pirov in nalomiš nekaj gostov. Ali se to vam res zdi normalno?


Meni se predvsem ne zdi normalno, da v temi jeb*s ljudi v glavo z neumnimi komentarji.

Utk ::

dronyx je izjavil:

Utk je izjavil:

Ti znaš z ročnim menjalnikom pospeševat bolj gladko kot EV, ki ga nima? Z menjalnikom narediš boljši trenutni pospešek kot EV z instantnim navorom?

To ne. Gre za užitek v vožnji in kdo dejansko vozi avto. Pri ICE z menjalnikom ti v avtu dejansko nekaj delaš, pri EV pa samo tiščiš in spuščaš gas (in obračaš volan). To je tako, kot če primerjaš kuhanje argo juhe iz vrečke in klasične nedeljske goveje župce. Kaj je komu bolje pa stvar debate.

Kaj dejansko koristnega delaš, če sam šaltaš? Loviš optimalne obrate za neko moč, kar ti ne bo NIKOLI uspelo bolje kot dobremu avtomatiku, kaj šele proti (tudi če najslabšemu) električarju.
Ti morda misliš, da kuhaš govejo juho, ampak v resnici ti je nekdo prodal kamne namesto kosti.
Če bi v resnici kaj vedel o vožnji, bi tudi vedel, da se motiš, da se bolj ne bi mogel.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

mn ::

dronyx je izjavil:

pegasus je izjavil:

Saj en hyundai to že počne? Za tiste, ki ne morejo živeti brez tega ...

Saj to razumete da pri ročnem prestavljanju ne gre samo za "cukanje in zvok", kot je nekdo banaliziral. Ti lahko z načinom prestavljanja narediš vožnjo gladko, ali športno, ko te premetava, če imaš dovolj konjev. Da meni vzamejo menjalnik se zjokam.


Meni se predvsem zdi da ne razumes zakaj imajo ICE vozila menjalnike. Poglej recimo krivuljo navora in moci pri motorju z notranjim izgorevanjem in pri elektricnem pa ti bo hitro jasno zakaj vecino elektricnih vozil nima menjalnika, oziroma imajo zgolj dve prestavi za bolj sportne modele.

Oboje kar si zgoraj opisal se namrec bolje doseze z elektricnim vozilom primerljive moci.

fikus_ ::

Utk je izjavil:


Kaj dejansko koristnega delaš, če sam šaltaš? Loviš optimalne obrate za neko moč, kar ti ne bo NIKOLI uspelo bolje kot dobremu avtomatiku, kaj šele proti (tudi če najslabšemu) električarju.


Znanec menjal avto, isti proizvajalec, tip, motor,... razlika v novem avtomatski menjalnik. Pravi, da ima 0,5 l višjo porabo.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Gregor P ::

Kateri avto, proizvajalec, tip, motor itd.?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

fikus_ ::

mn je izjavil:


Meni se predvsem zdi da ne razumes zakaj imajo ICE vozila menjalnike. Poglej recimo krivuljo navora in moci pri motorju z notranjim izgorevanjem in pri elektricnem pa ti bo hitro jasno zakaj vecino elektricnih vozil nima menjalnika, oziroma imajo zgolj dve prestavi za bolj sportne modele.

Oboje kar si zgoraj opisal se namrec bolje doseze z elektricnim vozilom primerljive moci.


Elektromotor ima tudi neko krivuljo navora, ki pa je bolj konstantna. Slab navor/izkoristek ima v skrajnih točkah delovanja, ampak ta del se ne uporablja dosti (npr. speljevanje), zato nima dosti pomena.
Za prestave (avtomatski menjalnik) pa si že napisal, zakaj jih imajo nekateri.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Utk ::

fikus_ je izjavil:

Utk je izjavil:


Kaj dejansko koristnega delaš, če sam šaltaš? Loviš optimalne obrate za neko moč, kar ti ne bo NIKOLI uspelo bolje kot dobremu avtomatiku, kaj šele proti (tudi če najslabšemu) električarju.


Znanec menjal avto, isti proizvajalec, tip, motor,... razlika v novem avtomatski menjalnik. Pravi, da ima 0,5 l višjo porabo.

Če bi znanec odprl temo tu preden je kupil to sranje, bi mu jaz napisal, naj pač ne kupuje tega sranja.

In potem bi se zlilo po meni...

fikus_ ::

Kaže, da ti moje pisanje ni všeč, zato tvoje "buthurt" pisanje, ki ni za nikamor.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: fikus_ ()

Utk ::

Jaz sem napisal "dober avtomatik". Tvoj znanec je pač kupil slabega. Nisem tega jaz kriv.

fikus_ ::

Super, sedaj že obstajajo dobri in slabi avtomatiki. Izgovarjaš se na besede, ne na zapisano.

Moigoče najdeš kaj pametnega v tej temi:
Kako otroke naučiti kritično razmišljati.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: fikus_ ()

Utk ::

Super, sedaj že obstajajo dobri in slabi avtomatiki.

A kdaj niso?

Izgovarjaš se na besede, ne na zapisano.

Zapisano je s čist jasnimi besedami. Če smo v temi o avtih, potem bi moralo bit vsakemu tu jasno, da niso vsi avtomatski menjalniki (enako) dobri.

Moigoče najdeš kaj pametnega v tej temi:
Kako otroke naučiti kritično razmišljati.

Osnova je bralno razumevanje. Ti tega nimaš.

fikus_ ::

Trdil si nekaj, kar je zraslo na tvojem zeljniku, jaz sem napisal drugače, pa me obtožuješ, da nimam bralnega razumevanja, kdo je tU nor?!
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

kow ::

Ti.

fikus_ ::

Pozdravljen kow, spet tipično kowovsko pisanje, uletiš v temo in ....
Ali si tudi Utk in si pozabil menjati nick?!
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Utk ::

fikus_ je izjavil:

Trdil si nekaj, kar je zraslo na tvojem zeljniku, jaz sem napisal drugače, pa me obtožuješ, da nimam bralnega razumevanja, kdo je tU nor?!

Tako je. Ti si. Ker sem napisal "dober", ne "vsak". Če je zate to isto, pač nimaš bralnega razumevanja.

Tudi če zanemarimo, da pri ročnem menjalniku, ne glede kakšni supermani smo vsi tu na internetih, so ljudje enostavno preleni, da bi vsakič menjali prestavo v optimalno, tudi če bi to znali.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

kow ::

fikus_ je izjavil:

Pozdravljen kow, spet tipično kowovsko pisanje, uletiš v temo in ....
Ali si tudi Utk in si pozabil menjati nick?!


Dihaj, kolega. Nismo vsi ostali nori, si kar ti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

fikus_ ::

Sta/si se potrudil in pisal z dveh nickov.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

BigWhale ::

Pejte na IRC s tem prepucavanjem in zacnite argumentirat svoje trditve. Ker meni deluje, da ste vsi funkcionalno nepismeni ali pa si niste prebrali pravil foruma.

dronyx ::

Tole je kot kaže evropski odgovor na poplavo kitajskih EV:

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

pegasus ::

Da, tile mini avtočki so vedno bolj popularni. Vsakič, ko grem v mesto, jih vidim več. Kar je edino prav - današnje plehnate ladje samo odžirajo prostor in povzročajo stroške.

mertseger ::

Ko nekako spremljaš tematiko baterijskega polnenja v EU vidiš kako smo mi za leseno žlico. Bil sem med prvomajskimi na Norveškem, znanec iz prejšnjih časov živi gor. Ima električnega kitajca NIO 5. Živi v Vestby kjer imajo sistem za menjavo baterij pri avtu da ne rabi polnit. Kitajci imajo že vse narejeno že leta, ko se v EU o tem samo pogovarjamo kaj pa kako bi.
Sicer pa pripelješ avto pred objekt, pritisneš da boš polnil, potem pa gre vse avtomatsko, avto sam sparkira na mesto, zamenja baterijo on ima 75 kWh, polnjena na 90%. Ca 4 minute in odpelješ. Imajo neke mesečne naročnine kolikokrat menjaš lahko pa seveda tudi posamezno, on ima naročnino za 4x ker mu je to čisto dovolj, ker živi v bloku pač ne more polnit na parkirišču. Pa baterije niti ne rabiš v osnovi z avtom kupit če se odločiš da boš šel na sistem menjave.Ta firma je imela na Kitajskem lansko leto 2300 polnilnic, vsako leto jih nameravao vsaj 1000 dodat.Piše da so do konca 2022 zamenjali že več kot 10 milijonov baterij tako da težko reči tehnologija ni preizkušena.
V EU je do sedaj vsega nekaj 10 postaj, pol tega na Norveškem.
Je rekel da ko je bil službeno v Shangaju da imajo kitajci že enako za tovornjake neka firma, sam da ima baterijo za kabino, pride na polnilnico, dvigalo dvigne to dol in drugo gor, mimogrede in pelje naprej. Pa to prikoličarji ne nek mini tovornjaček.

codeMonkey ::

dronyx je izjavil:

codeMonkey je izjavil:

Mogoce pa je imela v mislih Porsche Taycan, ali pa MB EQS po posodobitvi. Ce se prav spomnim ima tudi trimotorni e-tron dve prestavi :)

étron v francoščini pomeni dobesedno shit, tako da v franciji ne vem če je to ravno popularen avto. v ZDA vem da imajo zelo slabo mnenje o nemških EV in hibridih. Zanič in predrago. Porsche Taycan izgubi v par letih 100.000 EUR na vrednosti.



Kaj zdaj? V teh primerih ni menjalnika, ceprav ga ima? Mora imeti pravo ime ali pa zgubiti manj denarja, da steje?

dronyx ::

mertseger je izjavil:

Ko nekako spremljaš tematiko baterijskega polnenja v EU vidiš kako smo mi za leseno žlico.

V ZDA sem videl da obstaja startup, ki podobo kot Nio menja baterije in to različnim EV, medtem pa se zamenjane baterije polnijo. Samo to je bolj nišna zadeva za kakšne taksije in podobne službe. Za osebne avte fizičnih oseb pa po moje to ne bo uspešnica. Namreč to ima na lastnika avta psihološki vpliv, ker po menjavi baterije avto ni več tak, kot je bil prej. Tvoja prejšnja baterija je bila stara dve leti, potem ti jo nekdo menja za 4 leta staro. To bi delovalo v primeru, če se baterija najema, da ni del avta ob nakupu. Drugače pa po moje polnilnice niso nek velik posel. Velika investicija, mikro transakcije, popravila, vandali, ki ti odrežejo kable, da pridejo do nekaj bakra, moraš verjetno imet klicni center, da ljudem odgovarjaš na vprašanja in rešuješ probleme itd.

codeMonkey je izjavil:

Kaj zdaj? V teh primerih ni menjalnika, ceprav ga ima? Mora imeti pravo ime ali pa zgubiti manj denarja, da steje?

Našli smo dva EV, ki imata menjalnik. Ta dva avta pa vozi zanemarljiv procent lastnikov EV, tako da statistično gledano ogromna večina lastnikov EV se z menjalnikom ne bo sreča.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

fikus_ ::

mertseger je izjavil:

Ko nekako spremljaš tematiko baterijskega polnenja v EU vidiš kako smo mi za leseno žlico. Bil sem med prvomajskimi na Norveškem, znanec iz prejšnjih časov živi gor. Ima električnega kitajca NIO 5. Živi v Vestby kjer imajo sistem za menjavo baterij pri avtu da ne rabi polnit. Kitajci imajo že vse narejeno že leta, ko se v EU o tem samo pogovarjamo kaj pa kako bi.
Sicer pa pripelješ avto pred objekt, pritisneš da boš polnil, potem pa gre vse avtomatsko, avto sam sparkira na mesto, zamenja baterijo on ima 75 kWh, polnjena na 90%. Ca 4 minute in odpelješ. Imajo neke mesečne naročnine kolikokrat menjaš lahko pa seveda tudi posamezno, on ima naročnino za 4x ker mu je to čisto dovolj, ker živi v bloku pač ne more polnit na parkirišču. Pa baterije niti ne rabiš v osnovi z avtom kupit če se odločiš da boš šel na sistem menjave.Ta firma je imela na Kitajskem lansko leto 2300 polnilnic, vsako leto jih nameravao vsaj 1000 dodat.Piše da so do konca 2022 zamenjali že več kot 10 milijonov baterij tako da težko reči tehnologija ni preizkušena.
V EU je do sedaj vsega nekaj 10 postaj, pol tega na Norveškem.
Je rekel da ko je bil službeno v Shangaju da imajo kitajci že enako za tovornjake neka firma, sam da ima baterijo za kabino, pride na polnilnico, dvigalo dvigne to dol in drugo gor, mimogrede in pelje naprej. Pa to prikoličarji ne nek mini tovornjaček.


Pred vec kot 10-imi leti so kitajci to imeli narejeno za mestne avtobuse in je delovalo. Zahodni demokraticni napredni svet pa sele odkriva to.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Gregor P ::

Ne, da šele odkriva, so tudi že propadli vmes.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

gogocak ::

2dark je izjavil:

gogocak je izjavil:

Saj teslo 3 SR imam tudi v izboru, ampak 8 tisoc razlike ni za zanemarit. Tu se pa lahko pozre da ni elekricnih sedezev, pa gretje in hlajenje le teh, matrix...
130km/h pa zal nikoli ne bom dosegel v povprecju na avtocesti ker to po pravilih ni mozno, ce si v povprecju na 110 se lahko tam gori zahvalis ;)

Mene zanima samo a mogoce kdo ve, je slucajno v tej akciji ze zavzet nov motor,ki bi ga naj vw ponudil ter drugacna baterija ki ima 59 kw namesto 58? Ali je samo napaka v zapisu?

Lp


Čudno, da men uspeva.


Vsaka ti čast, ker sem danes za foro sprobal Maribor-Šentrupert. Od doma imam ca 2 km do avtoceste, vse povsod vozil malenkost več kot je dovoljeno in sem parkiral z 106 KM/H povprečje na 70 km avtoceste.

a_borlak ::

dronyx je izjavil:

Utk je izjavil:

Ti znaš z ročnim menjalnikom pospeševat bolj gladko kot EV, ki ga nima? Z menjalnikom narediš boljši trenutni pospešek kot EV z instantnim navorom?

To ne. Gre za užitek v vožnji in kdo dejansko vozi avto. Pri ICE z menjalnikom ti v avtu dejansko nekaj delaš, pri EV pa samo tiščiš in spuščaš gas (in obračaš volan). To je tako, kot če primerjaš kuhanje argo juhe iz vrečke in klasične nedeljske goveje župce. Kaj je komu bolje pa stvar debate.


Ni čisto tako, je kot da bi rekel, da je klasična fotografija superiorna digitalni, ker pri prvi daš film v fotoaparat, ga potem vzameš ven, po možnosti sam razviješ in narediš fotke, medtem ko pri drugi preskočiš vse vmes. A končni produkt je fotka in je čisto vseeno, je iz analognega ali digitalnega fotiča. Če je zanič, je zanič, pa naj bo mokri kolodij in če je dobra, je zaradi mene lahko tudi snapshot iz telefona. Šteje rezultat. Tako je tudi z vožnjo, če čisto vseeno, ali sam prestavljaš ali to počne avto, imaš navor v trenuku ali se malo matraš s sklopko, na koncu te oba avta pripeljeta do cilja. Ali imaš nasmešek pri enem ali drugem pa je odvisno od tebe.

Gregor P ::

Tudi ni čisto tako, ponekod je le važno tudi, kakšna je človeška pot (vložek) do cilja oz. rezultata. Predvsem, če hočeš imeti čim večkrat čim boljše rezultate.

Ampak dobro, zdaj že filozofiramo.

Dejstvo je, da bi jaz kot povprečen potrošnik najrajši kupil avto, ki me sam pripelje do cilja, ampak ker še nismo tam, je vseeno super, če mi vsaj prestavljati ni treba vmes med vožnjo.

Že samo, če bi moral voziti po veliko bolj zahtevnem terenu, pa potem nisem več običajni potrošnik in bi mi prestave še kako prav prišle, več jih je, tem bolje, ker elektronika pač kot rečeno le ni zmožna še vsega.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Utk ::

Lol. Elektronika ni zmožna vsega...sem precej prepričan, da je zmožna veliko več od tebe in od dronxya glede prestavljanja.

Gregor P ::

Prosim ne pametuj spet in ne vzemaj stvari iz konteksta. Upam, da ne osporavaš dejstvu, da kljub napredku v tehnologiji, so v svetu na določenih terenih še vedno situacije, kje ti prav pridejo prestave.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
««
1144 / 1171
»»