» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
1122 / 1166
»»

Relebus4 ::

Podobnost z nekaterimi današnjimi ljudmi ni zgolj naključna.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Relebus4 ()

msjr ::

Ma tričetrt ljudi v tej temi ni videlo EV-ja od blizu, takole zares pa bi rekel, če ne bi bilo na subvencij oz. olajšav (bonitete pa to) bi bila prodaja srednja žalost. Poleti še gre, pa pri +26.5 pa po klancu navzdol je poraba res blizu WLTP. Pozimi pa je tudi z EQS-om it na smučanje stresna zadeva, ker je treba polnit žvau vsak dan (k sreči Ukrajinci vozijo G klasse bencinarje, pa se ni treba kregat pred edinim polnilcem v hotelu). ID-jem pade drastično domet pod 0 stopinj, tako da je it po fasungo v Familo kar podvig, k sreči hipsterji ne vejo za fast charger v Postojni, ker je tisti na Ravbarkomandi običajno zaseden. Jest pa svojo karjolo tako ali tako zadnje čase polnim kar do 100% da nisem preveč živčen (ja jest sem tista svinja ki pred Lidlom v soboto polni iz 90% na 100%), k sreči je še dizel doma.
 Pics or it didn't happen

Pics or it didn't happen


Ne, žal električni avtomobili še niso prava stvar. In če se mene vpraša, baterijski ne bodo nikoli.

p.s.: danes v snegu so bili naši ev-ji prav bogi, vsem smo morali lepo skidat parkplac da so lahko šli domov, protizdrsni sistem - kot da ga ni...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: msjr ()

tomlin ::

msjr je izjavil:

Ma tričetrt ljudi v tej temi ni videlo EV-ja od blizu, takole zares pa bi rekel, če ne bi bilo na subvencij oz. olajšav (bonitete pa to) bi bila prodaja srednja žalost. Poleti še gre, pa pri +26.5 pa po klancu navzdol je poraba res blizu WLTP. Pozimi pa je tudi z EQS-om it na smučanje stresna zadeva, ker je treba polnit žvau vsak dan (k sreči Ukrajinci vozijo G klasse bencinarje, pa se ni treba kregat pred edinim polnilcem v hotelu). ID-jem pade drastično domet pod 0 stopinj, tako da je it po fasungo v Familo kar podvig, k sreči hipsterji ne vejo za fast charger v Postojni, ker je tisti na Ravbarkomandi običajno zaseden. Jest pa svojo karjolo tako ali tako zadnje čase polnim kar do 100% da nisem preveč živčen (ja jest sem tista svinja ki pred Lidlom v soboto polni iz 90% na 100%), k sreči je še dizel doma.
 Pics or it didn't happen

Pics or it didn't happen


Ne, žal električni avtomobili še niso prava stvar. In če se mene vpraša, baterijski ne bodo nikoli.

p.s.: danes v snegu so bili naši ev-ji prav bogi, vsem smo morali lepo skidat parkplac da so lahko šli domov, protizdrsni sistem - kot da ga ni...


Dobro si opisal svoje videnje in izkušnje. Jaz bom počakal še malo, da bo Elon Musk izdelal avto na 25000 let delujočo nuklearno baterijo:)

Svoboda in enakost ni isto kot svoboda.
M. Friedman

Moe_Lester ::

p.s.: danes v snegu so bili naši ev-ji prav bogi, vsem smo morali lepo skidat parkplac da so lahko šli domov, protizdrsni sistem - kot da ga ni...


Katere EVje pa imate? Moj je z veseljem ril po 20cm+ snega.

mailer ::

No ja, ko so ekstremne temperature se izklopi fabriške polnilnice, ker je treba ogrevat domove. Takole to zgleda čez lužo:
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: mailer ()

Moe_Lester ::

V čem je problem? Ene 26x je bil že ta video nalepljen pa še vedno ni noben razložil zakaj je tole vredno poročanja na fox news.

a_borlak ::

msjr je izjavil:

Ma tričetrt ljudi v tej temi ni videlo EV-ja od blizu, takole zares pa bi rekel, če ne bi bilo na subvencij oz. olajšav (bonitete pa to) bi bila prodaja srednja žalost. Poleti še gre, pa pri +26.5 pa po klancu navzdol je poraba res blizu WLTP. Pozimi pa je tudi z EQS-om it na smučanje stresna zadeva, ker je treba polnit žvau vsak dan (k sreči Ukrajinci vozijo G klasse bencinarje, pa se ni treba kregat pred edinim polnilcem v hotelu). ID-jem pade drastično domet pod 0 stopinj, tako da je it po fasungo v Familo kar podvig, k sreči hipsterji ne vejo za fast charger v Postojni, ker je tisti na Ravbarkomandi običajno zaseden. Jest pa svojo karjolo tako ali tako zadnje čase polnim kar do 100% da nisem preveč živčen (ja jest sem tista svinja ki pred Lidlom v soboto polni iz 90% na 100%), k sreči je še dizel doma.
 Pics or it didn't happen

Pics or it didn't happen


Ne, žal električni avtomobili še niso prava stvar. In če se mene vpraša, baterijski ne bodo nikoli.

p.s.: danes v snegu so bili naši ev-ji prav bogi, vsem smo morali lepo skidat parkplac da so lahko šli domov, protizdrsni sistem - kot da ga ni...


Če niso, zakaj ga potem voziš? To, da protizdrsni sistem v BMWju ne deluje, me boš težko prepričal, če dela v Citroenu C-Zero (prav tako zadnji pogon) ... ja, malo zadek zapleše, ampak to pri vseh z zadnjim pogonom, kaj je tu čudnega?

kow ::

A to prav vidim? Pritozuje se nad potovanji s BEV, h krati pa vozi i3 :)) Komedijant.

pegasus ::

Dodaten žebelj v krsto vodika: https://electrek.co/2024/01/19/man-ceo-...

DamijanD ::

Bjorn je v zadnjem videu naletel na problem, ko so se vsi avti polnili prepočasi:


Sicer je omenjal, da je premrzlo za chargerje in kable (blo je -27), ampak po mojem mnenju je moral problem biti drugje.

Utk ::

Kje bi bil problem, če je pa na v3 polnilo normalno? Ena ura razlike pri 45 stopinjah razlike. To velja za teslo, normalno se je polnila, samo poraba je bila večja. Mislim da se bi marsikater drug pri takih temperaturah čisto zlomil, porabil še več več in se tudi polnil bistveno počasneje.

kow ::

DamijanD je izjavil:


Sicer je omenjal, da je premrzlo za chargerje in kable (blo je -27), ampak po mojem mnenju je moral problem biti drugje.


Na hitro sem pogledal. Teslini v3 chargerji so polnili preko 200kw pri -24, ionity pa niso polno funkcionirali pri -27 oz. so dali od sebe nekaj 10kw. Kdaj nehajo polno delovati v3, ne vemo.
Ce se ne motim so v Chicagu imeli tezave, ko je bilo cirka 2-3 dni -30 stopinj.

Oziroma, ne vem ce te razumem. Kje drugje kot pri chargerjih bi lahko bil problem? Namigujes, da transformator ne deluje pri -27?

pegasus je izjavil:

Dodaten žebelj v krsto vodika: https://electrek.co/2024/01/19/man-ceo-...


Bistvo:
And when we have green hydrogen it will be needed for the heavy industry of steel, cement, or plastic.”

Nazalost to pomeni, da trenutne lokacije jeklarn, cementarn niso optimalne -> ogromni stroski.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

DamijanD ::

kow je izjavil:

DamijanD je izjavil:


Sicer je omenjal, da je premrzlo za chargerje in kable (blo je -27), ampak po mojem mnenju je moral problem biti drugje.


Na hitro sem pogledal. Teslini v3 chargerji so polnili preko 200kw pri -24, ionity pa niso polno funkcionirali pri -27 oz. so dali od sebe nekaj 10kw. Kdaj nehajo polno delovati v3, ne vemo.
Ce se ne motim so v Chicagu imeli tezave, ko je bilo cirka 2-3 dni -30 stopinj.

Oziroma, ne vem ce te razumem. Kje drugje kot pri chargerjih bi lahko bil problem? Namigujes, da transformator ne deluje pri -27?

Nasprotno, ne vem kaj je v chargerjih, kar bi slabo delalo pri -27. Eletrika ima načeloma prej raje mraz kot vročino (upornost, hlajenje).

kow ::

Kakorkoli obrnes, dejstva v videu, namigujejo na tezave Ionity chargerjev. Ne pa BEV, vsaj ne Tesle. Razen, ce sta odlocili ravno 2 stopinji razlike. Mozno, samo dvomim.

V vsakem primeru se zdi, da so tezave resljive, pac prvic imamo kombinacijo tako nizkih temperatur in dovolj BEV na cesti, da se taksni problemi najdejo. Dvomim, da so prve benz pumpe konec 19. stoletja delovale pri minus 30.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

DamijanD ::

Upam, da bo kdaj povedal, če bo dobil povratno informacijo od Ionityja, ker me res zanima kaj je bilo...

bbbbbb2015 ::

pegasus je izjavil:

Dodaten žebelj v krsto vodika: https://electrek.co/2024/01/19/man-ceo-...


Lahko greš nazaj študirat, kako fiziki raziskujejo nove planete in zakaj je naša "ekonomija" ogljikova. In ne vodikova.

V grobem zato, ker je ogljik stabilen element, ker ga je dosti, ter se da z njim enostavno delati.

Za razliko od ogljika (in silicija) je vodik nestabilen (reaktiven), ga je sicer dosti:

Abundance of the chemical elements @ Wikipedia

vendar ni enostaven za delo, ker je molekula, oziroma atom majhen in je nenehno problem poroznosti skozi materiale. Zapovrh atomarnga ogljika skoraj ni, vedno je ali kot H2O ali HCl ali nekaj pač in je treba vlagati energijo (krekanje ali elektroliza ali nekaj pač), da do vodika sploh prideš.

Ne glede na EV (in BEV še posebej) bodo ogljikovodiki, v neki formi ostali. Morda ne kot fosilna goriva, morda kot sinzeza metana (etana, propana, butana) iz odvečne elektrike, nekaj takega.

Zgodovina sprememb…

Switch ::

Lastnik BEV avtomobila sem dva meseca. Pri hiši imamo še en ICE avto. Garaža v kleti je rezervirana za električni avto, diesel ostaja zunaj.

Ko gledam celotno situacijo, se mi zdi, da so električni avtomobili dejansko prihodnost. Vendar pa se moramo zavedati, da je moja vizija prihodnosti tudi tista, kjer mobilnost prebivalstva upade in ki je manj udobna od trenutne. Nafta je pač najbolj zgoščen, dovršen in uporabniku prijazen način shranjevanja energije. Vendar jo bo slej ali prej zmanjkalo. Elektrika pa ima to prednost, da se jo da pridobivati iz ogromno virov. Upam, da bodo inovacije v prihodnosti omogočile bolj udobno rabo električnih avtomobilov (večji doseg, lažji in bolj udobni avtomobili). Kar pa se tiče mobilnosti na splošno - tista najlepša leta osebne mobilnosti so po mojem mnenju mimo. Potrebno bo bolj seči v žep oz. se bolj posluževati javnih prevoznih sredstev. Slednje mogoče tudi iz socialnega vidika sploh ni tako slabo.

Relebus4 ::

pegasus je izjavil:

Dodaten žebelj v krsto vodika: https://electrek.co/2024/01/19/man-ceo-...


Nekaj kar smo nekateri vedeli že od zmeraj, vodik ni konkurenčen celo pri tovornjakih (večini njih), kaj šele pri avtomobilih. Pred leti sem novinarje Avtomobilnosti želel informairati o nesmiselnosti vodika za avtomobile, pa bolj kot sem se trudil razlagat, bolj trmasto so vztrajali pri svoji opciji.

bbbbbb2015 je izjavil:

pegasus je izjavil:

Dodaten žebelj v krsto vodika: https://electrek.co/2024/01/19/man-ceo-...


Lahko greš nazaj študirat, kako fiziki raziskujejo nove planete in zakaj je naša "ekonomija" ogljikova. In ne vodikova.

V grobem zato, ker je ogljik stabilen element, ker ga je dosti, ter se da z njim enostavno delati.

Za razliko od ogljika (in silicija) je vodik nestabilen (reaktiven), ga je sicer dosti:

Abundance of the chemical elements @ Wikipedia

vendar ni enostaven za delo, ker je molekula, oziroma atom majhen in je nenehno problem poroznosti skozi materiale. Zapovrh atomarnga ogljika skoraj ni, vedno je ali kot H2O ali HCl ali nekaj pač in je treba vlagati energijo (krekanje ali elektroliza ali nekaj pač), da do vodika sploh prideš.

Ne glede na EV (in BEV še posebej) bodo ogljikovodiki, v neki formi ostali. Morda ne kot fosilna goriva, morda kot sinzeza metana (etana, propana, butana) iz odvečne elektrike, nekaj takega.


Ogljikovodiki bodo ostali morda pri ladijskem prometu, ter morda pri letalskih letih daljših od 1500 km (takih je samo 30 % vseh leto), pri avtomobilih pa sigurno ne. 70 % vseh letov se da elektrificirati že z današnjimi baterijami. Pa še pri ladijskem in delu letalskega prometa je zelo verjetno da jih nadomestijo druge alternative (zeleni amoniak, vodik, sintetični metan).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Relebus4 ()

Relebus4 ::

O tem kako se nekateri shortsellerji nalašč motijo:

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Relebus4 ()

Relebus4 ::

*Zgornji post so pod ogljikovodiki mišljeni tekoči ogljikovodiki, ker sintetični metan je tudi ogljikovodik če smo picajzlasti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Relebus4 ()

Mato989 ::

Evo vam zeleni prehod... včeraj je bencinski avtobus reševal zeleno energijo vlak in na poti iz MB v LJ 8 ur... jaki zeleni prehod to ko 1 drevo uniči zeleni prehod.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Miki N ::

Switch je izjavil:

Lastnik BEV avtomobila sem dva meseca. Pri hiši imamo še en ICE avto. Garaža v kleti je rezervirana za električni avto, diesel ostaja zunaj.

Ko gledam celotno situacijo, se mi zdi, da so električni avtomobili dejansko prihodnost.


Brez zamere, samo "celotna situacija" je predvsem taka, da večina nima možnosti lahkotnega primerjanja treh tipov vozil v svoji garaži. Dejansko bo nekaj na temo, da tisti z manj denarja imajo manj skrbi - izbira je lažja. :))

kow ::

codeMonkey ::

Resitev ze obstaja. Ruski nacin :D

Zgodovina sprememb…

kow ::

Bolj sem namigoval, da se smejemo senzacionalizmu in napakam v clanku :)

Je pa mulo v Fox posnetku povedal vsaj dobro salo: "a bunch of dead robots out here".

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Utk ::

Meni se mojemu smešnemu leafu marsikdo smeje...ampak ne toliko kot jaz njim, ko se usedem v toplega in odtaljenega, potem pa takoj odpeljem na gorivo iz strehe, medtem ko oni na mestu kurijo bencin po evro in pol medtem ko z lopato drgnejo po njem.

Ko preberejo tak članek se pa sploh valjajo po tleh. Jaz pa tudi...in drugo jutro spet :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

DamijanD ::

codeMonkey: poznam enega, ki je pri -32 na Češkem v Visokih Tatrah dejansko moral zakurit pod avtobusom

codeMonkey ::

Utk je izjavil:

Meni se mojemu smešnemu leafu marsikdo smeje...ampak ne toliko kot jaz njim, ko se usedem v toplega in odtaljenega, potem pa takoj odpeljem na gorivo iz strehe, medtem ko oni na mestu kurijo bencin po evro in pol medtem ko z lopato drgnejo po njem.

Ko preberejo tak članek se pa sploh valjajo po tleh. Jaz pa tudi...in drugo jutro spet :)


Pa saj ze nekaj casa ni nekih vsebin za debate v tej temi, pa so preostala samo prepucavanja ocitno :)

Elektro-hipurji so vecinoma ze propadli. VW je po brci v rit Diessu postal trenutno nezanimiv. Ostali pa bili tam itak ze prej. Tesla fura dalje, ceprav razen Cybertrucka, ni nekaj zanimivega trenutno od novosti. Kitajci so ze, pa niti niso se tu. Tehnicno gledano mene zdaj najbolj zanima kako bo elektricni "CLA shooting brake" zgledal, pa tudi mid-cycle refresh EQ (limuzinskih) modelov s hisnimi motorji in 800V pogonosko arhitekturo, s katero naj bi elektricni CLA tudi startal. Tu bi znalo biti kar nekaj izboljsav.

Zgodovina sprememb…

kow ::

Imo, bo naslednji Tesla 3 refresh izjemen. Nekaj procentov boljse baterije, verjetno se lazji avto, 48/800V. Cena enaka kot danes. Morda 2028?

Zadnje mesece se tudi veliko govori o vecji uporabi magnezija v avtomobilih oziroma o 'thixomoldingu'. Zanimivo bi bilo slisati kaksnega iz branze, koliko je to realno oz. ali je samo internet hype.

Aja, novo je tudi to, da je Tesla zajebala pri V4 chargerjih in se kabli hitro snamejo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Utk ::

Zdaj v resnici nikogar več briga kaj bojo na mizo postavli nemci, mislim na bmw in mercedes, ampak kitajci. Včasih smo gledli kaj bo naredil mercedes, ker smo vedeli, da bo čez 10 let tisto imel tudi reno. Zdaj pa gledamo kaj imajo kitajci, ker to bo imel čez par let reno. Sej nek mercedes za 120 jurjev bo že ok EV, brez skrbi, vprašanje pa je kaj lahko skup nekdo spravi za 25, 30, 40 jurjev. Za mercedes pa vemo da za določen denar bo morda imel največ metrov led traku v kabini in najlepšo plastiko, čeprav še to je vprašanje, bmw pa največji gril, pri zaresni tehniki pa ne bosta najbrž nič posebnega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Mato989 ::

https://www.rtvslo.si/zabava-in-slog/av...

Zanimivo in takoj kontra novica, po tisti da Norvežani pravijo da so v mrazu EVji boljši... kaj pa porečemo na tole?

"Nič. Prazna baterija. Še vedno na nič odstotkih," je za to čikaško TV-postajo povedal Tyler Beard, ki skuša že od nedelje napolniti svojo Teslo. "Tri ure sem že tu potem, ko sem bil že včeraj tu prav tako tri ure."


Družbena omrežja so polna viralnih posnetkov "pokopališč Tesel", iz situacije so se rogali v zadnji epizodi satirične oddaje Saturday Night Live, uporabniki pa kolnejo, češ zakaj so vlagali v napredno vozilo, za katerega se na koncu izkaže, da ne prestane niti enega hladnega vala. Temperature v Chicagu so pod lediščem že teden dni, najnižje pa so se prejšnji teden spustile na 23 stopinj pod ničlo.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

Utk ::

Naj poskusi na jeziku, če je kaj štroma. Ker če ni, bo res težko napolnil.

Bjorn je ravnokar naredil 1000 km challange pri -25 s teslo. Razen večje porabe nobenga problema, polnila je z več kot 200 kw itd., jasno, na polnilnici, ki deluje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Mato989 ::

Strokovnjaki priznavajo, da mraz lahko povzroča kar nekaj težav lastnikom električnih vozil, a pravijo, da bi z malce načrtovanja vozniki lahko svoje poti opravili relativno normalno. Tesla voznikom denimo priporoča, da svoje avtomobile prek aplikacije segrejejo, preden se podajo na pot. Prav tako bi morali lastniki načrtovati prihod na polnilne postaje 30-45 minut prej kot sicer.



HAHAHAHAHAHAHA, torej polnjenje ki traja 45 min bi morali 2x več časa rezervirat... skratka FIASKO... pa še doseg upade za 25-36%...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Utk ::

Si se ti že kdaj odpravil kam v snegu in pri -25? Tako, vsaj 300 km daleč? Če nisi računal vsaj kako uro več, mislim da si precej zamudil.

Mato989 ::

Utk je izjavil:

Si se ti že kdaj odpravil kam v snegu in pri -25? Tako, vsaj 300 km daleč? Če nisi računal vsaj kako uro več, mislim da si precej zamudil.


-25 je lahko tudi ob povsem očiščenih cestah in snegu samo okrog ceste...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Utk ::

Lahko je. Pa veš da bo vseh 300 km?
Za te, ki imajo teslo za mestni avto, pa itak nimam besed. Prav morali so čakat da imajo še 2% in prit na polnilnico pri -25. To je neodgovorno - tudi za ice. Ena prometna nesreča pa boš brez ostal 500 metrov pred črpalko.

Moe_Lester ::

HAHAHAHAHAHAHA, torej polnjenje ki traja 45 min bi morali 2x več časa rezervirat... skratka FIASKO... pa še doseg upade za 25-36%...


Ne, samo baterijo bi morali ogreti. Pač, navodila je vseeno treba prebrat.

Utk ::

Baterija se bi tudi sama ogrela, če bi imela več kot par % not, in če bi polnilnica delala s kaj več kot par kw. Že 11 bi bilo najbrž dovolj. Če so dajale od sebe 5 pa pač ni bilo.

gorilla ::

Zanimajo me zneski dejanskih primerov popravil ali kakršnihkoli servisov EV-jev. S tem seveda ne mislim menjave zavornih ploščic in podobnih enostavnih zadev, ampak mislim izvenserijske težave.

Moj sosed ima službenega ID.3, ki je star cca. 3 leta. Pred dvema mesecema zjutraj avto ni vžgal, prišla je avtovleka, ad servis, avto popravili - crknila je neka matična plošča za polnjenje. Cena popravila: 5000€! Nisem prepričan, če je firma to plačala, ali je bilo krito v garanciji ampak v vsakem primeru: šokanten znesek za random napako iz danes na jutri. Kaj pa druge firme?

tomlin ::

Kaj porečete na to. Januarja 1985 zgodaj zjutraj sem pri manj kot -20 vozil golfa diesel iz Lj do Trsta brez kakršnih koli problemov, s tem da sem v tank poleg goriva vlil posebno tekočino za nizke tempera, ki so jo prodajali na Petrolu. Danes pa berem in slišim kakšne probleme imajo lastniki EV-jev. Težko me bo kdo prepričal o super oh in sploh kvaliteti električnih vozil.
Svoboda in enakost ni isto kot svoboda.
M. Friedman

tomlin ::

Torej poklicati so morali tovornjake s kesonom (seveda na nafto:D), da so jih odvlekli domov.

EV owners have spent days crowded around charging stations, hopelessly trying to power up their cars in temperatures as low as -5 °F (-20 st C) and in many cases left with no option but to hire a flatbed truck to bring their vehicles home.
Vir:
https://www.dailymail.co.uk/yourmoney/a...
Svoboda in enakost ni isto kot svoboda.
M. Friedman

Pithlit ::

tomlin je izjavil:

Kaj porečete na to. Januarja 1985 zgodaj zjutraj sem pri manj kot -20 vozil golfa diesel iz Lj do Trsta brez kakršnih koli problemov, s tem da sem v tank poleg goriva vlil posebno tekočino za nizke tempera, ki so jo prodajali na Petrolu.

Tole:

Utk je izjavil:

Bjorn je ravnokar naredil 1000 km challange pri -25 s teslo. Razen večje porabe nobenga problema, polnila je z več kot 200 kw itd., jasno, na polnilnici, ki deluje.
Life is as complicated as we make it...

codeMonkey ::

Utk je izjavil:

Zdaj v resnici nikogar več briga kaj bojo na mizo postavli nemci, mislim na bmw in mercedes, ampak kitajci. Včasih smo gledli kaj bo naredil mercedes, ker smo vedeli, da bo čez 10 let tisto imel tudi reno. Zdaj pa gledamo kaj imajo kitajci, ker to bo imel čez par let reno. Sej nek mercedes za 120 jurjev bo že ok EV, brez skrbi, vprašanje pa je kaj lahko skup nekdo spravi za 25, 30, 40 jurjev. Za mercedes pa vemo da za določen denar bo morda imel največ metrov led traku v kabini in najlepšo plastiko, čeprav še to je vprašanje, bmw pa največji gril, pri zaresni tehniki pa ne bosta najbrž nič posebnega.


Zakaj? Mercedes se bo vedno visje pozicioniral, ne bo to nek mnozicen avto itak, ampak tehnika pa vseeno ne bo zadaj, ker za 30k ne bos dobil nic pametnega, pa tudi ce bo Kitajc. Softver obvladujejo precej dobro, imajo soliden lasten ekosistem. Avtomatizirana voznja je tudi napredna. Lasten pogonski sklop je tisto kar je manjkalo, pa so/bodo zdaj z dobaviteljev presli tudi na lasten motor z elektroniko in baterijskim sklopom, kar so tudi testirali s tistim konceptom EQXX. Ucinkovitost bi morala biti dobra. Upam le, da se bodo se drzali aerodinamicnih oblik, ker je bilo nekaj govora, da naj bi se z elektricnimi modeli priblizali klasicnim.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Sej sem napisal zakaj. Raja ne kupuje avtov za 100 jurjev, zato je vseeno kaj ima in kakšen je mercedes, niti s tehniko ni spredaj, da bi pri njemu videli kaj bojo imeli cenejši čez 5, 10 let. Morda mu kak radarski tempomat deluje bolje, ampak niti tam nima nič revolucionarnega, ostali so kak update zadaj in to je to.
Tesla SW je še zmeraj svetlobna leta spredaj, glede infotaimenta in glede upravljanja baterije, gretja, itd.

Gregor P ::

Morda, ne pa glede avtomatizirane vožnje. To znanje bodo očitno morali "spet kupiti" drugje, če bo Musk res hotel izpolniti njegove pretekle obljube - morda ravno od Mercedesa; namreč ne bi bilo prvič, da sodelujejo.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

codeMonkey ::

Utk je izjavil:


Tesla SW je še zmeraj svetlobna leta spredaj, glede infotaimenta in glede upravljanja baterije, gretja, itd.


V cem? Predgretje ima ravno tako kot Tesla. Aplikacije od igric do Netflixov prav tako. AI asistenta.. Displej bistveno boljsi. V cem je pri SW svetlobna leta dalec? MBUX je kar dodelan. Avtopilot se pa tudi ze v ZDA omejuje, drugod je itak ze bil. Level 3 pa tudi ni samo radarski tempomat, ce bi bil, bi imeli to ze vsi ostali. Pa pac Mercedes orje ledino z legalizacijo

Zgodovina sprememb…

Utk ::

V tem, da pregretje dejansko deluje. V tem, da recikliranje temperature dejansko deluje. Pri mercedesu, bmwju, se še zmeraj zgodi, da toploto iz baterije meče ven, kabino pa greje z drugim grelcem. Čeprav v teoriji naj bi pretakal toploto iz baterije v kabino. Zgodi se tudi, da pride na polnilnico, pa je baterija prehladna, čeprav ima predgretje, ampak enostavno premalo agresivno. Tudi potem ko bi treba pa hladit baterijo, spet zna to naredit prepozno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Moe_Lester ::

Gregor P je izjavil:

Morda, ne pa glede avtomatizirane vožnje. To znanje bodo očitno morali "spet kupiti" drugje, če bo Musk res hotel izpolniti njegove pretekle obljube - morda ravno od Mercedesa; namreč ne bi bilo prvič, da sodelujejo.


Kaj pa vem no...

Tesla FSD


Mercedes Drive pilot

codeMonkey ::

Utk je izjavil:

V tem, da pregretje dejansko deluje. V tem, da recikliranje temperature dejansko deluje. Pri mercedesu, bmwju, se še zmeraj zgodi, da toploto iz baterije meče ven, kabino pa greje z drugim grelcem. Čeprav v teoriji naj bi pretakal toploto iz baterije v kabino. Zgodi se tudi, da pride na polnilnico, pa je baterija prehladna, čeprav ima predgretje, ampak enostavno premalo agresivno. Tudi potem ko bi treba pa hladit baterijo, spet zna to naredit prepozno.


To je precej odvisno tudi od HW. Tu bi hisni pogon ter vertikalna integracija morala izboljsati stvari. Ceprav res zna trajati, da se stvari se izpili.

Utk ::

Tudi če je HW, še zmeraj ni to seveda nič takega, kar mercedes "ne bi znal" naredit. Treba je samo premislit, sprobat in naredit brez bližnjic.
Ena lepo cvetko je spet bjorn včeraj pokazal, bmw i5. Ima meter pa pol dolgo haubo, za brez veze, ampak ok, recimo da ima neko linijo zarad tega. Vseeno spredaj ni frunka, stvari so razmetane na vse strani pod haubo, da zgleda "polno", čeprav je v resnici kar veliko prostora praznega. Čez vse skupaj ima pa nek plastični pokrov, ki ničemur ne služi, doda pa 10 kil - tako pravi bjorn, jaz bi vseeno reku da ima par kil manj, ampak tudi 7-8 za brez veze je...brez veze. Ko bi komot vsaj nek frunk potem tam postavli, če že dajajo plastiko čez.
To ni nič takega kar bmw "ne bi znal bolje", ampak pač...iščejo bližnjice, zakaj se bi matrali, potem treba naredit bolj elegantno odpiranje haube, to doda 30 evrov stroška, itd. Sej tesla in kitajci tudi delajo bližnjice, ampak bi reku, da nekako na bolj "cost effective" način. Če že šparaš, šparaj tam kjer boš res kaj prišparal, tisto kar te nič ne stane, pa naredi tako kot je treba.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()
««
1122 / 1166
»»