» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
1107 / 1184
»»

hojnikb ::

a_borlak je izjavil:

Problem je, da je za max. hitrost polnenja potrebno dvoje, ravno prav prazna baterija na pravi temperaturi. Slednje za upoštevati praktično le Tesla, ki zna pri planirani poti pravočasno vklopiti predgretje baterije. Drugim se s tem ne da ukvarjat, celo več, marsikomu od proizvajalcev se tudi z omejitvijo polnenja do 80/90% ne da ukvarjat, tako da je tukaj še veliko možnosti za izboljšave.


Oh, the beauty vertikalne integracije... Tesla dela to prav. Bi pa vsaj lahko vse javne polnilnce mele nek api, preko katerga bi recimo vsak ev vedel zafilanost, sposobnost polnjenja itd... In bi vsak avto, ne glede na znamko, vedel "aha, morn se ustavit v kozini za 23 minut in 7 minut prej vklopit grelec"
#brezpodpisa

mehatronik12 ::

 poraba

poraba



Poraba po 800km še vedno 25kW.
Vozim pa podobno kot prej ( se ne jajcam)

Našel, da je potrebno najprej vnesti v navigacijo polnilnico kot cilj , da ti vklopi predgretje baterije.
Ročno seveda ne gre vklopit ker bi blo preveč enostavno :)

Mi je danes polnilo hitreje.
Enih 10 minut z 65kW, pa ene 3 minute z 140kW

Začel pri 35% končal okol 75%

Močno upam da se še da kaj narediti , da bo polnilno vsaj z 200kW. Ker se mi res več ne da čakat.

Cena po Kw/h je 0,79€ kar je smešno/bistveno dražje kot benzin.
Meni dol visi ker plača firma...

Razen konstantnega polnjena in čakanja je avto odličen ;)

Utk ::

Ionity ima neke subscriptne, da potem ceneje tankaš.

MisterR ::

Hahaha in zdaj pride uporabnik EV in realno piše kako in kaj vi pa mu skorajda oredlagate da naj začne mercatorjeve pike zbirat da bo ceneje polnil. Pa kako, ce pa voziš EV kao zastonj? Ali moramo spet upoštevati zvede, polne lune pa ne vem kaj še vse?

kow ::

Meni ni jasno zakaj uporablja EV, ce se ves cas fura gor in dol. Cez noc ne zna napolniti avtomobila?

Utk ::

MisterR je izjavil:

Hahaha in zdaj pride uporabnik EV in realno piše kako in kaj vi pa mu skorajda oredlagate da naj začne mercatorjeve pike zbirat da bo ceneje polnil. Pa kako, ce pa voziš EV kao zastonj? Ali moramo spet upoštevati zvede, polne lune pa ne vem kaj še vse?

Ni treba pik zbirat. Samo v aplikaciji izbereš paket. Nekaterim je res komplicirano živet.

Moe_Lester ::

Mislim, da se vsi strinjamo, da je polnjenje doma praktično pogoj za EV. Pa ne samo iz vidika stroškov. Meni bi šlo na živce konstantno polniti na javnih polnilnicah. Lepota EV je med drugim v tem, da imaš vsak dan polnega, da ti ni treba zabijati časa na bencinskih/polnilnicah.

In ja, naročnina na Ionity je smiselna. Za 12€ na mesec dobiš 20c popusta na kWh. Se pravi, enkrat napolniš celo baterijo in si na nuli. Če voziš karkoli drugega kot Teslo je nobrainer.

kow ::

Saj lahko polnis med nakupovanjem, med fitnesom, v sluzbi ipd. Trg se bo pac nekako vzpostavil, da bo cim bolj prakticno. Ce bi ugibal, bodo mescani brez garaz polnili brezzicno ter s precej manjsimi mocmi.

mehatronik12 ::

Kot sem že napisal avto je služben. Tankanje doma bi šlo na moje stroške....

Očitno sem imel previsoka pričakovanja.
Mislil sem če piše polnjenje z 250kW, mi bo polnil vsaj z nevem 200kW in bom stal 1krat ali 2krat na teden na polnilnici 10 minut in bo to to.

Kaj naj grem 2x na teden nakupvat za 4 do 5 ur al kaj???

Naslednji problem je da nobena Petrolova polnilnica (v našem kraju jih je res dosti...) ne podpira DKV kartice. In tako spet odpade vso polnjenje na rekreaciji, fitnesu pred Hoferjem itd...

DamijanD ::

mehatronik12 je izjavil:


Mislil sem če piše polnjenje z 250kW, mi bo polnil vsaj z nevem 200kW in bom stal 1krat ali 2krat na teden na polnilnici 10 minut in bo to to.

Se strinjam v katalogih bi morala biti objavljena krivulja polnjenja pri različnih temperaturah.

https://docs.google.com/spreadsheets/d/...
https://docs.google.com/spreadsheets/d/...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: DamijanD ()

DamijanD ::

Glede na teste v teh docsih, bi tam do 60% moralo iti okrog 200kW (do 40% je nad 200kW)

kow ::

DamijanD je izjavil:


Se strinjam v katalogih bi morala biti objavljena krivulja polnjenja pri različnih temperaturah.


Morda pa bi morali imeti avtomobilske oddaje, revije ipd. Ne pa reklame za avtomobile, kot je recimo "Avtomobilnost" na RTV. Ni mi jasno kako se taksni podkupljenci lahko zjutraj sploh pogledajo v ogledalo.

Sparkxl ::

Kaj točno je tvoja ideja, da na tv oddajah razlagajo kako filat "pravilno" evja? Daj greva ugibat kaka bi bila gledanost.

Ampak zanimivo branje. Končno en ki ima evja in pove po resnici kako je to ownat. Ker ostali sralci jih nimate, tista 2 ki pa imata pa ne bosta za živo glavo priznala da kaj ni ok.

Drugače pa ja...pri službenih avtih religija pogori. Ne moreš filat doma in si obsojen na polnilnice.
Torej svoj delovni čas preživljaš na kablih, ali pa nabijaš nadure.
Paradoks pa je, da država preko bonitete forsira te polizdelke firmam, te pa potem plačujejo dragi štrom + ure svojih zaposlenih. Kolosalni fail

kow ::

Sparkxl je izjavil:

Kaj točno je tvoja ideja, da na tv oddajah razlagajo kako filat "pravilno" evja? Daj greva ugibat kaka bi bila gledanost.


Seveda. Lahko bi podajali informacije, merili, testirali. Kaj koristnega. Verjamem, da ti pol ne bi gledal. Ti si nagnjen bolj k zajfnicam, zarotam, lazem ipd.
Saj smo videli kako si takoj zagrabil pri tistem pozaru. Kar vidis na tv-ju, takoj verjames.

Moe_Lester ::

Mislil sem če piše polnjenje z 250kW, mi bo polnil vsaj z nevem 200kW in bom stal 1krat ali 2krat na teden na polnilnici 10 minut in bo to to.


In, koliko ti polni zdaj, ko vklopiš predgretje?

Gregor P ::

Če sem ga prav razumel, sam ne more vklopiti predgretja. Vklopi ga lahko le vozilo, če predhodno v navigaciji izbereš lokacijo polnilna postaje oz. pot do nje.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

SambaShare ::

DamijanD je izjavil:

mehatronik12 je izjavil:


Mislil sem če piše polnjenje z 250kW, mi bo polnil vsaj z nevem 200kW in bom stal 1krat ali 2krat na teden na polnilnici 10 minut in bo to to.

Se strinjam v katalogih bi morala biti objavljena krivulja polnjenja pri različnih temperaturah.

https://docs.google.com/spreadsheets/d/...
https://docs.google.com/spreadsheets/d/...


V resnici bi bolj rabil test, kaj X takih polnjenj naredi z baterijo. Ker te primerjave prav silijo proizvajalce, da grejo z močmi previsoko. Po logiki, Bjornove tri filanja bo že zdržalo, potem pa bomo videli. Potem pa dobiš Leafa.

mehatronik12 ::

Moe_Lester je izjavil:

Mislil sem če piše polnjenje z 250kW, mi bo polnil vsaj z nevem 200kW in bom stal 1krat ali 2krat na teden na polnilnici 10 minut in bo to to.


In, koliko ti polni zdaj, ko vklopiš predgretje?



Našel, da je potrebno najprej vnesti v navigacijo polnilnico kot cilj , da ti vklopi predgretje baterije.
Ročno seveda ne gre vklopit ker bi blo preveč enostavno :)

Mi je danes polnilo hitreje.
Enih 10 minut z 65kW, pa ene 3 minute z 140kW

Moe_Lester ::

A ni praktično enako, če klikneš na navigaciji polnilnico ali pa na ločen gumb "predgretje"? Sicer se strinjam, da bi lahko bila opcija na voljo nekje v meniju, ampak ni kritično.

65kW je drugače še vedno počasi. Na Bjornovem testu leti 230kW do cca. 50% in potem 130-150kW do 80%.

V resnici bi bolj rabil test, kaj X takih polnjenj naredi z baterijo. Ker te primerjave prav silijo proizvajalce, da grejo z močmi previsoko. Po logiki, Bjornove tri filanja bo že zdržalo, potem pa bomo videli. Potem pa dobiš Leafa.


Zadnja statistika kaže, da hitro polnjenje nima vpliva na degradacijo v avtomobilih, ki imajo ustrezen thermal management.

Zgodovina sprememb…

Mato989 ::

Utk je izjavil:

MisterR je izjavil:

Hahaha in zdaj pride uporabnik EV in realno piše kako in kaj vi pa mu skorajda oredlagate da naj začne mercatorjeve pike zbirat da bo ceneje polnil. Pa kako, ce pa voziš EV kao zastonj? Ali moramo spet upoštevati zvede, polne lune pa ne vem kaj še vse?

Ni treba pik zbirat. Samo v aplikaciji izbereš paket. Nekaterim je res komplicirano živet.



Za benz ne rabis nic paketov jemat

Dodatno delo spet za elektriko
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

SambaShare ::

Moe_Lester je izjavil:

Zadnja statistika kaže, da hitro polnjenje nima vpliva na degradacijo v avtomobilih, ki imajo ustrezen thermal management.


Hitro polnenje je raztegljiv pojem. Jaz samo pravim, da drkanje na to krivuljo polnenja je brezveze ali celo kontraproduktivno. In na precej avtomobilih je pustilo znak.

kow ::

Moe_Lester je izjavil:

A ni praktično enako, če klikneš na navigaciji polnilnico ali pa na ločen gumb "predgretje"? Sicer se strinjam, da bi lahko bila opcija na voljo nekje v meniju, ampak ni kritično.


Ne, ni prakticno. Avto bi skoraj zagotovo moral vedeti kam si namenjen. Ce nisi ravno kaksen 'travel agent', se naceloma nikoli ne peljes na nakljucne lokacije. Avto bi moral s krepko nad 90% verjetnostjo uganiti kam si namenjen. Vsaj intuitivno tako domnevam.

Z razlogom milijone ljudi pise programje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

mehatronik12 ::

Moe_Lester je izjavil:

A ni praktično enako, če klikneš na navigaciji polnilnico ali pa na ločen gumb "predgretje"? Sicer se strinjam, da bi lahko bila opcija na voljo nekje v meniju, ampak ni kritično.

65kW je drugače še vedno počasi. Na Bjornovem testu leti 230kW do cca. 50% in potem 130-150kW do 80%.

V resnici bi bolj rabil test, kaj X takih polnjenj naredi z baterijo. Ker te primerjave prav silijo proizvajalce, da grejo z močmi previsoko. Po logiki, Bjornove tri filanja bo že zdržalo, potem pa bomo videli. Potem pa dobiš Leafa.


Zadnja statistika kaže, da hitro polnjenje nima vpliva na degradacijo v avtomobilih, ki imajo ustrezen thermal management.



Valda je na forumu to vseeno, v realnem svetu pač ne.
Uporabljam seveda izključno navigacijo od google maps, kot vsak človek ki potrebuje navigacijo, z minutnimi ažurnimi podatki.....
Torej morem zapustiiti to navigacijo, it v meni za Kia navigacijo najt polnilnico in potem še 5 krat kliknit da me vodi tja....

Še enkrat boli me za xxx test, jaz bi rad čim manj časa preživel na polnilnici.
15 minut prej sem izbral polnilnico (za predgretje) in polnilo se mi je z hitrostjo kot sem jo napisal lahko tudi snemam naslednjič itak imam 30 minut časa :D.

Če nekomu na youtubu v xxx državi polni hitreje meni žal ne prihrani časa ;)
Jaz polnim na teh, ker so mi na poti....==> ki bi naj bile 350kW:
https://www.goingelectric.de/stromtanks...

mehatronik12 je izjavil:

Moe_Lester je izjavil:

A ni praktično enako, če klikneš na navigaciji polnilnico ali pa na ločen gumb "predgretje"? Sicer se strinjam, da bi lahko bila opcija na voljo nekje v meniju, ampak ni kritično.

65kW je drugače še vedno počasi. Na Bjornovem testu leti 230kW do cca. 50% in potem 130-150kW do 80%.



Zadnja statistika kaže, da hitro polnjenje nima vpliva na degradacijo v avtomobilih, ki imajo ustrezen thermal management.



Valda je na forumu to vseeno, v realnem svetu pač ne.
Uporabljam seveda izključno navigacijo od google maps, kot vsak človek ki potrebuje navigacijo, z minutnimi ažurnimi podatki.....
Torej morem zapustiiti to navigacijo, it v meni za Kia navigacijo najt polnilnico in potem še 5 krat kliknit da me vodi tja....

Še enkrat boli me za xxx test, jaz bi rad čim manj časa preživel na polnilnici.
15 minut prej sem izbral polnilnico (za predgretje) in polnilo se mi je z hitrostjo kot sem jo napisal lahko tudi snemam naslednjič itak imam 30 minut časa :D.

Če nekomu na youtubu v xxx državi polni hitreje meni žal ne prihrani časa ;)
Jaz polnim na teh, ker so mi na poti....==> ki bi naj bile 350kW:
https://www.goingelectric.de/stromtanks...

Zgodovina sprememb…

kow ::

Je google maps sploh integriran z avtom? Ve kateri model planira voznjo? Ce ne ve, je to itak neuporabno sranje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Moe_Lester ::

Ne, ni prakticno. Avto bi skoraj zagotovo moral vedeti kam si namenjen. Ce nisi ravno kaksen 'travel agent', se naceloma nikoli ne peljes na nakljucne lokacije. Avto bi moral s krepko nad 90% verjetnostjo uganiti kam si namenjen. Vsaj intuitivno tako domnevam.


Ne razumem. Jaz pravim, da v praksi predgretje z navigacijo deluje OK. Vseeno ne bi škodilo, če bi imel gumb za ročni vklop.

Valda je na forumu to vseeno, v realnem svetu pač ne.
Uporabljam seveda izključno navigacijo od google maps, kot vsak človek ki potrebuje navigacijo, z minutnimi ažurnimi podatki.....
Torej morem zapustiiti to navigacijo, it v meni za Kia navigacijo najt polnilnico in potem še 5 krat kliknit da me vodi tja....

Še enkrat boli me za xxx test, jaz bi rad čim manj časa preživel na polnilnici.
15 minut prej sem izbral polnilnico (za predgretje) in polnilo se mi je z hitrostjo kot sem jo napisal lahko tudi snemam naslednjič itak imam 30 minut časa :D.


Jebiga, to je realnost legacy automakerjev z neumnimi infotainment sistemi. Nima veze z električnimi vozili ampak z brezvezno implementacijo.

Je pa dobro prepustiti avtomobilu, da se sam odloči koliko časa mora ogrevati baterijo in na kakšno temperaturo. Sumim, da je 15 minut premalo, čeprav te dni temperature niso ravno nizke.

TilenS ::

Kolikor berem vozniki EVjev zelo radi pogosto hodijo na WC ter na kavo? Mogoče se premalo ustavljaš za WC ter kavo... v tem zn biti rešitev glede čakanja : )

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: TilenS ()

kixs ::

Splaca se kaksen video od Bjorna pogledat. Ti je hitro jasno kako in kaj...

https://www.youtube.com/@bjornnyland/vi...

Moe_Lester ::

TilenS je izjavil:

Kolikor berem vozniki EVjev zelo radi pogosto hodijo na WC ter na kavo? Mogoče se premalo ustavljaš za WC ter kavo... v tem zn biti rešitev glede čakanja : )


Jaz grem vsak dan na kavo. Mi ostaja čas, ker se mi ni treba vozit na bencinsko čakat v vrsto :)

Utk ::

mehatronik12 je izjavil:

Moe_Lester je izjavil:

Mislil sem če piše polnjenje z 250kW, mi bo polnil vsaj z nevem 200kW in bom stal 1krat ali 2krat na teden na polnilnici 10 minut in bo to to.


In, koliko ti polni zdaj, ko vklopiš predgretje?



Našel, da je potrebno najprej vnesti v navigacijo polnilnico kot cilj , da ti vklopi predgretje baterije.
Ročno seveda ne gre vklopit ker bi blo preveč enostavno :)

Mi je danes polnilo hitreje.
Enih 10 minut z 65kW, pa ene 3 minute z 140kW

Nekaterim se da ročno vklopit predgretje, nekaterim samo preko navigacije.

Ampak zanimivo branje. Končno en ki ima evja in pove po resnici kako je to ownat. Ker ostali sralci jih nimate, tista 2 ki pa imata pa ne bosta za živo glavo priznala da kaj ni ok.

To bi mu seveda lahko v normalni temi o EV vse povedali, pa kaj ko ste preveč zaposleni z bedarijami kot je vlečenje kabla iz 3 štuka in kakšen strašen napor je vtaknit kabel vsakih magari 5 dni.
Postavljate bedasta vprašanja in se čudite, da nič pametnega ne izveste.
Jaz sem sigurno vsaj 5x napisal, da vsak, ki razmišlja o nekem EV, si naj pogleda Bjornove teste tega modela. 1000 km challenge pod nujno, če ga namerava imet za dolge poti. Za ostale pa range test, 0% test itd, to ima on vse lepo ločeno. Avti se obnašajo malo različno, in ni nek problem, če veš kako se obnaša.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Utk ::

Mato989 je izjavil:

Utk je izjavil:

MisterR je izjavil:

Hahaha in zdaj pride uporabnik EV in realno piše kako in kaj vi pa mu skorajda oredlagate da naj začne mercatorjeve pike zbirat da bo ceneje polnil. Pa kako, ce pa voziš EV kao zastonj? Ali moramo spet upoštevati zvede, polne lune pa ne vem kaj še vse?

Ni treba pik zbirat. Samo v aplikaciji izbereš paket. Nekaterim je res komplicirano živet.



Za benz ne rabis nic paketov jemat

Dodatno delo spet za elektriko

Na ionity prideš in vtakneš not kabel. Vsaj kia bi to morala podpirat. Nobene aplikacije, nobenga vlečenja kartice.

Gregor P ::

Kako se vam da 8-O
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

To sprašuješ ti, resno?

mehatronik12 ::

Včeraj zvečer sem avto priklopil na navadno vtičnico.
Polnilo je z 1,4kW, ve kdo zakaj ne polni hitreje? ==> z vsaj enimi 3kW??
Na isti vtičnici uporabljam Kärcher, ki ima 3,5kW.....

Utk ::

Polni s tolk kot imaš polnilc.

mehatronik12 ::

Utk je izjavil:

Polni s tolk kot imaš polnilc.


Torej ta serijski polnilec od Kije ne zmore veö kot 1,5kW??

Utk ::

Polnilc je najbrž 2kw, to zarad tega, da ga res lahko povsod vtakneš in ne bo požara. Na lastno odgovornost lahko kupiš 3,5 kw.
Razlika od 2 kw do tolk kolk res polni je pa računalnik, lučke itd, če not sediš in gledaš. Pusti na miru čez noč in bo polnilo z blizu 2 kw.

DamijanD ::

Se pa tukaj lepo vidi "posebnost" EVjev - in sicer malo bolj so komplicirani za uporabo sploh za ne tehnično populacijo. Malo me spominja na navaden telefon, kjer si imel zelen in rdeč knof (ICE) v primerjavi s smartfoni, kjer se folk lovi kako poklicat ali pa se oglasit na klic (EV). Predvsem je najbolj smotano to, ker je polno raznih ponudnikov polnilnic in povsod rabiš neko aplikacijo, kartico, ... in to je kar problem za določene ljudi.

Moe_Lester ::

Niti niso bolj komplicirani za uporabo, samo malenkost drugačni. Določene stvari so bolj komplicirane, druge pa bistveno manj (ni treba paziti hladnega motorja, ni rednih menjav olja in jermenov, verig...).

Glede kartic in aplikacij pa tudi ni kritično. Naložiš Gremo na elektriko, Petrolov Onecharge in Ionity, pa imaš pokrito celo Slovenijo in velik del Evrope.

Malo je odvisno tudi od avtomobila. Določeni boljše komunicirajo s polnilnicami. Pri Tesli je pa težav še bistveno manj, ker imaš na voljo Superchargerje, ki so seamless.

Gregor P ::

Sem že dolgo časa nazaj vprašal prodajalca vozil s hibridnimi vozili, če moram na začetku kaj paziti na motor, pa je rekel, da ni treba; samo vžgeš in voziš.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

tomaz- ::

Saj enako ti bo rekel prodajalec EV vozil : samo polniš in voziš.. Realnost je pa potem takšna, kot je

kow ::

DamijanD je izjavil:

Se pa tukaj lepo vidi "posebnost" EVjev - in sicer malo bolj so komplicirani za uporabo sploh za ne tehnično populacijo. Malo me spominja na navaden telefon, kjer si imel zelen in rdeč knof (ICE) v primerjavi s smartfoni, kjer se folk lovi kako poklicat ali pa se oglasit na klic (EV). Predvsem je najbolj smotano to, ker je polno raznih ponudnikov polnilnic in povsod rabiš neko aplikacijo, kartico, ... in to je kar problem za določene ljudi.


Saj pomnimo kako so ljudje v startu trdili, da so smartphoni bedarija, ker je baterija takoj prazna, pa se komplicirani so? No, sedaj so vsi upokojenci navduseni nad njimi. Enako bo z elektricnimi avtomobili. Edina razlika je v casovnem obdobju - pri avtih tranzicija ne bo 5 let, ampak 20 let in vec.

Mato989 ::

Moe_Lester je izjavil:

Niti niso bolj komplicirani za uporabo, samo malenkost drugačni. Določene stvari so bolj komplicirane, druge pa bistveno manj (ni treba paziti hladnega motorja, ni rednih menjav olja in jermenov, verig...).

Glede kartic in aplikacij pa tudi ni kritično. Naložiš Gremo na elektriko, Petrolov Onecharge in Ionity, pa imaš pokrito celo Slovenijo in velik del Evrope.

Malo je odvisno tudi od avtomobila. Določeni boljše komunicirajo s polnilnicami. Pri Tesli je pa težav še bistveno manj, ker imaš na voljo Superchargerje, ki so seamless.



Niso komplicirani

Zakaj bi moral jaz avtu vpisovat pot not da bo on meni zacel predgret baterijo za filanje

Kako je to napredek proti ice
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

damirj79 ::

mehatronik12 je izjavil:

Včeraj zvečer sem avto priklopil na navadno vtičnico.
Polnilo je z 1,4kW, ve kdo zakaj ne polni hitreje? ==> z vsaj enimi 3kW??
Na isti vtičnici uporabljam Kärcher, ki ima 3,5kW.....


Avti prek šuko vtičnice polnijo z 6A ali 10A, noben ne nudi več. Čeprav nekateri trdno stojijo za tem, da lahko prek šuko vtičnice polnijo celo s 35A...

Utk ::

Niso komplicirani

Zakaj bi moral jaz avtu vpisovat pot not da bo on meni zacel predgret baterijo za filanje

Kako je to napredek proti ice

To je relevantno samo če greš smučat 400 km daleč. Kar ti itak ne greš.

damirj79 je izjavil:

mehatronik12 je izjavil:

Včeraj zvečer sem avto priklopil na navadno vtičnico.
Polnilo je z 1,4kW, ve kdo zakaj ne polni hitreje? ==> z vsaj enimi 3kW??
Na isti vtičnici uporabljam Kärcher, ki ima 3,5kW.....


Avti prek šuko vtičnice polnijo z 6A ali 10A, noben ne nudi več. Čeprav nekateri trdno stojijo za tem, da lahko prek šuko vtičnice polnijo celo s 35A...

Seveda ne bo nobenga citata za 35A na šuko.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Mato989 ::

To je relevantno samo če greš smučat 400 km daleč


Pa saj nima veze kdaj je to je spet korak vec da nekaj deluje za silo
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Moe_Lester ::

Zakaj bi moral jaz avtu vpisovat pot not da bo on meni zacel predgret baterijo za filanje


Saj ti ni treba. Lahko prideš na charger s hladno baterijo, pa bo pač polnil malo počasneje. Če si hočeš oteževati življenje si ga lahko.

V realnosti se pa pričakuje, da boš pred daljšo potjo to tako ali tako vnesel v navigacijo (kar dela velika večina ljudi) in avto ti bo sam povedal kje in za koliko polniti in poskrbel za primerno temperaturo baterije.

Če ne preneseš navigacije in želiš voziti na pamet ali po zemljevidu pa EV vejretno ni prava izbira zate.

Mato989 ::

Moe_Lester je izjavil:

Zakaj bi moral jaz avtu vpisovat pot not da bo on meni zacel predgret baterijo za filanje


Saj ti ni treba. Lahko prideš na charger s hladno baterijo, pa bo pač polnil malo počasneje. Če si hočeš oteževati življenje si ga lahko.

V realnosti se pa pričakuje, da boš pred daljšo potjo to tako ali tako vnesel v navigacijo (kar dela velika večina ljudi) in avto ti bo sam povedal kje in za koliko polniti in poskrbel za primerno temperaturo baterije.

Če ne preneseš navigacije in želiš voziti na pamet ali po zemljevidu pa EV vejretno ni prava izbira zate.



Torej spet posplosevanje kako vsi vnasamo v navigacijo nekaj jaz tudi ko grem v zadar ali v munchen nic ne vnasam not ker je to mimo
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Utk ::

Če daš v navigacijo kam greš, ti pameten sam predlaga kje polni. Samo potrdiš. Ko prideš tam, samo vtakneš not kabel. Če misliš, da si bolj pameten od njega, in to ni nemogoče, si pa lahk poljubno kompliciraš življenje.

Seveda ti ne, ker poznaš cel Munchen, Zadar in vse zastoje vmes. Pametni ljudje pa to vseeno vnesejo, tudi če točno vejo kam grejo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

mehatronik12 ::

tema 1
Niso komplicirani
Zakaj bi moral jaz avtu vpisovat pot not da bo on meni zacel predgret baterijo za filanje
Kako je to napredek proti ice

To je relevantno samo če greš smučat 400 km daleč. Kar ti itak ne greš.


?????
Kot sem jaz ugotovil, predgretje potrebuješ vedno , če ti ni ravno užitek stat na polnilnici celo večnost!
Danes grem spet poskusit srečo, prlepim kakšno sliko s koliko bo polnilo na tej random Ionity polnilnici :D
==> Bom pa postal bolj fit ker delam sklece med polnjenji ;)


tema 2:
Zakaj za boga so naredili omejitev na 2kW?????
Sej pa vsako gospodinjstvo ima naprave v hiši ki porabijo več kot 5,5A (toliko kaže meni pri polnjenju EV6).

Mato989 ::

Utk je izjavil:

Če daš v navigacijo kam greš, ti pameten sam predlaga kje polni. Samo potrdiš. Ko prideš tam, samo vtakneš not kabel. Če misliš, da si bolj pameten od njega, in to ni nemogoče, si pa lahk poljubno kompliciraš življenje.

Seveda ti ne, ker poznaš cel Munchen, Zadar in vse zastoje vmes. Pametni ljudje pa to vseeno vnesejo, tudi če točno vejo kam grejo.



Ne jaz do zadra znam na pamet prit tja kamor grem pa tudi okolico pac malo pogledas in prides

Enako ko grem na slovasko do kolega ne rabim nic vnasat not

Skratka navigacijo sem uporabil enkrat da sem videl ce dela

Ce pa ze pa uporabim navigacijo na fonu ker vpisujem naknadno

Vi pa verjetno navigacijo vpisete tudi do mb
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
««
1107 / 1184
»»