Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
deco16 ::
Kaj feni EV še zmeraj živite tako zdravo da se na družinski dopust v vozite cel dan, ker vmes kofetkate, se raztegujete pa ne vem kaj še vse? Ali dejansko ne greste dlje kot 500km od bajte? Ali kako zabijete par ur na polnilnici z otrokom in 30 (poleti) oz 0 (pozimi? stopinj zunaj?
Zakaj to omenjam? Ker si omenjal brum brum, vibracije itd.. ki so res brezvezni izgovori, ampak sedaj me zanima kaj boš rekel za dopust? Da hodis samo še z letalom? Seveda, ker z avtom ne moreš.
Na morje letos v Vodice, ja zarad tamale smo se mogli parkrat ustavit nikol za polnit za nazaj sem usput napolnil pri Kauflandi parkrat ko sem šel v trgovino.
Kaj je fora da če ne greš 500km in se pajsaš po gužvi ni to OK dopust? Kaj Hrvaška ni dovolj in se moraš peljat do Črne gore al pa Dubrovnika?
Sem pisal o tem par strani nazaj tudi poraba btw.
do 400km 0 minut za polnit, 500km 15 minut itd.
Likalnik ::
pa recimo, čisto tako iz finančnega vidika, greš enkrat na leto na dopust v Črno goro in sedaj ne boš kupil EV, ker se boš moral do Črne gore 3x ustaviti....po drugi strani se pa v službo voziš vsak dan po cca 150km
da ne morem pridit enkrat na leto v Črno goro v enem šusu mi tudi slučajno ne odtehta vsakodnevno "zastonj" vožnjo z EV v službo
da ne morem pridit enkrat na leto v Črno goro v enem šusu mi tudi slučajno ne odtehta vsakodnevno "zastonj" vožnjo z EV v službo
MisterR ::
Seveda da lahko, lahko grem tudi na vlak. Ali pa taksi. Itak.
Ampak EV pač ni realna opcija, ker zavajate kako lahko nadomestijo ICE. Ne morejo, vsaj ne brez hudih kompromisov, ki za ene pač niso kompromisi.
Tebi je vseeno če z otrokom in psom stojiš par ur na 30 stopinjah (ali ničli), ali pa se pač šetaš po shopping centrih, ker si doma pozabil pašteto. In jaz to popolnoma sprejmem, ampak ne mi govorit kako so super duper za vsakogar. Niso.
In omenjate neke famozne lokacije tisoče kilometrov vstran samo da vam paše agenda, a realnost je taka da brez daljših postankov z EV ne pridemo niti do Splita ali Makarske. Dubrovnik lahko lastniki EV sanjajo. Po drugi strani pa imajo lastniki EV težave že na Cresu in Lošinju. Na otok pridejo s prazno baterijo potem pa čakajo v koloni za tistih par polnilnic.
Pa še to, letos sem 9x tankal na hrvaški AC, zmeraj krepko čez 15 minut. Je pa res da govorim za Junij, Avgust in (začetek) Septembra. Na elektriko pa so bili zmeraj priklopljeni oz. stali v koloni. Ko sem bil maja pa res ni bilo nikjer problem dobit mesta na polnilnici.
Zakaj vem? Ker z ženo razmišljava o nakupu EV ampak kot drugi avto, ker oba vidima da ga za primarnega ne moremo imeti. Ampak so trenutne cene (in lizingi), za drug avto, brutalne.
Ampak EV pač ni realna opcija, ker zavajate kako lahko nadomestijo ICE. Ne morejo, vsaj ne brez hudih kompromisov, ki za ene pač niso kompromisi.
Tebi je vseeno če z otrokom in psom stojiš par ur na 30 stopinjah (ali ničli), ali pa se pač šetaš po shopping centrih, ker si doma pozabil pašteto. In jaz to popolnoma sprejmem, ampak ne mi govorit kako so super duper za vsakogar. Niso.
In omenjate neke famozne lokacije tisoče kilometrov vstran samo da vam paše agenda, a realnost je taka da brez daljših postankov z EV ne pridemo niti do Splita ali Makarske. Dubrovnik lahko lastniki EV sanjajo. Po drugi strani pa imajo lastniki EV težave že na Cresu in Lošinju. Na otok pridejo s prazno baterijo potem pa čakajo v koloni za tistih par polnilnic.
Pa še to, letos sem 9x tankal na hrvaški AC, zmeraj krepko čez 15 minut. Je pa res da govorim za Junij, Avgust in (začetek) Septembra. Na elektriko pa so bili zmeraj priklopljeni oz. stali v koloni. Ko sem bil maja pa res ni bilo nikjer problem dobit mesta na polnilnici.
Zakaj vem? Ker z ženo razmišljava o nakupu EV ampak kot drugi avto, ker oba vidima da ga za primarnega ne moremo imeti. Ampak so trenutne cene (in lizingi), za drug avto, brutalne.
Okapi ::
Ljudje kupujejo avte za 5 oseb, in s prtljažnikom za pet kovčkov, čeprav se vsak dan sami vozijo v službo, z eno aktovko.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Okapi ()
MisterR ::
Ljudje kupujejo avte za 5 ljudi, in s prtljažnikom za pet kovčkov, čeprav se vsak dan sami vozijo v službo, z eno aktovko.
Ljudje kupujejo električne skiroje, namesto da bi peš hodili.
Eni kupujejo 1.0 ICE motorje in se vozijo v Francijo v Alpe smučat in cijazat po cesti.
Eni kupujejo 300KM EV avte da se potem vozijo 100km/h po avtocesti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MisterR ()
deco16 ::
Kaj zdej hočeš povedat?
Cela istra brez problema, split 5 min polnjenja. Dubrovnik dobre pol ure. Kaj je zate dolg postanek?
Kaj je problem da se z 1.0 ICE motorjem vozijo v francijo? Kaj te to ovira?
Živi in pusti živeti.
Če hočeš zvedet od lastnikov izkušnje jih lahko izveš.
Če pa že vnaprej pišeš neke dejstva pol brezveze da sprašuješ.
Če je zate ovira da se moraš ustavit malo na poti pol je to kompromis prevelik. Če moraš mus voziti 150 po AC in ser pizdit na 1.0 mlinčke pol se daj tudi na kamjone. Zakaj neka dvoličnost. Pač ok ni zate ker si se tako odločil. Je pa za večino in večina familij ali pa samskih čist ok funkcionira z EVjem. Verjame pa da se komu marija pokaže ko mora vštekat, kaj šele kofe spit. Bognedaj da bi v kampu vštekal. Ok, ampak mi ne zavajamo, vi iščete razloge. Če hočeš kupit EV za drug avto ga kupi, fora je da bo hmali postal prvi ;)
Cela istra brez problema, split 5 min polnjenja. Dubrovnik dobre pol ure. Kaj je zate dolg postanek?
Kaj je problem da se z 1.0 ICE motorjem vozijo v francijo? Kaj te to ovira?
Živi in pusti živeti.
Če hočeš zvedet od lastnikov izkušnje jih lahko izveš.
Če pa že vnaprej pišeš neke dejstva pol brezveze da sprašuješ.
Če je zate ovira da se moraš ustavit malo na poti pol je to kompromis prevelik. Če moraš mus voziti 150 po AC in ser pizdit na 1.0 mlinčke pol se daj tudi na kamjone. Zakaj neka dvoličnost. Pač ok ni zate ker si se tako odločil. Je pa za večino in večina familij ali pa samskih čist ok funkcionira z EVjem. Verjame pa da se komu marija pokaže ko mora vštekat, kaj šele kofe spit. Bognedaj da bi v kampu vštekal. Ok, ampak mi ne zavajamo, vi iščete razloge. Če hočeš kupit EV za drug avto ga kupi, fora je da bo hmali postal prvi ;)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: deco16 ()
MisterR ::
Kaj zdej hočeš povedat?
Cela istra brez problema, split 5 min polnjenja. Dubrovnik dobre pol ure. Kaj je zate dolg postanek?
Kaj je problem da se z 1.0 ICE motorjem vozijo v francijo? Kaj te to ovira?
Živi in pusti živeti.
Če hočeš zvedet od lastnikov izkušnje jih lahko izveš.
Če pa že vnaprej pišeš neke dejstva pol brezveze da sprašuješ.
S katerim EV rabiš pol urni postanek do Dubrovnika? Točen model + baterijo. Na kateri polnilnici, GPS pozicijo prosim.
Zakaj me to zanima? ker na podlagih svojih izkušenj na poti v Dalmacijo lahko samo sanjam pol urni postanek za polnjenje EV. Zaradi že prej omenjenih faktorjev (manjko polnilnic in gneča).
Glede 1.0 ICE me nič ne moti, ampak pravim da ljudje imamo različne (potovalne) navade. Ker okapi je seveda hotel izpasti pameten, kake se 90% ljudi fura v Q7 ali X5kah po naših cestah. Realnost pa je krepko drugačna.
deco16 ::
https://abetterrouteplanner.com/?plan_u...
Model 3 long range 20minut 2 postanka ;)
Ali pa 1 postanek 29 minut.
Štart iz lj.
Dalmacija je od zadra naprej btw ;)
Model 3 long range 20minut 2 postanka ;)
Ali pa 1 postanek 29 minut.
Štart iz lj.
Dalmacija je od zadra naprej btw ;)
Mato989 ::
https://abetterrouteplanner.com/?plan_u...
Model 3 long range 20minut 2 postanka ;)
Ali pa 1 postanek 29 minut.
Štart iz lj.
Dalmacija je od zadra naprej btw ;)
Pag je že Dalmacija, in Pag je pred Zadrom...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
a_borlak ::
Malo sem se nasmejal, sem pogledal pot še z Google maps in mi je očitno ob upoštevanju zastojev naračunal 6:47 ur, ABRP pa 6:41 z upoštevanimi postanki ...
damirj79 ::
Ljudje kupujejo avte za 5 oseb, in s prtljažnikom za pet kovčkov, čeprav se vsak dan sami vozijo v službo, z eno aktovko.
Tokrat si me pa nasmejal. Sebe ne šteješ v to množico, ker ... ?
Ampak relano gledano, koliko pa je ponudbe za enoseda, dvoseda in cena seveda temu primerna? Dokler bo za 1-2 potnika koštal popolnoma enako, kot tisti za 4-5 potnikov, ni nobenega razloga za nakup prvega. Lahko da se bo to nekoč spremenilo, ampak ne izgleda da bo to kmalu, avti so namreč vse večji, tudi EVji.
deco16 ::
Malo sem se nasmejal, sem pogledal pot še z Google maps in mi je očitno ob upoštevanju zastojev naračunal 6:47 ur, ABRP pa 6:41 z upoštevanimi postanki ...
Neki je zaprta avtocesta cesta, ko sem danes gledal z Mapsi za split je tud dalo neko čudno dalo. ABRP pač tega ni upošteval.
damirj79 ::
Kaj zdej hočeš povedat?
Cela istra brez problema, split 5 min polnjenja. Dubrovnik dobre pol ure. Kaj je zate dolg postanek?
Kaj je problem da se z 1.0 ICE motorjem vozijo v francijo? Kaj te to ovira?
Živi in pusti živeti.
Če hočeš zvedet od lastnikov izkušnje jih lahko izveš.
Če pa že vnaprej pišeš neke dejstva pol brezveze da sprašuješ.
Če je zate ovira da se moraš ustavit malo na poti pol je to kompromis prevelik. Če moraš mus voziti 150 po AC in ser pizdit na 1.0 mlinčke pol se daj tudi na kamjone. Zakaj neka dvoličnost. Pač ok ni zate ker si se tako odločil. Je pa za večino in večina familij ali pa samskih čist ok funkcionira z EVjem. Verjame pa da se komu marija pokaže ko mora vštekat, kaj šele kofe spit. Bognedaj da bi v kampu vštekal. Ok, ampak mi ne zavajamo, vi iščete razloge. Če hočeš kupit EV za drug avto ga kupi, fora je da bo hmali postal prvi ;)
No ja tole od kampa zahteva premislek. Zaenkrat seveda lahko komot vklopiš EV avto v vtičnico v kampu in normalno polniš, enako kot če bi polnil mobitel. Ker je takšnih EV avtov v kampu 10 mogoče vse skupaj. Ko bo pa EV vozil v kampu 50%, pa vsi bi se radi polnili čez noč, bo pa mali problem. No možno pa je tudi, da bo za dosežt 50% delež EV preteklo tudi precej let, in bomo zalaufali že 4. NEK.
l0g1t3ch ::
Seveda da lahko, lahko grem tudi na vlak. Ali pa taksi. Itak.
Ampak EV pač ni realna opcija, ker zavajate kako lahko nadomestijo ICE. Ne morejo, vsaj ne brez hudih kompromisov, ki za ene pač niso kompromisi.
Tebi je vseeno če z otrokom in psom stojiš par ur na 30 stopinjah (ali ničli), ali pa se pač šetaš po shopping centrih, ker si doma pozabil pašteto. In jaz to popolnoma sprejmem, ampak ne mi govorit kako so super duper za vsakogar. Niso.
In omenjate neke famozne lokacije tisoče kilometrov vstran samo da vam paše agenda, a realnost je taka da brez daljših postankov z EV ne pridemo niti do Splita ali Makarske. Dubrovnik lahko lastniki EV sanjajo. Po drugi strani pa imajo lastniki EV težave že na Cresu in Lošinju. Na otok pridejo s prazno baterijo potem pa čakajo v koloni za tistih par polnilnic.
Pa še to, letos sem 9x tankal na hrvaški AC, zmeraj krepko čez 15 minut. Je pa res da govorim za Junij, Avgust in (začetek) Septembra. Na elektriko pa so bili zmeraj priklopljeni oz. stali v koloni. Ko sem bil maja pa res ni bilo nikjer problem dobit mesta na polnilnici.
Zakaj vem? Ker z ženo razmišljava o nakupu EV ampak kot drugi avto, ker oba vidima da ga za primarnega ne moremo imeti. Ampak so trenutne cene (in lizingi), za drug avto, brutalne.
Ko pišeš take vemo da prodajaš bikov kakec.
EV niso za vsakega, se popolnoma strinjam. Tudi sam poznam enega takega človeka, ker pač dvakrat ali trikrat na teden potuje v DE z avtom. On pogosto naredi v šusu 500+ km brez postanka. Ampak to ni običajen use case. Od vseh ljudi ki jih poznam je eden tak.
Ostalih 99,9% ljudi naredi 90% poti na leto takih da imajo v obe smeri manj kot 200km in 95% pokrije še tiste do 300km v obe smeri. Kar je daljše je kako smučanje, morje in še kako potovanje tako.
Torej celo leto se lahko vozim z EV-jem pa mi nikoli ni treba po poti tankat.
Na poti tankam samo ko se odpeljem v dalmacijo in to naredim po prevoženih 300 +/- 50 km ko sem že praktično 3 ure v sedežu in meni že paše da pretegnem noge. Sem peljal v kosu do Dunaja nekajkrat, pa bi mi vsakič skoraj rit odpadla in sem se vedno bolje počutil če sem naredil kak postanek.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: l0g1t3ch ()
Gregor P ::
Ampak to je zgolj opravičevanje, zakaj neko vozilo nekaj ne zmore, kar so do sedaj sicer zmogla brez težav, in potem iskati razloge, zakaj naj bi to bilo dobro zate.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Utk ::
Nikjer ne piše da mora bit za vse bolje. Zame in še za marsikoga je, bolje in ceneje, če imate nekateri fetiš na usran zrak in vonj po bencinu, boste pa pač trpeli z elektriko. Nikjer ne piše, da vas treba ujčkat, nikjer ne piše, da vam je nekdo dolžan naredit ice avto ali pa električnega za 13 jurjev z vso opremo. Take or leave it.
DavorZ ::
Električni Mercedes za 3 jurje, sign me up! ps: drivetrain in baterija sta od Tesle.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: DavorZ ()
Gregor P ::
Nikjer ne piše da mora bit za vse bolje. Zame in še za marsikoga je, bolje in ceneje, če imate nekateri fetiš na usran zrak in vonj po bencinu, boste pa pač trpeli z elektriko. Nikjer ne piše, da vas treba ujčkat, nikjer ne piše, da vam je nekdo dolžan naredit ice avto ali pa električnega za 13 jurjev z vso opremo. Take or leave it.Samo to je žalostno, da si se moral tako podrediti tej “zeleni ideologiji”. To ni pravilen pristop do nečesa kar naj bi bilo “boljše”. To je samo odrekanje in zelo malo koristi (morda le čistejši zrak v mestih - vsaj meni je to nekaj vredno). Zares bedno, če pomisliš.
Zdaj jaz sem se sam odrekel bencinu, ker bi že “včeraj” rajši nabavil kaj bolj sodobnega, ampak nisem pa pripravljen sprejeti te trenutne e-mizerije, tako da vsaj pri meni je zaenkrat “leave it”. Bom počakal do 2035, če bo takrat morda kaj boljšega na voljo.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
l0g1t3ch ::
Ampak to je zgolj opravičevanje, zakaj neko vozilo nekaj ne zmore, kar so do sedaj sicer zmogla brez težav, in potem iskati razloge, zakaj naj bi to bilo dobro zate.
Vsak pogon ima svoje pluse in minuse.
Tisto zgoraj je povsem korekten odgovor na bullshitanje kako je EV zanič ker si v glavi izmisliš hipotetični scenarij da boš 2 uri čakal nekje in polnil avto.
Jaz sem tudi obstal s praznim tankom ker je bila pumpa zaprta. Jeba...
Pa obstal sem ker je bil dizel na pumpi za en kurac in je zmrznil v tanku in zabasal naftni filter. Jeba...
l0g1t3ch ::
Nikjer ne piše da mora bit za vse bolje. Zame in še za marsikoga je, bolje in ceneje, če imate nekateri fetiš na usran zrak in vonj po bencinu, boste pa pač trpeli z elektriko. Nikjer ne piše, da vas treba ujčkat, nikjer ne piše, da vam je nekdo dolžan naredit ice avto ali pa električnega za 13 jurjev z vso opremo. Take or leave it.Samo to je žalostno, da si se moral tako podrediti tej “zeleni ideologiji”. To ni pravilen pristop do nečesa kar naj bi bilo “boljše”. To je samo odrekanje in zelo malo koristi (morda le čistejši zrak v mestih - vsaj meni je to nekaj vredno). Zares bedno, če pomisliš.
Zdaj jaz sem se sam odrekel bencinu, ker bi že “včeraj” rajši nabavil kaj bolj sodobnega, ampak nisem pa pripravljen sprejeti te trenutne e-mizerije, tako da vsaj pri meni je zaenkrat “leave it”. Bom počakal do 2035, če bo takrat morda kaj boljšega na voljo.
Koliko km dosega pa bi bilo dosti zate, da se ne bi "odrekal"?
Poleg tega se vprašaj ali je smiselno s sabo vozit za 500km baterij, če je 99% voženj manj kot 300km?
P.S. A to pa ni podrejanje nekomu tretjemu da hodiš na specifično lokacijo da natočiš bencin in ti neki kurci na drugi sveta določajo ceno.
Mato989 ::
Koliko km dosega pa bi bilo dosti zate, da se ne bi "odrekal"
Toliko kot bencinar/dizl (povprečen)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
J.McLane ::
Tehnološko je zadeva čisto dovolj daleč, tisti najbolj skeptični boste pa pač še malo počakali, da se razvije infrastruktura.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
l0g1t3ch ::
Koliko km dosega pa bi bilo dosti zate, da se ne bi "odrekal"
Toliko kot bencinar/dizl (povprečen)
Še tole...
Poleg tega se vprašaj ali je smiselno s sabo vozit za 500km baterij, če je 99% voženj manj kot 300km?
P.S. A to pa ni podrejanje nekomu tretjemu da hodiš na specifično lokacijo da natočiš bencin in ti neki kurci na drugi sveta določajo ceno.
Utk ::
Nikjer ne piše da mora bit za vse bolje. Zame in še za marsikoga je, bolje in ceneje, če imate nekateri fetiš na usran zrak in vonj po bencinu, boste pa pač trpeli z elektriko. Nikjer ne piše, da vas treba ujčkat, nikjer ne piše, da vam je nekdo dolžan naredit ice avto ali pa električnega za 13 jurjev z vso opremo. Take or leave it.Samo to je žalostno, da si se moral tako podrediti tej “zeleni ideologiji”. To ni pravilen pristop do nečesa kar naj bi bilo “boljše”. To je samo odrekanje in zelo malo koristi (morda le čistejši zrak v mestih - vsaj meni je to nekaj vredno). Zares bedno, če pomisliš.
Zdaj jaz sem se sam odrekel bencinu, ker bi že “včeraj” rajši nabavil kaj bolj sodobnega, ampak nisem pa pripravljen sprejeti te trenutne e-mizerije, tako da vsaj pri meni je zaenkrat “leave it”. Bom počakal do 2035, če bo takrat morda kaj boljšega na voljo.
Odrekanje čemu je to? Odrekali se bojo tisti, ki bojo kupili avto s katerim ne bojo smeli v mesto. Slej ko prej bo bencinar v mestu v rangu zakajenega kafiča danes. Nikomur ne bo več jasno zakaj zaboga je bilo to sploh kdaj dovoljeno. To in neodvisnost od nafte, manj servisiranja in cenejša vožnja so razlogi, ki vsak zase odtehta polnjenje vsakih 300 km, vi pa govorite kot da to pomeni konec sveta. Bjorn dela 1000 km teste, že povprečen EV naredi to pot kakšno uro počasneje, boljši še manj, s tem da on "dirka", v realnosti se pa ljudje ustavljajo tudi če ni potrebe. Če ti ena ura več za 1000 km pot tolk pomeni, potem morda bolje če ne bi šel na to pot.
Mato989 ::
Koliko km dosega pa bi bilo dosti zate, da se ne bi "odrekal"
Toliko kot bencinar/dizl (povprečen)
Še tole...
Poleg tega se vprašaj ali je smiselno s sabo vozit za 500km baterij, če je 99% voženj manj kot 300km?
P.S. A to pa ni podrejanje nekomu tretjemu da hodiš na specifično lokacijo da natočiš bencin in ti neki kurci na drugi sveta določajo ceno.
Isto bi te lahko vprašal za 5 sedežev... je smiselno vozit vsak dan če je polnih 5 ljudi v avtu parkrat letno če sploh?
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
l0g1t3ch ::
Koliko km dosega pa bi bilo dosti zate, da se ne bi "odrekal"
Toliko kot bencinar/dizl (povprečen)
Še tole...
Poleg tega se vprašaj ali je smiselno s sabo vozit za 500km baterij, če je 99% voženj manj kot 300km?
P.S. A to pa ni podrejanje nekomu tretjemu da hodiš na specifično lokacijo da natočiš bencin in ti neki kurci na drugi sveta določajo ceno.
Isto bi te lahko vprašal za 5 sedežev... je smiselno vozit vsak dan če je polnih 5 ljudi v avtu parkrat letno če sploh?
Zakaj si kupil ceeda in ne nekaj velikosti smart?
Sej si brez otrok. 2 sedeža sta dovolj :)
Mato989 ::
Koliko km dosega pa bi bilo dosti zate, da se ne bi "odrekal"
Toliko kot bencinar/dizl (povprečen)
Še tole...
Poleg tega se vprašaj ali je smiselno s sabo vozit za 500km baterij, če je 99% voženj manj kot 300km?
P.S. A to pa ni podrejanje nekomu tretjemu da hodiš na specifično lokacijo da natočiš bencin in ti neki kurci na drugi sveta določajo ceno.
Isto bi te lahko vprašal za 5 sedežev... je smiselno vozit vsak dan če je polnih 5 ljudi v avtu parkrat letno če sploh?
Zakaj si kupil ceeda in ne nekaj velikosti smart?
Sej si brez otrok. 2 sedeža sta dovolj :)
Ne vem mene ne moti met 50l tank in ne trdim da je 200km dosega ok ti si tisti ki pravis da je 200km doseg ok ker ga 99 poatov casa ne rabis vec jaz sem samo uporabil isto logiko za sedeze
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
l0g1t3ch ::
Koliko km dosega pa bi bilo dosti zate, da se ne bi "odrekal"
Toliko kot bencinar/dizl (povprečen)
Še tole...
Poleg tega se vprašaj ali je smiselno s sabo vozit za 500km baterij, če je 99% voženj manj kot 300km?
P.S. A to pa ni podrejanje nekomu tretjemu da hodiš na specifično lokacijo da natočiš bencin in ti neki kurci na drugi sveta določajo ceno.
Isto bi te lahko vprašal za 5 sedežev... je smiselno vozit vsak dan če je polnih 5 ljudi v avtu parkrat letno če sploh?
Zakaj si kupil ceeda in ne nekaj velikosti smart?
Sej si brez otrok. 2 sedeža sta dovolj :)
Ne vem mene ne moti met 50l tank in ne trdim da je 200km dosega ok ti si tisti ki pravis da je 200km doseg ok ker ga 99 poatov casa ne rabis vec jaz sem samo uporabil isto logiko za sedeze
Kaj se zdej izvijaš?
Baterija in bencinski tank sta zanič primerjava.
Torej zakaj nisi kupil dvoseda?
l0g1t3ch ::
Poskusimo še enkrat...
Še tole...
Enkrat za spremembo malo razmisli s svojo glavo in iskreno odgovori na zgornje. Brez pretepanja slamnatih mož.
Koliko km dosega pa bi bilo dosti zate, da se ne bi "odrekal"
Toliko kot bencinar/dizl (povprečen)
Še tole...
Poleg tega se vprašaj ali je smiselno s sabo vozit za 500km baterij, če je 99% voženj manj kot 300km?
P.S. A to pa ni podrejanje nekomu tretjemu da hodiš na specifično lokacijo da natočiš bencin in ti neki kurci na drugi sveta določajo ceno.
Enkrat za spremembo malo razmisli s svojo glavo in iskreno odgovori na zgornje. Brez pretepanja slamnatih mož.
bciciban_ ::
Boljša kot je mreža polnilnic manj važen je doseg z enim polnjenjem.
Dodatno je razlika ali imaš možnost polnjenja doma ali ne.
Optimalni primer:
- polnim lahko doma
- polnilnice so "vseprisotne"
Zadošča mi že 200km realnega dosega
Worst case scenario:
- polnim lahko samo na javnih polnilnicah
- polnilnice so redke
Želel bi vsaj 500km realnega dosega
Dodatno je razlika ali imaš možnost polnjenja doma ali ne.
Optimalni primer:
- polnim lahko doma
- polnilnice so "vseprisotne"
Zadošča mi že 200km realnega dosega
Worst case scenario:
- polnim lahko samo na javnih polnilnicah
- polnilnice so redke
Želel bi vsaj 500km realnega dosega
Pithlit ::
Koliko km dosega pa bi bilo dosti zate, da se ne bi "odrekal"
Toliko kot bencinar/dizl (povprečen)
Še tole...
Poleg tega se vprašaj ali je smiselno s sabo vozit za 500km baterij, če je 99% voženj manj kot 300km?
P.S. A to pa ni podrejanje nekomu tretjemu da hodiš na specifično lokacijo da natočiš bencin in ti neki kurci na drugi sveta določajo ceno.
Isto bi te lahko vprašal za 5 sedežev... je smiselno vozit vsak dan če je polnih 5 ljudi v avtu parkrat letno če sploh?
Ne, ni smiselno. Ampak ko jaz rečem da se z mini avtekom okol prevažam pa da bi mi e-up povsem zadostoval (ajde, mal večjo baterijo) se pa vsi krohotajo in hkrati jamrajo da EV-ji niso dost veliki. Mal bo treba nehat skoz te prizme gledat.
Ja, se strinjam da je fajn passata imet, ko ga rabiš. Ampak večino časa ga nihče ne rabi ker se ta ladja naokoli prevaža prazna.
Life is as complicated as we make it...
PrimoZ_ ::
Nekoč je bila tu debata da družina nujno rabi avto velikosti passat karavan. Ker pač gredo enkrat ali dvakrat na morje in rabijo ful opreme za dva otroka. Pa čeprav se sicer 90% časa v avtu vozi samo mož na delo, 9,99% časa se peljejo družinsko kam na obisk in 0,01 je tisto ko avto zares naložijo do polnega.
In popolnoma nemogoč kompromis jim je da bi vzeli avto velikosti Golfa in za dopust namontirali trugo na streho.
In popolnoma nemogoč kompromis jim je da bi vzeli avto velikosti Golfa in za dopust namontirali trugo na streho.
bciciban_ ::
Ampak to je zgolj opravičevanje, zakaj neko vozilo nekaj ne zmore, kar so do sedaj sicer zmogla brez težav, in potem iskati razloge, zakaj naj bi to bilo dobro zate.
Vsak pogon ima svoje pluse in minuse.
Tisto zgoraj je povsem korekten odgovor na bullshitanje kako je EV zanič ker si v glavi izmisliš hipotetični scenarij da boš 2 uri čakal nekje in polnil avto.
Jaz sem tudi obstal s praznim tankom ker je bila pumpa zaprta. Jeba...
Pa obstal sem ker je bil dizel na pumpi za en kurac in je zmrznil v tanku in zabasal naftni filter. Jeba...
Vsi ICE so klump!!! Kdo sploh hoče to. V EV ne moreš natočit zanič goriva!!!!!!
nejc_nejc ::
Nekoč je bila tu debata da družina nujno rabi avto velikosti passat karavan. Ker pač gredo enkrat ali dvakrat na morje in rabijo ful opreme za dva otroka. Pa čeprav se sicer 90% časa v avtu vozi samo mož na delo, 9,99% časa se peljejo družinsko kam na obisk in 0,01 je tisto ko avto zares naložijo do polnega.
In popolnoma nemogoč kompromis jim je da bi vzeli avto velikosti Golfa in za dopust namontirali trugo na streho.
Nimam ne enga ne druzga, samo udobnost voznje v pasatu vs golf je pa menda ocitna.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: nejc_nejc ()
Pithlit ::
Nekoč je bila tu debata da družina nujno rabi avto velikosti passat karavan. Ker pač gredo enkrat ali dvakrat na morje in rabijo ful opreme za dva otroka. Pa čeprav se sicer 90% časa v avtu vozi samo mož na delo, 9,99% časa se peljejo družinsko kam na obisk in 0,01 je tisto ko avto zares naložijo do polnega.
In popolnoma nemogoč kompromis jim je da bi vzeli avto velikosti Golfa in za dopust namontirali trugo na streho.
Nimam ne enga ne druzga, samo udobnost voznje v pasatu vs golf je pa menda ocitna.
Ja. Med random Bentley-em in Passatom tudi. Tvoj point?
Life is as complicated as we make it...
MisterR ::
https://abetterrouteplanner.com/?plan_u...
Model 3 long range 20minut 2 postanka ;)
Ali pa 1 postanek 29 minut.
Štart iz lj.
Dalmacija je od zadra naprej btw ;)
Še enkrat, v sezoni ti ne boš odšel iz polnilnice v 20ih minutah. Sploh pa ne s Teslo.
Posnetek od lani, 19 tesel v vrsti za polnjenje. In žal je stanje še zmeraj isto oz. Podobno. Nekaj se je izboljšalo na račun hotelov da jih sedaj ima večina svoje polnilnice.
https://www.reddit.com/r/RealTesla/s/qm...
MisterR ::
Nekoč je bila tu debata da družina nujno rabi avto velikosti passat karavan. Ker pač gredo enkrat ali dvakrat na morje in rabijo ful opreme za dva otroka. Pa čeprav se sicer 90% časa v avtu vozi samo mož na delo, 9,99% časa se peljejo družinsko kam na obisk in 0,01 je tisto ko avto zares naložijo do polnega.
In popolnoma nemogoč kompromis jim je da bi vzeli avto velikosti Golfa in za dopust namontirali trugo na streho.
Ne vem če se je kaj spremenilo, ampak par mesecev nazaj še v evropi nisi mogel dobiti EV ki ima zadaj tri isofixe.
Da bi jaz lahko nadomestil ICE z EV potrebujem:
Doseg (vsaj) 700km+
3x isofix zadaj
Dovolj velik prtljažnik za pasjo kletko (pes ima 20kg, ni čivava)
Kljuko za 3x električno kolo
Dovolj dolg avto za 500L trugo na strehi.
Čez par let bo zraven še četrto kolo.
Na plano s ponudbami.
P.s. koliko stanejo pnevmatike za Teslo oz EV? Mislim da imajo 20 ali 21" in svoje variante, ali?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MisterR ()
l0g1t3ch ::
Nekoč je bila tu debata da družina nujno rabi avto velikosti passat karavan. Ker pač gredo enkrat ali dvakrat na morje in rabijo ful opreme za dva otroka. Pa čeprav se sicer 90% časa v avtu vozi samo mož na delo, 9,99% časa se peljejo družinsko kam na obisk in 0,01 je tisto ko avto zares naložijo do polnega.
In popolnoma nemogoč kompromis jim je da bi vzeli avto velikosti Golfa in za dopust namontirali trugo na streho.
Ne vem če se je kaj spremenilo, ampak par mesecev nazaj še v evropi nisi mogel dobiti EV ki ima zadaj tri isofixe.
Da bi jaz lahko nadomestil ICE z EV potrebujem:
Doseg (vsaj) 700km+
3x isofix zadaj
Dovolj velik prtljažnik za pasjo kletko (pes ima 20kg, ni čivava)
Kljuko za 3x električno kolo
Dovolj dolg avto za 500L trugo na strehi.
Čez par let bo zraven še četrto kolo.
Na plano s ponudbami.
To so precej specifične potrebe. Jaz imam 4 otroke pa tega tudi praktično noben osebni avto ne pokrije pa zato ne jamram da je ICE zanič. Sem pač kupil kombi za družinski prevoz :)
Vtaknil se bom samo v to, zakaj nujno 700km dosega ?
Če citiram svoje vprašanje za matota od prej:
Poleg tega se vprašaj ali je smiselno s sabo vozit za 500km baterij, če je 99% voženj manj kot 300km?
A to pa ni podrejanje nekomu tretjemu da hodiš na specifično lokacijo da natočiš bencin in ti neki kurci na drugi sveta določajo ceno.
Pithlit ::
Zato ker ma 700km dosega sedaj in to nujno rabi vsak dan, seveda brez postanka. Hkrati pa ve da tega ne bo dobil. Pač ko se spraviš en svoj point delat postaviš lato tako visoko da ne moreš izgubit.
Nehaj froce štepat tolk pogosto da nujno rabiš 3x isofix madona. Le kako je folk preživel brez isofixa...
Nehaj froce štepat tolk pogosto da nujno rabiš 3x isofix madona. Le kako je folk preživel brez isofixa...
Life is as complicated as we make it...
Utk ::
Jaz bom pa kupil spet ice, ko bom lahk zanj pridelal svoje gorivo, po max ceni 2 evra na 100 km.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Mato989 ::
Poskusimo še enkrat...
Koliko km dosega pa bi bilo dosti zate, da se ne bi "odrekal"
Toliko kot bencinar/dizl (povprečen)
Še tole...
Poleg tega se vprašaj ali je smiselno s sabo vozit za 500km baterij, če je 99% voženj manj kot 300km?
P.S. A to pa ni podrejanje nekomu tretjemu da hodiš na specifično lokacijo da natočiš bencin in ti neki kurci na drugi sveta določajo ceno.
Enkrat za spremembo malo razmisli s svojo glavo in iskreno odgovori na zgornje. Brez pretepanja slamnatih mož.
Saj sem... torej če povzamemo:
1. Nekdo ki dnevno dela max 35km do šihta pa nazaj (torej max 17,5km v eno smer) torej ne potrebuje EVja ampak el. skiro z realnim dosegom 25km... ki ga potem polni na šihtu in po šihtu doma (to je vaša logika da je to easy itd...)
2. Takrat ko pa mora peljat več kot sebe pa najame EV/ICE
Ker tako kot se ni smiselno vozit z 500km dosega ekstra baterijo se ni smiselno vozit z praznim prtljažnikom, 5 sedeži itd... zato je skiro dovolj tisti X krat ko pa rabiš (ker 99% se pelješ sam na šiht) pa najameš avto...
Evo pa smo rešli da tudi EVjev večina ne rabi ki jih propagira!
Zato ker ma 700km dosega sedaj in to nujno rabi vsak dan, seveda brez postanka. Hkrati pa ve da tega ne bo dobil. Pač ko se spraviš en svoj point delat postaviš lato tako visoko da ne moreš izgubit.
Tako enako vsi ki mate EVje na električne skiroje če doseg pride do šihta... ker ni smisla vozi 5x sedež če rabite samo 1 vbistvu nobenga če boste stali na skiroju... nafilajte na šihtu (to je šele free ko krademo štrom) pa pol doma ko pridete (kot propagirate za EV)
Problems solved!
Oz. še bolje, če vam el. skiro ne doseže do šihta dajmo se ustavit pa ga nafilat baje rabi par sekudn samo za dodatne 4km ;)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mato989 ()
MisterR ::
Ne vem če je petčlanska družina taka specifika v Sloveniji:)
700km bi mi pri EV zadoščalo da v večini primerov ne bi rabil polniti na poti. Ravno zaradi slabih izkušenj z gnečo na polnilnicah.
Ko/če bo mreža hitrih polnilnic bolje razvejana in avti/baterije na vse to prilagajeni nam ne bo problem, tudi če bo avto imel 400-500km dosega, ker jasno, tudi mi gremo med potjo na wc, pojemo sendvič (in ne pet hodnega kosila) itd.. S trenutnimi kapacitetami polnilnic pa pač je kakor je. In to velja za Hrvaško, Madžarsko pa tud delno Italijo in Francijo, čeprav se mi zdi da Francozi še najhitreje širijo mrežo polnilnic, vsaj na podlagi parih postajališč ob AC, ne vem kako je v notranjosti.
P.s
Kako pa je kaj stanje s polnilnicami na otokih? Na Braču (Supetar, Pučišća se ne spomnim da bi kako videl), enako velja za Šolto in Dugi otok. Nisem pa prepričan za Korčulo in Pašman (Ugljan), se nisem zavzel.
Ker tehnološko avtomobili in dodatki niso bili tako napredni (plus zakonodaja). Sedaj pa se kurčite s pospeški od 0-100km/h a dedki so se vam v kočijah vozli.
Glede štepanja pa samo to, ce bi tvoji starši tako razmišljali kot ti bi nam marsikaj prihranili.
700km bi mi pri EV zadoščalo da v večini primerov ne bi rabil polniti na poti. Ravno zaradi slabih izkušenj z gnečo na polnilnicah.
Ko/če bo mreža hitrih polnilnic bolje razvejana in avti/baterije na vse to prilagajeni nam ne bo problem, tudi če bo avto imel 400-500km dosega, ker jasno, tudi mi gremo med potjo na wc, pojemo sendvič (in ne pet hodnega kosila) itd.. S trenutnimi kapacitetami polnilnic pa pač je kakor je. In to velja za Hrvaško, Madžarsko pa tud delno Italijo in Francijo, čeprav se mi zdi da Francozi še najhitreje širijo mrežo polnilnic, vsaj na podlagi parih postajališč ob AC, ne vem kako je v notranjosti.
P.s
Kako pa je kaj stanje s polnilnicami na otokih? Na Braču (Supetar, Pučišća se ne spomnim da bi kako videl), enako velja za Šolto in Dugi otok. Nisem pa prepričan za Korčulo in Pašman (Ugljan), se nisem zavzel.
Zato ker ma 700km dosega sedaj in to nujno rabi vsak dan, seveda brez postanka. Hkrati pa ve da tega ne bo dobil. Pač ko se spraviš en svoj point delat postaviš lato tako visoko da ne moreš izgubit.
Nehaj froce štepat tolk pogosto da nujno rabiš 3x isofix madona. Le kako je folk preživel brez isofixa...
Ker tehnološko avtomobili in dodatki niso bili tako napredni (plus zakonodaja). Sedaj pa se kurčite s pospeški od 0-100km/h a dedki so se vam v kočijah vozli.
Glede štepanja pa samo to, ce bi tvoji starši tako razmišljali kot ti bi nam marsikaj prihranili.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MisterR ()
deco16 ::
Ker tako kot se ni smiselno vozit z 500km dosega ekstra baterijo se ni smiselno vozit z praznim prtljažnikom, 5 sedeži itd... zato je skiro dovolj tisti X krat ko pa rabiš (ker 99% se pelješ sam na šiht) pa najameš avto...
Sam imam avto z "veliko" baterijo sam zaradi vožnje DE - primorska, tedensko/mesečno. Le ta mi omogoča da se ne rabim ustavit niti enkrat za polnit. Če se to zgodi parkrat na leto je ok, za večkrat pa se splača razmislit. Pa cena je bla tud ugodna no.
Če tega nebi mel bi z veseljem se še vozil z e-Golfom. Mogoče ko pridem nazaj v Slo bom ga nazaj nabavil. Razen dosega mu ni nič mankalo in je čist ok za vožnje po sloveniji.
Pospeški me ne zanimajo, večinoma vozim v Eko načinu ker drugače je pedal preveč agresiven. Pospeške omenim samo ko kdo neki podraži, recimo kot zgoraj o Enyaku in počasnosti. Zarad mene bi lahk blo tudi 50 konjev manj.
Uglavnem ne kupit. Ni dosega 700km. To pa rabiš vedno. Vedno je urgenca 700km proč....
l0g1t3ch ::
Poskusimo še enkrat...
Koliko km dosega pa bi bilo dosti zate, da se ne bi "odrekal"
Toliko kot bencinar/dizl (povprečen)
Še tole...
Poleg tega se vprašaj ali je smiselno s sabo vozit za 500km baterij, če je 99% voženj manj kot 300km?
P.S. A to pa ni podrejanje nekomu tretjemu da hodiš na specifično lokacijo da natočiš bencin in ti neki kurci na drugi sveta določajo ceno.
Enkrat za spremembo malo razmisli s svojo glavo in iskreno odgovori na zgornje. Brez pretepanja slamnatih mož.
Saj sem... torej če povzamemo:
1. Nekdo ki dnevno dela max 35km do šihta pa nazaj (torej max 17,5km v eno smer) torej ne potrebuje EVja ampak el. skiro z realnim dosegom 25km... ki ga potem polni na šihtu in po šihtu doma (to je vaša logika da je to easy itd...)
2. Takrat ko pa mora peljat več kot sebe pa najame EV/ICE
Blebetaš neumnosti. To je bilo že odgovorjeno.
Če bi bili racionalni za gornji primer ne bi uporabljali avtomobilov (kakršnih koli že). Tvoje specifično zatikanje v EV-je samo kaže da tvoje pisanje ni nič drugega kot neko glupo nasprotovanje iz inata.
l0g1t3ch ::
Tu ni vprašanje o smiselnosti avtomobila.
Jaz sem v mnogih temah zagovarjal da bi se morali manj vozit in več uporabljati javni prevoz in kolesa. Tam si se pa vedno kurčil da hočeš in zahtevaš avto. Tako da STFU.
Gre se zgolj in samo za vprašanje dosega in primerjava EV vs bencin.
Vprašanje je kdaj je dovolj dosega in koliko % voženj mora zadeva pokrit z enim polnjenjem, kje je meja smiselnosti. Če se enkrat na leto peljem 700km daleč ali ima smisel imeti baterijo za 700km ali bi bilo bolj smiselno imeti baterijo za 400km, ki zadošča za čisto vse preostale vožnje razen te ene poti ? Ali bi bilo mogoče celo bolj smiselno imeti baterijo za 300km, ki pokrije 95% vseh poti ?
Jaz sem v mnogih temah zagovarjal da bi se morali manj vozit in več uporabljati javni prevoz in kolesa. Tam si se pa vedno kurčil da hočeš in zahtevaš avto. Tako da STFU.
Gre se zgolj in samo za vprašanje dosega in primerjava EV vs bencin.
Vprašanje je kdaj je dovolj dosega in koliko % voženj mora zadeva pokrit z enim polnjenjem, kje je meja smiselnosti. Če se enkrat na leto peljem 700km daleč ali ima smisel imeti baterijo za 700km ali bi bilo bolj smiselno imeti baterijo za 400km, ki zadošča za čisto vse preostale vožnje razen te ene poti ? Ali bi bilo mogoče celo bolj smiselno imeti baterijo za 300km, ki pokrije 95% vseh poti ?
deco16 ::
In financ :) Beri zgoraj.
Če moraš enkrat tedensko al pa dnevno plačevat Ionity po 79c pol boljš da vzameš večno baterijo.
Če je tak pojav parkrat na leto je to brezveze. Vsak ve zase oziroma lahk predvideva.
Lahko pa laja v eno da rabi 800km dosega in je trdno prepričan v to. Kar je manj je nespremenljivo in po drugi strani zakaj je to tolk drago. Drago je ker kupuješ baterijo katero boš nucal 3x na leto. Bolj se splača kdaj mal dotankat. Ampak jaz sem na drugi strani, kupil oziroma zamenjal sem EV točno zaradi dosega in mi služi glede tega točno tako kot sem pričakoval. Tja pridem in poleti in pozimi. Ampak nucam 400 in ne 800.
Če moraš enkrat tedensko al pa dnevno plačevat Ionity po 79c pol boljš da vzameš večno baterijo.
Če je tak pojav parkrat na leto je to brezveze. Vsak ve zase oziroma lahk predvideva.
Lahko pa laja v eno da rabi 800km dosega in je trdno prepričan v to. Kar je manj je nespremenljivo in po drugi strani zakaj je to tolk drago. Drago je ker kupuješ baterijo katero boš nucal 3x na leto. Bolj se splača kdaj mal dotankat. Ampak jaz sem na drugi strani, kupil oziroma zamenjal sem EV točno zaradi dosega in mi služi glede tega točno tako kot sem pričakoval. Tja pridem in poleti in pozimi. Ampak nucam 400 in ne 800.
damirj79 ::
Tu ni vprašanje o smiselnosti avtomobila.
Jaz sem v mnogih temah zagovarjal da bi se morali manj vozit in več uporabljati javni prevoz in kolesa. Tam si se pa vedno kurčil da hočeš in zahtevaš avto. Tako da STFU.
Gre se zgolj in samo za vprašanje dosega in primerjava EV vs bencin.
Vprašanje je kdaj je dovolj dosega in koliko % voženj mora zadeva pokrit z enim polnjenjem, kje je meja smiselnosti. Če se enkrat na leto peljem 700km daleč ali ima smisel imeti baterijo za 700km ali bi bilo bolj smiselno imeti baterijo za 400km, ki zadošča za čisto vse preostale vožnje razen te ene poti ? Ali bi bilo mogoče celo bolj smiselno imeti baterijo za 300km, ki pokrije 95% vseh poti ?
Javni prevoz je v Slo beden. Razen mogoče v Ljubljani, pa še tam je samo malo manj beden, ampak beden še vedno. Neuporabno torej.
El. skiro? Upam, da se hecate. To ne zmore deca ob 80kg peljat v 3% klanec. To ste vsi neki shirani dahavci s 50-60kg? Da ne govorim o užitku peljat se v dežju 3km kaj šele 17.5km :D ma kakšne idiotske ideje :))
No pa da vidimo ponudbe el. dvosedov. Poleg Tesla Roadster za 80k€.
Gregor P ::
Sem napisal leta 2017:
... in sedaj nazadnje:
... in situacija trenutno na trgu:
V Evropi narašča prodaja hibridov, presegli so četrtino
Mene ta "potratna" EV zaenkrat sploh še ne zanimajo za resen nakup; če je že nujno, potem bi si omislil kakšnega (priključnega) hibrida.
... in sedaj nazadnje:
... včasih vozim tudi kakšnega hibrida (lahko samo pohvalim, res hvaležna zadeva) ...
... in situacija trenutno na trgu:
V Evropi narašča prodaja hibridov, presegli so četrtino
V primerjavi z oktobrom lani je delež hibridov klasičnih oziroma polnih hibridov narasel za pet odstotkov in se tako že bliža deležu bencinsko gnanih avtomobilov.
Delež električnih avtomobilov sicer narašča, a se rast ohlaja, predvsem zaradi premajhne oziroma (skoraj) neobstoječe ponudbe poceni električnih avtomobilov.
Sicer pa ima največji delež evropske tržne pogače koncern Volkswagen. Po prvih desetih mesecih letos njegov delež, kljub manjšemu upadu v oktobru, znaša 26,1 odstotka, prodali so 2.291.447 novih avtomobilov. ... Drugo mesto zaseda koncern Stellantis z 1.619.471 prodanih vozil, pri čemer se je znotraj skupine na prvo mesto s slabega pol milijona prodanih vozil zavihtel Peugeot.
Skupina Renault je sicer po rasti prodaje za zdaj zmagovalka leta. Celotna skupina je namreč v prvih desetih mesecih prodajo novih vozil v primerjavi z istim obdobjem lani povečala za 21,2 odstotka, največ po zaslugi dacie sandero, ki znova velja za najbolje prodajan avtomobil leta, in pa renaulta clia, ki prav tako dosega odlične rezultate. Oba modela sta bila tudi najbolje prodajana avtomobila oktobra v Evropi.
...
Da je bilo v oktobru nekoliko manj zanimanja za električne avtomobile, kaže tudi prodajna statistika, saj je bil najbolje prodajani električni avtomobil meseca tesla model y šele na 24. mestu.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Likalnik ::
Zakaj vem? Ker z ženo razmišljava o nakupu EV ampak kot drugi avto, ker oba vidima da ga za primarnega ne moremo imeti.
Ti ne boš nikoli imel EV-ja....ker si komplikator na kvadrat....ti in še par posameznikov tu gori, kateri "poslušate travo rasti" ampak glej, vsak si zase preračuna finance in naredi plan kje bi lahko kakšen EUR privarčeval...
jaz nikogar ne prepričujem, da je EV top izbira....lahko samo podam mnenje in povem zakaj je zame top izbira in kje vidim prihranek.
Očitno bo še kar nekaj časa oziroma vode preteklo, da boste tudi določeni posamezniki videli, da priklop kabla v elektriko in polniti avto na zunanjih polnilnicah enkrat na leto, ko greš "na morje" v Đibuti ni tak bau bau
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Likalnik ()
Gregor P ::
Je pa več kot si moral početi prej. In to je najmanj enkrat preveč. Zakaj bi moral iti korak nazaj. Morda še razumem, če je odgovor res "v dobro našega okolja", ker v ta namen žal ni več druge izbire.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).