» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
1084 / 1217
»»

Mato989 ::

A ma kdo informacijo KAKO točno pa se je prišlo do številke 35km/dan po predvidevam da državljanu RS?

Če je to res po državljanu RS torej vseh državljanih med rojstvom in smrtjo, potem lahko gladko zaključimo da je povprečje veliko večje od 35km/dan ker:

1. imaš ogromno otrok ki ne vozijo nič
2. imaš ogromno ljudi nad 75 let ki več ne vozijo
3. veliko jih tudi med vikendom komaj kaj vozi

Torej lahko mirno zaključimo da če je povprečje vseh 35/dan/državljana

Da je verjetno torej to gladko za cca 50%-100% več na 5 dni na delovno aktivnega državljana...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Utk ::

35 km na dan na avto, ne pa na državljana, ker je 12,000 km letno nekje povprečje za avto.

Mato989 ::

Utk je izjavil:

35 km na dan na avto, ne pa na državljana, ker je 12,000 km letno nekje povprečje za avto.


Aha ok, pol se v to štejejo avti kot je recimo 3tje vozilo mojega strica ki ga je podedoval od fotra ki je umrl in stoji na parkingu in ga 3x letno pelje na golf 3km v eno smer, pa vozilo od moejga 90 letnega dedeka ki gre z njim 1x na teden na vikend 3km v eno smer itd... Ta vozila ki znižujejo povprečje in delajo mikro malo km (nekaj 10 do 100 na mesec) so večinoma tudi letnikov starejših od 2010... vrednosti pa ranga max 1-3k...

Torej moja teza drži, realno lahko komot damo 50-100% dodatka na teh povprečnih 35/km/avtu zaradi zgoraj opisanih primerov... morali bi dejansko šteti samo kilometre delovno aktivnih lastnikov avtov... verjetno bo povprečje teh bližje 50-70km/dan
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

Utk ::

50 ali 35, zarad tega se nič kaj bistvenega ne spremeni. Vsaj 50% avtov na cesti (in po prevoženih km) bi lahko nadomestili z električnimi, pa ne bi nihče občutil problema glede dosega in polnjenja. Ne vem zakaj se obešat na tistih 20%, ki bi imeli problem zarad tega, če smo pa še zelo daleč od 5%, kaj šele 50.

Mato989 ::

Utk je izjavil:

50 ali 35, zarad tega se nič kaj bistvenega ne spremeni. Vsaj 50% avtov na cesti (in po prevoženih km) bi lahko nadomestili z električnimi, pa ne bi nihče občutil problema glede dosega in polnjenja. Ne vem zakaj se obešat na tistih 20%, ki bi imeli problem zarad tega, če smo pa še zelo daleč od 5%, kaj šele 50.


Seveda bi lahko, ampak problem je cena... moj deda ima Peugeota 206 letnik 2005 če se ne motim (mogoče 2006) vreden je mogoče jurija? Sicer ima samo 70k km... kdo mu bo plačal menjavo v EVja zato da bo delal 6km na teden? Ali pa MORDA kdaj 10 ali 15...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

J.McLane ::

Primerjava T-Roc in Cupra Born, financiranje na 8 let (eko kredit vs VW lizing), brez upoštevanja subvencije:
https://siol.net/avtomoto/novice/po-tis...
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Utk ::

Mato989 je izjavil:


Seveda bi lahko, ampak problem je cena... moj deda ima Peugeota 206 letnik 2005 če se ne motim (mogoče 2006) vreden je mogoče jurija? Sicer ima samo 70k km... kdo mu bo plačal menjavo v EVja zato da bo delal 6km na teden? Ali pa MORDA kdaj 10 ali 15...

Jaz predlagam, da mu ga plača tist, ki mu bi plačal novega pežoja 206, oz. 208, za 20 jurjev.

Mato989 ::

Utk je izjavil:

Mato989 je izjavil:


Seveda bi lahko, ampak problem je cena... moj deda ima Peugeota 206 letnik 2005 če se ne motim (mogoče 2006) vreden je mogoče jurija? Sicer ima samo 70k km... kdo mu bo plačal menjavo v EVja zato da bo delal 6km na teden? Ali pa MORDA kdaj 10 ali 15...

Jaz predlagam, da mu ga plača tist, ki mu bi plačal novega pežoja 206, oz. 208, za 20 jurjev.


Torej noben, ker pri 90tih ne bo kupoval novega avta...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Utk ::

Lej, ti si reku, da ga naj bi, zarad mene ga ne rabi.

mehatronik12 ::

Utk je izjavil:

50 ali 35, zarad tega se nič kaj bistvenega ne spremeni. Vsaj 50% avtov na cesti (in po prevoženih km) bi lahko nadomestili z električnimi, pa ne bi nihče občutil problema glede dosega in polnjenja. Ne vem zakaj se obešat na tistih 20%, ki bi imeli problem zarad tega, če smo pa še zelo daleč od 5%, kaj šele 50.


Kaj jaz živim v drugi državi?
50% prebivalstva definitivno ni prapravljeno dati ali pa nima +-35k€ za avto.

Že zgoraj sem dal podatek, da je cena novega povprečnega novega avta krepko pod 25k€.
Večina prodanih pa je itak rabljenih , kjer predvidevam, da je povprečna cena pod 20k€.

Tako, da sedaj lahko prideš do ugotovitve, kje tiči največji problem zakaj ne dosežemo 50% EV-jev.
Ker so "normalni" EV-ji odločno predragi, 8 let starega pa si še največji fani nebi upali kupit....
"normalni" zato ker se verjetno vsi strinjamo da Dacia z 25kW baterije (20k€) pač ni primerna za nič, kaj šele da bo čez 8 let vredna 200€.

Druga stvar pa je po mojem laičnem mnenju zakaj ne dosežemo recimo 10% EV-jev.
Ker tisti , ko dajo za avto 50k+ jim dol visi kolko avto požere al pa itak gre benzin v stroške podjetja in sem jim ne da ukvarjat EV-ji al pa so jim enostavno petrolarji pač bolj zanimivi....

deco16 ::

J.McLane je izjavil:

Primerjava T-Roc in Cupra Born, financiranje na 8 let (eko kredit vs VW lizing), brez upoštevanja subvencije:
https://siol.net/avtomoto/novice/po-tis...



30k vs 20k
Borna bi zaradi kreditiranja v osmih letih preplačali za 4.420, T-roca pa za 7.840 evrov.



Ob povprečnem strošku za sto kilometrov devet evrov za bencinski in tri evre za električni avtomobil (kombinacija domačega in javnega polnjenja) bi ekonomsko "ničlo" dosegli po prvih tisoč prevoženih kilometrih v mesecu. Če bi dobili subvencijo Eko Sklada, še toliko prej.


Je treba še kaj povedat?

Razen to da se revežem ki se zakreditirajo EV še bolj splača...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: deco16 ()

Utk ::

točno isto bi jaz lahko za tebe rekel

Komot, ne bi bila edina neumnost, ki si jo reku.

50% prebivalstva definitivno ni prapravljeno dati ali pa nima +-35kEUR za avto.

Spet si nekdo izmišlja trditve in jih pretepa. Imate kakšen tečaj za to ali ste naravno tako neumni?

Že zgoraj sem dal podatek, da je cena novega povprečnega novega avta krepko pod 25kEUR.
Večina prodanih pa je itak rabljenih , kjer predvidevam, da je povprečna cena pod 20kEUR.

Povprečna cena novega je težko pod 25, ker je že bolj malo avtov, ki bi stali pod 25. Za 20-25 jurjev se pa dobi tudi rabljenega električnega, ki je še v čist dobrem stanju, ima še nekaj let garancije, itd., in ki bo prekleto težko na koncu stal več kot kot nek rabljen audi ali bmw, kar nek "povprečen" Slovenc raje kupi.

Druga stvar pa je po mojem laičnem mnenju zakaj ne dosežemo recimo 10% EV-jev.
Ker tisti , ko dajo za avto 50k+ jim dol visi kolko avto požere al pa itak gre benzin v stroške podjetja in sem jim ne da ukvarjat EV-ji al pa so jim enostavno petrolarji pač bolj zanimivi....

Tesla proda več avtov za 50 jurjev kot katerakoli druga znamka v Sloveniji. Tudi električni hyundai ali kia stane hitro 40-50 jurjev in jih prodajo kar nekaj, pa nihče normalen ne bi dal 50 jurjev za kio na bencin. Smo že zelo blizu 10% novih, brez skrbi.

Čisto vredu EV, po velikosti in vsem, sicer stane 26-27 jurjev, recimo citroen e-c4 ali pa mg4. Kar je ranga 2-3 jurje več kot stane podoben bencinar.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Gregor P ::

J.McLane je izjavil:

Primerjava T-Roc in Cupra Born, financiranje na 8 let (eko kredit vs VW lizing), brez upoštevanja subvencije:
https://siol.net/avtomoto/novice/po-tis...

Obrestna mera je 8,6-odstotna?!?8-O Kaj je to? Rop pri belem dnevu? Kdo pri zdravi pameti pa plačuje takšne obrestne mere za kredit za avto?!?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Utk ::

Skoraj vsak, ki kupi rabljenega bmwja iz njemačke, kar zagovarja 3/4 tega foruma.

Sparkxl ::

Aja ta obrestna mera velja samo za rabljene bmwje iz njemačke? Zanimivo...

Gregor P ::

Saj tudi Eko sklad je sedaj drag za tiste, ki še nimajo fiksne obrestne mere. Naj me kdo popravi, če se motim, ampak mislim da je sedanja veljavna obrestna mera 5,327 %.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Utk ::

Sparkxl je izjavil:

Aja ta obrestna mera velja samo za rabljene bmwje iz njemačke? Zanimivo...

Velja za vse, samo drugi niso tolk neumni, da je bi plačevali.

Gregor P je izjavil:

Saj tudi Eko sklad je sedaj drag za tiste, ki še nimajo fiksne obrestne mere. Naj me kdo popravi, če se motim, ampak mislim da je sedanja veljavna obrestna mera 5,327 %.

Ja, pribitek je tam od 1-1,3 procenta, odvisno kdaj, za koliko in na koliko časa si vzel. Če nimaš fiksne. Če je tolk na stanovanjca, normalno da je tudi za avto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

MrStein ::

Utk je izjavil:


Druga stvar pa je po mojem laičnem mnenju zakaj ne dosežemo recimo 10% EV-jev.
Ker tisti , ko dajo za avto 50k+ jim dol visi kolko avto požere al pa itak gre benzin v stroške podjetja in sem jim ne da ukvarjat EV-ji al pa so jim enostavno petrolarji pač bolj zanimivi....

Tesla proda več avtov za 50 jurjev kot katerakoli druga znamka v Sloveniji. Tudi električni hyundai ali kia stane hitro 40-50 jurjev in jih prodajo kar nekaj, pa nihče normalen ne bi dal 50 jurjev za kio na bencin. Smo že zelo blizu 10% novih, brez skrbi.

Niti 10% novih?
Torej demantiraš inženirja, kjer trdi da se le peščici (20%) ne splača EV?
80% pa ja?

Fok je neumen in meče denar skozi okno?

Vidiš, to je religija: vsi se motijo, le jaz imam prav
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Sparkxl ::

Utk je izjavil:

Sparkxl je izjavil:

Aja ta obrestna mera velja samo za rabljene bmwje iz njemačke? Zanimivo...

Velja za vse, samo drugi niso tolk neumni, da je bi plačevali.

Gregor P je izjavil:

Saj tudi Eko sklad je sedaj drag za tiste, ki še nimajo fiksne obrestne mere. Naj me kdo popravi, če se motim, ampak mislim da je sedanja veljavna obrestna mera 5,327 %.

Ja, pribitek je tam od 1-1,3 procenta, odvisno kdaj, za koliko in na koliko časa si vzel. Če nimaš fiksne. Če je tolk na stanovanjca, normalno da je tudi za avto.


Aja vse evje se skešira? Seveda, samo v Ev dream landu.

Mimogrede, kaj je to stanovanjec?

J.McLane ::

Obrestne mere so ratale visoke. Veliko folka se ne zaveda kaj to pomeni, 90% folka, ki ima kredite se bo zavedlo šele ko bodo videli znesek na izpisku. Efekt obrestnih mer pride z zamikom, mislim da je ECB končala z dvigovanjem, ker se gospodarstvo že sesuva.

Meni je šel potrošniški kredit iz 4,5% na 8%, ampak imam samo še dobre 2 leti za odplačevat tako, 6% da višji obrok ni panike.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Utk ::

Fok je neumen in meče denar skozi okno?

V veliki večini primerov to absolutno in stoprocentno drži. Ne samo pri avtih.

Aja vse evje se skešira? Seveda, samo v Ev dream landu.

Ne, kupuje se jih na kredit ekosklada po 2,8% fiksni obrestni meri.

Mimogrede, kaj je to stanovanjec?

Stanovanjski kredit.

Vidiš, to je religija: vsi se motijo, le jaz imam prav

Ne vsi, samo velika večina. Daj ljudem izračunat nek čist enostaven ROI, pa tega niso sposobni. Nisem se jaz to izmislil, to je pač dejstvo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

MrStein ::

OK, potem pa (milijontič) daj ta dejstva tudi napisat. Ali te raje citiram?

Dejstva o EV stroških, seveda.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

Sparkxl ::

J.McLane je izjavil:

Obrestne mere so ratale visoke. Veliko folka se ne zaveda kaj to pomeni, 90% folka, ki ima kredite se bo zavedlo šele ko bodo videli znesek na izpisku. Efekt obrestnih mer pride z zamikom, mislim da je ECB končala z dvigovanjem, ker se gospodarstvo že sesuva.

Meni je šel potrošniški kredit iz 4,5% na 8%, ampak imam samo še dobre 2 leti za odplačevat tako, 6% da višji obrok ni panike.


Vsi ti premiki pridejo s ca. 1,5 leti zamika. Se je lepo videlo pri inflaciji. Printerji so se vklopili v začetku 2020, inflacije je začela dobivati pospešek v drugi polovici 2021.

Torej je pred nami še precej bolečine

Utk ::

MrStein je izjavil:

OK, potem pa (milijontič) daj ta dejstva tudi napisat. Ali te raje citiram?

Dejstva o EV stroških, seveda.

Mislim da si to zna vsak napol pismen sam izračunat, zakaj bi moral jaz? Edino če ne znate...
Normalno pa da je odvisno od konkretnih avtov, ki jih primerjaš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

mehatronik12 ::

Sploh nevem kaj se pogavarjamo o številkah 10% oziroma 20% procentov, in pa še najbolj smešno za 80% voznikov bolj primeren EV :D!?
Pa kdo je kdaj govoril o novih, važno je koliko jih je na cesti. Dosti več se proda rabljenih avtov kot novih!

Tu so dejstva 0,7% EV-jev (2022) za 2023 se še seveda ni podatkov ,ampak dvomim da bodo blizu 10% :D:
Polovica lani registriranih osebnih avtomobilov je vozila na dizelsko, 46 % pa na bencinsko gorivo. Število obojih se je v primerjavi z letom prej povečalo za 1 %. Število osebnih avtomobilov na hibridni pogon se je povečalo za 54 %, na skoraj 24.800, kar je bilo 2 % vseh registriranih osebnih avtomobilov. Število električnih osebnih avtomobilov se je povečalo za 47 %, na skoraj 8.000, kar je predstavljalo 0,7 % vseh registriranih osebnih avtomobilov.

Torej glede na to , da je za 80% prebivalstva bolj primeren EV je očitno 79,2% popolnoma butastih ker nevedo kaj kupujejo :D.
Izmišljen podatek! ==> recimo da bodo EV-ji v 2023 dosegli 3-5%, potem jih še vedno 75% ne ve kaj jih pride ceneje na long run!?

Čisto vse EV lastnike, ki poznam (4 kolegi) so kupili EV za 50k€ plus).
- 3 tesle Y, en BMW iX in eden Q4 e tron
- eden je pred dvema letoma kupil Teslo Y za 78k€ (long range performance, doplačilo felne,barva,...)
==> Sedaj stane nova 60k€, tako da vsi veste koliko bo dobil za njo ko bo jo prodal čez eno ali dve leti :D
Pred tem so pa kupovali rabljene BMW-je, Audije, nikoli nad 30k€, in sedaj bodo z avtom 50k€+ prišparali 2000€ na leto :)

To je realno stanje, največ prodanih je tesel Y , povprečna stane okoli 50k€ trenutno. Do sedaj je vsem , ki so kupovali avte za 50k dol viselo ali jim spije 6L ali 10L na 100km.
Dosti več jim je pomenilo, da se jih sliši, pogleda in da je avto udoben in da ni težav pelješ se kamorkoli ko ti zasveti lučka se ustaviš na naslednji pumpi brez planiranja razmišlanja.

Utk ::

Torej glede na to , da je za 80% prebivalstva bolj primeren EV je očitno 79,2% popolnoma butastih ker nevedo kaj kupujejo :D.

Ti sploh ne veš kaj računaš, zato mečeš skupaj številke, ki nimajo nobene veze, in potem še misliš, da nisi prebutast, da bi znal kaj zares izračunat. Pa ti si živ dokaz za moj point...čeprav si se dejansko trudil nekaj izračunat, če smo pošteni, velika večina niti ne poskusi.

Čisto vse EV lastnike, ki poznam (4 kolegi) so kupili EV za 50kEUR plus).
- 3 tesle Y, en BMW iX in eden Q4 e tron
- eden je pred dvema letoma kupil Teslo Y za 78kEUR (long range performance, doplačilo felne,barva,...)
==> Sedaj stane nova 60kEUR, tako da vsi veste koliko bo dobil za njo ko bo jo prodal čez eno ali dve leti :D
Pred tem so pa kupovali rabljene BMW-je, Audije, nikoli nad 30kEUR, in sedaj bodo z avtom 50kEUR+ prišparali 2000EUR na leto :)

Ja, oni so kupili EV, ker je boljši, ne ker je cenejši. Mislim da je to jasno. Meni je, tebi pa dvomim.
Za splošno populacijo pa mora bit EV tudi cenejši, ali pa vsaj ne dražji, če ne ga ne bojo sprejeli. Tudi to je meni jasno. Tebi pa dvomim.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Sparkxl ::

Od kot točno izvira ta predpostavka vas vernikov, da je EV avtomatsko boljši?

deco16 ::

Kopirano od warpija
September 2023:
- skupaj prvih registracij EV: 429
- skupaj prvih registracij: 6936
- delež EV: 6.2%

Letos (do oktobra):
-EV 3750

Procenti se višajo, seveda ne more jih bit kar 80% na cesti takoj, novi šele zamenjujejo stare, pa tudi rabljeni se uvažajo.

Sej bo, ampak ja zato ker je blo leta 2022 manj kot procent EVji nebodo nikol zaživel.

Utk ::

Sparkxl je izjavil:

Od kot točno izvira ta predpostavka vas vernikov, da je EV avtomatsko boljši?

Lepše se pelje, bolj je enostaven in zahteva manj vzdrževanja. Na tehničnem ("inženirskem") forumu to razlagat...je res katastrofa.

BigWhale ::

Sparkxl je izjavil:

Od kot točno izvira ta predpostavka vas vernikov, da je EV avtomatsko boljši?

Pa saj ni tega napisal, da so EVji avtomatsko boljsi?

Napisal je, da je clovek, ki je dal 78 jurjev za Teslo, dal 78 jurjev zato, ker se mu je zdel EV boljsi.

Tud jaz sem dal 36 jurjev za Leafa, namesto 32 za Golfa, ker se mi je zdel Leaf boljsi. A je absolutno boljsi od vsega pod soncem? Dalec od tega. A je v absolutno v vsem boljsi od Golfa? Nah.

Je pa boljsi v tistih receh, ki so meni pomembne.

Tale kolega bi moral bit resnicno butast, ce bi zavestno dal 78 jurjev za avto, ki se mu zdi slabsi od drugih.

mehatronik12 ::

Utk je izjavil:

Torej glede na to , da je za 80% prebivalstva bolj primeren EV je očitno 79,2% popolnoma butastih ker nevedo kaj kupujejo :D.

Ti sploh ne veš kaj računaš, zato mečeš skupaj številke, ki nimajo nobene veze, in potem še misliš, da nisi prebutast, da bi znal kaj zares izračunat. Pa ti si živ dokaz za moj point...čeprav si se dejansko trudil nekaj izračunat, če smo pošteni, velika večina niti ne poskusi.

Čisto vse EV lastnike, ki poznam (4 kolegi) so kupili EV za 50kEUR plus).
- 3 tesle Y, en BMW iX in eden Q4 e tron
- eden je pred dvema letoma kupil Teslo Y za 78kEUR (long range performance, doplačilo felne,barva,...)
==> Sedaj stane nova 60kEUR, tako da vsi veste koliko bo dobil za njo ko bo jo prodal čez eno ali dve leti :D
Pred tem so pa kupovali rabljene BMW-je, Audije, nikoli nad 30kEUR, in sedaj bodo z avtom 50kEUR+ prišparali 2000EUR na leto :)

Ja, oni so kupili EV, ker je boljši, ne ker je cenejši. Mislim da je to jasno. Meni je, tebi pa dvomim.
Za splošno populacijo pa mora bit EV tudi cenejši, ali pa vsaj ne dražji, če ne ga ne bojo sprejeli. Tudi to je meni jasno. Tebi pa dvomim.


"
Torej demantiraš inženirja, kjer trdi da se le peščici (20%) ne splača EV?
80% pa ja? "

za 80% bi bil EV bolj primeren, pa ga je imelu v letu 2022 kljub temu le 0,7% ==> to ne drži!?

Noben od kolegov se ne hvali ali pa reče, da ima boljši avto. Sploh tisti z Q4 e tron ne, ker je več na servisu kot sem jaz bil v celem življenju :D
Hvalijo se , ko pridejo na obisk da so se pripeljali skoraj zastonj....

BigWhale ::

mehatronik12 je izjavil:


Noben od kolegov se ne hvali ali pa reče, da ima boljši avto. Sploh tisti z Q4 e tron ne, ker je več na servisu kot sem jaz bil v celem življenju :D
Hvalijo se , ko pridejo na obisk da so se pripeljali skoraj zastonj....


Ok, ti mas res butaste kolege. Zakaj se druzis s taksnimi ljudmi? Jaz iskreno prvic slisim, da bi nekdo kupil eno stvar, ki se mu zdi objektivno slabsa od ostalih, ki jih ima na voljo. :>

Sparkxl ::

deco16 je izjavil:

Kopirano od warpija
September 2023:
- skupaj prvih registracij EV: 429
- skupaj prvih registracij: 6936
- delež EV: 6.2%

Letos (do oktobra):
-EV 3750

Procenti se višajo, seveda ne more jih bit kar 80% na cesti takoj, novi šele zamenjujejo stare, pa tudi rabljeni se uvažajo.

Sej bo, ampak ja zato ker je blo leta 2022 manj kot procent EVji nebodo nikol zaživel.


Zaživeli definitivno bodo, brez najmanjšega dvoma. Ampak v kaki meri? Zeleno ekstremistični - po 2035 EV only v EU? Nikoli.

Drugače pa dajmo malo širše razmislit. Dragi so ko pes, navadni raji več ali manj nedosegljivo. In navadna raja si preko inflacije in astronomskih obrestnih mer lahko vedno manj privošči. Če še pride mimo kaka konkretna kriza z brezposelnsotjo....kak točno bomo neko dramatično rast tukaj dosegli?

Aja pa še ena zabavna podrobnost....v teh številkah prodanih je ogrooomen delež prodanih podjetjem. Link si iščite sami, se mi ne da

mehatronik12 ::

BigWhale je izjavil:

mehatronik12 je izjavil:


Noben od kolegov se ne hvali ali pa reče, da ima boljši avto. Sploh tisti z Q4 e tron ne, ker je več na servisu kot sem jaz bil v celem življenju :D
Hvalijo se , ko pridejo na obisk da so se pripeljali skoraj zastonj....


Ok, ti mas res butaste kolege. Zakaj se druzis s taksnimi ljudmi? Jaz iskreno prvic slisim, da bi nekdo kupil eno stvar, ki se mu zdi objektivno slabsa od ostalih, ki jih ima na voljo. :>



Po mojem mnenju so si jih kupili zato, ker so hoteli izstopati ;)
- Q4 e tron mu je konkretno žal, proda ga še pač ne ker ne dobi nič za njega (je bil na avtonet že pol leta pa niti enga klica...)
- Najbolj brez težav je ta z IX ampak je tudi cena najvišja ==> men je tudi najbolj všeč zunaj in veni
- 1 je čisti Tesla fan, vse je najboljše od Tesle
- 2 si pa upata priznati, da sta jo konkretno preplačala....

Izstopa pa itak edini ta z BMW IX, ker jih skorajda ni pa ker je drugačen....

Sparkxl je izjavil:

deco16 je izjavil:

Kopirano od warpija
September 2023:
- skupaj prvih registracij EV: 429
- skupaj prvih registracij: 6936
- delež EV: 6.2%

Letos (do oktobra):
-EV 3750

Procenti se višajo, seveda ne more jih bit kar 80% na cesti takoj, novi šele zamenjujejo stare, pa tudi rabljeni se uvažajo.

Sej bo, ampak ja zato ker je blo leta 2022 manj kot procent EVji nebodo nikol zaživel.


Zaživeli definitivno bodo, brez najmanjšega dvoma. Ampak v kaki meri? Zeleno ekstremistični - po 2035 EV only v EU? Nikoli.

Drugače pa dajmo malo širše razmislit. Dragi so ko pes, navadni raji več ali manj nedosegljivo. In navadna raja si preko inflacije in astronomskih obrestnih mer lahko vedno manj privošči. Če še pride mimo kaka konkretna kriza z brezposelnsotjo....kak točno bomo neko dramatično rast tukaj dosegli?

Aja pa še ena zabavna podrobnost....v teh številkah prodanih je ogrooomen delež prodanih podjetjem. Link si iščite sami, se mi ne da


Pod to se podpišem.
Končno nekdo, ki ne ekstremno za eno ali drugo stran.
Trenutno si jih pač ljudje kupujejo, ker je nekaj novega (v veliki večini primerih tudi več elektronike/opreme). Zelo malo pa zato, da bi prihranili

Zgodovina sprememb…

deco16 ::

Dragi kot pes?

Gori smo podali primer T-rock napihnjen polo za 290€ na mesec
Born golf size za 350€
Meni se to zdi doseglivo raji.

Bodo preplačali, seveda ampak dosegljivo je.

Seveda bo kupcev za 50k zmanjkalo, ampak sej se gleda kkaj bo raja kupovala, malo cenejše opcije.


In na koncu me sploh ne briga, manj kot se jih proda, boljše zame.

Sparkxl ::

Čudovit primer...zdaj pa daj še kakega za kak dejasnko uporaben avto, za družino recimo. In v enačbo daj povprečo plačo in zraven vključi dejstvo, da tega povprečja večina ne dosega

Utk ::

Sparkxl je izjavil:

Čudovit primer...zdaj pa daj še kakega za kak dejasnko uporaben avto, za družino recimo. In v enačbo daj povprečo plačo in zraven vključi dejstvo, da tega povprečja večina ne dosega

Lahko daš lahko tudi primer takega avta na bencin ali dizel, da vidimo o katerem rangu se pogovarjamo. Ker za vsakega lahko rečeš da je ali predrag ali preslab.
In prosim za nek model, ki se dejansko prodaja v nekih številkah, ne nekaj kar itak nihče ne kupi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Mato989 ::

Utk je izjavil:

Sparkxl je izjavil:

Čudovit primer...zdaj pa daj še kakega za kak dejasnko uporaben avto, za družino recimo. In v enačbo daj povprečo plačo in zraven vključi dejstvo, da tega povprečja večina ne dosega

Lahko daš lahko tudi primer takega avta na bencin ali dizel, da vidimo o katerem rangu se pogovarjamo. Ker za vsakega lahko rečeš da je ali predrag ali preslab.
In prosim za nek model, ki se dejansko prodaja v nekih številkah, ne nekaj kar itak nihče ne kupi.



clio
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Utk ::

Clio je primer dejansko uporabnega družinskega avta?

Električna corsa sicer stane 25 jurjev. Če tega ne preneseš not z gorivom, potem avta najbrž ne rabiš. Vsaj ne novega. Clio hibrid je pa itak dražji že v štartu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

deco16 ::

Kaj pa manja bornu za familijo ?

Še jaz peljem postelco, voziček, plenice, celo taveliko potovalko za tamalo in še mojo in od žene, v fakin koni, na morje.

Ja mam škatlo zadi ampak dej cmon, včasih so se v fičotih vozili, golf tip avta je bil vedno družinski.

Seveda ne za 3 froce ampak sej se znaste znajdet, kovček na streho za na morje al kaj že.


Born, ID3 je večji kot clio.

Drugače pa to
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Enako 30k, enako dobiš 350€ na mesec. Ja 2 leti star ampak tavečja baterija.

Zadost družinski?

nejc_nejc ::

.....Aja pa še ena zabavna podrobnost....v teh številkah prodanih je ogrooomen delež prodanih podjetjem. Link si iščite sami, se mi ne da........

oziroma izvedena prva registracija in avto izvožen....

Sparkxl ::

Družine vozijo karavane, enoprostorce in suv krave. Pika. Ne se hecat z nekimi borni, ioniki in podobnimi igračami. Dajmo ohranit malo stika z realnostjo.

Gregor P ::

Utk je izjavil:


Gregor P je izjavil:

Saj tudi Eko sklad je sedaj drag za tiste, ki še nimajo fiksne obrestne mere. Naj me kdo popravi, če se motim, ampak mislim da je sedanja veljavna obrestna mera 5,327 %.

Ja, pribitek je tam od 1-1,3 procenta, odvisno kdaj, za koliko in na koliko časa si vzel. Če nimaš fiksne. Če je tolk na stanovanjca, normalno da je tudi za avto.
Le da pri Eko skladu, če me spomin ne vara, ne moreš sedaj reprogramirati njihovih starih kreditov (kjer sploh ni bilo mogoče vzeti s fiksno obrestno mero), lahko le sedaj te ta nove (po novem javnem pozivu 70OB23). Medtem ko stanovanjske lahko vedno.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Sparkxl ::

deco16 je izjavil:



Enako 30k, enako dobiš 350€ na mesec. Ja 2 leti star ampak tavečja baterija.

Zadost družinski?


Mojster, se samo delaš malo tumastega? O novih se pogovarjamo!

Sc0ut ::

deco16 je izjavil:

J.McLane je izjavil:

Primerjava T-Roc in Cupra Born, financiranje na 8 let (eko kredit vs VW lizing), brez upoštevanja subvencije:
https://siol.net/avtomoto/novice/po-tis...



30k vs 20k
Borna bi zaradi kreditiranja v osmih letih preplačali za 4.420, T-roca pa za 7.840 evrov.



Ob povprečnem strošku za sto kilometrov devet evrov za bencinski in tri evre za električni avtomobil (kombinacija domačega in javnega polnjenja) bi ekonomsko "ničlo" dosegli po prvih tisoč prevoženih kilometrih v mesecu. Če bi dobili subvencijo Eko Sklada, še toliko prej.


Je treba še kaj povedat?

Razen to da se revežem ki se zakreditirajo EV še bolj splača...


Pa so pri Bornu upoštevali subvencijo ali ne? To je kar nekje izpuščeno. Ker born scsubvencijo je res top stvar. Ali se subvencija in kredit izključujeta?
1231 v3, Z97 A, 16GB ram 1600mhz, 3070 RTX, HX850

Utk ::

Born po subvenciji je okoli 30, še par 100 manj morda. Po drugi strani sem malo v dvomim koliko t-roca dobiš za 20 jurjev, ampak ok, najbrž čist osnovni res tam nekje stane.
Kredit in subvencija se ne izključujeta.

Qdac ::

Gregor P je izjavil:

Vsaka dodatna minuta na dan je ena minuta več kot sicer; še posebej, ker ta minuta vzame še nekaj dodatnega časa. Meni vzame tankanje 10 minut s prevozom do bencinske postaje skupaj (ker sta blizu mene dve postaji) - samo tankanje pa vzame 5 minut, plačujem pa prek aplikacije. In ta tank drži za 750 km. V mojem primeru torej EV ne prinese nobene prednosti vsaj kar se polnjenja tiče. Ugodje ICE/MNZ trenutno prevlada. Parkiram avto in to je to - ne rabim izgubljati časa sedaj vsak dan še s polnjenjem. Ravno to so sovražim že sedaj pri vseh teh pametnih telefonih - dnevna polnjenja; včasih tega ni bilo treba.

Bo pa super, ko bom le pripeljal ter parkiral avto in se bo kar sam napolnil - kar se že nakazuje, če ste videli npr. BMW-jevo rešitev pred leti in sedaj ostale poskuse od Jaguarja ter ostalih. To bo pa prevladalo trenutno ugodje ICE/MNZ.


Če tako sovražiš dnevna polnjenja pri pametnih telefonih, zakaj ga potem sploh imaš? Še vedno prodajajo dumb prone kjer je vse kar zmore klici in sms, baterija pa jim zdrži po 1 do 2 tedna tako kot včasih, zakaj torej ne vzameš takega? Prišel boš do zaključka da občasen vklop kabla minorna slabost v primerjavi z prednostmi in isto je pri električnih avtomobilih. Le da tega nočeš razumet, ker si čustveno vezan na svoj dosedanji avto.

Sparkxl ::

Sem se pa dobro nasmejal ko je en vernik omenil hyunday kono za družinske potrebe. Saj sem pisal tukaj ne dolgo nazaj...not smo se vozili 3, v prtljažnik zadaj smo dobili 2 mala ročna kufra in 2 nahrbtnika. Tretji mali kufer se je vozil zadaj zraven potnika. Tak da prosim lepo...ne delajte bedakov iz sebe da tako kanto omenite v stavku "družinski avto"

deco16 ::

Sc0ut je izjavil:



Pa so pri Bornu upoštevali subvencijo ali ne? To je kar nekje izpuščeno. Ker born scsubvencijo je res top stvar. Ali se subvencija in kredit izključujeta?


Neki na pol so naredili.

Upoštevali so da je born 30k kar ni je 35k. in pol so rekli da lahk še subvencijo odšteješ.


Torej born je 28,5 z odšteto subvencijo in da dobiš in kredit in subvenvcijo, se ne izklučuje.

Obrok je torej nižji kot piše v članku.


Ampak pazi to ni družinski avto. Zato pač to raja ne kupuje.

Tko kot ne kupuje polotov, golfov, cliotov in ostalih malih jajc.

Sparkxl je izjavil:

Sem se pa dobro nasmejal ko je en vernik omenil hyunday kono za družinske potrebe. Saj sem pisal tukaj ne dolgo nazaj...not smo se vozili 3, v prtljažnik zadaj smo dobili 2 mala ročna kufra in 2 nahrbtnika. Tretji mali kufer se je vozil zadaj zraven potnika. Tak da prosim lepo...ne delajte bedakov iz sebe da tako kanto omenite v stavku "družinski avto"



Sam ga uporabljam družinsko, ja družina je lahko tudi en mali froc. Dal sem kljuko na nega in zadaj kovček.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: deco16 ()

Sparkxl ::

deco16 je izjavil:

Sc0ut je izjavil:



Pa so pri Bornu upoštevali subvencijo ali ne? To je kar nekje izpuščeno. Ker born scsubvencijo je res top stvar. Ali se subvencija in kredit izključujeta?


Neki na pol so naredili.

Upoštevali so da je born 30k kar ni je 35k. in pol so rekli da lahk še subvencijo odšteješ.


Torej born je 28,5 z odšteto subvencijo in da dobiš in kredit in subvenvcijo, se ne izklučuje.

Obrok je torej nižji kot piše v članku.


Ampak pazi to ni družinski avto. Zato pač to raja ne kupuje.

Tko kot ne kupuje polotov, golfov, cliotov in ostalih malih jajc.

Sparkxl je izjavil:

Sem se pa dobro nasmejal ko je en vernik omenil hyunday kono za družinske potrebe. Saj sem pisal tukaj ne dolgo nazaj...not smo se vozili 3, v prtljažnik zadaj smo dobili 2 mala ročna kufra in 2 nahrbtnika. Tretji mali kufer se je vozil zadaj zraven potnika. Tak da prosim lepo...ne delajte bedakov iz sebe da tako kanto omenite v stavku "družinski avto"



Sam ga uporabljam družinsko, ja družina je lahko tudi en mali froc. Dal sem kljuko na nega in zadaj kovček.


Glej, nehaj se delat norca sam iz sebe in mi daj en super ugoden izračun za družinskega štromarja. In pod družinski avto po ne EV zblazneli logiki še vedno štejejo karavani, enoporstorci in veliki suvi. Bo šlo?
««
1084 / 1217
»»