Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
Sparkxl ::
Glede na to, da danes že na vsako malo piksno montirajo 17ke, vsako suv kanto pa 19, mislim da to nima v tej debati nobene veze, ker je pri vseh isto
Pithlit ::
Pa še naprej, kdo nam brani homologirat druge dimenzije naknadno?
Ne kdo, predvsem kaj. To pa so tehnične karakteristike avtomobila. Na določeno velikost zavornih diskov ne moreš dati manjših platišč. Na določene kolesne odprtine ne moreš dati vseh tipov platišč. Skratka praktično pri vseh današnjih (novih) avtih nimaš kaj dosti maneverskega prostora za naknadne homologacije, ravno tako pa ni smiselno predelovati novega avtomobila samo zato, da boš imel na letni ravni za gume 50 EUR nižje stroške.
Na Tesla Motors Club Pravijo da na model 3 tehnično lahko grejo tudi 17". Spredaj mogoče tudi 16.
Mimogrede, glih tolk da bo jasno, ne bi šla tega delat. Če že bi šla kontra pa za moj mlinček probala homologirat večje copatke.
Life is as complicated as we make it...
J.McLane ::
Homologiraš lahko samo s papirjem ki pride zraven felten, tako da moraš iskati feltne skupaj s papirjem v katerem tudi piše ustrezna dimenzija.
Tule je dober iskalnik, ko izbereš platišče imaš pa ponavadi še pdf certifikat v katerem piše katere dimenzije gum lahko daš gor:
https://avto.liderpnevmatik.si/alu-plat...
Na original platišča lahko daš samo tisto kar piše v homologaciji, ali če Tesla izda kak papir, da je mogoča tudi druga dimenzija in jo sam daš vpisat (za denar seveda) na tehničnem.
Tule je dober iskalnik, ko izbereš platišče imaš pa ponavadi še pdf certifikat v katerem piše katere dimenzije gum lahko daš gor:
https://avto.liderpnevmatik.si/alu-plat...
Na original platišča lahko daš samo tisto kar piše v homologaciji, ali če Tesla izda kak papir, da je mogoča tudi druga dimenzija in jo sam daš vpisat (za denar seveda) na tehničnem.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
BlaY0 ::
Na Tesla Motors Club Pravijo da na model 3 tehnično lahko grejo tudi 17". Spredaj mogoče tudi 16.
Spet butasti robni primeri. Imaš homologacijo za 18 in 19 zakaj bi hotel gor zdaj stlačit 17 ali celo 16? A je tukaj kakšen resen point ali samo "zato ker lahko" in potem posnameš ter daš na TikTok? Smisla ni, ker potem raje drug avto kupiš, ki ima itak že po defaultu 16 in 17.
BigWhale ::
Baje sta BMW 330 pa Tesla model 3 nekako primerljiva. Pustimo ob strani fanboyizme "BMW je ful bl kvaliteten, pa range ma, pa gume ma cenejše..."
Ja, priblizno enaka sta. S tem, da je Tesla mal vec kot 10 jurjev cenejsa, ce ne odbijes subvencije. S subvencijo je enih 15 jurjev cenejsa. :>
PS: Dejta mir s to homologacijo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BigWhale ()
wcpapir ::
Nekako me zanimajo EV pa zelim priti do izracuna ko bi se mi splacal. Pomagam si s CHTgpt
1. Vrednost trenutnega avtomobila: 15.000 €
2. Cena novega električnega vozila: 42.000 €
3. Trenutni stroški goriva: 400 € na mesec (4.800 € na leto)
4. Financiranje novega električnega avtomobila za 10 let: Približno 42.000 € / 10 let = 4.200 € na leto
5. Zavarovanje novega električnega avtomobila: 500 € dražje na leto
6. Prihranek pri cestnini: 200 € cenejše na leto
7. Stroški sončnih panelov: 1.000 € enkratno
Sedaj ponovno izračunajmo skupni učinek menjave na vaše stroške:
Prihranek pri gorivu - Stroški financiranja + Sprememba v stroških zavarovanja + Prihranek pri cestnini - Stroški sončnih panelov
4.800 € - 4.200 € + (-500 €) + 200 € - 1.000 € = 300 € prihranka na leto
Sam pridem do podobnih izracunov. Nekje tu tu smo ce se gre v nabavo EV. Oziroma malce na slabšem, sedaj vozimo 10let starega dizla "visjega" razreda, potem pa bi spodnji srednji rang. Pri izracunih ni upostevano se "tankanje" na terenu, ki bi ga vsekakor nekaj bilo.
3500-4000km mesecno. Cca. ko je avto v muvingu je to povprecno 180 na dan. To je povprecno kak dan je 400-500 kak dan je 3km.
Nimam pojma koliko stane tankanje. Mi lahko pomagate? Brez da izbiras polnilnico povprecna cena hitrega polnjenja na AC do vrha?
Postanek ni samo strosek polnjenja ampak to pomeni da 10-15min ne delaš nič kar vrjetno stane še enkrat toliko, vrjetno zato tak postanek uporabiš za malico in delo na daljavo dokler ni do vrha ?
majster, kje si pa servise spustil? ICE ti lahko iz prve roke povem, da pri BMW letnik 2019, če delaš cca 35-40kkm na leto...računaj še cca dodatnih 2k€ za servise in gumbe na leto...seveda so to uradni mehaniki in ne neki šalabajzerji pod kozolcem....
V 440.000 ni bilo nikoli 2200 servisov letno. Niti priblizno. Najvecji servis menjava ojnicnih visokotlacne in verig je bil 1400€.
Ko bi ti namesto stare kible in novega ev primerjal vsaj novega ice in približno primerljivega novega ev... Bi bila računica mal bolj kredibilna.
Tko pa jaz lahko primerjam tudi 15 let starega golfa z novo Teslo y. Nekak ne gre, kajne?
Baje sta BMW 330 pa Tesla model 3 nekako primerljiva. Pustimo ob strani fanboyizme "BMW je ful bl kvaliteten, pa range ma, pa gume ma cenejše..."
Res je ne morem primerjat. Vseeno je stal nekaj cez 100k nov in niti priblizno nista v istem razredu a vseeno se trudim.
Servisov nisem stel res je res pa je da nisem stel potnih stroskov in vinjet ki mi jih kupi firma. Kako je s tankanjem na sluzbene kartice nimam pojma niti nimam pojma ce je povsod mogoce tankat z omv in petrol kartico EV ?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: wcpapir ()
BlaY0 ::
Baje sta BMW 330 pa Tesla model 3 nekako primerljiva. Pustimo ob strani fanboyizme "BMW je ful bl kvaliteten, pa range ma, pa gume ma cenejše..."
Ja, priblizno enaka sta. S tem, da je Tesla mal vec kot 10 jurjev cenejsa, ce ne odbijes subvencije. S subvencijo je enih 15 jurjev cenejsa. :>
Hmm, se ti zdi da sta res primerljiva? Že segment in narava ljudi, ki jih BMW targetira sta bistveno drugačna. Pustimo to da je en EV drug pa ICE. Recimo da bi bil tudi ta BMW EV.
wcpapir ::
BlaY0 ::
V 440.000 ni bilo nikoli 2200 servisov letno. Niti priblizno. Najvecji servis menjava ojnicnih visokotlacne in verig je bil 1400€.
OK, SLO trg res ni nek bistven pokazatelj splošnega stanja. V Nemčiji recimo povprečen BMW šofer za vzdrževanje in zavarovanja + registracijo odcola med 1500 in 2000 EUR/leto. S starostjo vozila se to kaj bistveno ne spremeni. Toliko o tem koliko dejansko se zmeče za ta pleh.
wcpapir ::
wcpapir, če voziš 10 let starega dizla, boš prej ali slej postavljen pred dejstvo, da bo treba menjat avto, takrat boš izračun ponovil na čem?
S cim pa naj primerjam, zaenkrat je se tako in se deset let kaze da bo mir.
Realna primerjava bi bila z etron da ne mesamo razredov ampak potem je izracun se slabsi.
Avto mi dobro služi in je zamortiziran, vrjetno je ze padlo vec potnih stroskov kot je vreden. Če nebi imel neke zelje probat nekaj novega ne bi niti razmisljal o EV.
Ampak bolj razmisljam o EV in si belim glavo vedno bolj prides do kompromisov ki jih je pac treba sprejeti. Zaenkrat kaze da jih je prevec.
Prvi je ze da ni normalne ponudbe karavanov ali pa je posamezen primer.
Drugi je da si par rangov nizje od ICE.
Sem se peljal s teslo 3 in teslo y. Tesla y me je razočarala že ko sem zaprl vrata. Kot bi zapiral papir kar nekaj, takoj sem opazil različno oblogo na liniji armatura vrata, ena zbledela bolj kot druga avto pa star točno eno leto. Niti en clio še ni dal takega cheap obcutka v avtu kot tesla.
Megane etech slabih 40k poceni plastike, je pa res drugace kar dober glede ostalim skropucalom., vsaj ko vrata zapres nimas obcutka da ti bo vse ostalo v rokah.
Hyundai saj ne vem kateri model tisti tavelik futuristicen, vse je ok dokler se ne vsedes v ta sekret in pogledas okoli sebe.
Je mozno kje videti Aiways pri nas poblizje in MG?
Pithlit ::
PS: Dejta mir s to homologacijo.
Hvala ker si pobrisal moj post kjer sem točno to povedala. Pa nobenega drugega.
Life is as complicated as we make it...
deco16 ::
Problem je da če nisi še pogruntal vsak nov avto ma en kup plastike, to kar 10 let nazaj ni tolk veljalo za premium.
Ampak kaj hočeš prepričat prepričevane ;)
Se pa strinjam da je manjk karavanov, še vedno.
Ampak kaj hočeš prepričat prepričevane ;)
Se pa strinjam da je manjk karavanov, še vedno.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: deco16 ()
Pithlit ::
Je mozno kje videti Aiways pri nas poblizje in MG?
Kje je point če si že odločen da je vse sekret kar ni tvoj 10 let star dizel?
Life is as complicated as we make it...
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: MrStein ()
deco16 ::
Kolk pa stane nova serija 5?
Vozila za rajo so se pač malo poplastificirala.
Ampak ja štekam, če boš vrata zapiral pa poslušal zvoke pol boš moral kaj več kot 42k za novega gledat.
Ubistvi ne kupt EVja, ker zvok od dizla je zakon ;) /s
Vozila za rajo so se pač malo poplastificirala.
Ampak ja štekam, če boš vrata zapiral pa poslušal zvoke pol boš moral kaj več kot 42k za novega gledat.
Ubistvi ne kupt EVja, ker zvok od dizla je zakon ;) /s
pegasus ::
Zakon ja ... sploh ne slišiš, kako neaerodinamično ciglo voziš in ne slišiš, kolk zgonjene gume že imaš ;)
deco16 ::
Pač še enkrat ICE za 42k € != EV 42k€ po kvaliteti ni in še neki časa nebo, čeprav s temi cenami me nič ne preseneča.
Je pa res da z teslo dobiš kar dosti featurjev za to ceno ampak če vam je bolj pomembno da šlataste notranjost in poslušate zvok vrat pol se gleda mercedese in BMWje, sam ne se za ceno pol bunit :)
Je pa res da z teslo dobiš kar dosti featurjev za to ceno ampak če vam je bolj pomembno da šlataste notranjost in poslušate zvok vrat pol se gleda mercedese in BMWje, sam ne se za ceno pol bunit :)
Sparkxl ::
deco16 ::
Ja mam enga doma, pelje 8 ljudi ne rabi velikega servisa in je neuničliv ;) Ampak on ma baje dizla.
Vsekakor ne kupt EVja, direktni vbrizg, pucanje ventilov, menjava keten oziroma verižic je zakon, pa turbin tudi no ;)
Vsekakor ne kupt EVja, direktni vbrizg, pucanje ventilov, menjava keten oziroma verižic je zakon, pa turbin tudi no ;)
Utk ::
Po spominu je napisal, da so mu začele rjaveti.
To sem jaz napisal. Za toyoto, ki je hibrid. Rjavenje rešiš tako, da se po kakem klancu spustiš dol v leru in bremzaš. Če ni klanca in se voziš po mestu, narediš isto v parih križiščih. Ali pa na izvozu z avtoceste. Stvar rešena.
Stari leaf ima gume 205/55/16. To je najcenejša možna dimenzija. Novi ima 17 col, ampak tudi nič ekstra, ker zunanji premer je isti.
wcpapir ::
Kolk pa stane nova serija 5?
Vozila za rajo so se pač malo poplastificirala.
Samo Y lahko primerjas bolj z cliom ali capturjem kot s serijo 5.
Ampak ja štekam, če boš vrata zapiral pa poslušal zvoke pol boš moral kaj več kot 42k za novega gledat.
Ubistvi ne kupt EVja, ker zvok od dizla je zakon ;) /s
Priblizno tolk kot Y.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: wcpapir ()
Utk ::
Drugi je da si par rangov nizje od ICE.
Sem se peljal s teslo 3 in teslo y. Tesla y me je razočarala že ko sem zaprl vrata. Kot bi zapiral papir kar nekaj, takoj sem opazil različno oblogo na liniji armatura vrata, ena zbledela bolj kot druga avto pa star točno eno leto. Niti en clio še ni dal takega cheap obcutka v avtu kot tesla.
Megane etech slabih 40k poceni plastike, je pa res drugace kar dober glede ostalim skropucalom., vsaj ko vrata zapres nimas obcutka da ti bo vse ostalo v rokah.
Hyundai saj ne vem kateri model tisti tavelik futuristicen, vse je ok dokler se ne vsedes v ta sekret in pogledas okoli sebe.
Me pa res zanima katero 10 let staro S klaso ti voziš, da je vse drugo tako zanič.
BigWhale ::
Hmm, se ti zdi da sta res primerljiva? Že segment in narava ljudi, ki jih BMW targetira sta bistveno drugačna. Pustimo to da je en EV drug pa ICE. Recimo da bi bil tudi ta BMW EV.
Ja, sta primerljiva. Priblizno enake dolzine, priblizno enako prostora notri, enaka oblika.
V bistvu je BMW se drazji, potem ko naklikas se vso opremo, ki jo dobis pri Modelu 3. Cena je v bistvu 43 jurjev za Model 3 in 60 jurjev za BMW 3 330i.
BigWhale ::
Sem se peljal s teslo 3 in teslo y. Tesla y me je razočarala že ko sem zaprl vrata. Kot bi zapiral papir kar nekaj, takoj sem opazil različno oblogo na liniji armatura vrata, ena zbledela bolj kot druga avto pa star točno eno leto. Niti en clio še ni dal takega cheap obcutka v avtu kot tesla.
Dejmo ne tolk pretiravat, no. :) Jaz sem pred kakim mesecem prvic sedel v Model 3 in moja pricakovanja resnicno niso bila velika. Na koncu se je izkazalo, da je pac samo se en avto. Ni bilo nobenih izstopanj, edina stvar, ki me je malo presenetila je bilo to, da je kabina res 'clutter free'. Kmalu potem sem tud prvic peljal Model 3 in ja... pricakovano odziven, pospeski so top. Drugace pa avto kot avto. :)
Kawhi ::
Ne nabijam, mogoče malo z Dacio ker notri še nisem sedel. Ampak ja, sem sedel že v zelo različnih avtih in notranjost Toyote in Tesle je meni zelo podobna po poceni občutku. Oboji pa me zopet spominjajo na rentacar v Usa in njihove avtomobile. Vse drugo evropsko in tudi japonsko je precej kvalitetnejši občutek.
P.s.: pa bo moj naslednji ravno t3, ker je pa po ostalih parametrih v ev svetu toliko boljša. Bom z notranostjo potrpel oziroma se je bom navadi. Avto mi tudi nič ne pomeni.
P.s.: pa bo moj naslednji ravno t3, ker je pa po ostalih parametrih v ev svetu toliko boljša. Bom z notranostjo potrpel oziroma se je bom navadi. Avto mi tudi nič ne pomeni.
BlaY0 ::
Hmm, se ti zdi da sta res primerljiva? Že segment in narava ljudi, ki jih BMW targetira sta bistveno drugačna. Pustimo to da je en EV drug pa ICE. Recimo da bi bil tudi ta BMW EV.
Ja, sta primerljiva. Priblizno enake dolzine, priblizno enako prostora notri, enaka oblika.
V bistvu je BMW se drazji, potem ko naklikas se vso opremo, ki jo dobis pri Modelu 3. Cena je v bistvu 43 jurjev za Model 3 in 60 jurjev za BMW 3 330i.
Ne govorim o primerljivosti po funkcionalnosti ampak o tisti primerljivosti, ki jo povprečen končni uporabnik dojema. Funkcionalno je tudi EQE 300 tam tam. Kaj hočem rečt je to, da Mercedezarji in BMWjaši ne bodo šli na Teslo primerljive velikosti pa tudi če je 20k cenejša. Če že, bodo šli verjetno raje na Polestar 2, ki je 10k dražji od Tesle 3.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
Utk ::
Koga briga. Bmwjev in mercedesov, dražjih, se proda mio ali 2 na leto. Toyot, vwjev in podobnih se proda 30 mio. Važno je kam bo šlo 30 mio, ne pa 2.
BlaY0 ::
Koga briga. Bmwjev in mercedesov, dražjih, se proda mio ali 2 na leto. Toyot, vwjev in podobnih se proda 30 mio. Važno je kam bo šlo 30 mio, ne pa 2.
Mercedes pa BMW kar dobro živita od teh par mio. In veliko jih to briga... eni sanjajo od malih nog kako bodo vozili Mercedesa ko bodo "veliki". Gre za kult pač. Enako je pri Japku ali Jordan 4.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
a_borlak ::
Ravno videl oglas za rabljen ID4 z 77kWh baterijo za 32k. Sicer ima 80kkm, tako da je cena recimo visoka, a ker ga prodajajo v salonu, se ga bodo slej kot prej želeli znebiti.
Utk ::
Koga briga. Bmwjev in mercedesov, dražjih, se proda mio ali 2 na leto. Toyot, vwjev in podobnih se proda 30 mio. Važno je kam bo šlo 30 mio, ne pa 2.
Mercedes pa BMW kar dobro živita od teh par mio. In veliko jih to briga... eni sanjajo od malih nog kako bodo vozili Mercedesa ko bodo "veliki". Gre za kult pač. Enako je pri Japku ali Jordan 4.
Ta kult umira. Mladi več ne sanjajo o mercedesih in bmwjih ampak iphonih in teslah.
Gregor P ::
Mladi nimajo nobenih sanj več, le še interese.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
BlaY0 ::
Ta kult umira. Mladi več ne sanjajo o mercedesih in bmwjih ampak iphonih in teslah.
Mene ne zanima kateri kult umira in kateri se rojeva na njegovem mestu. Jaz pravim, da kulti obstaja in so del družbe ter imajo precejšen vpliv na potrošnjo in tako bo ostalo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
Magic1 ::
Mladi se bodo s skircami in kolesi fural, ker ne bodo imeli za avto! Avti za 40kEUR+ in krediti 6%+ pa kaj misliti, da mladi dobivajo v večini plače po 5kEUR? Odpuščanja se že začenjajo, bodo veseli da bodo jurja dobil, da ne bo spet 25% brezposelnih, kot deset let nazaj.
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
Telbanc ::
Prisel si na skupscino kinoloskega drustva, vsem tezis, da so macke boljse kot psi, potem pa folku tezis nej nehajo nervirat postene drzavljane? A se zavedas kolk butasto zvenis?
No, jaz sem za avte na štrom, sam 40.000 ne dam. Nižji razred naj se začne pr. 10.000 -12.000 evrih. Vsi bomo tih in šparal za male električne kante. Tole zaj je umetno napihnjeno, kar se lepo vidi po cenah kitajčkov. In pol futranje industrije z nenormalnimi subvencijami. Mam ja mačka doma, k mačke so zakon.
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.
deco16 ::
Odpri avto.net poklikaj EV in dobiš nižji razred 40kWh za 12k(pardon 13k). Torej kaj hočeš?
Ja je rabljeno. Sej tud ICE avta novga ne dobiš za tak dnar več, tko da nevem kaj sanjate.
Ne iščite izgovorov ker ne palijo, se dobijo za normalne cene, če pa hočeš novo pa preplačaj, noben ti ne brani.
Ja je rabljeno. Sej tud ICE avta novga ne dobiš za tak dnar več, tko da nevem kaj sanjate.
Ne iščite izgovorov ker ne palijo, se dobijo za normalne cene, če pa hočeš novo pa preplačaj, noben ti ne brani.
Magic1 ::
Seveda. Navali na električarja prve generacije za 12k€, ki ima baterije do konca ulice. Nova baterija pa 10k€. Avto pa je že več kot 10 let star.
Magic
deco16 ::
Ne ne, noben gen 1.
40kWh tko da realno prideš do 300km dosega. Večja baterija je tudi manjša degradacija zarad manj ciklov. Avtu čist nič ne fali in tud baterije ne bo potrebno zamenjat. nič bat.
Tist zoe je mel zvezdice, zadnji nima :D Dejansko so šli nazaj z varnostjo lol
Govorimo pač o nižjem razredu da nebo pomote, ampak verjamem da bo izgovorov veliko tko da flame on ;)
40kWh tko da realno prideš do 300km dosega. Večja baterija je tudi manjša degradacija zarad manj ciklov. Avtu čist nič ne fali in tud baterije ne bo potrebno zamenjat. nič bat.
Tist zoe je mel zvezdice, zadnji nima :D Dejansko so šli nazaj z varnostjo lol
Govorimo pač o nižjem razredu da nebo pomote, ampak verjamem da bo izgovorov veliko tko da flame on ;)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: deco16 ()
Magic1 ::
Komaj čakam na 10 let star avto nižje kategorije z vprašljivo ohranjenostjo. To se nabavi bencinca za jurja od starega fotra, zavarovanje in stroški đabe. Če pride do večjega stroška, kupiš drugega in obstoječega prodaš za 500EUR.
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
deco16 ::
Avto ma 6 let, v sosedni temi od KIE ste me prepričevali da 12k za 6 let star avto je dobr deal(nov je bil 16k) za osnovni model i30, a EV pa nebi a :)
Torej kaj bi za 10-12k al bi še bel poceni?
Al sploh nebi, ker pol ne postavljat pogojev če nebi sploh kupili EV-ja.
Pa cenejši EV kot kupiš, prej se ti povrne naložba če gledaš razliko z energentom.
Torej kaj bi za 10-12k al bi še bel poceni?
Al sploh nebi, ker pol ne postavljat pogojev če nebi sploh kupili EV-ja.
Pa cenejši EV kot kupiš, prej se ti povrne naložba če gledaš razliko z energentom.
Kalibri ::
Težko je to naložba, če pa z njo samo zgubljaš. Samo hitrost zgubljanja se ti lahko zmanjša.
deco16 ::
Če daš drobiš za energent in ti potni stroški plačajo fajn pol je lahk tud naložba. Ja vem, mindblow, tko kot furat poln avto sodelavcev na šiht.
Avto na koncu vedno prodaš ali pa pelješ na razgradnjo, v prvem primeru ko to narediš veš koliko si zapravil ali prihranil
Avto na koncu vedno prodaš ali pa pelješ na razgradnjo, v prvem primeru ko to narediš veš koliko si zapravil ali prihranil
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: deco16 ()
Utk ::
Če kupiš dovolj dobrega dovolj poceni, se dejansko odplačuje z "gorivom". Cel, ne samo razlika do podobnega ice.
Kalibri ::
Jaz vidim samo strošek: avto + gorivo + zavarovanje + gume + ...
Ne gledam takole, niti takole ne gre : avto - gorivo + zavarovanje + gume...
Na koncu imaš v obeh primerih manj, v enem primeru pač nekaj manj manj - 101 matomatika.
Ne gledam takole, niti takole ne gre : avto - gorivo + zavarovanje + gume...
Na koncu imaš v obeh primerih manj, v enem primeru pač nekaj manj manj - 101 matomatika.
deco16 ::
Če recimo na mesec dobiš 200€ potnih in zapraviš 50€ za energent pol na mesec daš -150 za gorivo. Avto poračunaš ko ga prodaš, takrat veš kolk si zgubil.
Če daš 50k za nov EV seveda ni računice, pri 13k pa mogoče se izide, ker tudi ko ga boš naprej prodal bo manj izgubil.
Ja sej vem da si je težko predstavljat, zato pa eni še kar računate da se ne splača ;)
Če daš 50k za nov EV seveda ni računice, pri 13k pa mogoče se izide, ker tudi ko ga boš naprej prodal bo manj izgubil.
Ja sej vem da si je težko predstavljat, zato pa eni še kar računate da se ne splača ;)
Utk ::
Sej to mi je jasno, da ne znate računat. Vam je EV enako umazan kot ice, ker niti ev ni 100% čist. Normalno tudi da za vas je EV enako drag kot ice, ker pač ni zastonj. Čisto logično...v nekem zblojenem vesolju v katerem vi živite.
Kalibri ::
To je podobno kot dizel, ki nazaj v kesel teče, sam da je sedaj to elektrika.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Kalibri ()