» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
1074 / 1280
»»

Utk ::

Kitajci so pametno ugotovili, da v ice svetu ne bojo nikoli konkurenčni. Tudi če bi naredili kaj kar bi se prodajalo, so marže nikakve. Pri električnih avtih pa imajo možnosti, ker imajo proizvodnjo baterij, surovine, sw bojo že spacali, karte se pa itak delijo na novo. Sigurno bo tudi od 10 kitajcev jih samo 5 preživelo, ali pa še manj, ampak za njih to ne bo neka katastrofa, če bo ostalih par med 5 ali 8 največjimi na svetu.

Machete ::

Kitajska statistika je močno zamnipulirana, kot je GregorP že napisal. Tam partija riše grafe. Vprašanje kje so res konkurenčni brez intervencije države. Mogoče pri poceni delovni sili in nikakršnih standardih človekovih (delavskih) pravic. Pa še to jim odnašajo Mehičani.
Znanec je bil nekaj tednov nazaj doli, kjer ima proizvodnjo. Je rekel, da veliko tovarn v različnih branžah stoji. Zaprte. Ni povraševanja, umetno pumpana gospodarska rast in rojstva so trčila ob strop.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-5080 GAMING|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Sparkxl ::

Zaprte tovarne imajo točno toliko veze s konkurenčnostjo kot toplo mleko. Torej ne kaj dosti.
Delam kar dosti z njimi in pri konkurenčnosti nas jedo pri živem telesu. Zaenkrat jih pred popolnim pokopom EU bremza samo politika in podjetja sama, ki nočejo kupovati od njih, čeprav so cenejši.

Veš kaj pa je njihova največja prednost? Naš fake news (propad kitajske glih zdaj že 20 let) in konstantno podcenjevanje od podna, torej od raznih forumskih Mačet, do samega vrha politike.

Utk ::

Znanec je bil nekaj tednov nazaj doli, kjer ima proizvodnjo. Je rekel, da veliko tovarn v različnih branžah stoji. Zaprte. Ni povraševanja, umetno pumpana gospodarska rast in rojstva so trčila ob strop.

A ni v taki situaciji normalno, da delaš tisto kar še gre v promet, poceni električni avti, pa še temu ceno spustiš, da vsaj nekaj zaslužiš. No, v Evropi je druga normalnost, dvigneš ceno v nebo in obenem subvencioniraš proizvajalce. Da je izplen denarja isti, se pa za to čim manj dela.
Dvomim, da kitajci kaj bolj subvencionirajo od Evrope. Težko bi si privoščili. Na kak način kdo to izvaja je pa drugo, in nepomembno.

TribesMan ::

pegasus je izjavil:

Ravnokar zasledil: https://newatlas.com/automotive/mahle-p... ... tole zna postati zanimiv proizvod. Še na kake aluminij-zrak baterije počakajmo, pa se bomo vozili praktično zastonj.


To je sam PR BS... Ne se preveč veselit :)
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

pegasus ::

Itak da je. Ampak z nekaj let poliranja zna postati zanimiv in uporaben.

pegasus ::

https://arstechnica.com/cars/2023/09/16... ... to so vozila prihodnosti. Ampak kaj, ko jih potrebujemo že včeraj ...

BigWhale ::

Ne, niso. :) To so proof-of-concept vozila. Dokler ne bo vozilo dovolj udobno, ergonomsko smiselno za uporabo, in dejansko uporabno, ga ne bo nihce uporabljal. SUVi so v porastu, tudi zato, ker clovek lahko normalno sede v vozilo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

Gregor P ::

Ko se moraš enkrat oprijemati za pločnik, da lahko prideš ven iz Ferrarija, potem veš da to ni to.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Mato989 ::

pegasus je izjavil:

https://arstechnica.com/cars/2023/09/16... ... to so vozila prihodnosti. Ampak kaj, ko jih potrebujemo že včeraj ...


To zgleda nikakvo, dajte me pol raje teleportirat... SUV je point da si ne lamaš hrbta ob vsedanju tu bi pa me radi spravili na tla.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

J.McLane ::

Če bi bili res prisiljeni (beri: tako dragi energenti) v to bi vriskali od veselja da obstajajo. Tako pa če si lahko privoščiš, avto za 5 oseb + 500 l prtljažnika, zakaj si nebi.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

PARTyZAN ::

Tist moment, k se zavedaš da je na slotechu zdej cel kup 70 letnikov ki imajo težave pri vkrcanju navadnih avtomobilov. Do neke mere razumem in niti ne zamerim starejšim. SUVi se sicer prodajajo vsem generacijam, ker ima industrija pri njih zaenkrat večje dobičke. Baje.

Pri SUV EVjih je baterijo tud precej lažje zadegat na tla brez, da je izziv uredit funkcionalno notranjost.

M-XXXX ::

Tesla S (dajmo rect okoli letnika 2020) in vleka kluke...
Serijsko kakor gledam nima, lahko dokupiš naknadno. Je možno, kakšni problemi in kakšna je omejitev?

kopriwa ::

pegasus je izjavil:

https://arstechnica.com/cars/2023/09/16... ... to so vozila prihodnosti. Ampak kaj, ko jih potrebujemo že včeraj ...

Preplastit bi ga morali še z upogljivimi sončnimi celicami za dodaten domet čez dan, pri taki porabi bi ga namreč v optimalnih svetlobnih razmerah lahko gnal samo na sončno energijo.

codeMonkey ::

Nabavis tole, zamenjas dizel agregat, pa mas: https://suchen.mobile.de/auto/volkswage...

Ceneje itak ne naredis vsega skupaj. Jim pa btw fino cena raste.

Zgodovina sprememb…

J.McLane ::

Tistle rekorder ni avto, je bolj kolo z motorjem :)) google: electric velomobile

Tule je en komercilani produkt, nisem preverjal ali se že (sploh bo) prodaja:
https://electrek.co/2022/01/11/podbike-...
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Gregor P ::

Vsaj ena dobra novica, čeprav povsem odnehati s tem ne mislijo:
Proizvajalec vozil BMW ukinja naročnino v višini 18 ameriških dolarjev, ki je lastnikom njegovih avtomobilov grela sedeže.
...
Pieter Nota, član upravnega odbora BMW za prodajo in trženje, je ... povedal, da se bo znamka osredotočila na plačljive programske funkcije, kot sta pomoč pri vožnji in parkiranju. Nota je namignil, da je to bolj sprejeta praksa, podobno kot prenos filma ali dostop do plačljive funkcije v aplikaciji.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

codeMonkey ::

Kaksen sok. Vcasih je prav neverjetno kaksnim ljudem uspe priti do polozajev kjer odlocajo o takih stvareh. Odnehati pa vseeno ne morejo. Ne si delati iluzij. Samo s tako poceni triki ne bo slo. Vseeno pa z nakupom modernega avta pac ne bos kar tako pokril razvoj in vzdrzevanje vsega moznega softverja, ki ga bo poganjal cez zivljenjski cikel. Ce bi to bilo tako, bi ga bistveno preplacal, ali pa bi vse skupaj hitro propadlo, ker proizvajalec tega ne bi pokril.

Zgodovina sprememb…

Gregor P ::

Razumem, da plačam za razvoj, torej nadgradnjo obstoječe opreme; ne sprejemam pa naročnin.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Edino logično je, da bojo slej ko prej vsi na istem, ali pa parih, OS-ih. Enostavno nima smisla, da imamo 50, ali pa tudi 10, različnih OS-ov za teh par velikih firm, ki še delajo avte. Če imamo praktično 2 OS-a za telefone in PC-je, potem si bojo pač težko avtomobilski proizvajalci privoščili množico OS-ov. En od teh bo najbrž googlov, kater bo drug, če sploh bo še kater, bomo pa videli. Backend bojo pa tudi morali poenotit vsaj znotraj skupine, če že ne preko večih skupin.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

kow ::

Na PC-ju mas kolikor hoces operacijskih sistemov, zato je tvoj argument napacen. Na telefonu pa so v "v imenu varnosti" korporacije vsilile samo 2 operacijskega sistema. Prebivalstvu so oprali glave.

J.McLane ::

Pri avtu bo podobno, "v imenu varnosti"
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

bciciban_ ::

Avto ne rabi OS-a.

IoT so smeti!

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Na PC-ju mas kolikor hoces operacijskih sistemov, zato je tvoj argument napacen.

Sej v avtu jih imaš tudi lahko. Samo smiselno ni.

bciciban_ je izjavil:

Avto ne rabi OS-a.

IoT so smeti!

Seveda ga rabi. Lahko je offline, ampak vseeno mora bit, in je.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

kow ::

Utk je izjavil:

Na PC-ju mas kolikor hoces operacijskih sistemov, zato je tvoj argument napacen.

Sej v avtu jih imaš tudi lahko. Samo smiselno ni.


Za ljudi je absolutno smiselno. Za zmagovalne korporacije, ki podkupujejo politike pa res ni. Na PC zlahka namestis ali Ubuntu, ali Fedoro ali Windowse. Nobenega problema ni v praksi. Tudi aplikacije razviti in distribuirati je danes prakticno trivialno. Morda ne bodo na vseh enako kakovostne ipd., ampak zakaj bi morale biti?

bciciban_ ::

Utk je izjavil:


bciciban_ je izjavil:

Avto ne rabi OS-a.

IoT so smeti!

Seveda ga rabi. Lahko je offline, ampak vseeno mora bit, in je.



Ne rabi.
Samo nategnil so te, da ga potrebuje. To je vse.

Utk ::

kow je izjavil:

Utk je izjavil:

Na PC-ju mas kolikor hoces operacijskih sistemov, zato je tvoj argument napacen.

Sej v avtu jih imaš tudi lahko. Samo smiselno ni.


Za ljudi je absolutno smiselno. Za zmagovalne korporacije, ki podkupujejo politike pa res ni. Na PC zlahka namestis ali Ubuntu, ali Fedoro ali Windowse. Nobenega problema ni v praksi. Tudi aplikacije razviti in distribuirati je danes prakticno trivialno. Morda ne bodo na vseh enako kakovostne ipd., ampak zakaj bi morale biti?

Avto ni naprava za take hece. Si poskusil kdaj odnesti nov PC na reklamacijo, ker ti ni zagnalo neke igre zarad sw napake? Smejali se ti bi. V avtu pa ne bo tako smešno ko gumb za klimo ne bo zagrabil. Kdo bo to reševal? Servis ali sosedov mulc, ki ti je namestil OS? Ne gre to tako. Nek model ima en OS, ki ga je požegnal proizvajalec in pika. Da ne bo več kot par takih OS-ov sem mislil v smislu, da bojo proizvajalci izbirali med enim in drugim, ne pa vsak kupec avta posebej.

Ne rabi.
Samo nategnil so te, da ga potrebuje. To je vse.

V 21. stoletju ga pač rabi. Morda bojo obstajali še zmeraj neki osnovni modeli dacie brez radia, ampak jaz tega ne bom kupil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

bciciban_ ::

Za faking radio se ne rabi OS-a.

To bo cel cluster fuck čez 10+ let ko bo polno "računalnikov na kolesih" in morje exploitov zanje. Pa seveda nobenega supporta iz strani proizvajalcev, ki ti bodo kvečjemu svetovali da kupi novejši model.

Mato989 ::

Utk je izjavil:

kow je izjavil:

Utk je izjavil:

Na PC-ju mas kolikor hoces operacijskih sistemov, zato je tvoj argument napacen.

Sej v avtu jih imaš tudi lahko. Samo smiselno ni.


Za ljudi je absolutno smiselno. Za zmagovalne korporacije, ki podkupujejo politike pa res ni. Na PC zlahka namestis ali Ubuntu, ali Fedoro ali Windowse. Nobenega problema ni v praksi. Tudi aplikacije razviti in distribuirati je danes prakticno trivialno. Morda ne bodo na vseh enako kakovostne ipd., ampak zakaj bi morale biti?

Avto ni naprava za take hece. Si poskusil kdaj odnesti nov PC na reklamacijo, ker ti ni zagnalo neke igre zarad sw napake? Smejali se ti bi. V avtu pa ne bo tako smešno ko gumb za klimo ne bo zagrabil. Kdo bo to reševal? Servis ali sosedov mulc, ki ti je namestil OS? Ne gre to tako. Nek model ima en OS, ki ga je požegnal proizvajalec in pika. Da ne bo več kot par takih OS-ov sem mislil v smislu, da bojo proizvajalci izbirali med enim in drugim, ne pa vsak kupec avta posebej.

Ne rabi.
Samo nategnil so te, da ga potrebuje. To je vse.

V 21. stoletju ga pač rabi. Morda bojo obstajali še zmeraj neki osnovni modeli dacie brez radia, ampak jaz tega ne bom kupil.


Če ti radio ali klima brez OSa ne dela potem smo nekje tekom razvoja zašli v napačno smer... klime ipd. je vedno delovalo brez OSa...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

codeMonkey ::

Prevec gledate na telefone in racunalnike s temi OS-i. Sistemi za avtonomno voznjo ipd. so sistemski inzeniring in ne cisti softver.

J.McLane je izjavil:

Pri avtu bo podobno, "v imenu varnosti"


Ampak ne direktno. V imenu varnosti narascajo stroski in time to market, zato je normalno, da bodo s sodelovanjem kaksne stvari poenotili.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Če ti radio ali klima brez OSa ne dela potem smo nekje tekom razvoja zašli v napačno smer... klime ipd. je vedno delovalo brez OSa...

OS ni tam za okras ali za dodaten strošek, ampak ker to pomeni poenotenje in poenostavitev, s tem pocenitev. Recimo, pri novih avtih klimo vžgeš prek telefona. Boš za vsak model avta delal drugo aplikacijo, webservis, itd, ali bo to enotno? Če bo enotno, potem že rabiš nek OS v avtu, da ne boš vsake 3 leta delal za fejslift in za vsak malo drugačen avto z malo drugačno pametjo od klime delal vse na novo. In ko se bo izkazalo, da je nek sistem boljši od drugega, bojo tudi drugi rekli, da hočejo takega, in če bo ta boljši slučajno googlov, si bo težko vseh 20 proizvajalcev privoščilo stalno sledenje googlu, ampak bojo kupili njegov sistem in stvar (skoraj) rešena.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

codeMonkey ::

Gregor P je izjavil:

Razumem, da plačam za razvoj, torej nadgradnjo obstoječe opreme; ne sprejemam pa naročnin.


Ni pomembno ali ti sprejemas. Za napredek je to najboljsi poslovni model. Sprejel ali ne. Vsaj trenutno. Niti ne vidim zakaj bi bil kar tako proti. Dokler je konkurenca tako najvec privarcujes. BMW ni opustil svojih butastih idej kar tako, sam od sebe.

Zgodovina sprememb…

kow ::

Utk je izjavil:

Če ti radio ali klima brez OSa ne dela potem smo nekje tekom razvoja zašli v napačno smer... klime ipd. je vedno delovalo brez OSa...

OS ni tam za okras ali za dodaten strošek, ampak ker to pomeni poenotenje in poenostavitev, s tem pocenitev. Recimo, pri novih avtih klimo vžgeš prek telefona. Boš za vsak model avta delal drugo aplikacijo, webservis, itd, ali bo to enotno? Če bo enotno, potem že rabiš nek OS v avtu, da ne boš vsake 3 leta delal za fejslift in za vsak malo drugačen avto z malo drugačno pametjo od klime delal vse na novo. In ko se bo izkazalo, da je nek sistem boljši od drugega, bojo tudi drugi rekli, da hočejo takega, in če bo ta boljši slučajno googlov, si bo težko vseh 20 proizvajalcev privoščilo stalno sledenje googlu, ampak bojo kupili njegov sistem in stvar (skoraj) rešena.


Nekaj je upravljanje z avtomobilom, druga rec pa je app za spotify ali navigacijo. Priziganje klime je itak API klic. Aplikacijo ti lahko skuca random student v nekaj urah. Saj nimamo 100k razlicnih proizvajalcev avtomobilov.
Vemo zakaj gre v resnici. Za kontrolo nad uporabnikom in njegovo "monetizacijo".

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Utk ::

To da je to "samo" api klic v avto, enoten za različne modele, je že definicija operacijskega sistema.

druga rec pa je app za spotify ali navigacijo

Navigacija ni več "druga reč", ampak je postala bistven del upravljanja z avtom. Navigacija mora vedet kako veliko baterijo imaš, koliko je trenutno napolnjena, kako hitro se polne, kakšno imaš porabo, da bo znala izračunat ali boš prišel na cilj ali ne, in da se pravočasno vklopi preheating baterije, recimo 10 min prej ko prideš do polnilce. Poleg tega jo uporablja pametni cruise control, da pravočasno upočasni pred ovinki itd.
Tudi spotify ni samo radio, spotify mora znižat glasnost ko spregovori navigacija, ko začneš telefonirat mora it na pavzo, ko je nesreča in začne avto sam klicat SOS tudi, itd.
Kako boš to zlizal skupaj pri 100 različnih modelih brez nekega OS-a?

Če je nekdo navajen na 10 let staro dacio, lahko reče "tega ne rabim". Ko pa enkrat dobiš vpogled v kaj vse nekateri zmorejo, pa bi jaz reku raje "me want".

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

kow ::

Jaz bi raje cenejse avtomobile, ki dejansko resujejo zivljenja. Funkcionalnosti, ki si jih nastel pa pobijejo vec tisoc ljudi na leto, ker so zaradi njih avtomobili drazji -> ljudje se dlje vozijo v starih skatlah. Najvecja neumnost vseh casov je ravno SOS klic.

Glede API klica imas pa prav. To je na nek nacin definicija operacijskega sistema. Lahko pa bi pac naredili standard minimalnih klicev in to je to. Je pa res, da to v zacetku ni najbolj prakticno, ker je razvoj prehiter.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Utk ::

Imaš tudi avte brez tega. Pa v resnici čist osnovnih modelov preklemano malo prodajo.

kow ::

eCall was made mandatory in all new cars approved for manufacture within the European Union as of April 2018

codeMonkey ::

Svasta. Sem vedno mislil, da je glavni problem neprilagojena hitrost pa alko, ampak ocitno so stari avti krivi :)

Utk ::

Zarad ecalla se niso avti kaj dost podražili. Jaz sem mislil na ostale stvari, radarske tempomate, navigacije itd. No, tudi avtomatsko zaviranje do neke meje je zdaj obvezno, ampak to je samo dobro da je.

BlaY0 ::

codeMonkey je izjavil:

Gregor P je izjavil:

Razumem, da plačam za razvoj, torej nadgradnjo obstoječe opreme; ne sprejemam pa naročnin.


Ni pomembno ali ti sprejemas. Za napredek je to najboljsi poslovni model. Sprejel ali ne. Vsaj trenutno. Niti ne vidim zakaj bi bil kar tako proti. Dokler je konkurenca tako najvec privarcujes. BMW ni opustil svojih butastih idej kar tako, sam od sebe.

Prevažanje ljudi z avti se bo že srednjeročno precej redefiniralo. Folku bo v končni fazi postalo jasno, da je imeti svoj avto, ki je 94% nekje parkiran in čaka da ga bo vozil tistih 6% časa, nima smisla. Na trgu bodo prevladovali takšni in drugačni servisi, ki bodo vsi vezani na neke vrste time-based subscription. Jaz če trenutno ne bi imel avta, bi se že zdaj odločil za, car sharing, auto-abo, mesečno vozovnico JP in podobne servise, predvsem pa bi stremel k temu, da bi čim manj časa preživel v avtu kot voznik, ker v tem času pač ne moreš delat nič drugega kot vozit. Ampak to sem jaz, nekdo druga pa pač lahko uživa v vožnji in mu to predstavlja bistvo življenja.

kow ::

codeMonkey je izjavil:

Svasta. Sem vedno mislil, da je glavni problem neprilagojena hitrost pa alko, ampak ocitno so stari avti krivi :)


Kaj pa, ce folk pije, ker si vec ne more privosciti avtomobila? :))

codeMonkey ::

Potem je za varnost vseeno bolje, da si ga tak folk ne more vec privosciti :)

Utk je izjavil:

Imaš tudi avte brez tega. Pa v resnici čist osnovnih modelov preklemano malo prodajo.


To je cel point. Ce imas cel kup "pametnih" vozil na narocnino ter najem na eni strani, in na drugi "neumne" ter dostopne in varcne skatlice, kaj bi ljudje izbrali?

kow ::

Utk je izjavil:

Zarad ecalla se niso avti kaj dost podražili.


Mimogrede, to seveda ne drzi. Vsak dodaten feature OGROMNO (gre eksponentno) otezi vstop novemu proizvajalcu. In kot vidimo v real lajfu, cene avtom trenutno nizajo novi/mladi kitajski proizvajalci in Tesla.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

codeMonkey ::

kow je izjavil:

Utk je izjavil:

Zarad ecalla se niso avti kaj dost podražili.

In kot vidimo v real lajfu, cene avtom trenutno nizajo novi/mladi kitajski proizvajalci in Tesla.


Jaz tega ne vidim: https://slo-tech.com/forum/t670459/p801...

kow ::

codeMonkey je izjavil:

kow je izjavil:

Utk je izjavil:

Zarad ecalla se niso avti kaj dost podražili.

In kot vidimo v real lajfu, cene avtom trenutno nizajo novi/mladi kitajski proizvajalci in Tesla.


Jaz tega ne vidim: https://slo-tech.com/forum/t670459/p801...


Jaz pa vidim.

https://edition.cnn.com/2023/09/13/cars...

codeMonkey ::

kow je izjavil:

codeMonkey je izjavil:

kow je izjavil:

Utk je izjavil:

Zarad ecalla se niso avti kaj dost podražili.

In kot vidimo v real lajfu, cene avtom trenutno nizajo novi/mladi kitajski proizvajalci in Tesla.


Jaz tega ne vidim: https://slo-tech.com/forum/t670459/p801...


Jaz pa vidim.

https://edition.cnn.com/2023/09/13/cars...


Ja, ti vidis, da so relativno cenejsi, od nekih evropskih vozil. Zanemaril si pa da dejstvo, da so ze v startu v absolutnem smislu vse drazji.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

kow je izjavil:

Utk je izjavil:

Zarad ecalla se niso avti kaj dost podražili.


Mimogrede, to seveda ne drzi. Vsak dodaten feature OGROMNO (gre eksponentno) otezi vstop novemu proizvajalcu. In kot vidimo v real lajfu, cene avtom trenutno nizajo novi/mladi kitajski proizvajalci in Tesla.

Če kdaj, je najlažje zdaj vstopit. Ja, rabiš šitload denarja, ampak je možno, in kup denarja ne rabiš zarad ecalla. Celo Vietnamci so začeli prodajat svoj avto v ZDA. Sicer je bolj eno sranje, ampak v dveh generacijah bi morda lahko postal v redu.

kow ::

kow je izjavil:

eCall was made mandatory in all new cars approved for manufacture within the European Union as of April 2018


Sicer offtopic, ampak nekaj pa ne razumem. Zakaj pa niso tega raje implementirali kar v pametne telefone - ce ze ima smisel (sicer menim, da nima)? A se v praksi kdo vozi naokoli brez pametnega telefona?
A telefoni ne prezivijo, ce se zvrnes v jarek?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Utk ::

ecall ima svojo baterijo, svoj zvočnik, mikron, vse. Ko se je avto sesul v drevo, res nočeš bit odvisen od neke BT povezave.

kow ::

Pametni telefon ima tudi svojo baterijo, zvocnik, mikrofon, vse... ne vem o kaksni BT povezavi govoris?
««
1074 / 1280
»»