» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
1072 / 1276
»»

GupeM ::

BlaY0 je izjavil:

Nekaj si pomešal. Praktično noben EV-fil se ne slepi s tem. V bistvu se samo ICE-fili obremenjujejo s tem kako bi prikazali, da se EV-fili pretvarjajo.

Nič nisem pomešal, je pa tale komentar še en primer zavajanja. VSI, ampak res VSI!!! EV-fili poudarjajo, kako zelo zeleni so EV-ji. Razen, v takšnih komentarjih, kot je ta tvoj.

BlaY0 ::

GupeM je izjavil:

BlaY0 je izjavil:

Nekaj si pomešal. Praktično noben EV-fil se ne slepi s tem. V bistvu se samo ICE-fili obremenjujejo s tem kako bi prikazali, da se EV-fili pretvarjajo.

Nič nisem pomešal, je pa tale komentar še en primer zavajanja. VSI, ampak res VSI!!! EV-fili poudarjajo, kako zelo zeleni so EV-ji. Razen, v takšnih komentarjih, kot je ta tvoj.

A daš kakšen primer, ker zgleda jih imaš na lagerju, meni se pa ne da iskat?

Aja, pa dajva se osredotočit na tvojo izjavo: "Je pa veliko EV-filov pretvarja, da je proizvodnja električne energije povsem zelena.", da ne bo nesporazumov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

GupeM ::

Samo to temo preberi, pa boš zagotovo kaj našel. Tudi meni se ne da iskat, na lagerju jih pa nimam. Nekdo je celo trdil, da je vožnja z e-skiroji in e-kolesi bolj zelena od peš hoje. Sicer v neki drugi temi.

damirj79 ::

BlaY0 je izjavil:

sejalecx je izjavil:


- vsakodnevno priklapljanje in odklapjanje avta ter občasno polnjenje na javnih polnilnicah je hitrejše od polnjenja ICE (najbrž moraš biti nor, da v to verjameš)

Pripelješ se v službo, vštekaš kabel in greš delat. Ko nehaš delat, izštekaš kabel in se odpelješ domov. Avta tako ali tako 95% časa ne uporabljamo in samo stoji. V bistvu danes dnevno že telefon skoraj vsak uporablja več kot pa avto.


To je tako, malo za lase privlečeno. Vsak ne more polnit v službi, pa tudi tam kjer lahko kdo polni, je to lahko zato, ker pač polnita eden ali mogoče dva. Ko bi (bo) bilo takšnih 10 ali 20, ki bi hkrati polnili, potem tudi v službi polnjenje ne bo zastonj, ali pa bo enostavno nemogoče. Bodi vesel, dokler traja.

damirj79 ::

Pithlit je izjavil:

2dark je izjavil:

MrStein je izjavil:


5-5.5 porabe imajo moderni bencinarji, preverjeno.


7 -8 pa res.

Sej EV-ji majo pa kaj, 10kwh. In to tam kjer imajo bencinarji 10+. Če že obračamo cifre tko kot vsakomur trenutno paše.

Ampak ok. Dejmo nekak verjet da kurijo res 5l/100km. Pa dejmo rečt da ev kuri 17kwh/100km.

5l benza je mal več k 45kwh.

Se gremo zdej še naprej prerekat kdo kuri več?

100km v ev te pride stat... 2,5EUR
V bencincu... 7.5EUR oziroma 6,5EUR (v 'električnem kešu').

Pa so uporabljene cifre zelo v prid ICE.

P.S. Baje je liter benza za v avto celo 220kwh. Tko da, vsak lahko sam preračuna. Da rabi ice skurit 1100kwh zato da se za 100km premakne...


Tale računica mi ni najbolj jasna. No jasna je za ICE, ker bencin pač toliko stane, razen če tankaš na avtocesti, potem je lahko višja. Za EV je pa tako malo tricky računica. Verjetno je to računica za polnjenje doma na višji tarifi? Kolk te pa pride, če polniš na javnih polnilnicah?

Pithlit ::

GupeM je izjavil:

BlaY0 je izjavil:

Nekaj si pomešal. Praktično noben EV-fil se ne slepi s tem. V bistvu se samo ICE-fili obremenjujejo s tem kako bi prikazali, da se EV-fili pretvarjajo.

Nič nisem pomešal, je pa tale komentar še en primer zavajanja. VSI, ampak res VSI!!! EV-fili poudarjajo, kako zelo zeleni so EV-ji. Razen, v takšnih komentarjih, kot je ta tvoj.

Spet se lažeš. Večini je kristalno jasno od kje pride štrom, pa od kje pridejo baterije. Sam je treba bluzit ker drugače ne gre, kajne?
Life is as complicated as we make it...

GupeM ::

Večini, razen nekaterim EV-filom, ki pravijo, da je vožnja z e-skirojem bolj zelena od peš hoje. Pa sončne elektrarne so bolj zelene od tropskih gozdov, pa vetrne elektrarne so bolj zelene od množice fitoplanktona ...

MrStein ::

2dark je izjavil:

MrStein je izjavil:


5-5.5 porabe imajo moderni bencinarji, preverjeno.


7 -8 pa res.

Ja, 3 tonski SUV-i.

Normalni pa kot sem rekel. Saj se lahko na javno dostopnih bazah preveri, če že koga obhajajo dvomi.
Me že spominja na primer, ko so eni trdili , da trdi diski nimajo 200 MB/s prenosa, čeprav to lahko vsak preveri v minuti.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

BlaY0 ::

damirj79 je izjavil:


To je tako, malo za lase privlečeno. Vsak ne more polnit v službi, pa tudi tam kjer lahko kdo polni, je to lahko zato, ker pač polnita eden ali mogoče dva. Ko bi (bo) bilo takšnih 10 ali 20, ki bi hkrati polnili, potem tudi v službi polnjenje ne bo zastonj, ali pa bo enostavno nemogoče. Bodi vesel, dokler traja.

Ne vem zakaj dlakocepiš po moji repliki na takorekoč retorično trditev. Jasno da ima vsak 1000 in eno varianto zakaj mu nekaj ne ustreza. Kaj pa če bi probal pretresti vsaj 10 variant kako bi lahko trenutno stanje maksimalno izkoristil. Dokler ne uporabiš takšnega pristopa, ostaneš pač tam kjer si.

In ja, jasno ne bo zastonj (kdaj pa je še kaj bilo zastonj) ampak bo vse drugo dražje. V naslednjih 20 letih bo definitivno prišlo do bistvenega premika pri polnilni infrastrukturi in ne bo več samo dveh polnilnih mest v radiju parih kilometrov. Za primer... prva bencinska pumpa je bila postavljena leta 1905, druga pa šele dve leti za tem. Mislim da se dandanes kljub vsem pomislekom stvari premikajo bistveno hitreje.

BigWhale ::

GupeM je izjavil:

Nič nisem pomešal, je pa tale komentar še en primer zavajanja. VSI, ampak res VSI!!! EV-fili poudarjajo, kako zelo zeleni so EV-ji. Razen, v takšnih komentarjih, kot je ta tvoj.


Potem bos sigurno postregel s citati vseh, da bos dokazal svojo trditev?

Oziroma dajva zmanjsati scope, daj najprej za zacetek kak moj citat najdi. :)

GupeM je izjavil:

Se kdo pretvarja? Se pa veliko EV-filov pretvarja, da je proizvodnja električne energije povsem zelena. Pa proizvodnja baterij je tudi popolnoma neškodljiva. Pa njihova razgradnja in tako naprej ...
Pa če se prav spomnim se je v primeru diesel gate kar precej skakalo v luft. Precej več, kot se pri "zelenosti" EV-jev.


Nic od tega kar trdis ni res, mal si zmisljujes tkole levo-desno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

J.McLane ::

Čustveno razburjen človek, ki se boji, da mu bodo prepovedali dizla
Ista reakcija ko kdo reče, da pojemo preveč rdečega mesa
Ista reakcija je bila kadilska prepoved v zaprtih prosotrih

Cela drama, potem pa nobenega resnega pretresa zaradi tega
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

damirj79 ::

BlaY0 je izjavil:

damirj79 je izjavil:


To je tako, malo za lase privlečeno. Vsak ne more polnit v službi, pa tudi tam kjer lahko kdo polni, je to lahko zato, ker pač polnita eden ali mogoče dva. Ko bi (bo) bilo takšnih 10 ali 20, ki bi hkrati polnili, potem tudi v službi polnjenje ne bo zastonj, ali pa bo enostavno nemogoče. Bodi vesel, dokler traja.

Ne vem zakaj dlakocepiš po moji repliki na takorekoč retorično trditev. Jasno da ima vsak 1000 in eno varianto zakaj mu nekaj ne ustreza. Kaj pa če bi probal pretresti vsaj 10 variant kako bi lahko trenutno stanje maksimalno izkoristil. Dokler ne uporabiš takšnega pristopa, ostaneš pač tam kjer si.

In ja, jasno ne bo zastonj (kdaj pa je še kaj bilo zastonj) ampak bo vse drugo dražje. V naslednjih 20 letih bo definitivno prišlo do bistvenega premika pri polnilni infrastrukturi in ne bo več samo dveh polnilnih mest v radiju parih kilometrov. Za primer... prva bencinska pumpa je bila postavljena leta 1905, druga pa šele dve leti za tem. Mislim da se dandanes kljub vsem pomislekom stvari premikajo bistveno hitreje.


Nekateri dlakocepimo, ker nekateri preveč pavšalno poveste. Se pa sicer strinjam z vsem ostalim.

Gregor P ::

J.McLane je izjavil:

...
Ista reakcija je bila kadilska prepoved v zaprtih prosotrih

Cela drama, potem pa nobenega resnega pretresa zaradi tega
No, za nas nekadilce, je sedaj zoprno, ker več ne moreš sedeti zunaj, ker vsi kadijo :D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Pithlit ::

GupeM je izjavil:

Večini, razen nekaterim EV-filom, ki pravijo, da je vožnja z e-skirojem bolj zelena od peš hoje. Pa sončne elektrarne so bolj zelene od tropskih gozdov, pa vetrne elektrarne so bolj zelene od množice fitoplanktona ...

Aha iz "VSI, ampak res VSI!!!" si neverjetno hitro prešaltal na "nekateri". Bravo, lepo da vsaj enkrat stopiš tiste dva koraka nazaj pa mal rasmisliš (ne, ne zajebavam).

Mogoče se zdaj tudi zavedaš kolk hitro lahko nekdo stopi v drek, brez da bi to nameraval, kaj šele planiral.

Gregor P je izjavil:

J.McLane je izjavil:

...
Ista reakcija je bila kadilska prepoved v zaprtih prosotrih

Cela drama, potem pa nobenega resnega pretresa zaradi tega
No, za nas nekadilce, je sedaj zoprno, ker več ne moreš sedeti zunaj, ker vsi kadijo :D

Zakaj bi bil zunaj če si lahko notri?
Life is as complicated as we make it...

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: Pithlit ()

a_borlak ::

MrStein je izjavil:

2dark je izjavil:

MrStein je izjavil:


5-5.5 porabe imajo moderni bencinarji, preverjeno.


7 -8 pa res.

Ja, 3 tonski SUV-i.

Normalni pa kot sem rekel. Saj se lahko na javno dostopnih bazah preveri, če že koga obhajajo dvomi.
Me že spominja na primer, ko so eni trdili , da trdi diski nimajo 200 MB/s prenosa, čeprav to lahko vsak preveri v minuti.


Imam sicer čudno relacijo s spodobnim hribom vmes, tako da je vožnja po porabi bolj avtocestna kot relacijska, a so bile številke take:
Xsara Picasso 1.6 bencin - 6,5l/100km pri zelo nežni vožnji, na AC 7,5
C3 Picasso 1.6 HDI - 4,5l/100km pri zelo nežni vožnji na AC 5,5
e-Up 10kWh/100km pri zelo nežni vožnji, sicer okoli 11 na AC 17*
Leaf 12kWh/100km pri zelo nežni vožnji, sicer 14 na AC 16*

Skratka, iz mojih izkušenj in tudi voženj s službenimi vozili na AC pri vožnji po predpisih z bencinskimi vozili težko prideš pod 7l/100km porabe. Z dizelskimi se bolj kot ne vrtiš okoli 5,5, z EVji pa 18-25kWh/100km pri 130, pri 115 pa prideš na zgoraj omenjene številke. Pri Tesli preverjeno še manj, ker manj zračnega upora.

GupeM ::

Pithlit je izjavil:

GupeM je izjavil:

Večini, razen nekaterim EV-filom, ki pravijo, da je vožnja z e-skirojem bolj zelena od peš hoje. Pa sončne elektrarne so bolj zelene od tropskih gozdov, pa vetrne elektrarne so bolj zelene od množice fitoplanktona ...

Aha iz "VSI, ampak res VSI!!!" si neverjetno hitro prešaltal na "nekateri". Bravo, lepo da vsaj enkrat stopiš tiste dva koraka nazaj pa mal rasmisliš (ne, ne zajebavam).

Mogoče se zdaj tudi zavedaš kolk hitro lahko nekdo stopi v drek, brez da bi to nameraval, kaj šele planiral.


Spet slabo bereš. Še enkrat preberi, kaj sem napisal ko sem pisal o VSEH, ampak res VSEH, kaj sem napisal, ko sem pisal o večini in kaj sem napisal, ko sem pisal o nekaterih.

Utk ::

VSI, ampak res VSI!!! EV-fili poudarjajo, kako zelo zeleni so EV

To je laž. EV SO bolj zeleni od ice na nafto, to je pač dejstvo. Kolk se to povdarja je pa odvisno kolk zeleno fanatičen je nek dizelfahrer, ki začne težit s premogom, kobaltom in ne vem čim, čeprav je čist jasno stokrat dokazano, da je z vsem tem EV pač boljši - čeprav ni čist nedolžen.

BlaY0 ::

a_borlak je izjavil:


Skratka, iz mojih izkušenj in tudi voženj s službenimi vozili na AC pri vožnji po predpisih z bencinskimi vozili težko prideš pod 7l/100km porabe.

No, jaz z 8 let starim VW Touran 1.2 TSI na 750 km relaciji s 95% AC porabim med 6,1 in 6,3 l/100km. Povprečna hitrost je med 100 in 110 km/h maksimalna pa 130 km/h. Več se sploh ne splača, ker so odseki kjer to v bistvu lahko počneš prekratki, poraba bi bila bistveno večja, prihranek časa pa morda 15 minut, kar je dobre 3%. Treba je poudarit, da smo vedno štirje v avtu (dva odrasla + dva otroka) + poln keson prtljage in da ima Touran dokaj neugoden Cd napram modernim limuzinam.

Glede na opisano, omenjenih 5 do 5,5 l/100km za modernega bencinarja ni nič nenavadnega, že naši nedeljski izleti so skoraj v tem rangu.

Go-ahead ::

Utk je izjavil:

VSI, ampak res VSI!!! EV-fili poudarjajo, kako zelo zeleni so EV

To je laž. EV SO bolj zeleni od ice na nafto, to je pač dejstvo. Kolk se to povdarja je pa odvisno kolk zeleno fanatičen je nek dizelfahrer, ki začne težit s premogom, kobaltom in ne vem čim, čeprav je čist jasno stokrat dokazano, da je z vsem tem EV pač boljši - čeprav ni čist nedolžen.



EV postane bolj zelen šele po prevoženih 200 kkm.

Pithlit ::

GupeM je izjavil:

Pithlit je izjavil:

GupeM je izjavil:

Večini, razen nekaterim EV-filom, ki pravijo, da je vožnja z e-skirojem bolj zelena od peš hoje. Pa sončne elektrarne so bolj zelene od tropskih gozdov, pa vetrne elektrarne so bolj zelene od množice fitoplanktona ...

Aha iz "VSI, ampak res VSI!!!" si neverjetno hitro prešaltal na "nekateri". Bravo, lepo da vsaj enkrat stopiš tiste dva koraka nazaj pa mal rasmisliš (ne, ne zajebavam).

Mogoče se zdaj tudi zavedaš kolk hitro lahko nekdo stopi v drek, brez da bi to nameraval, kaj šele planiral.


Spet slabo bereš. Še enkrat preberi, kaj sem napisal ko sem pisal o VSEH, ampak res VSEH, kaj sem napisal, ko sem pisal o večini in kaj sem napisal, ko sem pisal o nekaterih.

Sej vem. Jaz vedno slabo berem. Ni variante da se kdo drug slabo izraža...

Je res tko težko priznat da si ga pobiksal?

Go-ahead je izjavil:

Utk je izjavil:

VSI, ampak res VSI!!! EV-fili poudarjajo, kako zelo zeleni so EV

To je laž. EV SO bolj zeleni od ice na nafto, to je pač dejstvo. Kolk se to povdarja je pa odvisno kolk zeleno fanatičen je nek dizelfahrer, ki začne težit s premogom, kobaltom in ne vem čim, čeprav je čist jasno stokrat dokazano, da je z vsem tem EV pač boljši - čeprav ni čist nedolžen.



EV postane bolj zelen šele po prevoženih 200 kkm.

Ja, in večine ljudi vse to zelenje ne gane prav dosti dokler se vozijo ceneje.
Life is as complicated as we make it...

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: Pithlit ()

BlaY0 ::

Go-ahead je izjavil:

Utk je izjavil:

VSI, ampak res VSI!!! EV-fili poudarjajo, kako zelo zeleni so EV

To je laž. EV SO bolj zeleni od ice na nafto, to je pač dejstvo. Kolk se to povdarja je pa odvisno kolk zeleno fanatičen je nek dizelfahrer, ki začne težit s premogom, kobaltom in ne vem čim, čeprav je čist jasno stokrat dokazano, da je z vsem tem EV pač boljši - čeprav ni čist nedolžen.


EV postane bolj zelen šele po prevoženih 200 kkm.

To drži samo, če v obzir ne vzameš vse infrastrukture in ostalega sranja, ki je bilo ustvarjeno v zadnjih 100 letih za potrebe prevažanja z ICE vozili.

Utk ::

Go-ahead je izjavil:

Utk je izjavil:

VSI, ampak res VSI!!! EV-fili poudarjajo, kako zelo zeleni so EV

To je laž. EV SO bolj zeleni od ice na nafto, to je pač dejstvo. Kolk se to povdarja je pa odvisno kolk zeleno fanatičen je nek dizelfahrer, ki začne težit s premogom, kobaltom in ne vem čim, čeprav je čist jasno stokrat dokazano, da je z vsem tem EV pač boljši - čeprav ni čist nedolžen.



EV postane bolj zelen šele po prevoženih 200 kkm.

Tu je veliko preveč spremenljivk, da bi lahko to reku kar počez. Odvisno od avta, ki ga nadomešča, odvisno od elektrike, ki ga poganja.

GupeM ::

Pithlit je izjavil:


Je res tko težko priznat da si ga pobiksal?

Saj sama dobro veš, da je. Te še nisem videl priznati.

BlaY0 ::

Utk je izjavil:

Go-ahead je izjavil:


EV postane bolj zelen šele po prevoženih 200 kkm.

Tu je veliko preveč spremenljivk, da bi lahko to reku kar počez. Odvisno od avta, ki ga nadomešča, odvisno od elektrike, ki ga poganja.

Itak. Pa splošno znano je, da je prvih 10 let itak vsak nov produkt precej manj zelen kot naslednjih 50. Procesi v proizvodnji in logistiki se s časom optimizirajo tudi in dandanes zlasti v tej smeri.

kow ::

Avto je "zelen" napram ICE po nekaj 10k kilometrov. Pa se to niste upostevali emisij vseh naftnih ploscadi, tankerjev ipd.

a_borlak ::

BlaY0 je izjavil:

a_borlak je izjavil:


Skratka, iz mojih izkušenj in tudi voženj s službenimi vozili na AC pri vožnji po predpisih z bencinskimi vozili težko prideš pod 7l/100km porabe.

No, jaz z 8 let starim VW Touran 1.2 TSI na 750 km relaciji s 95% AC porabim med 6,1 in 6,3 l/100km. Povprečna hitrost je med 100 in 110 km/h maksimalna pa 130 km/h. Več se sploh ne splača, ker so odseki kjer to v bistvu lahko počneš prekratki, poraba bi bila bistveno večja, prihranek časa pa morda 15 minut, kar je dobre 3%. Treba je poudarit, da smo vedno štirje v avtu (dva odrasla + dva otroka) + poln keson prtljage in da ima Touran dokaj neugoden Cd napram modernim limuzinam.

Glede na opisano, omenjenih 5 do 5,5 l/100km za modernega bencinarja ni nič nenavadnega, že naši nedeljski izleti so skoraj v tem rangu.


Če vozim C3 Picasso po AC med 100 in 110, bom tudi imel porabo pod 5, prav tako staro Xsaro Picasso okoli 6.5. Poraba hitro narašča s hitrostjo, fizika. EV pri 100-110, večina okoli 15-17kWh/100km, Tesla 3 13. Ali če preračunamo v bencin, okoli 1,1l/100km. Aptera, ko bo, če bo, bo še manj, okoli 10.

BlaY0 ::

Saj jaz ne vozim po AC med 100 in 110, toliko je samo povprečje na koncu kompletne poti (750 km) in kot sem omenil praktično sploh ni variante da se to povprečje dvigne čez 115. Drugače vozim po omejitvah in hkrati ne več kot 130 (sem probal tudi 150 in 160 pa ni bilo nobenega bistvenega efekta razen precej večje povprečne porabe). Vožnja večinoma po skrajnem desnem pasu na tempomatu, prehitevanje tovornjakov po srednjem, če je možno (in večinoma je) brez pospeševanj. Odsekov brez omejitev je kumulativno zelo malo, večinoma je omejitev 120 (še posebej od Minhna do AT meje, če je dež še manj), vmes so odseki z raznimi deli na cesti (100, 80 in tudi 60), potem kakšna nesreča ali več njih (stop and go tudi do 10 km v kosu ni nobena posebnost), tuneli (večinoma 100), Avstrija (ponoči Lärmschutz 110 in IG-L 100). Skratka realna vožnja (če ne drugega pa v AT perejo kak tunel ali se v njem kdo "zatakne" in je treba dol na regionalko). In to je to, v bistvu ne rabiš hudega avta, konjev, pospeškov, nevem kakšne kubature, nič od tega tukaj ne igra bistvene vloge in ti nikjer ne pride kaj posebej prav. Skratka res mora bit človek tu umetnik, da porabi 6,5+ l/100km bencina ali pa je bistvo njegove vožnje, da pač čim več pokuri.

2dark ::

Najboljši ste taki, ki zaradi varčevanja vozite 100 km/H in potem pametujete o porabi. Poraba na avtocesti se vedno gleda pri hitrosti 130 km/H. Po mestu pti 50 km/H, izven mesta pa pri 70 km/h.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

Sparkxl ::

Moj 1.2 tsi v limuzini pije pri 130 okrog 6l. Med 100 in 130 pa do 5.5.

Drugače pa kar se te zelenosti evjev tiče, že največji gnoj od MSM piše da je to kako galaksijo daleč od zelenega. Samo ev verski fanatiki še to trdite



https://www.dailymail.co.uk/sciencetech...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Sparkxl ()

Utk ::

Iz tvojga članka:

The Argonne National Laboratory in the U.S. estimates that an electric car in Norway -- where 96 per cent of electricity comes from renewable hydropower -- would need to be driven just 8,400 miles before 'breaking even'. But in the U.S., where 60 per cent of power generation is based on fossil fuels, the figure rises to 13,500 miles.

Se pravi, po 20 do 25,000 km je EV boljši. Tolk pa še večina električnih VWjev zmore.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Sparkxl ::

Boljši slabši,...koliko boljši slabši? Kako to sploh izmerit? nemogoče...debata lahko gre v neskončnost. Dejstvo pač je, da so evji daleč od zelenega in daleč od zero emissions, s čim nam glavo perejo. Emisije so samo prestavljene drugam. Kam, koliko,..., pa je večna debata brez zaključka

Zgodovina sprememb…

  • odbrisal: BigWhale ()

J.McLane ::

Maš problem z uravnoteženim količinam. Kao če ni 100% drugače ni razlike.

Saj folk tudi enostavno ne razume, da ti ni treba biti vegan, da poješ malo manj mesa od povprečnih 1,7 kg na teden, kot jih poje povprečen Slovenec.
Tako tudi ni nihče razumel zakaj bi pred 10 leti kupil hibrida za tisti 20% nižjo porabo.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

TESKAn ::

Važno je samo, da so bolj zeleni od ICEja. In emisije, tudi če za elektriko kurimo dizel v generatorju, kot prvo je potem 'poraba' EVja ekvivalentna ~5,5l dizla na 100km, drugo lahko uporabimo 'odpadno' toploto (ki gre v ICEju v zrak), in kot tretje je dosti lažje očistit izpuh enega ogromnega dizel generatorja kot tisočih ICEjev, na katerih lastniki veselo blindirajo EGR, odstranjujejo DPF, kolnejo nad AdBlue...

In ko se gremo jamr 'kje bomo dobili elektriko', če kuriš dizel v generatorju namesto v avtu imaš že plus (konstanten izkoristek ~40%), lahko ga pa skuriš v novih turbinah v toplarni in imaš elektriko za EVje, ogrevanje za 60k ljudi in paro za industrijo. Plus boljši nadzor nad izpusti in posledično čistejši zrak.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: TESKAn ()

Sparkxl ::

J.McLane je izjavil:

Maš problem z uravnoteženim količinam. Kao če ni 100% drugače ni razlike.



Edini problem ki ga imam jaz je propaganda, ki nam pere glavo, da bomo z evji rešili svet. Samo EU seveda, ker ostali se večinoma ne gredo te fanatične zelene religije

Utk ::

Sparkxl je izjavil:

J.McLane je izjavil:

Maš problem z uravnoteženim količinam. Kao če ni 100% drugače ni razlike.



Edini problem ki ga imam jaz je propaganda, ki nam pere glavo, da bomo z evji rešili svet. Samo EU seveda, ker ostali se večinoma ne gredo te fanatične zelene religije

Že velikokrat smo prosili za ta in podoben citat, pa nikoli nič od tega. Če bi bil jaz tu moderator, bi tebe in vse, ki to napišejo, bannal iz teme, dokler ne priskrbite citate za te neumnosti, za katere trdite, da jih nekdo drug trdi.

TESKAn ::

Edini problem ki ga imam jaz je propaganda, ki nam pere glavo, da bomo z evji rešili svet.

Sej ga ne bomo. EVji so samo način, kako obdržat standard in izboljšat okolje. Kot recimo prenehanje kurjenja premoga v stanovanjih za ogrevanje.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

Sparkxl ::

Utk je izjavil:

Sparkxl je izjavil:

J.McLane je izjavil:

Maš problem z uravnoteženim količinam. Kao če ni 100% drugače ni razlike.



Edini problem ki ga imam jaz je propaganda, ki nam pere glavo, da bomo z evji rešili svet. Samo EU seveda, ker ostali se večinoma ne gredo te fanatične zelene religije

Že velikokrat smo prosili za ta in podoben citat, pa nikoli nič od tega. Če bi bil jaz tu moderator, bi tebe in vse, ki to napišejo, bannal iz teme, dokler ne priskrbite citate za te neumnosti, za katere trdite, da jih nekdo drug trdi.


Veš zakaj ne lepim takih stvari? Ker predpostavljam, da to vsak vidi, ki ima vsaj malo stika z realnostjo. Sedaj mi je kapnilo da ev evangelisti v bistvu res nimate stika z realnostjo.

Zato sem si vzel 30 sekund časa, več se mi ne zdi vredno.

Torej v gugla sem vpisal "ev impact on enviroment"

in dobil v prvem linku to...Around the world, governments and automakers are promoting electric vehicles as a key technology to curb oil use and fight climate change.

Je pa iz od evangelistov odborenega, torej msm vira, the ny times

Ampak ja, vsakega ki se ne strinja z religijo se bi po tvoje tudi tukaj moralo banat. Ko en online troll to trdi, si samo misliš bogi bolnik. Problem je, da tako počasi funkcionira ves "free world"

J.McLane ::

Morda je pa problem je v tebi, ker znaznost enačiš z religijo in evangelisti.

Ali te zajebvava interpretacija znanosti?
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Pithlit ::

Sparkxl je izjavil:

Utk je izjavil:

Sparkxl je izjavil:

J.McLane je izjavil:

Maš problem z uravnoteženim količinam. Kao če ni 100% drugače ni razlike.



Edini problem ki ga imam jaz je propaganda, ki nam pere glavo, da bomo z evji rešili svet. Samo EU seveda, ker ostali se večinoma ne gredo te fanatične zelene religije

Že velikokrat smo prosili za ta in podoben citat, pa nikoli nič od tega. Če bi bil jaz tu moderator, bi tebe in vse, ki to napišejo, bannal iz teme, dokler ne priskrbite citate za te neumnosti, za katere trdite, da jih nekdo drug trdi.


Veš zakaj ne lepim takih stvari? Ker predpostavljam, da to vsak vidi, ki ima vsaj malo stika z realnostjo. Sedaj mi je kapnilo da ev evangelisti v bistvu res nimate stika z realnostjo.

Zato sem si vzel 30 sekund časa, več se mi ne zdi vredno.

Torej v gugla sem vpisal "ev impact on enviroment"

in dobil v prvem linku to...Around the world, governments and automakers are promoting electric vehicles as a key technology to curb oil use and fight climate change.

Je pa iz od evangelistov odborenega, torej msm vira, the ny times

Ampak ja, vsakega ki se ne strinja z religijo se bi po tvoje tudi tukaj moralo banat. Ko en online troll to trdi, si samo misliš bogi bolnik. Problem je, da tako počasi funkcionira ves "free world"

https://www.edmunds.com/electric-car/ar...

Da ne bomo samo pri 2 leti starem nyt članku.
Life is as complicated as we make it...

2dark ::

Sparkxl je izjavil:

Moj 1.2 tsi v limuzini pije pri 130 okrog 6l.



Si mislu napisat blizu 7.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

TESKAn ::

sodobni 'mlinčki' so čist lepo varčni pri enakomerni vožnji na AC, meni 1.4 turbo pije ~6,3 na štajerski AC pri 100/130 km/h (vožnja po omejitvi +(~0-20%)). Smo daleč od časov, ko je 2.0 110hp motor kuril ~11l/100km.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

J.McLane ::

Poraba je najbolj odvisna od same velikosti in oblike avta.

Ranger Raptor bencinar po WLTP pokuri 13,8 l/100 km, v realnosti je to potem 16+
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

2dark ::

TESKAn je izjavil:

sodobni 'mlinčki' so čist lepo varčni pri enakomerni vožnji na AC, meni 1.4 turbo pije ~6,3 na štajerski AC pri 100/130 km/h (vožnja po omejitvi +(~0-20%)).


130 je omejitev na avtocesti. Edino merilo je hitrost pri 130 km/h na ac-ju. Tukaj pa utihnete.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

Utk ::

Torej v gugla sem vpisal "ev impact on enviroment"

in dobil v prvem linku to...Around the world, governments and automakers are promoting electric vehicles as a key technology to curb oil use and fight climate change.

Pa ti veš kaj pomeni "curb"? Ne pomeni spravit na 0. Veš kaj pomeni "fight"? Ne pomeni že rešenega sveta. In kaj naj bi avtomobilski proizvajalci naredili drugega kot čim čistejše avte? Oni pač niso proizvajalci elektrike, niso kontejnerski prevozniki. Pa drugič preberi še kaj drugega kot naslov.

Še zmeraj ni linka, ki bi trdil to kar trdiš ti. Da vsi, ki nameravajo kupit EV, verjamejo, da bojo s rešili svet, rešili lakoto v Afriki in vojno v Ukrajini.

TESKAn ::

Ranger Raptor bencinar po WLTP pokuri 13,8 l/100 km, v realnosti je to potem 16+

Največ in najhitreje bi za okolje naredili če bi te krave prepovedali za 'navadne' ljudi (recimo zahtevali vozniško za kamijon).

130 je omejitev na avtocesti. Edino merilo je hitrost pri 130 km/h na ac-ju. Tukaj pa utihnete.

Sem napisal štajerska AC, ker ima en lep dolg odsek z omejitvijo 100km/h. In tudi če grem 130km/h, je poraba precej pod 7l/100km.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

2dark ::

Atomobilski sejem 2023 v Munchnu.. 40% je Kitajskih proizvajalcev. Kitajci kažejo avte za proizvodnjo, nemci pa prototipe, ki bodo nekoč,nekje.




TESKAn je izjavil:


Sem napisal štajerska AC, ker ima en lep dolg odsek z omejitvijo 100km/h. In tudi če grem 130km/h, je poraba precej pod 7l/100km.


Če imaš pri 100 km/h porabo 6.3 , potem nimaš enak porabe pri 130 km/H. Se bo treba kdaj peljat 130 km/H . Pa ne samo 5 km.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 2dark ()

Gregor P ::

Ko smo že pri zeleni debati ...

Če pogledamo, kako se energetski prehod financira, lahko rečemo, da so nekateri ljudje še bolj izpostavljeni. V Nemčiji so uporabniki do lanskega poletja s položnicami za energijo plačevali odstotek za obnovljive vire. A če imate že tako težave s plačili računov za energijo, zraven pa morate plačevati še za energetski prehod, čeprav od njega nimate nobenih koristi, ker ste npr. najemnik in na streho ne morete namestiti sončne elektrarne, ste iz energetskega prehoda izključeni. To ni pošteno, hkrati pa obstaja tveganje za vzpostavitev novih neenakosti.
...
Žal se komunikacija z lokalnim prebivalstvom običajno začne šele po konfliktu. Z javnimi posveti, a preden je dokončno odločeno, kje bodo nameščene vetrne elektrarne, z možnostjo solastništva, z odprtim odločevalskim procesom itd. bi bilo vse skupaj veliko bolj smiselno in učinkovito, kot, preprosto rečeno, z vsiljevanjem.
...
Absolutno. Kdo si lahko privošči Teslo? Kdo si lahko privošči najbolj osnoven električni avtomobil, kljub subvencijam? Recimo, da električen avtomobil stane 30.000 evrov, državna subvencija pa znaša okoli 7000 evrov. Kdo si lahko to privošči? Zagotovo ne ljudje, ki že zdaj težko plačujejo položnice.
...
Vedno znova so izločeni isti ljudje. Ali torej govorimo o pravičnem energetskem prehodu? Pogosto ljudem z nizkimi dohodki pridigamo, da morajo zmanjšati porabo energije. Ampak saj to že počnejo! S porabo energije varčujejo, ker nimajo izbire, hkrati pa niso prepoznani kot tisti, ki kaj prispevajo k energetskemu prehodu. Medtem ko so premožnejši deležni občudovanja, ko se odpovejo uporabi jacuzzija.
...
Ker ljudem z nizkimi dohodki, ki varčujejo z energijo, ne priznamo njihovega doprinosa, spodbujamo tudi vtis, da je energetski prehod nekaj, s čimer se lahko ukvarjajo le elite. Ljudje se tako sami izločajo iz procesa, ker niso prepoznani ali nagovorjeni kot enakovreden člen tega procesa. Po mojem mnenju je to zelo krivično in evropski narativ pravičnega prehoda, kot ga trenutno poznamo, tega problema ne rešuje.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

BigWhale ::

Sparkxl je izjavil:

Boljši slabši,...koliko boljši slabši? Kako to sploh izmerit? nemogoče...debata lahko gre v neskončnost. Dejstvo pač je, da so evji daleč od zelenega in daleč od zero emissions, s čim nam glavo perejo. Emisije so samo prestavljene drugam. Kam, koliko,..., pa je večna debata brez zaključka


EV ima zero emisions on the tailpipe. To je za voznjo v mestih precej pomembna zadeva. Cim emisije skoncentriras jih lazje meris, nadzorujes, in saniras.

Kurjenje nafte za elektriko bo vedno bolj ucinkovito kot kurjenje nafte v avtomobilih in iz tega vidika je bolje, da vso nafto skurimo za elektriko kot pa da jo kurimo v avtomobilih. Prihranimo pri samem kurjenju nafte, zraven pa prihranimo se pri transportu in distribuciji, ker nafte ni treba vozit v _vsako_ vukojebino ampak samo v tiste kjer so elektrarne.

Meni je pri vsej tej gonji okrog zelenosti najbolj zanimivo predvsem to, da zadnjih 150 let to ni bilo pomembno, zdaj so pa vsi naftarji blazno zaskrbljeni za okolje. Ampak samo takrat, ko gre za elektricna vozila. Ko bi bilo pa treba pogledati vplih vrtanja nafte na okolje, pa se na stvari kar hitro pozabi.

J.McLane ::

Gregor P je izjavil:

Ko smo že pri zeleni debati ...

Če pogledamo, kako se energetski prehod financira, lahko rečemo, da so nekateri ljudje še bolj izpostavljeni. V Nemčiji so uporabniki do lanskega poletja s položnicami za energijo plačevali odstotek za obnovljive vire. A če imate že tako težave s plačili računov za energijo, zraven pa morate plačevati še za energetski prehod, čeprav od njega nimate nobenih koristi, ker ste npr. najemnik in na streho ne morete namestiti sončne elektrarne, ste iz energetskega prehoda izključeni. To ni pošteno, hkrati pa obstaja tveganje za vzpostavitev novih neenakosti.
...
Žal se komunikacija z lokalnim prebivalstvom običajno začne šele po konfliktu. Z javnimi posveti, a preden je dokončno odločeno, kje bodo nameščene vetrne elektrarne, z možnostjo solastništva, z odprtim odločevalskim procesom itd. bi bilo vse skupaj veliko bolj smiselno in učinkovito, kot, preprosto rečeno, z vsiljevanjem.
...
Absolutno. Kdo si lahko privošči Teslo? Kdo si lahko privošči najbolj osnoven električni avtomobil, kljub subvencijam? Recimo, da električen avtomobil stane 30.000 evrov, državna subvencija pa znaša okoli 7000 evrov. Kdo si lahko to privošči? Zagotovo ne ljudje, ki že zdaj težko plačujejo položnice.
...
Vedno znova so izločeni isti ljudje. Ali torej govorimo o pravičnem energetskem prehodu? Pogosto ljudem z nizkimi dohodki pridigamo, da morajo zmanjšati porabo energije. Ampak saj to že počnejo! S porabo energije varčujejo, ker nimajo izbire, hkrati pa niso prepoznani kot tisti, ki kaj prispevajo k energetskemu prehodu. Medtem ko so premožnejši deležni občudovanja, ko se odpovejo uporabi jacuzzija.
...
Ker ljudem z nizkimi dohodki, ki varčujejo z energijo, ne priznamo njihovega doprinosa, spodbujamo tudi vtis, da je energetski prehod nekaj, s čimer se lahko ukvarjajo le elite. Ljudje se tako sami izločajo iz procesa, ker niso prepoznani ali nagovorjeni kot enakovreden člen tega procesa. Po mojem mnenju je to zelo krivično in evropski narativ pravičnega prehoda, kot ga trenutno poznamo, tega problema ne rešuje.


"Reveži" pridejo z zamikom, ko bodo namesto rablejnih dizlov začeli kupovati rabljene Tesle, točno tiste za katere se danes nekateri spodtikajo, da nebi smeli imeti subvencije in da so samo za prviligirance.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

Gregor P ::

Da, kr povej ti to tej strokovnjakinji, kaj si pa ona sploh misli:P
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
««
1072 / 1276
»»