» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
1059 / 1167
»»

Mato989 ::

kow je izjavil:

Mato989 je izjavil:


Vprašaj kak so polnili oni ko so brez elektrike te dni ;)


Zakaj pa so rabili avto? A niso odrezani od sveta? Mehanizacija, pa itak ni elektricna.


Pol ga tudi on ni rabil ko je na petrolu hotel tankat... saj nisi nikamor mogel.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

kow ::

Odvisno kje zivi. Ampak zasuta cesta se ne pomeni avtomaticno, da ni elektrike. Povsem mozno je, da zaposleni niso uspeli priti na delo ipd.
V resnici je v splosnem elektricna dobava zelo zanesljiva, poleg tega lahko z generatorjem vedno kuris fosilna goriva in jo proizvajas.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

DamijanD ::

Sparkxl je izjavil:

Zakaj pa nisi šel 500m naprej do naslednje pumpe?

Saj sem samo do nje je bilo enih 50x po 500m :)

ales85 ::

DamijanD je izjavil:

Sparkxl je izjavil:

Zakaj pa nisi šel 500m naprej do naslednje pumpe?

Saj sem samo do nje je bilo enih 50x po 500m :)

Zdaj me pa že firbec matra kje je to bilo, da je bila oddaljena 25 km.

Mato989 ::

kow je izjavil:

Odvisno kje zivi. Ampak zasuta cesta se ne pomeni avtomaticno, da ni elektrike. Povsem mozno je, da zaposleni niso uspeli priti na delo ipd.
V resnici je v splosnem elektricna dobava zelo zanesljiva, poleg tega lahko z generatorjem vedno kuris fosilna goriva in jo proizvajas.


In hkrati lahko ni elektrike pa je cesta normalno prevozna >:D
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Gregor P ::

ales85 je izjavil:

DamijanD je izjavil:

Sparkxl je izjavil:

Zakaj pa nisi šel 500m naprej do naslednje pumpe?

Saj sem samo do nje je bilo enih 50x po 500m :)

Zdaj me pa že firbec matra kje je to bilo, da je bila oddaljena 25 km.

… in pa kakšen avto maš to, da naredi samo 25 km z rezervo?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

jernejl ::

Mato989 je izjavil:

Vprašaj kak so polnili oni ko so brez elektrike te dni ;)
Lahko jim je EV prišel tudi prav, ker so ga lahko uporabili kot vir električne energije.

BigWhale ::

A vam je treba narisati en pictogram, kako prepoznati poste dezurnega trola, da mu ne boste odgovarjali? Ne glede na pogon vasega avtomobila.

MrStein ::

A ne gre blokirati teme za novo kreirane profile, ki nikjer drugje ne pišejo?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

LeQuack ::

Treba je sprejeti dejstvo, da avtomobili ne bodo nikoli več affordable, tako kot stanovanja. Pač postali bodo luksuz, imamo pa še avtobus, vlake, kolo, itd.
Quack !

Pithlit ::

LeQuack je izjavil:

imamo pa še avtobus, vlake, kolo, itd.

Joke stoletja?
Life is as complicated as we make it...

a_borlak ::

Nope, dolgoročna resnica.

Pithlit ::

a_borlak je izjavil:

Nope, dolgoročna resnica.

Aha, kdaj točno bo postala dejstvo? Ker to trenutno za večino ljudi ni ravno alternativa.
Life is as complicated as we make it...

Horas ::

BigWhale je izjavil:

Gregor P je izjavil:

Res ne vem, kaj si ti počel, da si bil ves čas na pumpah. Nam pa lahko razložiš?:)


V stirih letih sem tankal vsaj enkrat na mesec, vcasih dvakrat, ce recemo, da sem tankal 1.4x na mesec, je to zaokrozeno 17x letno na pumpi. Vcasih sem cakal v vrsti za tankanje, vcasih sem bil na vrsti takoj, vcasih sem na pumpi ocistil se sipe in tako naprej, ampak cez palec, recimo v povprecju 7 minut na pumpi. To je 119 minut letno. Ko sem zamenjal avto dolgih poti nisem imel, na javnihi polnilnicah sem stal mogoce enkrat na pol leta.

Tako prideva do dveh stevilk: 119 minut in 40 minut. Ce bi vsakic tankal samo tri minute, bi se vedno z bencinarjem porabil vec casa na crpalkah.

A ti je treba narisat?


lol, a si eden tistih ki ima vratca za tankat na eni strani, pa čaka v tej vrsti, v drugo pa ne bi šel ker mu ni za vlečt cevi?? :))

BigWhale je izjavil:

Gregor P je izjavil:

Ok. Ampak še vedno ti je vzelo čas priprave na polnjenje in samo polnjenje doma - koliko čez palec, vsaj 2 minuti (naprej iti po kabel, vtakniti kabel, iztakniti kabel, pospraviti kabel


A ti resno zdaj primerjas cakanje na pumpi in voznjo do pumpe z vtikanjem kabla? :> Kabla, ki ga jaz sicer ne rabim it nikamor iskat, ker ga imam ze stiri leta prakticno pri avtu. In ta proces traja 30 sekund, ce zraven se polne mercator vrecke vlacim iz avta.

Gregor P je izjavil:

in pa seveda čakanje; nisi mogel kar takoj naprej, če je baterija prazna (omejitev).


Doma nisem niti enkrat cakal, da se avto napolni. V stirih letih se mi ni zgodilo niti enkrat, da bi moral doma cakat, da bo avto poln.


seveda da si! samo da si pa pač nekaj drugega počel medtem.
8700k+z390, 32gb 3600mhz, 1080ti, 700w gold, 512gb+2x250gb m.2 nvme + 2tb hdd

8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Horas ()

BigWhale ::

Horas je izjavil:


lol, a si eden tistih ki ima vratca za tankat na eni strani, pa čaka v tej vrsti, v drugo pa ne bi šel ker mu ni za vlečt cevi?? :))


Ne, samo mal bolj realno znam ocenit cas, ki ga porabis na pumpi. Ce ne rabis nic cakat, potem za uvoz in izvoz iz pumpe porabis vsaj pol minute, da se zbases ven iz avta in natankas rabis dve minuti in ce gres takoj na blagajno in ni nikogar pred tabo in placas s kartico ti gresta se dve minuti. Tako si hitro na petih minutah v idealnem scenariju, v realnosti je pa to se vec, ker se dogaja, da moras cakat v vrsti, da stojita dva ali pa trije pred tabo na blagajni, da pumpe nimas direktno na tvoji poti, in ce tankas na avtocesti, ti ze sam uvoz in izvoz vzameta vec casa, ker so pocivalisca velika in je velikokrat guzva.

Ampak, na koncu dneva so taksne primerjave butaste, ze to da moras iti na pumpo ti hitro postane odvec, ko se navadis polniti doma.

Horas je izjavil:

Doma nisem niti enkrat cakal, da se avto napolni. V stirih letih se mi ni zgodilo niti enkrat, da bi moral doma cakat, da bo avto poln.

seveda da si! samo da si pa pač nekaj drugega počel medtem.


Zdaj si podal text-book definicijo ne-cakanja. :> Ce lahko vmes pocnes stvari, ki bi jih sicer pocel, potem to ni cakanje. Jaz med polnjenjem avtomobila delam redno delo v sluzbi, ali pa spim, recimo.

b3D_950 ::

China dominates entire battery supply chain.

92% of batteries in the world CANNOT be made without Chinese components.
Some stats for China's supremacy:

?Refining 67% of Lithium
?Refining 63% of Nickel & 73% of cobalt
?Refining 95% of Manganese
?Manufacturing 77% of cathodes and 92% of anode


https://twitter.com/Kanthan2030/status/...
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

Gregor P ::

Slovenci očitno menijo, da EV niso prav stvar, vsaj tako Finance:

Raziskava: Slovenci vse manj naklonjeni nakupu električnega avta
Delež posameznikov, ki bi se odločili za nakup električnega avtomobila, še posebno do konca leta, je močno upadel, narašča zanimanje za hibride, pa tudi bencinsko in dizelsko gnane avtomobile


Nekaj izvlečkov:
To prikazujejo tudi podatki v raziskavi svetovalnega podjetja AutoBrief, raziskavo zanje pa so pripravili pri ljubljanskem statističnem podjetju Valicon. Rezultati raziskave kažejo, daje v drugem letošnjem četrtletju zanimanje za nakup avta v bližnji prihodnosti nekoliko upadlo. Medtem ko je v prvem letošnjem četrtletju 65 odstotkov ali slabi dve tretjini vseh vprašanih dejalo, da so v postopku nakupa oziroma zamenjave avtomobila, je bilo v drugem četrtletju takih le še 57 odstotkov. Ob tem je najbolj upadel delež tistih, ki se zanimajo za zamenjavo avtomobila v prihodnjih šestih mesecih.
...
V drugem četrtletju letos je bilo namreč med potencialnimi kupci zaznati močan upad zanimanja za električne avtomobile. Po prvem četrtletju bi se za takšen avtomobil odločila petina vseh vprašanih, v drugem četrtletju pa le še 12 odstotkov voznikov. ... Na drugi strani pa narašča zanimanje za klasične oziroma priključne hibride. To bi bila namreč najboljša izbira za tretjino vseh vprašanih. Hkrati narašča tudi zanimanje za dizelsko oziroma bencinsko gnane motorje. Prvi bi bili potencialna možnost za 41, drugi pa za 59 odstotkov voznikov, kar je pet oziroma dva odstotka več kot v prvem četrtletju. Zanimivo je, da gre za največja deleža po zadnjem četrtletju 2021, ko so pri AutoBriefu začeli opravljati tovrstne raziskave. Nekoliko drugačna oziroma še precej manj električnim avtomobilom naklonjena je slika med vozniki, ki bodo avtomobil kupovali do konca leta.
...
Takšni rezultati so nekoliko nepričakovani glede na poteze slovenske politike in Eko sklada, ki je konec junija občutno dvignil višino subvencij za nakup električnih avtomobilov.
...
Da naj bi Slovenci, kot napovedujejo pri AutoBriefu, pogledovali predvsem po avtomobilih v cenovnem razredu od 10 tisoč do 30 tisoč evrov, dokazuje tudi raziskava.


Pred kratkim so sicer objavili tudi še članek Teslo znova kritizirajo zaradi zmogljivosti baterij, odpovedujejo dogovorjene servise
Podjetje Tesla se je v zadnjih letih večkrat znašlo na sodišču zaradi (pre)velikih odstopanj med teoretičnim in dejanskim dosegom. A težava očitno še vedno ostaja in zdi se, da je (še) ne želijo odpraviti.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Utk ::

V rangu 40-55 jurjev je objektivno gledano tesla 3/Y (odvisno kar hočeš) realno best buy, ne glede na pogon. In to se tudi vidi pri prodajnih številkah. Nobenga razloga ni, da ne bi bilo enako tudi pri dražjih s kakšnim drugim modelom, ki ga pač mora nekdo naredit. In ni niti več veliko razlogov, da ne bi bilo enako tudi v rangu 25-35 jurjev, če bi VW, Renault in ostali naredili domačo nalogo. Id3 načeloma ni slab, samo 10-15 jurjev predrag glede na teslo. Če bi ga realno ocenili in naredili dovolj kosov, bi bilo to to, ta tema bi se lahko zaključila, ker golfa ne bi kupil več nihče. No, sej ga že itak ne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Mato989 ::

EVju manjka samo doseg... Realno bi morali EVji za dobrih 20k imeti dosega vseeno realnega preko 250km (torej bi moral bit dekleriran blizu 400km...

Potem bi bilo smiselno za večino povprečnežev...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Gregor P ::

Doseg ... in pa manko fizičnih gumbov ... pri telefonih jih še danes pogrešam, ampak ste se ostali odločili, da jih pač ne rabim oz. da je to "prava stvar":D

P.S.: in česar pa res ne potrebujem, je ogromen zaslon v avtu; vsaj ne dokler se nekega dne res ne bodo sami vozili naokoli.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

J.McLane ::

Realno 250 km narediš s 50 kWh baterijo, nekaj imaš od PSA na izbiro za okrog 30k € (po subvenciji). To je situacija danes.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Utk ::

Realno bi morali EVji za dobrih 20k imeti dosega vseeno realnega preko 250km (torej bi moral bit dekleriran blizu 400km...

MG4 stane 26 jurjev in naredi 250 km zlahka. Citroen C4 tudi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Mato989 ::

Dejansko bi bilo dobro da bi se naredil pogoj da mora EV avto imeti REALEN doseg 250km ne glede na vremenske razmere (razen če odstopajo od običajnih za več kot 25%)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Gregor P ::

Utk je izjavil:

Realno bi morali EVji za dobrih 20k imeti dosega vseeno realnega preko 250km (torej bi moral bit dekleriran blizu 400km...

MG4 stane 26 jurjev in naredi 250 km zlahka. Citroen C4 tudi.

Bi ju ti kupil in zakaj ne?>:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

BigWhale ::

Mato989 je izjavil:

EVju manjka samo doseg... Realno bi morali EVji za dobrih 20k imeti dosega vseeno realnega preko 250km (torej bi moral bit dekleriran blizu 400km...


Realnega? Mislis reci, skoraj worst case scenario dosega?

Ker realno jaz z Leafom nardim 300km po mestu, pozimi pri -10C na AC pa 160km. Po mestu ima prakticno vsak EV z vsaj 40kWh baterijo dosega okrog 250km.

Utk ::

Gregor P je izjavil:

Utk je izjavil:

Realno bi morali EVji za dobrih 20k imeti dosega vseeno realnega preko 250km (torej bi moral bit dekleriran blizu 400km...

MG4 stane 26 jurjev in naredi 250 km zlahka. Citroen C4 tudi.

Bi ju ti kupil in zakaj ne?>:D

Ker sem kupil rabljenega leafa za pol manj, s pol manj dosega, in s temi 100 km več dosega ne bi naredil letno zarad tega niti 2000 km več na elektriko. Torej se mi ne splača doplačevat 13 jurjev za 100-150 km več dosega. Ko bo leaf fuč pa nimam problema s tem. Takoj grem iskat nekaj takega.

Mato989 ::

BigWhale je izjavil:

Mato989 je izjavil:

EVju manjka samo doseg... Realno bi morali EVji za dobrih 20k imeti dosega vseeno realnega preko 250km (torej bi moral bit dekleriran blizu 400km...


Realnega? Mislis reci, skoraj worst case scenario dosega?

Ker realno jaz z Leafom nardim 300km po mestu, pozimi pri -10C na AC pa 160km. Po mestu ima prakticno vsak EV z vsaj 40kWh baterijo dosega okrog 250km.


Ja realno = worst case ali pa 2nd worst case ker worst case je nepredvidljiv (lahko je teden dni -20 recimo) Ampak vsak teden v letu mora imet avto takšen doseg ne glede na vožnjo (če je v mejah max 130km/h) to mislim s tem "realnim" dosegom.

Če je 1x 300km, potem pa 160km čez 2 meseca je to pač nesprejemljivo ker variira za 50% in to je pri taki mali bateriji je preveč.

Utk je izjavil:

Realno bi morali EVji za dobrih 20k imeti dosega vseeno realnega preko 250km (torej bi moral bit dekleriran blizu 400km...

MG4 stane 26 jurjev in naredi 250 km zlahka. Citroen C4 tudi.


Tale MG4 ima še manjši prtljažnik kot KIA Ceed... sicer ni slab ampak no ja... Oni C4 je pa nikakšn...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

Utk ::

V resnici ljudje debelo precenujejo potrebo po dosegu. Za "drugi" avto je 150-200 km preko glave dovolj, se pravi nekaj s 30-35 kwh baterijo. In tak avto v obliki cliota bi že danes lahko stal pod 20 jurjev. Ampak potem se bi našli matoti, ki ga bi skurcali do amena. Kot je rekel en šef iz renoja, ko so razvijali dacio spring, so dali not 23 ali 27, sej ne vem, kwh baterijo, ampak če bi takrat vedeli kako se bo ta avto v resnici uporabljal, za max 60 km dnevno, bi dali not 15 kwh, preko glave dovolj, avto bi bil pa še debelo cenejši.

Za "prvi" avto pa tudi ni treba pretiravat. 60-70 kwh nekje je dovolj, mora pa imet hlajenje, gretje, toplotno črpalko, hitro polnjenje in nizko porabo.

BigWhale ::

Mato989 je izjavil:

Dejansko bi bilo dobro da bi se naredil pogoj da mora EV avto imeti REALEN doseg 250km ne glede na vremenske razmere (razen če odstopajo od običajnih za več kot 25%)


Ne, to je noro, ker opletas z nekimi butastimi besednimi zvezami. Kaj so obicajni vremenski pogoji? Pri nas se temperatura giblje od -15C do +38C. Nobena od teh temperatur ni obicajna in ze -10C pozimi se smatra kot zelo hladno. V Ljubljani, recimo. Na Kredarci je 10C lahko ze kr vroce.

Deklariran bi moral biti doseg pri dokaj slabih pogojih: AC pri 130km/h in -10C in pa doseg, ki je mozen v bolj ugodnih pogojih.

Gregor P ::

Utk je izjavil:

... Kot je rekel en šef iz renoja, ko so razvijali dacio spring, so dali not 23 ali 27, sej ne vem, kwh baterijo, ampak če bi takrat vedeli kako se bo ta avto v resnici uporabljal, za max 60 km dnevno, bi dali not 15 kwh, preko glave dovolj, avto bi bil pa še debelo cenejši.

Dacia Spring je "pohabljen" avto z daleč previsoko ceno, ker ni za nikamor - prevelik za po mestu in s premajhno hitrostjo in dosegom za kamorkoli drugam. To ne bi smelo stati več kot 12.000 evrov.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Kawhi ::

Utk je izjavil:

V rangu 40-55 jurjev je objektivno gledano tesla 3/Y (odvisno kar hočeš) realno best buy, ne glede na pogon. In to se tudi vidi pri prodajnih številkah. Nobenga razloga ni, da ne bi bilo enako tudi pri dražjih s kakšnim drugim modelom, ki ga pač mora nekdo naredit. In ni niti več veliko razlogov, da ne bi bilo enako tudi v rangu 25-35 jurjev, če bi VW, Renault in ostali naredili domačo nalogo. Id3 načeloma ni slab, samo 10-15 jurjev predrag glede na teslo. Če bi ga realno ocenili in naredili dovolj kosov, bi bilo to to, ta tema bi se lahko zaključila, ker golfa ne bi kupil več nihče. No, sej ga že itak ne.


Ja itak golfa noben ne kupi, samo 88K v evropi v pri polovici leta ;). Povišanega golfa T-rock pa tudi noben ne kupi, samo 112K v evropi v prvi polovici leta. Sicer bo pa VW tako ali tako že letos bankrotiral:

https://www.volkswagen-newsroom.com/en/...

Utk ::

Kawhi je izjavil:


Ja itak golfa noben ne kupi, samo 88K v evropi v pri polovici leta ;). Povišanega golfa T-rock pa tudi noben ne kupi, samo 112K v evropi v prvi polovici leta. Sicer bo pa VW tako ali tako že letos bankrotiral:

https://www.volkswagen-newsroom.com/en/...

Ja, 88k je res "samo".

Dacia Spring je "pohabljen" avto z daleč previsoko ceno, ker ni za nikamor - prevelik za po mestu in s premajhno hitrostjo in dosegom za kamorkoli drugam. To ne bi smelo stati več kot 12.000 evrov.

Vidim, da si res poznavalec. Komot mi pokažeš kater drug "avto" za 12k, pa da primerjamo s springom po velikosti, stroških, hitrosti in uporabnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Kawhi ::

Seveda UTK, samo :), je še zmeraj najbolje prodajan HB srednje velikosti v Evropi, če dodaš pa T-rocka, ki je golf v drugi preobleki pa sploh najbolje prodajan. Pa še zgornji link z rezultati poglej kako slabo gre VW.

J.McLane ::

Gregor P je izjavil:

Utk je izjavil:

... Kot je rekel en šef iz renoja, ko so razvijali dacio spring, so dali not 23 ali 27, sej ne vem, kwh baterijo, ampak če bi takrat vedeli kako se bo ta avto v resnici uporabljal, za max 60 km dnevno, bi dali not 15 kwh, preko glave dovolj, avto bi bil pa še debelo cenejši.

Dacia Spring je "pohabljen" avto z daleč previsoko ceno, ker ni za nikamor - prevelik za po mestu in s premajhno hitrostjo in dosegom za kamorkoli drugam. To ne bi smelo stati več kot 12.000 evrov.


Dacia Spring prevelik za po mestu :)) kaj to vse ne prebereš. A si ti že videl ta jajček od avta v živo?
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Kawhi ::

Seveda je prevelik, za po mestu je citroen ami.

kow ::

Velikosti je cisto primerne. Se pa strinjam - z manjso baterijo (in cenejsi) bi bil boljsi avto.

Utk ::

Kawhi je izjavil:

Seveda UTK, samo :), je še zmeraj najbolje prodajan HB srednje velikosti v Evropi, če dodaš pa T-rocka, ki je golf v drugi preobleki pa sploh najbolje prodajan. Pa še zgornji link z rezultati poglej kako slabo gre VW.

Vidim, da bo nekdo zelo presenečen ko ga bojo v par letih ukinili.

Gregor P ::

Utk je izjavil:


Dacia Spring je "pohabljen" avto z daleč previsoko ceno, ker ni za nikamor - prevelik za po mestu in s premajhno hitrostjo in dosegom za kamorkoli drugam. To ne bi smelo stati več kot 12.000 evrov.

Vidim, da si res poznavalec. Komot mi pokažeš kater drug "avto" za 12k, pa da primerjamo s springom po velikosti, stroških, hitrosti in uporabnosti.
Že samo prejšnje klasične Dacie (že tovarniško) na plin, so bili top avtomobili, kar se stroškov tiče. Če me spomin ne vara so stali med 7500 do 9000 evri. In to so bili normalni avti za po cestah. Zdaj pa ti povej, zakaj je ta Dacia Spring toliko boljša? Razen seveda okoljskega dela, ker da ni izpušnih plinov je res super in to je tudi edina stvar, zakaj bi morda plačal 10.000 everov več za EV ipd.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Gregor P ::

Kawhi je izjavil:

Seveda je prevelik, za po mestu je citroen ami.

Drži, za po mestu bi morali biti manjši avtomobili; problem pa je, ker ti potem dajo kot zamenjavo citroen ami, ki ga še po Celovški ne moreš voziti, medtem ti pa iz nekdanjih Smartov delajo večje električne SUV-je:'(
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

J.McLane ::

Ne razuemm zakaj mislite da bi bili manši avti tako dobri za po mestu? Širina voznega pasu je taka kot, tako da z ožjim avtom nisi naredil nič. Dolžina avta minimalno vpliva na zastoje, ker je varnostna razdalaja toliko večji faktor da nima veze. Za legalno parkiranje imamo po mestih standarne boxe v katerega zbašeš 2m širok in 5m dolg avto. Meni res ni jasno kam bi v mestu vtaknili te majhne avte? V urejenem mestu še skuterja ne smeš parkirat kjerkoli.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Gregor P ::

To se strinjam, da v bistvu za po mestu ni noben avtomobil dober oz. bi morala biti mesta zaprta za osebna vozila.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

J.McLane ::

Pač, infrastruktura je narejena za neko velikost vozil, nobenega smisla ne vidim v tem, da greš eno številko nižje, edino če imaš doma samo en majhen plac za parkirat.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Gregor P ::

A to je le še en razlog več, zakaj npr. (predvidevam da od Renaulta naklepno) okrnjena Dacia Spring ni prava stvar.

In zdaj ko razmišljam, kako se v Bukarešti pelješ okoli 2 uri, da prideš iz enega konca mesta na drugega, vse izven mesta je pa vsaj 3 ure stran, potem tudi za tam ni.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

GupeM ::

J.McLane je izjavil:

Za legalno parkiranje imamo po mestih standarne boxe v katerega zbašeš 2m širok in 5m dolg avto. Meni res ni jasno kam bi v mestu vtaknili te majhne avte? V urejenem mestu še skuterja ne smeš parkirat kjerkoli.

Problem je, ker včasih (kar pogosto) ne moreš parkirat normalnega avtomobila, ker nekdo pred tabo ali zraven tebe nelegalno parkira preko črte boxa. Tudi če ga lahko parkiraš, imaš potem lahko težavo z odpiranjem vrat in zapuščanjem avtomobila.

To je pa tudi edina prednost, ki jo vidim pri teh majhnih avtomobilih. Poleg tega, da imajo pač majhno maso in posledično lahko šibkejši motor in manjšo porabo.

Utk ::

A to je le še en razlog več, zakaj npr. (predvidevam da od Renaulta naklepno) okrnjena Dacia Spring ni prava stvar.

In zdaj ko razmišljam, kako se v Bukarešti pelješ okoli 2 uri, da prideš iz enega konca mesta na drugega, vse izven mesta je pa vsaj 3 ure stran, potem tudi za tam ni.

Kaj je zdaj, premajhna ali prevelika za mesto? Če noben avto ni prava stvar za Bukarešto, potem predvidevam, da se po Bukarešti ne vozijo sploh avti, in so gužve zarad konjskih vpreg ali česa? Premisliš ti kaj preden kaj napišeš?

Mato989 ::

BigWhale je izjavil:

Mato989 je izjavil:

Dejansko bi bilo dobro da bi se naredil pogoj da mora EV avto imeti REALEN doseg 250km ne glede na vremenske razmere (razen če odstopajo od običajnih za več kot 25%)


Ne, to je noro, ker opletas z nekimi butastimi besednimi zvezami. Kaj so obicajni vremenski pogoji? Pri nas se temperatura giblje od -15C do +38C. Nobena od teh temperatur ni obicajna in ze -10C pozimi se smatra kot zelo hladno. V Ljubljani, recimo. Na Kredarci je 10C lahko ze kr vroce.

Deklariran bi moral biti doseg pri dokaj slabih pogojih: AC pri 130km/h in -10C in pa doseg, ki je mozen v bolj ugodnih pogojih.


Komot se vzame neko širše območje in v tem območju najslabše pogoje povprečne

ampak ja, tudi če bi zahtevali da se piše izključno deklariran doseg pri povprečni vsaj 110km/h in -10 stopinj bi bilo to za večino EU dovolj smiselno to se strinjam
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Gregor P ::

Utk je izjavil:

A to je le še en razlog več, zakaj npr. (predvidevam da od Renaulta naklepno) okrnjena Dacia Spring ni prava stvar.

In zdaj ko razmišljam, kako se v Bukarešti pelješ okoli 2 uri, da prideš iz enega konca mesta na drugega, vse izven mesta je pa vsaj 3 ure stran, potem tudi za tam ni.

Kaj je zdaj, premajhna ali prevelika za mesto? Če noben avto ni prava stvar za Bukarešto, potem predvidevam, da se po Bukarešti ne vozijo sploh avti, in so gužve zarad konjskih vpreg ali česa? Premisliš ti kaj preden kaj napišeš?

Pa saj sem lepo napisal, da ni za nikamor. Prevelika za v mesto in preokrenjena za izven mesta. Predvsem pa za to kar ponuja daleč predraga.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Utk ::

Pa saj sem lepo napisal, da ni za nikamor. Prevelika za v mesto in preokrenjena za izven mesta. Predvsem pa za to kar ponuja daleč predraga.

Lepo si napisal, da rabiš 2 uri iz enga konca Bukarešte na drug konec. Ker Bukarešta ni dolga 200 km, bi reku, da je polna avtov. In če je polna avtov, spring je pa prevelik za v mesto, je edino logično sklepat, da je Bukarešta polna avtov, ki so manjši od springa. In če tu sklepamo še naprej kaj o tebi, lahko sklenemo samo da si ful of shit.

Gregor P ::

Ne, vse kar lahko zares sklepaš - ob možnosti neposluževanja osebnega žaljenja - je, da so očitno pri Renaultu namensko okrnili Dacio Spring in da oni že točno vedo zakaj. Za mene kot potrošnika pa je jasno, zakaj ta EV mi primeren za nakup po tej daleč previsoki ceni.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Seveda so je okrnili. Da bo čim cenejša, ker malo višje imajo twinga. To res ni neka skrivnost. Skrivnost je kako je lahko prevelika za mesto, če imamo pa polna mesta veliko večjih avtov. To je zame skrivnost.
««
1059 / 1167
»»