» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
1054 / 1167
»»

Mato989 ::

BigWhale je izjavil:

Zato ker, kljub drugacnemu prepricanju povprecnega slehernika, doseg ni najpomembnejsa stvar pri avtomobilu. Elektricnem ali pa tistem na star premog.


Saj tip zvočnika tudi ni... pa linija izdelave, pa software notri še manj... v svoji KIA avtu nisem več kot 10 sekund štrckal po meniju... Torej kaj je zraven prtljažnika pomembno? 3,2sek do 100 ZAGOTOVO ne... končna hitrost pa tudi ne, če ne kršiš CPPjev

In kaj točno je najpomembnejše:

1. čim manj potrebnega vsakodnevnega ukvarjanja z avtom ki jemlje čas
2. prtljažnik
3. občutek vožnje pri crap SLO cesti
4. doseg z enim polnjenjem

To je najpomembnejše, ker vse to ti izboljša občutek in pomanjša količino skrbi... vsakodnevno štekanje je skrb
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

deco16 ::

damirj79 je izjavil:

Ampak o tem kolk časa rabimo za napolnit kono pa nismo še izvedeli.


Smo izvedeli, podal sem ti celo tabelo odvisno od priključka doma ali pa hitrega. Ampak kot zgleda se ne znajdeš v tekstu pa je bilo preveč številk no naj ti poenostavim, pisalo je 44minut, ni pa hitro polnjenje neka dobra lastnost TEGA EVja, kater je prišel na trg leta 2018 in imam tudi tak letnik.

damirj79 ::

Pithlit je izjavil:

damirj79 je izjavil:

Pithlit je izjavil:

damirj79 je izjavil:

Ti ga nisi niti prečitala a? Kolk je zate 24h pa še par urc dodatno?

Na normalni vtičnici spraviš skozi 88kwh v 24 urah. Smo ti napisali zgoraj, podali izračune, itd. Ti pa še kr "za 80kwh rabiš 24 pa še nekaj ur". Počasi bom res začela verjet da ste tu sama nepismena teleta.

In ja, 16A je standard že en cajt. Moja 30 let stara bajta ima to not. Pa grem komot lahko na 32A brez da si posebej polnilnico omislim. In ti še kr nabijaš neke gluposti o katerih pojma nimaš.

No, uni socialistični bloki iz 70ih let prejšnjega stoletja ki jih že 50 let ni noben tikal imajo pa res zelo verjetno samo 13A. Ni pa noben problem tega zrihtat če se pojavi potreba. Ja, z navadno shuko.


Čisto teoretično je maks 88kWh, če je kabel kratek in če imaš na vtičnici bližje 240V kot 220V, potem to dosežeš. Če pa imaš tko enih 223V tko kot jst zdaj zjutraj, ko nihče v vasi nič ne dela, in imaš linijo od trafota dolgo 100m, pa še podajlšek 15m, je izplena 70-75kWh. Praktično podprto. Kako dobiš na šuko vtičnici 32A?

PS: gospodinjstva dokaj enostavno dobijo 3x20A, tudi 3x25A. Za 3x32A ali 3x40A bodo najprej zelo dobro premerili vodnike do trafota in potem do tvoje hiše. Verjetnost da soglasja ne dobiš je velika, jaz npr ga ne dobim kljub temu, da smo dobili pred 5leti nov trafo. Max je 3x25A zame.

Utk je izjavil:

Če imaš 60, 80, 100 kwh baterijo, in avto za 40 jurjev in več, boš menda preživel še jurja za pametno 11 kw polnilnico, ki polni z močjo od 0 do 11 kw, glede na ostale porabnike v hiši.
Če to rabiš. Če ti je dovolj polnjenje s 2 kw, potem je ne rabiš. In polneš ne 80 kwh, če imaš tako veliko baterijo, ampak polneš toliko kot si tist dan, ali pa v par dneh, porabil. Če si šel en dan na daljšo pot in si bolj spraznil baterijo, spet ni nujno, da je greš takoj polnit nazaj do polne. Napolnit moraš samo toliko kot rabiš naslednji dan. In itak je ni pametno polnit stalno na 100%, to narediš samo pred daljšo potjo (če te bo to rešilo postanka, če ne, je itak spet brez veze), drugače pa polneš do nekih 80-85, niti ne boš praznil do prazne vsakič, ampak boš priklopil že pri 10-20-30 procentih, tako da realno polneš, tist dan ko jo sploh polneš, nekih 50-60% njene kapacitete.
Po defaultu ponavadi dobiš zraven 10A polnilec, ker tega lahko priklopiš kamorkoli. Lahko dokupiš 16A (in več seveda), ampak če prideš nekomu na obisk, ni nujno, da bo vtičnica zelo vesela 5 urnega tankanja s 16A. 10A pa res lahko vtakneš kamorkoli.


Jap, to drži, ampak to je druga debata. Ni to šuko vticnica.

Prav. Ti itak veš bolje od mene kaj mam jaz po bajti. Saj jaz ne nisem že dvakrat razdrla da smo napeljavo obnovil oziroma dodelal. Pa še enkrat jo bom. Pazi to: imam celo soglasje od elektra da mi ni treba omarice ven dajat (staro celih 7 let). Še več... Imam lahko še kar 50 let staro elektro škatlo, po vseh pravilih. In ne, nisem jaz vodnikov vlačila po bajti. To so počeli ljudje ki so kvalificirani za to... sem pa asistirala, ker sem pač iz stroke.

Ampak ja, daj še mal nabijaj kaj jaz imam, pa kaj lahko in kaj ne smem...



Nabijaš samo ti.. Seveda lahko omejiš z varovalko tok na šuko vtičnici na 32A in tudi smeš, sploh če to narediš po preizkusih elektroinštalacije. Koliko je to pametno, je pa drugo vprašanje. Ostali imamo 16A, pa še s tem so včasih problemi, zato kar veliko EV avtov lepo polni samo z 10A, tu in tam nekateri 16A, oboji že vejo zakaj so izbrali eno ali drugo omejitev. Ampak VW ID.3 gre samo z 10A.

deco16 je izjavil:

damirj79 je izjavil:

Ampak o tem kolk časa rabimo za napolnit kono pa nismo še izvedeli.


Smo izvedeli, podal sem ti celo tabelo odvisno od priključka doma ali pa hitrega. Ampak kot zgleda se ne znajdeš v tekstu pa je bilo preveč številk no naj ti poenostavim, pisalo je 44minut, ni pa hitro polnjenje neka dobra lastnost TEGA EVja, kater je prišel na trg leta 2018 in imam tudi tak letnik.


EVo, priznam, sem spregledal. Tnx.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: damirj79 ()

Sparkxl ::

BigWhale je izjavil:



Kindly, fuck off.

EVji so dosegljivi prav vsem, ki kupujejo nove avtomobile v cenovnih razredih nad 25.000 EUR. Takih avtomobilov in ljudi dandanes ni malo.


Ti si danes malo na hece, ali to pišeš pri polni zavesti?

Greva se eno čisto preprosto matematiko: povprečna plača v slo je okrog 1400 neto. Preko 50% delovne raje tega povprečja ne dosega. V formulo dava še neko priporočilo, da se za skupni strošek avta na mesec, ne da več kot 15% dohodka, ker potem ti že začne zmanjkovati na drugih koncih. Da ti pomagam, 15% od 1400 je 210€. In to ni mišljeno za lizing obrok, ampak SKUPNI STROŠEK (Mato mode), ki si ga večina sicer ni sposobna izračunati. Javi rezultat, koliko ljudi potem ostane, ki si lahko take gare privoščijo. Na pamet bi rekel daleč pod 10%, kar se nekako ujema z deležem prodanih evjev pri nas.

In razlika je tudi v tem, kaki avto dobiš za 30k. EV je to mestna igrača, družinski se začnejo proti 50k

Torej vzamem ceno 45000 in jo delim z 60 (5 let), dobim 750€ mesečnega obroka brez obresti in brez stroškov vozila. Še 1x, povprečna plača je 1400, več kot polovica je ne dosega.

Utk ::

Kaj če bi naredili še bolj enostavno matematiko. Samo pogledamo na cesto. Kupi avtov so, ki so novi stali 25 jurjev in več. Ja, vsak ne more kupit novega električnega, ampak sej vsak ne more kupit niti novega dizla.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Pithlit ::

Mato989 je izjavil:

Nihče ne govori da so 50k EV-ji affordable. Govorimo pa da se precej dostojne (nove) ev-je dobi že za dobrih 25-30k. Isto kot nekega random ice golfa (primerljivih dimenzij). Zakaj bi kdorkoli ice golfa kupoval v takem primeru jaz ne vem. Pa ne mi rečt da 25-30k ni affordable če imaš povprečno plačo (če sta pri hiši dve taki plači pa sploh).


Zakaj pri pri primerljivih dimenzijah ne vzameš tudi primerljivega dosega...

Vsak jeben CLio in ostali šrot za pol cene EVja ima dosega več kot 90% EVjev

Zato ker mi 1000km dosega ne pomeni prav dosti ko jih delam nekje 90 na dan (en teden na mesec, ostale dni pa bolj kot ne okoli 50).
Life is as complicated as we make it...

BigWhale ::

Sparkxl je izjavil:

Javi rezultat, koliko ljudi potem ostane, ki si lahko take gare privoščijo. Na pamet bi rekel daleč pod 10%, kar se nekako ujema z deležem prodanih evjev pri nas.
In razlika je tudi v tem, kaki avto dobiš za 30k. EV je to mestna igrača, družinski se začnejo proti 50k.


Trenutno je trg v krizi, pa se se vedno na letni ravni proda 45.000 novih avtomobilov. Nekaj let nazaj se je pa prodalo po 70.000 novih avtomobilov.

In od teh avtomobilov je delez taksnih, ki stanejo nad 25.000 EUR, nezanemarljiv. Kaksna je povprecna placa in kolk ljudi dobi kredite, je popolnoma vseeno. Dejstvo je, da se taksni avtomobili prodajajo.

Vse ostalo kar si napisal je pa pac neko subjektivno mnenje, ki nima nobene veze z vsem skupaj.

Pithlit ::

Mato989 je izjavil:

1. čim manj potrebnega vsakodnevnega ukvarjanja z avtom ki jemlje čas
2. prtljažnik
3. občutek vožnje pri crap SLO cesti
4. doseg z enim polnjenjem

Torej je EV pravi zate. Ob predpostavki da si dost pameten in kupiš takega ki ima dovolj dosega za tvoje vsakodnevne opravke.

Manj cajta zapraviš za avto vštekat vsak dan (pa ga ne boš) kot ga zapraviš ko greš 2x na mesec na pumpo tankat.

Če greš sam enkrat tankat si pa itak avtogol zabijaš. Pa bo še kar veljala moja prejšnja trditev.
Life is as complicated as we make it...

BigWhale ::

Mato989 je izjavil:


In kaj točno je najpomembnejše:
To je najpomembnejše, ker vse to ti izboljša občutek in pomanjša količino skrbi... vsakodnevno štekanje je skrb


Kaj je najbolj pomembno je subjektivna stvar. V to spadajo tudi doseg, pospeski in kolkrat na dan mors avto vstekat.

Vecini ljudem tukaj so najpomembnejse bizarnosti. Recimo to, da moras vsak dan avto vstekat (pa ga vecinoma ne rabis) je nekateri bolj pomembno kot to, da te na drugi strani to ne-vstekavanje, stane 150 EUR mesecno ali pa 250 EUR. Tako kot je nekaterim pomembno to, da bodo lahko enkrat letno sli na dopust in bodo takrat lahko tankali na vsakem ovinku.

Pithlit ::

Sparkxl je izjavil:

BigWhale je izjavil:



Kindly, fuck off.

EVji so dosegljivi prav vsem, ki kupujejo nove avtomobile v cenovnih razredih nad 25.000 EUR. Takih avtomobilov in ljudi dandanes ni malo.


Ti si danes malo na hece, ali to pišeš pri polni zavesti?

Greva se eno čisto preprosto matematiko: povprečna plača v slo je okrog 1400 neto. Preko 50% delovne raje tega povprečja ne dosega. V formulo dava še neko priporočilo, da se za skupni strošek avta na mesec, ne da več kot 15% dohodka, ker potem ti že začne zmanjkovati na drugih koncih. Da ti pomagam, 15% od 1400 je 210€. In to ni mišljeno za lizing obrok, ampak SKUPNI STROŠEK (Mato mode), ki si ga večina sicer ni sposobna izračunati. Javi rezultat, koliko ljudi potem ostane, ki si lahko take gare privoščijo. Na pamet bi rekel daleč pod 10%, kar se nekako ujema z deležem prodanih evjev pri nas.

In razlika je tudi v tem, kaki avto dobiš za 30k. EV je to mestna igrača, družinski se začnejo proti 50k

Torej vzamem ceno 45000 in jo delim z 60 (5 let), dobim 750€ mesečnega obroka brez obresti in brez stroškov vozila. Še 1x, povprečna plača je 1400, več kot polovica je ne dosega.

https://postimg.cc/K3bhDqcs

Če ti to s povprečno plačo ni dosegljivo, pol res ne vem kaj v lajfu počneš.
Life is as complicated as we make it...

deco16 ::

Tudi vsi mislijo da če rabiš po poti dofilat da moraš do konca ker so pač vajeni tega in ICE sveta. Če že rabiš dofilat rabiš tolko da prideš do cilja oziroma dokler boš naslednič polnil, lahko je to samo 5 minut.

Mato989 ::

Pithlit je izjavil:

Mato989 je izjavil:

Nihče ne govori da so 50k EV-ji affordable. Govorimo pa da se precej dostojne (nove) ev-je dobi že za dobrih 25-30k. Isto kot nekega random ice golfa (primerljivih dimenzij). Zakaj bi kdorkoli ice golfa kupoval v takem primeru jaz ne vem. Pa ne mi rečt da 25-30k ni affordable če imaš povprečno plačo (če sta pri hiši dve taki plači pa sploh).


Zakaj pri pri primerljivih dimenzijah ne vzameš tudi primerljivega dosega...

Vsak jeben CLio in ostali šrot za pol cene EVja ima dosega več kot 90% EVjev

Zato ker mi 1000km dosega ne pomeni prav dosti ko jih delam nekje 90 na dan (en teden na mesec, ostale dni pa bolj kot ne okoli 50).


Saj potemtakem nič v avtu ne pomeni nič ker prtljažnik imaš tudi 90% časa skor prazn, pa muziko v avtu poslušaš tudi max 1 uro od 24tih, sediš tudi max 2 uri od 24tih torej so lahko leseni sedeži itd...

deco16 je izjavil:

Tudi vsi mislijo da če rabiš po poti dofilat da moraš do konca ker so pač vajeni tega in ICE sveta. Če že rabiš dofilat rabiš tolko da prideš do cilja oziroma dokler boš naslednič polnil, lahko je to samo 5 minut.


Eni mislite da si eni želimo filat 30x na mesec... ne... jaz filam ICEja 1x mesečno in naredi moja z njim 800km ajde poleti sem ga filal 2x ker smo šli na Pag ipd...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

BigWhale ::

damirj79 je izjavil:


Nabijaš samo ti.. Seveda lahko omejiš z varovalko tok na šuko vtičnici na 32A in tudi smeš, sploh če to narediš po preizkusih elektroinštalacije. Koliko je to pametno, je pa drugo vprašanje. Ostali imamo 16A, pa še s tem so včasih problemi, zato kar veliko EV avtov lepo polni samo z 10A, tu in tam nekateri 16A, oboji že vejo zakaj so izbrali eno ali drugo omejitev. Ampak VW ID.3 gre samo z 10A.


Tole je eno tako nepomembno nabijanje ...

Ce MORAS vsak dan polnit vec kot 80kWh, ker tolk porabis prav vsak dan, potem si verjetno nekje drugje v zivljenju failal in delas nekaj resno narobe. Ce ne rabis, je ta debata popolnoma nepomembna.

AMPAK! Ne ni ampak, ce zena rojeva poklices resilca, ce si alergik mors pa itak imet pri sebi vedno epipen.

Meni se je v stirih letih enkrat nardil, da sem pozabil, da imam naslednji dan daljso pot in sem moral na prvo hitro polnilnico. Stalo me je 20 minut mojega dragocenega zivljenja. 20 minut, ki jih nikoli vec ne bom dobil nazaj. 20 minut v katerih bi lahko zasluzil milijone in sem zdaj na grozni zgubi. 20 minut, nikoli povrnjenih.

A sem se z ICEjem ze peljal v Zadar in nazaj v enem susu? Jasno, veckrat. A bom zarad tega rekel, da rabim EV, ki bo to razdaljo prevozil brez polnjenja pri -25C sredi sneznega meteza? Ne, ker je to enostavno butasto.

codeMonkey ::

EV je itak prava stvar. Ko je. Mi smo se morali samo na dveh mestih letos preseliti in ze gledam za kater EV bi menjal nasega dizla :)

Prej sem mislil se eno Giulijo vmes nabavit, da bi se poslovil od ICE, pa zgleda ne bo nic.

Zgodovina sprememb…

Mato989 ::

A sem se z ICEjem ze peljal v Zadar in nazaj v enem susu? Jasno, veckrat. A bom zarad tega rekel, da rabim EV, ki bo to razdaljo prevozil brez polnjenja pri -25C sredi sneznega meteza? Ne, ker je to enostavno butasto.


Napredek je to da imaš lažji lajf, tako so nas naučili pri ekonomiji če nov izum otežuje življenje in potrebuješ zanj več miselnega procesa potem je napredek nikakšen. Če moraš "vsak" dan skrbet da avto filaš je to pač slabo...

Saj telefoni so enak crap zato pa telefonov praktično ne uporabljam...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

BigWhale ::

Mato989 je izjavil:

Saj potemtakem nič v avtu ne pomeni nič ker prtljažnik imaš tudi 90% časa skor prazn, pa muziko v avtu poslušaš tudi max 1 uro od 24tih, sediš tudi max 2 uri od 24tih torej so lahko leseni sedeži itd...


A hoces rect, da ljudje avtomobile kupujejo bolj s custvi kot razumom? Ne glede na tip pogona? I AM SHOOKETH!

Ampak ja, ko je treba kupit EV, je pa treba pogledat POPOLNOMA VSE robne primere uporabe avtomobila. In potem se odlocat na totalno bizarnih predpostavkah: "FAAK! Nima treh isofixov, tega ne morem kupit, ker se lahko zgodi, da nardim kaksnega nezakonskega otroka, pol pa nam mogu vseh mulcev okrog prevazat. EVji SO BEDNI!

"Ne MOReM VsaK DAN na D_U_N_A_J na KavO!"

Mato989 je izjavil:

Napredek je to da imaš lažji lajf, tako so nas naučili pri ekonomiji če nov izum otežuje življenje in potrebuješ zanj več miselnega procesa potem je napredek nikakšen. Če moraš "vsak" dan skrbet da avto filaš je to pač slabo...


Moj life je ful lazji in ful bolj zabaven od kar imam EV, zato ker lahko na mesec kupim za 150 EUR dildotov in se zabavam z njimi, ker ne rabim dat za bencin.

Kako ne vidis tega plusa????

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

Mato989 ::

BigWhale je izjavil:

Mato989 je izjavil:

Saj potemtakem nič v avtu ne pomeni nič ker prtljažnik imaš tudi 90% časa skor prazn, pa muziko v avtu poslušaš tudi max 1 uro od 24tih, sediš tudi max 2 uri od 24tih torej so lahko leseni sedeži itd...


A hoces rect, da ljudje avtomobile kupujejo bolj s custvi kot razumom? Ne glede na tip pogona? I AM SHOOKETH!

Ampak ja, ko je treba kupit EV, je pa treba pogledat POPOLNOMA VSE robne primere uporabe avtomobila. In potem se odlocat na totalno bizarnih predpostavkah: "FAAK! Nima treh isofixov, tega ne morem kupit, ker se lahko zgodi, da nardim kaksnega nezakonskega otroka, pol pa nam mogu vseh mulcev okrog prevazat. EVji SO BEDNI!

"Ne MOReM VsaK DAN na D_U_N_A_J na KavO!"


Ne vem če si me razumel... Če doseg polnega "tanka" nima nobene vrednosti potem je nima nič, ker nič v avtu ne uporabljamo večino našega zavestnega lajfa... ampak samo max kakšno uro ali uro in pol na dan (če se vozimo v povprečju 35km dnevno)

Če pa ima vrednost primerjanja velikost prtljažnika, ali software ali sekunde do 100km, potem ima ZAGOTOVO primerjalno vrednost tudi doseg ali?
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

GupeM ::

Pithlit je izjavil:

GupeM je izjavil:

Ja, ja... Saj nisem mislil dobesedno. Ampak vem kako je bilo s prostorom v Cliu. Pa stane kakšnih 20k manj.

Dokler s sabo ne trogaš otroškega vozička in kakšnih drugih stvari za otroka, je ok. Za na šiht pa nazaj, pač. Ampak za na šiht pa nazaj, je pa 32k eur pač preveč. Veliko preveč.

Pa smo šele pri enem do dveh otrokih. Pri treh otrokih pa sploh ne dobiš nič pametnega, kaj šele kaj pametnega za normalen denar.

Pol pač kupi cliota. Jaz ti ne bom pameti solila kaj boš ti kupoval, še manj pa me zanimaj zakaj. Nimamo vsi treh otrok da bi morali vozičke prekladat okoli vsak dan. Nekateri jih imajo po 6,7... 8... a zdaj naj tile tebi pamet solijo ker kupiješ passeratija v karavanski izvedbi (ja kam bomo pa vozičke dal, pizda si kreten k kupuješ ta mini avtek)?

Sem že pri prvem postu napisala da se mora vsak zase odločit. Torej subjektivno. Objektivno pa 32k za avto s 50kwh (bom verjela) baterijo in brez upoštevanja subvencije... nikakor ni slabo. V bistvu je to normalno dosegljiv avto velikosti/cene nekega random golfa (zih se bo kdo zdej na kvaliteto volana pa ergonomijo senčnikom obesil - ne, pojma nimam kakšna sta ta dva avta za vsakdanjo uporabo). Če rabiš met kombi za prevažat vseh 17 vozičkov za podmladek... si pa kupi kombi in nehaj drugim pamet z neumnostmi solit.

Pa kaj hudiča se zdaj pizdiš, PERSONA RUDIS? Jaz sem pač napisal svoje mnenje, tako kot si ga ti. 32k za avto velikosti Cliota je zame no-go. Za na šiht predrag, za resno uporabo v mojem primeru pa premajhen.

Pa še to. Če delaš med 50 in 90 km/dan, se ti bo 20k eur razlike v ceni pokrilo kdaj točno? S takšnimi kilometri lahko Cliota tankaš kakšnih 10 ali 15 let, pa ne prideš na 20k eur. S tem da pri 20k eur ni upoštevana cena elektrike, ki v 20 letih tudi nekaj nanese, četudi je cenejša kot bencin/dizel.

BigWhale ::

Mato989 je izjavil:


Ne vem če si me razumel... Če doseg polnega "tanka" nima nobene vrednosti potem je nima nič, ker nič v avtu ne uporabljamo večino našega zavestnega lajfa... ampak samo max kakšno uro ali uro in pol na dan (če se vozimo v povprečju 35km dnevno)

Če pa ima vrednost primerjanja velikost prtljažnika, ali software ali sekunde do 100km, potem ima ZAGOTOVO primerjalno vrednost tudi doseg ali?


Ne, ti nisi razumel. Ker prvo kot prvo nisem rekel, da nima nobene vrednosti ampak sem rekel, da ni najpomebnejsa stvar. Kar je bistvena razlika. Kot drugo pa ne razumes, da so najpomembnejse stvari subjektivne. Tebi je pomemben prtlaznik in doseg, meni je pomembno to, da ima avto Android Auto in ogrevanje sedezev, recimo.

damirj79 ::

BigWhale je izjavil:

damirj79 je izjavil:


Nabijaš samo ti.. Seveda lahko omejiš z varovalko tok na šuko vtičnici na 32A in tudi smeš, sploh če to narediš po preizkusih elektroinštalacije. Koliko je to pametno, je pa drugo vprašanje. Ostali imamo 16A, pa še s tem so včasih problemi, zato kar veliko EV avtov lepo polni samo z 10A, tu in tam nekateri 16A, oboji že vejo zakaj so izbrali eno ali drugo omejitev. Ampak VW ID.3 gre samo z 10A.


Tole je eno tako nepomembno nabijanje ...

Ce MORAS vsak dan polnit vec kot 80kWh, ker tolk porabis prav vsak dan, potem si verjetno nekje drugje v zivljenju failal in delas nekaj resno narobe. Ce ne rabis, je ta debata popolnoma nepomembna.

AMPAK! Ne ni ampak, ce zena rojeva poklices resilca, ce si alergik mors pa itak imet pri sebi vedno epipen.

Meni se je v stirih letih enkrat nardil, da sem pozabil, da imam naslednji dan daljso pot in sem moral na prvo hitro polnilnico. Stalo me je 20 minut mojega dragocenega zivljenja. 20 minut, ki jih nikoli vec ne bom dobil nazaj. 20 minut v katerih bi lahko zasluzil milijone in sem zdaj na grozni zgubi. 20 minut, nikoli povrnjenih.

A sem se z ICEjem ze peljal v Zadar in nazaj v enem susu? Jasno, veckrat. A bom zarad tega rekel, da rabim EV, ki bo to razdaljo prevozil brez polnjenja pri -25C sredi sneznega meteza? Ne, ker je to enostavno butasto.


Zašel si. Tole tvoje sedaj je res nabijanje way off. Vidim, da si EV fan, zato mi je jasno vse, kar pišeš, da upravičiš razloge za in razloge proti prikažeš kot razloge za. Tudi jaz sem EV fan, samo pač nimam EVja. Imel bi ga pa. In to ID.3. Zame je to kot drugi avto perfekten avto. Le cena ne ustreza drugemu avtu :). In itak ga ne bi polnil vsak dan, tako kot tudi telefona ne polnim vsak dan. Zato mi včasih zmanjka baterije, ko bi ga najbolj nujno rabil. Enako tudi smart watch. In bojim se, da bi se mi enako zgodilo tudi z EVjem, jaz pa samo šuko vtičnico na voljo, ker.. no saj veš da nimajo vsi polnilne postaje doma, niti v službi. Urca polnjenja na šuko, da se zvlečem na hitro polnilno postajo in potem še tam pol urce. Ampak jst sm samo realen, ti pa pravi EV fan. Želim ti seveda srečno vožnjo in s čimmanj presenečenji. Zdej pa vzami to za nabijanje, ker drugega ne zmoreš, pa pejte nabijat dalje.

Mato989 ::

BigWhale je izjavil:

Mato989 je izjavil:


Ne vem če si me razumel... Če doseg polnega "tanka" nima nobene vrednosti potem je nima nič, ker nič v avtu ne uporabljamo večino našega zavestnega lajfa... ampak samo max kakšno uro ali uro in pol na dan (če se vozimo v povprečju 35km dnevno)

Če pa ima vrednost primerjanja velikost prtljažnika, ali software ali sekunde do 100km, potem ima ZAGOTOVO primerjalno vrednost tudi doseg ali?


Ne, ti nisi razumel. Ker prvo kot prvo nisem rekel, da nima nobene vrednosti ampak sem rekel, da ni najpomebnejsa stvar. Kar je bistvena razlika. Kot drugo pa ne razumes, da so najpomembnejse stvari subjektivne. Tebi je pomemben prtlaznik in doseg, meni je pomembno to, da ima avto Android Auto in ogrevanje sedezev, recimo.


Torej če ima avto android in ogrevanje sedežev ki so leseni je ok, če pa ima udobne sedeže neogrevane in visok doseg brez android auto pa ti je polom... ja ok, fair enough.

Je pa subjektivno to se strinjam, ampak še vedno so objektivne primerjave popolnoma na mestu in te naj zavzamejo celoten spekter primerjave.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

damirj79 ::

Pithlit je izjavil:

Sparkxl je izjavil:

BigWhale je izjavil:



Kindly, fuck off.

EVji so dosegljivi prav vsem, ki kupujejo nove avtomobile v cenovnih razredih nad 25.000 EUR. Takih avtomobilov in ljudi dandanes ni malo.


Ti si danes malo na hece, ali to pišeš pri polni zavesti?

Greva se eno čisto preprosto matematiko: povprečna plača v slo je okrog 1400 neto. Preko 50% delovne raje tega povprečja ne dosega. V formulo dava še neko priporočilo, da se za skupni strošek avta na mesec, ne da več kot 15% dohodka, ker potem ti že začne zmanjkovati na drugih koncih. Da ti pomagam, 15% od 1400 je 210€. In to ni mišljeno za lizing obrok, ampak SKUPNI STROŠEK (Mato mode), ki si ga večina sicer ni sposobna izračunati. Javi rezultat, koliko ljudi potem ostane, ki si lahko take gare privoščijo. Na pamet bi rekel daleč pod 10%, kar se nekako ujema z deležem prodanih evjev pri nas.

In razlika je tudi v tem, kaki avto dobiš za 30k. EV je to mestna igrača, družinski se začnejo proti 50k

Torej vzamem ceno 45000 in jo delim z 60 (5 let), dobim 750€ mesečnega obroka brez obresti in brez stroškov vozila. Še 1x, povprečna plača je 1400, več kot polovica je ne dosega.

https://postimg.cc/K3bhDqcs

Če ti to s povprečno plačo ni dosegljivo, pol res ne vem kaj v lajfu počneš.


Zmoremo, ampak to je "fičko" (malo več no). To je kolk.. 40% več kot fičko. Grejo pa končno EVji v pravo stran, se pravi nič več 300+kW montorjev, pa neke normalne oblike in velikosti, kar bo pritegnilo množice. Do sedaj je bilo vse to tako ekstravagantno, da ni čudno da niso prilezli na več kot 10% tržnega deleža. Sedaj je vsaj nekaj upanja.

RedDrake ::

AmPaK nE pOzAbItE. BMW je propadel že 3 leta nazaj. Drugi ICE makerji pa so na robu propada.
Any day now.

@Pithlit.
Fiat 600 je avto ranga Hyundai Bayon. Samo da ta stane 2/3 cene Fiata. In tistih 10k EUR znese v IT za cca 5500L benza, oziroma tam 85kkm goriva. Pa štrom ni zastonj, pa si na 100kkm+, da se "zgliha".
Zdaj je pa samo vprašanje. Če si Mario Rossi in narediš tistih 8500 povprečnih km, potem je to tam 11+ let.
V kakem stanju bo takrat baterija? Kdo bi vedel.
S tem da pri EV-ju pač plačaš več "v naprej" in kasneje manj, pri ICE pa obratno. Ljudje preferirajo to drugo opcijo, če se le da ...

RedDrake ::

Pa da ne bo pomote.
Se bližamo "endsiegu" za EV-je.
Še ~15-20% pade cena, pa bo stvar res nobrainer.
Tako kot je bil nobrainer par 1000 EUR dražji dizel proti benciarju 10-15 let nazaj.
Še malo economy of scale zalaufa, jaz bi rekel tam 4-5 let, pa bo to to.
Takrat bo tudi večina makerjev furala solidno EV ponudbo, in to bo to.
Lahko se boš šel nek ultra high tech always in beta mode s Teslo, ali pa out of this world design s PSA ali pa luksuzne materiale z naciwagni, ali pa ...
Za vsacga neki u glavnm.

Sparkxl ::

Pithlit je izjavil:

Sparkxl je izjavil:

BigWhale je izjavil:



Kindly, fuck off.

EVji so dosegljivi prav vsem, ki kupujejo nove avtomobile v cenovnih razredih nad 25.000 EUR. Takih avtomobilov in ljudi dandanes ni malo.


Ti si danes malo na hece, ali to pišeš pri polni zavesti?

Greva se eno čisto preprosto matematiko: povprečna plača v slo je okrog 1400 neto. Preko 50% delovne raje tega povprečja ne dosega. V formulo dava še neko priporočilo, da se za skupni strošek avta na mesec, ne da več kot 15% dohodka, ker potem ti že začne zmanjkovati na drugih koncih. Da ti pomagam, 15% od 1400 je 210€. In to ni mišljeno za lizing obrok, ampak SKUPNI STROŠEK (Mato mode), ki si ga večina sicer ni sposobna izračunati. Javi rezultat, koliko ljudi potem ostane, ki si lahko take gare privoščijo. Na pamet bi rekel daleč pod 10%, kar se nekako ujema z deležem prodanih evjev pri nas.

In razlika je tudi v tem, kaki avto dobiš za 30k. EV je to mestna igrača, družinski se začnejo proti 50k

Torej vzamem ceno 45000 in jo delim z 60 (5 let), dobim 750€ mesečnega obroka brez obresti in brez stroškov vozila. Še 1x, povprečna plača je 1400, več kot polovica je ne dosega.

https://postimg.cc/K3bhDqcs

Če ti to s povprečno plačo ni dosegljivo, pol res ne vem kaj v lajfu počneš.


Kaj bi to naj bilo? Prosim ne rečt fiat 500. Kaki družinski karavan? Vsak golf razred? Če ja, potem je sprejemljiva cena.

BigWhale ::

damirj79 je izjavil:


Zašel si. Tole tvoje sedaj je res nabijanje way off. Vidim, da si EV fan, zato mi je jasno vse, kar pišeš, da upravičiš razloge za in razloge proti prikažeš kot razloge za.


Ne, vi ste zasli. Jaz sem kupil EV zato ker sem si ga zelel kupiti. Tako kot si nekdo kupi Audija. Ne rabim nobene argumentacije za to.

Ampak tole nabijanje o tem kolk se lahko stvar napolni v enem dnevu je resnicno nabijanje in preracunavanje kilovatov gor in dol nima nobenega smisla, ker vsi operirate z nekimi robnimi pogoji. Tako un, ki se vozi 400km s svojo Kono in tako vi, ki zivite v smrtnem strahu, da boste za vsakim vogalom ostali brez elektrike in potem boste od tipa, ki igra banjo morali nafehtati hrcka, da vam bo poganjal generator.

Kar se pa smartwatchev tice, jaz svojega polnim enkrat na deset dni. Avto pa tudi priblizno tako pogosto. V povprecju. Pa sem dalec od EV fana, glede na to, da me EV fani zmerjajo da sem ICE fan. :D

Mato989 je izjavil:


Torej če ima avto android in ogrevanje sedežev ki so leseni je ok, če pa ima udobne sedeže neogrevane in visok doseg brez android auto pa ti je polom... ja ok, fair enough.
Je pa subjektivno to se strinjam, ampak še vedno so objektivne primerjave popolnoma na mestu in te naj zavzamejo celoten spekter primerjave.


Ne. Nehaj. Zdaj bom zacel verjeti, da si res butast, ne da se samo delas butastega.

RedDrake je izjavil:

AmPaK nE pOzAbItE. BMW je propadel že 3 leta nazaj. Drugi ICE makerji pa so na robu propada.
Any day now.


Daj ne nabijat, no. Taksne neumnosti so tukaj trdili zgolj nekateri, in nekateri izmed njih so ze pobegnili, nekatere pa redno brisemo in blokiramo zilijon accountov, ki jih naredijo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

Utk ::

"Ne MOReM VsaK DAN na D_U_N_A_J na KavO!"

Nad tem se najbolj pritožujejo tisti, ki itak ne grejo niti na Dunaj niti nikamor drugam.

AmPaK nE pOzAbItE. BMW je propadel že 3 leta nazaj. Drugi ICE makerji pa so na robu propada.
Any day now.

V resnici jih je že kar nekaj propadlo, samo tega niste opazili, ker so se "združili". Takih "združevanj" bo še kar nekaj. Da ne govorimo o državnih reševanjih.

RedDrake ::

Utk je izjavil:


V resnici jih je že kar nekaj propadlo, samo tega niste opazili, ker so se "združili". Takih "združevanj" bo še kar nekaj. Da ne govorimo o državnih reševanjih.

Verjetno ti ne bo težave našteti nekaj njih od recimo 2015 dalje? (tam 2009-2013 je bilo zaradi uspehov finančnih čarovnikov iz ZDA veliko težav, s čimer pa EVji še niso imeli niti n od nič).
Well?

damirj79 ::

BigWhale je izjavil:

damirj79 je izjavil:


Zašel si. Tole tvoje sedaj je res nabijanje way off. Vidim, da si EV fan, zato mi je jasno vse, kar pišeš, da upravičiš razloge za in razloge proti prikažeš kot razloge za.


Ne, vi ste zasli. Jaz sem kupil EV zato ker sem si ga zelel kupiti. Tako kot si nekdo kupi Audija. Ne rabim nobene argumentacije za to.

Ampak tole nabijanje o tem kolk se lahko stvar napolni v enem dnevu je resnicno nabijanje in preracunavanje kilovatov gor in dol nima nobenega smisla, ker vsi operirate z nekimi robnimi pogoji. Tako un, ki se vozi 400km s svojo Kono in tako vi, ki zivite v smrtnem strahu, da boste za vsakim vogalom ostali brez elektrike in potem boste od tipa, ki igra banjo morali nafehtati hrcka, da vam bo poganjal generator.

Kar se pa smartwatchev tice, jaz svojega polnim enkrat na deset dni. Avto pa tudi priblizno tako pogosto. V povprecju. Pa sem dalec od EV fana, glede na to, da me EV fani zmerjajo da sem ICE fan. :D



Ne vem, če smo ravno zašli takrat. Pač debata je bila, da se da EV z lahkoto da napolnit tudi prek šuko vtičnice za 400km. (namenoma pretiravam z rezimejem debate). Po en kup trililitralala smo dobili:
Wall Plug (2.3 kW) 230V / 1x10A 2.3 kW 32h45m

32h45min je zaokroženo en dan in pol s katerimi naredi Kona 450km. Po 400km prideš na cilj, kamor si šel smučat in čaka te samo šuko vtičnica za polnit. Scenarijev je več. Polniš čez noč, 10ur in to imaš dovolj če tko počneš vsak dan, da prideš na smučišče, odsmučaš in greš nazaj v apartma. Ker verjetno narediš s tem fijakanjem manj kilometrov, kot jih napolniš vsak dan, lahko po enem tednu švigneš proti domu in se kvečjemu pol urce ustaviš na hitri polnilni postaji. Sej se da preživet z EV tudi tako. Ta drug malo bolj grd scenarij je, da prideš tja in nimaš kam dat polnit. OK, greš pač smučat tja, kjer polnilnica je ali pa ti v apartmaju dovolijo še napolnit EV. Hoteli pa celo lahko že imajo svoja polnilna mesta. Super in vsi kontenti. Izvedljivo - DA. Praktično - nekaterim DA. Butasto - skrajno.

Pithlit ::

GupeM je izjavil:

Pithlit je izjavil:

GupeM je izjavil:

Ja, ja... Saj nisem mislil dobesedno. Ampak vem kako je bilo s prostorom v Cliu. Pa stane kakšnih 20k manj.

Dokler s sabo ne trogaš otroškega vozička in kakšnih drugih stvari za otroka, je ok. Za na šiht pa nazaj, pač. Ampak za na šiht pa nazaj, je pa 32k eur pač preveč. Veliko preveč.

Pa smo šele pri enem do dveh otrokih. Pri treh otrokih pa sploh ne dobiš nič pametnega, kaj šele kaj pametnega za normalen denar.

Pol pač kupi cliota. Jaz ti ne bom pameti solila kaj boš ti kupoval, še manj pa me zanimaj zakaj. Nimamo vsi treh otrok da bi morali vozičke prekladat okoli vsak dan. Nekateri jih imajo po 6,7... 8... a zdaj naj tile tebi pamet solijo ker kupiješ passeratija v karavanski izvedbi (ja kam bomo pa vozičke dal, pizda si kreten k kupuješ ta mini avtek)?

Sem že pri prvem postu napisala da se mora vsak zase odločit. Torej subjektivno. Objektivno pa 32k za avto s 50kwh (bom verjela) baterijo in brez upoštevanja subvencije... nikakor ni slabo. V bistvu je to normalno dosegljiv avto velikosti/cene nekega random golfa (zih se bo kdo zdej na kvaliteto volana pa ergonomijo senčnikom obesil - ne, pojma nimam kakšna sta ta dva avta za vsakdanjo uporabo). Če rabiš met kombi za prevažat vseh 17 vozičkov za podmladek... si pa kupi kombi in nehaj drugim pamet z neumnostmi solit.

Pa kaj hudiča se zdaj pizdiš, PERSONA RUDIS? Jaz sem pač napisal svoje mnenje, tako kot si ga ti. 32k za avto velikosti Cliota je zame no-go. Za na šiht predrag, za resno uporabo v mojem primeru pa premajhen.

Pa še to. Če delaš med 50 in 90 km/dan, se ti bo 20k eur razlike v ceni pokrilo kdaj točno? S takšnimi kilometri lahko Cliota tankaš kakšnih 10 ali 15 let, pa ne prideš na 20k eur. S tem da pri 20k eur ni upoštevana cena elektrike, ki v 20 letih tudi nekaj nanese, četudi je cenejša kot bencin/dizel.

Pizdi se ker gluposti govoriš. Zdej, če misliš da je moj lajf omejen na šiht-domov-šiht-domov, se pač motiš. Sam za šiht naredim mesečno 1500km. Vsega skupaj pa jih delam med 25 in 30k. Mi boš še Mal razlagal kako clio zmaga v tem 'dvoboju'?

Trenutno se vozim za nekje 8€/100km. EV (Ob predpostavki da se uporablja tudi javne polnilnice) pride nekje 2-2,5€ na 100km. Če polniš izključno doma je pa nekih 1-1,5€ na 100km. Jaz zase znam računat. Zdaj ko imate cifre pa lahko še za vas izračunate kdaj se vam nek ev obrne. Če je to 10 ali manj let, sploh nimate kaj razmišljat kaj je za kupit.
Life is as complicated as we make it...

Gregor P ::

BigWhale je izjavil:


In od teh avtomobilov je delez taksnih, ki stanejo nad 25.000 EUR, nezanemarljiv. Kaksna je povprecna placa in kolk ljudi dobi kredite, je popolnoma vseeno. Dejstvo je, da se taksni avtomobili prodajajo.
Vidim, da ste se malo razvadili s temi daleč previsokimi cenami avtomobilov, sploh EV-jev. Ne pozabite, da si tam nekje pred korona krizo za 24.000 evrov dobil več kot solidno opremljeno (navadno) hibridno Toyoto karavan z 1.8 motorjem in to brez državne subvencije (ker je takrat ni bilo več za navadne hibride). Danes pa očitno ni več meja za cene vozil.:8)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

RedDrake je izjavil:

Utk je izjavil:


V resnici jih je že kar nekaj propadlo, samo tega niste opazili, ker so se "združili". Takih "združevanj" bo še kar nekaj. Da ne govorimo o državnih reševanjih.

Verjetno ti ne bo težave našteti nekaj njih od recimo 2015 dalje? (tam 2009-2013 je bilo zaradi uspehov finančnih čarovnikov iz ZDA veliko težav, s čimer pa EVji še niso imeli niti n od nič).
Well?

Res mi ne bo težko.

This week the Italian government issued a decree under its Rilancia Italia (Relaunch Italy) COVID-19 bailout scheme guaranteeing €6 billion in loans to the Fiat Chrysler Group Italy (FCA).

PARIS/BRUSSELS (Reuters) - PSA Peugeot Citroen PEUP.PA won EU approval for a 7 billion euro (6.09 billion pounds) state-backed debt rescue, keeping the French automaker afloat as it struggles to rein in losses.

Iz dveh problematičnih firm je nastala tretja. Pod stellantisom je zdaj 16 znamk. Kaj od tega je propadlo in kaj je rešila država, je težko rečt, v glavnem so vse imele probleme.

Since October 2016, Mitsubishi has been one-third (34%) owned by Nissan, and included in the Renault–Nissan–Mitsubishi Alliance.[7]

Renault v 2020:
The French government’s €5 billion bailout of Renault got the green light from the European Commission on Wednesday (29 April), as the EU executive heralded the carmaker’s focus on electric vehicle development.

The COVID-19 pandemic has hit all car brands hard, but it appears Mazda has hit more trouble than some. A report from Japan’s Nikkei business operation, the company has been forced to request ¥300 billion ($4.29 billion) in loans from several of the country’s biggest banks.

Treba še upoštevat, da noben proizvajalec ne naredi niti novega šraufa več brez državne pomoči.

Gregor P ::

BigWhale je izjavil:

"Ne MOReM VsaK DAN na D_U_N_A_J na KavO!"
... Dunaj je praktično samo 3 ure in pol daleč (380 km) - dobro, če res voziš po predpisih 4 ure. Upam, da vozilo, katerokoli že, zmore vsaj to.:|
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

kow ::

Sami ljubitelji klasicne muzike.. al po kaj ze hodijo tedensko na Dunaj :D

Gregor P ::

Razlogov je lahko veš, ampak ta razdalja ni nekaj strašnega. Ne pozabite, da je ena največjih pozitivnih strani Slovenije (zaradi česar je naš življenjski standard boljši), da so vse te destinacije naokoli tako blizu, da jih lahko obiščeš z avtomobilom.

In jaz običajno pijem kavo na Dunaju v Cafe Prückel ali pa v Cafe Hawelka.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

codeMonkey ::

Jaz grem skoraj vsak vikend na Dunaj :P

kow ::

Sej pravim. Teatri, muzeji, filharmonije. Vedno polni Slovencev.

Utk ::

Letos sem bil v Istri in severni Italiji. Ogromno tesel iz Norveške, Danske, itd. Oni lahko naredijo 2000 km. Vi jih še 350 ne morte. Jaz se bi zamislil...

Gregor P ::

Kakor za koga, sploh sedaj poleti oz. v času počitnic greš vsak dan nekam na drugo destinacijo. Danes Dunaj, jutri Milano, potem spet Salzburg, pa spet kam drugam bolj v naravo, pa drug dan na morje, nato kakšno jezero. Pa teater tam, pa opera drugje, pa si greš še na en gala balet ogledat v Dalmacijo. Imaš res kaj za videti te dni; vsak dan je kaj za početi. In takrat je velik domet res super stvar (za vsaj dva meseca).8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Utk ::

Jap. Sej vidimo vsak večer kolone Slovencev proti dunajski operi.

Gregor P ::

Ti se hecaš, ali resno misliš, da ni veliko slovenskih vozil že v tem trenutku na poti proti Dunaju in nazaj?:|
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Ma ogromno jih je. Od 1,1 mio osebnih avtov v Sloveniji jih je morda celo pol desetinke procenta zdaj na poti proti Dunaju. Res je potem nemogoče, da bi imeli v naslednjih 5 letih, ne vem, 100,000 električnih avtov v Sloveniji.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

codeMonkey ::

Utk je izjavil:

Letos sem bil v Istri in severni Italiji. Ogromno tesel iz Norveške, Danske, itd. Oni lahko naredijo 2000 km. Vi jih še 350 ne morte. Jaz se bi zamislil...


Eni se nimamo kaj zamisliti. Zivljenje v najemu na Dunaju, drugi dom v Sloveniji in vikend v Istri. Do pred kratkim je avto parkiran na ulici, drugi dom pa v Kranju 400+ kilometrov stran, do vikenda pa 600 km. Pri teh pogojih, ko bi bil praticno omejen na javne polnilnice, me ni cisto nic mikalo menjati dizla, pri katerem se moram truditi, da gre cez 5,5 l/100 km, pa ceprav gre od 300 do 500 EUR za gorivo na mesec.

Utk ::

In ti predstavljaš zdaj 99,9% ljudi?
Jaz se bi vseeno zamislil. Toliko vožnje ni noben užitek.

kow ::

Eh.. Taksen si bo pac privoscil mercedesa s 100kwh baterijo, ne pa teslo 3.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

codeMonkey ::

kow je izjavil:

Eh.. Taksen si bo pac privoscil mercedesa s 100kwh baterijo, ne pa teslo 3.


Nic ti ne pomaga, ce imas "street parking".

Utk ::

Stanovanja so na Dunaju, parkingov pa ni?

Gregor P ::

Če se pogovarjamo o luksuznih vozilih, potem je pa luksuz tudi moj čas. Saj je res, da smo včasih s S-i pili po 20 litrov ali več na AC, sam so imeli tudi 90 L tanke, ki si jih lahko takoj na polno napolnil in gasa naprej. Meni se res ne da ukvarjati s tem konstantnim polnjenjem na 80 % ipd., tega se mi še pri e-skiroju ne da delat, kaj šele kje drugje - dobro, do neke mere lahko elektronika poskrbi za mojo lenobo, a vseeno.

Utk je izjavil:

Stanovanja so na Dunaju, parkingov pa ni?

A to je retorično vprašanje?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

deco16 ::

Super da se ti ne da ukvarjat, se bomo pa drugi :)

Se ti da ukvarjat z rednimi servisi, velikimi itd? No fajn. Baje je olje ful poceni.

Gregor P ::

A to govoriš o enkratnem letnem dogodku? Vsa vozila potrebujejo servise. Tudi EV-ji.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
««
1054 / 1167
»»