» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
1050 / 1168
»»

Utk ::

Pravijo da porabi 7,7l/100. Moja statistika zadnjih 30kkm pa pravi 5,4l/100.

LOL

Na tvojem nivoju "če kuri več je to dobro!"

Seveda je dobro, da ima zelo podoben izkoristek pri 70 na uro kot pri 150, in posledično normalno, da več porabi pri 150. Ne vem zakaj je to težko razumet nekomu, ki je bojda končal osnovno šolo.

Pithlit ::

Mimogrede, jaz ne trdim da ice nima ogromnih izgub, ali da je kakorkoli boljši od EV. Pravim le, v nasprotju s tabo, da večja hitrost ne pomeni kar avtomatsko večje porabe (pri ICE). Ampak valda se tebi direkt odpuli in greš čist nekaj tretjega razlagat, zato da so vsi ostali okol tebe butli. Ker ti veš bolje.

Ali boš trdil da se motim? Glede hitrosti in porabe.

Utk je izjavil:

Pravijo da porabi 7,7l/100. Moja statistika zadnjih 30kkm pa pravi 5,4l/100.

LOL

Welcome to a new low. No, ni nov. Že celo temo mi govoriš kaj jaz mislim in želim. Ker jaz nimam pojma.
Life is as complicated as we make it...

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: Pithlit ()

Utk ::

Jaz sem napisal kar sem napisal, in tisto 100% drži. To kar vi napletate naokoli, je vaš problem. Normalno, da če se voziš s 1 km na uro in kuriš klimo na polno, da boš tudi pri EV imel večjo porabo kot pri 100 na uro. Ampak a bi lahko enkrat za spremembo ostali normalni, ali ste vsi že preveč fukneni za kaj takega?

Mato989 ::

Utk je izjavil:

Jaz sem napisal kar sem napisal, in tisto 100% drži. To kar vi napletate naokoli, je vaš problem. Normalno, da če se voziš s 1 km na uro in kuriš klimo na polno, da boš tudi pri EV imel večjo porabo kot pri 100 na uro. Ampak a bi lahko enkrat za spremembo ostali normalni, ali ste vsi že preveč fukneni za kaj takega?


Na FERIju smo v 1. letniku imeli profesorja ki nam je obrazložil ničelno argumentacijo... če ti neko tezo ali trditev daš ki je absolutna in se najde 1 primer ki jo ovrže potem celotna teza ali trditev pač ne trdita ne glede na mentalno gimnastiko ki jo ti zdaj izvajaš...

Kaj pa je common sense je pa drugo, ampak trditev je eksaktna in s številkami ne relativna.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Utk ::

Zato sem jaz napisal hitrosti 70 in 150. Ne 7 in 150.
Tako da...

TheBlueOne ::

Je pa vprasanje kje je rezlika vecji problem. Recimo, da imas v praksi dva avta, ki v teoriji zmoreta 600km, en je EV, en je ICE. Oba pa realno zmoreta 400km. Pot pa je dolgo 450km.

Janez Icevic in Ivo Evic se podata na pot. Kdo bo imel v povprecju manj tezav zaradi manjsega dosega?

Menda je jasno, da bo Ivo Evic moral bolj planirati kako in kaj ali pa se celo sprijazniti s spremembo poti, da bo lahko koncal izlet. Ce ima druzino bo verjetno treba najti neko mesto s sencko in cim za poceti, da mu kaksen tolder ne skuri vseh zivcev med tem ko polni svojega konjicka na na novo odkriti lokaciji planeta. Ivo bo verjetno za pot potreboval toliko planiranja, kolikor ga je potreboval za najti apartma na bookingu. Ali pa je ze razvil nov skillset preverjanja, ce je izlet izvedljiv.

Med tem lahko Janez Icevic samo pelje. Ko se prizge lucka za bencin se ustavi na prvi bencinski. Familija b.p. pocaka kar v avtu ali pa gre max na wc. Janez je samo pogledal kaj je na bookingu OK, vse kar je poskrbel okoli logistike je bilo, da se je spomnil, da ima avto.

Zaradi realnosti bi se verjetno dalo zakljuciti, da je doseg pri EVjih bolj problematicen.

Mato989 ::

Ne vem kolk je to smiselna primerjava.

Jaz sem primerjal par dni nazaj osnovno Teslo Model 3, za 40.500 EUR. Potem sem si pa naklikal se priblizno podobnega Golfa: 2.0, TDI, avtomatski menjalnik, navigacija, keyless entry, daljinsko gretje in hlajenje kabine... nisem sicer nasel nobene asistence, pa nikjer nisem zasledil a to dobim v kaksnem paketu in cena za Golfa je bila nekaj cez 32.000 EUR.

A bi dobil se kaj popusta na Golfa? Verjetno, ampak za Teslo bi dobil se 4500 subvencije. In ce potem primerjas 30 jurjev vs 36 jurjev, na eni strani mas Golfa, na drugi mas Model 3? Ne vem, no.

BMW serija 3, se pa cene zacnejo pri 42 jurjih, brez vse asistencne opreme. A je Tesla tolk bolj shitty narjena kot BMW? Ne vem, v novem BMWju se se nisem peljal in tezko karkoli komentiram.


Je pa tudi potrebno pri teh primerjavah poudarit nekaj... večina ljudi na Svetu ne kupuje novih avtov... torej zakaj bi nekdo zdaj plačal 40k namesto gonil naprej svojega 7 let starega dizla? Takrat pa več ni primerjava nov golf in Tesla kot si naklikal ti, ampak 7 let stari avto ki dela perfectly fine vs nakup nove Tesle da prihraniš XYX letno napram skeširat takoj 40k...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

kow ::

To je samo prehodni pojav. Se par let, pa bos imel polno rabljenih Tesla avtomobilov.

TheBlueOne ::

Utk je izjavil:

Jaz sem napisal kar sem napisal, in tisto 100% drži. To kar vi napletate naokoli, je vaš problem. Normalno, da če se voziš s 1 km na uro in kuriš klimo na polno, da boš tudi pri EV imel večjo porabo kot pri 100 na uro. Ampak a bi lahko enkrat za spremembo ostali normalni, ali ste vsi že preveč fukneni za kaj takega?


Problem pri EVjih kolikor sledim je, da ne dosegajo stevilk niti pri normalni voznji, kaj sele, ce jih teras. Ce bi jaz vozil ICE kakor vozi po AC vecina EVjev, bi imel smesno nizko porabo, sigurno pod deklarirano.

Utk ::

TheBlueOne je izjavil:

Je pa vprasanje kje je rezlika vecji problem. Recimo, da imas v praksi dva avta, ki v teoriji zmoreta 600km, en je EV, en je ICE. Oba pa realno zmoreta 400km. Pot pa je dolgo 450km.

Janez Icevic in Ivo Evic se podata na pot. Kdo bo imel v povprecju manj tezav zaradi manjsega dosega?

Menda je jasno, da bo Ivo Evic moral bolj planirati kako in kaj ali pa se celo sprijazniti s spremembo poti, da bo lahko koncal izlet. Ce ima druzino bo verjetno treba najti neko mesto s sencko in cim za poceti, da mu kaksen tolder ne skuri vseh zivcev med tem ko polni svojega konjicka na na novo odkriti lokaciji planeta. Ivo bo verjetno za pot potreboval toliko planiranja, kolikor ga je potreboval za najti apartma na bookingu. Ali pa je ze razvil nov skillset preverjanja, ce je izlet izvedljiv.

Med tem lahko Janez Icevic samo pelje. Ko se prizge lucka za bencin se ustavi na prvi bencinski. Familija b.p. pocaka kar v avtu ali pa gre max na wc. Janez je samo pogledal kaj je na bookingu OK, vse kar je poskrbel okoli logistike je bilo, da se je spomnil, da ima avto.

Zaradi realnosti bi se verjetno dalo zakljuciti, da je doseg pri EVjih bolj problematicen.

Pri tesli in ostalih dobrih EV to zgleda tako, da vneseš destinacijo v navigacijo in ti predlaga kje se ustavi na polnjenju, koliko % boš imel na cilju, itd. Tipično polnjenje pa traja nekih 15-20 minut. Če ti v tem času uspe spravit celo družino na wc in napojit, svaka čast.

pegasus ::

Samo ne pričakovat, da bodo cene rabljenim EVjem padale tako kot padajo rabljenim ICE ropotalnikom... Dokler bo povpraševanje, bodo cene rabljenih EVjev lepo primerno visoke.

Mato989 ::

kow je izjavil:

To je samo prehodni pojav. Se par let, pa bos imel polno rabljenih Tesla avtomobilov.


No ja... jaz osebno menim da sta itak samo 2 načina pri avtih smiselna glede financ.

1. kupuješ cheap avte za cheap servise (ala Megane 2 pri meni) za poceni keš ala jurčka ali dva in pol in jih furaš še X let kjer je X vsaj 4 leta
2. kupiš nov avto in ga furaš 12-15 let

Vse ostalo se meni ne zdi smiselno. Pri 1ki je EV vprašljive smiselnosti, pri 2ki bomo pa še videli kako se obnese po 15-20 letih.

Utk je izjavil:

TheBlueOne je izjavil:

Je pa vprasanje kje je rezlika vecji problem. Recimo, da imas v praksi dva avta, ki v teoriji zmoreta 600km, en je EV, en je ICE. Oba pa realno zmoreta 400km. Pot pa je dolgo 450km.

Janez Icevic in Ivo Evic se podata na pot. Kdo bo imel v povprecju manj tezav zaradi manjsega dosega?

Menda je jasno, da bo Ivo Evic moral bolj planirati kako in kaj ali pa se celo sprijazniti s spremembo poti, da bo lahko koncal izlet. Ce ima druzino bo verjetno treba najti neko mesto s sencko in cim za poceti, da mu kaksen tolder ne skuri vseh zivcev med tem ko polni svojega konjicka na na novo odkriti lokaciji planeta. Ivo bo verjetno za pot potreboval toliko planiranja, kolikor ga je potreboval za najti apartma na bookingu. Ali pa je ze razvil nov skillset preverjanja, ce je izlet izvedljiv.

Med tem lahko Janez Icevic samo pelje. Ko se prizge lucka za bencin se ustavi na prvi bencinski. Familija b.p. pocaka kar v avtu ali pa gre max na wc. Janez je samo pogledal kaj je na bookingu OK, vse kar je poskrbel okoli logistike je bilo, da se je spomnil, da ima avto.

Zaradi realnosti bi se verjetno dalo zakljuciti, da je doseg pri EVjih bolj problematicen.

Pri tesli in ostalih dobrih EV to zgleda tako, da vneseš destinacijo v navigacijo in ti predlaga kje se ustavi na polnjenju, koliko % boš imel na cilju, itd. Tipično polnjenje pa traja nekih 15-20 minut. Če ti v tem času uspe spravit celo družino na wc in napojit, svaka čast.


In kaj se zgodi če tam polnilnice ne delajo? :))
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

Utk ::

Zakaj ti bi predlagalo, da se tam ustavi, če ne delajo? Ali pa če so zelo zasedene?

Mato989 ::

Utk je izjavil:

Zakaj ti bi predlagalo, da se tam ustavi, če ne delajo? Ali pa če so zelo zasedene?


Aha, torej avto ve da ko naračuna pot katera polnilnica crkne 5 min preden tja prideš ali bog ne daj bo čez 2 uri zasedena itd...? No pol pa moram priznat majo rešeno top shit!
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Utk ::

Vidim da imaš ful izkušenj s tem. Čeprav nisem siguren, da povsod tolk crkuje elektrika kot pri vas na Ptuju.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Mato989 ::

Utk je izjavil:

Vidim da imaš ful izkušenj s tem. Čeprav nisem siguren, da povsod tako crkuje elektrika kot morda pri vas na Ptuju.


Nima veze kolko crkuje, dovolj je da tebi ko prideš tja z praznim EVjem :|
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

TheBlueOne ::

Utk je izjavil:


Pri tesli in ostalih dobrih EV to zgleda tako, da vneseš destinacijo v navigacijo in ti predlaga kje se ustavi na polnjenju, koliko % boš imel na cilju, itd. Tipično polnjenje pa traja nekih 15-20 minut. Če ti v tem času uspe spravit celo družino na wc in napojit, svaka čast.


Ja sem bil pred kratkim na izletu, kjer sem imel sanso biti v Model Y. V teoriji lahko reces, da ni problem, da te bo Tesla peljala ne vem kam kjer bos polnil, da morda pogledas, ce je tam nekaj za familijo itn. V praksi pa je bilo tako, da smo rekli kam gremo in smo vsi razen tipa v Model Y sli na pot on pa je zacel s pomisleki.

Mi brez razmisljanja proti destinaciji, on pa je sel odkrivat nov svet, da je prisel do polnilnice. Ko smo se ICE ljudje pogovarjali kje je boljse iti, ker nekje je AC, nekje je prelaz itn. je tip lahko samo slepo zaupal poti do elektrike. In dalec ni bil za nami samo 20 minut.

Kaj drugace lahko dejansko trdis, da je sigurno dovolj 20min polnjenja? Ali je tako v nedeljo ponoci, takrat ko pa vecina potrebuje polnilnico pa nekoliko drugace?

Utk ::

Kaka je verjetnost, da bo čist vsaka od teh polnilnic crknila?

a_borlak ::

Utk je izjavil:

Kaka je verjetnost, da bo čist vsaka od teh polnilnic crknila?



100%, ko zmanjka elektrike :P.

Utk ::

Ko zmanjka elektrike ne boš niti tankal.

TheBlueOne ::

Utk je izjavil:

Kaka je verjetnost, da bo čist vsaka od teh polnilnic crknila?



Kaj te je peljal polnit cez ZDA? Kjer sem jaz ni toliko mest. Potem pa mi se povej, ce je vecinoma zasedena kako hitro bo avto poln? Ti pravis 15 do 20 minut.

Utk ::

TheBlueOne je izjavil:

Utk je izjavil:


Pri tesli in ostalih dobrih EV to zgleda tako, da vneseš destinacijo v navigacijo in ti predlaga kje se ustavi na polnjenju, koliko % boš imel na cilju, itd. Tipično polnjenje pa traja nekih 15-20 minut. Če ti v tem času uspe spravit celo družino na wc in napojit, svaka čast.


Ja sem bil pred kratkim na izletu, kjer sem imel sanso biti v Model Y. V teoriji lahko reces, da ni problem, da te bo Tesla peljala ne vem kam kjer bos polnil, da morda pogledas, ce je tam nekaj za familijo itn. V praksi pa je bilo tako, da smo rekli kam gremo in smo vsi razen tipa v Model Y sli na pot on pa je zacel s pomisleki.

Mi brez razmisljanja proti destinaciji, on pa je sel odkrivat nov svet, da je prisel do polnilnice. Ko smo se ICE ljudje pogovarjali kje je boljse iti, ker nekje je AC, nekje je prelaz itn. je tip lahko samo slepo zaupal poti do elektrike. In dalec ni bil za nami samo 20 minut.

Kaj drugace lahko dejansko trdis, da je sigurno dovolj 20min polnjenja? Ali je tako v nedeljo ponoci, takrat ko pa vecina potrebuje polnilnico pa nekoliko drugace?

Nekateri razmišljajo preveč, nekateri premalo. 2 možnosti sta, ali ste vozili po nekih resnih vukojebinah izven EU, ali je pa človek se preveč sekiral.

TheBlueOne ::

Utk je izjavil:


Nekateri razmišljajo preveč, nekateri premalo. 2 možnosti sta, ali ste vozili po nekih resnih vukojebinah izven EU, ali je pa človek se preveč sekiral.


Je zanj razmiljal avto. Mi smo se pa pomenili kje je najbolj pametno iti, nismo niti pomislili, ce je na poti kaksna crpalka. Po obcutku ne bi rekel, da je napolnil pod 20min, ker je prisel kar dolgo za nami. Je pa bilo v Italiji.

Zgodovina sprememb…

a_borlak ::

Mi je pa všeč, kako vsi razmišljate o najbolj robnih pogojih, kot da so vsakodnevna stvar. 37 kilometrov naredi Slovenec v povprečju dnevno, to je realnost. Da ne omenjam praktično dva avta na gospodinjstvo. Zdaj, če si bo zaradi tega kupil EV ali ne, je pa njegova stvar. Eni vidijo računico, drugi udobje, tretji ekologijo, četrti vero. Skratka, če nisi pripravljen dati denarja za EV, pač nisi, stvar rešena.

kow ::

But, but.. 2033! /s

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Mato989 ::

a_borlak je izjavil:

Mi je pa všeč, kako vsi razmišljate o najbolj robnih pogojih, kot da so vsakodnevna stvar. 37 kilometrov naredi Slovenec v povprečju dnevno, to je realnost. Da ne omenjam praktično dva avta na gospodinjstvo. Zdaj, če si bo zaradi tega kupil EV ali ne, je pa njegova stvar. Eni vidijo računico, drugi udobje, tretji ekologijo, četrti vero. Skratka, če nisi pripravljen dati denarja za EV, pač nisi, stvar rešena.


Povprečje je brezveze... eni jedo zelje drugi meso, povprečno pa vsi segedin...

večina ljudi ki jih poznam dela ali kar nekaj km več kot 37, ali pa kar nekaj manj... redkokdo pa točno ali zelo blizu 37km/dnevno (ne na delovni dan)...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

Pithlit ::

Utk je izjavil:

Zato sem jaz napisal hitrosti 70 in 150. Ne 7 in 150.
Tako da...

Ja in? Poraba in hitrost _nista_ direktno povezana. Nikoli. Ampak ti si očitno požrl vso pamet tega sveta. Ni važno da ti nasproti stoji 3/4 foruma in fizika. Ti boš tupil svoje ker je cel svet glup.
Life is as complicated as we make it...

TheBlueOne ::

a_borlak je izjavil:

Mi je pa všeč, kako vsi razmišljate o najbolj robnih pogojih, kot da so vsakodnevna stvar. 37 kilometrov naredi Slovenec v povprečju dnevno, to je realnost. Da ne omenjam praktično dva avta na gospodinjstvo. Zdaj, če si bo zaradi tega kupil EV ali ne, je pa njegova stvar. Eni vidijo računico, drugi udobje, tretji ekologijo, četrti vero. Skratka, če nisi pripravljen dati denarja za EV, pač nisi, stvar rešena.


O cem je potem smiselno disktutirati? Pa, da ne govorimo, da povprecje ni zelo relevantno, ker lahko prides do te stevilke tudi, ce so vse poti nad dosegom. Pac se vecine dni sploh ne vozis.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Ja in? Poraba in hitrost _nista_ direktno povezana. Nikoli. Ampak ti si očitno požrl vso pamet tega sveta. Ni važno da ti nasproti stoji 3/4 foruma in fizika. Ti boš tupil svoje ker je cel svet glup.

A da ne? V nekih primerih isti avto na isti cesti pod istimi pogoji lahko porabi manj energije pri 150 na uro kot pri 70?

Pithlit ::

TheBlueOne je izjavil:

Je pa vprasanje kje je rezlika vecji problem. Recimo, da imas v praksi dva avta, ki v teoriji zmoreta 600km, en je EV, en je ICE. Oba pa realno zmoreta 400km. Pot pa je dolgo 450km.

Janez Icevic in Ivo Evic se podata na pot. Kdo bo imel v povprecju manj tezav zaradi manjsega dosega?

Menda je jasno, da bo Ivo Evic moral bolj planirati kako in kaj ali pa se celo sprijazniti s spremembo poti, da bo lahko koncal izlet. Ce ima druzino bo verjetno treba najti neko mesto s sencko in cim za poceti, da mu kaksen tolder ne skuri vseh zivcev med tem ko polni svojega konjicka na na novo odkriti lokaciji planeta. Ivo bo verjetno za pot potreboval toliko planiranja, kolikor ga je potreboval za najti apartma na bookingu. Ali pa je ze razvil nov skillset preverjanja, ce je izlet izvedljiv.

Med tem lahko Janez Icevic samo pelje. Ko se prizge lucka za bencin se ustavi na prvi bencinski. Familija b.p. pocaka kar v avtu ali pa gre max na wc. Janez je samo pogledal kaj je na bookingu OK, vse kar je poskrbel okoli logistike je bilo, da se je spomnil, da ima avto.

Zaradi realnosti bi se verjetno dalo zakljuciti, da je doseg pri EVjih bolj problematicen.

Oba sta na istem. Oba se bosta morala ustavit za dotankat. In oba to lahko storita med regularnim postankom ki ga itak potrebujeta (v kolikor nista superčloveka - kot marsikdo). S to razliko da se bo EV natankaš sam od sebe ko bo enkrat vštekan... ICE bo pa nekdo moral stat ob ročki dokler ne bo poln.

Pod črto je v tvojem primeru isti drek a maš EV al ICE. No, predpostavimo smo na ac in je cena polnjenja podobna.
Life is as complicated as we make it...

TheBlueOne ::

Utk je izjavil:


A da ne? V nekih primerih isti avto na isti cesti pod istimi pogoji lahko porabi manj energije pri 150 na uro kot pri 70?


Ceprav upor menda raste eksponentno s hitrostjo? Kateri avto je to, to cudo pa bi rad videl.

Utk ::

Jaz tudi. Najbrž gre na drva, pa rinke ima.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Pithlit ::

Utk je izjavil:

Ja in? Poraba in hitrost _nista_ direktno povezana. Nikoli. Ampak ti si očitno požrl vso pamet tega sveta. Ni važno da ti nasproti stoji 3/4 foruma in fizika. Ti boš tupil svoje ker je cel svet glup.

A da ne? V nekih primerih isti avto na isti cesti pod istimi pogoji lahko porabi manj energije pri 150 na uro kot pri 70?

Ja, vem da ti je koncept menjalnika čista znanstvena fantastika.

Ti si postavil absolutno trditev. Bod Dec pa stoj za njo. Nikjer nisi omenjal da morajo biti pogoji isti.
Life is as complicated as we make it...

TheBlueOne ::

Pithlit je izjavil:


Oba sta na istem. Oba se bosta morala ustavit za dotankat. In oba to lahko storita med regularnim postankom ki ga itak potrebujeta (v kolikor nista superčloveka - kot marsikdo). S to razliko da se bo EV natankaš sam od sebe ko bo enkrat vštekan... ICE bo pa nekdo moral stat ob ročki dokler ne bo poln.

Pod črto je v tvojem primeru isti drek a maš EV al ICE. No, predpostavimo smo na ac in je cena polnjenja podobna.


V teoriji povprecij, v praksi guzve, zasedenosti in variabilnih casih polnjen glede na zasedenost pa te zna EV peljati na zanimiv izlet. Tako je bilo v nasem primeru, ki je tudi bil edini moj do danes kjer je nekdo imel EV ostali pa ICE.

Utk ::

Ti si postavil absolutno trditev. Bod Dec pa stoj za njo.

Sej stojim.

Nikjer nisi omenjal da morajo biti pogoji isti.

Seveda nisem. Nisem si mislil, da se bo našel idiot, ki bo reku, da če nekdo vozi 70 na Vršič bo porabil več energije kot drug, ki so ga vrgli iz letala.

TheBlueOne ::

Pithlit je izjavil:


Ja, vem da ti je koncept menjalnika čista znanstvena fantastika.


Menjalnik ne manjsa zracnega upora, samo poskrbi, da si pri vsaki hitrosti lahko v cim boljsim obmocjem ucinkovitosti motorja. Pa to ne pomeni, da ti bo avto pri 3000obratih vedno pil isto, to je odvisno od napora.

Utk ::

In kaj ti na koncu dneva pomeni tiste pol ure, pa naj bo ura, do večera ko prideš domov? Zakaj bi bil nekdo živčn zarad tega?

RedDrake ::

Utk je izjavil:

In kaj ti na koncu dneva pomeni tiste pol ure, pa naj bo ura, do večera ko prideš domov? Zakaj bi bil nekdo živčn zarad tega?

Zakaj potem ne hodiš po svetu peš ali s kolesom?
Kaj ti bo tistih par ur dnevno, ki bi jih prišparal s hitrejšim prevoznim sredstvom?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RedDrake ()

Mato989 ::

Utk je izjavil:

In kaj ti na koncu dneva pomeni tiste pol ure, pa naj bo ura, do večera ko prideš domov? Zakaj bi bil nekdo živčn zarad tega?


Toliko kot pomeni tebi ki se voziš z avtom namesto greš peš ali s kolesom... kaj pa je tistih par ur na dan kajne?

ČAS = najbolj dragocena zadeva ki je ne dobiš nazaj, vsi dajemo čas za denar
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Utk ::

RedDrake je izjavil:

Utk je izjavil:

In kaj ti na koncu dneva pomeni tiste pol ure, pa naj bo ura, do večera ko prideš domov? Zakaj bi bil nekdo živčn zarad tega?

Zakaj potem ne hodiš po svetu peš ali s kolesom?
Kaj ti bo tistih par ur dnevno, ki bi jih prišparal s hitrejšim prevoznim sredstvom?

Če bi delal vsak dan 1000 km in s tem izgubljal 10 ur, ne bi bil največji problem tista dodatna ura zarad elektrike, ampak vseh 10. Ta problem bi definitivno najprej rešil, potem se pa brigal za elektriko.
Če gremo enkrat na vsake tolk časa na kak daljši izlet, mi pa tista ura nič ne pomeni. Očitno nisem tako reven in našponan, da bi mi.

damirj79 ::

Utk je izjavil:

RedDrake je izjavil:

Utk je izjavil:

In kaj ti na koncu dneva pomeni tiste pol ure, pa naj bo ura, do večera ko prideš domov? Zakaj bi bil nekdo živčn zarad tega?

Zakaj potem ne hodiš po svetu peš ali s kolesom?
Kaj ti bo tistih par ur dnevno, ki bi jih prišparal s hitrejšim prevoznim sredstvom?

Če bi delal vsak dan 1000 km in s tem izgubljal 10 ur, ne bi bil največji problem tista dodatna ura zarad elektrike, ampak vseh 10. Ta problem bi definitivno najprej rešil, potem se pa brigal za elektriko.
Če gremo enkrat na vsake tolk časa na kak daljši izlet, mi pa tista ura nič ne pomeni. Očitno nisem tako reven in našponan, da bi mi.


Jst se s tem ne najbolj strinjam. Ko grem na pot, pridem raad na cilj v nekem normalnem času. Če je pot dolga 1000km po avtocesti, to pomeni, da se namenoma za počitek ustavim 1x mogoče 2, za 20min, ker z vožnjo po avtocesti res nisi ful utrujen. Z ICE pomeni to tudi, da vmes 1x natankam, bolj tako iz navade kot neke velike potrebe in pred odhodom na to potem kvečjemu preverim gume in tik preden zares štartam zavijem na petrol in tam zgubim 5min. Če grem z EV avtom moram sigurno ga dat polnit čez noč, če ga polnim doma bo čez noč ravno poln, ampak je fino, da par velikih porabnikov prej izklopim, npr toplotno črpalko, pralne in sušilne stroje, likalnike in fene ipd, da mi ne bo zmetalo še glavnega odklopnika. Ali pa še boljše, povečam kar priključno moč na 20kW. Na 1000km dolgi poti se moram zagotovo ustavit vsaj 3x še raje 4x, ker jih precej malo po AC zmore res dejanskega dosega 350km, pa še kake 50km si moram pustit v rezervi, če so vsa polnilna mesta polna na izbrani polnilnici ali pa kakšno mesto ne deluje ipd. po 300km je seveda v baterijah ostalo kake 15%, polnjenje do 100% za naslednjih 350km traja tudi na najhitrejši polnilnici 45min do 1h. Vmes žena tečna, otroci še bolj.

Sklep: EV je podobno kot pametne ure. Se super sliši in super bere, ampak to kar naj bi najbolj obvladala, t.j. kazanje točnega časa, ko najbolj rabiš, ti zmanjka baterije :)

kow ::

Mato989 je izjavil:


ČAS = najbolj dragocena zadeva ki je ne dobiš nazaj, vsi dajemo čas za denar


Cas tece v vsakem primeru. Pozabljas, da smo ljudje razlicni. Nekaterim je izguba casa, ce na slo-techu isto rec napisejo 100x. Drugi se grozno pocutijo, ce se ustavijo 15min na polnilnici.

Vemo v cem uzivas ti.

Pithlit ::

TheBlueOne je izjavil:

Pithlit je izjavil:


Ja, vem da ti je koncept menjalnika čista znanstvena fantastika.


Menjalnik ne manjsa zracnega upora, samo poskrbi, da si pri vsaki hitrosti lahko v cim boljsim obmocjem ucinkovitosti motorja. Pa to ne pomeni, da ti bo avto pri 3000obratih vedno pil isto, to je odvisno od napora.

Ja, to tudi pomeni da se hitro zgodi da ti avto pri 150 pije manj kot pri 30. Torej bo porabil manj energije.

Utk je postavil trditev da pri 150 porabiš več energije kot pri 70. Kar je absolutna trditev. In NE drži. Jaz pa sem kontrirala da ni nujno res da pri 150 porabiš več energije kot pri 70. Kar drži.

Feel free to prove me wrong. Ampak bo težka ker se komot lahko v avto vsedemo pa vam na licu mesta dokažem da 150km/h v šesti prestavi kuri manj kot 70km/h v prvi. Misli pa še ne znam brat tako da ne vem kaj se folku mota po glavi ko postavlja neke trditve (in se pol ven vleče s tem da vse ostale označuje za budale).
Life is as complicated as we make it...

Utk ::

Ampak bo težka ker se komot lahko v avto vsedemo pa vam na licu mesta dokažem da 150km/h v šesti prestavi kuri manj kot 70km/h v prvi.

Ja, ni malo oseb, ki so že dokazale marsikaj, kar se ostalim normalnim osebam ni zdelo vredno dokazovat. Še več porabiš, če se 50 na uro voziš 1 km naprej, pa en km v rikverc, sprazneš cel tank pa niti metra ne narediš.

Ampak, kaj če bi bli malo normalni za spremembo?

In tudi v tvojem primeru bo avto porabil manj energije za premikanje s 70 kot s 150. Bo je pa še več vrgel v nič. Kar ICE že tako prekleto dobro uspeva.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Pithlit ::

TheBlueOne je izjavil:

Pithlit je izjavil:


Oba sta na istem. Oba se bosta morala ustavit za dotankat. In oba to lahko storita med regularnim postankom ki ga itak potrebujeta (v kolikor nista superčloveka - kot marsikdo). S to razliko da se bo EV natankaš sam od sebe ko bo enkrat vštekan... ICE bo pa nekdo moral stat ob ročki dokler ne bo poln.

Pod črto je v tvojem primeru isti drek a maš EV al ICE. No, predpostavimo smo na ac in je cena polnjenja podobna.


V teoriji povprecij, v praksi guzve, zasedenosti in variabilnih casih polnjen glede na zasedenost pa te zna EV peljati na zanimiv izlet. Tako je bilo v nasem primeru, ki je tudi bil edini moj do danes kjer je nekdo imel EV ostali pa ICE.

Praksa je lahko taka in drugačna. Če se gremo neke absurde se dobro spomnim nekega obdobja ko bi ICE lepo kak dan stal povsem pri miru s praznim tankom, medtem ko bi se EV veselo vozil naokoli. In to sploh ne tako dolgo nazaj. Včasih je pač treba vzet neke podobne pogoje, sploh če jih že v začetku diktiraš.

Lahko pa en tak scenarij pošlješ na eno avto moto revijo pa bodo, po mojem, z veseljem testirali kako to zgleda na cesti. Zna bit da bomo presenečeni nad rezultatom.

Utk je izjavil:

Ampak bo težka ker se komot lahko v avto vsedemo pa vam na licu mesta dokažem da 150km/h v šesti prestavi kuri manj kot 70km/h v prvi.

Ja, ni malo oseb, ki so že dokazale marsikaj, kar se ostalim normalnim osebam ni zdelo vredno dokazovat. Še več porabiš, če se 50 na uro voziš 1 km naprej, pa en km v rikverc, sprazneš cel tank pa niti metra ne narediš.

Ampak, kaj če bi bli malo normalni za spremembo?

In tudi v tvojem primeru bo avto porabil manj energije za premikanje s 70 kot s 150. Bo je pa še več vrgel v nič. Kar ICE že tako prekleto dobro uspeva.

Again, ne zanikam da je ICE precej neefektiven. Ampak se ne pogovarjamo o tem. Pogovarjamo se o tem da ti trdiš da za premikanje s 150km/h avtomatično porabimo več energije kot za premikanje s 70km/h.

In to ni vedno res pa da se na trepalnice postaviš in z vsemi možnimi distrakcijami pa adhominemi okol sebe opletaš medtem ko cepetaš na the sound of silence.
Life is as complicated as we make it...

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: Pithlit ()

TheBlueOne ::

Pithlit je izjavil:


Utk je postavil trditev da pri 150 porabiš več energije kot pri 70. Kar je absolutna trditev. In NE drži. Jaz pa sem kontrirala da ni nujno res da pri 150 porabiš več energije kot pri 70. Kar drži.


Na vsak nacin drzi, da je porabis dosti vec za premagovanje zracnega upora. To je menda vse kar lahko upostevas v tem kontekstu. Zracni upor tudi eksponentno raste s hitrostjo in verjetno je dominantna sila katero premagujes?

Drugace vprasanje, ce bo pil vec pri 70 v prvi, ce je sploh mozno, kot pa pri 150 v sesti. Dvomim, da notranja trenja v motorju in ne vem kaj se vse znesejo toliko kot je razlika v energiji pri takih hitrostih. Kaj tocno sklepas da pobere toliko energije?

Pithlit je izjavil:


Praksa je lahko taka in drugačna. Če se gremo neke absurde se dobro spomnim nekega obdobja ko bi ICE lepo kak dan stal povsem pri miru s praznim tankom, medtem ko bi se EV veselo vozil naokoli. In to sploh ne tako dolgo nazaj. Včasih je pač treba vzet neke podobne pogoje, sploh če jih že v začetku diktiraš.

Lahko pa en tak scenarij pošlješ na eno avto moto revijo pa bodo, po mojem, z veseljem testirali kako to zgleda na cesti. Zna bit da bomo presenečeni nad rezultatom.


Menda je siol delal take roadtripe. Ce me spomin ne vara nikoli ni bilo ravno gladko. Je pa zasedenost posebej pri daljsih relacijah kar obicajen problem, ker praviloma gre vecina skoraj istocasno na te daljse relacije. Zato pa so predvidljivi zastoji.

Zgodovina sprememb…

Pithlit ::

TheBlueOne je izjavil:

Pithlit je izjavil:


Utk je postavil trditev da pri 150 porabiš več energije kot pri 70. Kar je absolutna trditev. In NE drži. Jaz pa sem kontrirala da ni nujno res da pri 150 porabiš več energije kot pri 70. Kar drži.


Na vsak nacin drzi, da je porabis dosti vec za premagovanje zracnega upora. To je menda vse kar lahko upostevas v tem kontekstu. Zracni upor tudi eksponentno raste s hitrostjo.

Drugace vprasanje, ce bo pil vec pri 70 v prvi, ce je sploh mozno, kot pa pri 150 v sesti. Dvomim, da notranja trenja v motorju in ne vem kaj se vse znesejo toliko kot je razlika v energiji pri takih hitrostih. Kaj tocno sklepas da pobere toliko energije?

A smo res tolk usekani? Usedi se v prvi ICE pa naredi 10km s 30km/h v prvi. Kolk benza si skuril?
Zdaj pa pridi nazaj s 150km/h (no, dajmo raj 90 da ne bo kak policaj kaj preveč siknil)... V šesti (oz. peti). Kolk benza si skuril?
Life is as complicated as we make it...

TheBlueOne ::

Pithlit je izjavil:


A smo res tolk usekani? Usedi se v prvi ICE pa naredi 10km s 30km/h v prvi. Kolk benza si skuril?
Zdaj pa pridi nazaj s 150km/h (no, dajmo raj 90 da ne bo kak policaj kaj preveč siknil)... V šesti (oz. peti). Kolk benza si skuril?


Glede na to, da ne znas nasteti kaj pokuri to energijo sklepam, da predvidevas po tem, ko si kdaj sla v breg v prvi pri visokih obratih in je kazalo visoko porabo? Torej si pospesevala ali pa je bila sila nasproti tako veliko, da ni slo v drugo? Verjetno nisi brez napora ostajala v prvi in gledala koliko kuri ampak si prej prestavila?

Verjetno bi ti poraba padla tudi v visokih obratih, ce ne bi vec pospesevala ali pa vlekla hudega bremena ali pa premagovala hudega klanca.

Seveda pa je pri ekstremih slaba ucinkovistost, samo ne vem zakaj je to relevantno? Ce nihce tega ne dela, posebej sedaj, ko so vecinoma avtomatiki.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Ce nihce tega ne dela

Sej bi napisal kaj glede tega in pithlit, ampak sem dobil zadnje opozorilo...:))

GupeM ::

Utk je izjavil:

Ko zmanjka elektrike ne boš niti tankal.

Pumpe za tankanje ICE, poganjanje blagajne in vseh ostalih zadev zraven ni problema gnat na agregat ali celo na baterijo. Medtem ko bi za polnjenje EV rabil kar konkreten agregat. Da ne omenjamo, da s tem izgubiš še tisto prednost, ki se tiče onesnaževanja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()
««
1050 / 1168
»»