» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
1040 / 1184
»»

DamijanD ::

A je Nissan še v navezi z Renojem? A ni šlo to narazen?

hojnikb ::

redtech je izjavil:

Toyota je na trgih, kjer ne vedo kaj je 220V..., malo pretirano povedano, oni za sebe vedo od kje denar hodi.

Pojdite nevem v Peru, Tanzanijo in povejte kaj vidite :))


A mormo spet vlečit vzporednice z nokio, blackberry, kodak itd :)

Pa za toyoto to sploh ni primarni trg. Največji profit jim je ravno zahod, kjer zna elektrifikacija slej k prej udarit.
Če bojo žgal tole mantro, bojo slej k prej analogni player v digitalnem svetu...
#brezpodpisa

sejalecx ::

Jao, ste tukaj nekateri črno-beli.

Vsi se bomo jutri vozili v Teslah, Toyotine pick-upe pa bodo zavrgrli tudi najbolj goreči rednecki.

Svet se vseeno ne bo spreminjal tako hitro kot bi si vas očitno večina želela. Če ne zaradi drugega, pač zato, ker je baterija še vedno rak rana EV.

Razumem pa, da je to ljudem, ki nimajo ne EV, ne ICE ter doma na mamini in svoji socialki točejo po tipkovnici težko razumeti. Razgledanost pa na nuli - ni vse zahodni svet, ki ga poznate iz serij.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: sejalecx ()

Utk ::

Te toyote, ki se tam prodajajo, so že 20 let iste, in komot so še naslednjih 20 let iste.

Gregor P ::

Zelo kakovostna vozila torej 8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

J.McLane ::

Najbolje da se preseliš tja.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

kow ::

Gregor P je izjavil:

Zelo kakovostna vozila torej 8-)


Jasno. Ce produkta ne spreminjas, bo kakovosten. Hkrati pa vsak dan bolj zastarel. Imas pac tradeoff.

Utk ::

Za vozit po puščavi niti nočeš nekih fensi gedgetov. Tam je najbolj pomembno, da avto dela, ker če ne, boš mrtev. In avto, ki 20-30 let že dela, veš da dela.
V puščavi so tudi TAM-e imeli radi, tudi še potem ko so bli ti že zelo zastareli.
Vozit se za njim v mestu polnem takih naftožrcev je pa druga stvar...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

damirj79 ::

redtech je izjavil:

Toyota je na trgih, kjer ne vedo kaj je 220V..., malo pretirano povedano, oni za sebe vedo od kje denar hodi.

Pojdite nevem v Peru, Tanzanijo in povejte kaj vidite :))


Toyoto, samo od elektrike ima samo 12v akumulator in edini elektromotor v njej je zaganjač ICE motorja.

DamijanD ::

Saj dejansko so vozila postala manj zanesljiva kot pred leti, ker je kompleksnost izredno narasla.

kow ::

Regulatorji (EU birokracija) so itak podkupljeni s strani industrije, ki bo naredila vse, da se trg ne bo zmanjsal.

Gregor P ::

Kateri trg zdaj?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

kow ::

Avtomobilski trg. V nasem primeru evropski.

DamijanD ::

pol pa naj začnejo regulirat cene :D

Utk ::

https://www.zurnal24.si/avto/na-strom/t...

3. največji proizvajalec avtov bo leta 2025 tam, kjer je bila tesla leta 2016.
1. največji ne bo takrat še niti blizu temu.
2. največji bo vrgel vse kar so delali zadnjih 8 let v smeti in začel znova.

Še kdo, ki misli, da tesla ni 10 let pred drugimi?

kow ::

Bloomberg:

Tesla Inc. and China's top automakers pledged to maintain fair competition and avoid "abnormal pricing" in the world's biggest EV market, signaling a possible end to a price war that's rattled the industry this year.

Executives from 16 companies took part in a signing ceremony at the China Auto Forum in Shanghai on Thursday, acknowledging and committing to four points laid out in the pledge. They included BYD Co., Nio Inc., Xpeng Inc., Geely and Chery Automobile Co., while Tesla was the only foreign brand.

Here are the translated details of the agreement, which is non-binding:

Adhere to industry rules and regulations, regulate marketing activities, maintain fair competition and not disrupt fair competition with abnormal pricing
Pay attention to marketing and publicity methods, not exaggerate or use false publicity to attract attention or gain new customers
Put quality first, improve lives with high-quality products and services
Promote core socialist values, actively fulfill social responsibilities, and take on the heavy responsibility of maintaining steady growth, strengthening confidence and preventing risks



Velik poklon Musku, zlomil je celo kitajsko partijo :))

codeMonkey ::

Tesla in socialist values :))

Gregor P ::

STA: Prodaja avtomobilov junija spet z večjo rastjo

Junija je bilo prvič registriranih 845 elektrificiranih osebnih vozil, kar je skoraj 8,4 odstotka manj kot junija lani. Pri tem se je število popolnoma električnih vozil povečalo za 38 odstotkov na 328, število priključnih hibridov potrojilo na 122, število hibridov je upadlo za 40,8 odstotka na 255, število blagih hibridov pa je poraslo za 34,6 odstotka na 140.

V prvih šestih mesecih letos se je število novih registracij elektrificiranih vozil glede na enako obdobje lani povečalo za 10,2 odstotka na 5389. Število popolnoma električnih vozil se je nekaj več kot podvojilo na 2164, število priključnih hibridov za 87,6 odstotka na 561, število hibridov se je zmanjšalo za dobro tretjino na 1488, število blagih hibridov pa za 4,7 odstotka na 1176.

Najbolj prodajana električna vozila so Teslina modela Y in 3, Volkswagnova modela ID.3 in ID.4 ter Škodin Enyaq.


... ter še glede klasike ...
Po danes objavljeni najnovejši statistiki Trgovinske zbornice Slovenije je bilo junija prvič registriranih 4669 osebnih vozil, kar je 6,3 odstotka več kot junija lani. Med znamkami je bil na vrhu Volkswagen, sledili so Škoda, Renault in Toyota. V prvi deseterici so še Kia, Peugeot, Hyundai, Dacia, Audi in Opel.

Najbolje prodajana je bila Škodina Octavia, sledili so ji Renaultov Clio, Volskwagnov T-roc, Toyotin Yaris Cross, Volkswagnov Tiguan, Renaultov Captur in Dacijin Snaidero.
...
V prvem polletju je bilo prvič registriranih 31.195 osebnih in lahkih gospodarskih vozil oz. 4,2 odstotka več kot v enakem obdobju lani.

Od tega je bilo osebnih vozil 27.310 oz. 5,66 odstotka več. Tudi v šestih mesecih skupaj so na vrhu znamke Volkswagen, Škoda, Renault in Toyota, enaka je tudi sestava preostalega dela prve deseterice. Med modeli je bila najbolje prodajana Škoda Octavia, tok za njo pa je bi Renaultov Clio. Sledili so Renaultov Captur, Volkswagnova T-roc in Tiguan in Toyotin Yaris Cross, na sedmem mestu pa je že prvi električni avtomobil, Teslin model Y. V deseterici so še Škodina Kamiq in Kodiaq ter Dacijin Snaidero
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

MrStein ::

Snaidero? :D

"Med modeli je bila najbolje prodajana Škoda Octavia"

Uh, a ni nekdo prej rekel, da Octavia niti za Bolgare ni?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

Gregor P ::

Očitno jim je zagodel tiskarski škrat; verjetno so hoteli napisati Sandero, pa je novinar ravno gledal Superman Snyder cut:P
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

fulk ::

kow je izjavil:

Regulatorji (EU birokracija) so itak podkupljeni s strani industrije, ki bo naredila vse, da se trg ne bo zmanjsal.


To ne more biti res. Ker drugače bi še sedaj imeli 3 literce, pa jih zakonodaja sili v EV.
EU birokracija je pod kontrolo blackrockov in ostalih gay jew korporacij.

Mumbru ::

https://electrek.co/2023/07/07/vw-cuts-...

Vw Id3 stane na Kitajskem 17.500$. kako nas lupijo v Evropi....

In to z 58kwh baterijo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mumbru ()

a_borlak ::

Subvencija, pa kakšen airbag manj, pa manj asistence ...

Mumbru ::

Ni subvencije, noben airbag manj za asistenco pa ne vem. Cena pa 16k proti 43k.

Senior Dev ::

Polno opremljen ID.3 je pri nas neverjetnih 60k. Ni čudno da VW noben ne jemlje več resno če jih Kinezom prodajajo za 15k. Zgleda da ni interesa prodajat EV v EU, imamo veliko raje dizelaše, ki nas pripeljejo 1200 kilometrov daleč brez postanka na črpalki.
ZenaDeva d.o.o. - Oddaja nepremičnin

hojnikb ::

ni rečeno, da je kitajski ID.3 enak tistemu v evropi... Ni nič čudnega da se v china prodajajo avti priznanih znamk, ki so recimo bistveno slabše opremljeni, imajo bistveno slabšo kletko (in ne dosezejo niti ene zvezdice na ncap) ali kakšnj drug cost down, ki ni takoj očiten... It's cheap for a reason.
#brezpodpisa

DamijanD ::

ampak a je dejansko tolk oskubljen, da se privarčuje 20k+ na en avto?

codeMonkey ::

ni. Dumping pac. Pokrijejo kupci v EU

hojnikb ::

DamijanD je izjavil:

ampak a je dejansko tolk oskubljen, da se privarčuje 20k+ na en avto?


Nekaj je oskubljenost, nekaj so slabsi materiali, precej pa tudi pomaga, da lahko VW lokalno source-a komponente (elektronika, baterje elektromotorji)...
Pa seveda dumping cene; vprasanje koliko, če sploh kaj profita delajo pr base modelu.
#brezpodpisa

SambaShare ::

codeMonkey je izjavil:

ni. Dumping pac. Pokrijejo kupci v EU


Tako je. Saj piše v članku, da je "limited time" ponudba. Pomoje samo tipajo trg, a sploh še kdo hoče ta likalnik.

V EU, ki naj bi to zgleda financiral, se pa soočajo z odporem kupcev :D.

Zgodovina sprememb…

SambaShare ::

Utk je izjavil:

https://www.zurnal24.si/avto/na-strom/t...

3. največji proizvajalec avtov bo leta 2025 tam, kjer je bila tesla leta 2016.
1. največji ne bo takrat še niti blizu temu.
2. največji bo vrgel vse kar so delali zadnjih 8 let v smeti in začel znova.

Še kdo, ki misli, da tesla ni 10 let pred drugimi?


No saj, to da je Tavares en klovn, je jasno že vsem. Ok niso ravno 10 let zadaj, tam ene 5 pa res. Pa žalostno je, da se razlika še veča.

Stellantisova eCMP je ena žalost, že tri leta se vlečejo z 50kwh baterijo in posmeha vrednim 134HP motorjem. Zdaj počasi celo pride 54kwh/156HP, vav. Nekaj sanjajo, da bi bilo dobro iti na LFP, kar ima konkurenca že vsaj leto. Da ne omenim, da jeseni pride ven base M3 z 66kwh LFP baterijo...

Utk ::

Odpor v Evropi je zarad cene 42 jurjev, kot tesla. Sam avto ni spet tako zelo napačen. Za 30 jurjev jih bi prodali kar nekaj.

krucymucy ::

Za 30k bi bil odlicen avto. Cupra Born sploh, ker tudi izgleda precej bolje od ID.3.
Ampak za ceno modela 3 to ne bo slo, je le tesla precej boljsa in zmogljivejsa.

Mumbru ::

Sicer ne vem kaj govorite o enem odporu v Evropi in mi tudi ni jasno kdo to kupuje po tej ceni ampak podatki o prodaji id3 in id4 ne govorijo ravno o odporu. Jih prodajo kar nekaj. Tudi trgovec na Porsche je rekel da prodajo vse kar dobijo.

mikhaair ::

Kar nekaj ni nujno zadosti. Oz. vse kar je pod ali blizu prodaji m3 je premalo za masovnega proizvajalca vozil, ki je obljubljal da bo najboljši.

nejc_nejc ::

8

hojnikb je izjavil:

DamijanD je izjavil:

ampak a je dejansko tolk oskubljen, da se privarčuje 20k+ na en avto?


Nekaj je oskubljenost, nekaj so slabsi materiali, precej pa tudi pomaga, da lahko VW lokalno source-a komponente (elektronika, baterje elektromotorji)...
Pa seveda dumping cene; vprasanje koliko, če sploh kaj profita delajo pr base modelu.


In kaksen mislite je rvc na kos?

Utk ::

Kitajski id3 dvomim, da je kaj slabši od evropskega. Ni nemogoče, da je celo boljši, če je sploh kaka razlika.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

deco16 ::

Fiktivno prodajajo id3 id4 in borne. Parkirišča polna neregistriranih avtov, trava jih bo prerasla. Žalostno.

gensi ::

Res je sramotno, da prebivalce EU dobesedeno "lupijo", a nihče niti s prstom ne migne. Od mogočne EU avtomobilske industrije sta ostala bolj ali manj Stellantis in VW. Oboji se trudijo cene napihovati v višave. Enkrat ni čipov, drugič je drago železo. Ko je vsega dovolj, dajo milosten popust. Situacijo z veseljem izkoriščajo tudi zavarovalnice in dvigajo premije.
"Uspešno" se prilagajajo tudi kitajska podjetja ter v Evropi prodajajo vozila skoraj po dvojnih (v primerjavi s Kitajsko) cenah.

DamijanD ::

SambaShare je izjavil:

Stellantisova eCMP je ena žalost, že tri leta se vlečejo z 50kwh baterijo in posmeha vrednim 134HP motorjem. Zdaj počasi celo pride 54kwh/156HP, vav. Nekaj sanjajo, da bi bilo dobro iti na LFP, kar ima konkurenca že vsaj leto. Da ne omenim, da jeseni pride ven base M3 z 66kwh LFP baterijo...

Torej e308 bo zastarel preden pride na trg?

krucymucy ::

S FWD pogonom in anemicnim motorjem je ze.
Imajo prazen list papirja, oni pa se vedno delajo ICE platforme in delajo kompromisne resitve.
Ce je VAG deset let za teslo, kar je, so tile se deset let za VAG.

Razumem da je FWD v kombinaciji z ICE. Cenejsa izdelava, vec prostora v notranjosti, manjse izgube.
Ampak ce ne bodo sli hitro na dedicated platforme bo sel ta koncern pocasi navzdol, ze sedaj nimajo kaj pokazati.

Zgodovina sprememb…

DamijanD ::

A pa je FWD vs RWD res tako pomembno, da bi rekel, da so EVji s FWDjem slabši kot z RWDjem?
FWD ima par prednosti: lažje upravljanje vozila, večja stabilnost pri regeneraciji
RWD ima pa druge prednosti: lažji in enostavnejši prenos moči na pogonska kolesa, obračalni krog je lahko manjši pri RWDju

hojnikb ::

z rwd pridobis tudi več prostora, zadnje bremze so lahko precej svohnejse (bobni), vodljivost ni tak problem, ko imas center gravitacije nizko in tezo lepo razporejeno.

FWD v sodobn from scratch EV pač ne sodi. Sj se vidi, da so praktično vsi fwd EVji adaptacija ICE platform.
#brezpodpisa

codeMonkey ::

Nakladanje. Res upam, da bo model 2, al karkoli ze bo to, imel FWD. Samo zato, da bomo potem lahko brali kako je pa to drugace.

Kot pri vsaki stvari, je tudi tu polno kompromisov, in je pac odvisno od prioritet, kam stvar zapeljes. So pa vedno izjeme, ki jim je vse kar takoj jasno, ceprav zadev v smislu razvoja niti od dalec niso videli.

Zgodovina sprememb…

Senior Dev ::

Električni avti se v Sloveniji še vedno prodajajo kot vroče žemljice. Napihnjene cene niso problem. EKO krediti so skor zastonj.
ZenaDeva d.o.o. - Oddaja nepremičnin

hojnikb ::

ja, kompromis je to, da proizvajalci rinejo baterije in elektromotorje tam ko je bil ICE in se delajo kako je to ok.

Se enkrat; če delas avto iz nič (sploh kaksen hatchback/crossover), ni nobenga razloga da bi električni sklop tiscal na sprednjo premo, sploh če bo to edin pogon.

Pri ICE je smiselno dajat pogon na sprednjo OS, ker imas na taksen način boljso vodljivost (zarad teze spredaj) in boljsi packgaing. Pri EVjih pa ta filozofija ne deluje.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

codeMonkey ::

hojnikb je izjavil:

ja, kompromis je to, da proizvajalci rinejo baterije in elektromotorje tam ko je bil ICE in se delajo kako je to ok.

Pa nekdo mora hitro sporociti Kitajcem, da je njihov BYD Dolphin narobe zasnovan. Ker drugace bo prwpozno in jih bodo naredili prevec.

Se enkrat; če delas avto iz nič (sploh kaksen hatchback/crossover), ni nobenga razloga da bi električni sklop tiscal na sprednjo premo, sploh če bo to edin pogon.


Ce je FWD to se ne pomeni, da mora biti baterija spredaj in ne spodaj. Razlogi za motor spredaj seveda so, posebej ko gre za kompaktno vozilo, ker prostor spredaj je prakticno neizkoriscen. Od tu frunk. Ki je sicer OK, ko je vozilo vecje, drugace pa dobis samo dva neuporabna prostora, namesto enega spodobnega. To z bobni pa prosim razlozi, ker mi res ni jasno zakaj so jih vozila lahko imela desetletja zadaj do zdaj, kljub FWD.

Pa hitro sporoci Kitajcem, da je njihov BYD Dolphin narobe zasnovan. Ker drugace jih bodo vmes prevec naredili. Ti bodo hvalezni.

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

Ki je sicer OK, ko je vozilo vecje, drugace pa dobis samo dva neuporabna prostora, namesto enega spodobnega.


hec je, ker prostorskega kompromisa ob properly designed RWD zadaj ni. Spredaj bos pa vedno mel volansko letev in ce se tiscis inverterje pa elektormotorje tja, imas plac, ki je neuporaben za storage pri majhnem avtomobilu.


To z bobni pa prosim razlozi, ker mi res ni jasno zakaj so jih vozila lahko imela desetletja zadaj do zdaj, kljub FWD.


Ker so mel taksni avtomobilo pod tono in 50 konjev in ni bilo potebe? Evji pa sedaj spet lahko imajo, kjub večji tezi in moči,ker potrebe po močnem zaviranju zadaj ni, ker imas tako dobro regeneracijo. Se en razlog zakaj rinat pogon zadaj.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

codeMonkey ::

Eni izmed najbolj prodajanih modelov potem delajo vse narobe.

hojnikb ::

sj tudi kaksni drugi fwd drekcsi se prodajajo kot vroce zemljice, pa se to ni indikacija nicesar...
#brezpodpisa
««
1040 / 1184
»»