» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
1041 / 1167
»»

nejc_nejc ::

Ja in na novo bojo sli delat komplet vse sklope na prednji osi....ter stran zmetali komplet opremo....

redtech ::

krucymucy je izjavil:

Za 30k bi bil odlicen avto. Cupra Born sploh, ker tudi izgleda precej bolje od ID.3.
Ampak za ceno modela 3 to ne bo slo, je le tesla precej boljsa in zmogljivejsa.


Borna sem testiral čez vikend. 13kwh/100km sem imel porabo, izgleda ok, vozi se tudi dobro, sediš višje, prtljažnik je pa zelo majhen. Nevem, za opremljenega VZ daš 44k?

Tesla 3 podoben denar, meni so že malo zastarele, pa še rabljene ne bi upal kupiti, če imaš probleme z avtom, kdo bo to popravil? :)

Senior Dev ::

Jaz sem v začetku leta vzel za 32k Tesla Model 3 Performance letnik 2021. Konkreten AWD pogon in zalepi še dandanes 3 sekunde do 100 po skoraj 100k prevoženih. Tako da nova Cupra Born ni ravno ugodna ponudba te dni.
ZenaDeva d.o.o. - Oddaja nepremičnin

Zgodovina sprememb…

kow ::

Kaksna je poraba Borna pri 130-140km/h na avtocesti? V primerjavi s Teslo? Kajti 13kwh/100km je popolnoma butasta metrika, saj ne rabim se 17ic razlagati zakaj?

hojnikb ::

redtech je izjavil:

krucymucy je izjavil:

Za 30k bi bil odlicen avto. Cupra Born sploh, ker tudi izgleda precej bolje od ID.3.
Ampak za ceno modela 3 to ne bo slo, je le tesla precej boljsa in zmogljivejsa.


Borna sem testiral čez vikend. 13kwh/100km sem imel porabo, izgleda ok, vozi se tudi dobro, sediš višje, prtljažnik je pa zelo majhen. Nevem, za opremljenega VZ daš 44k?

Tesla 3 podoben denar, meni so že malo zastarele, pa še rabljene ne bi upal kupiti, če imaš probleme z avtom, kdo bo to popravil? :)

Zastarele? Po čem? A misliš da ti bo IDja pa kdo šel popravljat? TDI mehanik ziher ne, čeprav ma VW značko :)
#brezpodpisa

karafeka ::

Sem že enkrat napisal, kaj naredimo z elektronskimi napravami (recimo televizijo) ko se pokvarijo? Jih damo popravljat? Ne, ker je predrago.
Isto bo s temi EV gadgeti. S to razliko, da si jih bodo (kot kaže) privoščili le najbogatejši.

PS: novodobni mehaniki pa imajo probleme že z ICEji.

kow ::

TIL - televizorjev ne popravljamo :))

Utk ::

Kot so danes povedali pri dnevniku, niti navadnega reno bencinarja ne zna niti proizvajalec popravit.
Dobre električne avte se lahko popravlja, slabi pa bolje da niti ne bi bli narejeni.

hojnikb ::

ker naj ljudje mislijo da se tesl ne da popravljat in da se ful kvarijo.. bojo cene rabljenim sle cist v podn :P
#brezpodpisa

redtech ::

Zastarele po obliki.., ostalo je bojda top, neki jamrajo edino, da so slabo zmetane skupaj. Če jo kdo ima tukaj lahko primerja to zadnje, kako se njemu zdi.

BigWhale ::

kow je izjavil:

Kajti 13kwh/100km je popolnoma butasta metrika, saj ne rabim se 17ic razlagati zakaj?


13kWh/100km je povsem ok metrika, ce je podana v ustreznem kontekstu.

BigWhale ::

kow je izjavil:

TIL - televizorjev ne popravljamo :))


V zadnjih 20 letih sem dal 'popravit' samo noise cancelling slusalke in so jih zamenjali, se ni nicesar popravljalo. Vse ostalo se pa ali ni pokvarilo in sem dal naprej v delujocem stanju ali pa se je pokvarilo takrat, ko servis ni imel vec smisla. Leta 2021 pac ne bos starega 1080p plazma televizorja vlacil na servis.

Preprican sem, da z avtomomobili sicer ne bo tako, ker je kar precej razlike med televizorjem in avtomobilom ampak ja, popravila zabavne elektronike so dandanes v resnici redka.

mikhaair ::

Vse se da popravit, le da ponavadi je vse skupaj poceni sranje, ki ne prenese serviserjeve ure in par evrov za nov kos.

SambaShare ::

Pri avtomobilih se že vsaj 10 let uradno popravlja tako, da se zamenja sklop. Nerodno, če ti proizvajalec potem vzame za sklop baterijo, ali celoten drive train. Nerodno tudi, če imaš kakšno eksotiko in niti neuradnih rešitev ni.

Zgodovina sprememb…

mikhaair ::

Se bolj nerodno je npr. da imaš v baterijskem sklopu tudi elektroniko za polnjenje in hlajenje, gretje. Pa ko crkne rečejo, da je garancija samo na baterijo in ne krijejo stroška. Mislim, da je EV clinic nekaj takega opisal za MB.

PacificBlue ::

Utk je izjavil:

Kot so danes povedali pri dnevniku, niti navadnega reno bencinarja ne zna niti proizvajalec popravit.
Dobre električne avte se lahko popravlja, slabi pa bolje da niti ne bi bli narejeni.


Sam tole je pa res fail:



"Avto se je med 40 in 60 km/h zaustavljal. Ni važno, v kateri prestavi si imel, ni važno, v katerem načinu vožnje," je za TV Slovenija povedal Vojko Jovanovič.

Zalegla ni ne menjava motorja ne posodobitev programske opreme. "Zamenjali so še en motor, ampak ni bilo nič bolje, potem smo dobili potrdilo, da napake ne znajo odpraviti. Povedali so nam tudi, naj se ne vračamo na servis zaradi te napake, ker nas sploh ne bodo vzeli," je še povedal.


https://www.rtvslo.si/zabava-in-slog/av...
I’m out.
:3

Zgodovina sprememb…

SambaShare ::

Pri renoju ni problem, da ne bi znali popraviti, ampak da jim je to prevelik strošek in raje tvegajo tožbe. Tole je bolj poduk, koliko velja garancija.

Utk ::

Reno popravlja te avte tudi če so izven garancije. Problem je, da jih ne popravi, ker so pač zanič.

mikhaair je izjavil:

Se bolj nerodno je npr. da imaš v baterijskem sklopu tudi elektroniko za polnjenje in hlajenje, gretje. Pa ko crkne rečejo, da je garancija samo na baterijo in ne krijejo stroška. Mislim, da je EV clinic nekaj takega opisal za MB.

Te stvari ne bi smele bit drage za zamenjat. Tiste, ki so drage, so v drivetrain in bi morale bit pod garancijo. Ti pa to ne pomaga dost če je avto enostavno zanič kot so mercedesi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

kow ::

BigWhale je izjavil:

kow je izjavil:

Kajti 13kwh/100km je popolnoma butasta metrika, saj ne rabim se 17ic razlagati zakaj?


13kWh/100km je povsem ok metrika, ce je podana v ustreznem kontekstu.


Ce naredis 1000km z 13kWh/100km, recimo da pokuris 150kwh (izgube polnenja), strosek je 150kwh*0.15e/kwh = 22.5 evrov. Pri 20kWh, recimo da pokuris 250kwh
in je strosek 37.5 evrov. Torej te pri veliko slabsi ucinkovitosti kosta ekstra 15e teh 1000km. Pa sem vzel res veliko porabo.

Niso to resni denarji za ljudi, ki kupujejo elektricne avtomobile. Kar v resnici steje, so hitre polnilnice, ki ti vzamejo veliko casa (pa tudi drazje so).
Kar pomeni, da so najvecji prihranki takrat, ko se izognes hitrim polnilnicam. Recimo, da gres na morje, pa se ustavis samo 1x, namesto 2x itd.
Skratka, zelo je pomembna poraba pri visjih hitrostih, ki jo reklamni material seveda zamolci.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

kow ::

mikhaair je izjavil:

Vse se da popravit, le da ponavadi je vse skupaj poceni sranje, ki ne prenese serviserjeve ure in par evrov za nov kos.


This. Slovenci itak kupujeje cenene televizorje, ki ze novi stanejo manj kot pol place. Ce bi kupovali high-end TVje po 5k, verjemi da bi jih tudi po 5 letih servisirali.

redtech ::

Ja 13kwh/100 je bila poraba od Radovljice in čez Tuhinjsko dolino, do Celja AC (115 km/h) in naprej do Podčetrtka.

@Senior baterija v Tesli...mislim, da je to zadnja skrb :) to degradira zelo malo.

Na splošno pri vseh EVjih z vodnim hlajenjem in izogibanjen hitrega polnjenja brez potrebe, baterije držijo.

BigWhale ::

kow je izjavil:


Ce naredis 1000km z 13kWh/100km, recimo da pokuris 150kwh (izgube polnenja), strosek je 150kwh*0.15e/kwh = 22.5 evrov. Pri 20kWh, recimo da pokuris 250kwh
in je strosek 37.5 evrov. Torej te pri veliko slabsi ucinkovitosti kosta ekstra 15e teh 1000km. Pa sem vzel res veliko porabo.

Niso to resni denarji za ljudi, ki kupujejo elektricne avtomobile. Kar v resnici steje, so hitre polnilnice, ki ti vzamejo veliko casa (pa tudi drazje so).
Kar pomeni, da so najvecji prihranki takrat, ko se izognes hitrim polnilnicam. Recimo, da gres na morje, pa se ustavis samo 1x, namesto 2x itd.
Skratka, zelo je pomembna poraba pri visjih hitrostih, ki jo reklamni material seveda zamolci.


Jaz na porabo pri EVjih ne gledam s stroskovnega vidika. Ampak bolj na to kako dalec se bom v povprecju pripeljal z baterijo, ki mi je na voljo. Zakaj mi je pomembna povprecna hitrost? Zato ker vem kako dalec se v povprecju pripeljem v tem trenutku.

Se pa strinjam, da bi bilo precej bolj smiselno, da bi se objavljala povprecna poraba in poraba pri avtocestni hitrosti, ceprav slednjo informacijo rabis redkeje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

redtech ::

Vsi imamo unikatno porabo, meni je v 80% dovolj 10kwh/dan, 60-70km. 60 in manj je idealna kilometrina za plugin hibride.

Optimalno za baterijo je, da jo držiš okrog 50% in polniš samo po porabi.

Je pa iz stroškovnega vidika psihološki šok, da greš iz EV nazaj na bencin :D

kow ::

Pri EV te najbolj bolijo robni primeri. Tudi, ce se ti zgodi samo enkrat ali dvakrat na leto, je takrat precej velika nevsecnost oz. casovna potrata.
Odvisno je tudi ali ima druzina vec avtomobilov. Ampak, ce ima gospodinjstvo samo en avto, je imo Tesla 3 veliko bolj primerno vozilo kot recimo Cupra (pri trenutnih cenah).

Zdej, zgornji primer iz Radovljice do Podcetrtka je precej nepomemben primer, ker je to relativno kratka razdalja. Lahko bi sel tudi marca iz Celja v Trst in nazaj (isti dan). Kar pa je ze razdalja kjer s kaksnim Zoe ali Leaf definitvno nimas sanse priti brez charganja. Marca sem napisal, ker poleti tudi na avtocesti ne bos vozil ravno hitro, enostavno je prevec prometa.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Utk ::

Ne boš si kupil EV, ki ga moraš vmes polnit na vsakodnevni poti. Ampak če greš enkrat na teden nekam, da ga moraš vmes napolnit, resno, v čem je problem? To ti lahko vzame tudi samo dobesedno 5 minut, odvisno seveda kak avto imaš in kako daleč greš.

codeMonkey ::

kow je izjavil:

Ampak, ce ima gospodinjstvo samo en avto, je imo Tesla 3 veliko bolj primerno vozilo kot recimo Cupra (pri trenutnih cenah).


Cupra ze po zasnovi ni vozilo, ki bi bilo za daljse poti in pokrivalo potrebe celotne druzine. Ne vem ce je cena pomembna, ce ze tako ni primeren. Kot drugi avto je ze OK, je pa tudi res, da je bolje imeti vec, ko gre za primerljiv denar.

Zgodovina sprememb…

Gregor P ::

Sicer je to stvar okusa, ampak za drugi avto potem iščeš običajno nekaj majhnega ranga velikosti starega smarta ali max Fiat500 in da je pri tem to še vedno polnokrven avto (vsaj do 130 km/h, 200 km dosega ipd.) ... in pa seveda tudi za ceno drugega avta, ki ne bi smela presegati 15k evrov.

Danes smo pa že skoraj pri tem, da za ta denar kvečjemu dobiš boljši električni kolo ali e-moped, ne pa več pravega avta.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

kow ::

codeMonkey je izjavil:

kow je izjavil:

Ampak, ce ima gospodinjstvo samo en avto, je imo Tesla 3 veliko bolj primerno vozilo kot recimo Cupra (pri trenutnih cenah).


Cupra ze po zasnovi ni vozilo, ki bi bilo za daljse poti in pokrivalo potrebe celotne druzine. Ne vem ce je cena pomembna, ce ze tako ni primeren. Kot drugi avto je ze OK, je pa tudi res, da je bolje imeti vec, ko gre za primerljiv denar.


Velik del gospodinjstev sploh nima otrok. In s Cupro ne bi smel biti noben problem delati tudi po 500km in vec. Govoris kot da gre za twingo.

codeMonkey ::

Gregor P je izjavil:

Sicer je to stvar okusa, ampak za drugi avto potem iščeš običajno nekaj majhnega ranga velikosti starega smarta ali max Fiat500


To sta za mene lepa primera najbolj neracionalnih vozil za drugi avto. Draga za velik avto, uporabna za majhnega. Cupra tudi sem spada. Ta vozila pac kupis predvsem, ker se ti zdijo kul in/ali ti ni skoda denarja.

kow je izjavil:

Govoris kot da gre za twingo.


Ja no, govoris o druzini. In nasi druzini ze model 3 ne ustreza, kaj sele Born. Smo ziveli dve leti s Focusom, potem pa se je koncalo, ko se je rodil drugi otrok.

Zgodovina sprememb…

Senior Dev ::

Model 3 je kar v redu avto za denar. Cene so sicer šle nekoliko gor, ampak za 30k še vedno dobiš kar dobro ohranjenega. Je pa čudno da med ID.3 (ljudski) in Model 3 ni bistvene razlike v ceni. Model 3 je kar precej boljši avto.
ZenaDeva d.o.o. - Oddaja nepremičnin

BigWhale ::

Utk je izjavil:

Ne boš si kupil EV, ki ga moraš vmes polnit na vsakodnevni poti. Ampak če greš enkrat na teden nekam, da ga moraš vmes napolnit, resno, v čem je problem? To ti lahko vzame tudi samo dobesedno 5 minut, odvisno seveda kak avto imaš in kako daleč greš.


Jaz moram Leafa polnit, ce grem v Ljubljano ali pa na Brnik in nazaj. To pocnem v povprecju 1x na mesec in je tud 1x na mesec mal annoying. Ni konc sveta, ko grem v pisarno, in vse kar moram narest je to, da vstekam avto. Ce je pa destinacija Brnik, se moram ustavit za 10-15 minut, ker na letaliscu nimajo storitve kjer bi ti avto napolnili in oprali medtem, ko te ni. :>

Zdaj sem zacel gledat kaj bom, ko bo treba kupit drugi avto in sem ze nekje na 80%, da bo tudi drug avto EV, s toliko dosega, da bom lahko prisel tudi do kaksne Hrvaske obale, ce bo treba.

Utk ::

Tudi če je malo annoying, pa meni niti ni, najbrž ne bi samo zarad tega polnjenja na par tednov kupil ekstremno dražji EV, ki bi imel dovolj veliko baterijo.
Jaz bi doplačal LR pri tesli, ne bi pa kupil teslo LR, če bi mi ta prišparala eno polnjenje na mesec proti nekemu avtu za 25 jurjev. Če bi bila samo v tem razlika.

ales85 ::

Utk je izjavil:

Tudi če je malo annoying, pa meni niti ni, najbrž ne bi samo zarad tega polnjenja na par tednov kupil ekstremno dražji EV, ki bi imel dovolj veliko baterijo.
Jaz bi doplačal LR pri tesli, ne bi pa kupil teslo LR, če bi mi ta prišparala eno polnjenje na mesec proti nekemu avtu za 25 jurjev. Če bi bila samo v tem razlika.

Nekateri pac bolj cenimo svoj cas :shrug:

Utk ::

U kako smo pomembni. Sicer je ravno obratno. Če bi res cenil svoj čas, ti 15 min na teden ali dva ne bi kaj dost pomenilo.

mikhaair ::

Ko sedimo v gostilni na že na rundi, še vedno jih najde eno par, ki jim je čas blazno dragocen in res ne bi čakali filanja elektrike. Al pa če je že supercharger na poti na morje je frka k čakaš na žgočem soncu.

kow ::

Ce skrajsamo: manj minut superchargeanja -> bolj komot EV. Poleti se tudi na avtocestni pumpi ni ravno prijetno ustaviti. Ce je mozno, se izognes.

Utk ::

mikhaair je izjavil:

Ko sedimo v gostilni na že na rundi, še vedno jih najde eno par, ki jim je čas blazno dragocen in res ne bi čakali filanja elektrike. Al pa če je že supercharger na poti na morje je frka k čakaš na žgočem soncu.

Malo prej ko si se vozil po žgočem soncu je bilo pa v redu? V čem je razlika?

kow je izjavil:

Ce skrajsamo: manj minut superchargeanja -> bolj komot EV. Poleti se tudi na avtocestni pumpi ni ravno prijetno ustaviti. Ce je mozno, se izognes.

Po 300-400 km se je vseeno fajn malo ustavit.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Mato989 ::

Utk je izjavil:

mikhaair je izjavil:

Ko sedimo v gostilni na že na rundi, še vedno jih najde eno par, ki jim je čas blazno dragocen in res ne bi čakali filanja elektrike. Al pa če je že supercharger na poti na morje je frka k čakaš na žgočem soncu.

Malo prej ko si se vozil po žgočem soncu je bilo pa v redu? V čem je razlika?

kow je izjavil:

Ce skrajsamo: manj minut superchargeanja -> bolj komot EV. Poleti se tudi na avtocestni pumpi ni ravno prijetno ustaviti. Ce je mozno, se izognes.

Po 300-400 km se je vseeno fajn malo ustavit.



Seveda se je fajn ustavit ni pa fajn se ustavit in zivcno cakat na prazni charger medtem ko ice natanka v 2 minutah max

Na chargerjih ki sta 2 pa caka 8 avtov da se prva dva lagano filata 15 min lastnik pa na kavici
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Utk ::

Kolkrat se ti je že to zgodilo?

a_borlak ::

BigWhale je izjavil:

Utk je izjavil:

Ne boš si kupil EV, ki ga moraš vmes polnit na vsakodnevni poti. Ampak če greš enkrat na teden nekam, da ga moraš vmes napolnit, resno, v čem je problem? To ti lahko vzame tudi samo dobesedno 5 minut, odvisno seveda kak avto imaš in kako daleč greš.


Jaz moram Leafa polnit, ce grem v Ljubljano ali pa na Brnik in nazaj. To pocnem v povprecju 1x na mesec in je tud 1x na mesec mal annoying. Ni konc sveta, ko grem v pisarno, in vse kar moram narest je to, da vstekam avto. Ce je pa destinacija Brnik, se moram ustavit za 10-15 minut, ker na letaliscu nimajo storitve kjer bi ti avto napolnili in oprali medtem, ko te ni. :>

Zdaj sem zacel gledat kaj bom, ko bo treba kupit drugi avto in sem ze nekje na 80%, da bo tudi drug avto EV, s toliko dosega, da bom lahko prisel tudi do kaksne Hrvaske obale, ce bo treba.


Pravzaprav je glavna jeba, da so Chademo DC polnilnice slabo vzdrževane, zadnjič sem v Ljubljani lahko polnil šele na tretji. In ja, potem se začneš ozirat za avtom, ki ti v 99% služi, tudi takrat, ko rabiš le 1x mesečno.

ales85 ::

Utk je izjavil:


Po 300-400 km se je vseeno fajn malo ustavit.

Ja, pa najmanj za pol ure, a ne, ker smo že stari. :))

Mato989 ::

Utk je izjavil:

Kolkrat se ti je že to zgodilo?


Meni nickrat ker nimam evja

Sem se pa peljal mimo pumpe kjer so v vrsti cakali 3je evji na chargerja

Zagotovo je trajalo cakanje dalj kot 15min
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Senior Dev ::

Se ustaviš, dofilaš, spiješ kavo, narediš strečing in gremo dalje. Nobenega problema ni ko imaš enkrat čez 500km dometa.
ZenaDeva d.o.o. - Oddaja nepremičnin

Utk ::

Sem se pa peljal mimo pumpe kjer so v vrsti cakali 3je evji na chargerja

Če so se tako odločli, so pač čakali. Če so bli tako prazni vsi 3, da jim je to bila zadnja šansa, so že prej nekaj zajebali. Moj ima 150 dosega na dober dan, pa še nikoli nisem polnil na zadnji možnosti. Zmeraj je plan B in C.

kow ::

Senior Dev je izjavil:

Se ustaviš, dofilaš, spiješ kavo, narediš strečing in gremo dalje. Nobenega problema ni ko imaš enkrat čez 500km dometa.


Ce se to zgodi poleti, lahko na kavo v vrsti cakas 15min. Zato ni vseeno ali se ustavis 1x ali 2x. Ko je res gneca, raje malo potrpim in se sploh ne ustavim, ce je mogoce.

Drugace se pa z veseljem ustavim vsakih 200-300km.

Gregor P ::

Jaz se recimo do Splita ne ustavljam, ker je čisto fajn pot in na koncu se lepo vržeš v morje. Tankaš pa potem enkrat kasneje v tednu na lokalni bencinski črpalki, če je res treba (v bistvu, da imaš gorivo za nazaj v Ljubljano). Seveda pa bi se ustavil, če bi bil utrujen, ali bi moral iti na toaleto ipd.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

deco16 ::

Kake ICE pa mate to da ne prideš do splita in nazaj v lj. Če lahk sam pridem z EVjem eno smer pol bi vi morali ziher že nazaj pridet, ker to je najbolj pomembno, da se tanka 1 na mesec.

Gregor P ::

Hibride ... imajo žal vedno manjše tanke za gorivo. :'(
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

tomaz- ::

BigWhale ::

Utk je izjavil:

Tudi če je malo annoying, pa meni niti ni, najbrž ne bi samo zarad tega polnjenja na par tednov kupil ekstremno dražji EV, ki bi imel dovolj veliko baterijo.
Jaz bi doplačal LR pri tesli, ne bi pa kupil teslo LR, če bi mi ta prišparala eno polnjenje na mesec proti nekemu avtu za 25 jurjev. Če bi bila samo v tem razlika.


Saj na konc zmeri potem prides na price/performance in zelje. Za nekaj jurjev drazji avto je ok, ce s tem pridobim dovolj. Extremno drazji je pa norost, jasno. :) Model 3 LR + barva + izboljsan avtopilot, pride 55 jurjev pri nas ... Ce vzames standard verzijo je pa 48, z isto barvo in avtopilotom.

Komu se splaca in komu ne, mora vsak sam presodit. Je pa jasno razlika 55 vs 25. :))
««
1041 / 1167
»»