» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
1036 / 1167
»»

Utk ::

Ja, večino kar tam proda, tam naredi, ampak polovica tega kar naredi v Evropi, pa tudi tam proda.

Walfador ::

Gregor P je izjavil:

Walfador je izjavil:

Tudi Xiaomi se je pridružil bitki proizvajalcev električnih avtomobilov:
https://www.gizmochina.com/2023/06/13/x...

Odlično. Naj rajši naredijo mali avto velikosti AMI, a bolj konkretnega in varnega, ki gre vsaj 100 km/h za neko normalno ceno in koj kupim za vožnjo po mestu in predmestju (pač na obvoznici ne smem delat gužve).


Se strinjam, ampak največ profita se trenutno dela v premium marketu, zato tudi vsi proizvajalci silijo tja zaenkrat. Vsaka nova tehnologija se VEDNO začne v premium marketu, ne drži to samo pri EVjih, ampak povsod. Vendar tega marketa bo slej ko prej "zmanjkalo" in takrat se bo tudi tvoja želja in želja večine ljudi uresničila.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Walfador ()

Curve Ball ::

Utk je izjavil:

Ja, večino kar tam proda, tam naredi, ampak polovica tega kar naredi v Evropi, pa tudi tam proda.


Daj ne nabijaj, BMW od celotne proizvodnje proda cca 30% avtomobilov na Kitajskem, Daimler pa okoli 50%.

Utk je izjavil:

Curve Ball je izjavil:

Napredek bi bil že, če se carine izenačijo. Kitajci plačujejo 10% carine za izvoz avtomobilov v EU, EU proizvajalci pa plačujejo 15-25% carine za izvoz na Kitajsko. Kateri je le pomembnejši trg za večino EU proizvajalcev - domači ali kitajski? Vprašanje je retorično, za večino je še zmeraj bistveno pomembnejši EU trg.

Zanimivo. Ko je Trump to predlagal za ameriške avte, da bi plačevali enake carine kot evropski v ameriko, je bil cel halo, kakšen prasec je.


Zopet UTK neresnično nabijanje. Carine na vse USA avtomobile so 10% v EU, Trump je hotel nabiti 25% in to zaradi "nacionalnega interesa".

Sedaj so carine v USA na EU avte 2,5%, na kombije in pickup avte pa 25%

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Zopet UTK neresnično nabijanje.

Oh really?

Carine na vse USA avtomobile so 10% v EU, Trump je hotel nabiti 25% in to zaradi "nacionalnega interesa".

Sedaj so carine v USA na EU avte 2,5%, na kombije in pickup avte pa 25%

Očitno ni nabijanje, če imamo mi 4x višje carine na njihove avte kot oni na naše. Te ni nič sram pisat "nabijanje", potem pa v naslednjem stavku potrdit kar sem napisal? Malo te bi lahko bilo. Če bi imel osebnost.

Daj ne nabijaj, BMW od celotne proizvodnje proda cca 30% avtomobilov na Kitajskem, Daimler pa okoli 50%.

BMW več kot polovico proda v ZDA, Kitajsko in Južno Korejo, in ti bi se šel carinsko vojno z njimi. Good luck.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Curve Ball ::

Utk je izjavil:

Zopet UTK neresnično nabijanje.

Oh really?

Carine na vse USA avtomobile so 10% v EU, Trump je hotel nabiti 25% in to zaradi "nacionalnega interesa".

Sedaj so carine v USA na EU avte 2,5%, na kombije in pickup avte pa 25%

Očitno ni nabijanje, če imamo mi 4x višje carine na njihove avte kot oni na naše. Te ni nič sram pisat "nabijanje", potem pa v naslednjem stavku potrdit kar sem napisal? Malo te bi lahko bilo. Če bi imel osebnost.

Daj ne nabijaj, BMW od celotne proizvodnje proda cca 30% avtomobilov na Kitajskem, Daimler pa okoli 50%.

BMW več kot polovico proda v ZDA, Kitajsko in Južno Korejo, in ti bi se šel carinsko vojno z njimi. Good luck.


Ja, really. Ti si res en idiot sploh ne morem drugega reči. Napisal si da je Trump hotel enake carine kot so v EU. Kar pa niti približno ni res. Bi bilo le malo drugače če bi rekel da hoče 10% na vse.. Je pa seveda treba carine gledati kot celoto, za to so trgovinski sporazumi, države postavljajo carine tam kjer hočejo ščititi avojo industrijo.

Pa kaj zdaj mešaš še USA in Korejo zraven ko ti tako paše. Pa BMW in ne Daimler nista celotna evropska avtomobilska industrija...

Utk je izjavil:

Curve Ball je izjavil:

Napredek bi bil že, če se carine izenačijo. Kitajci plačujejo 10% carine za izvoz avtomobilov v EU, EU proizvajalci pa plačujejo 15-25% carine za izvoz na Kitajsko. Kateri je le pomembnejši trg za večino EU proizvajalcev - domači ali kitajski? Vprašanje je retorično, za večino je še zmeraj bistveno pomembnejši EU trg.

Zanimivo. Ko je Trump to predlagal za ameriške avte, da bi plačevali enake carine kot evropski v ameriko, je bil cel halo, kakšen prasec je.


Še enkrat da vsi jasno vidimo kako nabija UTK. Laž. In ti primitivni prasec giovoriš o osebnosti in sramoti? Cepec zahojeni...

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Utk ()

Utk ::

To so bila pogajanja. On je hotel pač izenačit pogoje. Ti si seveda veliko prezabit, da bi to razumel.
Kot tudi, da boš težko imel eno carino na kitajske avte in drugo na korejske, ameriške. Lahko je razlika nek procent, ne pa x5, če nimaš prekleto dobrega razloga za to, in to, da sam ne znaš naredit avta, ni ravno dober. In nazadnje je itak vseeno ali nas uničijo korejci, američani ali kitajci z boljšimi in cenejšimi EV. Carine bi treba dat na vse, če že.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

hruske ::

Gregor P je izjavil:

Walfador je izjavil:

Tudi Xiaomi se je pridružil bitki proizvajalcev električnih avtomobilov:
https://www.gizmochina.com/2023/06/13/x...

Odlično. Naj rajši naredijo mali avto velikosti AMI, a bolj konkretnega in varnega, ki gre vsaj 100 km/h za neko normalno ceno in koj kupim za vožnjo po mestu in predmestju (pač na obvoznici ne smem delat gužve).


Samo toliko, da veš, opisuješ Dacia Spring Electric.
Rad imam tole državico. <3

Gregor P ::

hruske je izjavil:

Gregor P je izjavil:

Walfador je izjavil:

Tudi Xiaomi se je pridružil bitki proizvajalcev električnih avtomobilov:
https://www.gizmochina.com/2023/06/13/x...

Odlično. Naj rajši naredijo mali avto velikosti AMI, a bolj konkretnega in varnega, ki gre vsaj 100 km/h za neko normalno ceno in koj kupim za vožnjo po mestu in predmestju (pač na obvoznici ne smem delat gužve).


Samo toliko, da veš, opisuješ Dacia Spring Electric.
Ne ga ne. Električna Dacia je pohabljen EV, ki je in prevelik in zato prepočasen s 125 km/h in pa seveda tudi dosti predrag za to kar ponuja (od nekje 22.000 evrov naprej); tako da mi ni treba polagati besed v usta oz. misli, že vem zakaj sem napisal velikosti AMI. Najbrž se boš moral strinjati, da je med AMI-jem in Dacio Spring kar velika velikostna razlika?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

codeMonkey ::

AMI je vozilo L kategorije. To je res skoda, da ni dobrih L7e vozil. Ceprav meni je Fiat 500e ze tudi OK. Skoda le, da jih ne delajo mnoznicno in po normlanih cenah.

PacificBlue ::

Za Fiat 500 delajo baterije v Samsung fabriki pri Grazu..tudi za Audi itd
I&#8217;m out.
:3

Gregor P ::

A to jaz prav vidim, cena za EV Fiat 500 je od 33.000 evrov dalje?!? Pa saj ti niso normalni. Kako lahko to stane več kot 15.000 evrov?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Gregor P je izjavil:

A to jaz prav vidim, cena za EV Fiat 500 je od 33.000 evrov dalje?!? Pa saj ti niso normalni. Kako lahko to stane več kot 15.000 evrov?

Če fiat stane 33, tesla pa 43, potem je edina rešitev 15 jurjev carine na teslo, da bo razmerje bolj pošteno. Bognedaj, da bi "naši" morali kaj spustit.

Gregor P ::

Teslo že delajo v EU, tako da oni so pokriti 8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Nima veze, bomo našli nek kitajski radio v tesli in ji nabili carino. Fiat za 33 jurjev ga pa itak najbrž nima.

Kayzon ::

Gregor P je izjavil:

A to jaz prav vidim, cena za EV Fiat 500 je od 33.000 evrov dalje?!? Pa saj ti niso normalni. Kako lahko to stane več kot 15.000 evrov?


Pazi zdej to,za Abarth EV verzijo:

-cena se zacne pri 40 000€
-top hitrost je 155kmh
-doseg je 250km
-pospesek do 100 je 7.5 sekund.

8-O

hojnikb ::

Nwm na kakšmnih drogab bi folk mogu bit, da bi tole po svoji volji kupo :))
#brezpodpisa

LeQuack ::

Po moje so se prodajalci avtov zakalkulirali v tem, da mislijo da imajo vsi enak standard kot na Norveškem.
Quack !

codeMonkey ::

hojnikb je izjavil:

Nwm na kakšmnih drogab bi folk mogu bit, da bi tole po svoji volji kupo :))


Za n=1 lahko recem da 50 letnik za 20 let mlajso in okoljsko ozavesceno zeno :D

DamijanD ::

Mah večina "dinozavrov" še vedno ne gre all in v EV. Bojim se, da imajo nekateri EV samo zato, da ga imajo (CO2 kupončki ipd.) Posledično imamo majhno proizvodnjo in nerealne cene. Ta del razumem, kar mi pa ni jasno zakaj recimo ti dinozavri toliko oglašujejo EVje, če jih dejansko nimajo za prodat...

Gregor P ::

... ja, da lahko dobijo te kupone, a ne:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Mumbru ::

Pol cenej fabia pa še dooosti hitrej

SambaShare ::

Ne gre VW-ju ravno po planih.

https://www.autocar.co.uk/car-news/new-...

Gregor P ::

While the production of combustion-engine models, including the Volkswagen Passat, continues unchanged
8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Passat se itak vsako leto slabše prodaja.

"We are experiencing strong customer reluctance in the electric vehicle sector," he told the North West newspaper.

LOL. Poskusite naredit konkurenčen EV pa bomo potem videli. Dragega sranja res nihče noče, tudi če je na elektriko.

Gregor P ::

A še vedno folk kupuje Tesle, tako da očitno kupujejo tudi to, če jim znaš prodati.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Utk ::

Če folk še vedno kupuje tesle, id3/4 pa ne, potem se ve kaj je precenjeno sranje in kaj ne, in da ni problem v elektriki, ampak v čem drugem.

k4vz0024 ::

Sem vprašal, če sem upravičen do subvencije, če izgradim sončno elektrarno v lastni režiji. So rekli, da to delajo le registrirana podjetja! Če sam lahko obnovimo glavni Janković in ga preveri zato poverjen inženir,ne vidim razloga zakaj ne bi bilo isto za samoizgradnjo. Pa še to morajo biti tudi on, sedaj je jasno kam pes taco moli. To ni stremljenje k zmanjšanju ogljičnega odtisa, ampak da imajo ene firme biznis. Še zlasti pade v oči nesubvencioniranje grid off elektrarne. Ekologija je zgolj farsa, da nekateri pri koritu mastno služijo, briga jih narava!

Gregor P ::

Utk je izjavil:

Če folk še vedno kupuje tesle, id3/4 pa ne, potem se ve kaj je precenjeno sranje in kaj ne, in da ni problem v elektriki, ampak v čem drugem.

Vsi EV-ji so precenjeni produkti. Ampak takle pač mamo:8)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Mato989 ::

Utk je izjavil:

Če folk še vedno kupuje tesle, id3/4 pa ne, potem se ve kaj je precenjeno sranje in kaj ne, in da ni problem v elektriki, ampak v čem drugem.


Ali pa je marketinško nategnjen... (saj ne pravim da je, lahko pa je)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Utk ::

Potem vama ne bo problem pokazet EN avto, ki stane tolk kot tesla v podobni velikosti in opremi, naj bo bencinar, dizel, me ne zanima kaj.

Gregor P ::

Katrikoli že je, ga folk brez subvencije ne kupi >:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

SambaShare ::

Gregor P je izjavil:

Utk je izjavil:

Če folk še vedno kupuje tesle, id3/4 pa ne, potem se ve kaj je precenjeno sranje in kaj ne, in da ni problem v elektriki, ampak v čem drugem.

Vsi EV-ji so precenjeni produkti. Ampak takle pač mamo:8)


Hja lej, eni bolj, eni manj. Ampak če govorimo o VW, še vedno dobiš občutek, da jih je pravzaprav ne želijo prodajati. Ne vem zakaj bi mu/jim drugače dali obliko likalnika. Plus napram konkurenci vsaj 5k predrag.

Utk ::

Utk je izjavil:

Potem vama ne bo problem pokazet EN avto, ki stane tolk kot tesla v podobni velikosti in opremi, naj bo bencinar, dizel, me ne zanima kaj.

Čri čri čri...

Gregor P ::

A Tesla ima opremo?8-O
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Ima. Imaš ti pamet? Ker to je že malo žalostno. Enga avta ne znaš omenit, ki bi bil za ta denar primerljiv. ENGA.

DamijanD ::

SambaShare je izjavil:

Ne gre VW-ju ravno po planih.

https://www.autocar.co.uk/car-news/new-...

Vedno mi je smešno kako se folk čudi, če ne more prodajati predragih zadev (velja tudi za Nvidio ipd.)

Gregor P ::

Utk je izjavil:

Ima. Imaš ti pamet? Ker to je že malo žalostno. Enga avta ne znaš omenit, ki bi bil za ta denar primerljiv. ENGA.
Jaz se v bistvu za avte sploh ne zanimam preveč - kot sem tu večkrat napisal, si ga že leta ne lastim več; kaj šele da bi izgubljal živce zaradi slabih in predragih električnih:)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Utk ::

Ja, sej vidimo da nimaš pojma, vseeno pa veš da je tesla precenjena. Kar ne trdi _nihče_ resen, ki se vsaj malo spozna na kaj.

Gregor P ::

Res? Nekdo izmed vas tu se dejansko profesionalno spozna na EV? Potem pa kar z besedo na dan, zakaj so EV tako dragi, če naj bi bili toliko cenejši in lažji za izdelavo od klasičnih? To bi moralo biti vsaj pol ceneje 8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Utk ::

Ne, nekateri preberemo kaj od tistih, ki se spoznajo.
Tesla je cenejša od drugih primerljivih in dela več dobička od drugih primerljivih.
Zakaj drugi ne znajo naredit niti tako dobrih niti tako poceni EV, je pa tudi znano že dolgo - že dolgo vam razlagamo, da ima tesla ogromno prednost in drugi je niti ne zmanjšujejo. Razen morda kakega kitajca, pa tudi ne kar vsi.

Sc0ut ::

DamijanD je izjavil:

SambaShare je izjavil:

Ne gre VW-ju ravno po planih.

https://www.autocar.co.uk/car-news/new-...

Vedno mi je smešno kako se folk čudi, če ne more prodajati predragih zadev (velja tudi za Nvidio ipd.)


VW bo moral pasti na realna tla. Ljudje kupujejo vw, ne kupuje vw ljudi.
1231 v3, Z97 A, 16GB ram 1600mhz, 3070 RTX, HX850

Gregor P ::

Utk je izjavil:

Ne, nekateri preberemo kaj od tistih, ki se spoznajo.
Tesla je cenejša od drugih primerljivih in dela več dobička od drugih primerljivih.
Zakaj drugi ne znajo naredit niti tako dobrih niti tako poceni EV, je pa tudi znano že dolgo - že dolgo vam razlagamo, da ima tesla ogromno prednost in drugi je niti ne zmanjšujejo. Razen morda kakega kitajca, pa tudi ne kar vsi.
Tudi Tesla je predraga za to kar ponuja. A razumem, da ima tudi "hype" svojo ceno.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Utk ::

Predlaga glede na kaj? Na električnega pežoja 208, ki stane 30 jurjev? Na golfa dizel, ki z nekaj opreme tudi stane 30 jurjev? Na bmw 3, ki tudi brez opreme stane 40 jurjev? S čim jo primerjaš, ko praviš da je predraga?

kow ::

Gregor P je izjavil:

Res? Nekdo izmed vas tu se dejansko profesionalno spozna na EV? Potem pa kar z besedo na dan, zakaj so EV tako dragi, če naj bi bili toliko cenejši in lažji za izdelavo od klasičnih? To bi moralo biti vsaj pol ceneje 8-)


Smo ze 15x razlozili. Ce se ti razlag ne ljubi poiskati, ni nas problem. Mimogrede, ce predstavis lazen argument, da so cenejsi za izdelavo - ponovno izpades butelj.
Trditev je, da so cenejsi za vozit (pri dovolj velikem stevilu kilometrov). Naslednja trditev pa je, da se cena izdelave bistveno ne razlikuje od ICE (ko se bo proizvodnja dovolj optimizirala).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Utk ::

Slej ko prej bojo res cenejši tudi za izdelat, definitivno pa niso toliko dražji za izdelat, da bi nek pežo 208 na elektriko moral koštat 20 jurjev več od bencinarja.

kow ::

Utk je izjavil:

Slej ko prej bojo res cenejši tudi za izdelat, definitivno pa niso toliko dražji za izdelat, da bi nek pežo 208 na elektriko moral koštat 20 jurjev več od bencinarja.


Nekaj let nazaj sem nasel raziskavo, ki je naracunala, da so EV drazji za izdelavo cirka 16% (pri enakih proizvodnih kolicinah). Itak pa se bo tudi design proizvodnje prilagodil.
Ampak, ce potegnes crto - EV so tezji kot ICE. Intuitivno bi rekel, da manjse stevilo delov poceni proizvodnjo, vec mase pa podraza stroske vhodnih materialov. Ni pa neke bistvene razlike, da bi ICE lahko bili konkurencni - zdi se nemogoce.

Mato989 ::

Jaz osebno nimam nič proti EVjem...

Samo naj mi naredijo Cliota kot je danes ICE, ki naj bo EV, podobne teže, baterija v njem pa naj ima doseg REALEN 400km (torej ne v nekim imaginarnih testih, ampak če se nek povprečnež kot jaz pelje pri 5-10 stopinj z povprečno hitrostjo 90-100km/h dokler se od 100% ne pokaže 5%

Aja pa cena naj bo tam tam z enako opremo kot je ICE...

Pa takoj kupim EVja.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

Utk ::

Ja, material je dražji, je pa delo cenejše, ampak delo postaja relativno vse dražje, po celem svetu.
Pri ICE motorju je še zmeraj ogromno ročnega dela, ročnega šraufanja.

kow ::

Mato, a ko je Gordon Gecko telefoniral na plazi, si tudi potem 10 let jamral, kako je vse to lepo in super, ampak, da naj ti naredijo manjsega in poceni, pa ga bos potem kupil? Do takrat bos pa telefoniral le doma in s kablom?
Nehaj jamrat, pa probaj vec zasluziti, da si bos lahko privoscil moderno tehnologijo. Lahko pa tudi cakas na leto 2030.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Mato989 ::

kow je izjavil:

Mato, a ko je Gordon Gecko telefoniral na plazi, si tudi potem 10 let jamral, kako je vse to lepo in super, ampak, da naj ti naredijo manjsega in poceni, pa ga bos potem kupil? Do takrat bos pa telefoniral le doma in s kablom?
Nehaj jamrat, pa probaj vec zasluziti, da si bos lahko privoscil moderno tehnologijo. Lahko pa tudi cakas na leto 2030.


Ne vem, ker sem takratbil še froc in me to ni brigalo...

Zagotovo pa je razlika med breaking technology kot je bil mobilni ali pa razlika med starim mobilnim (ICE) in novim mobilnim (ICE)


Sploh nima veze z zaslužkom, tudi če bi mel 20k bruto plače bi isto napisal...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()
««
1036 / 1167
»»