» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
1035 / 1167
»»

a_borlak ::

Kar se MGjev tiče, glede na to, da jih imajo na zalogi in jih ne uspejo spraviti v promet, bodo morda (upam) začeli s popusti, ker 36k za praktično neznanega igralca je veliko. Saj je spodobno narejen, a vseeno. Za malo več se že lahko pogajaš za ID3. Je pa res, da prodaja MGju v Nemčiji gre odlično in jim je slovenski trg zadnja skrb.

billy ::

Na slovenskem trgu gre itak vse slabo, tu se prodajajo samo nova premium vozila in pa rabljene bemfle iz tujine.

Utk ::

a_borlak je izjavil:

Kar se MGjev tiče, glede na to, da jih imajo na zalogi in jih ne uspejo spraviti v promet, bodo morda (upam) začeli s popusti, ker 36k za praktično neznanega igralca je veliko. Saj je spodobno narejen, a vseeno. Za malo več se že lahko pogajaš za ID3. Je pa res, da prodaja MGju v Nemčiji gre odlično in jim je slovenski trg zadnja skrb.

Za malo več se nimaš kaj pogajat za id3, ker je mg4 pač boljši v vsem, večji problem je, da imaš za malo več teslo, ki pa res ni ista liga.

Curve Ball ::

Utk je izjavil:

a_borlak je izjavil:

Kar se MGjev tiče, glede na to, da jih imajo na zalogi in jih ne uspejo spraviti v promet, bodo morda (upam) začeli s popusti, ker 36k za praktično neznanega igralca je veliko. Saj je spodobno narejen, a vseeno. Za malo več se že lahko pogajaš za ID3. Je pa res, da prodaja MGju v Nemčiji gre odlično in jim je slovenski trg zadnja skrb.

Za malo več se nimaš kaj pogajat za id3, ker je mg4 pač boljši v vsem, večji problem je, da imaš za malo več teslo, ki pa res ni ista liga.


LOL, ti si res en posebnež...Si MG4 sploh že videl od blizu? Tiktok revjuvi ne veljajo...

Utk ::

Niti en niti drug nista neka premija, ampak ne vidim nekega razloga, da bi karkoli doplačal za id3.

billy ::

id3 se bo verjetno boljše prodal kot rabljen, samo to.

a_borlak ::

Tako nekako, ja.

Valezij ::

:)):))

Gregor P ::

revizorji opozarjajo, da bo morala Unija morda celo preložiti uvedbo prepovedi prodaje vozil z motorji z notranjim zgorevanjem, trenutno predvideno za leto 2035.


https://www.rtvslo.si/evropska-unija/bo...
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Irelevantno, kot pravim že od začetka. Konec leta 2034 se bo prodalo tako malo ICE-jev, da jih nihče več ne bo hotel delat, ne pa da ne bo smel, razen eksotike. Potem tu ni dost možnosti, ali bomo v Evropi delali ogromno EV-jev, ali bomo kupovali kitajske in ameriške ali pa ne bomo kupovali veliko niti ICE niti EV in pač čakali, da nam jih kdo naredi, če jih ne bo dovolj.

Gregor P ::

Malo bi bilo čudno, da bi EU želela na takšen način gospodarsko propasti?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

EU ne more odločat kakšen avto bom jaz kupil. Ni to jasno? Mislim, ne zdaj govorit da lahko zarad euro norm, ampak ker električnih avtov ne bojo prepovedali, ga bom jaz lahko kupil. Če kitajca pa kitajca.

EU je imela priliko vodit stvar, določat tempo, pravila, tehnologijo, vse, pa tega ni hotela, prepustili so drugim. Zdaj ni več v naših rokah. Da se bojo kitajci vozili na elektriko, pri nas pa na dizel, ker ne bomo imeli omrežja, polnilnic, baterij, to bo zgledlo malo čudno, se ti ne zdi? Potem pomeni, da smo popušili, na vseh področjih, ne samo avtih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Malidelničar ::

Utk: Se ti ne zdi, da je vse skupaj preveč politično izsiljeno? Surovin ni, tehnologija ni dovolj zrela, standardi niso vzpostavljeni, infrastruktura ni ustrezno razvita, vprašanje razogličenja tovornega prometa (tudi t.i. zadnje milje) ni rešeno.

Jaz osebno ne vidim niti enega področja, ki bi tekoče delovalo.

Deluje mi bolj, da trend narekujejo politiki in družboslovci, inženirji in tehnični kader je pa odrinjen na stran.

Sam velikokrat vlečem vzporednice z razvojem interneta in modernega računalništva nasploh. Ok pustimo tiste prve državno podprte začetke (ki so imeli fokus za nekaj drugega in so si rešitev predstavljali drugače, kot se je razvila) ampak zadeva je organsko rastla. Če ste spremljali razvoj interneta v devetdesetih in po letu 2000, potem veste kako je organsko to rastlo, z inputi vedno nove konkurence. Pri računalnikih smo imeli konkurenčno borbo, trg je počasi počasi od sebe dajal nove rešitve, ki so se spopadle za prevlado. Slabe zadeve so odmrle. Še več: boosti vlaganj so bili pogosto posledica tržne manije/balonov in ne politične agende - tako so npr. države veliko vlagale v optiko kot posledica dot-com balončka v devetdesetih, le-to pa je nato omogočilo nov val razvoja spletnih tehnologij tam po letu 2006.

Tole z EV-ji je za moj okus preveč centralnoplansko. In se ne more končati dobro IMHO.
Don't invest like a Joe. Invest like a Simon.

Mato989 ::

Utk je izjavil:

EU ne more odločat kakšen avto bom jaz kupil. Ni to jasno? Mislim, ne zdaj govorit da lahko zarad euro norm, ampak ker električnih avtov ne bojo prepovedali, ga bom jaz lahko kupil. Če kitajca pa kitajca.

EU je imela priliko vodit stvar, določat tempo, pravila, tehnologijo, vse, pa tega ni hotela, prepustili so drugim. Zdaj ni več v naših rokah. Da se bojo kitajci vozili na elektriko, pri nas pa na dizel, ker ne bomo imeli omrežja, polnilnic, baterij, to bo zgledlo malo čudno, se ti ne zdi? Potem pomeni, da smo popušili, na vseh področjih, ne samo avtih.


EU lahko zelo enostavno določa kakšen avto boš ti kupil... lahko recimo PREPOVE vse EVje znotraj EU in potem it zagotovo ne boš kupil EVja da stoji doma v garaži... in obratno velja za ICE... in tu je ravno problem.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Utk ::

lahko recimo PREPOVE vse EV

Komot. Ampak potem postanemo Venezuela.

Utk: Se ti ne zdi, da je vse skupaj preveč politično izsiljeno? Surovin ni, tehnologija ni dovolj zrela, standardi niso vzpostavljeni, infrastruktura ni ustrezno razvita, vprašanje razogličenja tovornega prometa (tudi t.i. zadnje milje) ni rešeno.

Ne, se mi ne. Zdi se mi ravno obratno. Najkasneje s teslo in leafom leta 2012 je bilo vidno, da bo EV izvedljiv, leta 2014, še pred dieselgatom, je VW napovedal, da bo leta 2018 največji proizvajalec EV-jev. Takrat se politika ni še nič vtikala v to. Potem je prišel dieselgate in lepa priložnost, da EU postavi neke direktive, brez da bi kaj prepovedovali. Subvencionalo se je itak vse živo neprekinjeno od krize 2008 in se bi pač še takrat malo. Pa je v resnici vse zastalo, 5 let se ni zgodilo praktično nič, tesla je pa rastla. Zdaj je tesla pač preklemano dober avto za ne preveč denarja, pa še kitajci prihajajo z enako dobrimi avti. Ljudje to hočejo, politika jih tu ne more zaustavit. Da pri vsej zeleni agendi, ki so se je kao šli v EU, zdaj rečejo, da elektrika ni kul, dajmo se vozit na nafto, prosim te, ne bo šlo. Torej, ljudje hočejo vse bolj it na elektriko, ker so avti dobri, baterije so tudi že dovolj dobre, prihajajo kitajci s 150 kwh paketi. Kaj lahko EU tu reče, kako lahko kaj prepreči in ohrani privid, da smo nek vodilni kontinent? Lahko samo priznamo, da smo popušili in da smo bližje Afriki kot Aziji in Ameriki, ter da se bomo pač vozili na nafto še 50 let. Ali se pa spravimo kaj delat na tem. In če pogledamo naše elektro firme, je čist jasno, da brez prisile ne bi niti varovalke zamenjali, kaj šele kaj zgradili. Niti niso nikjer drugje v Evropi kaj dost boljši.

Ni potrebno da EU prepove ICE. Mora pa postavit neke direktive, obvezno tolk pa tolk polnilnic na toliko velikem parkingu, če nekdo hoče imet polnilnico pred blokom, mu morajo to omogočit, brez soglasij ostalih lastnikov, itd., seveda, naj bo narejena po pravilih (da ne bojo vlekli kablov čez balkone) in naj si jo plača, ampak naj ga ne zajebavajo. Itd. Prepoved ICE pride na koncu, če sploh pride, in kot pravim, bo takrat že zdavnaj čisto vseeno če sploh pride ali ne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Mato989 ::

Komot. Ampak potem postanemo Venezuela.


Samo kontriral sem tvoji izjavi da EU kao NE MORE določit kaj boš ti kupil... seveda ne, ampak lahko 99% influenca odločitev... nihče ne bi kupil EVja če bi bil prepovedan za vožnjo...

V osnovi je pač tako da ljudje hočejo POCENI LAJF Utk... torej poceni elektriko, ne pa nujno drago elektriko in EV...

Če bi nekdo tankal bencin gratis, ljudje ne bi hotli EVjev...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

Utk ::

Dej ne bit tak bedak. Kako bi to v praksi zgledlo, če bi EU naenkrat prepovedala EV, ali pa samo zelo obdavčila? Kaj bi rekla Amerika zarad tesle? Kitajci? To bi pomenilo tako trgovinsko vojno, da bi v dveh letih postali Venezuela.
In ja, tudi v teoriji bi EU prekleto težko prepovedala neko vozilo, ki izpolnuje vse standarde glede varnosti, samo vrsta pogona ji ne bi bil všeč. ICE prepovedat je enostavno. Izmeriš mu auspuh. Že danes jih že itak polovica ne bi smelo bit na cesti, če bi se resno držali današnjih pravil.

Zato kar lepo ostanem pri tem, da tega _NE MORE_ naredit in pika.

Itak pa ICE ne bo prepovedan, tudi če "bo". Lahko boš imel ICE na vodik ali na sintetiko, samo auspuh bo moral ostat čist.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Mato989 ::

Utk je izjavil:

Dej ne bit tak bedak. Kako bi to v praksi zgledlo, če bi EU naenkrat prepovedala EV, ali pa samo zelo obdavčila? Kaj bi rekla Amerika zarad tesle? Kitajci? To bi pomenilo tako trgovinsko vojno, da bi v dveh letih postali Venezuela.
In ja, tudi v teoriji bi EU prekleto težko prepovedala neko vozilo, ki izpolnuje vse standarde glede varnosti, samo vrsta pogona ji ne bi bil všeč. ICE prepovedat je enostavno. Izmeriš mu auspuh. Že danes jih že itak polovica ne bi smelo bit na cesti, če bi se resno držali današnjih pravil.

Zato kar lepo ostanem pri tem, da tega _NE MORE_ naredit in pika.

Itak pa ICE ne bo prepovedan, tudi če "bo". Lahko boš imel ICE na vodik ali na sintetiko, samo auspuh bo moral ostat čist.



Saj USA tudi prepoveduje Huawei... samo zato ker je problem za Apple... pač jebiga... če lahko drugi lahko tudi EU... sicer ne pravim da bo ali da je to smiselno, ampak da NE MORE je pa drugo... LAHKO ŽE, samo pač ne bo... to se strinjam.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Curve Ball ::

Kaj vidva bluzita ;). Carine uvedejo, pa niti približno ne bi bilo prvič. Trgovinska vojna , Venezuela ;). Vsake tolk cajta kateri uvede carine, drugi malo vrne pa je. Če bodo ocenili da bo avto industrija v evropi več pridobila s carinami kot izgubila s povratnimi carinami drugje, jih bodo uvedli.

Utk ::

Kako boš uvedel carino na berlinske tesle? Ali na bolgarske kitajce?

Gregor P ::

Enako sem jaz mislil za žarnice preden so mi vsilili te ta drage varčne, ki enako crkavajo kot klasične, če ne še bolj.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

hojnikb ::

Gregor P je izjavil:

Enako sem jaz mislil za žarnice preden so mi vsilili te ta drage varčne, ki enako crkavajo kot klasične, če ne še bolj.

o kakem crkovanju ti to? led zarnice so bistveno bolj dolgotrajne kot običajne halogenske...
#brezpodpisa

Utk ::

Gregor P je izjavil:

Enako sem jaz mislil za žarnice preden so mi vsilili te ta drage varčne, ki enako crkavajo kot klasične, če ne še bolj.

Tisto je bila brezvezna prepoved, ampak če hočeš, lahko še danes svetiš s klasičnimi, ampak v resnici tega več nihče noče.

Gregor P ::

Utk je izjavil:

Zdaj je tesla pač preklemano dober avto za ne preveč denarja, pa še kitajci prihajajo z enako dobrimi avti. Ljudje to hočejo, politika jih tu ne more zaustavit.
Nikakor ni Tesla preklemansko dober avto. So slaba zastarela električna jajca, kjer marketing ljudje prepričuje, da jih rabijo. V 21. stoletju sem dejansko pričakoval kaj bolj revolucionarnega od 100 leta stare tehnologije s pretežkimi baterijami v nekakovostno sestavljenem avtomobilu. Ampak takle mamo:'(
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

LOL. Raje si poglej ti tistega svojega mercedesa, bmwja al kaj že fantaziraš, kakšna jajca so šele to. Pa še ropotajo.

Curve Ball ::

Utk je izjavil:

Kako boš uvedel carino na berlinske tesle? Ali na bolgarske kitajce?



Tebi pa nič ni jasno ;). Povsem enostavno, tako recimo kot so uvedli v Usa subvencije. Avto mora recimo vsebovati določen delež v ceni narejen v Evropi. Rečejo 75%, pa ne pridejo blizu.

Utk ::

Ko bo berlinska tovarna končana bo praktično vse narejeno v Evropi. Poleg tega mora to veljat tudi za evropske proizvajalce...

Curve Ball ::

Lol, niti približno, IMO niti 40% ne bo. I, seveda mora veljati tudi za evropske. Za to pa se nastavi ena pametna meja. Mal si zgodovino trgovinskih sporov in različnih carin preberi.

Utk ::

Seveda bo. Že celice bojo narejene v Berlinu. V Berlin bojo prišle samo surovine. Če mejo postaviš tako nizko, da bo tesla za to morala plačat carino, well, bo tudi dizla prekleto težko naredit v Evropi brez carine.

Mato989 ::

Utk je izjavil:

Seveda bo. Že celice bojo narejene v Berlinu. V Berlin bojo prišle samo surovine. Če mejo postaviš tako nizko, da bo tesla za to morala plačat carino, well, bo tudi dizla prekleto težko naredit v Evropi brez carine.



Če sem se kaj v svojih dobrih 30 letih naučil je to da so politiki prekleto iznajdljivi ko se gre za te zadeve ;)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Gregor P ::

Utk je izjavil:

LOL. Raje si poglej ti tistega svojega mercedesa, bmwja al kaj že fantaziraš, kakšna jajca so šele to. Pa še ropotajo.

Sam sem to že kar nekaj časa nazaj vse lepo prodal in uporabljam predvsem storitve deljenja vozil ipd. Živim v mestu, tako da sam res ne rabim dodatnega vozila. Če bi pa že kupoval, potem pa vsaj zaenkrat ostajam pri možnosti navadnih hibridov. Vsakič ko sem usedem v te EV-je sem vesel, da si jih ne lastim. Sem prav tako mnenja, da je padla kakovost izdelave tudi mercedesom idr. sedaj ko si praktično vsi delijo enake platforme, dele in le lepijo druge značke na njih. Tako da sam še vedno čakam na pravo alternativo.

In če se vrnem nazaj na prvotno izhodišče, ne morem si predstavljati, da bi si EU sama kopala luknjo in si delala gospodarsko škodo z nekimi nerealnimi omejitvami, da zadosti nekim utopičnim idejam. Sem pa čisto za uvajanja sodobnih okolju prijaznih tehnologij in da se rešimo vseh teh škodljivih plinov kolikor se le da ter postavimo čimveč JE.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

In če se vrnem nazaj na prvotno izhodišče, ne morem si predstavljati, da bi si EU sama kopala luknjo in si delala gospodarsko škodo z nekimi nerealnimi omejitvami, da zadosti nekim utopičnim idejam. Sem pa čisto za uvajanja sodobnih okolju prijaznih tehnologij in da se rešimo vseh teh škodljivih plinov kolikor se le da ter postavimo čimveč JE.

Jaz ti pa pravim, da EU tu več ne odloča. Prepoved da ali ne in kdaj, je čisto nepomembno. Ko se bo enkrat prodalo 30%-40% novih avtov na elektriko, kaj imaš potem še za odločat? Proizvajalci si ne morejo privoščit dveh linij avtov. Mutanti kot so bili e-golf, niso več konkurenčni. Morali se bojo odločit, ali bojo v nekem razredu naredili električni ali ice model. Dveh vzporednih več ne bo. Recimo megane in e-megane. Sej renault lahko prodaja dizel megana še 10 let, ampak kdo ga bo kupil, že danes je zastarel. Bo šel razvijat novega? Dont think so.
Isto twingo, novi "polo" itd. Če bo novi polo, id2 al kakor se bo že imenoval, ki pride 24-25, stane 25 jurjev, dizel pa danes glih tako vsaj 20, kaj bo? Ja, enako kot megane, lahko dizla prodajajo vzporedno še 10 let, ampak kdo ga bo kupil, vsako leto jih bo manj. Novega modela pa ne bo. Ker se ne bo splačal.
Potem imaš id7. Težko da bo passat tu imel kak smisel, pa že itak mu pada prodaja.
BMW i4 je že v štartu cenejši od enakega dizla.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Gregor P ::

Saj je že napisano zgoraj, uvedli bodo carine in boš pač skoraj prisiljen kupovati ta cenena EU EV jajca za drage pare in morda še nekaj let več "klasiko" - toliko da se evropski proizvajalci malo postavijo na noge. Za še veliko dražje, pa si boš lahko privoščil kakorkoli želiš na svetu; ampak to si lahko že sedaj.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Gregor P ::

To vi predpostavljate, da smo vsi potrošniki strašno okoljsko naravnani in bodo vsi z veseljem plačevali dražje, pa plačajo svoj davek za boljšo prihodnost zanamcev, ali kako?!?

Ljudje bodo kupili tisto kar se dejansko kupiti da za čim cenejše.

V resnici pa neke velike tablice sploh ne rabiš med vožnjo ... ker si takrat logično osredotočen na promet pred (in za) seboj.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Mato989 ::

dA NITI NE ZAČNEMO DA SE VEČINO AVTOV PRODA rabljenih IN kupi RABLJENIH, NE NOVIH... ;)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Utk ::

Gregor P je izjavil:

Saj je že napisano zgoraj, uvedli bodo carine in boš pač skoraj prisiljen kupovati ta cenena EU EV jajca za drage pare in morda še nekaj let več "klasiko" - toliko da se evropski proizvajalci malo postavijo na noge. Za še veliko dražje, pa si boš lahko privoščil kakorkoli želiš na svetu; ampak to si lahko že sedaj.

Carine ne bojo delovale. Ker so recimo tesle narejene v EU, pa tudi 10% carine v resnici ne bo nič spremenilo, če bo EU še naprej toliko zaostajala. Pa tudi težko bo upravičit carine na avte s tem, da pač nismo konkurenčni, pa ne bo ceni, ampak celo po sami tehnologiji. Je res vredno ščitit nek reno s carino, če ne zna naredit takega avta kot 10 kitajskih firm? Jaz ga ne bom kupil, če ne bo konkurenčen, iz principa. Malokdo v Evropi ima tako slab avto, da ne more še 3 leta potegnit.
Kako se bomo šli razogličenje z visokimi carinami na električne avte?
Vse kar se nekdo spomne za šankom še ni tudi v praksi uresničljivo, kaj šele pametno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

pegasus ::

Zato pa imamo vedno več ludistov, ker človeški možgani v povprečju enostavno niso sposobni slediti tako hitrim spremembam.

codeMonkey ::

Tudi ce carine bi delovale, lahko pozabite na blokiranje kitajskih vozil. V EU lahko kar takoj prakticno vse zaprejo, ce kot protiukrep zacnejo Kitajci blokirati evropske proizvajalce. Kot je Utk rekel, edina resitev so kvalitetna vozila. Ampak danes je standard ze tako dalec, da mora biti kompletna tovarna prilagojena elektricnemu vozilu.

Zgodovina sprememb…

Gregor P ::

Samo ali bi Kitajci tvegali sedaj umik vseh Zahodnih podjetij? So namreč kar zelo soodvisni od EU/ZDA - nekako tako kot je bila Nemčija od ruskega plina.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Curve Ball ::

Napredek bi bil že, če se carine izenačijo. Kitajci plačujejo 10% carine za izvoz avtomobilov v EU, EU proizvajalci pa plačujejo 15-25% carine za izvoz na Kitajsko. Kateri je le pomembnejši trg za večino EU proizvajalcev - domači ali kitajski? Vprašanje je retorično, za večino je še zmeraj bistveno pomembnejši EU trg.

codeMonkey ::

Rast je izven EU

Curve Ball ::

Pa bo rast za eu proizvajalce, glede na trenutno dinamiko ev, res v prihodnje večja na Kitajskem kot v Eu? Ti govoriš o nekem takojšnjem zaprtju če izgubijo Kitajsko...

codeMonkey ::

Zaprtje za mnoge. VAG npr. lahko prezivi, ampak bi zgledal precej drugace. Kar mu itak grozi ze brez vsega tega, ce ne resijo svojih tezav.

Curve Ball ::

Ne nabijaj.. Zaprtje za katere množične?

Vag ne, Stelantis še manj, Renault še najmanj, BMW, Merc tudi ne...

Zgodovina sprememb…

codeMonkey ::

BMW in Daimler ne? Ok.

Walfador ::

Tudi Xiaomi se je pridružil bitki proizvajalcev električnih avtomobilov:
https://www.gizmochina.com/2023/06/13/x...

Curve Ball ::

https://www.best-selling-cars.com/brand...

https://www.best-selling-cars.com/brand...

Pa še nekaj, večino kar prodata na Kitajskem tudi proizvedeta na Kitajskem (no vsaj za BMW je sigurno tako), Daimler ne vem točno koliko proizvede na Kitajskem.

Tudi za ta dva ne bo ravno zaprtja, nista pa ne množična in tudi ne povsem odvisna od Kitajske. Daimler bo/bi imel težave ja.

Zgodovina sprememb…

Gregor P ::

Walfador je izjavil:

Tudi Xiaomi se je pridružil bitki proizvajalcev električnih avtomobilov:
https://www.gizmochina.com/2023/06/13/x...

Odlično. Naj rajši naredijo mali avto velikosti AMI, a bolj konkretnega in varnega, ki gre vsaj 100 km/h za neko normalno ceno in koj kupim za vožnjo po mestu in predmestju (pač na obvoznici ne smem delat gužve).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Curve Ball je izjavil:

Napredek bi bil že, če se carine izenačijo. Kitajci plačujejo 10% carine za izvoz avtomobilov v EU, EU proizvajalci pa plačujejo 15-25% carine za izvoz na Kitajsko. Kateri je le pomembnejši trg za večino EU proizvajalcev - domači ali kitajski? Vprašanje je retorično, za večino je še zmeraj bistveno pomembnejši EU trg.

Zanimivo. Ko je Trump to predlagal za ameriške avte, da bi plačevali enake carine kot evropski v ameriko, je bil cel halo, kakšen prasec je.

Curve Ball ::

Pa še to, večino kar BMW izdela na Kitajskem tam tudi proizvede. Daimler ima tudi tovarno tam.
««
1035 / 1167
»»