» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
1033 / 1184
»»

Utk ::

Dokaz za prvo točko smo imeli lani. Ko je cena goriva šla gor v pol leta za 50%, je promet na cestah drastično padel. Oh wait...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

BigWhale ::

Ponovno opozorilo. Vse objave uporabnika, ki ima IQ v top 1% bodo prej ali slej pobrisane. Prav tako bodo pobrisane tudi objave, ki se navezujejo na njegove objave.

Do not feed the trolls.

kriptobog ::

BigWhale je izjavil:

Ponovno opozorilo. Vse objave uporabnika, ki ima IQ v top 1% bodo prej ali slej pobrisane. Prav tako bodo pobrisane tudi objave, ki se navezujejo na njegove objave.

Do not feed the trolls.


Pohvalno :D

jernejl ::

Utk je izjavil:

Dokaz za prvo točko smo imeli lani. Ko je cena goriva šla gor v pol leta za 50%, je promet na cestah drastično padel. Oh wait...
Ja, reševalci so manjkrat šli na intervencijo, ker se jim je bencin zdel predrag. Oh wait... nujnim vožnjam se zaradi višjih cen ljudje pač niso odpovedali, tisti ki so imeli možnost, pa so se bolj začeli odločati za javni transport.
Nižje cene bodo spodbudile več nenujnih voženj. Dokaz za to imamo v zadnjem času, ko imajo upokojenci zastonj javni prevoz in delajo gužvo na vlakih in avtobusih.
Seveda, tisti, ki so vam starši kupili osnovnošolsko spričevalo in se vam niti približno ne sanja, kako delujeta ponudba in povpraševanje, nikdar ne boste razumeli, da se povpraševanje poveča, če cena pade.

SolesK ::

Samo ti si isto pisal že leta nazaj (že takrat, ko so bili razni cityji pa eupi po 15kEUR, egolf pa 20kEUR). In jaz sem ti verjel in čakal, pa so se cene medtem nažalost zvišale in ne znižale.

Vsi avti ki si jih omenil so bili posledica prizadevanj Volkswagna da zniža povprečni CO2 flote in se izogne velikanski kazni Evropske unije, ne pa naravnega padanja cen, zato jih je Volkswagen tudi prodajal z takim gromozanskim popustom. Jaz sem takrat jasno povedal da je cena električnega Golfa, Citigoja in E-upa izredno ugodna, pa so nekateri raje nabijali kako so to navadna jajca/kante. Danes je stanje tako da ne vem kok let star E-up prodaja za 10.000 EUR DRAŽJE kot pa za ceno kot se je nov kupil. Vendar na dolgi rok cene bodo padale, pri bencinskih in dizelskih avtih pa rastle (ker prihajajo vedno strožji standardi za emisije izpuha).

Moraš se zavedat da je cena definirana glede na razmerje ponudbe in povpraševanja. Trenutno je ponudba še slaba (število proizvedenih letno majhno), povpraševanje pa visoko. Trenutno proizvajalci prodajo ČISTO vse električne modele po takih cenah kot jih prodajajo, torej zakaj bi jih prodajali ceneje? Z stališča proizvajalca se najbolj splača da jih proda za najvišjo ceno kot jih še lahko vse proda, torej cena z stališča proizvajalca je USTREZNA (ni previsoka).

Na srečo kupcev pa se število proizvedenih električnih avtomobilov naglo veča iz leta v leto, kar bo izboljšalo razmerje ponudba/povpraševanje in znižalo ceno za potrošnike. Osnove ekonomije.

Seveda ti gre na roko, da so se v tem času tudi navadni avti drastično podražili in lahko sedaj prodajaš, da malo še, pa bodo cene iste....

Seveda so se navadni avti podražili, za enako ceno pa danes dobiš mnogo boljši EV kot pred leti (mnogo več dosega, večja hitrost polnjenja, večja moč ipd). Čez nekaj let bodo električni avtomobili cenejši za nakup kot pa bencinski ali dizelski. Na dolgi rok pa so cenejši že sedaj, da Tesla model 3 po TCO ceni matcha najcenejši bencinski avto v Ameriki je quite sometning:
CARSTesla Model 3 Lifecycle Cost Nearly Matches The Cheapest Car In America!
https://cleantechnica.com/2023/06/04/te...

Aja, 30kEUR je za mene previsoka cena za nov avto. Tam med 15-20kEUR za razred C je pa že ok.

Prepozno si se rodil za kake 10 do 15 let. Danes že navaden kolkr tolk opremljen Golf stane cca 30kEUR. Cen naftnih avtov ki so bile leta 2010 pomoje ne boš več videl.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: SolesK ()

hruske ::

jernejl je izjavil:

Dve stvari.

1. Če je/bo vožnja z električnim avtom cenejša kot z ICE, bo to ljudi spodbujalo, da se bodo več vozili. Posledično bodo bolj onesnaževali.

2. Nekoč je ARSO ugotavljal vire PM delcev v slovenskih mestih in ugotovil, da je približno (preko palca) polovica PM delcev posledica cestnega prometa. Vendar je od tega približno polovica posledica resuspenzije in soljenja cest, kar bo seveda ostalo tudi če se bomo vsi vozili z EV. Od tistega kar ostane, pa se viri spet porazdelijo na obrabo pnevmatik, zavor, cest in izpuh. Vse razen zadnjega velja tudi za EV, kjer namesto izpuha posredno nastaja več PM delcev tam, kjer se kuri premog za elektriko.
Na koncu pa je treba povedati še, da zapisano velja za celoten cestni promet (tudi tovorni) in da na osebna vozila odpade spet samo del vsega zgoraj omenjenega onesnaževanja.
Tako da tudi če vse ICE avtomobile zamenjamo z EV (in se ne vozimo nič več kot doslej), ne bo količina PM delcev v zraku drastično upadla.




Viri emisij trdih delcev v Ljubljani 2013



Vir: https://www.arso.gov.si/zrak/kakovost%2...


Mala kurišča so praviloma večji problem kot avtomobili, ker
1) se emisijski standardi za vozila višajo,
2) so avti zaključena celota in grejo skozi test kakovosti,
3) je nad avti strožji nadzor (in proizvajalec ne more dat na trg naprave, ki ne ustreza),
4) se avtomobile menja hitreje kot ogrevalni sistem.

Kar bi bilo smiselno naredit je še prepoved vstopa v mesto za tovorna vozila, ki imajo emisijski standard EURO3 ali manj.

Mala kurišča, sploh na polena, so dizaster, ker:
1) lokalne posebnosti delajo ogrevalni sistem unikaten za posamezno stavbo (in ne žanješ prednosti serijske proizvodnje),
2) ljudje škrtarijo na kontrolnih sistemih (potem mora inštalater oz. serviser ugibat kaj se v sistemu dogaja, posledično bo sistem pogosto laufal v neoptimalnem režimu),
3) ljudje zlorabljajo loputo za zrak kot kontrolni mehanizem (loputa ni kontrolni mehanizem, ampak predvsem varnostni),
4) ljudje ne namestijo zalogovnika (ko se sistem zasiči s toploto, se loputa za zrak zapre in potem se les smodi na nizki temperaturi, namesto da bi na visoki temperaturi učinkovito pogorel in se toplota shranila v zalogovnik),
5) ljudje kurijo smeti namesto lesa,
6) nadzora praktično ni,
7) kotle se menja počasneje kot avtomobile.


Ampak v osnovi je cilj isti: nehat je treba kurit stvari oz. če se jih že kuri, je to precej bolje prepustit profesionalcem (to so elektrarne, toplarne, komunale, ...). Tudi če se tvoj EV napaja iz elektrarne, ki nekaj kuri, je to še vedno precej bolje kot da ti kuriš sam.
Kalkulator nove omrežnine 2024 - https://omreznina.karlas.si/Kalkulator

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: hruske ()

Mato989 ::

Predvsem je treba prepolovit število ljudi, pa kurjenje in avti naenkrat več ne bodo problem!

Rečimo ne subvencijam rojevanju kot je free vrtec, dodatki ipd..
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

mikhaair ::

Mato989 je izjavil:

Predvsem je treba prepolovit število ljudi, pa kurjenje in avti naenkrat več ne bodo problem!

Rečimo ne subvencijam rojevanju kot je free vrtec, dodatki ipd..

To pa res, če moraš plačevati za otroke, ni za avto.

J.McLane ::

Problem je v samih meritvah, ker merimo samo neke trde delce, ne analizira se pa kaj ti delci so, ker nekateri delci so škodljivi drugi ne. En primer se spomnim je bilo enkrat govora, na obali naj bi kar nekaj teh trdih delcev bila sol v zraku, dolečena mera soli v zraku pa blagodejno vpliva na respiratorni sistem.

Zato ni za metat v isti koš:
- prah od zavor
- prah od same cesta - kamenjčki
- delci obrabe gum
- delci od lesne biomase
- delci od fosilnih goriv
- sol v zraku
...

Na koncu pa organizem je lahko manj ali bolj dovzeten na take in drugačne vplive iz okolja. Mislim da se predvsem premalo naredi na tem, da bi bili naši organizmi manj dovzetni na taka onasneževanja. Ampak za to je treba spremeniti prehrano in lifestyle, kar je spet no-go.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

hruske ::

J.McLane je izjavil:


Na koncu pa organizem je lahko manj ali bolj dovzeten na take in drugačne vplive iz okolja.


Na koncu človek 10+ ur na dan preživi znotraj domače hiše, kjer je zrak bolj zanič kot zunanji, bodisi zaradi kuhalnega plina in kuhanja na sploh, bodisi zaradi plesni.
Kalkulator nove omrežnine 2024 - https://omreznina.karlas.si/Kalkulator

SolesK ::

J.McLane je izjavil:

Problem je v samih meritvah, ker merimo samo neke trde delce, ne analizira se pa kaj ti delci so, ker nekateri delci so škodljivi drugi ne. En primer se spomnim je bilo enkrat govora, na obali naj bi kar nekaj teh trdih delcev bila sol v zraku, dolečena mera soli v zraku pa blagodejno vpliva na respiratorni sistem.

Zato ni za metat v isti koš:
- prah od zavor
- prah od same cesta - kamenjčki
- delci obrabe gum
- delci od lesne biomase
- delci od fosilnih goriv
- sol v zraku
...

Na koncu pa organizem je lahko manj ali bolj dovzeten na take in drugačne vplive iz okolja. Mislim da se predvsem premalo naredi na tem, da bi bili naši organizmi manj dovzetni na taka onasneževanja. Ampak za to je treba spremeniti prehrano in lifestyle, kar je spet no-go.


Točno to, tole si zelo dobro povedal. Niso vsi delci enako škodljivi, trdi delci avtomobilskega izpuha so znanstveno dokazano RAKOTVORNI, medtem ko delci saj pri izgorevanju lesa niso. Pa to sploh še ni vse, pri trdih delcih se tipično meri samo delce velikosti 10 mikrometrov (PM10) in delce velikosti 2,5 mikrometra (PM2,5), najbolj škodljivih delcev pod 1 mikrometer se tipično sploh ne meri! Najbolj škodljivi delci so velikosti 10 nanometrov do 50 nanometrov, oziroma PM0,01 do PM0,05. In kar je hujše: teh delcev noben DPF filter ne more sfiltrirati, ker to ni tehnično možno (vsaj ne v avtomobilih s to tehnologijo, če bi pa DPF filtrirni sistem stal nekih 50.000 EUR po avtu, bi se morda dalo vgraditi kake elektrostatične filtre ali kaj takega). Torej tudi dizelski avto z inštaliranim DPF filtrom je še vedno zelo škodljiv za zdravje in počutje, pustimo zaenkrat dejstvo da ima večina dizlov odstranjene DPF filtre. Ti delci so tako majhni, da prehajajo krvno možgansko bariero in se odlagajo v možganih, kjer motijo njihovo funkcijo, povzročajo oksidativni stres (stres prostih radikalov) in tako dalje. Posledice: slabše počutje, manj energije, moteno je delovanje dopaminskega sistema v možganih (depresija), slabši spomin, slabše sposobnosti možganov na splošno, vse to je bilo dokazano z znanstvenimi študijami.

Svetovna agencija za raziskave raka je dizlov izpuh že leta 2012 uvrstila v 1.kategorijo, kar pomeni da so dokazano rakotvorni za ljudi, razlog da večina ljudi po več kot 10 letih od tega še vedno ne ve, pa verjetno tiči v načrtnem prikrivanju medijev, ki se financirajo v velikem delu z denarjem avtomobilske industrije.

Diesel Exhaust and Lung Cancer--Aftermath of Becoming an IARC Group 1 Carcinogen
https://academic.oup.com/aje/article/18...

Graf, kjer se lepo vidi da tudi z DPF filtrov najmanjši in najbolj škodljivi delci še vedno ostanejo in jih lepo dobimo v naša pljuča in v možgane:


Glede delcev so problematični tako bencinski, kot dizelski motorji (le da ti še precej bolj):


hruske je izjavil:

J.McLane je izjavil:


Na koncu pa organizem je lahko manj ali bolj dovzeten na take in drugačne vplive iz okolja.


Na koncu človek 10+ ur na dan preživi znotraj domače hiše, kjer je zrak bolj zanič kot zunanji, bodisi zaradi kuhalnega plina in kuhanja na sploh, bodisi zaradi plesni.


Kuhanje na plin je problematično zaradi emisij dušikovih oksidov (tako kot pri dizlih, le da dizel izvrže še veliko količino trdih delcev on top of that), trdih delcev je pri plinu bore malo. Kuhanje na sploh pa generira določeno število delcev, vendar niso niti približno tako majhni in tako škodljivi kot delci avtomobilskega izpuha.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: MrStein ()

LeQuack ::

Now that the tables have turned and BYD may even surpass Tesla to become the world's largest EV maker, Japan took apart its bestselling Seal - a direct Model 3 competitor - to see what makes it tick. After examining the cell-to-pack chassis technology with integrated Blade Battery, the design and other components, they came away "believing that BYD has surpassed Tesla to become the world's number one EV manufacturer, and that BYD has the foresight to lead the world standard in design."

https://www.notebookcheck.net/BYD-Seal-...
Quack !

Utk ::

Ja, v drugih temah ljudje jamrajo, da jih uradni servis za menjavo olja stane 300-400 evrov, kar je par let nazaj stalo 120. Kitajci nimajo servisne mreže v Evropi, niti je ne bojo delali, enostavno bojo naredili maintanance free avte, pa se potem lahko evropski velikani jebejo, ki tudi pri električnih zahtevajo "servis" na 15,000 km. Sej kakšen servis že bo, ampak bo en za celo Slovenijo, pa še to za več znamk skupaj, ne pa 15 oblečenih v marmor kot jih rabijo ostali. Enkrat na 120,000 km ga boš pa že odpeljal k njim.

To bo masaker.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

DamijanD ::

A za te "eksotične" znamke (mg, byd, ...) se rezervne kose dobi pri ustaljenih trgovcih ali ne? Oz. A bodo "vaški" mehaniki pri teh avtih lahko menjavali končnike, roke, ležaje ali ne? Ker na naših cestah podvozje pač plača svoj davek...

billy ::

Turki bodo takoj začeli delat tole, ko bo zadeva dosegla neko maso...tako kot za teslo.

Utk ::

Ko se bojo prodajali v 100,000 komadih v Evropi, ne bojo to nobeni eksoti. Eksoti bojo postali renoji in podobni.

Gregor P ::

Še en kitajski tesla kiler za le od 44.000 evrov naprej:D Ampak bojda naj bi naredili tudi cenejšo različico za 31.000 evrov, medtem ko naj bi najdražja različica (z najhitrejšim dvojnim e-motorjem, to je s pospeškom 3,1 sek do 60 milj/h oz. 96 km/h) stala 48.000 evrov.

The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Ne vem kako bi to lahko bil tesla killer, če se pa niti v eni lastnosti v resnici ne primerja s teslo, začenši z velikostjo.
Mislim, to je kot da bi dal 400 konjev v zoeta in reku, zdaj je pa to tesla killer, ker je 1 desetinko hitrejši.

Carwow si je zapravil še to malo ugleda s tem filmčkom, pa o EV že prej očitno niso imeli pojma. Sicer je pa cel filmček čist PR in noben "opis".

Gregor P ::

Sem dal smeškota z razlogom;)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

codeMonkey ::

Meni je oblikovno in po karakteristikah precej vsec. Ampak dokler ga nimajo niti zares na testu, da se vidi kako zgleda v praksi, je vse se precej odprto.

Utk ::

To je id3 killer, ker je v tej velikosti, je pa res, da id3 ne potrebuje killerja. Morda tesle 2, ko enkrat pride.

mikhaair ::

Utk je izjavil:

To je id3 killer, ker je v tej velikosti, je pa res, da id3 ne potrebuje killerja. Morda tesle 2, ko enkrat pride.

Tudi Mahle v Šempetru pri Gorici naj bi proizvajal neke manjše elektro motorje od obstoječih Teslinih pravijo. Verjetno za model2?

Curve Ball ::

J.McLane ::

Super, kar naročit se ga že da. Kdaj bodo pa dobave?
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Gregor P ::

Tko kot sicer pri trajektnih transportih kitajskih produktov; najhitreje čez dva meseca, če boste res vsi naročili:P
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

YosavaI ::

Zanimiv video, pridejo zelo zanimive številke:

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: YosavaI ()

a_borlak ::

No ja, ni čisto tako, v enem letu sem naredil 28kkm, z dizlom bi skuril za okoli 2.000€ nafte (relacija, pa hrib, nekaj AC ...), servis bi bil okoli 400€ (povprečje, eno let več, drugo manj), pa 120€ cestnine. Zavarovanje tam/tam, in če pogledam še EV stran, cca 150€ na javnih polnilnicah, 150€ servis, zaenkrat ni cestnine, torej cca 2100€ razlike, kar pomeni, da se mi sončna elektrarna malo hitreje amortizira. In čisto vsakemu rečem, če imaš denar in ti domet EVjev ustreza, kupi, če ne, se ti nikamor ne mudi. Aja, pa za avto sem dal 21k€, letos je 19, naslednje leto bo 16 ... Skratka, EV kupiš, ker lahko ali pa želiš pokazati, da si eko bio itd. Ni to stvar ekonomske računice, ker noben normalen avto ni stvar ekonomske računice.

kow ::

Zanimivo, da skoraj vsi YT nakladaci upostevajo 100% ucinkovitost chargeanja.

hojnikb ::

kow je izjavil:

Zanimivo, da skoraj vsi YT nakladaci upostevajo 100% ucinkovitost chargeanja.

Sj DC polnjenje je blizu tega... AC pa tam ~90%
#brezpodpisa

kow ::

Ponavadi polnis AC. 10% ni ravno zanemarljivo, sploh starejsi EV so imeli se slabse izkoristke. Tudi, ce je manj kot 10%, imas potem se izgube ko ti avto stoji. Vprasanje v kako globok 'low mode' se bodo dali avtomobili.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

hojnikb ::

dovolj globok, da je to prakticno zanemarljivo...

Sj tudi ICE ima gromozanske izgube... tipično vsaj 3/4 energije mečes v nič.
#brezpodpisa

J.McLane ::

Ja, ampka jo izmeriš s porabo na petrolu. Pri EV, pa kar nekako zaupaš BC ki je v avtu, ker ponavadi nimaš na vsaki vtičnici ali polnilnici števca energije.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

hojnikb ::

sj tudi poraba na petrolu ni verodostjona.... Tudi tam so lahko odstopanja po litrih... Bolj bistvena metrika pri vsem tem je €/100km...
#brezpodpisa

Utk ::

Toyota je v bz4 najprej prikazovala porabo z izgubami. Normalno, da je bila potem najbolj požrešna. Potem so to "popravili".

hojnikb ::

skoda ker niso popravl ostalega polizdelka, k mu rečejo bz4X.

No sj so ze od prvega dne vedl, da je polizdelek, zato je tut dobil tko hipstrsko ime.
#brezpodpisa

SambaShare ::

Utk je izjavil:

Ja, v drugih temah ljudje jamrajo, da jih uradni servis za menjavo olja stane 300-400 evrov, kar je par let nazaj stalo 120. Kitajci nimajo servisne mreže v Evropi, niti je ne bojo delali, enostavno bojo naredili maintanance free avte, pa se potem lahko evropski velikani jebejo, ki tudi pri električnih zahtevajo "servis" na 15,000 km. Sej kakšen servis že bo, ampak bo en za celo Slovenijo, pa še to za več znamk skupaj, ne pa 15 oblečenih v marmor kot jih rabijo ostali. Enkrat na 120,000 km ga boš pa že odpeljal k njim.

To bo masaker.


Hja, ne vem čigavo maslo je to, ampak ravno pri kitajcih (mg4) so cene/intervali slaba šala.

https://siol.net/avtomoto/novice/so-ser...

codeMonkey ::

Ocitno to glede evropskih proizvajalcev ne velja za VAG in BMW, ampak za Renault in Mercedes. Kia in Toyota pa na vrhu 8-O Zanimivo

Zgodovina sprememb…

SambaShare ::

Kia v bistvu ne preseneča. So znani po nategunski politiki že iz "akcijskih cen" aka financiranje. Je pa tole generalna streznitev. Kaj točno za prvi servis (po 1 letu) pri meganu stane 541EUR? Pa ta je še med cenejšimi.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Ja, te cene so čudne. Tudi pri hyundai, kiji, 3 servisi in jurja, ali pa celo 1600. Kaj pa delajo...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Gregor P ::

Učijo se na njemu :D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

a_borlak ::

Nisem preverjal, ampak baje ima Hyundai v Sloveniji redni servis na 15kkm, v Avstriji pa 30kkm. BTW, Leaf na 100kkm je cca 600€. Najdražji je na 90.000km, ko zamenjajo tekočino za zavore, drugače je okoli 130€, če sam zamenjaš filter za kabino. Pa še teh 130€ je pregled avta, tako da ...

sejalecx ::

Me prav zanima, če bomo kdaj v eveopi dočakali ugodnega Kitajca, kakršne dobiš za 20k danes na kitajskem. Mislim, da težko, ker je vmes transport, davki in požrešen uvoznik, distributer kot se je izkazalo npr pri MG. Tukaj Kitajci nimajo, niti se ne znajo iti pristopa Tesle. Pa četudi bi izpolnili oba pogoja je potem tu še politika, kjer so zaradi naše agende itak v privzeto slabšem položaju.

mikhaair ::

sejalecx je izjavil:

Me prav zanima, če bomo kdaj v eveopi dočakali ugodnega Kitajca, kakršne dobiš za 20k danes na kitajskem. Mislim, da težko, ker je vmes transport, davki in požrešen uvoznik, distributer kot se je izkazalo npr pri MG. Tukaj Kitajci nimajo, niti se ne znajo iti pristopa Tesle. Pa četudi bi izpolnili oba pogoja je potem tu še politika, kjer so zaradi naše agende itak v privzeto slabšem položaju.

Idealna prilika da postaneš požrešen uvoznik.

a_borlak ::

mikhaair je izjavil:

sejalecx je izjavil:

Me prav zanima, če bomo kdaj v eveopi dočakali ugodnega Kitajca, kakršne dobiš za 20k danes na kitajskem. Mislim, da težko, ker je vmes transport, davki in požrešen uvoznik, distributer kot se je izkazalo npr pri MG. Tukaj Kitajci nimajo, niti se ne znajo iti pristopa Tesle. Pa četudi bi izpolnili oba pogoja je potem tu še politika, kjer so zaradi naše agende itak v privzeto slabšem položaju.

Idealna prilika da postaneš požrešen uvoznik.


Kitajci imajo konkretne subvencije, poleg tega prevoz, dajatve, morda kakšen airbag več, line assist ... in cena konkretno naraste.

Mato989 ::

Utk je izjavil:

Ja, te cene so čudne. Tudi pri hyundai, kiji, 3 servisi in jurja, ali pa celo 1600. Kaj pa delajo...



Mene bolj zanima od kje podatki

Kolega je novo kio prejsnji teden peljal na prvi servis je dal 200eur
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

billy ::

Kdo sploh pomisli, da bi lahko "mr.bean" kar strokovnega povedal o EV avtih je večji komediant, kot on sam. Jasno je, da pač možakar deli floskule, ker pač lahko...

Gregor P ::

billy je izjavil:

Kdo sploh pomisli, da bi lahko "mr.bean" kar strokovnega povedal o EV avtih je večji komediant, kot on sam. Jasno je, da pač možakar deli floskule, ker pač lahko...

Veliko že pomaga, če poznaš vsaj nekaj osnovnih podatkov o temu človeku:|

After receiving top grades in science A levels, he secured a place at Newcastle University, where he received a degree in Electrical and Electronic Engineering. In 1975, he continued for the degree of MSc in Electrical Engineering at The Queen's College, Oxford, the same college where his father matriculated in 1935, and which made Atkinson an Honorary Fellow in 2006. His MSc thesis, published in 1978, considered the application of self-tuning control.
...
Atkinson holds a category C+E (formerly "Class 1") lorry driving licence, gained in 1981, because lorries held a fascination for him, ... In 1991, he starred in the self-penned The Driven Man, a series of sketches featuring Atkinson driving around London trying to solve his obsession with cars, and discussing it with taxi drivers, policemen, used-car salesmen and psychotherapists. A lover of and participant in car racing, he appeared as racing driver Henry Birkin in the television play Full Throttle in 1995.

Atkinson has raced in other cars, including a Renault 5 GT Turbo for two seasons for its one make series. From 1997 to 2015, he owned a rare McLaren F1, ...


 Atkinson racing in a Jaguar Mark VII M at the Goodwood Revival motor racing festival in England in 2009

Atkinson racing in a Jaguar Mark VII M at the Goodwood Revival motor racing festival in England in 2009

The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

billy ::

Torej se izogibaš odgovoriti na preprosto vprašanje, kakšna je ta drastična razlika med EV vozili izpred 100 leti in današnjimi (razen kot rečeno boljših baterij z večjo energijsko gostoto in subvencij), česar nek elektroinženir iz oxfordske univerze ne bi mogel razumeti?:|


Torej že sam poveš, da je ogromna razlika v enem izmed dveh najbolj bistvenih elementih EVja, kateri se bo v prihodnje še zelo izboljšal?

Zgodovina sprememb…

  • odbrisal: BigWhale ()

Utk ::

Ja, razen tega, da je sam avto, baterija in motor čisto drugačen, v čem je res tako velika razlika?

Zgodovina sprememb…

  • odbrisal: BigWhale ()

billy ::

Polnjenje in polnilnice so tudi drgačne...
««
1033 / 1184
»»