Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
J.McLane ::
Samo zaradi tebe ne bodo, pa med 20k in 55k je kar nekaj luknje.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Gregor P ::
Da, vendar bi to razumel, če bi se recimo "klasiki" zaradi novih energetskih ion okoljskih smernic podražili in potem EV-ji pocenili; a temu vendar ni tako.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Utk ::
Od korone dalje so še posebno čudni časi in iz zadnjih par let nekaj sklepat na 15 let ne moreš.
FireSnack ::
Časi so čudni, ravno pravi za bicikl. Da daš za nek ljudki avto 35k, ki bi moral biti 15k, je res bolano. Za električne pa tako nimam besed. Da daš 60k za nek podpovprečno narejen EV...
Preprodajalec NFT umetnin
FireSnack ::
60k ti je mala Tesla Model 3. Avto na nivoju Cliota, morda celo nekoliko slabša kvaliteta izdelave. Ampak folk kupuje, ker denarja je ogromno.
Preprodajalec NFT umetnin
kow ::
pegasus ::
Opa ... v tole čakalno vrsto se tudi zelo splača postaviti: https://lightyear.one/lightyear-2
FireSnack ::
Cenovno ugoden je bil Škoda Citigo e iV za 10k z odšteto subvencijo 7500€. So hitro skapirali da taki avti odžirajo prodajo dragim EV in so jih preprosto nehali delat. In jih ne delajo niti zdaj in kot kaže tudi ne bodo izdelovali takih avtov v prihodnosti. Bistvo je da se proda čimveč EV med 50 in 70k kjer je materiala za 15k ostalo pa je dodana vrednost. Torej 50k čistega profita na nekem polizdelku tipa ŠKODA ENYAQ iV ali kak VW ID 4. Pleh je rjav po treh letih, plastična armaturka pa se začne luščit že po prvem letu. Tesla je seveda še nekoliko slabše kvalitete.
Preprodajalec NFT umetnin
FireSnack ::
Do 100k nimamo takega EV. Nad 100k pa se najdejo. To kar se vozi večinoma po cestah je že kar fajn rja načela podvozje. To so kaki budget električni avti do 50k.
Preprodajalec NFT umetnin
Utk ::
A pol mamo kakšen EV, ki ni polizdelek al je vse samo pol izdelek al pa še to ne?
Če še nisi opazil, firesnack je zelo slab trol.
Citigo ni bil nikoli niti 10,000 niti 7,500. Električni so pa nekateri dobri, nekateri ne, cena nima nič kaj dost s tem. Vedet moraš kako ga boš uporabljal, potem pogledaš če obstaja nekaj kar to pokrije za normalno ceno in kupiš, ali pa ne.
pegasus ::
Opa ... v tole čakalno vrsto se tudi zelo splača postaviti: https://lightyear.one/lightyear-2Dobil sem #15 v Sloveniji, si lahko predstavljam kdo je prvih 14 rezerviral ;-)
Bo pa to dober plan B, če se Aptera ne izzide.
deco16 ::
Sam kolk to rjavi ej, pa vse polizdelek. 4 leta je star moj EV, prodam ga lahko za več kot sem ga kupil(kupil sem ga rabljenega). Armatura se tud še drži.
Kolk majo eni za povedat ej. Še dobro da sem ga zadnič dal na dvigalo da sem pogledal da se še vse drži. Pa kolk je čričkov to vse kruli pa tudi če je "zima".
Svašta res, edino rjavo so zadni diski, škoda ker nisem reku na tehničnem naj mal več časa testirajo zadnje zavore :)
Pejdte se mal pelat, ne sam z svojim...
Kolk majo eni za povedat ej. Še dobro da sem ga zadnič dal na dvigalo da sem pogledal da se še vse drži. Pa kolk je čričkov to vse kruli pa tudi če je "zima".
Svašta res, edino rjavo so zadni diski, škoda ker nisem reku na tehničnem naj mal več časa testirajo zadnje zavore :)
Pejdte se mal pelat, ne sam z svojim...
redtech ::
Lightyear
Zakaj bi se kdo postavil v vrsto za izdelek, ki ga še na njihovi strani ni, pr0n render kjer avta nikjer ni v celoti.
Od firme, ki je naredila 0 avtov?
Tvegano...
Zakaj bi se kdo postavil v vrsto za izdelek, ki ga še na njihovi strani ni, pr0n render kjer avta nikjer ni v celoti.
Od firme, ki je naredila 0 avtov?
Tvegano...
FireSnack ::
Vse polno je teh firm, ki kao delajo EV. Večina ni še nobenega naredila a jih je veliko pobralo predplačila. Da se nategnit fane EV komot, to že takoj vidiš ko so pripravljeni devat po 50k za polizdelke. Za ta denar dobiš direktorski tank od avta vožen 4 lete, ki plava po slovenskih razjebanih cestah.
Preprodajalec NFT umetnin
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: FireSnack ()
pegasus ::
Zakaj? Zato, ker so to izdelki, ki bodo definirali 21. stoletje, vi pa kar uživatje v vaši preizkušeni in dovršeni tehnologiji 20. stoletja.
a_borlak ::
Tisti prvi C-Zeroti in izpeljanke še vedno veselo vozijo po cestah, pa so že 10 let stari, tudi baterija še nekako drži ...
hojnikb ::
Cenovno ugoden je bil Škoda Citigo e iV za 10k z odšteto subvencijo 7500€. So hitro skapirali da taki avti odžirajo prodajo dragim EV in so jih preprosto nehali delat. In jih ne delajo niti zdaj in kot kaže tudi ne bodo izdelovali takih avtov v prihodnosti. Bistvo je da se proda čimveč EV med 50 in 70k kjer je materiala za 15k ostalo pa je dodana vrednost. Torej 50k čistega profita na nekem polizdelku tipa ŠKODA ENYAQ iV ali kak VW ID 4. Pleh je rjav po treh letih, plastična armaturka pa se začne luščit že po prvem letu. Tesla je seveda še nekoliko slabše kvalitete.
Ni res. Edin razlog, da je citigov/eup/mii ev obstajal je izkjucno zato, da so zadostil compliance-u pri prodanih EV vozilih in zmanjsevanju flotnega CO2. So si ze zracunal kolk jih morejo prodat, da so safe in točno tolk so jih prodajal. Ti avtomobili so prsl na zalogo po valih, ponavadi takrat k je zmanjkal povprečja co2.
Za nobendo odziranje ne gre tle.
A pol mamo kakšen EV, ki ni polizdelek al je vse samo pol izdelek al pa še to ne?
Če še nisi opazil, firesnack je zelo slab trol.
Citigo ni bil nikoli niti 10,000 niti 7,500. Električni so pa nekateri dobri, nekateri ne, cena nima nič kaj dost s tem. Vedet moraš kako ga boš uporabljal, potem pogledaš če obstaja nekaj kar to pokrije za normalno ceno in kupiš, ali pa ne.
Ne, je bil pa cca 18k s popustom, kar je nanesl dobrih 12 jurjov z odsteto subvencijo. Zelo poceni za lahko jajcko z 36.8kWh baterijo.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Utk ::
Ja, cena je bila dobra in lahko nam je vsem žal, ki nismo kupili. Ni bil pa 7 jurjev.
Tudi egolf za 20 jurjev je bil dober.
Tudi egolf za 20 jurjev je bil dober.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
kow ::
Teh avtov ni bilo izdelanih dovolj za vse ljudi v tej temi. Par 10k evropejcev je lahko izkoristilo nakup teh politicnih EV.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
FireSnack ::
Skratka dokler se prodajajo EV za 50k tako silovito, nima smisla razmišljat o EV za 15k. Treba najprej pobrat denar (tavelke bankovce), ki ga je več kot očitno še vedno rekordno veliko v žepih.
Preprodajalec NFT umetnin
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: FireSnack ()
kow ::
Skratka, ce pogledas globalne trzne deleze premium znamk, se proizvodnja EV naglo bliza tem stevilkam. Preprosta matematika.
hruske ::
Sono Motors pa išče rešitelje? #savesono
https://sonomotors.com/
https://sonomotors.com/
Kalkulator nove omrežnine 2024 - https://omreznina.karlas.si/Kalkulator
redtech ::
Spet ena gajba brez delavnice. Sedaj se bodo vsi ti projekti, ki so obstajali na račun aplikacije, pre-order, razpočli..
codeMonkey ::
Skoraj kot crypto nategi :) Kitajc to naredi bistveno bolje in ceneje od garazistov na zahodu. Pa prevec smo razvajeni za tako slab izdelek tu.
kow ::
Kaj pa vem.. pegasusov je v evropi verjetno vsaj nekaj 100k :)
Ampak ja, proizvodnja je pac tezak zalogaj. Ker je sedaj 'venture capital' presahnil, so v riti. Ce bi se konjuktura vlekla se 2 leti - kdo ve - morda bi jim celo uspelo.
Kitajc ima pac, kot se rece, "industrial base". Kaksne vecje prednosti, pa niti nima.
Ampak ja, proizvodnja je pac tezak zalogaj. Ker je sedaj 'venture capital' presahnil, so v riti. Ce bi se konjuktura vlekla se 2 leti - kdo ve - morda bi jim celo uspelo.
Kitajc ima pac, kot se rece, "industrial base". Kaksne vecje prednosti, pa niti nima.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
pegasus ::
Sono je samo za mestne pegasuse ... ni zame.
So pa sedaj njihove delnice na dnu, se splača jih par kaufnit, v primeru, da jim uspe ...
So pa sedaj njihove delnice na dnu, se splača jih par kaufnit, v primeru, da jim uspe ...
borisk ::
Zanimiv inside video RIMACA
delno hypercar produkcija, delno OEM proizvodnja elektropogonsekga sklopa za druge na trgu.
delno hypercar produkcija, delno OEM proizvodnja elektropogonsekga sklopa za druge na trgu.
Utk ::
Ko smo rekli, da je Tesla 10 let pred drugimi, smo se motili. Še nekaj let več je razlike.
https://www.avtomobilizem.com/novice/me...
https://www.avtomobilizem.com/novice/me...
mikhaair ::
A ni malo prekasno za to? Sploh imajo denar za takšen projekt? Al je to namenjeno iskanju partnerjev?
Gregor P ::
Vsaj upam, da jih bo v EU prej ujela, kakšna regulacija oz. unificirani tehnični standardni, kjer bodo morale vse te postaje podpirati večino različnih EV - tako da je popolnoma vseeno ali greš polniti na Teslino, Mercedesovo ali kakšno drugo polnilnico.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
Invictus ::
Vsaj upam, da jih bo v EU prej ujela, kakšna regulacija oz. unificirani tehnični standardni, kjer bodo morale vse te postaje podpirati večino različnih EV - tako da je popolnoma vseeno ali greš polniti na Teslino, Mercedesovo ali kakšno drugo polnilnico.
To, da tega zaenkrat še ni, je pač fail celotne vpeljave EV.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
BigWhale ::
Do nedavnega je bila samo Teslina mreza tista, ki ni podpirala polnjenja drugih avtomobilov, sedaj pa se tudi to pocasi spreminja. Pri vseh ostalih ni bilo problemov.
Invictus ::
Če vi ne veste, da je, še ne pomeni, da ni.
Aja, nisem vedel, da greš z EV lahko na katerokoli polnilnico in nafilaš avto.
Aja, ne moreš, ker se moraš 5x registrirati in 9x verificirati, da se lahko priklopiš. Seveda, če je kak priključek fraj in ima pravi adapter...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
BigWhale ::
Utk ::
V Sloveniji LR 53 jurčkov. A ni to stalo včasih več? Čez 60? Za 53 jurčkov mislim da nimaš kaj razmišljat o čem drugem kot tesli.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
panja003 ::
Alfonso ::
Utk ::
Sicer 53.
Tesla bo tudi s to ceno delala dobiček, bmw pa s podobnim avtom za 70 menda izgubo. To ti naredi masovna proizvodnja. Told you so...že 7-8 let nazaj.
Tesla bo tudi s to ceno delala dobiček, bmw pa s podobnim avtom za 70 menda izgubo. To ti naredi masovna proizvodnja. Told you so...že 7-8 let nazaj.
Gregor P ::
Kakšno izgubo sedaj?!? Naštancan ICE avto, ki ga kupiš za recimo 40k je koliko vrednosti v dejanskem materialu? A je 10k? Verjetno še manj. Dodatno so seveda ostali stroški, razvoja, marketinga, logistike, servisne mrežne itd., recimo potem do 20k? Kolikšno pa je razmerje pri EV? Najbrž ravno za kakšnih 10k več kakor itak za najmanj že preplačaš to vozilo (samo zaradi tega ker je EV). Izgubo imajo samo, če teh vozil ne prodajajo, ali jih načrtno ne prodajajo; bi si mislil tudi, če je slab avto, ampak je Tesla lepo dokazala, da lahko prodajaš tudi manj kakovostna vozila.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
deco16 ::
Fantje, karta kakovosti ne pali več.
Tesla je naredila svojo potezo, zdej so na vrsti drugi.
Tesla je naredila svojo potezo, zdej so na vrsti drugi.
kow ::
DamijanD ::
Evropski avto leta:
Zanimivo, da je zmagal avto za katerega velja:
Zanimivo, da je zmagal avto za katerega velja:
Prikazani model Jeep Avenger še ni na voljo na evropskih trgih. Gre za predserijski model, ki še ni homologiran.