» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
1018 / 1184
»»

Utk ::

Čeprav eni govorijo drugače, mislim da bo tudi čez 20 let debelo prevladoval en pogon, enostavno zato, ker je več različnih predragih za razvijat. In če bi moral na kaj stavit, bi bil to električni. Na baterije. Tudi proizvajalci bojo morali položit svoje stave, kateri še niso, in kaj bojo večinoma izbrano, bo prevladalo. Ker bo masovno in cenejše.

kow ::

Q4 Tesla rezultati:
Proizvodnja: 439,701
Dostavljeno: 405,278

Ce v 2023 ohranijo proizvodnjo Q4 2022, je to cirka 1.75m avtomobilov. Torej nekaj vec kot 2% globalni trzni delez. Pri BEV pa so se vedno krepko nad 10% trznega deleza.

Mislim, da bodo model Y prodajali s solidnimi marzami tudi v 2023 (imo bo zanimivo kako bo s model 3, ker sedani niso vec tako popularni. Ce bi ugibal, bo trojka naslednje leto zelo dober nakup, ker bodo krepko nizali cene).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

kixs ::

Sej verjetno je bilo kje napisano... Zanima me realen TCO el. vozila? Se pravi, koliko pride na koncu cena na prevozen km pri nas.

Recimo letni servis, ceprav kaj dosti ni za servisirat - koliko to kosta glede na obicajen avto?

aokorn ::

Hi,
Nisem bral vsega in ne vem, če je bilo že prediskutirano...

Vendar me pri električnih avtomobilih zanima, kako je pri njih urejeno gretje pozimi? In tudi hlajenje (klima) poleti...

Po moje gre topel zrak, ki se mora proizvajati, na račun baterije ali kako? Sem pobaral nekega znanca, ki ima električni avtomobil, pa mi je rekel, da imajo električni avtomobili toplotno črpalko (zrak-zrak?). In da ta problem rešuje tehnologija. No, po moje tehnologija ne more proizvesti energije (toplega zraka) iz nič... Vse gre na račun dometa avtomobila.

Seveda tudi pri bencinarjih na nek način, vendar se pri njih uporablja topel zrak, ki je tako rekoč stranski produkt izgorevanja bencina...

Utk ::

Pozimi ko je okoli nule in manj rabi cca 1,5 kw za gretje, po nekem času ko segreje kabino lahko tudi manj. Pri porabi 20 kwh na 100 km po AC ni to taka reč.

J.McLane ::

kixs je izjavil:

Sej verjetno je bilo kje napisano... Zanima me realen TCO el. vozila? Se pravi, koliko pride na koncu cena na prevozen km pri nas.

Recimo letni servis, ceprav kaj dosti ni za servisirat - koliko to kosta glede na obicajen avto?


Realen TCO je tako kot realna poraba, ne boš vedel dokler ne boš izračunal za nazaj. Lahko oceniš, ampak največja komponenta TCO bo pri EV izguba vrednosti, to se je rabljene avte prodajalo za cene novih ne bo trajalo v nedogled. Včasih je avto v 5 letih izgubil okrog 60% vrednosti.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

BigWhale ::

kixs je izjavil:

Sej verjetno je bilo kje napisano... Zanima me realen TCO el. vozila? Se pravi, koliko pride na koncu cena na prevozen km pri nas.
Recimo letni servis, ceprav kaj dosti ni za servisirat - koliko to kosta glede na obicajen avto?


To je nekaj o cemer se je tukaj govorilo ze milijonkrat in vsakic so vsi prisli na dan z razlicnimi stevilkami.

Moj primer je Nissan Leaf MY 2018, prevozenih imam 55.000km. Na placljivih polnilnicah dam okrog 4 EUR mesecno v povprecju. Dokler nisem imel elektrarne se placeval elektrike med 100-140 EUR na mesec, koliko od tega je bil avto, nimam pojma. Takole cez palec bi rekel, da je bilo to max 20 EUR na mesec. Imam ga pa priblizno tri leta in pol.

Se pravi, avto je bil okrog 29.000 EUR, za elektriko sem dal okrog 900 EUR. Servisi so bili vsi skupaj okrog 250 EUR. Se pravi mal vec kot 30 jurjev v treh letih in pol. Kolk prideta registracija in zavarovanje nimam pojma, morda je za nekaj deset EUR drazje kot primerljivo opremljen ICE Golf, recimo.

Pac, all in all v primerjavi s prejsnjim avtomobilom, dam nekje 6x manj za 'gorivo', na letni ravni. Prej sem vozil kravo, ki je zrla 7l/100km, zdaj v povprecju pokurim 17kWh/100km.

Avto sem moral menjat, ker je stari zacel pocasi nagajat. Ce bi takrat vzel podobno opremljenega Golfa, ki je priblizno enake velikosti kot Leaf, bi prisparal kakih 7000 EUR. Po dveh letih se je razlika odplacala.

J.McLane je izjavil:

ampak največja komponenta TCO bo pri EV izguba vrednosti, to se je rabljene avte prodajalo za cene novih ne bo trajalo v nedogled. Včasih je avto v 5 letih izgubil okrog 60% vrednosti.


Men je to recimo nepomembno, ker vedno kupim nov avto in ga vozim dokler ne razpade oziroma dokler stroski popravil ne narastejo.

Utk je izjavil:

Pozimi ko je okoli nule in manj rabi cca 1,5 kw za gretje, po nekem času ko segreje kabino lahko tudi manj. Pri porabi 20 kwh na 100 km po AC ni to taka reč.


Leaf za vzdrzevanje temperature porabi okrog pol kW. Vse skupaj je resnicno non-issue tudi pri drugih avtomobilih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

deco16 ::

aokorn je izjavil:

Hi,
Nisem bral vsega in ne vem, če je bilo že prediskutirano...

Vendar me pri električnih avtomobilih zanima, kako je pri njih urejeno gretje pozimi? In tudi hlajenje (klima) poleti...

Po moje gre topel zrak, ki se mora proizvajati, na račun baterije ali kako? Sem pobaral nekega znanca, ki ima električni avtomobil, pa mi je rekel, da imajo električni avtomobili toplotno črpalko (zrak-zrak?). In da ta problem rešuje tehnologija. No, po moje tehnologija ne more proizvesti energije (toplega zraka) iz nič... Vse gre na račun dometa avtomobila.

Seveda tudi pri bencinarjih na nek način, vendar se pri njih uporablja topel zrak, ki je tako rekoč stranski produkt izgorevanja bencina...


Nekateri EVji (predvsem tisti kateri obstajajo tudi ICE izvedenke in novejše tesle) uporabijo odvečno toploto od motorja in inverterja, da grejejo kabino saj grejejo vodo. Prav tako se ob začetku vožnje za ogrevanje uporabi odvečna toplota od polnilca če se je pred tem avto polnil. Poraba ni tolk huda in avto se hitro segreje, seveda TČ pomaga veliko v temperaturah 0 do 15. Tudi klima poleti porabi zelo malo elektrike ampak večini, ker izhajajo iz prejšnjih izkušen in prek jermena gnane klime pač mislijo da to ful porabi.

Ko začneš enkrat se dejansko vozit z EV in ne samo poizkušat pol vidiš koliko energije se dejansko vrže proč z vožnjo z ICE avtom in kako optimizirane so zadeve pri EV.

</head> ::

kixs je izjavil:

Sej verjetno je bilo kje napisano... Zanima me realen TCO el. vozila? Se pravi, koliko pride na koncu cena na prevozen km pri nas.

Recimo letni servis, ceprav kaj dosti ni za servisirat - koliko to kosta glede na obicajen avto?


Jaz sem mogoče mal čuden, ampak jaz svojega bmw i3 rex (ima ICE range extender) še nisem peljal na servis odkar sem ga kupil 2020 aprila.
Sem kupil dva kompleta gum, ki sta bila konkretno dražja kot "gume za golfa", ker ima čudno dimenzijo 155*70R19 in 165*60R19... 120€/gumo.
Zavarovanje 200€/leto.
Vožnja 1,5€-2€ na 100km.
Brisalci in žarnice ~50€ na leto.
Avtopralnica ~50€ na leto.

Pač isto kot ostali avti, samo servis je občutno cenejši, dokler baterija dela kot mora. Pa cena na kilometer je neprimerljivo nižja.

Aja, kar se gretja tiče imam jaz avto večinoma "vštekan" in nastavljeno predgretje avtomobila iz AC vtičnice. To spravi kabino in baterijo na optimalno temperaturo, kar poleg udobja poveča učinkovitost vožnje pri zelo nizkih temperaturah.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: </head> ()

MrStein ::

</head> je izjavil:


Zavarovanje 200€/leto.

Kaj vse vključuje to zavarovanje?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

a_borlak ::

Delam cca 30kkm letno, prej okoli 150-200€ mesečni strošek goriva, zadnji dve leti in pol v povprečju 5€, kolikor pustim na javnih polnilnicah Doma SE, 12€ mesečno. Letni strošek servisa okoli 150€ in še zavarovanje, tojeto. Avto upam da zdrži še vsaj 5 let, potem pa razmišljamo naprej. Zimska poraba, ko se enkrat segreje dela TČ med 0,5-1kW, prvih par minut pa okoli 3-5kW, ker dela še klasični grelec.

Gregor P ::

Torej na splošno gledano po vseh teh izračunih pridete nekje po osmih letih do izenačenja z ICE/MNZ vozili in šele takrat lahko začnete s plusom (glede na veliko razliko v ceni med EV in klasičnimi vozili).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

s1m0n ::

No ja glede na to, da bi se človek drugače odločil za ICE za verjetno isto vsoto denarčka verjetno kar prej...

</head> ::

MrStein je izjavil:

</head> je izjavil:


Zavarovanje 200€/leto.

Kaj vse vključuje to zavarovanje?


Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: </head> ()

FoxKnox ::

Gregor P je izjavil:

Torej na splošno gledano po vseh teh izračunih pridete nekje po osmih letih do izenačenja z ICE/MNZ vozili in šele takrat lahko začnete s plusom (glede na veliko razliko v ceni med EV in klasičnimi vozili).


Potem te pa tole čaka :
https://www.snopes.com/fact-check/chevy...

Gregor P ::

s1m0n je izjavil:

No ja glede na to, da bi se človek drugače odločil za ICE za verjetno isto vsoto denarčka verjetno kar prej...
EV je vsaj doslej bil vedno veliko dražji od nekega primerljivega ICE/MNZ. Se je to zdaj spremenilo?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

kow ::

Spremenilo se bo takoj, ko bo proizvodnja nehala noro narascati. Ker bodo stroski strmoglavili. Litij recimo je trenutno 5-10x drazji, kot je "normalno". Torej, ce bi recimo proizvodnjo zacementiral pri 10m EV letno, bi cena toliko padla. Zakaj nekateri se kar verjamete, da so EV inherentno veliko drazji. Ker pac niso. Drazji so, od oka, nekje 10-15%. Kar se ti povrne v parih letih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

fikus_ ::

Kow, bo potrebno napisat kakšno kaklulacijo/primerjavo stroškov in ne kar tako na pamet trdit nekaj!
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

shmandi ::

FoxKnox je izjavil:

Gregor P je izjavil:

Torej na splošno gledano po vseh teh izračunih pridete nekje po osmih letih do izenačenja z ICE/MNZ vozili in šele takrat lahko začnete s plusom (glede na veliko razliko v ceni med EV in klasičnimi vozili).


Potem te pa tole čaka :
https://www.snopes.com/fact-check/chevy...

Kako prikladno... Vsi svetovni inkvizitorji mahate in strašite s tem predračunom, ki nima nobene zveze z realnostjo.
Baterije za EVje res niso poceni, nikakor pa ne tako drage.
Saj tudi v srednjem veku so strašili z grmado vsem, ki so mislili, da je zemlja okrogla..

BigWhale ::

Gregor P je izjavil:

Torej na splošno gledano po vseh teh izračunih pridete nekje po osmih letih do izenačenja z ICE/MNZ vozili in šele takrat lahko začnete s plusom (glede na veliko razliko v ceni med EV in klasičnimi vozili).


S kaksnim plusom? Nihce ne kupi avta, da bi mu delal *plus*. Meni se je razlika v ceni pokrila prej kot v treh letih. Ampak, ljudje ne kupujejo avta pod premiso: "zdej bom kupi drazjega ampak na dolgi rok bom prisparal!" ljudje recejo: "mam 30 jurjev, grem kupit avto in bom videl kaj lahko dobim za ta dnar".

So elektricni avtomobili drazji kot primerljivi ICE avtomobili? So. So obcutno drazji? Niti ne. Ce primerjas ID.4 in Tiguana z enako opremo, potem je Tiguan s sibkejsim motorjem cenejsi za 10 jurjev, ce gledas pa tisti model z mocnejsim motorjem, je pa drazji za stiri jurje. Pri cemer je v ID.4 mal vec prostora.

FoxKnox ::

shmandi je izjavil:

FoxKnox je izjavil:

Gregor P je izjavil:

Torej na splošno gledano po vseh teh izračunih pridete nekje po osmih letih do izenačenja z ICE/MNZ vozili in šele takrat lahko začnete s plusom (glede na veliko razliko v ceni med EV in klasičnimi vozili).


Potem te pa tole čaka :
https://www.snopes.com/fact-check/chevy...

Kako prikladno... Vsi svetovni inkvizitorji mahate in strašite s tem predračunom, ki nima nobene zveze z realnostjo.
Baterije za EVje res niso poceni, nikakor pa ne tako drage.
Saj tudi v srednjem veku so strašili z grmado vsem, ki so mislili, da je zemlja okrogla..


Saj lepo piše, da se trenutna cena primerljivih baterij vrti okoli 6700 dolarjev,da pa je za 12 let stara vozila , po pretečeni garanciji, novo baterijo extremly hard to find .

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: FoxKnox ()

MrStein ::

Ja, ampak baterije ne kupuješ drugo leto po nakupu, ampak pozneje. Kake bodo cene takrat?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

FoxKnox ::

MrStein je izjavil:

Ja, ampak baterije ne kupuješ drugo leto po nakupu, ampak pozneje. Kake bodo cene takrat?

Neeee, kupiš jo po desetih letih. Ravno takrat, ko začneš profitirati v primerjavi s klasičnim vozilom.
Lahko jo pa tudi ne kupiš in jo filaš večkrat na dan, kot mobitel.

Okapi ::

BigWhale je izjavil:

Gregor P je izjavil:

Torej na splošno gledano po vseh teh izračunih pridete nekje po osmih letih do izenačenja z ICE/MNZ vozili in šele takrat lahko začnete s plusom (glede na veliko razliko v ceni med EV in klasičnimi vozili).


S kaksnim plusom? Nihce ne kupi avta, da bi mu delal *plus*.
No ja, imaš vsaj taksiste in preprodajalce, ki avto kupijo, da bi z njim zaslužili.

In ko smo že ravno pri tem - zakaj praktično ni taksista (vsaj v Ljubljani), ki bi imel električni avto? Glede na to, da je strošek za gorivo pri taksistih eden od ključnih dejavnikov.

AtaŠtumf ::

Okapi je izjavil:

BigWhale je izjavil:

Gregor P je izjavil:

Torej na splošno gledano po vseh teh izračunih pridete nekje po osmih letih do izenačenja z ICE/MNZ vozili in šele takrat lahko začnete s plusom (glede na veliko razliko v ceni med EV in klasičnimi vozili).


S kaksnim plusom? Nihce ne kupi avta, da bi mu delal *plus*.
No ja, imaš vsaj taksiste in preprodajalce, ki avto kupijo, da bi z njim zaslužili.

In ko smo že ravno pri tem - zakaj praktično ni taksista (vsaj v Ljubljani), ki bi imel električni avto? Glede na to, da je strošek za gorivo pri taksistih eden od ključnih dejavnikov.


Morda je razlog v tem, da je doseg premajhen oz. da vsi lažejo glede dosega in glede hirosti polnjenja!?

No druga razlaga je, da za Mercedes E ali BMW 5 je denar, za luksuzni EV pa ne?

Se pa še spominm, da je en taksist imel enega prvih Priusov v Ljubljani, ne vem pa, kaj je sedaj z njim.
#SlovenijaPrva #SLOVEenianLivesMatter #SlavaGasilcem

Zgodovina sprememb…

s1m0n ::

Mah ja kot, da je za taksi EV problem... verjetno nobeden ne dela kaj več kot 150km/dnevno. Verjetno je težava s polnjenjem (lokacija, zasedenost polnilnic...)

Alfonso ::

Imaš Hyundai Kone taksije v Lj

BigWhale ::

Okapi je izjavil:

No ja, imaš vsaj taksiste in preprodajalce, ki avto kupijo, da bi z njim zaslužili.


To so vseen mal posebni primeri. :)

Okapi je izjavil:

In ko smo že ravno pri tem - zakaj praktično ni taksista (vsaj v Ljubljani), ki bi imel električni avto? Glede na to, da je strošek za gorivo pri taksistih eden od ključnih dejavnikov.


Iskreno ne vem. V Beogradu sem se peljal enkrat s Taycanom in enkrat z iPaceom. Oba taksista sta mi razlozila, da so v Beogradu "tri" polnilnice ampak da se jima se vseeno splaca.

kow ::

fikus_ je izjavil:

Kow, bo potrebno napisat kakšno kaklulacijo/primerjavo stroškov in ne kar tako na pamet trdit nekaj!


Nekoc sem nasel neko porocilo - ne spomnim se katera firma je bila avtor - ki je sla naracunat stroske avtomobila. Od materialov, delov do kompleksnosti sestavljanja. Naracunali so taksno razliko. En nezanemarljiv strosek je recimo precej vec bakra kot pri ICE. Ampak, na dolgi rok se bo tudi ta dodaten strosek zmanjsal, ker se bo splacalo pri dizajnu bolj posvetiti temu aspektu.

Kar se tice litija, pa je enostavno. Ce ga imas v avtu za 500$, pa ce cena pade x5. Si prisparal 400$ na avto.

Kar se tice taksistov - a niso avti v lasti voznikov? Ce bi ugibal - kapitalski stroski za Teslo so bistveno previsoki za povprecnega taksista.
Taksist tudi ne rabi dobrega EV avtomobila, niti dobrega mestnega EV avtomobila (majhna baterija). Ampak EV dizajniran za taksiste (dolgozivost baterije, cim manj polnenja, prostornost, ne rabis aerodinamike itd.) A sploh obstaja tak EV?

Koliko km sploh naredi ljubljanski taksist dnevno? Ce recimo 12h pobira stranke.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Gregor P ::

Hibride kar kupujejo naši taksisti, tako da so očitno pripravljeni dati malo več denarja za avto.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

kow ::

Spodoben EV seveda ni "malo vec denarja". Glede hibridov, ce se prav spomnim, so me priusi vozili po ljubljani 15 let nazaj. PHEV pa taksistom ni prevec prijazen.

Gregor P ::

Sam sem opazil veliko Toyot Auris; najbrž sedaj množično kupujejo Corolle.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Scaramouche3 ::

Dobra evaluacija zakaj ne bodo dolgo časa EV dobri za generalno populacijo!

J.McLane ::

Gregor P je izjavil:

Hibride kar kupujejo naši taksisti, tako da so očitno pripravljeni dati malo več denarja za avto.


Hibridi ki jih ti omenjaš so cenovno enaki kot čisto navaden dizel. Priključni hibridi so pa dražji, teh pa taksisti nimajo kaj dosti.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

hruske ::

Okapi je izjavil:

BigWhale je izjavil:

Gregor P je izjavil:

Torej na splošno gledano po vseh teh izračunih pridete nekje po osmih letih do izenačenja z ICE/MNZ vozili in šele takrat lahko začnete s plusom (glede na veliko razliko v ceni med EV in klasičnimi vozili).


S kaksnim plusom? Nihce ne kupi avta, da bi mu delal *plus*.
No ja, imaš vsaj taksiste in preprodajalce, ki avto kupijo, da bi z njim zaslužili.

In ko smo že ravno pri tem - zakaj praktično ni taksista (vsaj v Ljubljani), ki bi imel električni avto? Glede na to, da je strošek za gorivo pri taksistih eden od ključnih dejavnikov.


Imaš električne "taksije za hrano", npr. Top Chef. Je bil nekaj časa nazaj o njih tudi prispevek v Avtomobilnosti.
Kalkulator nove omrežnine 2024 - https://omreznina.karlas.si/Kalkulator

BigWhale ::

Posta Slovenije ima precej dostavnih elektricnih Kangoojev.

M-XXXX ::

BigWhale je izjavil:

Posta Slovenije ima precej dostavnih elektricnih Kangoojev.

Katere sedaj menjajo za bencinske...
Ps: ali pa dizle, najbrž dizle.. Ampak gredo dol iz elektrike.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: M-XXXX ()

kow ::

Dvomim, da za dolgo. Najbolj zanimiva zgodba tukaj je Amazonova - ki mu Rivian izdeluje namenske kombije za dostavo. Ker imajo scale in ce uspesno znizajo stroske, bodo potem kopirale vse dostavne sluzbe.

BigWhale ::

M-XXXX je izjavil:


Katere sedaj menjajo za bencinske...
Ps: ali pa dizle, najbrž dizle.. Ampak gredo dol iz elektrike.


URL pls?

fm13 ::

Okapi je izjavil:

In ko smo že ravno pri tem - zakaj praktično ni taksista (vsaj v Ljubljani), ki bi imel električni avto? Glede na to, da je strošek za gorivo pri taksistih eden od ključnih dejavnikov.

Pred kratkim me je v btc-ju pobral taksist z Nissan Leaf, pa sem ga malo vprašal, kako se obnese električar. Povedal je, da zelo dobro, čeprav dela z njem precej "trdo". Kupil je par let starega, v dobrem letu prevozil 100kkm, na števcu je imel nekaj čez 200kkm. Polni ga na 100% čez noč, pa po malem preko dneva, sprazni skoraj do konca, pa baterija še vedno ne kaže degradacije (kazal mi je nek status baterije, nisem dobro videl). Ima pa za backup in daljše vožnje, npr. do Benetk, za rezervo še starega Priusa, s katerim tudi nima nobenih problemov. Najbolj je pohvalil dober pospešek z mesta do 60 na uro (več niti ne rabi), tako da je vedno med hitrejšimi v prometu, pa seveda precej nižje stroške, kot jih je imel s prejšnjimi vozili.

kow ::

Pozabil si napisati kateri letnik Leafa je vozil ;) To je verjetno ze druga generacija?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

fm13 ::

kow je izjavil:

Pozabil si napisati kateri letnik Leafa je vozil ;) To je verjetno ze druga generacija?

Če sem ga prav razumel, je kupil 3 leta starega.

kow ::

Kolikor sem bral po internetu vsi hvalijo Leafe po letu 2014 (pred tem so imeli slabe baterije). Da so kakovostno izdelani in ce si jih vozil penzionisticno ter nisi puscal na vrocini, da je zadeva ornk dober nakup. Torej idealno kupiti od kaksnega severnjaka penzionista.

FireSnack ::

Cena EV pleha bo počasi tudi krenila navzdol. Najcenejši Golf je 31k in najcenejši ID.3 je 46k. Moja napoved - dajmo te cene na pol in je to to za čas recesije.
Preprodajalec NFT umetnin

Zgodovina sprememb…

hruske ::

M-XXXX je izjavil:

BigWhale je izjavil:

Posta Slovenije ima precej dostavnih elektricnih Kangoojev.

Katere sedaj menjajo za bencinske...
Ps: ali pa dizle, najbrž dizle.. Ampak gredo dol iz elektrike.


HAHAHA, ja, menda res grejo vsako jutro dol z elektrike. :)))

Pošta Slovenije - število in delež električnih vozil - LP2021

Kalkulator nove omrežnine 2024 - https://omreznina.karlas.si/Kalkulator

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: hruske ()

kow ::

FireSnack je izjavil:

Cena EV pleha bo počasi tudi krenila navzdol. Najcenejši Golf je 31k in najcenejši ID.3 je 46k. Moja napoved - dajmo te cene na pol in je to to za čas recesije.


Na Kitajskem je Tesla znizala cene za cirka 5k tisocakov (odvisno od modelov). Imo, bos ID.3 kmalu videl pod 40k - drugace ga ne bo nihce kupil.

hojnikb ::

MG4 se v DE dobi ze za pod 30 jurjov....
#brezpodpisa

bf4ed ::

Vse nad 25k je preveč. S tem da bi osnovni modeli bili 20k, full oprema pa 30k. Naprimer če bi gledal razred KIA Niro ko majo 3 verzije. Ne pa da se pri 45k začne, ma fakof.

Torej normalen EV ne več kak 25k.
Takrat ga kupim. Prej ne.

kow ::

Ce je EV 25k, noben normalen ne bo za ICE dal vec kot 15-17k. Verjetno lahko potem ukines vso proizvodnjo ICE. Skratka, tega filma ne bos videl nikoli.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

bf4ed ::

Saj pa to je namen, morejo cene bit približno enake ICE. Meni je že zdaj preveč dat za nov avto 20k, ne da bi o EV razmišljal.

Da bom pa 55k dal za EV?
Bodo prizvajalci mogli tudi malo popustit ko prodaja pade.
««
1018 / 1184
»»