Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
SambaShare ::
pegasus ::
Aptera nam je danes pokazala prve posnetke gama prototipa:
V živo ga bo mogoče videti na Fully Charged Live v San Diegu čez en mesec.
V živo ga bo mogoče videti na Fully Charged Live v San Diegu čez en mesec.
Utk ::
Prototip šmototip.
Naj vržejo ven produkcijskega, v prodajo, prototipov smo videli že dovolj.
Naj vržejo ven produkcijskega, v prodajo, prototipov smo videli že dovolj.
pegasus ::
Še bolje, leta konec 2019 so rekli da bo konec 2021 ;) In sem jim rekel ok, pričakujem mojo v 2025.
Moraš razumet "Musk time units" v tem biznisu in dolg seznam faktorjev, na katere eno podjetje nima vpliva ... ter se hkrati ne obnašat kot razvajen mulc iz 4chana. Je tako stvari veliko lažje sprejemat.
Moraš razumet "Musk time units" v tem biznisu in dolg seznam faktorjev, na katere eno podjetje nima vpliva ... ter se hkrati ne obnašat kot razvajen mulc iz 4chana. Je tako stvari veliko lažje sprejemat.
Utk ::
Ma sej prav, naj delajo, ampak prototipov res več ne rabimo. Rabimo produkcijskega. Done is better than perfect...
pegasus ::
Kar se proizvodnje tiče so povedali sveže stanje v fullycharged videu. Do konca leta bo production intent produkt, ki mora iti pol na crash teste ipd. Ko imajo vse podsklope finalizirane, rabijo dobavitelji 6 mesecev za ramp up proizvodnje. S proizvodnjo želijo začeti z 40-80 avti na dan in sestaviti enega v dveh urah. Zelo smelo zastavljeni načrti :) Bomo videli, kako se bo tu izkazal input s strani Munroja ...
Jaz sem realist in če ne bo večjih pretresov v svetu napovedujem prve dobave kupcem konec 2023, ramp up proizvodnje v 2024 in dobave v EU konec 2025.
Jaz sem realist in če ne bo večjih pretresov v svetu napovedujem prve dobave kupcem konec 2023, ramp up proizvodnje v 2024 in dobave v EU konec 2025.
pegasus ::
Pa še en pogled na zadevo - pri Apteri so odprti in transparentni in ti kažejo, kaj delajo in kako napredujejo. Če pa gledaš kake švabe, so njihove avtoceste polne nekih maskiranih vozil, ki so ravnotako prototipi, pa o njih ne veš nič, pokažejo ti šele končen izdelek. Med kolegi modelarji imam recimo enega, ki je imel čez en podsklop pri produktu, ki se je na koncu obelodanil kot BMW i8, poleti 2014 ... veš kdaj smo se pogovarjali, kaj tip počne pri BMW? Ene 3, 4 leta prej. Torej tudi pri "velikih" razvoj novega vozila traja ...
Gregor P ::
Maskirana so predvsem zaradi morebitne kraje dizajna. In morda da je vsaj malo napetosti pri predstavitvi novega modela javnosti.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
TESKAn ::
Pa še en pogled na zadevo - BMW ne nuca investitorjev, da naredi nov model, tako da jim ni treba rajcat folka z objavami na YT v upanju, da dobijo še kak milijon investicij/pomirijo vlagatelje.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
J.McLane ::
Ne da jim ni treba, oni nočejo rajcat folka s prihodnjimi modeli, oni hočejo prodajat tisto kar imajo trenutno v prodaji. Aptera jasno trenutne prodaje nima nič, zato morajo ustvarit zanimanje in pripravit folk da čaka z nakupom in kupi njihov izdelek ko bo na voljo.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
nejc_nejc ::
pegasus ::
Če se oglaševane možnosti uporabe tega "pokritega mopeda" ne prekrivajo s tvojimi potrebami, enostavno išči rešitve drugje.
nejc_nejc ::
Ja itak,
samo, vsaj tako sem prebral tvoje poste navdusenja ter dodatne komentarje, da me je video krepko razocaral....
Razvoj za nove gare traja par let.
Transparentnost se mi pa tukaj ne zdi potrebna. Trosijo svoj denar oziroma lahko brez nje se predcasno odpravljajo razne cepelinske resitve.
samo, vsaj tako sem prebral tvoje poste navdusenja ter dodatne komentarje, da me je video krepko razocaral....
Razvoj za nove gare traja par let.
Transparentnost se mi pa tukaj ne zdi potrebna. Trosijo svoj denar oziroma lahko brez nje se predcasno odpravljajo razne cepelinske resitve.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: nejc_nejc ()
pegasus ::
Meni vsa "normalna ponudba" predstavlja hude kompromise, tako da moje navdušenje izhaja iz dejstva, da mi Aptera daleč najbolje pokrije potrebe. Njena učinkovitost in cena sta pa samo še bonus.
redtech ::
Aptera izgleda bolj kot špekulacija (Tesla za 25k), sedaj bo ob višanju obrestnih zelo slabo okolje za taka podjetja - inovativne firme, ki živijo & razvijajo na poceni kreditih.
Mogoče bo lahko tako hudo, da tak ali podoben projekt pade v vodo.
Mogoče bo lahko tako hudo, da tak ali podoben projekt pade v vodo.
krucymucy ::
Nemski EV imajo EPA range manjsi od dejanskega.
Pri ostalih je kontra. Zanimivo.
https://insideevs.com/reviews/443791/ev...
Pri ostalih je kontra. Zanimivo.
https://insideevs.com/reviews/443791/ev...
kow ::
Narobe beres tabelo. Ali mogoce VW ID4 ali smarta ne stejes pod nemski avto? Ce podrobno pogledas, gre bolj za drage sportne avtomobile. Sortiraj tabelo po ceni ali pa ucinkovitosti. EPA je pac samo standariziran test. Vsak avto pa ni optimiziran za enak nacin voznje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
pegasus ::
Bolj zaskrbljujoč je desni stolpec, mi/KWh ... lepo odraža, zakaj Aptera enostavno mora uspet. Too good to fail ;)
Utk ::
Malih čudnih dvosedov z nizkimi stroški obratovanja je bilo v času ICE kar nekaj. Noben se ni zares prijel. Če bi bil to avto za 4 z nekaj prtljažnika, se bi lahk pogovarjali.
Not judging just saying...
Not judging just saying...
fikus_ ::
Dokler aptera ne bo spravila na cesto nekaj serijskega, se je neproduktivno pogovarjati o dosegu, ceni, uporabnosti,...?
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
a_borlak ::
Točno to, dokler ne bo Aptera imela serijske proizvodnje, zelo težko karkoli komentiramo.
nejc_nejc ::
Realno gledano....
Za povprecno zivljenje neuporabno vozilo.
Kako 2 mulca peljati v vrtec?
Kakšna je in koliko stane sanacija počene školjke?
Servisna mreža?
Vsi podatki so teoretični. Ali je to v realnosti res, ne vem_o.
Razne novinarske zgodbice o potovanju z EV na severni tečaj in kako je bilo fino pa ne pijejo vode.
Za povprecno zivljenje neuporabno vozilo.
Kako 2 mulca peljati v vrtec?
Kakšna je in koliko stane sanacija počene školjke?
Servisna mreža?
Vsi podatki so teoretični. Ali je to v realnosti res, ne vem_o.
Razne novinarske zgodbice o potovanju z EV na severni tečaj in kako je bilo fino pa ne pijejo vode.
nirburu ::
a_borlak ::
pegasus ::
A to je tako, kot se ne moremo pogovarjat o novih procih in grafah, dokler ne pridejo na trg? ;)
DamijanD ::
Malo je razlike, ker firme, ki že imajo zunaj generacijo N, z veliko verjetnostjo dajo ven tudi naslednika: N+1
Pri startupih, kjer je pa N==0, je pa to malo manj verjetno...
Tako, da pogovarjamo se lahko - ampak bolj teoretično. (Ne moremo reči, da je Aptera alternativa, ampak da Aptera bo mogoče alternativa)
Pri startupih, kjer je pa N==0, je pa to malo manj verjetno...
Tako, da pogovarjamo se lahko - ampak bolj teoretično. (Ne moremo reči, da je Aptera alternativa, ampak da Aptera bo mogoče alternativa)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: DamijanD ()
a_borlak ::
Malo pa je razlike med tem, ali bo Intel dal nov procesor na trg, ker jih je dal že milijardo ali en startup, ki kaže 4 različna testna vozila :).
pegasus ::
Torej ne poznate Kungpen, Altra, Tachyum, Cerebras, Nuvia, ... ? Your loss... Intel je zanimiv en tolk kot lanski sneg. Enako kot obstoječi proizvajalci avtomobilov ... inovacije so jim predrage ali pa inovirajo na napačnih področjih.
fikus_ ::
Si vložil denar v aptero, da se tako trudiš oglaševati?
Aptera zame ni zanimiva, ker avto večkrat uporabljam kot delovni stroj. Nekaterim bo všeč, nekaterim ne, najprej pa se mora zapeljati na cesto.
Aptera zame ni zanimiva, ker avto večkrat uporabljam kot delovni stroj. Nekaterim bo všeč, nekaterim ne, najprej pa se mora zapeljati na cesto.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
Utk ::
Za marsikoga bi aptera res bila idealna. Recimo kakšne penziče ali pa mlade brez otrok. Za tiste vmes pač ne. Ampak tudi danes penziči ne kupujejo malih dvosedov, ampak faking SUVe. Mladi brez otrok pa stare kante. Kako bi to aptera spremenila pa ne vem. Najbrž ne bo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
fikus_ ::
Utk, se vidi, da si še mlad in nimaš težav z zdravjem. En "penzic" bo težko zlezel v/iz tako nizkega avta in težko vozil v pol ležečem položaju.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
Utk ::
Tako nizek spet ni, sedež se pa tudi nastavi. Niti niso vsi penziči napol invalidi. Kot sem videl zadnjič, človek ravno šel v penzijo in se komaj skobeca iz cliota...niso problem leta, ampak kile. Raje bi naredili nekaj na tem kot pa na višjem avtu. Ne rečem za 85 letnike, pa niti oni niso take nerode, če niso debeli. Da se nekdo pri 65ih ne more v normalen avto vsest...a misli pri 68ih umret?
a_borlak ::
Torej ne poznate Kungpen, Altra, Tachyum, Cerebras, Nuvia, ... ? Your loss... Intel je zanimiv en tolk kot lanski sneg. Enako kot obstoječi proizvajalci avtomobilov ... inovacije so jim predrage ali pa inovirajo na napačnih področjih.
Ti resno primerjaš AI startupe z firmo, ki želi serijsko proizvodnjo avta?
SambaShare ::
Si vložil denar v aptero, da se tako trudiš oglaševati?
Saj je že napisal da je invested.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: SambaShare ()
fikus_ ::
Potem je razumljivo. Je bil tukaj pred nekaj leti podoben Tesla vlagatelj.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
MrStein ::
Samo res hecno, da eni mislijo da malo tro... hvaljenja na enem zakotnem forumu vpliva na ceno delnice... (no ja, kakih 0,00004% pa že)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
nirburu ::
Si vložil denar v aptero, da se tako trudiš oglaševati?
Aptera zame ni zanimiva, ker avto večkrat uporabljam kot delovni stroj. Nekaterim bo všeč, nekaterim ne, najprej pa se mora zapeljati na cesto.
Pošteno, ampak takih kot ti ni tako veliko. Večina folka uporablja avto za lahek prevoz. Torej sebe, nakupov itd.
Sam osebno skoraj raje naročim dostavo nečesa večjega, kot, da se jebem s pakiranjem pralnega stroja v avtomobil. Vsaj ta boljše dostavne službe imajo bodisi dvigala, več oseb, ki mi dostavijo pred vrata reč.
V skrajnem primeru bi rental.
Tudi ne vidim problema pri apteri, da ne bi imelo nastavka za prikolico, tam do 300kg. Kar je vrh glave za veliko večino ljudi.
J.McLane ::
Potem je razumljivo. Je bil tukaj pred nekaj leti podoben Tesla vlagatelj.
Ja, avtor te teme, ki ste ga uspešno zbrcali na drug forum, bomo videli koliko časa bo zdržal tam.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
J.McLane ::
Kolikor vem večino delnic še vedno drži, pred časom je tudi dokupoval nekaj.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Gregor P ::
Turns out, touchscreens in cars aren't nearly as convenient as you might expect.
https://arstechnica.com/cars/2022/08/ye...
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).