» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
1005 / 1201
»»

Utk ::

Ne, to smo napovedali že zdavnaj. Več bo drugih električnih, več bo tudi tesel. Marsikje se tesla sploh še ne zaresno prodaja. Marsikdo je noče kupit dokler jih ne vidi na cesti nekaj, in to več let. Če naredijo v par letih še model 2, pa sploh ni nujen, sploh ni debate.

LeQuack ::

pegasus je izjavil:

Pri Tesli se bodo lotili še marsičesa drugega, vozila bodo samo ena veja ...


Dvomim, so podjetje ki izdeluje vozil in to je to. A misliš da bodo začeli delat zdravila?
Quack !

jernejl ::

pegasus je izjavil:

Pri Tesli se bodo lotili še marsičesa drugega, vozila bodo samo ena veja ...
Jasno, Tesla bo firma vseh dobrin in storitev. Kmalu bodo začeli postavljati proizvodno linijo za wc kotličke, iščejo pa že tudi obiralce hmelja ter zaposlene pošiljajo na šolanje za pedikerje.
Zgodovina sicer uči, da če se kdo ukvarja z veliko stvarmi, v nobeni ni posebej dober.

Utk je izjavil:

Marsikje se tesla sploh še ne zaresno prodaja.... Če naredijo v par letih še model 2, pa sploh ni nujen, sploh ni debate.
Res je. Tile še čakajo, da Tesla čez par let začne ponujat malo cenejši model 2, potem pa hop na EV. Osel in tojota na spodnji sliki se že bojita za službo čez nekaj let.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

Utk ::

https://www.teslarati.com/tesla-model-y...

Preberi si kaj, da ne boš tako zabit.

jernejl ::

Utk je izjavil:

https://www.teslarati.com/tesla-model-y...

Preberi si kaj, da ne boš tako zabit.
Zabiti ste le tisti, ki menite, da bo poljubna firma, ker je nekje odprla neko novo štacuno, prav gotovo zavladala svetu.
Ker če se bo to odpiranje štacun nadaljevalo, bodo prej ali slej prodali milijarde izdelkov letno po vsej galaksiji, vsi ostali bodo pa propadli. Kajneda.
Izjemno plitko je to tvoje nerazmišljanje, ampak tega smo od tebe že vajeni.

Poznam tipa, ki je imel gostilno, pa je dva meseca nazaj odprl še eno, torej je podvojil njihovo število. Če jih bo vsaka dva meseca podvajal v prihodnje, bo čez 5 let dominiral po vsem svetu, vsi ostali gostinci bodo pa propadli. Bog ne daj, da začne tip razmišljati še o prodaji česa drugega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

Utk ::

Ti si tako neskončno zabit, da komentiranje tebe je isto kot če bi se norčeval iz (sicer zlobnega) invalida. Raje ne bom več.
Nekaj si izmisliš, da nekdo trdi, to poteptaš in misliš, da si zmagal. Sej si. Mamica ti sigurno vsak dan pove kako si poseben. Sej si. Bravo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

jernejl ::

pegasus je izjavil:

Pri Tesli se bodo lotili še marsičesa drugega, vozila bodo samo ena veja ...
Fascinantna je ugotovitev, da se recimo noben drug proizvajalec avtomobilov še ni domislil tako izjemne ideje (gremo proizvajat še druge stvari) za svetovno dominacijo. Vsi se držijo samo osebnih avtomobilov.



Utk je izjavil:

Ti si tako neskončno zabit
Če mi to rečeš ti, ki si na svetovnem prvenstvu idiotov zasedel prva tri mesta hkrati, sem še posebej počaščen. To namreč pomeni, da se moje znanje ne sklada s tvojimi idiotizmi, kar je izjemno pozitivna ugotovitev.

hbgqzR ::

No, no, stisnita vsak eno silce travarice...

BigWhale ::

Meni je smesno tole prepucavanje okrog prodaje. Vcasih je Ford prodal najvec osebnih avtomobilov. Pa kaj? Prvi so pogruntali proizvodne linije kot jih poznamo danes. Pa kaj? Prvi so naredili avto, ki si ga je lahko prakticno vsak privoscil. Pa kaj? Danes pa Tesla proda najvec EVjev (ce jih, vseeno je). Pa kaj?

Model Y je najbolj prodan EV? Fajn, torej je dosegel status Golfa oziroma Clia? Ljudski avto za mnozice pri katerem je bil p/p dovolj ugoden, da so ga ljudje mnozicno kupovali. S to razliko, da je bil Golfu selling point velik prtljaznik, Modelu 3/Y pa pospeski. Al neki v tem stilu.

Smesni ste.

Masayoshi ::

Smešen si sam. Ne razumeš zakaj prepucavanje. Tesla verniki so verniki tudi ali predvsem zato ker so vložili denar v uspeh Tesle. Vsak dvom v Tesla superiornost pa lahko povzroči sesuvanje hišice iz kart - basnoslovne valutacije.

DamijanD ::

V bistvu je - kar se BEV tiče - vseeno ali Tesla dela samo avte ali zraven še šivalne stroje in toasterje. To vpliva samo na samo firmo, na prodajo avtov pa ne. Mislim pomoje si nihče ne želi Toyote, ker delajo tudi šivalne stroje ?

Še vedno gre za dokaj mlad trg (BEV), ki se še razvija. Cene/prodaja avtomobilov pa trenutno tudi ni ravno tipična, tako da je težko delati neke dolgoročne napovedi glede na 2022...

Če koga zanima tole je primerjava id3 vs novi megane. Na kratko: oba sta tam tam nekje

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: DamijanD ()

J.McLane ::

Kaj pa pravite na Porsche IPO? Zakaj želja, da se to znamko lastniško odcepi od matičnega VW?
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

hojnikb ::

J.McLane je izjavil:

Kaj pa pravite na Porsche IPO? Zakaj želja, da se to znamko lastniško odcepi od matičnega VW?

verjetno pričajejo zarad vrednost znamke lep dotok keša ;)
#brezpodpisa

J.McLane ::

Ali mothership VW pljuje proti ledeni gori...
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

MrStein ::

jernejl je izjavil:

pegasus je izjavil:

Pri Tesli se bodo lotili še marsičesa drugega, vozila bodo samo ena veja ...
Jasno, Tesla bo firma vseh dobrin in storitev. Kmalu bodo začeli postavljati proizvodno linijo za wc kotličke, iščejo pa že tudi obiralce hmelja ter zaposlene pošiljajo na šolanje za pedikerje.
Zgodovina sicer uči, da če se kdo ukvarja z veliko stvarmi, v nobeni ni posebej dober.

Samsung
Hyundai
...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Mike_Rotch ::

BigWhale je izjavil:

Meni je smesno tole prepucavanje okrog prodaje. Vcasih je Ford prodal najvec osebnih avtomobilov. Pa kaj? Prvi so pogruntali proizvodne linije kot jih poznamo danes. Pa kaj? Prvi so naredili avto, ki si ga je lahko prakticno vsak privoscil. Pa kaj? Danes pa Tesla proda najvec EVjev (ce jih, vseeno je). Pa kaj?

Model Y je najbolj prodan EV? Fajn, torej je dosegel status Golfa oziroma Clia? Ljudski avto za mnozice pri katerem je bil p/p dovolj ugoden, da so ga ljudje mnozicno kupovali. S to razliko, da je bil Golfu selling point velik prtljaznik, Modelu 3/Y pa pospeski. Al neki v tem stilu.

Smesni ste.


Smešno je prepucavanje o tem kdo proda koliko avtomobilov v spodnjem dupleku in kdo ima 3% večji tržni delaž. Overall pa se vsaj meni zdi spremljanje prodaje EVjev zanimivo.

Glede na to, da je Tesla eden najpomembnejših playerjev na trgu je zanimivo videti koliko prodajo, kako rastejo, zakaj sploh lahko prodajo toliko kot prodajo itd.

LeQuack ::

Meanwhile na Hrvaškem, vrsta za supercharger
https://www.reddit.com/r/teslamotors/co...
Quack !

Utk ::

BigWhale je izjavil:

Meni je smesno tole prepucavanje okrog prodaje. Vcasih je Ford prodal najvec osebnih avtomobilov. Pa kaj? Prvi so pogruntali proizvodne linije kot jih poznamo danes. Pa kaj? Prvi so naredili avto, ki si ga je lahko prakticno vsak privoscil. Pa kaj? Danes pa Tesla proda najvec EVjev (ce jih, vseeno je). Pa kaj?

Model Y je najbolj prodan EV? Fajn, torej je dosegel status Golfa oziroma Clia? Ljudski avto za mnozice pri katerem je bil p/p dovolj ugoden, da so ga ljudje mnozicno kupovali. S to razliko, da je bil Golfu selling point velik prtljaznik, Modelu 3/Y pa pospeski. Al neki v tem stilu.

Smesni ste.

Tako je. Ampak to ni pa kaj. Tesla je vodilni proizvajalec BEV. To je bil preden je prodal največ in bo ostal lahko tudi ko jih bo 5 drugih prodalo več, če bojo drugi delali inferiorne avte. Lahko bi imeli nekega kitajskega proizvajalca avtov, ki bi prodal več avtov kot toyota in vw skupaj, pa bi bil zato vseeno popolnoma nepomemben. Ker take avte kot jih bi delala tista firma, bi lahko delala vsaka. Takih avtov kot tesla pa v količinah, ki jih dela tesla, ne zmore delat nihče drug. Zato tesla vodi, drugi pa sledijo. Tudi zarad mreže SC in še česa. Če nek vw ali fiat prodata več električnih jajc v Evropi, nima nekega vpliva na to. Tudi plani tesle so še zmeraj bolj ambiciozni od vseh drugih, tako da se to v kratkem ne bo spremenilo.
Obenem pa mio, 2, 3 več prodanih tesel pomeni toliko manj prodanih drugih, in to dragih avtov, ker dvomim, da jih je prav veliko šlo iz renoja na teslo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

roCkY ::

Kitajcev itak nihče ne šteje, ane...

Tehnologija se ne bo mnejala prek noči.
Folk prodaja sekundarno dizl kravo in kupuje mini EV, ker je lizing cenejši kot cena nafte za dizl kravo. Kitajci imajo tu ogromrn trg, če se ne bodo raje na pacifiku tepli za nekaj ha ozemlja od koder sicer prihaja ogromno sestavnih delov za EU EV-je.

RedDrake ::

Utk je izjavil:


Tako je. Ampak to ni pa kaj. Tesla je vodilni proizvajalec BEV. To je bil preden je prodal največ in bo ostal lahko tudi ko jih bo 5 drugih prodalo več, če bojo drugi delali inferiorne avte. Lahko bi imeli nekega kitajskega proizvajalca avtov, ki bi prodal več avtov kot toyota in vw skupaj, pa bi bil zato vseeno popolnoma nepomemben. Ker take avte kot jih bi delala tista firma, bi lahko delala vsaka. Takih avtov kot tesla pa v količinah, ki jih dela tesla, ne zmore delat nihče drug. Zato tesla vodi, drugi pa sledijo. Tudi zarad mreže SC in še česa. Če nek vw ali fiat prodata več električnih jajc v Evropi, nima nekega vpliva na to. Tudi plani tesle so še zmeraj bolj ambiciozni od vseh drugih, tako da se to v kratkem ne bo spremenilo.
Obenem pa mio, 2, 3 več prodanih tesel pomeni toliko manj prodanih drugih, in to dragih avtov, ker dvomim, da jih je prav veliko šlo iz renoja na teslo.

Lej, sej bi šel iskat W1 izjave kako bodo BMW, MB pa mogoče še kdo _PROPADLI_ v roku X let, kar je bilo glede na njegove izjave sedaj že Y let nazaj. Še noben ni propadel, začuda. Še celo Fiat-Chrysler, ki dela res _JOJMENE_ kvaliteto še vedno živi.
Ja super, Tesla raste, in verjetno bodo še rasli. Ampak ker rase tudi trg avtomobilov (veliko sveta, kjer je prevoz še vedno na osel+voz ali v najboljšem primeru pickup v katerega "paše" 30 ljudi) to ne pomeni da bodo drugi kar "odšli". Zdaj, če misliš, da lahko Tesla s 5% ali morda celo 10% deležem naredi 10x več dodane vrednosti kot _VSI_ drugi skupaj, (kar nakazuje stava na njihove delnice, še vedno) potem kadiš nekaj tako močnega, da bolje da že kar rezerviraš lokacijo na lokalnem pokopališču.

Ponovim že N-tič od kar v tej temi sodelujem (mislim, da sem začel 2013?).
Avtoindustrija !== smartphone/IT
V avtoindustriji so marže bolj ali manj v istem velikostnem razredu, v smartphone marketu pa pač imaš vse od marže par % do marže krepko več od 100% (za kakšne luksuzne izdelke, ne nujno samo iJapk).
V smartphone marketu propadeš v roku 2-3 let, v avtoindustriji propadeš v roku 10-20 let, če ne narediš _NIČ_ prav. In sorry, vsi drugi delajo vse ok.
Tu smo brali, da _NIHČE_ ne bo kupoval nekih BMW-jev, Audijev, MB-jev, Hyundai-jev, Renaultov, na baterije, ker bodo dražji, slabši, ... Ampak ljudje kupujejo. Potem smo brali, da itak, noben drug ne bo sploh mogel delati EV-jev v kakršnihkoli omembe vrednih količinah, ker nimajo javno objavljenih planov za ZettaWh baterijske proizvodnje v naslednjem fiskalnem desetletju. Poglej poglej, danes lahko kupim vsaj 20 EV-jev primerljivih "performanc". Le kdaj je Hyundai najavil Gigafabrke, pa Renault, pa Citroen, pa Ford, pa ... ?
Stvari gredo počasi in začuda tudi nikoli nisem uspel kupiti 400km+ Tesle za 35k. Kar je bilo bojda izhodišče (s časom bo potem ceneje. Definiraj s časom. Desetletje, stoletje, več?).

Nehaj biti fanboy, ker izpadeš neumno Utk, sorry.
Verjamem, da si, podobno kot W1, vrgel solidne denarje v TSLA, in sedaj upaš da boš, podobno kot on šel x100 ali x1000 ali kolk že, sej ne vem. V glavnem on je sedaj kobajagi najbogatejši slovenc, tako da se mu je splačal tle "delat" 24/7 desetletje in pol. Tebi se pa najbrž ne bo, ker pač zakoni ekonomije.

Utk ::

Niti on ni napisal, da bojo kar vsi propadli, ampak da bojo imeli probleme, kar jih tudi imajo.
Samo v teoriji lahko kupiš tudi karkoli drugega električnega, v praksi pa marsičesa ne moreš niti naročit, tisto kar lahko, je pa relativno proti tesli precej drago. "Vi" ste govorili, da bo tesla propadla ko bojo drugi zaštartali. So že? Koliko tesla killerjev je že pozabljenih?
Ne samo da nimajo baterij, še čipov nimajo.
Zdaj so drugi časi, za 35 jurjev še golfa komajda dobiš, takrat si dobil kar dobrega passata.

kow ::

BigWhale je izjavil:

Meni je smesno tole prepucavanje okrog prodaje. Vcasih je Ford prodal najvec osebnih avtomobilov. Pa kaj?
Smesni ste.


To je edino kar steje. Tehnologija "v rokah" ljudi. Ne pa v salonih, laboratorijih, pri milijarderjih itd.
Po tvoji logiki, je vseeno ce je Ford izdelal milijone avtomobilov modela T. Pa kaj! Saj bi lahko ljudje se vedno furali kocije. To pa ja ni nic takega, a ne?
Smesen si predvsem ti. Pa jernejl, pa Kobayashi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

BigWhale ::

Novice v stilu "tesli odpadlo kolo" niso novice, sploh ce so brez kakrsnega koli komentarja.

s1m0n ::

Torej, da napačno prepoznava ovire, ali jih celo zazna tam kjer jih ni to ni novica? Ali je treba to pod preprogo pomest ker gre za Teslo? Zaviranje še je sedaj včasih tako agresivno, da te prestraši ali pa se za upočasnitev odločit zadnji moment (na AC) pa čeprav imaš nastavljeno ta največjo stopnjo oddaljenosti od vozila za aktiven tempomat. Ne rabiš bit fanboy, da imaš Teslo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: s1m0n ()

pegasus ::

Čez lužo že zategujejo pas ... ali pa motivirajo domačo proizvodnjo, odvisno s katere strani gledaš:
https://arstechnica.com/cars/2022/08/it...

J.McLane ::

Kaj zategujejo? Ravno tisti ki so zdajšnji kredit že izgubili zaradi proizvodnih količin (Tesla, GM, Toyota kmalu...) bodo sedaj spet lahko dobili tax credit. Tudi če bodo baterije iz kitajske, dokler se končni avto izdeluje v US bodo upravičeni do polovice.

Pa kot "domestic" materiale so razširili tudi na Kanado, Avstralijo in UK, kar pomeni velik boost za nikelj, kobalt litij iz teh držav. Predvsem Avstralija zna biti močan vir teh materialov. Mislim da bo Tesla dvakrat premislila preden se resno lotijo tistega niklja v Indoneziji.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

billy ::

A niso nove tesline baterije (pa še verjetno od koga) itak brez kobalta? kaj so že..nek lifo?

kow ::

Odvisno od vrste modela. Standard range so brez kobalta in niklja, t.i. LFP baterije. Performance ali long range, pa imajo. Govorim iz glave.

codeMonkey ::

J.McLane je izjavil:


Pa kot "domestic" materiale so razširili tudi na Kanado, Avstralijo in UK, kar pomeni velik boost za nikelj, kobalt litij iz teh držav. Predvsem Avstralija zna biti močan vir teh materialov. Mislim da bo Tesla dvakrat premislila preden se resno lotijo tistega niklja v Indoneziji.


Zadnjic sem naletel na novico, kjer se vidi odvisnost od Kitajske:


Benchmark data shows that China currently has 81% of the world’s cathode manufacturing capacity, 91% of the world’s anode capacity and 79% of the world’s lithium-ion battery capacity.

In contrast, the US currently has 0.16% of the global cathode manufacturing capacity, 0.27% of the world’s anode capacity and 5.5% of the world’s lithium-ion battery capacity.



Resitev pa ni hitra:


New lithium mines are set to be developed in the US, but their supply will be limited. According to the Benchmark Lithium Forecast, lithium chemical supply from North America is set to increase to nearly 60,000 tonnes LCE in 2025, underlining almost a four-fold increase on 2022 supply. However, that is enough for only around 1 million electric vehicles.


https://www.greencarcongress.com/2022/0...


Mi je pa zanimiv pogoj glede sestavljanja vozil. V EU bi morali postaviti enako.

Zgodovina sprememb…

J.McLane ::

Itak da je v tem trenutku nemogoče kar ves litij prestaviti v US. Trenutno se za Teslo koplje "hard rock" rudo v Avstraliji predeluje pa to kitajska, če predelavo na isti rudi vzpostavijo v Avstraliji je to dovolj dober pogoj za to subvencijo. Kar je kar verjeten scenarij, ampak bo trajalo vsaj 5 let če ne več da se to vzpostavi.

Je pa tale članek s podatki Benchmark Mineral Intelligence, hudo zavajujoč, glede grafita. Po tem grafu sodeč smo danes pri okrog 1,000 ktpa, za 1kWh se potrebuje ca. 1 kg grafita, torej 1t za 1 MWh in 1000 ton za 1 GWh. Se pravi ves grafit ki ga izkopljejo zadostuje zgolj za 1 GWh? Nekdo je tule nekaj močno falil. Ali pa se za današnje baterije uporablja 99% sintetični grafit, ki se ga naredi iz stranskega produkta naftne industrije.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

J.McLane ::

Sem zabluzil tale izračun, itak ;((
1t ~ 1 MWh
1kt ~ 1 GWh
1000 kt ~ 1 TWh


Je pa v članku ves flake graphite, ki ga letno "izkopljemo", ampak ne gre to vse v baterije, verjetno večina gre drugam (elektrode za predelavo jekla, čipi...)
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

SambaShare ::

https://europe.autonews.com/automakers/...

Kitajci z električnimi avtomobili vedno bolj samozavestno vstopajo na evropski trg. Resneje naj bi se prodaje letos v Sloveniji lotil tudi MG.

Glede na trenutno stanje na trgu, jim privoščim le najboljše. Če grejo all in ne pričakujejo uspeha takoj prvo leto, niti najmanj ne dvomim da jim ne bo uspelo.

LeQuack ::

Ja če evropse znamke hočejo postaviti električna vozila kot nekaj luksuznega, z začetno ceno vsaj 30k, potem veš da tu nekaj ne štima.
Quack !

SambaShare ::

Evropski so IMO verjeli, da bojo Kitajci za male pare prodajali baterije, periferija EU ostale sestavne dele, ali po možnosti kar cele avtomobile, oni pa bojo pobirali marže. Skratka vse po starem.

Težka bo, težka.

Gregor P ::

Tako kot ameriškega tudi kitajskega vozila ne bi kupil "na lepe oči".
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

roCkY ::

SambaShare je izjavil:

Evropski so IMO verjeli, da bojo Kitajci za male pare prodajali baterije, periferija EU ostale sestavne dele, ali po možnosti kar cele avtomobile, oni pa bojo pobirali marže. Skratka vse po starem.

Težka bo, težka.


Ti časi so mimo. Kitajska je v zadnjih 10 letih postala solidno velika ekonomija. Kmalu bo oooogromna. Niso več primorani izvažat za lasten razvoj kaj šele za eksistenco.

EU bruselska birokracija in v zadnjih desetletjih vodilna EU industrija se obnašajo kot, da je EU kralj in kraljica na nivoju pred 1500 leti.

lejko0 ::

Jaz ga pa bom (MG4ko), tudi zato da prispevam svoj (čeprav neznatno majhnen delež) k propadu DE avto industrije in s tem nadaljnemu propadu zahodne družbe.

J.McLane ::

Glede proizvodnje baterij, nastaja ena zelo lepo pregledna stran za Evropo, dodali so tudi del za ZDA:
https://battery-news.de/index.php/batte...

Za občutek koliko projektov je planiranih.





Žalostno da nas ni na tem zemljevidu, zanimivo tudi Avstrijci nimajo nobenega projekta
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

kow ::

Proizvodnja baterij se naprej noro raste na kitajskem.

SHANGHAI, Aug 11 (SMM) - Power battery output totalled 41.3 GWh in June, up 171% on the year and 16% on the month. In June, with the improvement of the pandemic situation in SMM, automobile and battery enterprises resumed their production, pushing up the battery cell output. Output of ternary batteries in June was 18.3 Gwh, up 12% month-on-month and 149% year-on-year. Output of LFP batteries stood at 22.9 Gwh, up 19% MoM and 195% YoY. On the whole, the output of ternary batteries again hit a historical high, while that of LFP grew relatively stably, and the output of batteries is expected to rise in the future.

The total installed capacity in June was 27 GWh, up 46% month-on-month and 147% year-on-year. In June, production and sales of terminal markets returned to normal, pushing up the installed capacity of power batteries. SMM data showed that the installed capacity of ternary batteries reached 11.6 Gwh, an increase of 39% MoM and 95% YoY, and that of LFP batteries was 15.4 Gwh, up 51% MoM and 201% YoY.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

hruske ::

J.McLane je izjavil:

Glede proizvodnje baterij, nastaja ena zelo lepo pregledna stran za Evropo, dodali so tudi del za ZDA:
https://battery-news.de/index.php/batte...

Za občutek koliko projektov je planiranih.





Žalostno da nas ni na tem zemljevidu, zanimivo tudi Avstrijci nimajo nobenega projekta


Imamo TAB d.d., samo so premajhna riba ker so v 2021 prodali samo 1,7MWh baterij.
Kalkulator nove omrežnine 2024 - https://omreznina.karlas.si/Kalkulator

pegasus ::

Ima kdo kake kontakte v TABu? Bi bilo zanimivo kaj izvedeti iz prve roke ...

J.McLane ::

Enkrat je bil prispevek na tv, mislim da POP, če se prav spomnim skupaj dajejo LFP celice.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

fikus_ ::

V TABu sestavljajo kitajske celice, ne delajo po sami baterij iz nule.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

kow ::

Kaj tocno je potem njihova dodana vrednost? Ne razumem. Delajo BMS? Software? Samo sestavljanje se zdi zelo neprofitabilen biznis.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

fikus_ ::

Koliko vem, celice so Made in China, sestavljanje, BMS, ohišja pa njihovo. Sestavljajo po naročilu za viličarje, za avtomobilsko industrijo, baterije za rezervo za bolnišnice in podobno.
Ali ponujajo tudi polnilce, pa ne vem.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

hruske ::

V Avtomobilnosti so šli marca obiskat TAB.



Tab sicer dela hranilnike za Moon.
Kalkulator nove omrežnine 2024 - https://omreznina.karlas.si/Kalkulator

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: hruske ()

kow ::

fikus_ je izjavil:

Koliko vem, celice so Made in China, sestavljanje, BMS, ohišja pa njihovo. Sestavljajo po naročilu za viličarje, za avtomobilsko industrijo, baterije za rezervo za bolnišnice in podobno.
Ali ponujajo tudi polnilce, pa ne vem.


Aha, ce sestavljajo po narocilu, pol je smiselno. tnx.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

kow ::

CATL na madzarskem planira 100Gwh veliko tovarno.

https://www.reuters.com/business/autos-...

Utk ::

https://www.index.hr/mobile/clanak.aspx...

Izgovor je korona, ampak to se je začelo dogajat že prej. Kolk je padla prodaja proizvajalcem električnih, tesli in kitajcem, kolk je padla prodaja toyoti, zarad hibridov?
Nemci, oz cela Evropa, ga je z dizli vsrala, zdaj bo treba plačat ceno.

SambaShare ::

kow je izjavil:

CATL na madzarskem planira 100Gwh veliko tovarno.

https://www.reuters.com/business/autos-...


Tudi če spregledamo razpadanje 17+1 "partnerstva", je tole bolj pogodba s hudičem.

Kitajci nam nimajo interesa prodajati poceni baterij, bojo raje avtomobile. Tole, ko bo parkrat okleščeno, pa bo kvečjemu za butično proizvodnjo, masovke ne bo zdržalo.
««
1005 / 1201
»»