» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
981 / 1221
»»

Utk ::

Ampak danes nobena znamka, razen dacie, ne išče več količine, ampak predvsem kako prodat to kar ima še za kakšnega jurja več. VW to poskuša z variantami, mazda s čim drugim.

Masayoshi ::

Mogoče pa bi bilo dobro pogledati finančne rezultate posameznih firm in na podlagi tega sklepati kaj je bolj pravilno. In ne na podlagi mnenja forumskih teoretikov.

TheBlueOne ::

Saj vsi dobro stojijo, zato pa so verjetno vse poti lahko OK.

Utk ::

Zdaj ko se proda vse kar se naredi za vsako ceno, zdaj ni problema.
Ampak kot se v tej temi piše že 10 let, tisto kar je na koncu leta najboljše za bonus menedžerjev, ni nujno dolgoročno najboljše za firmo...

TheBlueOne ::

Utk je izjavil:

Zdaj ko se proda vse kar se naredi za vsako ceno, zdaj ni problema.
Ampak kot se v tej temi piše že 10 let, tisto kar je na koncu leta najboljše za bonus menedžerjev, ni nujno dolgoročno najboljše za firmo...


Jaz nimam obcutka, da ima VAG probleme.

Utk ::

A sem kje napisal, da jih ima? Ampak, da jih "nima", se pa najbrž niti njihov CEO ne bi strinjal. Ampak ti že veš...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

TheBlueOne ::

Potem tezko sodis, da kdo kaj ne dela prav ali pa, da je vizija kratkovidna? Sicer pa so na trgu in naceloma lahko preberes vizijo in porocila.

Jaz ne vem, ker tega nisem prebral. Niti ne spekuliram prevec, ker je 50:50, da usekam mimo. :) Vse kar pravim jaz je, da ena pot ni nujno dobra za vse oziroma, da je lahko vec primernih strategij.

Mike_Rotch ::

Masayoshi je izjavil:

Mogoče pa bi bilo dobro pogledati finančne rezultate posameznih firm in na podlagi tega sklepati kaj je bolj pravilno. In ne na podlagi mnenja forumskih teoretikov.


Tesla je v zadnjem kvartalu ustvarila 2,3 milijarde profita od tem, da so odprli 2 novi tovarni.

TheBlueOne ::

Mike_Rotch je izjavil:

Masayoshi je izjavil:

Mogoče pa bi bilo dobro pogledati finančne rezultate posameznih firm in na podlagi tega sklepati kaj je bolj pravilno. In ne na podlagi mnenja forumskih teoretikov.


Tesla je v zadnjem kvartalu ustvarila 2,3 milijarde profita od tem, da so odprli 2 novi tovarni.


Ampak kaj takega ne mores pricakovati od etabliranih znamk, ker ni sans, da dosezejo Tesla hype. Ne verjamem, da je ta profit direktno od prodaje.

Gregor P ::

jernejl je izjavil:

Vedno večji delež je starejšega prebivalstva in zanje je bolj racionalni nakup nekoliko višjega avtomobila, v katerega lahko sedejo, kot pa nakup aptere, ki bi jo lahko samo gledali, ker vanjo ne bi mogli zlesti.
... se spomnim, da ko hočeš izstopiti iz Ferrarija se moraš skoraj za pločnik opreti, da lahko zlezeš ven :P, tako da to še zame ni, kaj šele za upokojence:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Masayoshi ::

Mike_Rotch je izjavil:

Masayoshi je izjavil:

Mogoče pa bi bilo dobro pogledati finančne rezultate posameznih firm in na podlagi tega sklepati kaj je bolj pravilno. In ne na podlagi mnenja forumskih teoretikov.


Tesla je v zadnjem kvartalu ustvarila 2,3 milijarde profita od tem, da so odprli 2 novi tovarni.


VW pa v Q3 (Q4 še ni zunaj) 2,8 milijarde eurov (3,2 $) samo v 3/4 2021 pa je bilo profita za 14,2 milijarde EUR, Tesla je v celotnem letu 2021 naredila za 5,5M$...Tako da bo Tesla naredila za več kot 4 krat manj profita v 2021 kot pa VW...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Masayoshi ()

Mike_Rotch ::

Ne verjamem, da je ta profit direktno od prodaje.


Od česa pa? 90% prihodkov ustvarijo iz "automotive" segmenta. Prodali so več kot 100.000 avtomobilov na mesec s tem, da prodaja raste.

VW pa v Q3 (Q4 še ni zunaj) 2,8 milijarde eurov (3,2 $) v 3/4 2021 pa je bilo profita za 14,2 milijarde €


Torej, do konca leta bo Tesla po profitu prehitela 2. največjega proizvajalca avtomobilov. S tem, da Tesla eksponentno raste, VW ne.

Zgodovina sprememb…

Masayoshi ::

Say what?, VW bo imel vsaj 4 krat več profita v letu 2021, tudi v totalno zaštrikanem četrtletju zaradi bottlnecka je imel še vedno 40% več profita kot Tesla...

IL_DIAVOLO ::

Promet ni profit.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

TheBlueOne ::

Pri VW racunaj, da jim je smetano pobralo pomanjkanje cipov. Proizvodnja, ki stoji je strahovit strosek.

Drugace zna biti, da Tesla dela vecino profita od prodaje. Nisem nikoli bral kako vse Tesla pridobiva sredstva. Vem samo, da so bili zelo likvidni tudi ko so ze leta tolkli minus od prodaje.

Ampak Tesla ne verjamem, da raste eksponentno, se manj, da bo dolgo tako hitro rastla, ce ne bo dosti cenejsih avtov. Si mislim, da bo vedno tezje.

Masayoshi ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Promet ni profit.


A res ;)

Mike_Rotch ::

Masayoshi je izjavil:

Say what?, VW bo imel vsaj 4 krat več profita v letu 2021, tudi v totalno zaštrikanem četrtletju zaradi bottlnecka je imel še vedno 40% več profita kot Tesla...


Govorim za 2022. Letos bo Tesla prodala cca. 1,5M avtomobilov s tem, da je proizvodnja v novih tovarnah cenejša, posledično marže višje. Pa ne bo jim treba skeširati 2 dodatnih tovarn.

Masayoshi ::

In v letu 2022 bo Tesla naredila 4 krat več profita kot v 2021, VW pa enako ali kako si mislil?

TheBlueOne ::

Masayoshi je izjavil:

In v letu 2022 bo Tesla naredila 4 krat več profita kot v 2021, VW pa enako ali kako si mislil?


Kako pa to ves? Kaj je to njihov nacrt?

Mike_Rotch ::

In v letu 2022 bo Tesla naredila 4 krat več profita kot v 2021, VW pa enako ali kako si mislil?


Več kot 4x več, ker jim proizvodnja raste, marže pa tudi.

Kako pa to ves? Kaj je to njihov nacrt?


Ja, planirajo več kot 50% rast v primerjavi z 2021, kar se sklada s trendom.

TheBlueOne ::

Ce te prav razumem spekuliras, da bodo namesto predvidene rasti +50% imeli +300%? Oz 150% vs 400%? Tvoj vir za +50% pa je njihov nacrt, ki si ga zasledil pri porocilih za investotorje?

Mike_Rotch ::

Kaj? Ne. Lani (2021) so prodali nekaj več kot 900k avtomobilov. "Več kot 50% rast" jih postavi na cca. 1,5M.

Zgodovina sprememb…

TheBlueOne ::

Hm... Impresivno. :) Malo berem okoli nacrtov. Bolj zanimivo morda "I would be shocked if we do not achieve full self-driving, safer-than-human this year,".

Utk ::

Toyota ima enkrat manj zaposlenih, naredi več avtov, s povprečno ceno avta celo nekaj višjo od VW oz. so si zelo podobni glede tega. Dobiček je temu primeren.
Je pa res, da je šel VW zaenkrat bolj resno v elektriko, toyota se tu še nekaj špara. Ampak trenutni problem VW niso električni avti, tu so se še kar zresnili, problem je v 200,000 odvečnih zaposlenih. Imajo srečo, da jim je konkurenca reno, pežo in podobni, ki so glede tega še na slabšem.

Ali pa primerjava s teslo:

The U.S. EV maker plans to produce 500,000 cars a year in Germany with 12,000 employees, while Volkswagen's 25,000 produce just 700,000 cars at its Wolfsburg plant.

Pa še tu VW nima problem v proizvodnji, ampak nekje drugje. VW ima zaposlenih 600,000 ljudi, če bi vsi delali tako kot v Wolfsburgu, je samo dobrih 300,000 v tovarnah (pri 8,5 mio avtih letno). Kje je ostalih par 100,000...verjetno niti sami ne vejo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

kow ::

Kar je bistveno razumeti:

Leta 2020 se 50% rast proizvodnje Tesle, se ni poznala pri zaznavno nizji prodaji konkurence. Zdaj, ko proizvajajo milijon avtomobilov, je to 500k avtomobilov. Nekdo bo prodal bistveno manj ICE avtomobilov.

Utk ::

Saj jih že, brez skrbi. Imajo kar srečo, da jim čipov manjka...

Aston_11 ::

Utk je izjavil:

The U.S. EV maker plans to produce 500,000 cars a year in Germany with 12,000 employees, while Volkswagen's 25,000 produce just 700,000 cars at its Wolfsburg plant.

Tu bo razlika in ko bodo številke znane, se bo lahko primerjalo. Trenutno je 0 : 700.000 => neskončno bolj uspešni.

kow ::

No, bos videl cez nekaj mesecev, kako se bo neskoncno, pretvorilo v majhno stevilko.

TheBlueOne ::

Toyota ima zanimive stave, dalec od tega, da se sparajo. Skoraj sigurno je za taka podjetja EV bolj marketing, kot pa denar. Baje zacnejo s prodajo EVjev naslednje leto na platformi "e-tnga". Potem pa se se suslja, da so blizu trzno zanimivih solid state baterij.

Jaz VW drugace ne bi odpisal. Imajo drugo strategijo, malokdo jih zares mara, hype imajo bolj kot ne samo pri dedkih in GTIlerjih, potem pa, ko dejnako kupujes avto prepogosto odpeljes VWja.

kow ::

Zakaj bi jih odpisal. Saj nihce ne bi kupil Tesle, ce bi se samo one prodajale -> kul faktor izgine. Trg je dovolj velik za Toyoto, VW in Teslo. Ni pa dovolj prostora za vse trenutne proizvajalce. Sploh, ker so sedaj v igri se Kitajci. No, pa saj je z razlogom nastal Stellantis - niso videli drugega nacina za prezivetje kot 'too big to fail'.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

TheBlueOne ::

kow je izjavil:

No, bos videl cez nekaj mesecev, kako se bo neskoncno, pretvorilo v majhno stevilko.


Po cem sklepas? Okoli VW je iz EV obozevalcev najdem toliko pesimizma kolikor imate pri Tesli optimizma, pa vseeno kar uspesno gurajo naprej. Mimogrede je Tesla izjavila, da sploh se ne delajo na avtu za 25kUSD, tako da je glavni del pogace na mizi.

Kaj ni kar je najavljal VW se vedno bolj kot ne drzalo, recimo na koncu niti ne govorijo, da so baterije njihov glavni problem, ko sem pa bral pred casom to temo, pa bi si mislis, da bodo naredili EVjev bolj za vzorec.

kow ::

Po cem sklepam? Sklepam, da so tovarno postavili, da bodo proizvajali. Ne, pa da so zakurili milijardo ali dve kapitala. Vsak model Y, ki ga proizvedejo zlahkoto prodajo. Imajo tudi ogromno prostora za znizanje cene, ce bo potrebno (marze so dovolj velike).
Poleg tega, ne rabis avto za 25k dolarjev. Bolj dober avto za 35k evrov, in prodal bos ogromne stevilke na zahodnih trgih. Ampak pri trenutnih stevilkah je ze pri 50k dovolj povprasevanja. Ne bo pa dolgo trajalo drzi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

TheBlueOne ::

kow je izjavil:

Zakaj bi jih odpisal. Saj nihce ne bi kupil Tesle, ce bi se samo one prodajale -> kul faktor izgine. Trg je dovolj velik za Toyoto, VW in Teslo. Ni pa dovolj prostora za vse trenutne proizvajalce. Sploh, ker so sedaj v igri se Kitajci. No, pa saj je z razlogom nastal Stellantis - niso videli drugega nacina za prezivetje kot 'too big to fail'.


Ampak Kitajci pa prav direktno ciljajo Teslo. Sicer pa koliko se je nekih proizvajalcev? Vecinoma ni vec dosti drugega kot brend. Se VW ima bolj kot ne samo te svoje platforme, skoraj vse okoli pa dobijo od drugih. Tesla se mi zdi da je tehnolosko kakor da bi zlil skupaj VW, Bosch in se nekoga za baterije. Kmalu se nekoga za avtonomno voznjo ... :)

Zgodovina sprememb…

Masayoshi ::

Mike_Rotch je izjavil:

In v letu 2022 bo Tesla naredila 4 krat več profita kot v 2021, VW pa enako ali kako si mislil?


Več kot 4x več, ker jim proizvodnja raste, marže pa tudi.

Kako pa to ves? Kaj je to njihov nacrt?


Ja, planirajo več kot 50% rast v primerjavi z 2021, kar se sklada s trendom.


Kako si pa to izračunal? Imeli bodo 50% rast prihodka in več kot štirikratno rast dobička. Se pravi bodo morali povečati maržo za več kot 3 krat? Ali drugače, drugo leto bodo imeli več kot 75% maržo? Ok, če ti to praviš. Pa malo v perspektivo, VW ima letno precej več profita kot ima Tesla prihodkov. Prihodkov ima pa VW več kot 10krat več kot Tesla.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Masayoshi ()

darksamurai ::

Tesla je budična in ker imajo dokaj velik fan-base se zaenkrat še lahko šlepajo na skoraj neobstoječih servisih in zanič oskrbovalni verigi z rezervnimi deli.

Tesla bo morala povečati št. servisov, izboljšati kvaliteto avtomobilov, povečati št. prodajaln in izboljšati oskrbo z rezervnimi deli.

DA ne omenjam še, da bodo v EU morali spremeniti politiko EULA it podoben BS, na podlagi katerega ti odklopijo superchargerje itd... Vse našteto jim bo zvišano stroške in zmanjšalo ves ta hype. Trenutno Tesle ne smeš sam servisirati, kar je v nasprotju z zakoni. Kazen s strani EU je neizogibna v prihodnosti.

Zgodovina sprememb…

Mike_Rotch ::

Kako si pa to izračunal? Imeli bodo 50% rast prihodka in več kot štirikratno rast dobička. Se pravi bodo morali povečati maržo za več kot 3 krat? Ali drugače, drugo leto bodo imeli več kot 75% maržo? Ok, če ti to praviš. Pa malo v perspektivo, VW ima letno precej več profita kot ima Tesla prihodkov.


Marža bo šla sigurno gor, ko se začne masovna proizvodnja v Austinu in Berlinu.

Poleg tega je največji del investicije v teh dveh tovarnah že za Teslo. Če pogledaš positive cash flow iz zadnjega kvartala vidiš malo bolj realno sliko o njihovi dejanski profitabilnosti.

Na drugi strani VW sicer proizvaja solidno število EVjev, ampak marže na EVjih so nižje kot na ICE. Dokler ne naredijo konkretnega preskoka bo samo še slabše. EVji z nižjimi maržami kanibalizirajo prodajo ICEjev kar hkrati dela ICEje manj profitabilne (ekonomija obsega, če narediš 1 milijon golfov bo produkcija cenejša kot, če jih narediš 500.000).

Prihodkov ima pa VW več kot 10krat več kot Tesla.


Če prav gledam številke je imel VW v Q3 2021 okoli 67 milijard USD prihodkov, kar je cca. 15 milijard manj kot kvartal pred tem in 2 milijardi manj kot YoY.

Tesla je imela v Q4 2021 17,7 milijarde USD prihodkov (razlika je 4x ne 10x). 4 milijarde več kot kvartal prej in skoraj 2x več kot YoY.

Mogoče se trend obrne, ampak dejstvo je, da Tesla ni več nek nišni proizvajalec EVjev ampak resen player, ki lahko zelo hitro pride na top mesta lestvice največjih.

kow ::

darksamurai je izjavil:


Tesla bo morala povečati št. servisov, izboljšati kvaliteto avtomobilov, povečati št. prodajaln in izboljšati oskrbo z rezervnimi deli.


To je smesno enostavno izvesti za firmo brez dolga, mlado delovno silo ter 17 milijardami na racunu. Smesno enostavno. Ampak niso neumni, da bodo trosili vec kot je potrebno.

Mike_Rotch ::

Zanimivo, da je kljub vsem tehničnim težavam, pomanjkanju servisov in drugim težavam Tesla še vedno dosega najvišja mesta kar se tiče zadovoljstva uporabnikov.

jernejl ::

Mike_Rotch je izjavil:

Zanimivo, da je kljub vsem tehničnim težavam, pomanjkanju servisov in drugim težavam Tesla še vedno dosega najvišja mesta kar se tiče zadovoljstva uporabnikov.

Dokler prodajajo fanom in early adopterjem, ki so navajeni biti testni zajčki, je to normalno.
Ko/če bodo začeli avte prodajati tudi bolj sitnemu delu prebivalstva, ki pričakujejo zrel produkt, bo pa seveda drugače.

Mike_Rotch ::

Mogoče, bomo videli. Ampak, kot je kow napisal. Ko imaš enkrat tak market share in take marže, je izboljšava izdelave malenkost. Sploh pri Tesli, ki nima klasičnega 7 letnega cikla, ampak se avtomobili spreminjajo praktično vsak dan.

darksamurai ::

Mike_Rotch je izjavil:

Sploh pri Tesli, ki nima klasičnega 7 letnega cikla, ampak se avtomobili spreminjajo praktično vsak dan.


Kar je OK, dokler imaš majhen delež, ko pa imaš veliko avtomobilov pa to postane nočna mora za servis. 7-letni cikel ni nastal iz lufta, ampak zaradi zelo dobrih razlogov. Lahko se zgodi, da ne bodo mogli zagotoviti 10 letne dobave rezervnih delov... kar je vse "OK", dokler ne bodo naleteli na prvo tožbo v EU. Poleg tega toliko sprememb pomeni, da nekaj z dizajnom ni OK in so ves čas na bug-fixing.

Zgodovina sprememb…

Mike_Rotch ::

Poleg tega toliko sprememb pomeni, da nekaj z dizajnom ni OK in so ves čas na bug-fixing.


Za razliko od klasičnih automakerjev, ki čakajo par let, da popravijo faile?

darksamurai ::

kow je izjavil:

darksamurai je izjavil:


Tesla bo morala povečati št. servisov, izboljšati kvaliteto avtomobilov, povečati št. prodajaln in izboljšati oskrbo z rezervnimi deli.


To je smesno enostavno izvesti za firmo brez dolga, mlado delovno silo ter 17 milijardami na racunu. Smesno enostavno. Ampak niso neumni, da bodo trosili vec kot je potrebno.


Ni tako enostavno. Poleg tega ima tesla dolg, denar na računu pa je v pretežni meri samo pumpanje investitorjev, ki bodo enkrat zahtevali povračilo.

mn ::

> Poleg tega je največji del investicije v teh dveh tovarnah že za Teslo. Če pogledaš positive cash flow iz zadnjega kvartala vidiš malo bolj realno sliko o njihovi dejanski profitabilnosti.

Samo eno vprašanje glede tega, nisem nikoli imel podjetja ampak ali mi lahko kdo odgovori za spodnji scenarij:

V letu narediš recimo za milijardo dobička, za katero kupiš/narediš tovarno zadnji dan v letu. Na koliko dobička plačaš davek na dobiček:

1.) 0, ker si toliko porabil kot si zaslužil.
2.) 1 milijardo, ker si investiral v osnovna sredstva in boš v sledečih letih odpisoval amortizacijo od dobička - če ga boš imel.

Kakor vem je odgovor 2 pravi in vprašanje kaj je v resnici v številkah o profitabilnosti ki jih pišeš.

fikus_ ::

Pri VW morate vedeti da ni tipična kapitalistična firma, ampak imajo sindikati pomembno besedo pri upravljanju (ostanek povojnega zagona tovarne), tako da se bolj gleda na zaposlene. V DE imajo sindikati večjo moč, kot drugod po svetu in ko se odločijo štrejkat (kar je redko), dosežejo svoje.
Poleg tega je to velika firma, ki se bolj počasi prilagaja na spremembe, tokrat iz ICE na priozvodnjo EV. To da imajo toliko različnih tipov avtomobilov/znamk (VW, Audi, Škoda, Seat, in še nekaj eksotike) je pa njihova prednost, ker imajo kupci večjo izbiro in s tem pritegnejo kakšnega kupca več. Bistvene komponente avtomobilov so pa v celem VAG enake/iste.
Tesla je pravi trenutek prodala/zajahala popularnost EV z Muskom na čelu. Kolikor se on ne spozna na tehnične zadeve, se pa toliko bolj spozna/je sposoben zadevo spromovirat/prodat (pustimo podrobnosti, da je večkrat zavajal). V začetku so tolkli izgube (kljub zajetnim subvencijam) in dokapitalizacijam, katere v EU ne bi šle skozi, sedaj pa že kar nekaj časa delajo profit.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: fikus_ ()

darksamurai ::

Mike_Rotch je izjavil:

Poleg tega toliko sprememb pomeni, da nekaj z dizajnom ni OK in so ves čas na bug-fixing.


Za razliko od klasičnih automakerjev, ki čakajo par let, da popravijo faile?


Tudi tesla ne more dobiti novega orodja za ulitke v roku enega dneva, ampak traja več mesecev. Prav tako tudi ostali proizvajalci popravijo kritične stvari v roku nekaj mesecev.
Napake v stilu slabega dizajna kljuk, tečajev, slabega dizajna plastičnih kosov v notranjosti klasični proizajalci nimajo v takšni meri.

Model 3: spreminjanje hitrosti brisalcev... sredi dežja moraš klofati po meniju in zaslonu. Tesla fanboyem se to zdi super, ostalim pa smrtno nevarno.

kow ::

darksamurai je izjavil:


Ni tako enostavno. Poleg tega ima tesla dolg, denar na računu pa je v pretežni meri samo pumpanje investitorjev, ki bodo enkrat zahtevali povračilo.


Aja, koliko pa ima dolga? Si se pozanimal ali nabijas na pamet?

darksamurai ::

kow je izjavil:

darksamurai je izjavil:


Ni tako enostavno. Poleg tega ima tesla dolg, denar na računu pa je v pretežni meri samo pumpanje investitorjev, ki bodo enkrat zahtevali povračilo.


Aja, koliko pa ima dolga? Si se pozanimal ali nabijas na pamet?


poglej in nehaj nabijati tesla-fanboy

kow ::

Na linku, ki si ga prilepil je vidno, da imajo vse vec casha, in vse manj dolga. Prakticno "nimajo" dolga - zlahkoto si izposodijo veliko vec.

Quarter-end cash and cash equivalents increased sequentially by $1.5B to $17.6B in Q4, driven mainly by free cash
flow of $2.8B, partially offset by net debt and finance lease repayments of $1.5B. Our total debt excluding vehicle
and energy product financing has fallen to just $1.4B at the end of 2021.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Mike_Rotch ::

Ni tako enostavno. Poleg tega ima tesla dolg, denar na računu pa je v pretežni meri samo pumpanje investitorjev, ki bodo enkrat zahtevali povračilo.


Tole je Teslin dolg. Lani so odplačali velik del v pripravah na inflacijo.

https://tradingeconomics.com/tsla:us:de...

V letu narediš recimo za milijardo dobička, za katero kupiš/narediš tovarno zadnji dan v letu. Na koliko dobička plačaš davek na dobiček:

1.) 0, ker si toliko porabil kot si zaslužil.
2.) 1 milijardo, ker si investiral v osnovna sredstva in boš v sledečih letih odpisoval amortizacijo od dobička - če ga boš imel.

Kakor vem je odgovor 2 pravi in vprašanje kaj je v resnici v številkah o profitabilnosti ki jih pišeš.


Pri velikih firmah je malo bolj komplicirano, ker tovarne ne kupiš in skeširaš decembra in jo začneš uporabljati januarja.

Tesla ima v bilanci 1,8 milijarde stroškov (capex) primarno za tovarni v Berlinu in Austinu. Teh investicij v naslednjih kvartalih ne bo več. Ne realno ne v knjigah.
««
981 / 1221
»»