Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
Utk ::
V nedeljo sem polnil 41 minut, pretočil 7,4 kWh, plačal pa 2,49 evra.
Če bi natankal v tem času 40 kwh, najbrž ne bi plačal nič (kaj dost) več. Bog pomagaj, če je tak avto.
BigWhale ::
S polnilnicami je najvecji problem predvsem dostopnost v obliki milijona razlicnih aplikacij, namesto, da bi bila dovolj samo kreditna kartica.
Tesla ima tukaj prednost ampak verjetno je vprasanje casa, ko bo kak EU regulator rekel Tesli, da mora omogocit polnjenje vsem avtomobilom in ne samo njihovim.
Tesla ima tukaj prednost ampak verjetno je vprasanje casa, ko bo kak EU regulator rekel Tesli, da mora omogocit polnjenje vsem avtomobilom in ne samo njihovim.
Utk ::
S polnilnicami je najvecji problem predvsem dostopnost v obliki milijona razlicnih aplikacij, namesto, da bi bila dovolj samo kreditna kartica.
Tesla ima tukaj prednost ampak verjetno je vprasanje casa, ko bo kak EU regulator rekel Tesli, da mora omogocit polnjenje vsem avtomobilom in ne samo njihovim.
Deset malih slončkov se je pozibavalo
na pajčevini tam po drevesom,
ko so ugotovili, da stvar je zanimiva,
se je pajčevina strgala.
Enajst malih slončkov se je pozibavalo...
Se pravi, bo efekt te prisile tesle še ena kartica več.
BigWhale ::
kow ::
Kreditne kartice so tehnologija preteklosti. Kot ceki na vrhuncu priljubljenosti. Relikt. Ta jajca bi lahk cimprej preskocili.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
krucymucy ::
</head> ::
Če je 11kW charger v avtu, potem 11kWh v uri napolniš.
11kWh * 0,02 EUR = 0,22EUR
Štart polnjenja = 1EUR.
Skupaj 1,22EUR.
Ni 11kWh ravno 100km, je pa blizu.
Po temle ceniku: https://www.avtomobilizem.com/app/uploa...
Če si naročnik gen-i pa plačaš 1,2€ na mesec za neomejeno število polnjen na gremonaelektriko polnilnicah (če polniš manj kot 3 ure AC in manj kot eno uro DC).
11kWh * 0,02 EUR = 0,22EUR
Štart polnjenja = 1EUR.
Skupaj 1,22EUR.
Ni 11kWh ravno 100km, je pa blizu.
Po temle ceniku: https://www.avtomobilizem.com/app/uploa...
Če si naročnik gen-i pa plačaš 1,2€ na mesec za neomejeno število polnjen na gremonaelektriko polnilnicah (če polniš manj kot 3 ure AC in manj kot eno uro DC).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: </head> ()
Xtruc ::
Če si v Ljubljani te AC polnjenje pri polnilnicah od ELektro Ljubljana pride cca 1,2 EUR na 100 km,
To stalno ponavljas, pomeni ne pa nic. koliko kWh je za 1,20 EUR?
Saj sem ti dal cenik na linku, zračunaj si. Približno 18 kWh, kar je tudi povprečna mešana poraba. Cena z ddv za 8 kW je 0,0082 EUR na minuto. To pomeni 0,492 EUR na uro, v tej uri pa napolniš za 8 kWh. Torej 0,492EUR/8kWh=0,0615 EUR na kWh. 0,0615 EURx poraba 18 kWh/100 km= 1,1 EUR na 100 km.
https://webcache.googleusercontent.com/...
ps: vidim da je še 0,5 EUR štartnine na polnjenje. Pri avtu ki ima recimo 500 km dosega, je to proporcionalno še 0,1 EUR na 100 km več, torej 1,2 EUR na 100 km.
ps2: aha vidim da sem upošteval ceno brez DDV. Če prišteješ še 22 % ddv si na 1,45 EUR na 100 km, kar še vedno ugodno.
https://www.elektro-ljubljana.si/Portal...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Xtruc ()
codeMonkey ::
Se pravi, bo efekt te prisile tesle še ena kartica več.
Ja, dokler ne bodo pogruntali, da bi bilo najbolje, da polnilnice delajo tko, da kreditko kartico prislonis zraven.
Ne, dokler ne bodo na polnilnicah in vozilih implementirali komunikacijo po ISO 15118 standardu, kjer bos zadevo samo vtaknil in reseno: https://carbuzz.com/news/charging-an-ev...
Taycan naj bi ze imel to: https://www.msn.com/en-us/news/technolo...
dunda ::
V nedeljo sem polnil 41 minut, pretočil 7,4 kWh, plačal pa 2,49 evra.
Če bi natankal v tem času 40 kwh, najbrž ne bi plačal nič (kaj dost) več. Bog pomagaj, če je tak avto.
Škoda Enyaq omogoča polnjenje z 11 kWh na AC polnilnicah. Na 22 kWh polnilnici bi težko napolnil 40 kWh v eni uri (ali 40 minutah).
Vseeno pa lahko zgolj vprašam, kje sploh najdem cenik. Na strani gremonaelektriko.si ga ni, na stebričku tudi ne. Glede na cene, ki jih omenjate tukaj, so me dobro opilili.
https://www.kacnje.eu
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dunda ()
</head> ::
Njihov APP pravi tole:
Je res čudno, da na spletni strani ne piše.
Se pa opravičujem za moj brain-damage izračun zgoraj.
Moral bi množit minute s ceno, ne kWh
Torej za eno uro polnjenja dobiš 11kWh, plačaš pa:
60 * 0,02€ = 1,2 €
+ 1€ za štart.
= 2,2 €
Na zgornji sliki je pa cena na kWh, ki dokazuje, da še gremoanelektriko nima vsega urejenega in razčiščenega.
Je res čudno, da na spletni strani ne piše.
Se pa opravičujem za moj brain-damage izračun zgoraj.
Moral bi množit minute s ceno, ne kWh
Torej za eno uro polnjenja dobiš 11kWh, plačaš pa:
60 * 0,02€ = 1,2 €
+ 1€ za štart.
= 2,2 €
Na zgornji sliki je pa cena na kWh, ki dokazuje, da še gremoanelektriko nima vsega urejenega in razčiščenega.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: </head> ()
MrStein ::
https://arstechnica.com/cars/2020/10/ow...
between 100,000-200,000 miles ... the costs over this period were calculated at $0.043 for BEVs, $0.033 for PHEVs, and $0.079 for ICE.
Ve kdo zakaj ima PHEV manjše stroške od BEV?
Ni PHEV bolj kompleksen, dva motorja itd... ?
Do 50 000 milj je recimo BEV cenejši skoraj dvakrat.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
MrStein ::
Nima to EV več in je tako na kratki rok dražji, da dolgi pa cenejši?
Razen tega piše "maintenance and repair costs", nekje 1000 EUR za prvih 50 000 milj, torej niti goriva ni vštetega, kaj šele nabavna cena.
Razen tega piše "maintenance and repair costs", nekje 1000 EUR za prvih 50 000 milj, torej niti goriva ni vštetega, kaj šele nabavna cena.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
dunda ::
Njihov APP pravi tole:
Je res čudno, da na spletni strani ne piše.
Se pa opravičujem za moj brain-damage izračun zgoraj.
Moral bi množit minute s ceno, ne kWh
Torej za eno uro polnjenja dobiš 11kWh, plačaš pa:
60 * 0,02€ = 1,2 €
+ 1€ za štart.
= 2,2 €
Na zgornji sliki je pa cena na kWh, ki dokazuje, da še gremoanelektriko nima vsega urejenega in razčiščenega.
Pismo, meni še teh cen ne pokaže. No, kakor koli. EV avto sem vrnil, vprašanje, kdaj bom spet polnil na elektriko. Le presenetilo me je. Zaradi evra me ne bo konec.
https://www.kacnje.eu
europenian ::
To lupljenje na hitrih javnih polnilnicah je sele v zacetni fazi. Kmalu bodo ugotovili, da je to najboljsi inkasantski sistem ever. Ampak najprej je treba neko zadevo razsirit.
Bos v zadregi hotel cimprej naprej? Placaj mastno, kupi avto, ki ima hitro polnenje cim drazje. Lepi casi se blizajo, pol pa isces polnilnice, primerjas cene in gledas do katere prides, kok bos preplacal itn. fun times ahead.
Pa startna cena za filanje bo zelo triki spremenljivka :P
Pa bok ne daj, da se spomnijo pribiti dodatek, ce bos avto predolgo pustil tam :)
Bos v zadregi hotel cimprej naprej? Placaj mastno, kupi avto, ki ima hitro polnenje cim drazje. Lepi casi se blizajo, pol pa isces polnilnice, primerjas cene in gledas do katere prides, kok bos preplacal itn. fun times ahead.
Pa startna cena za filanje bo zelo triki spremenljivka :P
Pa bok ne daj, da se spomnijo pribiti dodatek, ce bos avto predolgo pustil tam :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: europenian ()
Xtruc ::
To lupljenje na hitrih javnih polnilnicah je sele v zacetni fazi. Kmalu bodo ugotovili, da je to najboljsi inkasantski sistem ever. Ampak najprej je treba neko zadevo razsirit.
Bos v zadregi hotel cimprej naprej? Placaj mastno, kupi avto, ki ima hitro polnenje cim drazje. Lepi casi se blizajo, pol pa isces polnilnice, primerjas cene in gledas do katere prides, kok bos preplacal itn. fun times ahead.
Pa startna cena za filanje bo zelo triki spremenljivka :P
Ena stvar je ki je zgleda ne razumeš: Strošek na javnih polnilnicah ne predstavlja omembe vrednega stroška v letni bilanci za "gorivo". Na javnih polnilnicah polniš samo takrat ko moraš (torej ko bi rad naredil razdaljo daljšo od dosega avtomobila), 99 % ostalih polnjenj opraviš doma čez noč po ceni 1 EUR na 100 km. Če bi rad bil ekstremno ziher in neodvisen od cen energentov na trgu (elektrike, bencina) postaviš sončno elektrarno, dodaš baterijo za zalogo energije in imaš 40 let vnaprej vožnjo po 0,25 EUR na 100 km, kar je 30 x ceneje kot na nafto. Do 2060 se poceni voziš, neodvisno od cen katerikolih energentov, si povsem neodvisen. Pri nafti pa si zmeraj odvisen od cen na trgu.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Xtruc ()
facepalm ::
Ampak taka investicija je pa ze konkreten zalogaj za proracun povprecnega gospodinjstva.
BigWhale ::
europenian je izjavil:
To lupljenje na hitrih javnih polnilnicah je sele v zacetni fazi. Kmalu bodo ugotovili, da je to najboljsi inkasantski sistem ever. Ampak najprej je treba neko zadevo razsirit.
Bos v zadregi hotel cimprej naprej? Placaj mastno, kupi avto, ki ima hitro polnenje cim drazje. Lepi casi se blizajo, pol pa isces polnilnice, primerjas cene in gledas do katere prides, kok bos preplacal itn. fun times ahead.
Pa dobr, kako je to kakorkoli drugace od trenutne infrastrukture za ICE avtomobile? :) Tle na tem forumu mas folk k se je v avstrijo vozil tankat ker je tam ceneje. :)
Vecino casa bomo polnili doma. Za takrat, ko bo pa treba se kaksno hitro polnilnico izkoristit, pa se noben ne bo sekiral, ce bo placal 5 al pa 7 EUR.
codeMonkey je izjavil:
Ne, dokler ne bodo na polnilnicah in vozilih implementirali komunikacijo po ISO 15118 standardu, kjer bos zadevo samo vtaknil in reseno:
Taycan naj bi ze imel to: https://www.msn.com/en-us/news/technolo...
Ce bo trzisce tako enotno v EU kot je okrog drugih stvari, potem se lahko tega nadejamo nekje 2035, ko kak izdelovalec avtomobilov ugotovi, da bi to legalno uredil tudi v Sloveniji. :/
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BigWhale ()
Petrol Slo ::
Hkrati nardi Petrol pred polnjenjem rezervacijo sredstev na kreditni kartici v visini 50 EUR. Kar je mindbogglingly velik, sploh ker se vcasih zgodi, da polnjenje trikrat faila.
Spoštovani,
s temi rezervacijami poskrbimo, da ima uporabnik, ki želi polniti dovolj sredstev, da bo polnilno sejo tudi poravnal. Rezervirana sredstva se iz strani Petrola sprostijo nekaj sekund po koncu polnjenja, vračilo teh sredstev na vaš račun pa je v tistem trenutku odvisno od banke, ki je izdajateljica kartice. Največkrat ta postopek pri bankah traja nekaj minut, pri določenih bankah pa lahko tudi do več dni.
V primeru dodatnih vprašanj se lahko na nas obrnete tudi preko sistema Povej Petrolu.
Lep pozdrav,
Team eMobilnost Petrol d.d.
M-XXXX ::
Petrol Slo je izjavil:
Hkrati nardi Petrol pred polnjenjem rezervacijo sredstev na kreditni kartici v visini 50 EUR. Kar je mindbogglingly velik, sploh ker se vcasih zgodi, da polnjenje trikrat faila.
Spoštovani,
s temi rezervacijami poskrbimo, da ima uporabnik, ki želi polniti dovolj sredstev, da bo polnilno sejo tudi poravnal. Rezervirana sredstva se iz strani Petrola sprostijo nekaj sekund po koncu polnjenja, vračilo teh sredstev na vaš račun pa je v tistem trenutku odvisno od banke, ki je izdajateljica kartice. Največkrat ta postopek pri bankah traja nekaj minut, pri določenih bankah pa lahko tudi do več dni.
V primeru dodatnih vprašanj se lahko na nas obrnete tudi preko sistema Povej Petrolu.
Lep pozdrav,
Team eMobilnost Petrol d.d.
Je sploh možno natankati za 50€ elektrike? Če pogledamo max kapaciteto baterije in max cenik?
MrStein ::
Ampak taka investicija je pa ze konkreten zalogaj za proracun povprecnega gospodinjstva.
Država lahko subvencionira?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
BigWhale ::
Je sploh možno natankati za 50€ elektrike? Če pogledamo max kapaciteto baterije in max cenik?
Po ceni 0.69EUR na polnilnicah, ki lahko polnijo z vec kot 50kW lahko.
Na tistih do 50kW pa ne, ker je najdrazja tarifa polnjenja 0.38 EUR. Trenutno se nimamo EVja s 130kWh baterijo. :)
Petrol Slo je izjavil:
s temi rezervacijami poskrbimo, da ima uporabnik, ki želi polniti dovolj sredstev, da bo polnilno sejo tudi poravnal.
Vem kako delujejo rezervacije, ja in cemu so namenjene. :) Ampak 50 EUR je resnicno prevec, sploh zato, ker se veckrat dogaja, da polnjenje ne uspe in ima potem clovek tri bremenite v nekaj minutah. Sproscanje pa traja lahko dalj kot nekaj minut.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BigWhale ()
Gregor P ::
Sam vsekakor nimam težav s tem, da je oz. bo cena "goriva" za EV približno enaka kot pri MNZ/ICE. To je v bistvu pričakovano.
Vecino casa bomo polnili doma. Za takrat, ko bo pa treba se kaksno hitro polnilnico izkoristit, pa se noben ne bo sekiral, ce bo placal 5 al pa 7 EUR.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Mike_Rotch ::
To je v bistvu pričakovano.
Po kakšni logiki je to pričakovano? Proizvodnja elektrike je bistveno bolj enostavna in cenejša kot proizvodnja nafte ali bencina. Elektromotor je bolj učinkovit in za enako delo porabi manj.
kow ::
Ker bodo imeli visje davke. Drugace bomo naredili veliko vec kilometrov -> tudi, ce bo kilometer cistejsi, bodo absolutni CO2 izpusti narascali. Razen, ce bo res proizvodnja "eko" elektrike dovolj hitro narascala.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
BigWhale ::
Ker bodo imeli visje davke. Drugace bomo naredili veliko vec kilometrov -> tudi, ce bo kilometer cistejsi, bodo absolutni CO2 izpusti narascali. Razen, ce bo res proizvodnja "eko" elektrike dovolj hitro narascala.
Elektrika iz nafte bo na dolgi rok vedno prispevala manj CO2, kot ce bi to nafto kuril v avtomobilih. Tam kjer zazges velik nafte lahko dost bolj uspesno lovis CO2 in neki pocnes z njim, hkrati pa lahko izgorevanje prilagodis tako, da je bolj optimalno kot je v avtomobilih.
Mike_Rotch ::
Ker bodo imeli visje davke. Drugace bomo naredili veliko vec kilometrov -> tudi, ce bo kilometer cistejsi, bodo absolutni CO2 izpusti narascali. Razen, ce bo res proizvodnja "eko" elektrike dovolj hitro narascala.
Ni razloga, da bi bili davki bistveno višji, v najslabšem primeru toliko višji, da bomo pod črto na istem kot zdaj (malo verjetno, ker so razlike precejšnje).
Če bomo na istem bo to win-win, mi se bomo vozili po enakih cenah, država pa bo pobrala več davka kar je dobro. Omejevanje vožnje pa tudi nikomur ni v interesu glede na to, da je mobilnost prebivalstva neposredno povezana z ekonomskim razvojem.
pegasus ::
https://electrek.co/2021/07/22/mercedes...
Še več takih, prosim. Pa na cesti, ne v konceptih ...
Še več takih, prosim. Pa na cesti, ne v konceptih ...
lufthammer ::
Ena stvar je ki je zgleda ne razumeš: Strošek na javnih polnilnicah ne predstavlja omembe vrednega stroška v letni bilanci za "gorivo". Na javnih polnilnicah polniš samo takrat ko moraš (torej ko bi rad naredil razdaljo daljšo od dosega avtomobila), 99 % ostalih polnjenj opraviš doma čez noč po ceni 1 EUR na 100 km. Če bi rad bil ekstremno ziher in neodvisen od cen energentov na trgu (elektrike, bencina) postaviš sončno elektrarno, dodaš baterijo za zalogo energije in imaš 40 let vnaprej vožnjo po 0,25 EUR na 100 km, kar je 30 x ceneje kot na nafto. Do 2060 se poceni voziš, neodvisno od cen katerikolih energentov, si povsem neodvisen. Pri nafti pa si zmeraj odvisen od cen na trgu.
Inženir Xtruc, ena stvar je, ki je, zgleda, ne razumeš.
Vozim Audi 4 in ustrezen električar je vsaj 15.000 dražji. Na hišo naj si zmontiram elektrarno, ki me z ostalo opremo pride cca 20.000 (po predračunu) in imam v zimskem času bolj malo od nje. Z Audijem imam letno cca 12oo € stroškov, torej sem zapravil za varčevanje za 30 let razmetavanja??? Kaj bo z avtom in kaj s paneli čez trideset let pa sam Bog ve.
Mimogrede, lastništvo avta ni varčevanje v nobenem primeru. Kaj bo s ceno elektrike za polnjenje bomo pa kmalu videli.
Domnevam pa, da svetuješ takšne podvige iz lastnih izkušenj. Imaš panele na strehi, ah ne, živiš v bloku. Imaš Teslo 3, ah čaki, zaenkrat šparaš za električni skiro...
Še to.
Vse kaže, da moderator še ni opazil, da imaš nov nick...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: lufthammer ()
Mike_Rotch ::
Vozim Audi 4 in ustrezen električar je vsaj 15.000 dražji.
Tesla 3 je cenejša od primerljivega A4.
Na hišo naj si zmontiram elektrarno, ki me z ostalo opremo pride cca 20.000 (po predračunu) in imam v zimskem času bolj malo od nje.
Nategujejo te. Realna cena za 13kW elektrarno pri uglednem ponudniku z vsemi garancijami je skoraj pol nižja.
Z Audijem imam letno cca 12oo € stroškov
Dvomim. Si siguren, da si računal vse stroške, vključno z izgubo vrednosti?
fikus_ ::
BW, kaj te moti pri konkretnem vprašanju Mike Rotchu, da je bilo potrebno brisat?!
Potem briši tudi njegov post, ki omenja SE in ostale z SE v tej temi!
Potem briši tudi njegov post, ki omenja SE in ostale z SE v tej temi!
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
Xtruc ::
Vozim Audi 4 in ustrezen električar je vsaj 15.000 dražji.
Tesla model 3 je cca podobna cena. Sončnih ne bom komentiral ker je moderator opozoril da so offtopic v tej temi, ampak tudi tam nimaš prav.
Mimogrede, lastništvo avta ni varčevanje v nobenem primeru.
Vsekakor ne, je pa dejstvo je lastnišvo električnega avtomobila za lastnika cenejše od naftnega vozila, in v tem pogled to JE varčevanje (relativno glede na naftni avtomobil pač).
Kaj bo s ceno elektrike za polnjenje bomo pa kmalu videli.
Nafta se draži hitreje in bolj od elektrike, kar pomeni da se bo električni prevoz v prihodnje še bolj splačal, pa že danes je skoraj zastonj. Lahko pa si tudi samooskrben z elektriko z še 4x nižjo ceno kot je iz omrežja (delno ali popolnoma), kar je nekaj kar pri naftnih derivatih ne moreš bit (tam si zmeraj odvisen od cen in dobre volje drugih). Zakaj pravim dobre volje? Kar spomnite se ko je Rusija zaradi političnih nemirov zaprla plinsko pipico in je v Evropi nastala cela panika. Si res želimo političnega in ekonomskega izsiljevanja parih držav ki imajo nafto?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Xtruc ()
codeMonkey ::
https://electrek.co/2021/07/22/mercedes...
Še več takih, prosim. Pa na cesti, ne v konceptih ...
Jap. Sicer pa imas ze na cesti EQS, ki je precej konkreten izdelek.
Petrol Slo ::
Je sploh možno natankati za 50€ elektrike? Če pogledamo max kapaciteto baterije in max cenik?
Spoštovani,
z določeno višino rezervacije sredstev pokrijemo vse uporabnike, ki želijo polniti na polnilni infrastrukturi.
V primeru dodatnih vprašanj se lahko na nas obrnete tudi preko sistema Povej Petrolu.
Lep pozdrav,
Team eMobilnost Petrol d.d.
BigWhale ::
Petrol Slo je izjavil:
Je sploh možno natankati za 50€ elektrike? Če pogledamo max kapaciteto baterije in max cenik?
z določeno višino rezervacije sredstev pokrijemo vse uporabnike, ki želijo polniti na polnilni infrastrukturi.
Ali imate kaksno statistiko kaksna so povprecna polnjenja?
Ker 50 EUR rezervacije na polnilnicah z maksimalno mocjo 50kW ne doseze niti avto s 100kWh baterijo. No, razen ce ne planirate spet kaksne podrazitve v kratkem. :>
Poleg tega pa tolikokrat prihaja do napak pri polnjenju, da clovek ostane hitro brez 150 EUR in potem caka, da sredstva pridejo nazaj.
europenian ::
Ja drzi, ce kupujes novega prvi avto, ce pa ima lufthammer ze odplacan A4 pa ga naj vozi se 15 let.Vozim Audi 4 in ustrezen električar je vsaj 15.000 dražji.
Tesla model 3 je cca podobna cena. Sončnih ne bom komentiral ker je moderator opozoril da so offtopic v tej temi, ampak tudi tam nimaš prav.
Mimogrede, lastništvo avta ni varčevanje v nobenem primeru.
Vsekakor ne, je pa dejstvo je lastnišvo električnega avtomobila za lastnika cenejše od naftnega vozila, in v tem pogled to JE varčevanje (relativno glede na naftni avtomobil pač).
Kaj bo s ceno elektrike za polnjenje bomo pa kmalu videli.
Nafta se draži hitreje in bolj od elektrike, kar pomeni da se bo električni prevoz v prihodnje še bolj splačal, pa že danes je skoraj zastonj. Lahko pa si tudi samooskrben z elektriko z še 4x nižjo ceno kot je iz omrežja (delno ali popolnoma), kar je nekaj kar pri naftnih derivatih ne moreš bit (tam si zmeraj odvisen od cen in dobre volje drugih). Zakaj pravim dobre volje? Kar spomnite se ko je Rusija zaradi političnih nemirov zaprla plinsko pipico in je v Evropi nastala cela panika. Si res želimo političnega in ekonomskega izsiljevanja parih držav ki imajo nafto?
Katera tesla pa je ekvivalentna? A tista z najmanjso baterijo in krajsim prtlaznikom?
3 leta star avant z polno opreme je 14 jurjev. (mobile.de) in ima doseg 1000km
J.McLane ::
Petrol Slo je izjavil:
Je sploh možno natankati za 50EUR elektrike? Če pogledamo max kapaciteto baterije in max cenik?
z določeno višino rezervacije sredstev pokrijemo vse uporabnike, ki želijo polniti na polnilni infrastrukturi.
Ali imate kaksno statistiko kaksna so povprecna polnjenja?
Ker 50 EUR rezervacije na polnilnicah z maksimalno mocjo 50kW ne doseze niti avto s 100kWh baterijo. No, razen ce ne planirate spet kaksne podrazitve v kratkem. :>
Poleg tega pa tolikokrat prihaja do napak pri polnjenju, da clovek ostane hitro brez 150 EUR in potem caka, da sredstva pridejo nazaj.
Sampostrežna bencinska ni problem, rezervirana sredstva pomeni max goriva, ki ga dobiš. Na polnilni postaji imaš pa poleg pretočenih kWh še dodatek na minute če si tam parkiran predolgo, torej če bi bila rezervacija prenizka bi lahko tam nekdo kampiral cel dan brez da polne in nebi plačal tega dodatka na minute.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Zgodovina sprememb…
- spremenil: J.McLane ()
Mike_Rotch ::
Katera tesla pa je ekvivalentna? A tista z najmanjso baterijo in krajsim prtlaznikom?
V resnici nobena, ker so vse trojke neprimerno hitrejše (kolikor toliko konkurenčen postane šele S4), bolj varčne in boljše opremljene.
3 leta star avant z polno opreme je 14 jurjev. (mobile.de) in ima doseg 1000km
1. Nabijaš. Najcenejši A4 2018 na avto.net je malo pod 17k. 150 konjska uvožena karjola TDI, brez kakšne posebne opreme in 140.000 prevoženih. Cena na mobile.de nima veze.
2. To lepo pokaže realno stanje lastništva ICE avtomobila. Poleg bistveno višje porabe je tudi izguba vrednosti ogromna.
3. 1000km dosega ima tudi 20 let star golf SDI za 900 eur.
Sampostrežna bencinska ni problem, rezervirana sredstva pomeni max goriva, ki ga dobiš. Na polnilni postaji imaš pa poleg pretočenih kWh še dodatek na minute če si tam parkiran predolgo, torej če bi bila rezervacija prenizka bi lahko tam nekdo kampiral cel dan brez da polne in nebi plačal tega dodatka na minute.
To razumem, ampak se mi zdi precej neumna rešitev. Tako ali tako imaš skonektano kartico, zakaj ne morejo potegniti dol enostavno toliko, kot zapraviš? Zato, ker je potencialno 0,2% ljudi, ki bi na kartici imeli premalo sredstev, poslabšajo uporabniško izkušnjo ostalim 99,8% uporabnikom.
lufthammer ::
Tesla 3 je cenejša od primerljivega A4.
Iz linka, ki ga je prilepil Xtrunc:
The new A4 range starts at $37,300 for the front-wheel drive Premium trim, $41,000 for the Premium Plus version, and going up to $45,900 for the top-spec Prestige car.
Our test car was a $58,000 Model 3 Performance ($69,000 with options, and before any federal or local tax incentives), which means an electric motor for each axle, plus the long-range 75kWh lithium-ion battery pack.
Zmenita se.
a_borlak ::
Samo v vednost, Tesla 3 LR Dual motor, ki ima okoli 300kW motor, pospešek do 100 4,4s stane okoli 60k€, primerljiv BMW serije 3 pa okoli 90k, če gledamo moč motorja in pospeške. Seveda so še druge stvari, udobje, sama znamka, kvaliteta izdelave, ampak če gledaš te stvari, konkretno preplačaš bencinarja v primerjavi z električarjem.
Xtruc ::
lufthammer je izjavil:
Tesla 3 je cenejša od primerljivega A4.
Iz linka, ki ga je prilepil Xtrunc:
The new A4 range starts at $37,300 for the front-wheel drive Premium trim, $41,000 for the Premium Plus version, and going up to $45,900 for the top-spec Prestige car.
Our test car was a $58,000 Model 3 Performance ($69,000 with options, and before any federal or local tax incentives), which means an electric motor for each axle, plus the long-range 75kWh lithium-ion battery pack.
Zmenita se.
Ti si vzel v primerjavo Performance Teslo. Performance Tesla je seveda dražja od navadne osnovne Tesle. Ampak navadna osnovna verzija Tesle pa stane okoli 40.000 EUR, kar je tudi cca nakupna cena za A4. S tem da imaš pri Tesli 7 do 10x cenejše gorivo in nižje stroške servisov. Doseg z enim tankom/polnjenjem je samo ENA IZMED matrik (in mnogokrat močno precenjena). Primerjava specifikacij: Tesla model 3 osnovni model ima 325 konjskih moči, 5,6 sekunde od 0 do 100 km/h, ter 420 Nm navora. Audi A4 ima 150 konjskih moči, 8,9 sekunde od 0 do 100 km/h in 270 Nm navora.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Xtruc ()
europenian ::
Mike_Rotch je izjavil:
Katera tesla pa je ekvivalentna? A tista z najmanjso baterijo in krajsim prtlaznikom?
V resnici nobena, ker so vse trojke neprimerno hitrejše (kolikor toliko konkurenčen postane šele S4), bolj varčne in boljše opremljene.
3 leta star avant z polno opreme je 14 jurjev. (mobile.de) in ima doseg 1000km
1. Nabijaš. Najcenejši A4 2018 na avto.net je malo pod 17k. 150 konjska uvožena karjola TDI, brez kakšne posebne opreme in 140.000 prevoženih. Cena na mobile.de nima veze.
2. To lepo pokaže realno stanje lastništva ICE avtomobila. Poleg bistveno višje porabe je tudi izguba vrednosti ogromna.
3. 1000km dosega ima tudi 20 let star golf SDI za 900 eur.
Sampostrežna bencinska ni problem, rezervirana sredstva pomeni max goriva, ki ga dobiš. Na polnilni postaji imaš pa poleg pretočenih kWh še dodatek na minute če si tam parkiran predolgo, torej če bi bila rezervacija prenizka bi lahko tam nekdo kampiral cel dan brez da polne in nebi plačal tega dodatka na minute.
To razumem, ampak se mi zdi precej neumna rešitev. Tako ali tako imaš skonektano kartico, zakaj ne morejo potegniti dol enostavno toliko, kot zapraviš? Zato, ker je potencialno 0,2% ljudi, ki bi na kartici imeli premalo sredstev, poslabšajo uporabniško izkušnjo ostalim 99,8% uporabnikom.
1. Nobenega ne zanima hitrost.
2. Nic ne nabijam, zakaj pa mobile.de nima veze? Sj pa je to isto kot narocit prenosnik na amazonu in za 13-14k 2017-2017 jih imas malo morje na izbiro, se barvo lahk izbiras :)
3. Kako dolg je kufferam v primerljivi tesli, se vedno nismo dobili odgovora?
4. Ja in? Primerljiva Tesla pa ne.
europenian ::
Primerljivo Teslo prosim:
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...
Z popustom in uvozom slabih 21k, 75k kilometrov, 2 leti garancije. Prakticno,
Druzinski karavan, za 21k za naslednjih 15 let.
Doseg 1000km, prtljaznik s podrtimi sedezi je meter krat meter osemdeset.
Pospeske pa obdrzite zase, mi jih ne rabimo.
Pa prosim predloge od tistih, ki dejansko veste zakaj sploh karavani obstajajo, ker vec kot ocitno ste mestni hipiji z rukzakom na skiroju.
PS: Za 21 sem izbral, da ne boste spet jokali, da je 3x cenej kot Tesla nonkaravan. Drugace bi jaz uvozil takega za 14-15k max. https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta... ker tejle avti preverjeno delajo brez problemov 300.000km
Kdor si pa kupi ekvivalentno teslo za 60-70 jurjev, z neprakticnim prtljaznikom si je sam kriv. Naj orgazmira na pospeske, ker ne dobi not nic daljsega in sirsega, pol pa mora fehtat za dostavo in rentat kombi za vsak mal vecji drek, ker seveda avto za 70k tega ne zmore.
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...
Z popustom in uvozom slabih 21k, 75k kilometrov, 2 leti garancije. Prakticno,
Druzinski karavan, za 21k za naslednjih 15 let.
Doseg 1000km, prtljaznik s podrtimi sedezi je meter krat meter osemdeset.
Pospeske pa obdrzite zase, mi jih ne rabimo.
Pa prosim predloge od tistih, ki dejansko veste zakaj sploh karavani obstajajo, ker vec kot ocitno ste mestni hipiji z rukzakom na skiroju.
PS: Za 21 sem izbral, da ne boste spet jokali, da je 3x cenej kot Tesla nonkaravan. Drugace bi jaz uvozil takega za 14-15k max. https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta... ker tejle avti preverjeno delajo brez problemov 300.000km
Kdor si pa kupi ekvivalentno teslo za 60-70 jurjev, z neprakticnim prtljaznikom si je sam kriv. Naj orgazmira na pospeske, ker ne dobi not nic daljsega in sirsega, pol pa mora fehtat za dostavo in rentat kombi za vsak mal vecji drek, ker seveda avto za 70k tega ne zmore.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: europenian ()
Mike_Rotch ::
1. Nobenega ne zanima hitrost.
2. Nic ne nabijam, zakaj pa mobile.de nima veze? Sj pa je to isto kot narocit prenosnik na amazonu in za 13-14k 2017-2017 jih imas malo morje na izbiro, se barvo lahk izbiras :)
3. Kako dolg je kufferam v primerljivi tesli, se vedno nismo dobili odgovora?
4. Ja in? Primerljiva Tesla pa ne.
1. Ja seveda, nobenega ne zanima hitrost. Zato je pospešek do 100 ena od prvih stvari, ki jih novinarji testirajo. Zato se vedno poudarja "športnost" avtomobilov itd.
2. Nabijaš zato, ker avto iz mobile.de pride slovenskega kupca precej več kot je objabljena cena. Poleg tega je najcenejši 3 leta star A4 na mobile.de daleč od polno opremljenega. Zgonjen primerek z 200.000 kilometri, sedeži iz blaga in plastičnim volanom ni ravno "polna oprema", a ne?
3. Torej si ugotovil, da med avtomobili obstajajo razlike in imamo kupci možnosti izbrati takšnega, ki nam bolj ustreza? Audi ima večji prtljažnik, Dacia Dokker ima še večjega, Tesla ima pač druge prednosti.
telexdell ::
Mike_Rotch je izjavil:
To razumem, ampak se mi zdi precej neumna rešitev. Tako ali tako imaš skonektano kartico, zakaj ne morejo potegniti dol enostavno toliko, kot zapraviš? Zato, ker je potencialno 0,2% ljudi, ki bi na kartici imeli premalo sredstev, poslabšajo uporabniško izkušnjo ostalim 99,8% uporabnikom.
Z npr. NLB Pay lahko v vsakem trenutku blokiraš plačila preko kartice. Torej- odklenem kartico-jo konektam- začnem polniti- tik pred koncem polnjenja zaklenem kartico- parkiram celi dan-pol pa potegnite dol, kolikor morete.
Obstajajo pa verjetno tudi kakšne druge metode profi scammerjev.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.