» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
941 / 1184
»»

kow ::

Ce skrajsamo se bolj, ne pise koliko je masa avtomobila. Verjetno je smesno lahek (razen baterije).

europenian ::



Pa to se ze na sliki vidi, da je aliexpress avto, dvomim, da to izpolnjuje vse evropske standarde za varnost. To kaj dobis pri osnovni daciji je svetlobna leta pred tem, pa ce zacnemo pri luceh.

lufthammer ::

Tlele https://pushevs.com/2020/08/03/leapmoto... se da mal več prebrat. Tudi Kitajci niso več to, kar so bili.
For the European market the maximum speed would have to increase to 120-130 km/h.

Kaže, da računajo na Evropo.

pegasus ::

Torej 1.1 tone s 55KW baterijo. Zgledno glede na ostale plehnate monstrume, a še vedno preveč za moj okus. Da se še bolje, z manj materiala bo izdelek še cenejši.

lufthammer ::

Pravzaprav en tak Fiat 500 E za polovično ceno (najosnovnejšega fičkota).

12c0 ::

Murray je pred ~10imi leti predstavil T.27, 680kg, 160km dosega, pozneje pa z Yamaho še MOTIV.e, 730kg, 160km dosega.

kow ::

lufthammer je izjavil:

Pravzaprav en tak Fiat 500 E za polovično ceno (najosnovnejšega fičkota).


Ze "italijanski" design je vreden 5k vec, ce smo posteni.

J.McLane ::

pegasus je izjavil:

Torej 1.1 tone s 55KW baterijo. Zgledno glede na ostale plehnate monstrume, a še vedno preveč za moj okus. Da se še bolje, z manj materiala bo izdelek še cenejši.


Baterija je 36,5 kWh, el. motor ima moč 55 kW.

V Evropi imamo zelo slično zadevo Twingo/Spring, tudi ta dva imata malo čez 1 t, sicer manjšo baterijo ampak dodatna masa (glede na baterijo) je sigurno tu zaradi EU predpisov o varnosti.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

hruske<> ::

Predstavitev novih modelov:

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: hruske<> ()

Senior Dev ::

Kitajc bo zmagal na koncu. Lahko stavimo.
ZenaDeva d.o.o. - Oddaja nepremičnin

Mikrohard ::

In kaj je zate definicija zmagovalca? Največji tržni delež? Na koncu si bodo vsi izborili svoj tržni delež.

europenian ::

Bi menjali 6 let starega Golf Varint 4Motion 1.6 Dizla z 2000eur doplacila za novega Elektricnega Twingoja?

hojnikb ::

Zakaj bi to pocel?
#brezpodpisa

Mikrohard ::

Odvisno od okoliščin... če živiš v mestu in uporabljaš avto pretežno za kratke vožnje, potem bi o tem še razmislil. Če se z avtom delajo tudi daljše vožnje pa verjetno ne (odvisno seveda koliko je teh daljših voženj).

pegasus ::

europenian ::

Kaj je daljsa voznja? 15-20 minut od sluzbe. Je prihranek vreden it na tako majhen avto?
Kaj pa, ko potrebujes prostor za recimo skropilnico, kosilnico, kaksno desko iz obija, vedno se nekaj vecjega najde.
Nisem pa tak tip, da bi fehtaril sosede. Pa tudi ce samo enkrat na nekaj mescev?

Ne predstavljam si zivljenja s tako malim avtom. Se nikoli se nisem obremenjeval glede prostora.

Ste tu vecinoma samski v mestih oz. kdo od vas ima tako majhen avto in kako s tem zivite? Ali je to vas sekundarni avto in imate zravn se nekaj vecjega?

pegasus je izjavil:

To je prihodnost:
https://electrek.co/2021/05/08/awesomel...
V tem bi jaz peljal pico, ne pa svoje otroke.
Tebi se standardi, kot so udobje in varnost znizajo na tak nivo, samo zaradi elektrike?
Zakaj potem cakas sploh na elektricno risko in se ne vozis z rikso na plin naokoli ze 10 let?

Zgodovina sprememb…

Mikrohard ::

Če si ne predstavljaš življenja s tako malim avtom, potem ta avto pač ni zate. Zato sem pa napisal, da je odvisno od okoliščin.

europenian ::

Aja, jaz sem imel obcutek, da vas je vecina tukaj tako kot Pegasus. Da ste menjal dizla, recimo Golfa, pa sli na citigoje pa twingece, da prisparate na gorivu in pac prilagodili zivljenjski stil.
Veliko strani nazaj, je en pisal, da se vse da, saj imas za vse dostavo pa, da ce rabis vecji avto si ga najames in da je se vedno ceneje.

facepalm ::

europenian je izjavil:

Kaj je daljsa voznja? 15-20 minut od sluzbe. Je prihranek vreden it na tako majhen avto?
Kaj pa, ko potrebujes prostor za recimo skropilnico, kosilnico, kaksno desko iz obija, vedno se nekaj vecjega najde.
Nisem pa tak tip, da bi fehtaril sosede. Pa tudi ce samo enkrat na nekaj mescev?

Ne predstavljam si zivljenja s tako malim avtom. Se nikoli se nisem obremenjeval glede prostora.

Ste tu vecinoma samski v mestih oz. kdo od vas ima tako majhen avto in kako s tem zivite? Ali je to vas sekundarni avto in imate zravn se nekaj vecjega?

pegasus je izjavil:

To je prihodnost:
https://electrek.co/2021/05/08/awesomel...
V tem bi jaz peljal pico, ne pa svoje otroke.
Tebi se standardi, kot so udobje in varnost znizajo na tak nivo, samo zaradi elektrike?
Zakaj potem cakas sploh na elektricno risko in se ne vozis z rikso na plin naokoli ze 10 let?

Ne vem zakaj taka "bojazen" do malih avtov.
Najvecji kompromis je udobje. Saj ima vecji avto praviloma daljso medosno razdaljo in visjo tezo. Praviloma je tudi boljse zvocno izoliran.
Kar se tice prakticnosti, pa ne bos spravil v Golfa nic kaj bistveno vec, kot v Twinga (s podrtimi sedezi).
Sem imel Twinga (non electric) in sem vanj spravil 2 gorski kolesi 29". Tudi daljsi in ozji predmeti do cca 2.5m niso bili problem (sovoznikov sedez se zlozi).
Prostora za potnike zadaj je dovolj (je 4 sed). Sicer manj kot v Golfu.
Za voznjo po mestu imam raje Twinga, kot pa Golfa in par jurjev v zepu. Za izven pa.. je elektricni malo podhranjen z baterijo. Za moje potrebe ima premalo dometa.

codeMonkey ::

pegasus je izjavil:

To je prihodnost:
https://electrek.co/2021/05/08/awesomel...


Za nase konce so bolj primerni preverjeni recepti iz preteklosti (Isseta, Mini, Vespa) :D

Zgodovina sprememb…

europenian ::

facepalm je izjavil:

europenian je izjavil:

Kaj je daljsa voznja? 15-20 minut od sluzbe. Je prihranek vreden it na tako majhen avto?
Kaj pa, ko potrebujes prostor za recimo skropilnico, kosilnico, kaksno desko iz obija, vedno se nekaj vecjega najde.
Nisem pa tak tip, da bi fehtaril sosede. Pa tudi ce samo enkrat na nekaj mescev?

Ne predstavljam si zivljenja s tako malim avtom. Se nikoli se nisem obremenjeval glede prostora.

Ste tu vecinoma samski v mestih oz. kdo od vas ima tako majhen avto in kako s tem zivite? Ali je to vas sekundarni avto in imate zravn se nekaj vecjega?

pegasus je izjavil:

To je prihodnost:
https://electrek.co/2021/05/08/awesomel...
V tem bi jaz peljal pico, ne pa svoje otroke.
Tebi se standardi, kot so udobje in varnost znizajo na tak nivo, samo zaradi elektrike?
Zakaj potem cakas sploh na elektricno risko in se ne vozis z rikso na plin naokoli ze 10 let?

Ne vem zakaj taka "bojazen" do malih avtov.
Najvecji kompromis je udobje. Saj ima vecji avto praviloma daljso medosno razdaljo in visjo tezo. Praviloma je tudi boljse zvocno izoliran.
Kar se tice prakticnosti, pa ne bos spravil v Golfa nic kaj bistveno vec, kot v Twinga (s podrtimi sedezi).
Sem imel Twinga (non electric) in sem vanj spravil 2 gorski kolesi 29". Tudi daljsi in ozji predmeti do cca 2.5m niso bili problem (sovoznikov sedez se zlozi).
Prostora za potnike zadaj je dovolj (je 4 sed). Sicer manj kot v Golfu.
Za voznjo po mestu imam raje Twinga, kot pa Golfa in par jurjev v zepu. Za izven pa.. je elektricni malo podhranjen z baterijo. Za moje potrebe ima premalo dometa.
Ko smo sli z prijatelji se kopat v toplice, je ze pri clioti blo na tesno. Pa smo imeli samo eno hladilno torbo, nekaj penastih podlog in en plato pijace. Rukzake pa za preoblect smo ze imeli v narocjih.
To z daljsim ozjim predmetom razumem, da lahko peljes 2,5 metersko palico po diagonali, ampak to si res na knap, pa gorska kolesa razmontirat, ampak moras biti sam v avtu.
To je pa tudi to, vec ne gre. Da pa peljes 2-3 osebe in kaj daljsega/sirsega hkrati pa vec ni mozno. Vem, ker smo recimo peljal en manjsi TV regal na oko 50x160 to smo spravili v avto brez tega, da sem moral pustiti punco na parkiriscu pa vmes smo se sli po nakupih normalno. Punca pa je imela cliota, enostavno si ne predstavljam kako.

Ja pac razumem, se da, ce razstavis, podres, pa se sam peljes. Ampak je vedno tako? Ali pa ko pa pride do taksne situacije pac reces, ja to ne bo slo. Ne zivim v mestu, tako da nevem. Tudi ce recimo grem kosit v gorice, vrzem not kosilnico, pa zensko in se peljemo. Pa se je prostora za kak zar in plinsko bombo.

europenian ::

Kar se tice prakticnosti, pa ne bos spravil v Golfa nic kaj bistveno vec, kot v Twinga (s podrtimi sedezi).
Ko so sedezi zasedeni je razlika ogromna.
Si ze kdaj sel z druzino malo konkreneje po nakupih? Mi hodimo recimo 1-2x na mesec nabavljat fasungo vsi skupaj in spravimo not dva velika vozicka hrane, praski, cistila, wc papir, se nabere.

hojnikb ::

v karavanskega golfa z podrtimi zici spravic mnogo vec kot v e-twingota.
#brezpodpisa

DamijanD ::

europenian je izjavil:

Aja, jaz sem imel obcutek, da vas je vecina tukaj tako kot Pegasus. Da ste menjal dizla, recimo Golfa, pa sli na citigoje pa twingece, da prisparate na gorivu in pac prilagodili zivljenjski stil.
Veliko strani nazaj, je en pisal, da se vse da, saj imas za vse dostavo pa, da ce rabis vecji avto si ga najames in da je se vedno ceneje.

Napačen občutek si dobil. Jaz osebno recimo čakam na nekaj kar bo podobno kot golf/octavia karavan in na elektriko.

facepalm ::

hojnikb je izjavil:

v karavanskega golfa z podrtimi zici spravic mnogo vec kot v e-twingota.

Jaz sem imel v mislih obicajnega hatchbacka:)

europenian je izjavil:

Kar se tice prakticnosti, pa ne bos spravil v Golfa nic kaj bistveno vec, kot v Twinga (s podrtimi sedezi).
Ko so sedezi zasedeni je razlika ogromna.
Si ze kdaj sel z druzino malo konkreneje po nakupih? Mi hodimo recimo 1-2x na mesec nabavljat fasungo vsi skupaj in spravimo not dva velika vozicka hrane, praski, cistila, wc papir, se nabere.


Ce imas druzino je normanlo, da je Twingo hitro premajhen. Sam pri sebi ve, koliko prostora potrebuje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

SambaShare ::

europenian je izjavil:

Aja, jaz sem imel obcutek, da vas je vecina tukaj tako kot Pegasus. Da ste menjal dizla, recimo Golfa, pa sli na citigoje pa twingece, da prisparate na gorivu in pac prilagodili zivljenjski stil.


Tip fura Doblo-ta, tu pa lepi neka jajčka in jih prodaja kot najboljšo stvar.

Bodimo resni, SUV-ji se prodajajo kot še nikoli, teh rikš si ne želi nihče.

europenian ::

hojnikb je izjavil:

v karavanskega golfa z podrtimi zici spravic mnogo vec kot v e-twingota.
Ja, ce si sam jih lahko podres, ko pa imas zravn zeno in enga otroka al pa kolega, imas ze problem.
Sem ze videl ta scenarij pri lidlu, pa so potem z pol vozicka fasunge spilal tetris, peskovnik za ta malo pa sem jim jaz potegnil, da se niso rabl se enkrat peljat.

pegasus ::

SambaShare je izjavil:

Tip fura Doblo-ta, tu pa lepi neka jajčka in jih prodaja kot najboljšo stvar.
Nope. Tip fura Subaruja, Doblo je v lasti boljše polovice.

hojnikb ::

Torej gas guzzling škatlo? Švoh to, mene bi blo sram postat v tej temi.
#brezpodpisa

hruske<> ::

DamijanD je izjavil:

europenian je izjavil:

Aja, jaz sem imel obcutek, da vas je vecina tukaj tako kot Pegasus. Da ste menjal dizla, recimo Golfa, pa sli na citigoje pa twingece, da prisparate na gorivu in pac prilagodili zivljenjski stil.
Veliko strani nazaj, je en pisal, da se vse da, saj imas za vse dostavo pa, da ce rabis vecji avto si ga najames in da je se vedno ceneje.

Napačen občutek si dobil. Jaz osebno recimo čakam na nekaj kar bo podobno kot golf/octavia karavan in na elektriko.


Pride to leto jeseni enkrat glede na posnetek zgoraj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: hruske<> ()

MrStein ::

Electric Cars: Calculating the Total Cost of Ownership for Consumers
Final report for BEUC (The European Consumer Organisation)

Mogoče zanimivo.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

facepalm ::

Bo vredno prebrati.
Jaz se zadnje case nekako nagibam k PHEV.
Nekateri so mnenja, da je tak avto "worst of both worlds", jaz pa obratnega.
Poceni EVji imajo problem z dosegom, drazji pa seveda navito ceno.
Nekje vmes se nahajajo PHEV. Cenejsi od BEV ter brez problemov z dosegom.
Za vsakdanjo voznjo (sluzba, shopping itd..) se uporablja le elektro pogon, kadar je potrebno na daljso pot pa imas na voljo ICE. Za edini avto pri hisi, se mi zdi bolj smiselna odlocitev.

MrStein ::

To je res.
Res pa je tudi, da je vseeno drag.
Porabo bencina ima skoraj kot navaden bencinar.
Pa dvojna motorizacija zasede dvojen prostor.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

SambaShare ::

MrStein je izjavil:

To je res.
Res pa je tudi, da je vseeno drag.
Porabo bencina ima skoraj kot navaden bencinar.
Pa dvojna motorizacija zasede dvojen prostor.


Tako je. Za male kilometrine razlike v ceni ne prineseš notri. Pri večji kilometrini si na porabi bencinarja. Preostane furanje dizla dokler gre ;).

</head> ::

EV je trenutno še fad za ljudi, ki jih želijo in imajo denar. Zelo malo je ljudi, ki z EVjem prišparajo. Je pa veliko ljudi, ki so si pripravljeni lagat, da šparajo, samo zato, da upravičijo nakup.
Da boste pa golfa 4 zamenjal z EVjem bo pa še nekaj časa trajalo. Zaenkrat pa pustite veselje ljudem, ki imajo viška denarja in financirajo R&D in razvoj kapacitet.
Folk nabavlja EV športnike za 100k€, da boste vi lahko čez ene pet let dobili EV golfa variant za zmerno ceno.

redtech ::

facepalm je izjavil:

Bo vredno prebrati.
Jaz se zadnje case nekako nagibam k PHEV.
Nekateri so mnenja, da je tak avto "worst of both worlds", jaz pa obratnega.
Poceni EVji imajo problem z dosegom, drazji pa seveda navito ceno.
Nekje vmes se nahajajo PHEV. Cenejsi od BEV ter brez problemov z dosegom.
Za vsakdanjo voznjo (sluzba, shopping itd..) se uporablja le elektro pogon, kadar je potrebno na daljso pot pa imas na voljo ICE. Za edini avto pri hisi, se mi zdi bolj smiselna odlocitev.


Najboljša izbira je ampera, če delaš do 70km ali če vmes lahko polneš (3.5h) poleti delaš 70-80 pozimi 50, gre do 170, 10.5 kwh na uporabo. Vse drugo ima manjšo baterijo ali nizko hitrost z elektro pogonom. Je pa že malo star avto to za današnje čase, vendar dobro narejen.

pegasus ::

Sveži Nissanov "kaškaj" je tudi serijski hibrid, tako kot Ampera svoj čas. Vsekakor za preverit.

Mike_Rotch ::

MrStein je izjavil:

To je res.
Res pa je tudi, da je vseeno drag.
Porabo bencina ima skoraj kot navaden bencinar.
Pa dvojna motorizacija zasede dvojen prostor.


Jaz s PHEV delam veliko večino voženj in kilometrov na elektriko. Povprečna poraba bencina je smešna v primerjavi s podobno zmogljivim ICE avtomobilom.

V mojem primeru je ekonomska računica jasna. Pred tem poraba cca. 12 litrov na 100km, pretežno mestna vožnja. Trenutno povprečje ekvivalent mogoče 3 do 4 litre bencina.

BEV bi bil sicer idealen, ampak bi želel vsaj 400-450km dosega zara, kar pomeni 60k eur za avto. To pa je krepko nad mojim budgetom 3-mesečnega dohodka.

RoccoC ::

Id3 77 baterija te pride 41.5k.

J.McLane ::

pegasus je izjavil:

Sveži Nissanov "kaškaj" je tudi serijski hibrid, tako kot Ampera svoj čas. Vsekakor za preverit.


Ampak Nissanov e-Power sploh ni PHEV, gre za klasičnega hibrida, ki znižuje CO2 za celih 4 g/km (obljubljajo 120 g/km)

Serijski hibrid je tu kvečjemu minus, saj imaš več izgub s prenosom celotne moči preko generatorja/elektromotorja. Toyota to dela bolj pametno kjer se preko generatorja prenaša samo 50% moči, ostalo pa gre po mehanski poti (Power Split Device).
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

pegasus ::

J.McLane je izjavil:

Serijski hibrid je tu kvečjemu minus, saj imaš več izgub s prenosom celotne moči preko generatorja/elektromotorja. Toyota to dela bolj pametno kjer se preko generatorja prenaša samo 50% moči, ostalo pa gre po mehanski poti (Power Split Device).
Nisem strojnik, a to mi ni bilo nikoli jasno. Serijski hibrid je mehansko veliko bolj enostaven (=manj izgub), ICE agregat lahko ves čas deluje v svojem najboljšem območju, torej mora biti celota opazno bolj učinkovita kot paralelni hibrid. Me lahko nekdo poduči, zakaj temu ni tako?

J.McLane ::

facepalm je izjavil:

Bo vredno prebrati.
Jaz se zadnje case nekako nagibam k PHEV.
Nekateri so mnenja, da je tak avto "worst of both worlds", jaz pa obratnega.
Poceni EVji imajo problem z dosegom, drazji pa seveda navito ceno.
Nekje vmes se nahajajo PHEV. Cenejsi od BEV ter brez problemov z dosegom.
Za vsakdanjo voznjo (sluzba, shopping itd..) se uporablja le elektro pogon, kadar je potrebno na daljso pot pa imas na voljo ICE. Za edini avto pri hisi, se mi zdi bolj smiselna odlocitev.


PHEV s ceno niso nekje vmes, ampak imajo kar navito ceno na nivo tistih EV z večjo baterijo.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

RoccoC ::

No pri VW ne_ ID3 z večjo naterijo je 46K, golf priključni je pa 37K. Nekaj razlike je.

J.McLane ::

pegasus je izjavil:

J.McLane je izjavil:

Serijski hibrid je tu kvečjemu minus, saj imaš več izgub s prenosom celotne moči preko generatorja/elektromotorja. Toyota to dela bolj pametno kjer se preko generatorja prenaša samo 50% moči, ostalo pa gre po mehanski poti (Power Split Device).
Nisem strojnik, a to mi ni bilo nikoli jasno. Serijski hibrid je mehansko veliko bolj enostaven (=manj izgub), ICE agregat lahko ves čas deluje v svojem najboljšem območju, torej mora biti celota opazno bolj učinkovita kot paralelni hibrid. Me lahko nekdo poduči, zakaj temu ni tako?


To je vse res ko imaš vožnjo z velikimi spremembami hitrosti, v tem primeru agregat deluje v idealnem območju, hitrost vozila se pa spreminja. Na problem naletiš pri konstantni hitrosti, sploh tisti pri višji hitrosti (recimo >60 kmh). Tam je bolje imeti fiksen prenos, tudi če to pomeni nekih 500 rpm izven idealnega območja BSFC.

Honda (CR-V, Accord) ima enak pristop kot ta Nissanov e-Power, samo da so dodali sklopko z eno prestavo (razmerje kot neka 6. prestava), ravno zato da se izognejo večjim izgubam pri višjih hitrostih.

Toyotin princip pa deluje tako da izrablja generator za prestavno razmerje, princip je podoben diferencialu, mehanska moč se pri viru razdeli na dve veji, ena je generator/elektromotor, druga je mehanski prenos. Tu je problem nadzorna elektronika, ker mora delovati vse usklajeno, moč motorja, moč "zaviranja" generatorja... Je pa mehansko čist simpl, nobene sklopke, samo fiksno vpeti zobniki.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

sloxl8 ::

S tem, da na Golf lahko daš strešni prtljažnik (in trugo in kolesa in smuči in...), na ID.3 pač ne.

facepalm ::

J.McLane je izjavil:

facepalm je izjavil:

Bo vredno prebrati.
Jaz se zadnje case nekako nagibam k PHEV.
Nekateri so mnenja, da je tak avto "worst of both worlds", jaz pa obratnega.
Poceni EVji imajo problem z dosegom, drazji pa seveda navito ceno.
Nekje vmes se nahajajo PHEV. Cenejsi od BEV ter brez problemov z dosegom.
Za vsakdanjo voznjo (sluzba, shopping itd..) se uporablja le elektro pogon, kadar je potrebno na daljso pot pa imas na voljo ICE. Za edini avto pri hisi, se mi zdi bolj smiselna odlocitev.


PHEV s ceno niso nekje vmes, ampak imajo kar navito ceno na nivo tistih EV z večjo baterijo.


Ok novi so res naviti. Se pa dobi vsaj rabljene za normalen denar. Npr EVja z dosegom cca 300km nisem nasel rabljenega pod 20k (slo trg). PHEV pa dobis ze konkretno zadevo.
Npr Volvo v60 PHEV dizel za 15k+. Cca 300hp/600Nm (combined) z dosegom baterije cca 40km (dovolj za vsakodnevne kratke turce).

J.McLane ::

Normalen človek bi se vprašal zakaj je temu tako. Jaz pa za sebe vem da PHEV na principu DCT menjalnika izven garancije ne bom kupoval. Da ne omenjam še zanesljivosti turbo mlinčkov. Ja vem Volvo ni eno ne drugo, ampak je isto nek add-on na klasičen pogon.

EV z nekim razlogom tako dobro držijo ceno. Le kaj bi to bilo?
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

Gregor P ::

Morda trenutek pretiranega navdušenja med kupci, ki pojma nimajo kaj kupujejo, samo da je EV?>:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Spock83 ::

Za BEV bo nekoč pomembno, da bodo imeli veliko baterijo. Ker že zdja vidim, akako s PHEV se obesijo na polnilnice za tiste tri ure, da imajo skoraj brezplačen parking. Napolni pa za mišjo figo.

pegasus ::

Glej raje drugače .... za BEV je že danes pomembno, da imajo čim manjšo maso. In ker folk tega ne razume, proizvajalci še ne vidijo potrebe se s tem hvalit.

J.McLane je izjavil:

Na problem naletiš pri konstantni hitrosti, sploh tisti pri višji hitrosti (recimo >60 kmh). Tam je bolje imeti fiksen prenos, tudi če to pomeni nekih 500 rpm izven idealnega območja BSFC.
Lahko več poveš o tem problemu? Napisano se da razumeti kot da ima ICE pogonski sklop pri višjih hitrostih boljši izkoristek, kar je nesmisel.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: pegasus ()
««
941 / 1184
»»