Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
c3p0 ::
Tudi karbonska vlakna enako znajo biti zelo škodljiva, ob večjih izpostavljenostih. Me kar stisne, ko vidim dripce na YT karbon rezat z raznimi dremli, da se vse kadi.
pegasus ::
Ja .. jaz sem stekleno tkanino samo enkrat rezal brez rokavic, me je izučilo ... ker tega vraga ne spraviš iz prstov drugače kot da počakaš, da se ti toliko milimetrov kože obnovi, kolikor globoko imaš zapičena vlakna. Lahko traja kak mesec ... medtem pa uživaš v špikanju v prstih.
hruske ::
Zdaj tudi v slovenščini -
Kalkulator nove omrežnine 2024 - https://omreznina.karlas.si/Kalkulator
fikus_ ::
Čisto vseeno je, kakšna vlakna so v kompozitu! Odpadek pri izdelavi ali izdelek po koncu življenjske dobe je fajn predelati, nevtralizirati, reciklirati, . . . In pri tem niso toliko težava vlakna (konoplja, steklena, karbon, aramidna) ampak smola, ki to drži skupaj!
codeMonkey ::
Kaj si EQS misli o Tesli?
In pa: Mercedes EQS Seen Parked Outside Tesla Fremont Factory
Pa da ne pokvarim debate o tkaninah. Se kdo spomni BMWjevega koncepta: https://www.motor1.com/features/503234/...
In pa: Mercedes EQS Seen Parked Outside Tesla Fremont Factory
Pa da ne pokvarim debate o tkaninah. Se kdo spomni BMWjevega koncepta: https://www.motor1.com/features/503234/...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
Okapi ::
Čisto vseeno je, kakšna vlakna so v kompozitu! Odpadek pri izdelavi ali izdelek po koncu življenjske dobe je fajn predelati, nevtralizirati, reciklirati, . . . In pri tem niso toliko težava vlakna (konoplja, steklena, karbon, aramidna) ampak smola, ki to drži skupaj!
Zakaj bi bila "smola" problem? Problem so plastike, ki so sestavljene iz več različnih snovi, vključno z vlakni in barvili, ker tega praktično ni mogoče reciklirati v "čisto" plastiko.
Če imaš čisti "polivinil" (ali kakšno drugo "smolo"), je čisto vseeno, katera je ta snov, samo da nima primesi.
codeMonkey ::
TikTok, codeMonkey? Lol.
Si ziher, da nisi prestar?
Ce sem pa z insideevs.com tja prisel: https://insideevs.com/news/504567/hey-m...
bambam20 ::
Vsi trije vw-jevi id3-imajo koncno hitrost zaklenjeno na 16o km/h. Najšibkejsa tesla ima končno hitrost 209 km/h.
Drugace pa je v id3 ogromno najcenejse trde plastike, ki ji pri avtu za 40 tisocakov ne bi pricakival nikoli.
Drugace pa je v id3 ogromno najcenejse trde plastike, ki ji pri avtu za 40 tisocakov ne bi pricakival nikoli.
Mikrohard ::
Vsi trije vw-jevi id3-imajo koncno hitrost zaklenjeno na 16o km/h. Najšibkejsa tesla ima končno hitrost 209 km/h.
Drugace pa je v id3 ogromno najcenejse trde plastike, ki ji pri avtu za 40 tisocakov ne bi pricakival nikoli.
Pri nas je najvišja omejitev 130, če slučajno še ne veš.
Mikrohard ::
Trenutno žal ja... razen, če se non-stop testiraš :) Sicer pa šalo na stran... brez omejitve so ceste samo še v Nemčiji. Pa še tem so verjetno šteti dnevi. Če se veliko voziš po Nemčiji (ali kronično kršiš omejitve), potem je maksimalna hitrost seveda eden izmed ključnih podatkov pri nakupu vozila. Meni osebno so hitrosti nad 150kmh popolnoma odveč. V bistvu se čudim, da politika sploh dovoli homologacijo avtov brez blokad... ampak očitno je vpliv avtoindustrije premočen.
krucymucy ::
europenian ::
Aptera ni avtomobil, ampak precenjen elektricni dvosedni trikolesnik z komfortom rikse, ampak ti si itak "on the spectrum"
Zgodovina sprememb…
- spremenil: europenian ()
kow ::
Ok, potem pa jaz. Kupim 10+ star avto in ga vozim dokler ima smisel. Zaenkrat se nobenega nisem uspel zvoziti do konca. En je bil totalka (kar ni bilo tezko doseci, heh), drugega sem podaril naprej.
europenian ::
Pac tipicno, malo se lazete in se zlazete za 3 jurje, dobrih 28 cukov je za 300km dosega in kitajski ponaredek SUV, vprasljive kvalitete in zgodovine.
Ti ga kr kupi.
Jaz bom pa za 18 jurjev kupil octavio z vsaj 900km dosega, razsirjeno servisno in prodajno mrezo, znanimi poceni rezervnimi deli in pospravil 10 jurjev v zep ali pa kupil 8000 Litrov goriva, kar mi bo dovolj sprva za dobrih 130.000 kilometrov oz. do naslednje menjave, staro za novo.
Ker pa bom koristil ugodnost staro za novo, se ne bom zajebaval s prodajo in menjam skodo za skodo, dobim za staro skodo se 3-4 jurje in pripeljem in odpeljem. Fertik.
Ni vse samo TCO in poraba.
Oh: - Doplačilo za kovinsko barvo
V oglaševani ceni je že upoštevana nepovratna finančna spodbuda 4.500 € s strani EKO sklada.
In potem ko si tam, ti recejo za to ceno ga vec nimamo, to je bila akcijska ponudba, ki je potekla, uvoz je se dodatnih 450, imamo ga samo se za 30.000 z lizingom na vsaj 48 mesecev in 4% obresti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: europenian ()
fikus_ ::
Čisto vseeno je, kakšna vlakna so v kompozitu! Odpadek pri izdelavi ali izdelek po koncu življenjske dobe je fajn predelati, nevtralizirati, reciklirati, . . . In pri tem niso toliko težava vlakna (konoplja, steklena, karbon, aramidna) ampak smola, ki to drži skupaj!
Zakaj bi bila "smola" problem? Problem so plastike, ki so sestavljene iz več različnih snovi, vključno z vlakni in barvili, ker tega praktično ni mogoče reciklirati v "čisto" plastiko.
Če imaš čisti "polivinil" (ali kakšno drugo "smolo"), je čisto vseeno, katera je ta snov, samo da nima primesi.
Če so plastični deli označeni (avtomobilska industrija) potem se da sortirat, sicer veliko sreče.
Epoksi in poliester pa lahko samo odlozis na deponijo ali zakuriš. In to je vse od reciklaze
Okapi ::
a_borlak ::
europenian je izjavil:
Pac tipicno, malo se lazete in se zlazete za 3 jurje, dobrih 28 cukov je za 300km dosega in kitajski ponaredek SUV, vprasljive kvalitete in zgodovine.
Ti ga kr kupi.
Jaz bom pa za 18 jurjev kupil octavio z vsaj 900km dosega, razsirjeno servisno in prodajno mrezo, znanimi poceni rezervnimi deli in pospravil 10 jurjev v zep ali pa kupil 8000 Litrov goriva, kar mi bo dovolj sprva za dobrih 130.000 kilometrov oz. do naslednje menjave, staro za novo.
Ta po tvoje kitajski ponaredek SUVa vprašljive kvalitete je narejen veliko bolje, kot si misliš, pelje pa se še bolje, kot marsikateri evropski avto. Mene pri MGju moti predvsem enofazno polnenje ter slaba izvedba radarskega tempomata, ki za zaviranje uporablja zavore in ne regeneracije. Drugače pa avto več kot spodobno narejen. BTW, ista tovarna dela BMWje in še nekatere druge evropske avte za kitajski trg, tako da znanje imajo.
Gregor P ::
Danes oz. sedaj že včeraj sem na AC bil priča, kako je petka kar namatrala Teslo S, ki ji nikakor ni uspelo prehiteti bemfle (zaradi vseh ostalih vozil pa je Tesla zamudila moment z začetnimi pospeški), pol sta pa obe vozili izgnili iz mojega obzorja, tako da ne vem, kakšen je bil končni rezultat
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Gregor P ::
Ni bilo v naši državi.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
codeMonkey ::
Posebej VW, ker se je lani pod VW Group China prodal le vsak peti avtomobil.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
hruske ::
If Government Ads were honest | Electric Vehicles
O wow, nisem vedel, da imam fana na tem forumu.
Kalkulator nove omrežnine 2024 - https://omreznina.karlas.si/Kalkulator
MrStein ::
Ima kdo Zoe? Kako glasen je?
Oziroma kaj je na njem tako glasno? Klima?
Se je en mimo peljal in sem mislil da je bencinar. (dokler ni prišel bližje in sem videl tip)
Ventilator za baterije?
Oziroma kaj je na njem tako glasno? Klima?
Se je en mimo peljal in sem mislil da je bencinar. (dokler ni prišel bližje in sem videl tip)
Ventilator za baterije?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Andy9 ::
</head> ::
Enako sem se jaz spraševal za eUpa, dokler mi ni kapnilo.
Moj i3 nima tega zvoka in sem pozabil na to :)
Moj i3 nima tega zvoka in sem pozabil na to :)
Gregor P ::
Morda bodo sčasoma boljši zvoki, ampak kot pešec sem zelo hvaležen, da sploh so
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
a_borlak ::
Zvoki so obvezni, mislim da že od 2020 dalje. Načeloma tam od 40km/h so že gume glasnejše, a do 30km/h mora biti dodaten zvoke.
MrStein ::
Pa tak so me prepričevali, da so e-avti tihi...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Kebo ::
Lahko bi meli nek standardni zvok, ki ga ne moraš zamenjati za kaj drugega in takoj veš, da gre za avto. Podobno, kot tisti dodatek, ki ga dajo v plin. Takoj veš, da nekje pušča plin.
MrStein ::
Hja, ko se ne znajo zmeniti.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
kow ::
High end avtomobili ze zaznavajo ljudi? Naceloma bi to moralo oddajati zvok samo, ko je potrebno.
pegasus ::
Fully Charged je objavil part 2 iz Šanghaja. V oči mi je padla tale reč. Naj mi nekdo razloži, kako lahko za ceno osnovne dacie ponudijo 400km dosega in level 2 avtonomijo ...
J.McLane ::
Baterija je 36kWh, torej nima 400 km dosega.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
europenian ::
Fully Charged je objavil part 2 iz Šanghaja. V oči mi je padla tale reč. Naj mi nekdo razloži, kako lahko za ceno osnovne dacie ponudijo 400km dosega in level 2 avtonomijo ...Meni ni jasno kako to ne razumes.
1. To je kitajska, bolj svinglat, sparat, ponarejat in "flexibilno" si razlagat definicije ni nobenega drugega naroda.
2. Avto je 2020, navedba na wiki pa v NEDC, lepo prosim.
3. Baterija je 36kWh, ce to naredi 400km, mora bit cel iz plastike.
4. Evropejc, se noce vozit v plasticni konzervi, ki je se cenejse narjena, kot ena Dacia. Dacia je proti temu ze premium avto.
5. To je avto za dva kitajca z 40kg in 1,50 visine.
6. Zdaj pa glede na vse to, bos se ti verjel, da je level 2, mogoce level 2 po kitajskih kriterijih, ki so malo bolj "fleksibilni" zato taksni avti ne koncajo v EU na cesti, hvala bogu, da ne.
7. Kitajc v tovarni nima taksne place, kot v tovarni v Zwickau ali Dacie itn.
Na kratko, to je to.