Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi

RoccoC ::
V izdelavi in občutku znotraj skoraj sigurno. Seveda tegale še nisem videl znotraj. Sem bil sam pa kar prepričan po vseh hvalospevih v medijih da bom nabavil 3 (Y je menda enaka znotraj) pa mi po testni vožnji to več ne pride v poštev. Zna bit tudi da je tole znotraj tudi precej večje kot y, med osmi ima 3m...

Mike_Rotch ::
Aha, ok. Torej "v skoraj vseh pogledih boljši" avto bo verjetno imel boljšo izdelavo notranjostji (čeprav v reviewih ravno materialov v kabini ne pohvalijo najbolj) :)

RoccoC ::
Resno, si ti že sedel in vozil Teslo? In ti je všeč avto in znotraj primeren za 50k? Sto ljudi sto čudi...

Mike_Rotch ::
Stvar okusa. Meni se zdi OK. Sedeži se mi zdijo udobni. Sprednji sedeži so električno nastavljivi in ogrevani, kar pri navadnem golfu spada v dodatno opremo. Zadnji sedeži so ogrevani, kar pri golfu ni mogoče dobiti, če se ne motim.
Prostora je dovolj, infotainment sistem je verjetno najboljši kar sem jih preizkusil, steklena streha naredi kabino svetlo in prostorno, čričkov ni...
Mogoče imam pa jaz prenizka pričakovanja od avtomobilov.
Prostora je dovolj, infotainment sistem je verjetno najboljši kar sem jih preizkusil, steklena streha naredi kabino svetlo in prostorno, čričkov ni...
Mogoče imam pa jaz prenizka pričakovanja od avtomobilov.

RoccoC ::
Sedeži se ti zdijo udobni? Huh, resno praktično v vseh avtomobilih, ki sem jih imel so bili boljši. Ogrevane vedno vzamem, za el. nastavitev mi je pa vseeno (nastavim enkrat in to je to). Tudi da so zadaj ogrevani mi ne pomeni nič. Infotainment mi ni na najvišjem mestu pri avtu (bedarije kot so fart, pa igrice itd me pa sploh ne zanimajo), me pa moti samo en ekran, dooosti bolje je v recimo navigacija v ekranu pred volanom kot ima že vw. Fajn je tudi HUD. Tako da če gledaš infotainment kot ergonomsko celoto, mi pri Tesli nikakor ni dober. V Tesli je znotraj en tak občutek (verjetno kombinacija materialov, oblikovanja) kot v ameriškem avtu za ameriški trg izpred 15-20 let nazaj...

a_borlak ::
Tako mimo grede, ravno včeraj imel Top Gear podelitev nagrad za naj EV, niti ene Tesle vmes.

RedDrake ::
Ja, električni avtomobili so prava stvar.
Ampak ...
Dva tedna nazaj smo imeli v družini eno nepričakovano smrt, in je bilo potrebno sredi dneva na vrat na nos iti 130km stran. Potem sem v dveh dneh tam opravil še okoli 200km, od tega cca pol v konkretne hribe. Na poti tja se je mudilo, po AC je šlo 140-150, regionalke ~100, če so razmere dopuščale. Na mojem SUV-u sem imel povprečno porabo nekje okoli 13L/100km bencina. Ajde rečmo 200Wh/km za nekega običajnega štromarja. Se pravi bi skuril cca 50-60kWh. Tam (severna primorska, rovte od rovt), ni praktično nobene polnilnice, ki bi bila vsaj za silo hitra. Mislim, da je max javna 22kW, 10km stran. Če bi hotel polniti iz hiše bi rabil 150m el. podaljška in bi ga moral napeljati čez celo vas. (Za dostop do hiše je potreben ozek avto, ki ima vsaj kakih 15cm spodaj)
Dokler ne bo imel EV zanesljivo 500+ (raje 600km) dosega bo zame kot edino vozilo še vedno neuporaben. Oziroma, lahko tudi manj dosega, a potem morajo biti skoraj povsod na voljo 100-300kW polnilnice. Saj čez kakih 5 let bomo verjetno že tam, kar je bilo tudi moje razmišljanje pri lanskem nakupu trenutnega vozila. Dobrih 5 let še bencin, potem pa štrom, če bo prava stvar že na voljo.
Ampak ...
Dva tedna nazaj smo imeli v družini eno nepričakovano smrt, in je bilo potrebno sredi dneva na vrat na nos iti 130km stran. Potem sem v dveh dneh tam opravil še okoli 200km, od tega cca pol v konkretne hribe. Na poti tja se je mudilo, po AC je šlo 140-150, regionalke ~100, če so razmere dopuščale. Na mojem SUV-u sem imel povprečno porabo nekje okoli 13L/100km bencina. Ajde rečmo 200Wh/km za nekega običajnega štromarja. Se pravi bi skuril cca 50-60kWh. Tam (severna primorska, rovte od rovt), ni praktično nobene polnilnice, ki bi bila vsaj za silo hitra. Mislim, da je max javna 22kW, 10km stran. Če bi hotel polniti iz hiše bi rabil 150m el. podaljška in bi ga moral napeljati čez celo vas. (Za dostop do hiše je potreben ozek avto, ki ima vsaj kakih 15cm spodaj)
Dokler ne bo imel EV zanesljivo 500+ (raje 600km) dosega bo zame kot edino vozilo še vedno neuporaben. Oziroma, lahko tudi manj dosega, a potem morajo biti skoraj povsod na voljo 100-300kW polnilnice. Saj čez kakih 5 let bomo verjetno že tam, kar je bilo tudi moje razmišljanje pri lanskem nakupu trenutnega vozila. Dobrih 5 let še bencin, potem pa štrom, če bo prava stvar že na voljo.

c3p0 ::
Se strinjam, razlike v ceni ne pokriješ zlepa, je še vedno zadeva bolj za entuziaste. Kar jaz sicer sem, a ne tako zagret. ;)

kow ::
Da, range je se vedno prenizek, da bi imeli EV kot edino vozilo. Imo bi rabil cirka 500-600km v normalnih razmerah, tako da bi bi pri hitri zimski voznji ipd. potem lahko racunal na 300-400km worst case. Ampak ogromno gospodinjstev ima vec kot 1 vozilo, ali pa nizje potrebe, tako da to ni realen problem za prodajo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()

europenian ::
Mike_Rotch je izjavil:
Stvar okusa. Meni se zdi OK. Sedeži se mi zdijo udobni. Sprednji sedeži so električno nastavljivi in ogrevani, kar pri navadnem golfu spada v dodatno opremo. Zadnji sedeži so ogrevani, kar pri golfu ni mogoče dobiti, če se ne motim.
Prostora je dovolj, infotainment sistem je verjetno najboljši kar sem jih preizkusil, steklena streha naredi kabino svetlo in prostorno, čričkov ni...
Mogoče imam pa jaz prenizka pričakovanja od avtomobilov.
Ti se:
- nisi videl vec kot golfa trendline
- nisi sedel v golfu od leta 2014
- nisi nikoli videl koncne ponudbe
Golf Style ima vse nasteto in se vec, dobis ga za 22.900.- pri Avtohisi
Golf 1.0 Basis pa na koncni ponudbi stane 16.440 - dodas ogrevane sedeze in si se mi zdi na 17.300, ce ti je to edino kaj rabis.

krucymucy ::
Na mojem SUV-u sem imel povprečno porabo nekje okoli 13L/100km bencina. Ajde rečmo 200Wh/km za nekega običajnega štromarja. Se pravi bi skuril cca 50-60kWh.
Veliko premalo si napisal porabo.
200Wh/km je nekje realna poraba ID3, tesle3 ... ekvivalent bi bil kakih 6 litrov dizla.
Bilzje je ce pomnozis z 2.

Mike_Rotch ::
Ti se:
- nisi videl vec kot golfa trendline
- nisi sedel v golfu od leta 2014
- nisi nikoli videl koncne ponudbe
Golf Style ima vse nasteto in se vec, dobis ga za 22.900.- pri Avtohisi
Golf 1.0 Basis pa na koncni ponudbi stane 16.440 - dodas ogrevane sedeze in si se mi zdi na 17.300, ce ti je to edino kaj rabis.
https://konfigurator.volkswagen.si/ - tukaj iščem ogrevanje zadnjih sedežev, pa ne najdem. Mogoče sem slep.

kow ::
ogrevanje in prezračevanje mirujočega 1.372,65 EUR
Golf v resnici stane 25k+ evrov. Ko poklikas nekaj, vsaj zame, osnovne opreme.
Ok, mogoce pretiravam, pa stane 22-23k+.
Golf v resnici stane 25k+ evrov. Ko poklikas nekaj, vsaj zame, osnovne opreme.
Ok, mogoce pretiravam, pa stane 22-23k+.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()

Mike_Rotch ::
ogrevanje in prezračevanje mirujočega vozila:
- ogrevan volan
- ogrevana sprednja sedeža
- možnost nastavitve vklopa preko ure
Samo sprednji so omenjeni.

Utk ::

TESKAn ::
Tle je Tesel kolk, 15%? Proizvajalec, ki ima 'neulovljivo' prednost in 'desetletje' več izkušenj, ki jih drugi nikoli in nikdar ne bodo nadoknadili? In da ne govorimo o tem, kako drugi ne bodo nikoli mogli naredit toliko vozil, kot Tesla, ker ne bodo imeli baterij? Ok, če štejemo 'samo' povsem električne, gre ta procent na ~30. Še zmeraj daleč od 'totalne dominance'. Sploh glede na prednost, ki jo (so jo?) imajo.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

Utk ::
Res je, proda samo skoraj 3x več komadov avta, ki stane 2x več kot 2. najbolj prodajani. Jaz bi kar bankrot razglasil, če bi bil Musk.

TESKAn ::
Res je, proda samo skoraj 3x več komadov avta, ki stane 2x več kot 2. najbolj prodajani. Jaz bi kar bankrot razglasil, če bi bil Musk.
Ja, zato so ga pa razglasili VW, BMW, MB, Audi...mislim, luzerji, za tem, ko so nekateri na veliko razglašali, kako bodo propadli, ker nimajo enega BEV v ponudbi, so zmogli praktično 100% dominacijo Tesle na trgu BEV znižati "samo" na 1/3. Fakin dinozavri, kako ne zastopijo, da je edina častna izbira harakiri, medtem ko so v ozadju eksplozije njihovih tovarn.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

RoccoC ::

Utk ::
so zmogli praktično 100% dominacijo Tesle na trgu BEV znižati "samo" na 1/3. Fakin dinozavri, kako ne zastopijo, da je edina častna izbira harakiri, medtem ko so v ozadju eksplozije njihovih tovarn.
Kdaj je imela tesla 100% v Evropi? Kdaj je imela 30% v Evropi?
Sej tudi vi z vsakim odgovorom v tej temi napišete novo neumnost, pa vas to ne ustavi.
Ekstremno sofisticiran odgovor...Vedno znova presenetiš z neomejeno inteligenco.
Trudim se sledit nivoju. Ni zmeraj lahko.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()

pegasus ::
Trudim se sledit nivoju. Ni zmeraj lahko.Problem je v tem, da si ljudje tekom odraščanja zgradijo model sveta, ki se ga potem oklepajo kot pijanec plota, ker je spreminjati model naporno. In potem se pojavijo neki podatki, ki ne pašejo v njihov model ... kaj je najlažje? Ignorirati te podatke. Kot vidiš tu v akciji ...

TESKAn ::
so zmogli praktično 100% dominacijo Tesle na trgu BEV znižati "samo" na 1/3. Fakin dinozavri, kako ne zastopijo, da je edina častna izbira harakiri, medtem ko so v ozadju eksplozije njihovih tovarn.
Kdaj je imela tesla 100% v Evropi? Kdaj je imela 30% v Evropi?
Čaki, prvi 'pravi' EV, 10 let prednosti, neulovljiva tehnologija, edini z dovolj baterijami...pa mi praviš, da _nikoli_ niso imeli več kot 30% deleža v EU?
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

europenian ::
Mike_Rotch je izjavil:
Pa je tebi jasno, da se pogovarjamo o avtu, ki se zacne pri 16.000Eur in povprecno proda z Style opremo pri 22.900 ?ogrevanje in prezračevanje mirujočega vozila:
- ogrevan volan
- ogrevana sprednja sedeža
- možnost nastavitve vklopa preko ure
Samo sprednji so omenjeni.
A bomo zdaj tu pikolovski, da na sedezih kjer 90% casa noben ne sedi, v avtu za 20k niso ogrevani?
A je to tista fora, kot argument pospeska 0-100 pol se pa s takim avtom vozis po mestni guzvi v coni 30 in 50?

J.McLane ::
Falil si cel kup drugih argumentov s tem Golfom, kot glavni deal breaker je avtomatski menjalnik, zvezno pospeševanje brez pojemkov, odzivnost gas pedala, hrup in tresljaji pri pospeševanju...
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

europenian ::
Kr zaskrbljujoce za Teslo, da avto, ki se prodaja dobra pol leta (ID.3) ze na 1/3 Tesle, ki se prodaja ze skoraj desetletje. Tesli so steti mesci.
It's not even funny kako tesla dominira. Kje so zdaj tisti frajerji, ki so tu trdili, da bo id3 povozil s prodajo model 3 v Evropi? Drugje tako nima šans.
Prodaja ID.3 je v srednji fazi, prodaja ID.4 v zacetni fazi, ID.2 pa pride naslednje leto. Tesla pa prodaja ze na polno vsaj 6 let in ima samo 3x vec prodanih od enega ubogega ID.3, ki se je sele pojavil na trgu in veliko ljudi zanj se sploh ne ve, ker nimajo potrebe po menjavi avta.
Falil si cel kup drugih argumentov s tem Golfom, kot glavni deal breaker je avtomatski menjalnik, zvezno pospeševanje brez pojemkov, odzivnost gas pedala, hrup in tresljaji pri pospeševanju...Pa to ni vredno 17x2, ce je budget do 20k in bi rad vecji avto, kot je zoe.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: europenian ()

Utk ::
so zmogli praktično 100% dominacijo Tesle na trgu BEV znižati "samo" na 1/3. Fakin dinozavri, kako ne zastopijo, da je edina častna izbira harakiri, medtem ko so v ozadju eksplozije njihovih tovarn.
Kdaj je imela tesla 100% v Evropi? Kdaj je imela 30% v Evropi?
Čaki, prvi 'pravi' EV, 10 let prednosti, neulovljiva tehnologija, edini z dovolj baterijami...pa mi praviš, da _nikoli_ niso imeli več kot 30% deleža v EU?
Če ne veš niti tega, kaj zaboga sploh delaš v tej temi? Na Kitajskem bo tudi Tesla težko imela 30%, dokler prodajo milijone tistih električnih skuterjev, ki jim tam pravijo avti. Zakaj bi se kdo sekiral zarad tega? Ali pa če renault prodal več zoejev 3-4 leta nazaj kot danes. To je renojev problem, ne teslin.

J.McLane ::
EV danes še ni za vsakega, v določenem segmentu pa je zelo konkurenčna izbira, samo TCO se moraš naučit računat, ne pa gledat na budget 20k €.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Utk ::
Kr zaskrbljujoce za Teslo, da avto, ki se prodaja dobra pol leta (ID.3) ze na 1/3 Tesle, ki se prodaja ze skoraj desetletje. Tesli so steti mesci.
Če še ne veš, se avto najbolje prodaja ko pride na trg. Razen pri električnih, kjer je ponavadi proizvodnja omejena. Zdaj se bo pa treba odločit ali je VW, po 70 letih, nesposoben naredit več kot 5000 avtov na mesec, ali jih ne more več kot tolk prodat?

europenian ::
Falil si cel kup drugih argumentov s tem Golfom, kot glavni deal breaker je avtomatski menjalnik, zvezno pospeševanje brez pojemkov, odzivnost gas pedala, hrup in tresljaji pri pospeševanju...
EV je enak uzitek, kot seks z lutko. Neslisna, zvezno porivanje not in ven, nobenih tresljajev, hrupa, pa se menjave lubrikanta ne rabi, manj servisiranja itn.. Ja vem, da eni mate to radi ocitno.
Drugi pa imamo rajsi, cenejsi avto z malce vec audiovizualnega in user inputa, torej pravo "zensko", ki se trese, spusca zvoke, nezvezno "pospesuje" in spusca tekocine.
Ni res.Kr zaskrbljujoce za Teslo, da avto, ki se prodaja dobra pol leta (ID.3) ze na 1/3 Tesle, ki se prodaja ze skoraj desetletje. Tesli so steti mesci.
Če še ne veš, se avto najbolje prodaja ko pride na trg. Razen pri električnih, kjer je ponavadi proizvodnja omejena. Zdaj se bo pa treba odločit ali je VW, po 70 letih, nesposoben naredit več kot 5000 avtov na mesec, ali jih ne more več kot tolk prodat?
EV danes še ni za vsakega, v določenem segmentu pa je zelo konkurenčna izbira, samo TCO se moraš naučit računat, ne pa gledat na budget 20k €.TCO lahko gledas, ce ti to budget dopusca. 30 evrov vec za nafto na mesec, ne boli tolko kot 15 jurjev na zacetku, ce jih sploh imas. Ce ti to ni jasno, potem verjetno nimas realnega stika z mediano populacije pod povprecno placo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: europenian ()

J.McLane ::
Kaj me briga mediana in tisti s pod povprečno plačo? Lepo sem ti napisal danes EV še ni za vsakega (količine omejene), ampak ko se primerja se mora primerjat TCO ne pa budget, ki ga moraš odkartat za nakup avta.
Z leti se bo dostopnost in konkurenčnost EV izboljševala in na koncu bodo prišli na vrsto tudi tisti s podpovprečno plačo.
Komu je pa avto v užitek? Tisti ki se dnevno mora vozit na šiht po eno uro v konici ziher ne. Če se navežem na tvojo sex prispodobo, avto danes je tako kot da bi žena zahtevala, da se vsak dan z njo mečkaš eno uro in to delaš iz dneva v dan, samo za vikend si frej in takrat lahko greš užitke iskat na dirkališče s pravo babo, ne pa s svojo ženo.
Torej zakaj nebi dnevne rutine opravil kar z lutko tako kot praviš?
Z leti se bo dostopnost in konkurenčnost EV izboljševala in na koncu bodo prišli na vrsto tudi tisti s podpovprečno plačo.
europenian je izjavil:
Falil si cel kup drugih argumentov s tem Golfom, kot glavni deal breaker je avtomatski menjalnik, zvezno pospeševanje brez pojemkov, odzivnost gas pedala, hrup in tresljaji pri pospeševanju...
EV je enak uzitek, kot seks z lutko. Neslisna, zvezno porivanje not in ven, nobenih tresljajev, hrupa, pa se menjave lubrikanta ne rabi, manj servisiranja itn.. Ja vem, da eni mate to radi ocitno.
Drugi pa imamo rajsi, cenejsi avto z malce vec audiovizualnega in user inputa, torej pravo "zensko", ki se trese, spusca zvoke, nezvezno "pospesuje" in spusca tekocine.
Komu je pa avto v užitek? Tisti ki se dnevno mora vozit na šiht po eno uro v konici ziher ne. Če se navežem na tvojo sex prispodobo, avto danes je tako kot da bi žena zahtevala, da se vsak dan z njo mečkaš eno uro in to delaš iz dneva v dan, samo za vikend si frej in takrat lahko greš užitke iskat na dirkališče s pravo babo, ne pa s svojo ženo.

Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Zgodovina sprememb…
- spremenil: J.McLane ()

Mike_Rotch ::
Pa je tebi jasno, da se pogovarjamo o avtu, ki se zacne pri 16.000Eur in povprecno proda z Style opremo pri 22.900 ?
A bomo zdaj tu pikolovski, da na sedezih kjer 90% casa noben ne sedi, v avtu za 20k niso ogrevani?
Meni je jasno, da avtomobila nista primerna, ju nikoli nisem primerjal. Zgolj razčistiti sem želel tole izjave o tem, da ima golf za 20 jurjev enako oz. boljšo opremo od Tesle.

europenian ::
Ce se dela manj kot 20.000km letno, si pac ne bos kupil Tesle, ki je v startu 3x drazja od Octavie Combi.
Škoda Octavia 1.0 TSI Active - 17k
Škoda Octavia 1.0 TSI Ambition - 17-18k
Škoda Octavia COMBI 1.0 TSI - 18k
Avtocenter Stavanja, Avto Slak
Škoda Octavia 1.0 TSI Active - 17k
Škoda Octavia 1.0 TSI Ambition - 17-18k
Škoda Octavia COMBI 1.0 TSI - 18k
Avtocenter Stavanja, Avto Slak
Kaj me briga mediana in tisti s pod povprečno plačo?Ja tam se skriva vecina kupcev, ce hoces Elektrifikacijo, bos moral prodajati tudi tam. Ne samo tistim z 1300+ Netto.
Tisti ki se dnevno mora vozit na šiht po eno uro v konici ziher ne.Slovenija ni New York.
Torej zakaj nebi dnevne rutine opravil kar z lutko tako kot praviš?Nevem kako je pri tebi, ampak mi seksamo 10x na teden brez lutke, ker uzivamo in ja zenska prosi. Ti kr dej lutko.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: europenian ()

Mike_Rotch ::
Ce se dela manj kot 20.000km letno, si pac ne bos kupil Tesle, ki je v startu 3x drazja od Octavie Combi.
Tesla 3 je konkurenca BMW 3, Audi A4 itd. V tem segmentu ponuja boljše zmogljivosti od najboljšega kar lahko ponudijo nemci (Model 3 je hitrejši od BMW M3), bistveno nižjo ceno vzdrževanja in podobno, če ne celo nižjo nabavno ceno.
Octavia kombi pač ni konkurenca, ponuja povsem druge stvari.

RoccoC ::
Mike_Rotch je izjavil:
Pa je tebi jasno, da se pogovarjamo o avtu, ki se zacne pri 16.000Eur in povprecno proda z Style opremo pri 22.900 ?
A bomo zdaj tu pikolovski, da na sedezih kjer 90% casa noben ne sedi, v avtu za 20k niso ogrevani?
Meni je jasno, da avtomobila nista primerna, ju nikoli nisem primerjal. Zgolj razčistiti sem želel tole izjave o tem, da ima golf za 20 jurjev enako oz. boljšo opremo od Tesle.
In si zmagal, ker golf nima ogrevanih zadnjih sedežev (pa jih lahko ima) ;). Da pa lahko pri njem dobiš matrične led žaromete, HUD, panoramsko pomično strešno okno, dinamično uravnavanje podvozja, za dva razreda boljše sedeže, apple carplay, android avto, ja pa tudi ogrevane zadnje sedeže lahko dobiš (zimski paket plus). Ne sicer za 20k, za 30k pa komot

TESKAn ::
so zmogli praktično 100% dominacijo Tesle na trgu BEV znižati "samo" na 1/3. Fakin dinozavri, kako ne zastopijo, da je edina častna izbira harakiri, medtem ko so v ozadju eksplozije njihovih tovarn.
Kdaj je imela tesla 100% v Evropi? Kdaj je imela 30% v Evropi?
Čaki, prvi 'pravi' EV, 10 let prednosti, neulovljiva tehnologija, edini z dovolj baterijami...pa mi praviš, da _nikoli_ niso imeli več kot 30% deleža v EU?
Če ne veš niti tega, kaj zaboga sploh delaš v tej temi? Na Kitajskem bo tudi Tesla težko imela 30%, dokler prodajo milijone tistih električnih skuterjev, ki jim tam pravijo avti. Zakaj bi se kdo sekiral zarad tega? Ali pa če renault prodal več zoejev 3-4 leta nazaj kot danes. To je renojev problem, ne teslin.
Kaj jaz morem, nimam časa cel dan surfat naokrog za Tesla - related informacije, če pa fani ustvarjate tak občutek, pa nisem jaz kriv. Si bom zapomnil za naprej, da je treba hvalospeve Tesli jemat z zrnom soli.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

Mike_Rotch ::
(pa jih lahko ima)
Link prosim :)
Ne sicer za 20k, za 30k pa komot
No, pa smo že na 30. Zraven daš še spodobno motorizacijo, ki je še vedno daleč od zmogljivosti Model 3 pa si že na zelo podobni ceni.

europenian ::
Mike_Rotch je izjavil:
Ja realnost je pa taka, da je velika vecina voznega parka v Sloveniji z avtomobili od 8 do 18k, ne pa 40-50, ampak nisi dovolj pozoren, ker tistih ne vidis, ker ne izstopajo.Ce se dela manj kot 20.000km letno, si pac ne bos kupil Tesle, ki je v startu 3x drazja od Octavie Combi.
Tesla 3 je konkurenca BMW 3, Audi A4 itd. V tem segmentu ponuja boljše zmogljivosti od najboljšega kar lahko ponudijo nemci (Model 3 je hitrejši od BMW M3), bistveno nižjo ceno vzdrževanja in podobno, če ne celo nižjo nabavno ceno.
Octavia kombi pač ni konkurenca, ponuja povsem druge stvari.
Ko nekdo rece, da Slovenci vozijo drage avte, to sploh ni res. Vozi jih samo ena kopica, ce se vsedem v kafic in vsakega pogledam. Na enga A4 se odpelje mimo 10 cliotov, 20 starih golfov, aster, dacij, zafir in podobnega sodra, in potem po 50 avtih spet en A4, ampak tvoje oci bodo vidle samo tista dva A4.
Sicer smo ze zasli s teme, ampak skrivnost elektrifikacije je v razredu od 15 do 20k, ker ce pa moras vzeti drazjega elektricnega na kredit, pa se ti TCO podere ze pod 30.000km to pa dela zelo zelo malo Slovencev.
Mike_Rotch je izjavil:
Nisi, ker na MPC je 18% popusta, za stalno stranko pa 22%, ampak tega ne mores vedet, ce se nisi bil v avtohisi in si dal narediti ponudbe.(pa jih lahko ima)
Link prosim :)
Ne sicer za 20k, za 30k pa komot
No, pa smo že na 30. Zraven daš še spodobno motorizacijo, ki je še vedno daleč od zmogljivosti Model 3 pa si že na zelo podobni ceni.
Jaz sem si jo in ti lahko povem, da je bila za R-Line, kar je malce vec kot Style in nekaj dodatkov, za 1.5 in ne 1.0, koncna cena 22k z lepsimi felgami in crno notranjostjo pa 24k
Za 30k sem dobil ponudbo za srednji ID.3
Zgodovina sprememb…
- spremenil: europenian ()

Utk ::
BMW 3 je tudi dražji od golfa. Res treba to pisat? Ajde, razumem za teskanega, on nič ne ve, nič noče vedet, niti nima časa, čeprav ne vem zakaj ga potem tu zgublja, ampak vsem ostalim normalnim bi to moralo bit jasno.

RoccoC ::
Mike_Rotch je izjavil:
(pa jih lahko ima)
Link prosim :)
Ne sicer za 20k, za 30k pa komot
No, pa smo že na 30. Zraven daš še spodobno motorizacijo, ki je še vedno daleč od zmogljivosti Model 3 pa si že na zelo podobni ceni.
Ti si res slep. Izberi Style opremo pa imaš lahko. In ja, če so ti pomembni samo ogrevani zadnji zici, jih lahko dobiš v golfu za 25K list kar znese nekje 21K s popusti.

RoccoC ::
BMW 3 je tudi dražji od golfa. Res treba to pisat? Ajde, razumem za teskanega, on nič ne ve, nič noče vedet, niti nima časa, čeprav ne vem zakaj ga potem tu zgublja, ampak vsem ostalim normalnim bi to moralo bit jasno.
Ker ste sami Šumiji, si pa dejte nabavit Golf R. Boste plačali manj kot Teslo standard range, imeli dosti bolje opremljen avto, poscali pa vsako Teslo med ovinki, no če se boste šli drag race bo Tesla performance v ravni črti še zmeraj nekaj hitrejša (je pa tudi 50% dražja). Da ne boste iskali R stane na cesto okol 40k, o-100 pa potegne v 4,4 sec.

Kripto mesi ::
Golf R ima tudi cca 4.07s 0-100 v nekaterih videih, odvisno od podlage in vremenskega vpliva. Pa ne pozabit, da tesli performance pada ob praznjenju baterije.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Kripto mesi ()

RoccoC ::
Kripto mesi je izjavil:
Golf R ima tudi cca 4.07s 0-100 v nekaterih videih, odvisno od podlage in vremenskega vpliva. Pa ne pozabit, da tesli performance pada skupaj z baterijo.
Ma ja, ni primerjave na nobeni cesti. Sam temle fanboyem karkol dopovedat...

Mike_Rotch ::
Ja realnost je pa taka, da je velika vecina voznega parka v Sloveniji z avtomobili od 8 do 18k, ne pa 40-50, ampak nisi dovolj pozoren, ker tistih ne vidis, ker ne izstopajo.
Nikjer nisem trdil, da večina vozi avte za 40-50 jurjev. Ne vem zakaj bi bilo to pomembno.
Jaz sem si jo in ti lahko povem, da je bila za R-Line, kar je malce vec kot Style in nekaj dodatkov, za 1.5 in ne 1.0, koncna cena 22k z lepsimi felgami in crno notranjostjo pa 24k
Torej, 1.5 bencinarja primerjaš s 400+ konjsko teslo, ki je bistveno hitrejša od najhitrejšega GTIja? Ok, tudi prav.
Boste plačali manj kot Teslo standard range, imeli dosti bolje opremljen avto, poscali pa vsako Teslo med ovinki
Link prosim.

RoccoC ::
Si res smešen, saj si menda že gledal na konfiguratorju, sprehodi se malo desno do konca, Golf-R list je 45k, končna okol 40k.
p.s.: sicer nimam upanja da si sposoben najti, če tudi zadnjih ogrevanih nisi...
p.s.: sicer nimam upanja da si sposoben najti, če tudi zadnjih ogrevanih nisi...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: RoccoC ()

Kripto mesi ::
Mike_Rotch je izjavil:
Boste plačali manj kot Teslo standard range, imeli dosti bolje opremljen avto, poscali pa vsako Teslo med ovinki
Link prosim.
Evo ti link: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id... sedaj pa temu iz oglasa odstrani R-Performance (akrapovič), ker električarji hočete imeti čim tišji avto, pa si na 45k (pa verjetno, da v živo še kaki dodaten popust izvlečeš), po zmogljivostih pa v rangu long range modela 3.

Mike_Rotch ::
Najcenejši Golf R na avto.net je skoraj 50 jurjev. Pa še vedno dobiš počasnejši avto (po ravnem in na pisti), ki je razred ali 2 nižje od Model 3.
Zadnjih ogrevanih sedežev pa res ne najdem. Vidim, da se jih da dobiti pri dražjih različicah, ampak ti si nabijal, da je to na voljo pri golfu za 20 jurjev.
Zadnjih ogrevanih sedežev pa res ne najdem. Vidim, da se jih da dobiti pri dražjih različicah, ampak ti si nabijal, da je to na voljo pri golfu za 20 jurjev.