» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
930 / 1184
»»

codeMonkey ::

fikus_ je izjavil:


Če bi bili tile InWheel motorji tako dobri, kot pravijo, bi že kdo od velikih to delal. Mislim, da je Elaphe testiral te motorje skupaj z Volvom in še z drugimi, pa dlje od testov niso prišli.


A bi res? Sele zdaj pocasi prihajajo prva vozila z dual motor (near-wheel) konfiguracijo pogona na "osi" (Audi e-tron, Tesla Roadster, Rivian, ...). Pa to je precej manjsi preskok v pogonski arhitekturi napram enemu motorju na os z diferencialom, kar je recimo "state of the art" trenutno. Do in-wheel konfiguracije bo prislo sele, ko se bo near-wheel dobro uveljavil. Loceno gnana kolesa namrec prinesejo dodatne izzive (vec inverterjev, zahteve za funkiconalno varnost bistveno visje, ...).

Zgodovina sprememb…

fikus_ ::

Near-Wheel motorji imajo precej manj težav proti InWheel (omejene dimenzije, hlajenje,. . . ). Poleg tega imajo NW motorji prigrajeno zobniško dvojico za prestavno razmerje in s tem dosegajo boljše izkoristke.

Elektronika/krmiljenje EM ni več tako draga, da se tega ne bi šli, tako da to ni argument proti IW.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: fikus_ ()

codeMonkey ::

Imajo, ampak to ne pomeni, da je In-wheel neprimeren za dolocene aplikacije oz. tipe vozil (kjer je npr. potrebno bolje izkoristiti prostor v notranjosti vozila). In strosek elektronike je eno, drugo je pa spraviti zadeve v produkcijo z vsemi potrebnimi standardi, ki pasejo zraven ;)

Zgodovina sprememb…

fikus_ ::

Malo si zakompliciral. Težava ni v zakonodaji, standardi, izvedbi, to se da rešit. To znajo mnoge SLO firme, ki delajo za avtomobilsko industrijo.

codeMonkey ::

Znajo ja. Imamo kaksen produkt z ASIL-D zahtevami po ISO-26262?

pegasus ::

fikus_ je izjavil:

Near-Wheel motorji imajo precej manj težav proti InWheel (omejene dimenzije, hlajenje,. . . )
Ja, in-wheel za velik pickup tudi meni dvigne obrvi. Za lahko in varčno vozilo pa ne vidim bistvenih težav.

codeMonkey ::

Utk je izjavil:



Prodaja golfa padla za 40 procentov (veliko več od trga). Ljudje nočejo več golfa, ampak id3, ali jih VW ne more naštancat zadost? Kakorkoli obrneš, sem imel prav. Med id3 in golfom, there can be only one...


Evo, tukaj je finta:
https://www.reuters.com/article/us-japa...

Proizvodnja golfa se je ustavljala, konkurenca pa ocitno ni bila tako prizadeta.

pegasus ::

Evo nekaj za domače loge: https://insideevs.com/news/493708/dacia...
Kdo bo prvi? :)

facepalm ::

Izgleda da bo cenovno tam, kjer je Twingo.
Zakaj bi vzel raje Springa, mi ni jasno.

Mike_Rotch ::

Spring je dosti večji in nekoliko cenejši. Vsaj na slikah izgleda, kot, da ima uporabno zadnjo klop.

a_borlak ::

Po tehničnih specifikacijah je tudi krepko slabši, slabši motor, najvišja hitrost 120km/h ... bo treba v živo videti.

facepalm ::

Mike_Rotch je izjavil:

Spring je dosti večji in nekoliko cenejši. Vsaj na slikah izgleda, kot, da ima uporabno zadnjo klop.

Dosti vecji? Poglej si mere obeh vozil.
Mimogrede, zadnja klop je uporabna tudi pri Twingotu, ker ima visoko streho.

Mike_Rotch ::

10cm dolžine se pozna pri teh jajčkah. Prtljažnika je pri Springu več. Hvalijo se, da ima avto precej prostora za odlaganje... Baterija je tudi večja, če prav vidim (22kwh proti 27kwh).

Po tehničnih specifikacijah je tudi krepko slabši, slabši motor, najvišja hitrost 120km/h ... bo treba v živo videti.


Ja, na papirju izgleda precej počasen. Ampak glede na namen kupcem zmogljivosti verjetno niso na prvem mestu.

facepalm ::

Mike_Rotch je izjavil:

10cm dolžine se pozna pri teh jajčkah. Prtljažnika je pri Springu več. Hvalijo se, da ima avto precej prostora za odlaganje... Baterija je tudi večja, če prav vidim (22kwh proti 27kwh).

Po tehničnih specifikacijah je tudi krepko slabši, slabši motor, najvišja hitrost 120km/h ... bo treba v živo videti.


Ja, na papirju izgleda precej počasen. Ampak glede na namen kupcem zmogljivosti verjetno niso na prvem mestu.

12cm dolzine ni tako zelo dosti, ce je od tega cca 7-8cm haube. Prtljaznik je zelo verjetno vecji, predvsem globlji, saj je Twingov kar plitek. Ima pa Twingo vecjo medosno razdaljo, kar pomeni, daljso notranjost ter vec prostora za noge. Po podatkih sodec je tudi 2cm bolj oddaljen od tal, ceprav bi po slikah sklepal, da je Spring visji. Baterija je res vecja pri Springu a kaj ti to pomaga, ce je motor tako podhranjen, da skoraj ni primeren za normalno voznjo po AC.

BigWhale ::

Motor je v bistvu povsem dovolj za obvoznico in za tistih nekaj km, ki bi jih utegnil z njim delat po AC. Ni to glih avto za premagovanje razdalj in ce so se ljudje leta 1983 s poljskimi fiati 126 vozili iz Maribora v Dubrovnik, se ne pomeni, da je bla to pametna odlocitev. :>

jernejl ::

V razvitem svetu je mnogo starostnikov (in zmeraj več jih bo)... veliko starejših ne gre z avtom prav daleč in ne dela veliko km... in tudi takrat, ko so na cesti, ne dirkajo, temveč so med počasnejšimi.
Za "stare mame", ki gredo na tržnico in pošto, do zdravnika in do vikenda (če ga imajo) je pa tak avto čisto dovolj dober.

Jasno pa tega ne bo kupil 18 letni mulc, ki bi rad z avtom dirkal in driftal; pa tudi ne trgovski potnik, ki 3x na teden gre na Dunaj ali še kam dlje in rabi malo večji prtljažnik.

RoccoC ::

Če se sprehodiš skozi Alejo boš videl da se okoli ID4 smukajo in se zanimajo za nakup izključno penzionisti...

Utk ::

VW manipulira še naprej: https://cleantechnica.com/2021/02/19/ho...
Nekaj je pa tudi na račun upora med dilerji. Vse kot je bilo napovedano.

hruske ::

Malo novejša novica od tvoje, od včeraj: e-Up je po prodaji februarja prehitel ID.3

https://cleantechnica.com/2021/03/16/vo...
Kalkulator nove omrežnine 2024 - https://omreznina.karlas.si/Kalkulator

kow ::

Mesecni rezultati so nepomembni.

TheBlueOne ::

codeMonkey je izjavil:

Imajo, ampak to ne pomeni, da je In-wheel neprimeren za dolocene aplikacije oz. tipe vozil (kjer je npr. potrebno bolje izkoristiti prostor v notranjosti vozila). In strosek elektronike je eno, drugo je pa spraviti zadeve v produkcijo z vsemi potrebnimi standardi, ki pasejo zraven ;)


Verjetno bi bil drag za narediti in vzdrzevati, ker kolesa so zelo izpostavljena. Torej drago za narediti in drago za popravljati. So pa bili tudi taki koncepti.

Drugace so motorji zelo mali in ne izgubis ne vem kaj na prostoru. Pogon v kolesu si mislim, da je bolj za mopede.

pegasus ::

https://www.electrive.com/2021/03/16/au... ... končno. Ne razumem, kaj so cincali toliko časa s to odločitvijo ...

RoccoC ::

Danes predstavitev BMW i4. Upam da bo na voljo vsaj v kakšnem letu in da ne bodo šli stratosfero s ceno. Tesla 3 me je res razočarala, ni to zame.

c3p0 ::

RoccoC je izjavil:

Danes predstavitev BMW i4. Upam da bo na voljo vsaj v kakšnem letu in da ne bodo šli stratosfero s ceno. Tesla 3 me je res razočarala, ni to zame.


Nekje od 65k cca. Zgleda kar strupeno, so si pa dali duška z ledvičkami.

kow ::

RoccoC je izjavil:

Danes predstavitev BMW i4. Upam da bo na voljo vsaj v kakšnem letu in da ne bodo šli stratosfero s ceno. Tesla 3 me je res razočarala, ni to zame.

Zakaj tako uzivate v predstavitvah? So vam ze tako oprali glave?

RoccoC ::

Uživamo v predstavitvah? Oprali glave? Zmedeno in oprano deluješ s takšnimi izjavami predvsem ti...

kow ::

Mah, na zivce mi gredo to hypeanje avtomobilov, ki ne bodo prisli na trg se leta. Renault 5, je bil tud en velik lol.
Pa VW, ki je komaj ID3 zacel na polno proizvajati, vmes pa ze hypea ne vem kolk drugih avtomobilov.

Saj to je pri vsaki mnoznicni proizvodnji, ampak pri avtih je to sploh izrazito, ker je scale tako zahteven.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

RoccoC ::

Mene zanima in upam da bo v kakšem letu mogoč nakup. Sem bil kar zagret za Teslo 3, pa me po preiskusni vožnji ne zanima več. Maš pa prav ja, men gre tudi na k... predstavitve modelov, ki jih potem ni na spregled leto ali več.

aja, predstavitve ne bom gledal, me sploh ne zanimajo kot take, zanimajo me fotke končnega produkta, specksi, predvidena cena in pa datum resničnega prihoda na trg.

kow ::

Tesla 3 in BMW i4, nista lih isti razred. Trojka bo veliko cenejsi avto.

RoccoC ::

Jah upam da veliko ravno ne, trojka je 55k long range in 60k performance. Če bo i4 okol 60/65 ne bo lih tolk dražji

b3D_950 ::

Pri nas jih je cca 244, od tega 57 fizičnih, od tega 24, ki so dejanski lastniki ID.3.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

sirotka ::

kow je izjavil:

Tesla 3 in BMW i4, nista lih isti razred. Trojka bo veliko cenejsi avto.


Veliko ne, bo pa, vendar je glede na razliko v kakovosti notranjosti, Tesla še vedno precenjena.

</head> ::

Lol, Tesla je precenjena, i4 bo pa 30k€ dražji.

Vozim i3, pa lahko rečem, da je cena novega enostavno nesmiselna.

Prav tako pa je tale "grill" na i4 vreden vsega posmehovanja, ki ga je že požel.

sirotka ::

Hm, ocitno vam tesle dajejo napol zastonj, za tak denar bi tudi jaz eno pa ceprav jih moras prevzemat z metrom v zepu.
Der BMW i4 kommt in drei Versionen auf den Markt. Zum Marktstart gibt es den BMW i440 mit Heckantrieb, also einem E-Motor, mit rund 330 PS und einer optionalen Boostfunktion. Das Modell dürfte rund 48.000 Euro kosten. Als einziges Allrad-Modell mit zwei Elektromotoren ist der BMW i4 M50 zum Marktstart zu haben. Er kostet zwischen 58.000 und 60.000 Euro, liefert dafür 530 PS inklusive Boostfunktion. Das Top-Modell zeichnet sich durch größere Räder, eine vergrößerte Bremsanlage sowie aggressivere Schürzen und einen Heckspoiler aus. Im Innenraum finden die Kunden Alu- und Karbon-Finish.

</head> ::

Se slišimoko bo na voljo v Sloveniji, pa bomo pogledali ceno. Tudi tesla je obljubljala m3 za 35k USD, realnost je pa drugačna.

</head> ::

Za primerjavo i3 je najcenejši v konfiguratorju 42k€. Če želiš normalno opremo pa te pride okrog 55k€.
Tako da teli i4, ki jih gledaš na slikah bodo po mojem > 75k. In to ne bo najdražja oprema.

Gregor P ::

BMW nikoli ni bil poceni avto, ne vem zakaj bi bil sedaj:|
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Mike_Rotch ::

</head> je izjavil:

Za primerjavo i3 je najcenejši v konfiguratorju 42k€. Če želiš normalno opremo pa te pride okrog 55k€.
Tako da teli i4, ki jih gledaš na slikah bodo po mojem > 75k. In to ne bo najdražja oprema.


i3 se prodajajo za 31 jurjev. Cena v konfiguratorju ni merodajna.

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

sirotka ::

Gledam na mobile.de in so za 35k s HK ozvočenjem, DABom,...

BigWhale ::

Mike_Rotch je izjavil:

i3 se prodajajo za 31 jurjev. Cena v konfiguratorju ni merodajna.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...


To je najbolj shitty konfiguracija i3 kar jih obstaja. Taksna konfiguracija avtomobilov se je kupovala leta 1994. Da si ena firma drzne prodajat avto brez kontrol na volanu oziroma moras to doplacat kot dodatno opremo je itak tak nateg, da glava boli.

Mike_Rotch ::

Ne vem, mogoče. Ampak ne spremeni dejstva, da je realna cena i3 cca. 8-10 jurjev nižja od tiste v konfiguratorju.

mn ::

Mike_Rotch je izjavil:

Ne vem, mogoče. Ampak ne spremeni dejstva, da je realna cena i3 cca. 8-10 jurjev nižja od tiste v konfiguratorju.


Tisto na tvojem oglasu so že subvencijo tudi odbili.

BigWhale ::

Mike_Rotch je izjavil:

Ne vem, mogoče. Ampak ne spremeni dejstva, da je realna cena i3 cca. 8-10 jurjev nižja od tiste v konfiguratorju.


Ne, dejanko ni. Najde se nekaj i3jev, ki so prakticno brez vse opreme in jih imajo prodajalci najbrz ze od pamtiveka na zalogi in bi jih zdaj radi spravili ven.

</head> ::

Naj ponudijo še i3 brez baterije, pa bodo imeli najcenejši EV na trgu!

sirotka ::

Cena novega z opremo v de je dobrih 32k€. T3 vlece proti 50k.

Mike_Rotch ::

BigWhale je izjavil:

Mike_Rotch je izjavil:

Ne vem, mogoče. Ampak ne spremeni dejstva, da je realna cena i3 cca. 8-10 jurjev nižja od tiste v konfiguratorju.


Ne, dejanko ni. Najde se nekaj i3jev, ki so prakticno brez vse opreme in jih imajo prodajalci najbrz ze od pamtiveka na zalogi in bi jih zdaj radi spravili ven.


Ja, dejansko je. Tisti iz bmw konfiguratorja za 42 jurjev nima bistveno drugačne opreme od tega iz avto.net

Zgodovina sprememb…

BigWhale ::

Te prodajajo tako poceni zato, ker jih nihce ne kupi. V konfiguratorju je cena 41 jurjev, na avtonetu je pa cena 35 jurjev, potem pa odstejejo se subvencijo.

amacar ::

Pri BMWju kar odštej vsaj 15% na ceno iz konfiguratorja, pri dražjih pa tudi 25%.

kow ::

RoccoC je izjavil:

Vsekakor bolj verjamem Edmundsu kot uveljavljeni organizaciji kot pa enemu plačanemu fanboyu, kar Bjorn definitivno je...J




Poglej si ta pogovor, pa povej, ce jim se verjames... Nazalost so poslali urednika in ne kaksnega inzenirja, da bi dobili kaksne konkretne odgovore.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

codeMonkey ::

Cisto fer. Cel cas se obesa okoli spodnjega bufferja, ko ti range kaze ze 0. Za kupca je definitivno bolj informativno koliko se prevozi, ko je zgornji in spodnji buffer upostevan tako kot je priporoceno za baterijo. Testi bi to morali upostevati, ampak izpostaviti, da pri Tesli pustijo uporabo izven zdravega obmocja.
««
930 / 1184
»»