» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
902 / 1189
»»

IL_DIAVOLO ::

Zaostajajo v tehnologiji, ampak to ne pomeni da bodo zaostajali v prodaji. Bodo pač ponujali manj napredno vozilo. Koga briga, kaksna tehnologija je? Vecina se ve ne, kako se hladi hlajeno baterijo. Kaj tehnologija, vecina niti ne ve, da rabi hlajenje. Res mislis, da ga briga, ce ima v avtu tehnologijo iz vesoljske ladje? Naj rajsi servisno mrezo porihtajo, da se bojo lahko kosali z vw-jem.

Mikrohard ::

Utk je izjavil:

Vidiš ko ne slediš. Kot niti VW ne. Tesla je spremenila format celic, VW pa še niti ta prvih ni začel delat

Kje lahko kupim avto z novimi celicami? Šele čez tri leta... ok...

Utk ::

Zaenkrat si na glas upajo povedati, da jih bodo ujeli leta 2023.

Volkswagen Group will be the world leader in electric and hybrid cars by 2018.

It says.

Ugani katerga leta je bilo to.

Utk ::

Lahko pa vec poves o prvem formatu, za katerega jim ni jasno da je zanic.

To ve tesla, vw pa bo izvedel čez nekaj let.

IL_DIAVOLO ::

Vw je vedel ze pred 20 leti, kaj se prodaja, tesla ne ve danes in ne bo cez 100 let.

High tech pa ni vazno kolko stane, bo pac musk umetno napihnil delnice :)

codeMonkey ::

Utk je izjavil:

Zaenkrat si na glas upajo povedati, da jih bodo ujeli leta 2023.

Volkswagen Group will be the world leader in electric and hybrid cars by 2018.

It says.

Ugani katerga leta je bilo to.


Racunam da so zdaj ze dosegli raz-ocaranje oz. minimum po Dunning-Kruger efektu. Ce ne, pa bo sledila se nova faza streznitve. Ampak glede na vlozek ter rezultate zadnje case, bi rekel da bo prej prvo drzalo. (dejmo se delat, da pri Tesli dostavijo kar obljubljajo)

Zgodovina sprememb…

J.McLane ::

codeMonkey je izjavil:

Jaz bi bil malo zadrzan z evforijo. Nihce tukaj ne ve tocno na kaj stavijo veliki. Dejstvo je, da svojih nacrtov ne objavljajo tako pompozno, kot Tesla. Bo pa to EU projekt zagotovo.

Da se drugi ne zavedajo pomembnosti tega (in zato zaostajajo 10 let) je tudi slepo ugibanje:
https://electrek.co/2019/09/23/volkswag...


Javne delniške družbe (kar so praktično vsi avtomobilski proizvajalci) seveda objavljajo načrte, sicer bi delničarji popi***. Drugače je če je to privatna firma, potem lahko kaj skrivajo.

Kolikor vem imajo vsi neke roadmape. Toyota ima recimo tole skromnost iz leta 2017: Toyota reveals roadmap to 5.5 million electrified cars per year by 2030
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

codeMonkey ::

J.McLane je izjavil:


Javne delniške družbe (kar so praktično vsi avtomobilski proizvajalci) seveda objavljajo načrte, sicer bi delničarji popi***. Drugače je če je to privatna firma, potem lahko kaj skrivajo.

Kolikor vem imajo vsi neke roadmape.


Point, ki sem ga zelel povedati je ta, da Tesla naredi en "Battery Day", ki ima ogromno pokritost (znotraj tehnicno orientrianih medijev), in potem se tukaj komentira, kot da nihce drug ne dela na tem. Za namecek pa imas se napake v novicah, kot recimo tudi na tem portalu, kjer je govora o 5x vecji energijski gostoti celice namesto kapaciteti.

a_borlak ::

Če sem prav zračunal, Tesla trenutno dela okoli 900 avtomobilov dnevno v vseh tovarnah. VWjeva proizvodnja v Zwikau je trenutno 600 avtomobilov dnevno, ko bo polna, bo 1500. Kakšne proizvodnjo ima Škoda, ne vem, tudi za Seata ne. Niti ne vem, kakšna bo kapaciteta Tesline berlinske tovarne. Skratka, EVjev bo iz vseh koncev dovolj, le koliko bo kupcev bo naslednje vprašanje.

Gone ::

a_borlak je izjavil:

Če sem prav zračunal, Tesla trenutno dela okoli 900 avtomobilov dnevno v vseh tovarnah. VWjeva proizvodnja v Zwikau je trenutno 600 avtomobilov dnevno, ko bo polna, bo 1500. Kakšne proizvodnjo ima Škoda, ne vem, tudi za Seata ne. Niti ne vem, kakšna bo kapaciteta Tesline berlinske tovarne. Skratka, EVjev bo iz vseh koncev dovolj, le koliko bo kupcev bo naslednje vprašanje.


Tole ja, Tesla je s proizvodnjo vsaj trojke že tam nekje kjer se kupci več nič kaj ne drenjajo. Jo dobiš v parih mesecih ali prej, kar je hitreje kot si iz VW (vsaj pred parimi leti je bilo tako) dobil pasata po naročilu...

kow ::

a_borlak je izjavil:

Če sem prav zračunal, Tesla trenutno dela okoli 900 avtomobilov dnevno v vseh tovarnah. VWjeva proizvodnja v Zwikau je trenutno 600 avtomobilov dnevno, ko bo polna, bo 1500. Kakšne proizvodnjo ima Škoda, ne vem, tudi za Seata ne. Niti ne vem, kakšna bo kapaciteta Tesline berlinske tovarne. Skratka, EVjev bo iz vseh koncev dovolj, le koliko bo kupcev bo naslednje vprašanje.


Tesla na Kitajskem dela kaksnih 300 na dan. Samo bodo v nekaj mesecih podvojili.

Gone ::

Kje bodo pa kupce našli? Danes naročiš 3 jo dobiš novembra (katerikoli model), bo moral Musk al cene spustit al pa normalnejše modele ponudit, če bo hotel kolikčino prodajat.

mikhaair ::

Borlak, nisi zastopil težave. Lahko imajo kapaciteto tudi 3000 na dan, če nimaš baterij za vstavit v ta vozila, jih boš proizvedel koliko?
A kdo pomisli, da VW in ostali sploh ne bodo ujeli Tesle? Brez EU pomoči bi bili že danes doomed.
Čaka jih investicija v razvoj baterij, polnilnic, gradnje tovarn baterij. Tesla ima vrednost ker to že danes ima, proizvaja in vlaga v nove zmogljivosti.
Tesla dejansko prodaja baterije. V avtomobilih, za hišno uporabo, za elektro sisteme. VW pa je v zadnjih desetih letih uspel goljufat z dizlom, ter mu končno nekako uspel očistit izpuh. Sedaj je zadolžen, dolžan plačati kazni in ujet vodilnega Teslo. Mamo Merkel boli glava verjetno.

kow ::

Gone je izjavil:

Kje bodo pa kupce našli? Danes naročiš 3 jo dobiš novembra (katerikoli model), bo moral Musk al cene spustit al pa normalnejše modele ponudit, če bo hotel kolikčino prodajat.


Tesla brez tezav spusti cene, so profitabilni. Poleg tega imajo prakticno zastonj financiranje, malo dolga. Za razliko od VW.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Gone ::

Zastonj financiranje ima tudi VW, kljub velikemu dolgu. Obrestne mere za refinanciranje so rekordno nizke, boniteto ima VW še vedno zelo dobro. Kolikšna pa je po tvoje lastna cena trojke standard oziroma bo, ko bodo tudi prodajno in servisno mrežo vspostavili, ki tudi ne bo zastonj?

mikhaair ::

Tesla nima namena vzpostavljati prodajne in servisne mreže. Vsaj ne v takšni obliki, kot jo poznamo.

Gone ::

No ja, tisto kar bodo imeli v Ljubljani tudi ni zastonj. Pa ok, če mislite da bodo stroški za takšne centre zanemarljivi, kolk je pa sedaj lastna cena trojke, če mislite da lahko toliko ceno spustijo? V zadnjem četrtletju so sicer res profitabilni ampak kolikor sem bral zgolj zaradi prodaje kuponov drugim avto proizvajalcem, ne pa zaradi profitabilne proizvodnje.

mikhaair ::

Koliko pa bi bili ostali proizvajalci profitabilni, če ne bi kupili bonov?
Vsak proizvod se z večanjem proizvedene, prodane količine ceni. Koliko pa seveda ne vemo.

a_borlak ::

mikhaair je izjavil:

Borlak, nisi zastopil težave. Lahko imajo kapaciteto tudi 3000 na dan, če nimaš baterij za vstavit v ta vozila, jih boš proizvedel koliko?
A kdo pomisli, da VW in ostali sploh ne bodo ujeli Tesle? Brez EU pomoči bi bili že danes doomed.
Čaka jih investicija v razvoj baterij, polnilnic, gradnje tovarn baterij. Tesla ima vrednost ker to že danes ima, proizvaja in vlaga v nove zmogljivosti.
Tesla dejansko prodaja baterije. V avtomobilih, za hišno uporabo, za elektro sisteme. VW pa je v zadnjih desetih letih uspel goljufat z dizlom, ter mu končno nekako uspel očistit izpuh. Sedaj je zadolžen, dolžan plačati kazni in ujet vodilnega Teslo. Mamo Merkel boli glava verjetno.


To je tudi ena od težav, Tesla se je odločila vse sama, drugi stavijo na tretje proizvajalce. Zapira ekosistem, kot ga je Apple, uvaja naročnine ... enim bo super, drugim ne.

borisk ::

kow je izjavil:


Tesla brez tezav spusti cene, so profitabilni. Poleg tega imajo prakticno zastonj financiranje, malo dolga. Za razliko od VW.


profitabilni so praktično 14 dni, pa še to na račun co2 bonov, 10let + minusa pa ignoriraš?

mikhaair ::

Drži Tesla marsičesa nima, ostali imajo še manj. Nimajo baterij. Naslednje leto pa bodo kar same padle z neba.
V EVjih prodajas baterije, ne pa štancanega pleha, 4ih koles in plastike, da si jo želiš božat.
Poante grila ne zastopiš se mi ne da razlagat.
Kaj bi rad povedal s pospeški, ne vem, očitno nekaj proti Tesli. Pri ICE je dober pospešek fajn, da prideš čimhitreje do izbrane potovalne hitrosti oz. najugodnejšega režima. Pri EV to ni bistveno. Definitivno pa se pospeškov nihče ne brani.

jernejl ::

mikhaair je izjavil:

V EVjih prodajas baterije, ne pa štancanega pleha, 4ih koles in plastike, da si jo želiš božat.
Ah nehaj že bluziti, avto je celota. Baterije lahko kupim v vsaki štacuni, pa se z njimi ne morem peljati na morje.

Pri EV to ni bistveno. Definitivno pa se pospeškov nihče ne brani.
Tudi osvetljenih grilov se nihče ne brani, razen nekaj vernikov nasprotne ekipe, ki tega nima, ker imajo namesto tega fart mode. Pomembno je le, da oni niso retarded, tisti z LEDiko v grilu pa so :))

BigWhale ::

Utk je izjavil:

Ne moreš bistvenega prepustit volji nekoga drugega, če hočeš ti bit vodilni. Ni to logično?


V bistvu to ni ne samoumevno in ne logicno. So stvari, ki jih bodo drugi vedno bolje delali kot jih lahko sam delas. Ce ne zaradi drugega pa zaradi tega ker ti zmanjka denarja.

IBM je bil dolga leta vodilni proizvajalec PCjev, pa je v bistvu zelo malo sam delal.

Utk ::

BigWhale je izjavil:

Utk je izjavil:

Ne moreš bistvenega prepustit volji nekoga drugega, če hočeš ti bit vodilni. Ni to logično?


V bistvu to ni ne samoumevno in ne logicno. So stvari, ki jih bodo drugi vedno bolje delali kot jih lahko sam delas. Ce ne zaradi drugega pa zaradi tega ker ti zmanjka denarja.

IBM je bil dolga leta vodilni proizvajalec PCjev, pa je v bistvu zelo malo sam delal.

A ne vidiš ironije v tem, da si za IBM to napisal v pretekliku?

BigWhale ::

Utk je izjavil:

Ker rešuje problem, ki za druge še niti ne obstaja. Niso še niti blizu temu problemu. Sploh se ga ne zavedajo.


Za marsikoga ta problem mogoce niti ne bo obstajal. Tukaj gre za baterije, ki gredo najprej v roadsterja, v semi in v truck. Tesla je edina (se mi zdi), ki uporablja okrogle celice. Ostali uporabljajo pouch celice, ki so drugacnih dimenzij in drugace spakirane.

Utk je izjavil:

A ne vidiš ironije v tem, da si za IBM to napisal v pretekliku?


Ne, PC del IBM-a ni propadel zato, ker IBM ni izdeloval svojih CPUjev in svojih boardov.

Na drugi strani imas pa prakticno cisto vse ostale proizvajalce racunalnikov takratenga casa, ki so pa propadli bistveno pred IBMom in to predvsem zaradi tega, ker so izdelovali svoj hardware. Vkljucno z Applom, ki je prezivel zgolj po srecnem nakljucju z imenom Bill Gates. :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

Utk ::

Vsi sestavljalci računalnikov (iz tega dela posla) že dolgo delajo nulo ali pa izgubo, menjajo lastnike, zapirajo, prevzemajo, v bistvu so nepomembni in nihče se ne sekira, da so zdaj skoraj vsi v kitajskih rokah. Intel ima pa dobiček.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

J.McLane ::

jernejl je izjavil:

mikhaair je izjavil:

V EVjih prodajas baterije, ne pa štancanega pleha, 4ih koles in plastike, da si jo želiš božat.
Ah nehaj že bluziti, avto je celota. Baterije lahko kupim v vsaki štacuni, pa se z njimi ne morem peljati na morje.


Avto je že res da celota, ampak baterija je kar zajeten del stroška, če tega ne delaš si tudi ob zajeten del pogače.

Sama kapaciteta, ki jo Tesla misli ven pljunt, morda ni tako zastrašujoča, pač bodo drugi ostali na ~10 GWh, problem nastane ko se vse to skuša prodat na trgu, kar naenkrat Tesla z nižjo proizvodno ceno dela ogromen profit na celicah, ostali ostajajo na starih tehnologijah pa prodajajo za mizerno maržo in jokajo, da se jim ne splača iti v TWh fabrike.

Morda kdo vidi podobnost z izdelovalci čipov in njihove tehnologije? Če Tesla res daje vse patente ven zastonj, potem zna tudi konkurenca kaj pokazat, enih 5 let kasneje. Upam da bo tako.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

mikhaair ::

jernejl je izjavil:

mikhaair je izjavil:

V EVjih prodajas baterije, ne pa štancanega pleha, 4ih koles in plastike, da si jo želiš božat.
Ah nehaj že bluziti, avto je celota. Baterije lahko kupim v vsaki štacuni, pa se z njimi ne morem peljati na morje.

Pri EV to ni bistveno. Definitivno pa se pospeškov nihče ne brani.
Tudi osvetljenih grilov se nihče ne brani, razen nekaj vernikov nasprotne ekipe, ki tega nima, ker imajo namesto tega fart mode. Pomembno je le, da oni niso retarded, tisti z LEDiko v grilu pa so :))

Tudi bencin lahko kupim v vsaki lekarni, trafiki in pumpi, pa se z njim ne morem peljat na morje. Kaka logika. Avto zna hitro in dokaj kvalitetno sestavit cel razvit svet.

kow ::

borisk je izjavil:


profitabilni so praktično 14 dni, pa še to na račun co2 bonov, 10let + minusa pa ignoriraš?


Tebi pa matematika ni sla v soli, a? Ce sestejes vse minuse od njihovega obstoja, kaksno cifro dobis?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

codeMonkey ::

kow je izjavil:

Nimajo baterij, to se lepo vidi pri ID.3 in ID.4. Samo 1 tovarna, verjetno bodo na full capacity sele pomladi/sredi 2021. Kar pomeni, da VW samo marketing furka, kaksjih vecjih kolicin pa letos ne bo pri kupcih. Verjetno kaksnih 50-60k avtomobilov.


Hoces reci dve tovarni: https://www.carscoops.com/2019/11/vw-an...

codeMonkey ::

Daimler has unveiled an electric bus equipped with a solid-state battery pack -- probably becoming the first planned production EV with a solid-state battery.

The German automaker has been aggressively electrifying its deep lineup of big vehicles from buses to commercial trucks.


https://electrek.co/2020/09/25/daimler-...

kow ::

codeMonkey je izjavil:

kow je izjavil:

Nimajo baterij, to se lepo vidi pri ID.3 in ID.4. Samo 1 tovarna, verjetno bodo na full capacity sele pomladi/sredi 2021. Kar pomeni, da VW samo marketing furka, kaksjih vecjih kolicin pa letos ne bo pri kupcih. Verjetno kaksnih 50-60k avtomobilov.


Hoces reci dve tovarni: https://www.carscoops.com/2019/11/vw-an...


Kaksna je trenutna proizvodnja? Kje so avti?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Mikrohard ::

Ravno danes so v nextnews povedali, da VW razmišlja o tem, da bi Zwickau tovarni uvedli delovne sobote... tako da proizvodnja očitno laufa, povpraševanje pa očitno tudi.

bambam20 ::

Gone je izjavil:

Kje bodo pa kupce našli? Danes naročiš 3 jo dobiš novembra (katerikoli model), bo moral Musk al cene spustit al pa normalnejše modele ponudit, če bo hotel kolikčino prodajat.


Kje dobi pa Bmw kupce ? Pa so tud po 60 jurjev 2.0 dizli , ki so proti tesli 3 počasni polži.

pegasus ::

Poznam nekaj kupcev top end bmwjev, pa so vsi zaposleni tam v fabriki in jih dobijo po sindikalnih cenah.

Utk ::

Omg, id3 ima za odpiranje šip samo dve tipki, s tretjo pa izbereš ali boš odpiral sprednje ali zadnje šipe. Če so šli to komplicirat za prihranek 10 centov cele ene tipke, res vprašanje kje vse so še šparali. To ni več v stilu "tesla stane 50 jurjev z notranjostjo za 20 jurjev", ampak bolj v stilu "id3 stane 40 jurjev z notranjostjo za 8". Kaj je hujše?

IL_DIAVOLO ::

Kaj to, biti zaljubljen v precenjen nemški avto ali sovražit tisto, kar te absolutno ne zanima?

facepalm ::

Utk je izjavil:

Omg, id3 ima za odpiranje šip samo dve tipki, s tretjo pa izbereš ali boš odpiral sprednje ali zadnje šipe. Če so šli to komplicirat za prihranek 10 centov cele ene tipke, res vprašanje kje vse so še šparali. To ni več v stilu "tesla stane 50 jurjev z notranjostjo za 20 jurjev", ampak bolj v stilu "id3 stane 40 jurjev z notranjostjo za 8". Kaj je hujše?

Hujse bi bilo, ce bi ukinili fizicne tipke ter implementirali kontrole šip preko lcd infotainmenta:)

hojnikb ::

Sj cudno, da niso to nardil. Mogoce naslednji facelift.
#brezpodpisa

Aston_11 ::

Utk je izjavil:

Omg, id3 ima za odpiranje šip samo dve tipki, s tretjo pa izbereš ali boš odpiral sprednje ali zadnje šipe. Če so šli to komplicirat za prihranek 10 centov cele ene tipke, res vprašanje kje vse so še šparali. To ni več v stilu "tesla stane 50 jurjev z notranjostjo za 20 jurjev", ampak bolj v stilu "id3 stane 40 jurjev z notranjostjo za 8". Kaj je hujše?

Se mi je kar zdelo, da smo na tehničnem forumu, kjer je za odpiranje zadnjih šip potrebna samo tipka. Podobno kot mleko v trgovini. Pa UTK.

Utk ::

Aston_11 je izjavil:

Utk je izjavil:

Omg, id3 ima za odpiranje šip samo dve tipki, s tretjo pa izbereš ali boš odpiral sprednje ali zadnje šipe. Če so šli to komplicirat za prihranek 10 centov cele ene tipke, res vprašanje kje vse so še šparali. To ni več v stilu "tesla stane 50 jurjev z notranjostjo za 20 jurjev", ampak bolj v stilu "id3 stane 40 jurjev z notranjostjo za 8". Kaj je hujše?

Se mi je kar zdelo, da smo na tehničnem forumu, kjer je za odpiranje zadnjih šip potrebna samo tipka. Podobno kot mleko v trgovini. Pa UTK.

Če bi bili na tehničnem forumu, bi vedeli, da če imaš tudi zadnje šipe na elektriko, ampak da moraš prej s tipko izbrat zadnje šipe, da si prišparal natanko eno tipko proti temu, da imaš za vsako šipo posebno tipko. Pa kaj ko nismo. Je treba dvakrat isto pisat, kot v posebni šoli.

kow ::

Utk je izjavil:

Omg, id3 ima za odpiranje šip samo dve tipki, s tretjo pa izbereš ali boš odpiral sprednje ali zadnje šipe. Če so šli to komplicirat za prihranek 10 centov cele ene tipke, res vprašanje kje vse so še šparali. To ni več v stilu "tesla stane 50 jurjev z notranjostjo za 20 jurjev", ampak bolj v stilu "id3 stane 40 jurjev z notranjostjo za 8". Kaj je hujše?


Da ne bom samo pljuval. Vseeno je to prvi avto za 35k, ki se polni s 100kw. Precej bolj uporabno kot Zoe ali Leaf.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

jernejl ::

Vsekakor butasta rešitev, čeprav mene bolj moti odsotnost vrtljivega gumba za glasnost in za osnovne nastavitve prezračevanja. Zadnjih stekel spredaj ne upravljam posebej pogosto.

To ni več v stilu "tesla stane 50 jurjev z notranjostjo za 20 jurjev", ampak bolj v stilu "id3 stane 40 jurjev z notranjostjo za 8". Kaj je hujše?
Tu si pa nekaj zamešal. ID3 ima več gumbov kot Tesla 3, slednja še armaturne plošče ne premore. Tako da gre bolj za "tesla stane 50 jurjev z notranjostjo za 8 jurjev" vs "id3 stane 40 jurjev z notranjostjo za 20". Kaj je huje je jasno, slabo je pa oboje.

kow ::

Armaturna plosca je najvecja neumnost. Da so se je znebili prvi pri Tesli, je sramota za vse ostale proizvajalce. Poveca strosek avtomobila zato, da lahko vidim kaj?
Kolk grem hitr? Da mi bo bencina zmanjkalo? Kretenizem.

Se sicer strinjam, da gumb za glasnost in brisalce, bi bilo pametno imeti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

jernejl ::

Odsotnost armaturne plošče je zagotovo še večja največja neumnost, ker prinese pogled na neuporabno leseno dilo tam, kjer bi bilo najbolj optimalno (ne pozabimo, da Tesla 3 ne premore niti HUD) videti informacije, ki jih nujno moraš videti. Da nek proizvajalec v luči varčevanja odstrani armaturno ploščo in hkrati niti ne ponudi HUD, in to prodaja celo v letu 2020, ni toliko sramota za ostale, kot je to sramota za tega konkretnega proizvajalca.

Mikrohard ::

Pač ja... VW je šel z varčevanjem pri ID.3 malo predaleč... to, da (baje dobro opremljen) ID.3 1st za 45k€ (z odbito subvencijo še vedno 39k€) nima niti zvočnikov zadaj... LoL. Avto ni tako slab, kot želijo nekateri prikazat... ampak žal je VW s svojo cenovno politiki in paketi opreme za moje pojme rahlo zajebal.

roCkY ::

Očitno ocenjujejo, da je zadosti "EKO fanov" v tem momentu, da bo plačalo to ceno.
Kakšna je dejanska proizvodnja cena tega malčka vejo le ni. Baterij za kake mega serije pa itak nimajo...

kow ::

jernejl je izjavil:

Odsotnost armaturne plošče je zagotovo še večja največja neumnost, ker prinese pogled na neuporabno leseno dilo tam, kjer bi bilo najbolj optimalno (ne pozabimo, da Tesla 3 ne premore niti HUD) videti informacije, ki jih nujno moraš videti. Da nek proizvajalec v luči varčevanja odstrani armaturno ploščo in hkrati niti ne ponudi HUD, in to prodaja celo v letu 2020, ni toliko sramota za ostale, kot je to sramota za tega konkretnega proizvajalca.


Ce ti MISLIS, da potrebujes informacije, se ne pomeni, da jih voznik resnicno potrebuje. Da varno vozis, ne potrebujes videti niti hitrosti. Gre le za izogibanje policajem.
Za voznjo ne potrebujes nobene informacije, ki je direktno pred tabo. Ce pa je problem obcasno, pogledati na zelo velik zaslon, potem je tudi nevarno pretikati radio, kaj sele se prostorocno pogovarjati po telefonu. Bognedaj se pogovarjati s sopotniki. Oprali so nam(vam) glavo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Okapi ::

jernejl je izjavil:

Odsotnost armaturne plošče je zagotovo še večja največja neumnost, ker prinese pogled na neuporabno leseno dilo tam, kjer bi bilo najbolj optimalno (ne pozabimo, da Tesla 3 ne premore niti HUD) videti informacije, ki jih nujno moraš videti. Da nek proizvajalec v luči varčevanja odstrani armaturno ploščo in hkrati niti ne ponudi HUD, in to prodaja celo v letu 2020, ni toliko sramota za ostale, kot je to sramota za tega konkretnega proizvajalca.

To je predvsem posledica Muskovih sanj, da bo avto vozil sam. Potem vsega tega res ne potrebuješ.

a_borlak ::

Če bi Tesla 3 imel HUD, potem res ne rabiš armaturke, kot jo sedaj poznamo. Ker nima ...
««
902 / 1189
»»