» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
903 / 1133
»»

mertseger ::

kow je izjavil:

Utk je izjavil:

Omg, id3 ima za odpiranje šip samo dve tipki, s tretjo pa izbereš ali boš odpiral sprednje ali zadnje šipe. Če so šli to komplicirat za prihranek 10 centov cele ene tipke, res vprašanje kje vse so še šparali. To ni več v stilu "tesla stane 50 jurjev z notranjostjo za 20 jurjev", ampak bolj v stilu "id3 stane 40 jurjev z notranjostjo za 8". Kaj je hujše?


Da ne bom samo pljuval. Vseeno je to prvi avto za 35k, ki se polni s 100kw. Precej bolj uporabno kot Zoe ali Leaf.


Zelo nepomembno ker ga tako ne b nihče polnil s 100 kW, ker pač za razliko od domače polnilnice stane. Pa tudi nimaš je ravno za vsakim vogalom.

J.McLane ::

kow je izjavil:

Utk je izjavil:

Omg, id3 ima za odpiranje šip samo dve tipki, s tretjo pa izbereš ali boš odpiral sprednje ali zadnje šipe. Če so šli to komplicirat za prihranek 10 centov cele ene tipke, res vprašanje kje vse so še šparali. To ni več v stilu "tesla stane 50 jurjev z notranjostjo za 20 jurjev", ampak bolj v stilu "id3 stane 40 jurjev z notranjostjo za 8". Kaj je hujše?


Da ne bom samo pljuval. Vseeno je to prvi avto za 35k, ki se polni s 100kw. Precej bolj uporabno kot Zoe ali Leaf.


Dvomim da bo ta malo baterijo za 35k € mogoče polnit s 100 kW, pri Škodi Enyaq (z najmanjšo baterijo) to baje ne gre, verjetno bo isto pri ID.3
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

novaa ::

Hahaha kak enim tu osnovna matematika ne špila... Neverjetno.

Ampak, elektrika ima prav.

kow ::

J.McLane je izjavil:


Dvomim da bo ta malo baterijo za 35k € mogoče polnit s 100 kW, pri Škodi Enyaq (z najmanjšo baterijo) to baje ne gre, verjetno bo isto pri ID.3


Drzi. Ampak, tisti z manjso baterijo bo stal cirka 30k? Nisem sel studirat cenika.

J.McLane ::

Seveda ga nisi videl, ker v resnici ne obstaja, ker se še ne prodaja.

Ej, a si gledal Tesla Battery day, tam so oznanili EV za $25k... kaj mi to pomaga če ga ne morem kupiti.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

karafeka ::

Obljubljali so tudi, da bo M3 30.000$.... Malo morgen.

BigWhale ::

Kar se tice porabe elektrike in cene elektrike doma za avto, ima E3 se najbolj dodelan kalkulator za izracun cen.

https://www.e3.si/

Jaz imam E3 Udobni paket, dvotarifni stevec in 10kW, pred nakupom EVja sem imel povprecno dnevno porabo 8kWh in 9kWh nocno porabo. Informativni izracun je rekel ~85 EUR. To se sklada tudi za racuni, ki sem jih dobival.

Potem pa predvidevam, da bom imel vsak dan za 10kWh visjo nocno porabo. V veliki vecini polnim samo ponoci, ce se mi zdi, da bi pa naslednji dan rabil polno baterijo pa vklopim takoj, ko parkiram. Zato sem pri izracunu dodal se 4kWh dodatne dnevne porabe. Informativni izracun je rekel 140 EUR.

Se pravi 55 EUR na mesec, ce bi vsak dan porabil 14kWh. Od tega 4kWh v dnevni tarifi. To je se vseeno kr poceni, 660 EUR na leto.

Lani sem prevozil 22000km s tem, da je avto precej casa pocival zaradi korone in vseh omejitev. Povprecna poraba je bila 0.165kWh/km, kar znese 3630kWh za prevozeno razdaljo. Povprecno je to 10kWh na dan. Po tistem kalkulatorju je to dodatnih 38 EUR na mesec. Se pravi 460 EUR na leto.

Prejsnji avto je porabil 7.8l/100km, ce bi prevozil enako razdaljo in ce bi bila cena bencina ves cas 1 EUR, potem bi dal za bencin 1716 EUR, ker je bil pa lani bencin se vseeno nekoliko drazji, je ta stevilka verjetno blizje 1800, ce ne kar 1900 EUR.

Cca 1440 EUR letnega prihranka se mi zdi kar ok. Ajde nekaj manj, ker sem okrog 100 EUR zapravil se na Petrolovih polnilnicah. Ce ne polnis toliko doma, potem je pa stvar drugacna, seveda.

To so moje stevilke, ki so taksne kot so, za marsikoga drugega bodo pa drugacne.

IL_DIAVOLO ::

No, to pa je bližje realnosti in nek priblizek, kako izgleda lastništvo EV-ja v rokah osebe in ne robota, ki bo imel alarm ob 22:00, da bo vstekal kabel. Ker drugega robot niti nima za razmisljat, človek pa seveda ima :)

a_borlak ::

Eh, ne rabiš robota, že avto ti omogoča nastavit polnilne čase, lahko pa to nastaviš preko pametne polnilnice in rečeš, naj začne polnit ob 22h.

J.McLane ::

karafeka je izjavil:

Obljubljali so tudi, da bo M3 30.000$.... Malo morgen.


Obljubljali so M3 za $35k in na koncu tehnično gledano obljubo izpolnili, realno pa je mogoče dobiti za $39k.

V EU so zakoni drugačni, oglaševane cene v EUR morajo vsebovati vse davke, ampak velikokrat so te obljube skupaj z nemško subvencijo in njihovim 16% davkom.

Ne Tesline in ne VW obljube za Slovenca ne pomenijo kaj dosti, je treba svojo rit premaknit do salona ali pa na Teslini strani naredit nekaj klikov.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

BigWhale ::

a_borlak je izjavil:

Eh, ne rabiš robota, že avto ti omogoča nastavit polnilne čase, lahko pa to nastaviš preko pametne polnilnice in rečeš, naj začne polnit ob 22h.


Ja. Pri Leafu si nastavis moc s katero polnis (3kW/6kW), da ti potem priblizno pravilno izpisuje case polnjenja. Takoj, ko avto ugasnes ti na displayu pokaze kdaj bo zacel polnit in koliko casa bo trajalo polnjenje. Jaz imam nastavljen interval 22-07. Potem imas pa ob volanu se gumb za takojsnji pricetek polnjenja. Ce ga pritisnes ti na displayu takoj popravi cas zacetka in zakljucka.

Pa timer za interval 22-07 imam vklopljen samo takrat, kadar sem doma. Ce se kjerkoli drugje ustavim in vstekam avto, potem se zacne takoj polnit.

</head> ::

>> Povprecna poraba je bila 0.165kWh/km

Kakšno je pa razmerje avtocesta/mestna vožnja?

BigWhale ::

</head> je izjavil:

>> Povprecna poraba je bila 0.165kWh/km

Kakšno je pa razmerje avtocesta/mestna vožnja?


Pojma nimam. Poraba kaze razmerje v prid mestni voznji. Poraba na AC gre na 200Wh/km. Voznja na AC za tovornjakom je pa smesna, ker gre poraba lahko tudi pod 90Wh/km, sam taksne voznje ne zdrzim prav dolgo. Ce vidim, da je za mano vec avtov, potem za tovornjakom pocakam, da me prehitijo in grem potem naprej. Da bi se pa cijazil takole kilometre in kilometre, pa ratam mal nervozn. :))

Drugace pa po AC vozim tako kot sem vozil prej, tempomat na 120km/h in prehitevanje s 140km/h.

MrStein ::

BigWhale je izjavil:


Pojma nimam. Poraba kaze razmerje v prid mestni voznji. Poraba na AC gre na 200Wh/km. Voznja na AC za tovornjakom je pa smesna, ker gre poraba lahko tudi pod 90Wh/km, sam taksne voznje ne zdrzim prav dolgo.

Hmm, z radarskim tempomatom bi to šlo? Ali moraš biti preblizu?

jernejl je izjavil:

Odsotnost armaturne plošče je zagotovo še večja največja neumnost, ker prinese pogled na neuporabno leseno dilo tam, kjer bi bilo najbolj optimalno (ne pozabimo, da Tesla 3 ne premore niti HUD) videti informacije, ki jih nujno moraš videti. Da nek proizvajalec v luči varčevanja odstrani armaturno ploščo in hkrati niti ne ponudi HUD, in to prodaja celo v letu 2020, ni toliko sramota za ostale, kot je to sramota za tega konkretnega proizvajalca.

To ima tudi marsikateri ne-EV.
Kako je to šlo skoz (vse faze) mi ni jasno, ampak se po drugi strani ničemur več ne čudim...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

MrStein ::

BigWhale je izjavil:


Prejsnji avto je porabil 7.8l/100km, ce bi prevozil enako razdaljo in ce bi bila cena bencina ves cas 1 EUR...

To je kar visoka poraba. Še Oktavia benciner za mestno vožnjo ima manj.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

krho ::

MrStein je izjavil:

BigWhale je izjavil:


Prejsnji avto je porabil 7.8l/100km, ce bi prevozil enako razdaljo in ce bi bila cena bencina ves cas 1 EUR...

To je kar visoka poraba. Še Oktavia benciner za mestno vožnjo ima manj.

Niti ne.. Jaz imam tudi 7,3 s karavanom zaradi jutranjih/popoldanskih konic..
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net

IL_DIAVOLO ::

Dacia ponuja sorazmerno ugoden nakup poceni voznje. Baje se je z lpg-jem mozno voziti za 3.5€/100km. Elektrika pa ni toliko poceni, kot je drago vozilo.

</head> ::

@BigWhale: Mislil sem, koliko dnevno povprečno delaš kilometrov na avtocesti in koliko izven.

WhiteAngel ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Dacia ponuja sorazmerno ugoden nakup poceni voznje. Baje se je z lpg-jem mozno voziti za 3.5€/100km. Elektrika pa ni toliko poceni, kot je drago vozilo.


Jaz se vozim s 5,5 €/100km na LPG. Je ceneje in bolj čisto od dizla. Ne more pa se primerjati ravno z EV.

addabi86 ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Dacia ponuja sorazmerno ugoden nakup poceni voznje. Baje se je z lpg-jem mozno voziti za 3.5EUR/100km. Elektrika pa ni toliko poceni, kot je drago vozilo.


Kdor ti je to rekel te je nasral, za okoli 5 EUR /100 km se pa da. Poraba 5kg na 100 km, pri ceni 1 EUR/kg je 5 EUR na 100 km. Sam še vsen so električni za 3,5 krat cenejši z ceno 1,4 EUR/100 km pri nočni tarifi. Cena CNG: https://www.energetika-ce.si/polnilnica...

Poglej tudi članek z naslovom: 100 kilometrov na plin CNG za pet evrov, na bencin za devet evrov

https://www.rtvslo.si/zabava/avtomobiln...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: addabi86 ()

Utk ::

Kakšen CNG tebe napada? Dacia gre na LPG. 7 litrov tega je kar realna poraba, po slabih 60 centov. Blizu 4€ se trenutno da prit.

BigWhale ::

MrStein je izjavil:

BigWhale je izjavil:


Pojma nimam. Poraba kaze razmerje v prid mestni voznji. Poraba na AC gre na 200Wh/km. Voznja na AC za tovornjakom je pa smesna, ker gre poraba lahko tudi pod 90Wh/km, sam taksne voznje ne zdrzim prav dolgo.

Hmm, z radarskim tempomatom bi to šlo? Ali moraš biti preblizu?


Saj z radarskim tempomatom. Sam se tko rajs ne igram, ker je res minimalna varnostna razdalja.


MrStein je izjavil:

BigWhale je izjavil:


Prejsnji avto je porabil 7.8l/100km, ce bi prevozil enako razdaljo in ce bi bila cena bencina ves cas 1 EUR...

To je kar visoka poraba. Še Oktavia benciner za mestno vožnjo ima manj.


Ja, Scenic Conquest oziroma Xsara Picasso. Pri 130km/h je poraba vec kot osem litrov. :D Zdaj, ko nimam vec otroskih sedezev v avtu ni taksne potrebe po enoprostorcu. :)

</head> je izjavil:

@BigWhale: Mislil sem, koliko dnevno povprečno delaš kilometrov na avtocesti in koliko izven.


Resnicno nimam pojma. :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

Utk ::



Bolj spada v to temo. Ta tip res detajlno pregleda avte, in ni videt, da bi bil strašno razočaran nad kvaliteto. Ni mercedes, ni pa niti dacia.

hojnikb ::

sandero z 30-35kwh za 15k ? Yes pls.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

a_borlak ::

Ko smo ravno pri porabi, dnevno delam 600m višinske ralike in gledam porabo, v eno smer malo več, cca 12kWh/100km, v drugo 11 (nižja višinska) pri normalni vožnji. Na vrhu pa cca 20kWh/100km, kar je primerljivo z avtocesto pri 130km/h. Pozimi bo še par kWh poleg zaradi gretja, se pravi med 14-15. Najnižja poraba pa je bila 8,5kWh/100km, ko smo vozili za enim kamionom 40 povprečno ...

novaa ::

Ko smo ravno pri porabi.
Poletno povprečje na 6k km je 10,5kwh na 100km
Za to sem plačal 0EUR
Če bi polnil doma bi me pa koštalo cirka 1.2EUR na 100km.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: novaa ()

J.McLane ::

A to maš Teslo Model X ali Twizzija?
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

novaa ::

Škoda Citigo

hojnikb ::

kr dobra poraba. kaksna je pa voznja to?
#brezpodpisa

novaa ::

30% mestna, 70% podeželje, ravna cesta ko morska gladina, priblizno 60km na delovni dan.
Vinjete na njem nimam ker jo mam na 1. avtu pri hiši.

mikhaair ::

novaa je izjavil:

Ko smo ravno pri porabi.
Poletno povprečje na 6k km je 10,5kwh na 100km
Za to sem plačal 0EUR
Če bi polnil doma bi me pa koštalo cirka 1.2EUR na 100km.

To je poraba na števcu, kolk si energije pretočili v baterijo in bi jo plačal doma npr. ali kar javi porabo avto?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: mikhaair ()

a_borlak ::

Računaj še cca 10-15% poleg.

Utk ::

https://www.rtvslo.si/zivljenjski-slog/...

Dobro jutro. Priključni hibridi so slabši od običajnih hibridov. Če se gre za neke mrcine v rangu volvo SUV-ov, so hujši tudi od čisto navadnih bencinarjev, in čeprav mi je težko to priznat, verjetno nekje v rangu dizlov. Oz. bi bilo bolje, če bi tiste njihove baterije od petih avtov dali v enega električnega, ostali 4 pa se še naprej vozili na bencin.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

J.McLane ::

To je zelo odvisno od načina uporabe, če bi bil priključni hibrid ena Dacia, kjer lastnik gleda na vsak evro, bi bil kar benefit. Če pa gledaš nekega menedđerja v Volvu XC90, ki se fura po 200 km na dan po AC pa nima smisla debatirat.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

kow ::

Problem je, da kupec Dacie kupuje avto za 15 let. Nov ICE/hibrid je imo trenutno tvegana rec, ker potencialno izgubis prevec vrednosti.
Ce bi kupoval avto, bi verjetno kupil 9-10 let starega in ga zvozil do konca. Leta 2025, pa bo EV ponudba verjetno ze dosti bolj zanimiva.

Utk ::

če bi bil priključni hibrid ena Dacia, kjer lastnik gleda na vsak evro, bi bil kar benefit.

Ja, če bi stal jurja ali 2 več od navadnega bencinarja, ali pa hibrida, in pod pogojem, da ko zmanjka elektrike, ne porabi več od navadnega hibrida. Ker pri tej zadnji točki večinoma padejo.

Mikrohard ::

Kdo pa si kupi priključnega hibrida in ga potem ne polni? To je popolnoma stran vržen denar. Problem je, če dobiš priključnega hibrida kot služben avto in ga doma nočeš polnit (zakaj bi polnil avto na lastne stroške, če ga lahko natankaš na službene stroške).

Gregor P ::

Dejansko poznam vsaj en primer, ko so v neki organizaciji kupili priključnega hibrida, ki ga nobeden od zaposlenih ne polni, ker pač nimajo možnosti polnjena direkt pred stavbo; sta pa kakšnih 50 m daleč vsaj dve polnilnici na voljo.:|
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

kow ::

Marsikdo. Morda ga kupi ze zaradi subvencij, potem pa se mu ne da ukvarjati, da bi prihranil nekaj deset evrov na mesec. Kdo bi vedel.
Ampak statistika pravi, da jih ljudje, v povprecju, ne polnijo dovolj. Je pa res, da imajo novejsi vecje baterije in se zna to spremeniti.

Utk ::

Ne samo da jih ne polnejo, tudi če jih bi polnili, ne bi bilo veliko bolje. Če imaš baterijo za 30-40 km, s tem pač ne moreš naredit 20,000 km letno. Je nemogoče. Če narediš 7-8000 na elektriko, ostalih 15 pa na bencin, nisi pa nič naredu. Je slabše od navadnega hibrida. Za povprečnih 12,000 letno je pa tudi brez veze kupovat tak avto.

J.McLane ::

Cel kup pluginov se je kupilo kot službena vozila, sploh so priljubljeni pri tistih, ki se radi pokažejo kot "Green" v resnici jim pa dol visi in tankajo bencin.

Plug-in je čist OK stvar, samo izhajati je treba iz učinkovitega HEV in dovolj veliko baterijo mora imeti. To je bil problem ker je velika baterija velika in težka, ampak s časom bo taka baterija lažja in poceni. Ampak pod črto, kaj ti bo ICE če imaš dostop manjše, lažje, cenejše baterije?
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

Lonsarg ::

Pogojev za dober plug-in je več ja, zelo pomembno se mi zdi da je udobje vožnje kot pri električnem (plug-in hibrid do 50kmh nima kaj za prižigat bencinski motor recimo). Vem da vas dosti govori o šparanju jaz pa bi električnega ali plug-ina kupil zaradi udobja vožnje če me pride enako ali pa par jurjev več na dolgi rok. Avta z ročnim menjalnikom ne mislim več nikoli kupit, bencinski avtomatiki pa tudi niso nekaj ugodni.

Recimo cenik od Renault Captur pravi da je pri isti opremi razlika med bencinskim avtomatikom in priključnim hibridom 8000EUR (22 vs 30 osnovna cena brez popustov). Recimo da narediš 8000km letno na elektriko, to nanese tko pavšalno 500EUR prihranka letno kar pomeni da boš na dolgi rok recimo nekje na nuli. Torej zakaj ne bi teh 8000 dodal če boš dolgoročno na nuli vmes pa vozil konkretno bolj udobno? Pod pogojem da imaš v domači garaži štekar seveda, drugače vso udobnost izgubiš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

Utk ::

Zato, ker za 25 jurjev dobiš corollo hibrida karavana, ki je večji in močnejši avto, in z dolgoročno enako porabo kot plugin captur. Pa je captur v resnici sekret proti corolli.

J.McLane ::

Če imaš PHEV zato da bi se ves čas vozil na elektriko potem bi se vprašal zakaj voziš s sabo ICE? Vedno ko se ti bo prižgal motor boš jokal.

Filozofija sinergije med elektriko in ICE je edina prava stvar hibrida, če sta notri oba pogona, naj delata oba. ICE pa na sam občutek vožnje ne sme vplivat, torej avto se razen zvoka mora tudi na ICe peljati enako kot v EV načinu
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Lonsarg ::

Klasični hibridi ala Corola niso dosti vredni, vedno prižgan bencinski motor, varčnost porabe imajo pa maks 20% glede na običnega bencinarja. Pa ker je bencinski motor vezan direktno na pogon ga čutiš in ima filing vožje običnega bencinskega avtomatika, brez veze pol oziroma ima edino dodano vrednost tistih 20% porabe vse ostalo pa kot bi bencinarja vozil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

Utk ::

Pri pluginu glih tako čutiš ice, še bolj, zarad menjalnika. Pa še porabi isto.

Lonsarg ::

Niti ni toliko v tem kak tip hibrida je, na koncu je pomembno to koliko močen elektromotor in baterijo ima, bolj ko je močen bolj se vozi kot električni.

Pri hibridih z manjšimi betarijami (obični hibridi imajo načeloma vsi majhne, tudi Corola) mora glavnino pospeškov handlat ICE, pri hibridih z veliko baterijo in močnim elektromotorjem (kar plug-ini so vsi) pa lahko vse pospeške handla elektrika in evola občutek vožje je torej kot v električnem (tudi v hibridnem načinu če je implementacija pravilna).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

Utk ::

Kot je napisal J.McLane, če ti je do elektrike, kupi električnega. Plugin ni najboljše obeh svetov, ampak najslabše.

če je implementacija pravilna

Sej v tem je problem. V nobenemu ni. Tudi toyote imajo dovolj močne elektromotorje, da bi pospeševale do 100 na elektriko. Ni pa baterija dovolj močna. In tudi v pluginu ne, ko je začne zmanjkovat, ker se nima od kje napolnit.

Captur je v resnici avto za 15 jurjev. Dat 30 za to, da boš naredil 7-8000 letno na elektriko, je po moje norost. Potem že raje pravega električnega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

m0LN4r ::

A je kdo ze dobil ID.3, ker jaz sem vceraj tu na vasi (84109 Wörth) srecal enega, sicer je imel nek reklamni napis gor, ampak nisem uspel prebrat.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

J.McLane ::

Lonsarg je izjavil:

Niti ni toliko v tem kak tip hibrida je, na koncu je pomembno to koliko močen elektromotor in baterijo ima, bolj ko je močen bolj se vozi kot električni.

Pri hibridih z manjšimi betarijami (obični hibridi imajo načeloma vsi majhne, tudi Corola) mora glavnino pospeškov handlat ICE, pri hibridih z veliko baterijo in močnim elektromotorjem (kar plug-ini so vsi) pa lahko vse pospeške handla elektrika in evola občutek vožje je torej kot v električnem (tudi v hibridnem načinu če je implementacija pravilna).


Imaš dva potencilana ozka grla pri tem kako se bo hibrid obnašal podobno kot EV
1. baterija, pa ne kapaciteta, ampak sposobnost oddajanja moči.
2. elektromotor, nekateri šparajo in dajejo notri ~40 kW motorje, z izgovorom da je sistemska moč itak preko 100 kW

Potem pa na papirju gledaš IONIQ PHEV in Prius Plug-in, na pogled zelo podobni zadevi, dokler ne ugotoviš da ima IONIQ samo 45 kW elektro motor, Prius pa kombinira genarator + elektromotor s skupaj za okrog 70 kW v EV, poleg tega pa še TČ za gretje pozimi. Podobno pri VW GTE, naj bi bili to hibridni GTI, ampak kaj ko ima elektromotor samo 75 kW. Pa še tu pri teh DCT hibridh ti tudi v EV načinu šalta prestave, ker je pogonski elektromotor vpet med ICE in menjalnik.

Toyota bo v kratkem pri nas začela prodajat RAV4 plug-in, tu imaš električne moči za okrog 180 konj, sistemska moč pa 300 konj. To je pa že neka dodana vrednost priključka pri hibridu. Pa tehnično gledano baje sploh niso nič spreminjali elketromotorjev glede na navadenga hibrida, ker so že tam dovolj močni, Bottleneck je baterija.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
««
903 / 1133
»»