» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
888 / 1229
»»

a_borlak ::

Teslo boš lahko septembra v Ljubljani sprobal.

roCkY ::

Y ?

BigWhale ::

Utk je izjavil:

Testni bi morali prit spomladi, zaresni poleti, potem so to prestavli na poletje/september. Če bi kdo imel napovedanega, da ga dobi čez 2 tedna, bi zdaj moral to že počasi vedet. Testni bi pa že itak zdavnaj morali bit po salonih. Cela propaganda je bila za tem, zdaj pa nič.


Korona je v bistvu povsod stvari vsaj mal premesala in zarad tega je verjetno nastal neki zamude povsod. Tesli so se pa bolj smejal zarad tega, ker so nardi tri avte, ki jih je skupi drzal duct tape in so rekl, da so deliveral. :>

kow ::

Nemcem se smejemo tudi, ker imajo najcenejsi elektricni avto, ki ga v resnici ne mores kupiti :) (E-up).

Mikrohard ::

Utk je izjavil:

V tem, da bi morali biti testni na voljo pred zaresnim naročilom. Jih vidiš kje?
So sploh zares naročeni za Slovenijo?

Že zdavnaj se je vedelo, da bo treba ID.3 1st naročiti brez testne vožnje. Kdor ga je naročil do konca julija, ga bo dobil septembra. Jaz sem svoje prednaročilo preklical, ker mi ni bilo všeč razmerje med ceno in ponujenim... in glede na cene ter pakete fastlane verzije v Nemčiji sem se prav odločil. Sedaj je pa Tesla odprla poslovalnico v Sloveniji, tako da imam še več izbire.

PS: Res ne vem, kaj je poanta tega, da se prepirate, kaj je boljše (Tesla, VW, ali kdo drug). Konec koncev je važno samo, da se izbira EV-jev poveča. Meni osebno je vseeno, ali bom na koncu vozil Teslo, VW, Polestar, Nissan, Honda, whatever... važen bo samo price/performance.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mikrohard ()

a_borlak ::

Jep, se strinjam. Več je ponudbe, bolj te imajo trgovci radi.

DamijanD ::

Ampak drugače pa gleda, da je ID3 dejansko pred vrati - vsak dan je več testov ipd.

jernejl ::

DamijanD je izjavil:

Ampak drugače pa gleda, da je ID3 dejansko pred vrati - vsak dan je več testov ipd.

Nemogoče, če je pa nekdo zgoraj napisal, da še nihče ni opravil testne vožnje.

Mikrohard ::

Seveda je pred vrati... prvi kupci ga bodo dobili septembra.

Utk ::

Mikrohard je izjavil:

Utk je izjavil:

V tem, da bi morali biti testni na voljo pred zaresnim naročilom. Jih vidiš kje?
So sploh zares naročeni za Slovenijo?

Že zdavnaj se je vedelo, da bo treba ID.3 1st naročiti brez testne vožnje. Kdor ga je naročil do konca julija, ga bo dobil septembra. Jaz sem svoje prednaročilo preklical, ker mi ni bilo všeč razmerje med ceno in ponujenim... in glede na cene ter pakete fastlane verzije v Nemčiji sem se prav odločil. Sedaj je pa Tesla odprla poslovalnico v Sloveniji, tako da imam še več izbire.

PS: Res ne vem, kaj je poanta tega, da se prepirate, kaj je boljše (Tesla, VW, ali kdo drug). Konec koncev je važno samo, da se izbira EV-jev poveča. Meni osebno je vseeno, ali bom na koncu vozil Teslo, VW, Polestar, Nissan, Honda, whatever... važen bo samo price/performance.

Ko sem se jaz zanimal za prednaročilo so bile obljubljene testne vožnje pred pravim naročilom. Da se zdaj "že zdavnaj" ve to, da tega ne bo...je enako kot smo nekateri že zdavnaj rekli, da ga ne bo poleti, verjetno tudi jeseni ne v omembe vrednih količinah. Kmalu se bo tudi že zdavnaj vedelo, da bojo šli vsi nareji pred poletjem v prešo namesto na update.

jernejl je izjavil:

DamijanD je izjavil:

Ampak drugače pa gleda, da je ID3 dejansko pred vrati - vsak dan je več testov ipd.

Nemogoče, če je pa nekdo zgoraj napisal, da še nihče ni opravil testne vožnje.

Novinarji so ga vozili že pred pol leta. To niso serijski avti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

BigWhale ::

Utk je izjavil:

Novinarji so ga vozili že pred pol leta. To niso serijski avti.


Zdaj ze vozijo serijske. Vsaj tko pravi Johnny Smith.



Ni pa zgledal blazno navdusen, pa se mi zdi, da je kr upraviceno, pac se en VW za mase, ki sam po sebi ni nic blazno posebnega ampak je ravno dovolj povprecen in poceni, da ga bodo lahko prodali v milijonih.

2dark ::

BigWhale je izjavil:

pac se en VW za mase, ki sam po sebi ni nic blazno posebnega ampak je ravno dovolj povprecen in poceni,



33.000€ ni poceni. zato jih ne bodo veliko prodali.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

J.McLane ::

Tesla je na voljo danes pri nas za 39k eur. Kaj naj bi ID.3 ponujal več za 33k eur?
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

2dark ::

Tisti, ki je finanačno sposoben za 33 jurjev ne bo gledal vw-ja..
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

roCkY ::

Se kar strinjam. Si bo tisti, ki je realno sposoben 18-22k plačat za avto nadel kamen za 33k€ ker bo morda z gorivom prišparal. Čez 5-8 let pa...

2dark ::

roCkY je izjavil:

Se kar strinjam. Si bo tisti, ki je realno sposoben 18-22k plačat za avto nadel kamen za 33k€ ker bo morda z gorivom prišparal. Čez 5-8 let pa...


Ne verjamem. Tisti, ki kupuje nov 18 -20 jurjev ima plačo v okvirju 1000-1300€.. Tisti, nad 30 jurjev ima precej višji mesečni znesek.

id3 se ne more kosat s teslo, ker ima precej slabše pospeške in nižjo hitrost na račun varčavanje in dosega. Vizuelno izgleda nekaj, kar so na hitro spacali skupaj in ni kull.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

Mikrohard ::

Primerjate ceno ID.3 1st (ki je opremljen s kupom brezvezne drage šare) s ceno Tesle 3 SR+. Pa je ID.3 z večjo baterijo od Tesle 3 SR+ še vedno cenejši za 15%. Če pogledate v Nemčiji "standardne" ID.3 verzije, boste videli, da bo avto kasneje cenejši. Najcenejši ID.3 (s 45kWh baterijo) bo krepko cenejši od najcenejše Tesle 3 (s 50kWh baterijo). Se strinjam, da je Tesla 3 boljši nakup, če imaš dovolj denarja... ampak, če bo kdo želel dober EV za manj kot 39kEUR, si pač ne bo kupil Tesle. Saj se lepo vidi že sedaj, ko je bilo letos v Evropi prodanih več e-Golfov ko pa Tesel 3... pa je e-Golf realno gledano slab EV (majhna baterija, počasno polnjenje, itd). Ampak na koncu pri večjih prodajnih številkah zmaga cena... pa ne pozabit, da je za Volkswagen proizvodnja ID.3 cenejša od e-Golfa.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mikrohard ()

Mikrohard ::

Utk je izjavil:

Ko sem se jaz zanimal za prednaročilo so bile obljubljene testne vožnje pred pravim naročilom. Da se zdaj "že zdavnaj" ve to, da tega ne bo...je enako kot smo nekateri že zdavnaj rekli, da ga ne bo poleti, verjetno tudi jeseni ne v omembe vrednih količinah. Kmalu se bo tudi že zdavnaj vedelo, da bojo šli vsi nareji pred poletjem v prešo namesto na update.

Ne vem, kdaj si se ti zanimal za prednaročilo... jaz sem ga rezerviral prvi dan, ko je bilo možno... pa mi nihče ni obljubljal testne vožnje. Na enem in edinem eventu, ki je bil izveden za prednaročnike (decembra lani) je bilo rečeno, da testnih voženj ne bo. Jaz res ne vidim neke krize v tem, da je bila prodaja avta zamaknjena iz začetka poletja na konec poletja... so bili v štartu prač preveč optimistični. To s prešo pa spet nekaj nabijaš. V bistvu zelo redko kaj pametnega napišeš... več ali manj samo kritiziraš vse, kar nima Tesla značke.

Prednaročila nisem preklical zaradi "sw problemov", ali zaradi zamud. Preklical sem izključno zato, ker so pri 1st verzijah sestavili zelo glupe pakete opreme, kjer (pre)plačaš opremo, ki je ne potrebuješ... določene smiselne stvari pa prestavijo v najdražji model. Ko bo možno avto konfigurirat, zna biti še zanimiv za nakup... ampak takrat bo pa mogoče že kaj bolj primernega na voljo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mikrohard ()

Utk ::

Prednaročila so bila zaključena veliko pred decembrom.
Če das iskanje v google id3 testna vožnja, ti najde tudi nek oglas v katerem piše
Vse kar morate vedeti o novem VW ID3. Cena, oprema, doseg, EKO sklad. Prva vozila bodo v Sloveniji že septembra 2020. Preizkus pred nakupom. Odkup staro za novo.

Ko res klikneš gor, pa ni več te vsebine.

Ja, malokdaj kaj pametnega napišem o drugih, ker malokdaj kdo drug kaj pametnega naredi, se pa vse tisto kar napišem o drugih slej ko prej uresniči.

Utk ::

Zdaj ze vozijo serijske. Vsaj tko pravi Johnny Smith.

HW da, SW pa še ne. Nekje sem prebral, da je zdaj plan tak, da boš lahko izbiral ali dobiš septembra avto brez nekih sw featurjev ali pa proti koncu leta z vsem. Se pravi, da SW še zmeraj ni dokončan.

mertseger ::

Utk je izjavil:

Zdaj ze vozijo serijske. Vsaj tko pravi Johnny Smith.

HW da, SW pa še ne. Nekje sem prebral, da je zdaj plan tak, da boš lahko izbiral ali dobiš septembra avto brez nekih sw featurjev ali pa proti koncu leta z vsem. Se pravi, da SW še zmeraj ni dokončan.


Ja bilo pa je tudi rečeno da obstaja precej realna možnost da ne bo septembra brez SW ampak šele konec leta ko naj bi tudi to uredili.

Mikrohard ::

So dali kupcem transparentno možnost izbrati dobavo septembra (brez app connecta in HUD navigacije), ali pa dobavo decembra z vsemi napovedanimi featureji.

roCkY ::

LOL. Cela EU se je pa smejala amerom pred nekaj leti.

Jim kaki patenti v rit skačejo, da ne morjo skup spacat? Saj tale "razvoj" ID3 traja pa sedaj že kar dolgo na vso VW podlago.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: roCkY ()

TheBlueOne ::

roCkY je izjavil:

LOL. Cela EU se je pa smejala amerom pred nekaj leti.

Jim kaki patenti v rit skačejo, da ne morjo skup spacat? Saj tale "razvoj" ID3 traja pa sedaj že kar dolgo na vso VW podlago.


Pa niti ni tako hudo, VW ze ve kaj pocne. ID.3 bo menda kar 40% cenejsi za proizvesti kot e-Golf, tako da je kar jasno, da bodo pri VW imeli dosti maneverskega prostora. Se pa ze preseravajo z knowhowom z recimo ID.R z rekordom na Nürburgringu in Pikes Pekau.

Gambino ::

Tesla je svetlobna leta pred temi EV-ji od VW. Ne bi vozil kaj šele kupil tale jajčka od VW!

TheBlueOne ::

Gambino je izjavil:

Tesla je svetlobna leta pred temi EV-ji od VW. Ne bi vozil kaj šele kupil tale jajčka od VW!


Ne verjamem. VW Baterije kupuje, sami motorji in ostalo pa ti Bosch naredi prakticno kar hoces. Samo vprasanje je koliko hoces placat. Tesla kolikor vem razen baterij nima kaj ne vem kako revolucionarnega. Ne verjamem, da je isto, kot je bilo pri ICE, ko je bil turbo revolucija, commonrail revolucija itn. Pac poracunaj ID.3 je 40% ceneje za narediti kot e-Golf. Seveda potem nimas premium komponent, je drug izdelek.

Recimo Porsche je drugi najvecji lastnik Rimaca, potem ima menda tudi do polovicne deleze prihajajocih tovarn za baterije itn.

V galvnem jaz si mislim, da bo VW zelo kmalu eden najvecjih na tem trgu, ce ne najvecji.

Zgodovina sprememb…

J.McLane ::

Tule se močno motiš, Tesla ima in house vse od baterije, močnostne elektronike (SiC), el. motorja pa do sistema hlajenja... Pa ne v smislu da je najboljše, ampak v smislu, da je tudi poceni za proizvodnjo. Jasno da imajo zunanje dobavitelje, ampak so veliko bolj vkjučeni v sam design in razvoj določenega dela, kot pa konkurenca.

Oglej si malo Tesla Model 3/Y Teardown, ki ga je naredil Munro.

Takega razmerja med močjo pogonskega sklopa in dosegom (porabo) nima nobena konkurenca.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

kow ::

Pa seveda software. Tesla gre all in - kateri rewrite imajo sedaj? tretji?. VW pa ne zna napisati SW za svoj touchscreen.

TheBlueOne ::

J.McLane je izjavil:

Tule se močno motiš, Tesla ima in house vse od baterije, močnostne elektronike (SiC), el. motorja pa do sistema hlajenja... Pa ne v smislu da je najboljše, ampak v smislu, da je tudi poceni za proizvodnjo. Jasno da imajo zunanje dobavitelje, ampak so veliko bolj vkjučeni v sam design in razvoj določenega dela, kot pa konkurenca.


Ja se zavedam tega pomisleka, ampak v praksi se je v industriji bolj obneslo, da ne delas sam vsega. Ni tako dalec nazaj, ko so dosti vec naredila podjetja sama, danes pa so podjetja kakor VW bolj marketing, koncept, sestavljanje, kot pa razvoj specificnih tehnologij. S tem imas tudi fleksibilnost.

Kratkorocno si mislim, da je Teslin nacin konkurencen, dolgorocno pa ogromne mreze prinesejo dosti fleksibilnosti. Recimo Bosch lahko od razvoja za EV b.p. odstavi dosti ljudi in jih da drugam, seveda tudi obratno.

Ampak to vse je na nivoju uganejvanja. Mene pri Tesli bolj skrbi, da so tako zaklenjeni v njihov nacin, da so spremembe tezke in bo vse skupaj izzvenelo, ko bo konkurenca. Recimo meni Tesle ze delujejo malo outdated. Nek minimalizem lahko delas samo dolocen cas.

Utk ::

Če gledaš najbolj profitabilna podjetja, delajo več sama. Vsaj ključne stvari. Po drugi strani se je vw spustil v svoj sistem prepoznave govora kar je pa oslarija. Verjetno, ker bi zdaj bli radi napol sw firma...to tako ne gre. Bluzijo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

kow ::

TheBlueOne je izjavil:

Recimo Bosch lahko od razvoja za EV b.p. odstavi dosti ljudi in jih da drugam, seveda tudi obratno.

To je slabo, ker skilli niso prenosljivi. Morali bi odpuscati in zaposlovati nove ljudi, to pa ni politicno sprejemljivo.

TheBlueOne je izjavil:


Mene pri Tesli bolj skrbi, da so tako zaklenjeni v njihov nacin, da so spremembe tezke in bo vse skupaj izzvenelo, ko bo konkurenca. Recimo meni Tesle ze delujejo malo outdated. Nek minimalizem lahko delas samo dolocen cas.


Minimalizem je skrbno premisljen in je posledica cost cuttinga in izkoristka. Tudi "outdated" so z razlogom. Kakorkoli, verjetno bo kmalu prisel novi model S in bo zopet odpihnil konkurencno.

Motion ::

A se je popravila kaj kvaliteta in kontrola kvalitete pri Tesli? Tisti performans in doseg mi ne pomenita kaj dosti, če volan ostane v roki,........

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Motion ()

kow ::

Kot pri vsakem proizvajalcu, dlje tece ista linija, visja je kvaliteta. Model S je precej verjetno dobro sestavljen.

TheBlueOne ::

kow je izjavil:

TheBlueOne je izjavil:

Recimo Bosch lahko od razvoja za EV b.p. odstavi dosti ljudi in jih da drugam, seveda tudi obratno.

To je slabo, ker skilli niso prenosljivi. Morali bi odpuscati in zaposlovati nove ljudi, to pa ni politicno sprejemljivo.

TheBlueOne je izjavil:


Mene pri Tesli bolj skrbi, da so tako zaklenjeni v njihov nacin, da so spremembe tezke in bo vse skupaj izzvenelo, ko bo konkurenca. Recimo meni Tesle ze delujejo malo outdated. Nek minimalizem lahko delas samo dolocen cas.


Minimalizem je skrbno premisljen in je posledica cost cuttinga in izkoristka. Tudi "outdated" so z razlogom. Kakorkoli, verjetno bo kmalu prisel novi model S in bo zopet odpihnil konkurencno.


Skili so prenosljivi. Ce delas recimo elektro motorje pac naredis mix za EVje. Saj ni neka skrivnost kako zadeve gredo, recimo za Taycana so odlicno naredili kar je bilo zahtevano. ID.R je pravtako takoj na vrhu. Zna biti, da bo ID.3 pravtako, pri direktnih konkurentih pa so morda malo zadaj, ce sploh poskusajo s podobno filozofijo. Meni se zdi, da z E-Troni dajo povdarek na vse drugo, samo na stevilke okoli sklopa ne. Vprasanje, ce so poizkusali narediti najvecji range, najboljsi pospesek itn. Bi lahko dali kar nekaj rezerv iz luksuza v recimo vecjo baterijo.

Kar se tice skrbno premisljenega minimalizma je vse res, ampak ne pride na nivo, ko imas izbiro komponent kakor jo ima VW, kjer je pravtako vse skrbno premisljeno, kar se tice EVjev posebej od MEB naprej.

No ne vem, kako bo Teslin design za nove avte, kar sem videl me dalec ni navdusilo, mi res manjka malo vec detajla. Teslin design se mi zdi kakor, da imas Model S, potem pa samo raztegujes in to cez vec generacije in velikosti. Morda komu pase, meni ne. :) Cybertruck mi je bolj vsec. Pac bojim se, da bo izzvenelo in da je ravno Cibertruck poskus zdravila za kaj takega, da hype ostane.

Katero konkurenco bo odpihnil Model S? Mimogrede nisem nek anti Tesla, sem skoraj kupil njihove delnice, ko so padle, pa je zal prisel drug odhodek...

Zgodovina sprememb…

kow ::

Skili v vecini primerov niso prenosljivi oz. novo podrocje zahteva ogromen napor za zaposlenega. In terja cas. Ne poznam podrocja elektromotorjev, ampak dolgoletnega embedded programerja, ne bos sel presolati v web ali UI programerja. Nima nobenega smisla (razen, ce ni izbire).

Pozabljas, da so ICE avtomobili ze zelo stara tehnologija in proizvajalci se ukvarjajo bolj z obliko novih luci, kot kaj drugega. Pri EV-jih je prostora za inovacije se ogromno.
Ne bi delal pretiranih paralel.

Meni so Tesle na videz grde (razen S), kar pa ne pomeni, da niso najbolj prakticna EV (doseg, hitrost polnenja). Tudi nikoli je ne bi kupil, morda ce bi imel letni dohodek okol 100k.
Model S sem omenil, ker je splosno sprejeta domneva, da bodo nove Tesline baterije sprva prisle v prenovljen model S. Je pa to spekulacija, drzi.

codeMonkey ::

Utk je izjavil:

Če gledaš najbolj profitabilna podjetja, delajo več sama. Vsaj ključne stvari. Po drugi strani se je vw spustil v svoj sistem prepoznave govora kar je pa oslarija. Verjetno, ker bi zdaj bli radi napol sw firma...to tako ne gre. Bluzijo.


Narobe. Volkswagen razvija svoj ekosistem sistem / platformo - https://de.wikipedia.org/wiki/Vw.os
Prepoznavo govora so kupili od Elektrobita https://www.elektrobit.com/success-stor...

Bistveni del razvoja softverja v avtomobilski industriji se vedno spada pod "systems engineering". Kako velik razvojni korak so pri VW z MEB platformo naredili tako tudi ni vidno le z ekrana. Nekateri komentarji se tukaj berejo, kot da se softver v avtomobilski industriji tipicno razvija z web dev/android pristopi.

Enacenje zamud pri razvoju ID.3 z obljubami Tesle oz. Muska pa tudi ni potrebno. Mislim, da dovolj objektiven opazovalec opazi razliko. Obljube so pri Tesli vseeno del strategije, ki se jim odlicno obnese.

Zgodovina sprememb…

TheBlueOne ::

Mene pa se zdi ravno obratno, da ni moznih nekih ogromnih premikov pri EVjih. Morda pri baterijah, vse ostalo pa je odstotek gor ali dol. Ko gledas teardovne verjetno tisti, ki ga dela nikoli ni fasciniran, da vidi kaj kar v teoriji ne bi poznal. Je bolj recept za golaz.

Embedded sistemi in projekti na tem podrocju so moje delo. Ni noben problem iti iz tehnologije na tehnologijo. Fantje programirajo od elektromotrja do skladiscnega sistema. Seveda pa nihce ne dela s spletnimi zadevami. :) To bi bil malo velik skok, je dovolj "sorodnega" dela...

Utk ::

Narobe. Volkswagen razvija svoj ekosistem sistem / platformo - https://de.wikipedia.org/wiki/Vw.os
Prepoznavo govora so kupili od Elektrobita https://www.elektrobit.com/success-stor...

Narobe je marsikaj, ampak ne tisto kar sem jaz napisal. En sistem je iz tvojega linka.
Audi ima Alexo: https://www.theverge.com/2018/9/18/1787...
Škoda ima svoj sistem: https://www.cbronline.com/news/skoda-vo...
VW se je igral s Cortono: https://www.cbronline.com/news/microsof...

Če to ni zmešnjava, potem ne vem kaj je...

codeMonkey ::

Utk je izjavil:

Narobe. Volkswagen razvija svoj ekosistem sistem / platformo - https://de.wikipedia.org/wiki/Vw.os
Prepoznavo govora so kupili od Elektrobita https://www.elektrobit.com/success-stor...

Narobe je marsikaj, ampak ne tisto kar sem jaz napisal. En sistem je iz tvojega linka.
Audi ima Alexo: https://www.theverge.com/2018/9/18/1787...
Škoda ima svoj sistem: https://www.cbronline.com/news/skoda-vo...
VW se je igral s Cortono: https://www.cbronline.com/news/microsof...

Če to ni zmešnjava, potem ne vem kaj je...


VW razvija poenoteno platformo, ki bo osnova tudi za Audi, Skodo idr. Da je do zdaj vsak razvijal po svoje je jasno. Preberi si linkan wiki page

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Ne, meni ni jasno zakaj so do zdaj delali vsak po svoje. In kako lahko kdo potem trdi, da ne zaostajajo 10 let za Teslo. Sej ne rečem, da ni nek renault še hujši, ampak...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

TheBlueOne ::

Utk je izjavil:

Ne, meni ni jasno zakaj so do zdaj delali vsak po svoje. In kako lahko kdo potem trdi, da ne zaostajajo 10 let za Teslo. Sej ne rečem, da ni nek renault še hujši, ampak...


Nek vizualni vmesnik se ne dela deset let. Tesla ga dela recimo za eno napravo, kjer je vse zelo podobno. VW ga dela za dosti vec kombinacij z fizicnimi gumbi ali brez, dostvano vozil, ultramalo, sportnik, EV, ICE, brez opreme, s polno opremo, x kombinacij opreme, x proizvajalcev opreme ... Je popolnoma drugacen projekt.

Nekateri si pac ne znate predstavljati kako velika podjetja so to. Ko te berem dajes obcutek, da ima VW zaposlene tri geeke in enega designerja.

Utk ::

Da, zaposlenega bi morala imet enega designerja...ne pa 30 za isto stvar. V čem je razlika med radiom v octaviji in golfom, da morata biti čisto drugačna? Če imata iste motorje, gumbe, podvozja, ne vem kaj vse, zakaj mora imet škoda en sistem prepoznavanja govora, vw pa drugega?
Pa ne gre se za design, ui, gre se za sistem v ozadju, ki bi mu moralo bit vseeno ali je v tovornjaku ali polotu, in vseeno ali je na touch ali ne. Tesla bi to tako naredila. VW in ostali pač ne. No, CM pravi, da bo zdaj to VW poenotil, ampak (tudi) zato pa zaostaja 10 let za teslo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

TheBlueOne ::

Utk je izjavil:

Da, zaposlenega bi morala imet enega designerja...ne pa 30 za isto stvar. V čem je razlika med radiom v octaviji in golfom, da morata biti čisto drugačna? Če imata iste motorje, gumbe, podvozja, ne vem kaj vse, zakaj mora imet škoda en sistem prepoznavanja govora, vw pa drugega?
Pa ne gre se za design, ui, gre se za sistem v ozadju, ki bi mu moralo bit vseeno ali je v tovornjaku ali polotu, in vseeno ali je na touch ali ne. Tesla bi to tako naredila. VW in ostali pač ne. No, CM pravi, da bo zdaj to VW poenotil, ampak (tudi) zato pa zaostaja 10 let za teslo.


Zaostajal bi, ce bi zeleli enako, kar pa ne zeli niti VW niti kupci. Glej ce je tebi Tesla ultimativen avto se ne pomeni, da bi vsi radi imeli resitve kot Tesla. Kar se mene tice nimajo kaj za dohitevati, ker mi Teslin vmesnik ni vsec. Ce meni dajo samo en ekran, kjer je vse nisem tako zadovoljen, kot ce je kombinacija.

Raido v Octaviji in Golfu je ze dolgo poenoten. Pa to tudi cez proizvajalce. Tudi marsikaj drugega je ze dolgo poenoteno.

Kaj konkretno je problem pri ID.3 ne ve nihce od nas, tako da tudi tezko vleces resitve iz riti. Zadeve niso tako enostavne, kot si predstavljas, razen ce si morda najbolj pameten clovek na svetu, ki pa ne dobi priloznosti, da bi apliciral zelo enostavne resitve v zelo kompleksne sisteme.

Utk ::

Vseeno je, če ti je teslin vmesnik ali cel avto všeč ali ne, všeč je pa vsem kako je narejen. To je priznal tudi šef VW. Tudi če ti ne.

Utk ::

Da so pa stvari enostavne, mislite "vi", ne jaz. Vi pravite, da lahko kadarkoli kdorkoli naredi boljši EV od tesle.

TheBlueOne ::

Kaj pomeni boljsi? Za druzine bo sigurno boljsi ID.3, kot sportnik je trenutno sigurno boljsi Taycan, Supersportnik sigurno Rimac, luksnuzni SUV verjetno E-Tron(Ce hoces vec luksuza), hiper avto ID.R ...

Zgodovina sprememb…

kow ::

To so itak avtomobili iz zelo razlicnih razredov. Trenutno niti ni veliko konkurence pri EV, ker je se vedno premalo ponudbe.

Utk ::

Za druzine bo sigurno boljsi ID.3

Aja, zakaj?

luksnuzni SUV verjetno E-Tron

Od X-a niti ne.

Kater je tehnično boljši se dobro ve. Kot se ve ali je boljši Audi A6 ali astra. Tudi če je za nekoga astra bolj primerna.

TheBlueOne ::

kow je izjavil:

To so itak avtomobili iz zelo razlicnih razredov. Trenutno niti ni veliko konkurence pri EV, ker je se vedno premalo ponudbe.


Vprasal je po tem ce je kdo "boljsi". Mu poskusam razloziti ravno to, da ce je zaljubljen v Teslo ne more biti kdo boljsi, drugace pa se najde kaj, kar bi lahko smatral kot boljse.

Utk je izjavil:


Kater je tehnično boljši se dobro ve. Kot se ve ali je boljši Audi A6 ali astra. Tudi če je za nekoga astra bolj primerna.


Ja, v taki relaciji Taycan.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Ja, za dvojno ceno je malo boljši... Pa tudi ne na vseh področjih, samo če res dirkaš z njim. Za normalne voznike je S boljši. Bolj prostoren, bolj civilen, one-pedal driving.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()
««
888 / 1229
»»