» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
887 / 1139
»»

ziga1990 ::

Trg rabljenih EV je pri nas slab, ker prodajalci previsoko ocenijo svoje vozilo oz nekateri 2-3 leta stari EV avti so dražji od novih
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ziga1990 ()

kow ::

In zakaj jih previsoko ocenijo? Ce jim stojijo na dvoriscu, a ni to cista izguba? Kapital brez denarnega toka?

ziga1990 ::

Ko je 2 leti star avto vsaj 4000€ dražji od novega in stoji na parkarišču več mesecev in prodajalec noče spustiti cene
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Spock83 ::

Mikrohard je izjavil:

Utk je izjavil:

Cena teslinega elektro motorja je v rangu cene turbine.
Če že ne bi bil v garanciji.

Koliko pa stane menjava spominskega čipa pri Tesli S (serijska napaka)?

Hint: Več kot cena turbine.


Seveda prve S imajoxta problem. Samo ko ti začne štekat vmesnik na enkranu potem veš koliko je ura. Greš preventivno zamenjati v Zagreb. Precej ceneje od turbine. Novi nimajo več teh probelmov. Pri normalni uporabi eMMC zdrži vsaj 100 let.

Zakaj preventivno? Preden crkne je zadevo enostavno kopirat. Ko crkne se zgubijo tudi crypto ključi. Potem ti lahko sam še tesla pomaga.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Spock83 ()

Utk ::

lufthammer je izjavil:

Utk je izjavil:

Cena teslinega elektro motorja je v rangu cene turbine.
Če že ne bi bil v garanciji.

Rabljen (tri leta star) motor za X je v Angliji 1800 funtov. Novo turbino dobiš za 300 - 400 €.
Še bolj čudno je, da menjavajo del, ki bi moral zdržat življensko dobo avtomobila. Menda se električni sploh ne kvarijo in niti servisov ne potrebujejo...

Ja, če primerjaš 400 konjski avto za 100 jurjev s 110 konjskim dizlom, je marsikaj čudno.

Telbanc ::

Premišljam o električnij avtih občasno in sem zaključil, da za drugi avto s katerim bi se vozil po mestu na nakupih, mal sem, mal taj, bi bil idealen.

Seveda je tle problem cena in velikost. Velik mora bit tolk, da spraviš not eno komot fasngo za 14 dni. Cena pa bi mogla bit ene 5000 evrov max, raje manj. Sej znajo kinezi narest za tak dnar avto, mal bojo še crash teste porihtal, pol bomo pa vozili el. kineze za par jurjev po mestu.
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.

lufthammer ::

Ja, če primerjaš 400 konjski avto za 100 jurjev s 110 konjskim dizlom, je marsikaj čudno.

To je bila tvoja primerjava, ne moja.

Turbino ti znajo za malo denarja tudi obnovit, kako je s pokvarjenim Teslinim motorjem boš pa ti povedal.

Utk ::

Turbine, pa ne ene, imajo tudi mercedesi za 100 jurjev. Ki ne stanejo 400 evrov.
Ker lahko potem jaz rečem, da elektro motor za skiro stane pa 100 evrov, samo kaj ti to pomaga.
Isto je tudi pri drugih stroških popravil. Primerjate tesle za 80 jurjev z nekimi megani. Popravite nek alu audi za 100 jurjev na uradnem servisu, da bo vse kot novo, pa tudi ne bo več bistveno cenejše od tesle.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

IL_DIAVOLO ::

Menjava elektromotorja aka veliki servis :D

Mikrohard ::

Spock83 je izjavil:

Seveda prve S imajoxta problem. Samo ko ti začne štekat vmesnik na enkranu potem veš koliko je ura. Greš preventivno zamenjati v Zagreb. Precej ceneje od turbine. Novi nimajo več teh probelmov. Pri normalni uporabi eMMC zdrži vsaj 100 let.

Zakaj preventivno? Preden crkne je zadevo enostavno kopirat. Ko crkne se zgubijo tudi crypto ključi. Potem ti lahko sam še tesla pomaga.

Jasno... popravila pod kozolcem so vedno cenejša od uradnega servisa (čeprav naj bi tudi menjava čipa v Zagrebu stala okoli 1k€... pri Tesli pa okoli 3k€... po besedah lastnika Tesle S z drugega foruma, ki je bil prisiljen to menjati). To sem pa napisal samo zato, ker @Utk (napačno) misli, da je Tesla servis cenejši od servisov za klasične avte. Poleg tega sem pa mnenja, da bi morala Tesla take napake popraviti brezplačno z vploklicem... ampak Silicon Valley podjetja pač drugače razmišljajo.

PS: Bjorn je pred kratkim objavil video, kjer ga je menjava zavornih ploščic (brez diskov) na Tesla servisu stala čez 1000€. Tudi sam je povedal, da bi servisiral drugje, če ne bi imel še nekaj neporabljenih referral creditov. Pač Tesla servis je daleč od tega, da bi bil poceni... pa ne mislim s tem nič namigovati na to, ali se Tesle bolj ali manj kvarijo... samo to, da če slučajno pride do tega, da boš potreboval uradni servis izven garancije, bo zadeva draga.

IL_DIAVOLO ::

Tesla ownership:



2:10

:D

WhiteAngel ::

pegasus je izjavil:

pegasus je izjavil:

Tako, da bodo prisiljeni ustvarit učinkovita vozila
O glej glej ... Audi Artemis sem čisto spregledal :)
Da vidimo, če razumejo problem in koliko so resni.


Lol.. in kako narediš 1,5 ali več tonsko kravo "učinkovito"? To je tako glupi marketing spet od VAG, da glava boli. Če prav razumem, je cilj postati leta 2024 skoraj tako učinkovit, kot je Tesla danes?

pegasus ::

Ma ... morali bi začeti delat 0,15 tonske "teličke", potem bi lahko začeli govoriti o učinkovitosti. Ampak imho za kaj takega nimajo jajc.

hruske ::

Hočeš rečt, da je prava stvar električno kolo oz. moped.
Rad imam tole državico. <3

hojnikb ::

električni skiro.
#brezpodpisa

ziga1990 ::



mislim da tale rabi malo bolj umirjeno vozit:D
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

pegasus ::


Joj če karkoli od tega pride v naše konce sveta, bodo nemci in francozi tenko piskali ... amiji so pa itak vsi razen tesle zgodovina.

Gregor P ::

... predvsem so "presenetljive" cene; če bi jih po teh cenah prodajali pri nas, bi vsi vozili EV že jutri8-) ... kako je pa z njihovo varnostjo pa ne vem?:|
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Mikrohard ::

Bodo že države s carinami zaščitile svojo avtoindustrijo. Tako EU kot Američani.

mikhaair ::

Zadosti, da ne prodajo kaj dosti več na Kitajskem, pa gre vsa EU premija v franze. Ne bo kaj dosti ščitit.

codeMonkey ::

Bo zanimivo. Neverjetno koliko je Kitajska pridobila po krizi l. 2007.

Zgodovina sprememb…

DamijanD ::

codeMonkey ::

Proizvaja se ze vec kot pol leta :)

Hehe

Diessov avtomobil je ob Gardskem jezeru objavil bralec spletne strani Teslamag, ki se je spraševal, kako je mogoče, da je videl avto, ki ga sploh še ni v proizvodnji.

J.McLane ::

codeMonkey je izjavil:

Bo zanimivo. Neverjetno koliko je Kitajska pridobila po krizi l. 2007.



Ampak tule ne gre za to kje je sedež podjetja, ampak v kateri državi stoji fizična tovarna. Torej če ima VW tovarno na kitajskem je na tem grafu ta del zapisan pod kitajsko. Vsaj jaz si tako razlagam glede na to da je po tem grafu Japonska lani naredila zgolj ~10 milijonov vozil, kolikor jih naredi samo Toyota.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

kow ::

Kitajska sicer se ni najvecji trg na svetu (po vrednosti), kolicinsko pa ze je. Kar pomeni, da je logicno, da imajo najvecjo proizvodnjo, sploh ker imajo carine (tako kot vsi).
Drugace ne more biti.

codeMonkey ::

J.McLane je izjavil:

Ampak tule ne gre za to kje je sedež podjetja, ampak v kateri državi stoji fizična tovarna. Torej če ima VW tovarno na kitajskem je na tem grafu ta del zapisan pod kitajsko. Vsaj jaz si tako razlagam glede na to da je po tem grafu Japonska lani naredila zgolj ~10 milijonov vozil, kolikor jih naredi samo Toyota.


Drzi, to je ze res. Ti pa vseeno da malo perspektive o tem ali je res tako pomembno kaj si Evropejec misli o Kitajskem avtu. Bi rekel, da je za EU industrijo pomembneje kaj si Kitajec misli o evropskem. In Indijec...

Utk ::

codeMonkey je izjavil:

Proizvaja se ze vec kot pol leta :)

Hehe

Diessov avtomobil je ob Gardskem jezeru objavil bralec spletne strani Teslamag, ki se je spraševal, kako je mogoče, da je videl avto, ki ga sploh še ni v proizvodnji.

V članku piše, da se bo septembra začel proizvajat za kupce. Vem, da to uradno ni res, ampak morda jim je pa ponesreči zmota uspela...

m0LN4r ::

DamijanD je izjavil:

ID3 naj bi začel septembra proizvajati
Proizvajati? En kup usluzbencev se znjimi tudi ze vozi na Nemskih cestah. Niti ni redkost, da kaksnega ne vidis, ce gres proti wolfsburgu
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Mikrohard ::

Verjetno začnejo septembra proizvajat fastlane verzije, za katere je dobava predvidena od oktobra naprej. 1st editioni se že dolgo proizvajajo.

bigsmally ::

Mikrohard je izjavil:

Bodo že države s carinami zaščitile svojo avtoindustrijo. Tako EU kot Američani.


Lahko pa tu skenslamo zelene zakone in zančemo plačevati delavce 100€ na mesec ki po koncu 12 urne smene grejo spat pod mizo... in bomo komot proizvajali avte za 5ke.

mertseger ::

bigsmally je izjavil:

Mikrohard je izjavil:

Bodo že države s carinami zaščitile svojo avtoindustrijo. Tako EU kot Američani.


Lahko pa tu skenslamo zelene zakone in zančemo plačevati delavce 100€ na mesec ki po koncu 12 urne smene grejo spat pod mizo... in bomo komot proizvajali avte za 5ke.


cene električnih avtov so navite zaradi subvencij ki jih direktno proizvajalci poberejo, oziroma da ni tako očitno grredo peko kupcev. To se lepo vidi v nemčiji kjer so cene e-golfov znižali s subvencijo na skoraj 50% prejšnje cene. Pa verjetno jih niso podajali z minusom. Tako da se vidi kako so precenjeni.

Že samo če gledaš Vw Up ali pa e-verzijo ki je točno 10 k€ dražja. Cena baterije pa ca 4k€ (ne prodajna) S tem da je elektro motor cenejši kot bencinski, vse ostalo je isto.

SebyDiamant ::

https://www.paylab.com/cn/salaryinfo/ca...

Tu kaže da je min plača v avtomobilski industriji 425€.
Je pa res da so tam marže na vse (tudi na sestavne dele) veliko manjše in sestavijo veliko ceneje.
12EUR popusta na SUMUP čitalec bančnih in kreditnih kartic,
brez stroška najema:
http://fbuy.me/k8MvL

kow ::

mertseger je izjavil:

To se lepo vidi v nemčiji kjer so cene e-golfov znižali s subvencijo na skoraj 50% prejšnje cene. Pa verjetno jih niso podajali z minusom..


100% so jih prodajali z minusom. Zeleli so se hitro znebiti vseh zalog in zapreti linijo.

J.McLane ::

Ne gre za to, čim več EV želijo prodati zaradi CO2 penalov. Če prodajo 1 EV na vsakih 10 ICE jim to zniža "flotni" CO2 za 20%.

Če so danes na 120 g, jim vsak prodani EV prihrani za ca. 20k € kazni, od tu potem računica da se EV splača prodati tudi z rahlo izgubo.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

kow ::

Ampak, a ni CO2 obracunsko obdobje zacetek/konec leta? Zakaj so se hoteli znebiti golfov tako na hitro? Mora bit drugi razlog.

Utk ::

Poletje se končuje. Kje so horde id3jev?

kow ::

A kdo resno jemlje nemsko propagandno masino?

DamijanD ::

V članku zgoraj je bil omenjen september.

Utk ::

Testni bi morali prit spomladi, zaresni poleti, potem so to prestavli na poletje/september. Če bi kdo imel napovedanega, da ga dobi čez 2 tedna, bi zdaj moral to že počasi vedet. Testni bi pa že itak zdavnaj morali bit po salonih. Cela propaganda je bila za tem, zdaj pa nič.

jernejl ::

Večji del septembra še zmeraj sodi v poletje, v čem je problem?

Utk ::

V tem, da bi morali biti testni na voljo pred zaresnim naročilom. Jih vidiš kje?
So sploh zares naročeni za Slovenijo?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

jernejl ::

Tu pravijo, da ga v Alejo dobijo jeseni.
Tu pa pravijo, da "Prva vozila bodo v Sloveniji že septembra 2020!".

mikhaair ::

Pa tolk smeha je bilo ko je m3 zamujala. Kdaj bi prva m3 iz Berlina?

Utk ::

jernejl je izjavil:

Tu pravijo, da ga v Alejo dobijo jeseni.
Tu pa pravijo, da "Prva vozila bodo v Sloveniji že septembra 2020!".

Jasno, da bo "jeseni", ker poleti ga pač ne bo, čeprav je bil napovedan.
https://www.delo.si/prosti-cas/avtomobi...

mertseger ::

Utk je izjavil:

Poletje se končuje. Kje so horde id3jev?


Sedaj je premaknjeno na september po vsej vejetnosti pa tudi december. Software jih jebe....

kow ::

Vsi se smejejo k Musk nabija. Nemcem pa kar verjamejo, lol.

jernejl ::

Utk je izjavil:

jernejl je izjavil:

Tu pravijo, da ga v Alejo dobijo jeseni.
Tu pa pravijo, da "Prva vozila bodo v Sloveniji že septembra 2020!".

Jasno, da bo "jeseni", ker poleti ga pač ne bo, čeprav je bil napovedan.
https://www.delo.si/prosti-cas/avtomobi...

Sem ti že zgoraj pojasnil, da večji del septembra sodi v poletje, pa se te očitno ni prijelo.
Ja, obstaja bojazen, da bodo prvi ID.3 na naših cestah res že poleti, kot obljubljeno in kot piše v "tvojem" članku, koroni navkljub.

Gregor P ::

... bodo kritiki pač morali počakati do 23. septembra8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

roCkY ::

september je meteorološko jesensi mesec

Utk ::

Ne vem kako si predstavljate 23.9 avte dostavljene, če pa ni nihče še niti testne vožnje opravil. A ni to prednost vwjev pred teslo, da jih lahko prej sprobaš?
««
887 / 1139
»»