» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
873 / 1229
»»

TheBlueOne ::

EKO pac stane. Recimo v Nemciji pred letom:

https://www.derstandard.at/story/200010...

Ko imas enkrat vse EKO in zeleno to pac stane.

J.McLane ::

Bom skušal tule napisat eno nalogo na nivoju 5. razreda OŠ:

- Danes se z dizlom voziš za 7 €/100 km, 3,5 € gre na bližnji vzhod, 3,5 € gre v državno malho
- Danes se z EV voziš za 1,6 €/100 km, 0,8 € gre za energijo ki jo v veliki meri pridelamo v Slo, 0,8 € pa gre v državno malho (DDV, omrežnina, trošarina)

Koliko mora biti cena vožnje z EV, da bo država pobrala enak delež v "državno malho"?
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Utk ::

J.McLane je izjavil:

Bom skušal tule napisat eno nalogo na nivoju 5. razreda OŠ:

- Danes se z dizlom voziš za 7 €/100 km, 3,5 € gre na bližnji vzhod, 3,5 € gre v državno malho
- Danes se z EV voziš za 1,6 €/100 km, 0,8 € gre za energijo ki jo v veliki meri pridelamo v Slo, 0,8 € pa gre v državno malho (DDV, omrežnina, trošarina)

Koliko mora biti cena vožnje z EV, da bo država pobrala enak delež v "državno malho"?

Omrežnina ne gre nič v državno malho. Gre samo ddv in trošarina, pa trošarina pri elektriki je zanemarljiva. Če se bomo vozili na elektriko za 5 evrov namesto 7, ni bistvene razlike. Lahko, da bo iz tistih 5 evrov financirano več koristnih stvari, ampak vožnja bo pač tu nekje stala. Tudi zdaj se lahko voziš za manj kot 5 evrov na plin.

Gregor P ::

Če bi danes kupoval vozilo bi kupil tistega priključenega hibrida, karavana, ki ima tudi 4-kolesni pogon. Na hitro vidim, da je na trg na voljo le kakšen Volvo V60 Kombi Plug-In Hybrid AWD in pa Audi A4 allroad quattro (tale mislim da ni priključni?), potem je tu še Peugeot 508 SW GT HYBRID 225 e-EAT8, ampak to smo že pri 60.000,- evrov. Je pa očitno na voljo tudi Kia cee'd Sportswagon 1.6 PHEV DCT6 VISION za 32.000,- evrov.

Sam bi si sicer rajši umislil kakšno Toyoto, če bi bila na voljo. Samo prav takšne nimajo.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Utk ::

Ta kia je cca 8 jurjev dražja od primerljive toyote, s tem da ima 440 litrov prtljažnika namesto 600. Ne vidim tu profita. Plus tega je toyota že v štartu pač malo dražji avto od kie.
Ostala 2 sta še hujša.

Gregor P ::

Ja saj pravim, da človek sploh nima neke resne izbire. Tako da na koncu tako ali drugače "ziheraško" pristaneš pri Toyoti, če si seveda želiš hibrida.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

TheBlueOne ::

Gregor P je izjavil:

Ja saj pravim, da človek sploh nima neke resne izbire. Tako da na koncu tako ali drugače "ziheraško" pristaneš pri Toyoti, če si seveda želiš hibrida.


Ce je SUV izbira, potem si verjetno res pri RAV4. Pri EVjih ne vidim neke prave konkurence blizu te cene.

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

36.000€ nov.

I-Pace, kot morda najcenejsi nekoliko bolj prakticen EV pa je 75.000€.

kow ::

Elektricni avtomobili so trenutno uporabni kot mestni malcki ali pa v visjih razredih, ko se konkretno skesiras. Verjetno bodo v naslednjih oplele razne bencinske/dizelske corse, clioti itd. Da bos pa zamenjal prvi druzinski avto (karavani ipd.) za EV, tega pa se vsaj nekaj let ne bos videl.

J.McLane ::

Slovenija ti je neka izjema kljub temu, da je še 10 države v Evropi kjer je štrom še cenejši
Nemčija ti je pa nekaj normalnega, čeprav dražjega štroma nima NOBENA evropska država

EV je za tiste ki bodo 90% polnili doma, vsaj danes je tako ko je infrastruktura majhna in ni veliko v uporabi.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

m0LN4r ::

Povprecna cena v EU raste, danes je skoraj 22 centov, to je 6 centov vec. Trenutno.
da je še 10 države v Evropi kjer je štrom še cenejši
Pa poglejmo, ce so to velike in vodilne drzave evrope:
Slovenija, Slovaska, Poljska, Romunija, Hrvaska, Bolgarija, Madzarska, pa tiste male tri iz ruskega cesarstva na baltiku. Celo norvegi so postali drazji od nas.

Zdaj pa roko na srce, jaz dvomim da bo EU v povprecju pocenila elektriko, ce bo to najboljsi nacin "milkinga" ljudstva.

EV je za tiste ki bodo 90% polnili doma, vsaj danes je tako ko je infrastruktura majhna in ni veliko v uporabi.

Za tiste, ki imajo moznost poceni elektrike,
mislijo imeti avto relativno dolgo,
in imajo na zacetku 2x visji kapital za nakup.

Za vecino evropejcev to zaenkrat odpade.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

m0LN4r ::

Drugace pa Seat Cupra Ateca.
Veliko vecje, kot Tesla, veliko ceneje kot Tesla, potegne kot Golf R, pa celo familijo spravis not s pesom vred.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

J.McLane ::

Statistika pravi da je štrom v Slo 16 centov, realnost je pa da je nočna tarifa 8 centov, WTF naj si pomagam s tako statistiko in kako naj verjamem da v drugih državah pa statistika velja?

Iniciativa je da se gre na električni pogon, to želijo vse evropske države. Ne vem zakaj želiš iti z glavo skozi zid in kupit potratnega bencinarja s 300 konji, to je ziher strel v koleno iz stroškovnega vidika, če ne že danes pa čez par let.

Kako je pa kaj z letno dajatvijo v Nemčiji, kolikor mi je znano je za dizle kar draga, koliko je pa za EV?

Ko bodo nemški proizvajalci začeli večati proizvodnjo, brez skrbi da bo EV bistveno cenejši, se že govori o takih in drugačnih subvencijah ki skupaj dosežejo 11k € na avto:
https://www.spiegel.de/auto/kaufpraemie...

Kakorkoli, kdor danes želi kupiti avto, naj ali gleda nekaj rabljenega poceni ali pa naj si poišče EV, če mu v tej okrnjeni ponudbi danes kaj odgovarja.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Spock83 ::

Politika EU gre v tem smeri, da bodo na polno pritiskali, da bodo zadeve čim bolj zelene. Previsok dvig cen elektrike bi temu samo škodovalo. Dvomim, da bo v tako kratkem času višje cene elektrike. Ko se bo to zgodilo pomeni, da bo večina avtomobilov EV, ICEji bodo v manjšini ali v obliki plug in hybridov in verjetno boš imel še kakšen dodatek pribitek, samo da greš čimprej na EV ali karkoli že bo. Imam že čez 4k km in še nisem dal centa za polnjenje. Pač izkoriščam trenutno situacijo.

J.McLane ::

Hvala bogu je nekdo zbrisal tale čreva. :D

Back on-topic:
Očitno je da je latest selling point električnih vozil, dolgoživost, sicer vsak lahko trdi to po svoje, ampak ko pa avtomobilski proizvajalci dejansko dajo garancijo 15 let in milion km, pa mislim da bi tudi skeptiki morali utihnit:
Toyota Reveals PROACE Electric With 15 Year/1 Million Km Battery Warranty

Tole je perfect case za poštarske kombije, vsak dan podobna ruta, recimo ca. 200 km, letno 50k km v 15 letih 750k km. Pa računajte stroške vzdrževanja enega dizla izven garancije po 100k km in 2 letih, ali tega zgoraj, ki bo v garanciji vseh 15 let. Tole je čisti no-brainer, sprašujem se samo kdo se bo prvi zagrebel za verjetno dokaj nizko proizvodno kapaciteto.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

codeMonkey ::

Zgodovina sprememb…

mikhaair ::

J.McLane je izjavil:

Hvala bogu je nekdo zbrisal tale čreva. :D

Back on-topic:
Očitno je da je latest selling point električnih vozil, dolgoživost, sicer vsak lahko trdi to po svoje, ampak ko pa avtomobilski proizvajalci dejansko dajo garancijo 15 let in milion km, pa mislim da bi tudi skeptiki morali utihnit:
Toyota Reveals PROACE Electric With 15 Year/1 Million Km Battery Warranty

Tole je perfect case za poštarske kombije, vsak dan podobna ruta, recimo ca. 200 km, letno 50k km v 15 letih 750k km. Pa računajte stroške vzdrževanja enega dizla izven garancije po 100k km in 2 letih, ali tega zgoraj, ki bo v garanciji vseh 15 let. Tole je čisti no-brainer, sprašujem se samo kdo se bo prvi zagrebel za verjetno dokaj nizko proizvodno kapaciteto.


Kapaciteta ne bo ravno majhna, glede na to, da bodo ostali partnerji ponujali isti elektrificiran kombi. Vendar s krajšo garancijo.
Verjetno se pričakuje pocenitev baterij in bo teh 75 kWh čez 5, 10, 15 let le še smešen strošek za Toyoto.
Vsekakor za mestne dostave super zadeva, da jih le Pošta čimprej nabavi.
Ampak, čeprav zgleda doseg dokaj OK, kaj pa pozimi, v mrazu in dežju/snegu, ko bodo vsi porabniki na max., vključno z gretjem, saj se hodi ven pa noter iz vozila?
Mogoče bo Toyota imela drug tip baterij.
Sicer pa, ko pogledaš specs. preseneti šibek motor in slabi pospeški. Smo razvajeni, ker je vedno debata o Taycan vs. Tesla. Vsekakor je 13s do 100km/h in 130 km/h zadosti. Le za večino Slovencev ne, ker se niti na obvocnico ne bo dalo vključit. :)

J.McLane ::

Pospeški so pri komercialni uporabi čisto postranskega pomena, tudi dizel konkurenca ne dosega nič boljše številke.

Odvisno kako bo imel ta kombi narejeno gretje (TČ?). 75 kWh in če ima nek grelec z 2 kW moči (vrh glave za vzdrževanje notranje temperature), bo taka baterija zadostovala za 37 ur gretja. Ali drugače, če kombi dostavi vse v 8 urah bo gretje pojedlo 20% kapacitete, se pravi ti ostane še vedno preko 200 km dosega v urbanem okolju.

Zdaj pa čakam samo enega pametnjakoviča, ki bo trdil, da je to neuporabno saj ne more iz Ljubljane dostavljat v Koper, ker bo po AC poraba bistveno večja. ;((
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

m0LN4r ::

Ko te garancije nebi dodatno nabile ceno bi blo se ok, ostalo elektroniko pa bos mastno placal ko bo treba menjat, kot recimo za lcd display v armaturki je menjava 1000eur+
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: J.McLane ()

mertseger ::

m0LN4r je izjavil:

Ko te garancije nebi dodatno nabile ceno bi blo se ok, ostalo elektroniko pa bos mastno placal ko bo treba menjat, kot recimo za lcd display v armaturki je menjava 1000eur+


Kako pogosto ti pa crkne LCD display, jaz ne poznam niti enega ki bi mu kdaj pa jih imajo nekateri že zelo dolgo.

J.McLane ::

Za take neverjetne okvare imaš lepo ebay, kjer tega sploh ne morejo prodati, ker nihče ne rabi. Cene so pa naravnost smešne. Če pa gre serijsko za slabo ki crkuje pa verjemi, da menjava ne bo 1.000+€, ker bi hitro prišlo do kake tožbe in slabega ugleda znamke.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Gregor P ::

Saj tudi sedanje Toyotino 10 letno jamstva na hibridno baterijo je ok.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Gregor P ::

Sicer se pa vse da, če se hoče 8-)



The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

lufthammer ::

Sicer se pa vse da, če se hoče

Ja res https://www.cupraofficial.si/dirkalni-a...

Samo ni mi jasno, zakaj nekdo ne naredi normalnega e-avta za normalen denar (poudarek na normalen), ker tole je vse za izbrance s preveč denarja.

m0LN4r ::

Ja recimo ID.3 je nekaj takega, ampak lahko bi bil manjsi npr. kot polo/golf in cenejsi, ampak vecji kot kaksna corsa. Pa namesto pospeska rajsi vecji doseg za isto ceno.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

msms ::

Dacia Spring bo za normalen denar.

m0LN4r ::

msms je izjavil:

Dacia Spring bo za normalen denar.
Meni se zdi, da bosta ID.2 in ID.1 to to, ko bodo tudi med malimi in cenejsimi atraktivni. Naceloma ne rabi nihce Passat velikost pa Tesla pospeske.
ID.1 bi naj bil naslednik E-Upa ID.2 pa Polota z veliko vec prostora kot sedaj.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

mertseger ::

Če Id3 je bil napovedan 2019 pa ga še zdaj ni na cesti, id 1 je za 2023 torej ga lahko realno pričakujemo čez 4 leta. o teh avtomobilih za toliko naprej je čisto nesmiselno govorit.
Napoved za ID1 doseg 300 km z 36 kWn me malo spominja na nemške afere. Z 12 kwh/100 km, ja itak lahko bi rekel sanja svinja.....

Mikrohard ::

codeMonkey je izjavil:

Tesla prihaja v Ljubljano

https://www.tesla.com/de_DE/careers/job...

Držim pesti, da res... pa upam, da kaj veš kot pa samo "svetovalec" :)

mertseger je izjavil:

Če Id3 je bil napovedan 2019 pa ga še zdaj ni na cesti, id 1 je za 2023 torej ga lahko realno pričakujemo čez 4 leta. o teh avtomobilih za toliko naprej je čisto nesmiselno govorit.
Napoved za ID1 doseg 300 km z 36 kWn me malo spominja na nemške afere. Z 12 kwh/100 km, ja itak lahko bi rekel sanja svinja.....

ID.3 je bil napovedan za poletje 2020... in poleti 2020 bo tudi na cesti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mikrohard ()

vostok_1 ::

Gregor P je izjavil:

Sicer se pa vse da, če se hoče 8-)






Cedijo sline, nato pa:

"by Lotuses new owner, Chinese company..."

God fucking damn it!!
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Gregor P ::

Jah zahodne države počasi spoznavajo, da morda ni bilo najbolje, da so vso svojo proizvodnjo le zaradi poceni (suženjske) delovne sile selili na Kitajsko. Dobro, pri Tesli jim to še danes ni jasno >:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

m0LN4r ::


Jaz nevem, kako bodo razsirili EVje v zahodni evropi,
ce zdaj tankam za 0,98eur na liter nafte in avto potrosi 4,7L/100 elektrika pa je 30 centov.

Torej ce bo ta drek sel tako naprej, se bo doba EVjev sele cez najmanj 10 let zares zacela.
Takrat pa bodo trenutni EVji boljkone za odpad in zastareli.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

TheBlueOne ::

vostok_1 je izjavil:

Gregor P je izjavil:

Sicer se pa vse da, če se hoče 8-)






Cedijo sline, nato pa:

"by Lotuses new owner, Chinese company..."

God fucking damn it!!


Velik del razvoja pa je menda Hrvaski Rimac, torej malo tolazbe, da se posredno postipendira brate Hrvate.

Zgodovina sprememb…

J.McLane ::

m0LN4r je izjavil:


Jaz nevem, kako bodo razsirili EVje v zahodni evropi,
ce zdaj tankam za 0,98eur na liter nafte in avto potrosi 4,7L/100 elektrika pa je 30 centov.

Torej ce bo ta drek sel tako naprej, se bo doba EVjev sele cez najmanj 10 let zares zacela.
Takrat pa bodo trenutni EVji boljkone za odpad in zastareli.


Živela Nemčija, naj ji vsi sledijo, NOT.

Ti torej za dizel pokuriš ca. 1000 € letno, še vedno pa nisi povedal koliko te stane letna registracija za dizla v Nemčiji? Koliko te stane registracija EV?

Gorivo za Golf R ali za Ateco Cupra te bo stal 2.000 € letno, a to je pa OK?
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

m0LN4r ::

Za tocno tega dizla 220eur in nic vec. EV, ki jih registriras do 2020 so brezplacno, seveda pa moras racunat, da je primerljiv EV recimo Corsa-E in stane 8000eur vec ze na zacetku, kar pomeni 10 let isti EV, da prides na nulo.
But still, tale dizel stane 15k nov in je prakticno ze skoraj druzinski avto, ne pa pol manjsi citigo, ki se niti vlecne kluke ne more vlect, nikakve opreme nima, kaj sele kaj daljsega od meter pa pol not dat in in in. Ni racunice zaenkrat.

Gorivo za Golf R ali za Ateco Cupra te bo stal 2.000 € letno, a to je pa OK?
Jp, saj to bo avto za na dirkalisca in duso za vikende, ne pa za sparat, pa vsaj ni omejen na butastih 160kmh.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Spock83 ::

mertseger je izjavil:

Če Id3 je bil napovedan 2019 pa ga še zdaj ni na cesti, id 1 je za 2023 torej ga lahko realno pričakujemo čez 4 leta. o teh avtomobilih za toliko naprej je čisto nesmiselno govorit.
Napoved za ID1 doseg 300 km z 36 kWn me malo spominja na nemške afere. Z 12 kwh/100 km, ja itak lahko bi rekel sanja svinja.....


Je možno doseči to porabo že zdaj. Po mestu sicer. Ampak se da. Drugo pa je, če se gremo EPA.

m0LN4r je izjavil:


Jaz nevem, kako bodo razsirili EVje v zahodni evropi,
ce zdaj tankam za 0,98eur na liter nafte in avto potrosi 4,7L/100 elektrika pa je 30 centov.

Torej ce bo ta drek sel tako naprej, se bo doba EVjev sele cez najmanj 10 let zares zacela.
Takrat pa bodo trenutni EVji boljkone za odpad in zastareli.


Možno. Tudi jaz mislim, da ne bo prevelik bum še vsaj 5 let. Bo pa dosti razširjeno in na meji butičnega. No meni kot lastnik EV avta to zelo ustreza :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Spock83 ()

J.McLane ::

m0LN4r je izjavil:

Za tocno tega dizla 220eur in nic vec. EV, ki jih registriras do 2020 so brezplacno, seveda pa moras racunat, da je primerljiv EV recimo Corsa-E in stane 8000eur vec ze na zacetku, kar pomeni 10 let isti EV, da prides na nulo.


Če z avtom prideš na nulo v življenski dobi vozila potem je TCO takega avta nižji. Ni ti treba biti lastnik 10 let, tudi če avto prej prodaš ga boš prodal ravno za razliko več kot si z njim prišparal.

Torej imaš Polo TDI 15k € po 5 letih bo vreden 6k € - strošek torej 9k €
Imaš Corso-e za 23k € po 5 letih bo vredna 10k € - strošek torej 13k €

V 5 letih torej moraš pokriti razliko 4k € in ne 8k € kot si jo preplačal ob nakupu.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

m0LN4r ::

Jp in v zahodni evropi prisparas potem ca. slabih 2 evra na 100km.
Po trenutnih cenah dizla v zadnjem letu je to pri Polotu 5-6eur na 100km
Za zahodne drzave pa velja ADACov izracun, ki je za stromarja ala corsa med 4-5eur na 100km.
Tak se res ne bo razsirlo.

Razen ce bi uvedli olajsavo oz. subvencijo na elektricno energijo lastnikom E avtov.
Recimo, da bi Franco, Italjan, Nemc, ki ima v lasti EV imel posebej pogodbo za elektriko, ki bi bila 50% nizja.
Potem bi se pa zacel EV boom.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Utk ::

Dokler nemci zaostajajo pri EV, bo elektrika draga. Ko bojo dohiteli ostale, bo drugače. Če ti živiš v Nemčiji, ki zaostaja, je to tvoj problem.
Kot je tudi zmeraj argument proti EV, da ne zmorejo dolgo vozit 200 po avtocesti, to je pa baje zelo pomembno, ker povprečen Slovenec gre najmanj (in največ) 1x na 15 let na autobahn. Če Nemci delajo primerne avte za svoje potrebe, ne pomeni, da so enako primerni tudi za nas. V bistvu bi bilo prekleto čudno, če bi bili.

pegasus ::

m0LN4r je izjavil:

Jaz nevem, kako bodo razsirili EVje v zahodni evropi,
Tako, da bodo prisiljeni ustvarit učinkovita vozila (in ne današnje opeke), ki bodo svojo elektrarno vozili s sabo. Elektrika je zastonj, vsak dan pada z neba kot mana ;)

Mikrohard ::

Vsak mora narediti kalkulacijo za svoje okoliščine. Jaz bi v primerjavi s trenutnim vozilom na letni ravni z EV-jem privarčeval okoli 2k€ na gorivu (ok... sedaj pri korona cenah bencina mogoče 300-400€ manj... ampak te cene ne bodo dolgo zdržale).

pegasus ::

Drži. Jaz sem nazadnje tankal prvega januarja. Sem pa od takrat že dvakrat polnil akumulator ;)
Hm, mam ene solar panele, mogoče bi jih kar na streho avta zmontiral ...

Makita ::

redtech ::

Za poceni dizel naj vas ne skrbi, ko bo prišel račun za covid bo cena šla po 5c/14 dni gor do 1.5€/l z vmesnimi znižanji za 0.1c/l :D.

fikus_ ::

"Vojna" proizvajalcev nafte še ni končana, tako da ne pričakovati hitro dviganje cen za končne porabnike goriv.

m0LN4r ::

2024 - ID.3 R; to je tisto, ko me res skrbi, da bo mogoce celo zelo zabavna zadeva. Ampak verjetno drago as fuck.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

pegasus ::

pegasus je izjavil:

Tako, da bodo prisiljeni ustvarit učinkovita vozila
O glej glej ... Audi Artemis sem čisto spregledal :)
Da vidimo, če razumejo problem in koliko so resni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: pegasus ()

codeMonkey ::

Ne pricakuj Aptere. Ravno zato, ker problem razumejo (ljudje nocejo Aptere).

pegasus ::

Drži, to da ljudje nočejo Aptere, je resen problem :D
Zato me zanima, kako se ga bodo lotili ...

J.McLane ::

Prius/IOINQ tip karoserije je največ komoromisa pri aerodinamični obliki kar bodo ljudje pripravljeni kupit... Pa še to se ne prodaja ravno množično.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Gregor P ::

Ta prvega Priusa preprosto ni bilo mogoče kupiti ... samo zaradi oblike >:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
««
873 / 1229
»»