» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
844 / 1168
»»

Comparator ::

TheBlueOne je izjavil:

Pa ves koliko placas za 350kW polnjenje in ves zakaj toliko placas? Bo treba malo prevetrit racunice. Ko bos poznal tadva podatka, bos lazje sodil koliko bodo stale se mocnejse postaje. Oziroma morda tema za magisterij? :)

Mimogrede, 350kW je max, ce je tam vec avtov ne prides niti blizu.

In, ni vseno 10 ali 20km. Vecina kmetov toliko km prevozi samo ko kupi svoj traktor. In ne, ni vseeno kako hitro se polni, ker ko je delo je sranje, ce se vozis uro polnit, uro polnis in uro nazaj. Se manj vseeno, ce je vse x2. Trenutni edini EV traktor zmore MAX 5h, realno bolj 3. Ti bi bil bolj v kaficu ob polnilnici in na poti, kot na njivi.

In ko racunas kako hitro prides kam, to ne gre tako, da das max teoreticno hitrost cez celo pot. Razen, ce ima tvoj super traktor se kaksen fazni zamik in lahko gre skozi materijo v StarTrek stilu.


haha dej ne bit debil in ne pocenjuj inženirjev ;P Brez izumiteljev in inženirjev bi ti še vedno po drevesih skakal in banane žrl ;P

Ne 350 kWh je skupaj na dveh polnilnih mestih. Ponavadi imajo tako narejeno. Po pomeni da če je zasedeno vsako drugo polnilno mesto, dobi vsak 350 kW.

Še četrič samo za tebe ki vsako stvar spregledaš: Polnjenje na polnilnici predstavlja majhen delež porabe. Recimo 10 %. Nima kaj dosti veze, tudi če je cena na kWh malo večja.

Zdaj pa res beri, ne da moram vsako stvar po 4x napisat, ker mi gre to počas že na kurac.

"In, ni vseno 10 ali 20km.

ja prav bistveno ni če je 10 ali 20 km. Če je hitrost 50 km/h, potem je čas vožnje 12 minut, če je pa 20 km, potem je čas vožnje 24 minut.

Ti si pa iz riti spet dobil eno uro vožnje pa to nemoreš verjet :P

TheBlueOne: "Vecina kmetov toliko km prevozi samo ko kupi svoj traktor."

Seveda če pa sedaj z diesli ni POTREBE za to. Pol se pač bodo vozili 20 minut do polnilne postaje. Ni nobenega problema tle.

TheBlueOne:"ce se vozis uro polnit, uro polnis in uro nazaj."

Pa zakaj bi se moral eno uro furat tja, pa še ene uro nazaj, daj to razloži?! Pa saj nizi POLŽ ;P

Kaj zmore trenutni ni važno. Lahko mu vgradijo 400 kWh baterijo in bo zdržal CEL DAN DELA ;)

TheBlueOne:"In ko racunas kako hitro prides kam, to ne gre tako, da das max teoreticno hitrost cez celo pot. Razen, ce ima tvoj super traktor se kaksen fazni zamik in lahko gre skozi materijo v StarTrek stilu."

Gre za oceno, ki nima veze če je off za 10 %, ker je stvar še vedno kristalno jasna.Prav pa dodaj še par minut več, kaj ima veze :P

Zgodovina sprememb…

Comparator ::

TheBlueOne je izjavil:

@Engineer007 Ti dam clanek okoli tega, koliko stanejo zmogljive polnilnice. Morda je cuden lapsus sistema, ker ne sovpada s tvojim optimizmom, ampak kaj ce bodo sle zadeve v to smer?

https://www.oe24.at/businesslive/oester...

Ma neee.... Verjetno bodo vec MW polnilnice, ki bodo bp polnile z 1MW po vozilu, vse skupaj skozi 1cm kabel za drobiz, postale realnost. :D Bomo utrgali od zdravstva, da bomo subvencionirali.


Daj prosim ne bodi debil in ne debiliči :P

Noben ni tega rekel kar ti zdaj očitaš da sem rekel. Ni res, tega nisem nikoli rekel.

1 MW polnilnice bodo. Za kamione. In lahko bi jih uporabljali tudi traktorji, ni problema.

SLOH PA: Še petič(!) samo za tebe ki vsako stvar spregledaš: Polnjenje na polnilnici predstavlja majhen delež porabe. Recimo 10 %. Nima kaj dosti veze, tudi če je cena na kWh malo večja.

Zdaj pa res beri, ne da moram vsako stvar po 5x napisat, ker mi gre to počas že na kurac.

Noben ni govoril o 1 cm kabla za drobiž. Govoril sem na je 110 kV daljnovod lahko deluje s kablo 1 cm premera. Ker po njem teče tok samo 227 ampera. Ampak to je kabel do polnilnice. In napetost je 110 kV (110 tisoč voltov).

Za polnjenje vozila bo napetost manjša in debelina kabla večja. Ampak tega kabla bo samo 3 metre ali še manj na eno polnilno mesto.

Vir za debelino 1 cm za 227 A toka: https://www.engineeringtoolbox.com/wire...

TheBlueOne: "Letim do direktorja, da mu povem kako zelo smo pretiravali s postavitvitjo omrezja podobnega tistem na sliki. Za nase 30-40MW bi potem gotovo slo z dvema kabloma premera 1cm? :D"

LET do direktorja in povej da nisi pismen :P Sistem na tvoji sliki ne "pretaka" samo 227 ampera ampak mnogo več. In za 227 A rabiš cca 1 cm debel kabel. To je vsa zgodba.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Lej, NIHČE ne bo vozil traktorja 10 km, tam polnil eno uro, in 10 km nazaj, pol pa spet naprej delat, ti je to jasno? Če je 20 km ali 10, je res vseeno, ker niti ena niti druga razdalja ni sprejemljiva. Še manj pa enourno polnjenje, tudi če bi res trajalo "samo" eno uro.
Ti pa lahko vržeš ziljon evrov v tak traktor, ti nihče ne brani, samo povem ti, da ga nihče ne bo kupil.
Edino kar je možno, da imaš neko mega farmo z avtonomnimi električnimi traktorji, ki se sami vozijo in sami polnijo, nekje na farmi. Vse drugo je fantaziranje. Srednji slovenski kmeti, za svetovne razmere še zmeraj majhni, pa ne bojo imeli _nikoli_ (za časa našega življenja) tega.

TheBlueOne ::

Comparator je izjavil:



haha dej ne bit debil in ne pocenjuj inženirjev ;P Brez izumiteljev in inženirjev bi ti še vedno po drevesih skakal in banane žrl ;P


Kdo pa pravi, da jih. Saj to je jasno, da na tehnicnem forumu je kar dosti ljudi z nazivi, ceprav ne v imenu?

Ampak ti si edini, ki naredi traktor, ki gre 80km/h+, Ki lahko napaja 30MW skozi 1cm kabel, ki lahko trdi, da ima prav vse okili gibanja cen elektrike, ceprav trenutni trendi kazejo drugace itn.

Kar se tice polnjenja s 350MW poglej kaksen review. Jaz sem jih kar nekaj, pa se ni bilo kdaj, da bi to bila priblizno konstanta.

In se enkrat, ker nimas pojma o kmetijstvu in traktorjih na cesti ti povem, da daaaalllleeeccc ne gre vzeti max hitrost traktorja in pricakovati, da jo bos drzal od zacetka do konca. Kot prvo bos porabil dosti energije, kot drugo pa se bos vec cas ustavljal, ce noces imeti za sabo prevelike kolone in hitro posveta s policaji. Morda mislis, da kmet lahko b.p. na dan vrze stran nekaj ur, ker je elektro ful fino in se vsak dan, ko potrebuje traktor lahko pelje 20km v vsako stran, ti povem, da to ni tako. In tudi skozi ovinke ne gre ves cas s polno hitrostjo.

Realno je tako:
15min da prides domov
15min da razkelenes priklope (razen ce bos recimo za sabo vlacil balirko)
1h 20km bo verjetno vec kot ena ura voznje s traktorjem
1h polnjenje oz. 30min na fiktivni MW postaji

in vse skupaj za nazaj.

IL_DIAVOLO ::

Sami inzenirji z vecletnimi izkusnjami na kmetijah lol

Comparator ::

Utk je izjavil:

Lej, NIHČE ne bo vozil traktorja 10 km, tam polnil eno uro, in 10 km nazaj, pol pa spet naprej delat, ti je to jasno? Če je 20 km ali 10, je res vseeno, ker niti ena niti druga razdalja ni sprejemljiva. Še manj pa enourno polnjenje, tudi če bi res trajalo "samo" eno uro.
Ti pa lahko vržeš ziljon evrov v tak traktor, ti nihče ne brani, samo povem ti, da ga nihče ne bo kupil.
Edino kar je možno, da imaš neko mega farmo z avtonomnimi električnimi traktorji, ki se sami vozijo in sami polnijo, nekje na farmi. Vse drugo je fantaziranje. Srednji slovenski kmeti, za svetovne razmere še zmeraj majhni, pa ne bojo imeli _nikoli_ (za časa našega življenja) tega.


UTK:"Lej, NIHČE ne bo vozil traktorja 10 km, tam polnil eno uro, in 10 km nazaj, pol pa spet naprej delat, ti je to jasno? Če je 20 km ali 10, je res vseeno, ker niti ena niti druga razdalja ni sprejemljiva. Še manj pa enourno polnjenje, tudi če bi res trajalo "samo" eno uro."

To je zato ker ljudje ne znajo računati in so NERACIONALNI. Ni pa res da so čisto vsi taki. Določeni bodo pač se vozili polnit 20 minut stran.

Sploh pa pozabi to polnjenje, ti imaš z tem razumevanjem težave. Pozabi vse skupaj. Zate bo pač traktor ki bo z 400 kWh delal CEL DAN brez da ga rabiš polnil vmes. Polnil ga boš doma čez noč.

"Srednji slovenski kmeti, za svetovne razmere še zmeraj majhni, pa ne bojo imeli _nikoli_ (za časa našega življenja) tega"

To ni res. Enkrat bodo imeli. Mogoče čez 30 let, ampak bodo imeli v to si lahko prepričan. Enkrat bodo imeli.

TheBlueOne ::

Kako bos napolnil tvojo 400kWh baterijo cez noc? Poleti je noc za kmeta kratka, delovni dan pa dolg... Ali bo samoumevno imel vsak kmet visokonapetno infrastrukturo? To zna biti malo drazje, kot pa lastnistvo E traktorja. Bo vsaj strosek za traktor bolj sorazmerno zanemarljiv v priemrjavi s priklopom? :)

Zgodovina sprememb…

Utk ::

To je zato ker ljudje ne znajo računati in so NERACIONALNI. Ni pa res da so čisto vsi taki. Določeni bodo pač se vozili polnit 20 minut stran.

Če najdeš kmeta, ki bo sred največjega dela, odpeljal traktor domov, staknil plug ali kaj že ima, odpeljal traktor 15 km daleč, tam natočil nafto za 50% cene, čakal eno uro, in ponovil proceduro za nazaj, jaz častim njemu tistih 50% nafte, in še tebi istih 50%. Samo posnami in mi pošlji trr.

WarpedGone ::

čakal eno uro

Stupid in, stupid out.

Uspel si sestavit absurden scenarij, uspeš sestavit neabsurden scenarij?
Zbogom in hvala za vse ribe

Utk ::

Kaj bo pa delal? Bo šel en za njim z avtom, in ga potem peljal nazaj? Potem je to že več izgubljenega časa kot če tam čaka.

pirat ::

WarpedGone je izjavil:

čakal eno uro

Stupid in, stupid out.

Uspel si sestavit absurden scenarij, uspeš sestavit neabsurden scenarij?

Zakaj?
Vi ste sestavili absurden traktor, vi resujte zdaj kmeta sredi dela.

TheBlueOne ::

WarpedGone je izjavil:


Uspel si sestavit absurden scenarij, uspeš sestavit neabsurden scenarij?


Niti ne. To bi verjetno bila rutina, ko se dela. Vecino casa, ko stoji, pa se izide kaksna pravljica.

Comparator ::

TheBlueOne je izjavil:

Comparator je izjavil:



haha dej ne bit debil in ne pocenjuj inženirjev ;P Brez izumiteljev in inženirjev bi ti še vedno po drevesih skakal in banane žrl ;P


Kdo pa pravi, da jih. Saj to je jasno, da na tehnicnem forumu je kar dosti ljudi z nazivi, ceprav ne v imenu?

Ampak ti si edini, ki naredi traktor, ki gre 80km/h+, Ki lahko napaja 30MW skozi 1cm kabel, ki lahko trdi, da ima prav vse okili gibanja cen elektrike, ceprav trenutni trendi kazejo drugace itn.

Kar se tice polnjenja s 350MW poglej kaksen review. Jaz sem jih kar nekaj, pa se ni bilo kdaj, da bi to bila priblizno konstanta.

In se enkrat, ker nimas pojma o kmetijstvu in traktorjih na cesti ti povem, da daaaalllleeeccc ne gre vzeti max hitrost traktorja in pricakovati, da jo bos drzal od zacetka do konca. Kot prvo bos porabil dosti energije, kot drugo pa se bos vec cas ustavljal, ce noces imeti za sabo prevelike kolone in hitro posveta s policaji. Morda mislis, da kmet lahko b.p. na dan vrze stran nekaj ur, ker je elektro ful fino in se vsak dan, ko potrebuje traktor lahko pelje 20km v vsako stran, ti povem, da to ni tako. In tudi skozi ovinke ne gre ves cas s polno hitrostjo.

Realno je tako:
15min da prides domov
15min da razkelenes priklope (razen ce bos recimo za sabo vlacil balirko)
1h 20km bo verjetno vec kot ena ura voznje s traktorjem
1h polnjenje oz. 30min na fiktivni MW postaji

in vse skupaj za nazaj.


TheBlueOne: "Ampak ti si edini, ki naredi traktor, ki gre 80km/h+"

Ne nisem jaz edini. Traktorji ki gredo več kot 80 km/h niso nobena posebnost. Najhitrejši traktor na svetu je JCB Fastrac 8000, ki gre 166 km/h. 80 km/h je mala malica. Pa slikal se si tale tvoj post, da se ti bom lahko čez 20 let režal v glavo kako nazadnjaški si bil.

TheBlueOne: "Ki lahko napaja 30MW skozi 1cm kabel, ki lahko trdi, da ima prav vse okili gibanja cen elektrike, ceprav trenutni trendi kazejo drugace itn."

A zdaj pa že 30 MW?! Govorila sva o 25 MW. In če ti ni jasno, kakšno moč lahko spraviš čez vodnik je odvisno od NAPETOSTI (!!!), materiala in prečnega preseka. Čez 1 cm premera kabla lahko spraviš tudi 100 MW če je napetost zadostna.

Pri 110 kV je potrebno samo 227 A toka za moč 25 MW. 227 A za kabel premera 1 cm ni nič.

Glede gibanja cen elektrike imam prav, trendi ne kažejo drugače. Elektrika je zelo razpršen vir, iz "vsazga sranja" lahko delaš elektriko. Zato ti podražitev nečesa ne dvigne bistveno cene elektrike na trgu. Ker je virov množica.

TheBlueOne: "In se enkrat, ker nimas pojma o kmetijstvu in traktorjih na cesti ti povem, da daaaalllleeeccc ne gre vzeti max hitrost traktorja in pricakovati, da jo bos drzal od zacetka do konca. Kot prvo bos porabil dosti energije, kot drugo pa se bos vec cas ustavljal, ce noces imeti za sabo prevelike kolone in hitro posveta s policaji."

Imam pojma o kmetijstvu in traktorjih, samo NISEMNERACIONALEN TAKO KOT TI ;P Saj sem rekel da kumot prišteješ par minut več za ustavljanje in semaforje na cesti in te pizdarije. Teh par minut (al pa 10 minut da se ne boš v to zapiči) NIČ NE SPREMENI ARGUMENTOV, ki še vedno OSTANEJO taki kot so bili ;)

TheBlueOne:"Morda mislis, da kmet lahko b.p. na dan vrze stran nekaj ur, ker je elektro ful fino in se vsak dan, ko potrebuje traktor lahko pelje 20km v vsako stran, ti povem, da to ni tako. In tudi skozi ovinke ne gre ves cas s polno hitrostjo."

Daj ne špilaj debilčka no :P Kmet bo vrgel stran dve uri ko bo preračunal da SE MU TO CENOVNO SPLAČA. In se mu bo splačalo. Z elektro traktorjem se mu bo splačalo. ne zato ker je ful fino elektro traktor imet, ampak zato ker se CENOVNO SPLAČA ;) Sem že povedal da prištej par minut za ovinke, semaforje, spiščanje kolone in vsa ta jajca. Ne spremeni to ničesar. :)

Ni res, takole je prav:

6 minut da prideš domov
10 minut da razkleneš priklope
30 minut vožnje s traktorjem (povprečna 40 km/h, maksimalan hitrost: 50 km/h)
30 minut ure polnjenje

Skupaj: 2,5 uri za vse skupaj. Ni tako veliko ane? Seveda pa bojo ljudje neracionalni, to je vendar jasno da so pač debilčki posejani maksikod. Vendar pa to ne spremeni dejstva da se bo elektro traktor splačal.

TheBlueOne je izjavil:

Kako bos napolnil tvojo 400kWh baterijo cez noc? Poleti je noc za kmeta kratka, delovni dan pa dolg... Ali bo samoumevno imel vsak kmet visokonapetno infrastrukturo? To zna biti malo drazje, kot pa lastnistvo E traktorja. Bo vsaj strosek za traktor bolj sorazmerno zanemarljiv v priemrjavi s priklopom? :)


Pri 60 kW boš 400 kWh baterijo napolnil v prej kot v 7 ur. To je v redu in je izvedljivo. Traktor lahko obratuje ostalih 17 ur, to je zadosti.

Za 60 kW priklopne moči ne rabiš visokonapetostne infrastrukture, kaj ti ni jasno? A si trol al kaj pizda? :D

Zgodovina sprememb…

Utk ::

2,5 ure, da bo prišparal 50 evrov za nafto (pa še to sem preveč napisal)?
20 evrov na uro, skupaj s strojem vrednim 50-100 jurjev? Ja, ta bi pa bla racionalna...

TheBlueOne ::

Comparator je izjavil:



6 minut da prideš domov
10 minut da razkleneš priklope
30 minut vožnje s traktorjem (povprečna 40 km/h, maksimalan hitrost: 50 km/h)
30 minut ure polnjenje

Skupaj: 2,5 uri za vse skupaj. Ni tako veliko ane? Seveda pa bojo ljudje neracionalni, to je vendar jasno da so pač debilčki posejani maksikod. Vendar pa to ne spremeni dejstva da se bo elektro traktor splačal.


Ti bi bil super kmet. :D Traktor, ki ima teoreticen max 50 ne bo sel povprecno 40. No, razen, ce ga vozis ti. V ca. 5min iz kaksnega travnika do doma se slisi nevarno.

Mimogrede, gume znajo biti problem. To bos na cesti 100x-tnik + tezji traktor itn. Ampak sigurno bos dodal "Ne vem zakaj gume ne morajo zdrzati vec in ob enem biti super v blatu in na travniku." in kazam, imamo nove super gume!

Mimogrede, ti si bil kdaj na traktorju, ki se pelje 30km/h++?

Comparator ::

TheBlueOne je izjavil:

Comparator je izjavil:



6 minut da prideš domov
10 minut da razkleneš priklope
30 minut vožnje s traktorjem (povprečna 40 km/h, maksimalan hitrost: 50 km/h)
30 minut ure polnjenje

Skupaj: 2,5 uri za vse skupaj. Ni tako veliko ane? Seveda pa bojo ljudje neracionalni, to je vendar jasno da so pač debilčki posejani maksikod. Vendar pa to ne spremeni dejstva da se bo elektro traktor splačal.


Ti bi bil super kmet. :D Traktor, ki ima teoreticen max 50 ne bo sel povprecno 40. No, razen, ce ga vozis ti. V ca. 5min iz kaksnega travnika do doma se slisi nevarno.

Mimogrede, gume znajo biti problem. To bos na cesti 100x-tnik + tezji traktor itn. Ampak sigurno bos dodal "Ne vem zakaj gume ne morajo zdrzati vec in ob enem biti super v blatu in na travniku." in kazam, imamo nove super gume!

Mimogrede, ti si bil kdaj na traktorju, ki se pelje 30km/h++?


Ja tako je, maksimalna 50 km/h je 24 minut + 6 minut je za pospeševanja, ustavljanja in kar je še podobnih jajc. Popolnoma izvedljivo. Sploh če ti ni všeč 50 kh/h, pa vzemi 60 km/h da boš sreče, ostane vse isto ;) se nič ne spremeni.

"Mimogrede, ti si bil kdaj na traktorju, ki se pelje 30km/h++?"

A veš ne obstajajo samo kripa traktorji takšnega kot imaš ti ;P So tudi moderne vrjante z dobrim vzmetenjem.

"5min iz kaksnega travnika do doma se slisi nevarno."

Rekli smo 6 minut. Nič ni nevarno za tiste 2 km stran ;)

Utk ::

Še ena "malenkost". Si upošteval čas pucanja traktorja ali boš kar z vsem sranjem sral po cesti 15 km naokoli?

Je pa res, da pri 60 na uro bo hitro vso blato odletelo naokoli...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Comparator ::

Utk je izjavil:

2,5 ure, da bo prišparal 50 evrov za nafto (pa še to sem preveč napisal)?
20 evrov na uro, skupaj s strojem vrednim 50-100 jurjev? Ja, ta bi pa bla racionalna...


Seveda da je racionalno. Ja 50 EUR na dan. Na leto pa to znese več tisoč evrov.Če kmet z EV traktorjem opravi enako delo in enako zasluži, potem se mu pač splača. Tudi če mora počakat eno uro da se napolni.

Sploh pa:

POZABI TO POLNJENJE, KER IMAŠ Z RAZUMEVANJEM LE TEGA TEŽAVE. Zase upoštevaj traktor ki ima 400 kWh baterijo in ZDRŽI CEL DAN DELA HKRATI brez polnjenja. Vrjanta z vmesnim polnjenjem je samo za tiste ki zastopjo, zate je tak ki dela cel dan brez polnjenja!

Utk je izjavil:

Še ena "malenkost". Si upošteval čas pucanja traktorja ali boš kar z vsem sranjem sral po cesti 15 km naokoli?

Je pa res, da pri 60 na uro bo hitro vso blato odletelo naokoli...


Dobr prištej 3 minute za čiščenje z majhnim prenosnim visokotlačnim čistilcem, ki ga priklučiš na traktor ali je že montiran "pod zicem" traktorja že tovarniško. To ne spremeni ničesar.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

POZABI TO POLNJENJE, KER IMAŠ Z RAZUMEVANJEM LE TEGA TEŽAVE.

S tem se vsi strinjamo, da najbolje pozabit na vmesno polnjenje.


Zase upoštevaj traktor ki ima 400 kWh baterijo in ZDRŽI CEL DAN DELA HKRATI brez polnjenja.

Ja, ampak kolk hitrih polnjenj bo taka baterija, vredna par 10 jurjev, zdržala? In hitro polnjenje je v tem primeru vsako polnjenje, in to skoraj vsakodnevno. Traktor ni avto, ki se ga menja na 10 let. 10 let star traktor je "nov".

Dobr prištej 3 minute za čiščenje z majhnim prenosnim visokotlačnim čistilcem, ki ga priklučiš na traktor ali je že montiran "pod zicem" traktorja že tovarniško. To ne spremeni ničesar.

Tebi ne. Ker ne boš tega delal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Comparator ::

Utk je izjavil:

POZABI TO POLNJENJE, KER IMAŠ Z RAZUMEVANJEM LE TEGA TEŽAVE.

S tem se vsi strinjamo, da najbolje pozabit na vmesno polnjenje.


No tudi to ni res. Če je vmesno polnjenje imaš 2x manjši strošek za baterijo. Ali se to splača je pa odvisno od namena in načina uporabe traktorja v praksi. Pri nekaterih se splača tak traktor ki dela cel dan brez polnjenja, pri nekaterih pa tak, ki ga moraš vmes napolniti.

AMPAK ZA TEBE, se splača SAMO UN ki DELA CEL DAN. Ker ti unega ki ga vmes enkrat napolniš NE ZASTOPIŠ. ;P In to kljub temu da bi se ti drugače splačal ;)

Utk je izjavil:

POZABI TO POLNJENJE, KER IMAŠ Z RAZUMEVANJEM LE TEGA TEŽAVE.

S tem se vsi strinjamo, da najbolje pozabit na vmesno polnjenje.

Dobr prištej 3 minute za čiščenje z majhnim prenosnim visokotlačnim čistilcem, ki ga priklučiš na traktor ali je že montiran "pod zicem" traktorja že tovarniško. To ne spremeni ničesar.

Tebi ne. Ker ne boš tega delal.


Če bo pameten kmet spoznal da lahko z EV traktorjem svoj DOBIČEK poveča za 80 % kot sva prej izračunala, potem se bo tudi pomatral in za 3 minute splaknil traktor. Ker pameten kmet je RACIONALEN KMET. Neumen kmet je pa pač neumen, kaj me boli kurac za neumnega kmeta. Neumen kmet bo pač za svojega dizelaša še naprej plačeval 4-5x več. ;P

Zgodovina sprememb…

Utk ::

AMPAK ZA TEBE, se splača SAMO UN ki DELA CEL DAN. Ker ti unega ki ga vmes enkrat napolniš NE ZASTOPIŠ. ;P In to kljub temu da bi se ti drugače splačal ;)

Če danes kmet preživi, in to dobro, z dizlom, ga boš težko prepričal, da to menja za nekaj kar mora vmes polnit. Če natrosiš na njivo za jurja škropiv ali semen, pri tem porabiš 100 litrov nafte, in z elektriko prišparaš 50 evrov, nisi naredu omembe vrednega profita. Vsaj ne takega, da bi vmes se vozil 2 ure polnit traktor. In 50 evrov ne bo prišparal vsak dan, samo tiste dni ko ima gužvo.

Če bo pameten kmet spoznal da lahko z EV traktorjem svoj DOBIČEK poveča za 80 % kot sva prej izračunala,

Ni treba sam sebe dvojikat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Comparator ::

Utk je izjavil:

POZABI TO POLNJENJE, KER IMAŠ Z RAZUMEVANJEM LE TEGA TEŽAVE.

S tem se vsi strinjamo, da najbolje pozabit na vmesno polnjenje.


Zase upoštevaj traktor ki ima 400 kWh baterijo in ZDRŽI CEL DAN DELA HKRATI brez polnjenja.

Ja, ampak kolk hitrih polnjenj bo taka baterija, vredna par 10 jurjev, zdržala? In hitro polnjenje je v tem primeru vsako polnjenje, in to skoraj vsakodnevno. Traktor ni avto, ki se ga menja na 10 let. 10 let star traktor je "nov".

Dobr prištej 3 minute za čiščenje z majhnim prenosnim visokotlačnim čistilcem, ki ga priklučiš na traktor ali je že montiran "pod zicem" traktorja že tovarniško. To ne spremeni ničesar.

Tebi ne. Ker ne boš tega delal.


Koliko polnjenj bo zdržala, toliko da bo svojo ceno mnogoterno prinesla notri. Pri avtih lahko narediš 300 tisoč kilometrov in kapaciteta pade samo za 10 %. Pri nadaljnih 300 tisoč pa samo za dodatnih 5 %, to jes skupaj 15 %. TO pomeni da ima avto po prevoženih 600 tisoč kilometrih še vedno 85 % kapacitete. Poglej študije, so bile narejene ;)

Saj tud avta ne boš menjač na 10 let. Ti bo zdržal po 30 če boš hotel. Ali tudi več če ti ga bo veselje toliko časa gledat. Traktor ti kumot zdrži 40 let z tako baterijo že sedaj. Plus še to da se bo življenjska doba baterij še podaljšala na še več kot toliko kot sem gor zapisal.

Utk ::

Pri avtih lahko narediš 300 tisoč kilometrov in kapaciteta pade samo za 10 %.

Odvisno kako ga polneš.

Comparator ::

Utk je izjavil:

AMPAK ZA TEBE, se splača SAMO UN ki DELA CEL DAN. Ker ti unega ki ga vmes enkrat napolniš NE ZASTOPIŠ. ;P In to kljub temu da bi se ti drugače splačal ;)

Če danes kmet preživi, in to dobro, z dizlom, ga boš težko prepričal, da to menja za nekaj kar mora vmes polnit. Če natrosiš na njivo za jurja škropiv ali semen, pri tem porabiš 100 litrov nafte, in z elektriko prišparaš 50 evrov, nisi naredu omembe vrednega profita. Vsaj ne takega, da bi vmes se vozil 2 ure polnit traktor. In 50 evrov ne bo prišparal vsak dan, samo tiste dni ko ima gužvo.

Če bo pameten kmet spoznal da lahko z EV traktorjem svoj DOBIČEK poveča za 80 % kot sva prej izračunala,

Ni treba sam sebe dvojikat.


Ne drži tole kolega kar si napisal. Marsikateri kmet porabi po 3000 EUR za gorivo na leto. Ameriški ta veliki verjetno 10 kratnik tega. Pa dajva vzet srednjega slovenskega kmeta. 3000 EUR za gorivo na leto. Za elektriko bi zapravil samo 750 EUR. Prišparal bi 2250 EUR na leto. Ni 50 EUR kot brazveze gor stvar daješ v nič, ampak je ogromno.

Sploh pa: No tudi to ni res. Če je vmesno polnjenje imaš 2x manjši strošek za baterijo. Ali se to splača je pa odvisno od namena in načina uporabe traktorja v praksi. Pri nekaterih se splača tak traktor ki dela cel dan brez polnjenja, pri nekaterih pa tak, ki ga moraš vmes napolniti.

AMPAK ZA TEBE, se splača SAMO UN ki DELA CEL DAN. Ker ti unega ki ga vmes enkrat napolniš NE ZASTOPIŠ. ;P In to kljub temu da bi se ti drugače splačal ;)

Upoštevaj torej ZASE DA DELA CEL DAN, POLNIŠ ČEZ NOČ.

UTK: "Ni treba sam sebe dvojikat."

Nič sam sebe ne dvojikam, ti si dal števike in skupaj sva izračunala po tvojih številkah ;)

Utk je izjavil:

Pri avtih lahko narediš 300 tisoč kilometrov in kapaciteta pade samo za 10 %.

Odvisno kako ga polneš.


Seveda je odvisno od tega kako ga polniš. Tudi pri tistih ki večino polnjenj opravijo na superchargerjih so zadeve zelo podobne. Par procentov manj in to je to. Poglej sam študijo preden se usajaš.

Comparator je izjavil:

Utk je izjavil:

AMPAK ZA TEBE, se splača SAMO UN ki DELA CEL DAN. Ker ti unega ki ga vmes enkrat napolniš NE ZASTOPIŠ. ;P In to kljub temu da bi se ti drugače splačal ;)

Če danes kmet preživi, in to dobro, z dizlom, ga boš težko prepričal, da to menja za nekaj kar mora vmes polnit. Če natrosiš na njivo za jurja škropiv ali semen, pri tem porabiš 100 litrov nafte, in z elektriko prišparaš 50 evrov, nisi naredu omembe vrednega profita. Vsaj ne takega, da bi vmes se vozil 2 ure polnit traktor. In 50 evrov ne bo prišparal vsak dan, samo tiste dni ko ima gužvo.

Če bo pameten kmet spoznal da lahko z EV traktorjem svoj DOBIČEK poveča za 80 % kot sva prej izračunala,

Ni treba sam sebe dvojikat.


Ne drži tole kolega kar si napisal. Marsikateri kmet porabi po 3000 EUR za gorivo na leto. Ameriški ta veliki verjetno 10 kratnik tega. Pa dajva vzet srednjega slovenskega kmeta. 3000 EUR za gorivo na leto. Za elektriko bi zapravil samo 750 EUR. Prišparal bi 2250 EUR na leto. Ni 50 EUR kot brazveze gor stvar daješ v nič, ampak je ogromno.

Sploh pa: No tudi to ni res. Če je vmesno polnjenje imaš 2x manjši strošek za baterijo. Ali se to splača je pa odvisno od namena in načina uporabe traktorja v praksi. Pri nekaterih se splača tak traktor ki dela cel dan brez polnjenja, pri nekaterih pa tak, ki ga moraš vmes napolniti.

AMPAK ZA TEBE, se splača SAMO UN ki DELA CEL DAN. Ker ti unega ki ga vmes enkrat napolniš NE ZASTOPIŠ. ;P In to kljub temu da bi se ti drugače splačal ;)

Upoštevaj torej ZASE DA DELA CEL DAN, POLNIŠ ČEZ NOČ.

UTK: "Ni treba sam sebe dvojikat."

Nič sam sebe ne dvojikam, ti si dal števike in skupaj sva izračunala po tvojih številkah ;)

Utk je izjavil:

Pri avtih lahko narediš 300 tisoč kilometrov in kapaciteta pade samo za 10 %.

Odvisno kako ga polneš.


Seveda je odvisno od tega kako ga polniš. Tudi pri tistih ki večino polnjenj opravijo na superchargerjih so zadeve zelo podobne. Par procentov manj in to je to. Poglej sam študijo preden se usajaš.


"Če danes kmet preživi, in to dobro, z dizlom, ga boš težko prepričal, da to menja za nekaj kar mora vmes polnit."

Kmet ki zdaj zasluži X bo z ev traktorjem zaslužil 1,8X. To je 80 % večji zaslužek. Po tvojih številkah. Seveda boš vsakega RACIONALNEGA kumot prepričal da je bolje če zasluži skoraj dvakrat več z enako dela, kot pa da ne zasluži 2x več.

Sploh pa kako živi dobro, če pa kakor slišim kmete komaj preživijo z zasluženim?

Zgodovina sprememb…

Utk ::

400,000 km avto naredi s 1000 polnjenji, recimo. 1000 polnjenj za traktor pomeni lahko 5 let. Ali pa še manj. 1000 hitrih polnjenj pa ni mačji kašelj, zaenkrat.

3000 EUR za gorivo na leto. Za elektriko bi zapravil samo 750 EUR. Prišparal bi 2250 EUR na leto.

Ja, ampak brez cene traktorja ti to nič ne pove. Minus trošarina.

Sploh pa kako živi dobro, če pa kakor slišim kmete komaj preživijo z zasluženim?

Jaz to slišim tudi za zdravnike, obrtnike, predsednike države...
Je pa tudi že kak klošar povedal, da mu je čist fajn.
So what?

Nič sam sebe ne dvojikam, ti si dal števike in skupaj sva izračunala po tvojih številkah ;)

Jaz sem dal dva primera, ti si vzel enega, odvisno je pa od tega kakšen del zaslužka ti pobere nafta. Če kmet, ki porabi 3 jurje nafte, na leto naredi 30 jurjev profita, je skoraj vseeno, če na elektriki prišpara jurja. Pa ne, da mu je vseeno za jurja, ampak ne bo šel prodajat čisto dobrega traktorja za drobiž, da bo prišparal jurja. Niti si ne bo kompliciral življenja z vmesnim polnjenjem za jurja. Če pa ima vse skupaj 3 jurje profita, potem pa bo šel v to, ampak v tem primeru...tudi če ne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Comparator ::

Utk je izjavil:

400,000 km avto naredu s 1000 polnjenji, recimo. 1000 polnjenj za traktor pomeni lahko 5 let. Ali pa še manj. 1000 hitrih polnjenj pa ni mačji kašelj, zaenkrat.

3000 EUR za gorivo na leto. Za elektriko bi zapravil samo 750 EUR. Prišparal bi 2250 EUR na leto.

Ja, ampak brez cene traktorja ti to nič ne pove. Minus trošarina.

Sploh pa kako živi dobro, če pa kakor slišim kmete komaj preživijo z zasluženim?

Jaz to slišim tudi za zdravnike, obrtnike, predsednike države...
Je pa tudi že kak klošar povedal, da mu je čist fajn.
So what?


Prvič kot prvič pri ustrezno hlajeni bateriji (recimo tako kot pri Tesli) je baterija še vedno na 80 % kapacitete pri milijonu kilometrov. Rečva da je 60 % kapacitete meja kjer jo zamenjaš. To pomeni 2x več km, to pomeni 2 miljona kilometrov. to je 5000 ciklov. To je zadost za 50 let, po 100 ciklov na leto. Ker kot si povedal traktorji večino časa stojijo. Torej bo 100 ciklov na leto čisto v redu. Uglavnem baterija bo zdržala zadosti časa.

Pa tudi če jo moraš po 30-50 letih zamenjat, baterija je v tem času prinesla 10 kratnik cene notr kolikor je sama stala!! :)

MORA pa biti baterija ustrezno HLAJENA kot je pri Tesli naprimer. Za življensko dobo mnogo bolj pomembno kot hitrost polnjenja baterije, je da baterijo ustrezno HLADIŠ :)

Ja minus trošarina seveda. Ampak pri elektriki pa minus DDV ;) Pa se pogliha skor ;)

"Jaz to slišim tudi za zdravnike, obrtnike, predsednike države...
Je pa tudi že kak klošar povedal, da mu je čist fajn.
So what?"

Ja nevem da hočeš povedati DA KMETJE LAŽEJO?

Jaz zastopim kako se to računa, ne rabiš razlagat :) Ampak fora je da kmet ki porabi 3 jurje nafte NE NAREDI 30 jurjev profita, ampak dosti manj.

In spet pri 3 jurjih na "nafto" je 2 jurja prišparanga, ne samo jurja. Saj kdo je rekel da bo trektor prodal za drobiž. Prodal ga bo za pošteno ceno tako kot je na trgu. Realno kmet ki porabi 3 jurje za nafto naredi ene 8-10 jurjev profita (tako so mi povedali sami). To pomeni da če prišpara 2 jurja, bo dobiček povečal z 8 do 10 jurjev na 12 jurjev, kar je ogromno. To je za 20 -50 % POVEČANJE DOBIČKA :) Ne sliši se slabo :)

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Ja minus trošarina seveda. Ampak pri elektriki pa minus DDV ;) Pa se pogliha skor ;)

A pri nafti ni DDVja?

Comparator ::

Utk je izjavil:

Ja minus trošarina seveda. Ampak pri elektriki pa minus DDV ;) Pa se pogliha skor ;)

A pri nafti ni DDVja?


Je ampak tam ti ga država ne vrača. Ti pa vrača trošarino. In če pri dieslu vrača trošarino, potem bo tudi pri EV kmetih vpračala DDV od elektrike za pogon traktorja.

Utk ::

Zakaj, potem bi lahko tudi pri nafti vračala ddv. Pa ne bo, če ni kmet zavezanec za ddv.

Realno kmet ki porabi 3 jurje za nafto naredi ene 8-10 jurjev profita (tako so mi povedali sami). To pomeni da če prišpara 2 jurja, bo dobiček povečal z 8 do 10 jurjev na 12 jurjev, kar je ogromno. To je za 20 -50 % POVEČANJE DOBIČKA :) Ne sliši se slabo :)

Realno kmet, ki naredi 8 jurjev dobička, boljše da ne kupuje novega traktorja v rangu 50 jurjev. Ker bo rabil 20 let, da prišpara tolk na nafti. Kako bo iz 8 jurjev naredu 12 dobička, če porabi za 3 nafte, veš pa samo ti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Comparator ::

Utk je izjavil:

Zakaj, potem bi lahko tudi pri nafti vračala ddv. Pa ne bo, če ni kmet zavezanec za ddv.


Ja ČAKI, pri nafti vrača že trošarino. Ne more kar obojega zdej. Če pri nafti vrača trošarino, potem je pošteno da pri elektriki vrne DDV a ne? :)

Utk ::

Ne, pri elektriki je tudi trošarina, lahko mu tisto povrnejo. Samo je bolj v rangu 5%. DDV se ve kaj je in kdaj se vrača.

Comparator ::

Utk je izjavil:

Zakaj, potem bi lahko tudi pri nafti vračala ddv. Pa ne bo, če ni kmet zavezanec za ddv.

Realno kmet ki porabi 3 jurje za nafto naredi ene 8-10 jurjev profita (tako so mi povedali sami). To pomeni da če prišpara 2 jurja, bo dobiček povečal z 8 do 10 jurjev na 12 jurjev, kar je ogromno. To je za 20 -50 % POVEČANJE DOBIČKA :) Ne sliši se slabo :)

Realno kmet, ki naredi 8 jurjev dobička, boljše da ne kupuje novega traktorja v rangu 50 jurjev. Ker bo rabil 20 let, da prišpara tolk na nafti.


Ko mu bo traktor crknil bo moral nekaj kupiti. Boljše da kupi EV traktor, kot pa da kupi navadnega, sploh če bosta stala podobno (in v prihodnosti bosta).

Utk ::

Ko bo električni traktor enako uporaben in cenejši, bo bolje, če bo kupil električnega. Sploh ni dvoma.

Comparator ::

Utk je izjavil:

Ne, pri elektriki je tudi trošarina, lahko mu tisto povrnejo. Samo je bolj v rangu 5%. DDV se ve kaj je in kdaj se vrača.


Torej praviš da bo država PRIVILIGIRALA kmete ki uporabljajo SMRDLJIV DIESEL? Saj jih bo pomagala bolj z oprostivijo davščin kot pa EV kmetu?! Jaz mislim da bo prej obratno. Glede na vse zaveze glede onesnaževanja okolja bo prej obratno. Ali pa bosta vsaj na istem. Definitivno ne bo kmet s smrdljivim dieslom priviligiran s strani države.

Utk je izjavil:

Ko bo električni traktor enako uporaben in cenejši, bo bolje, če bo kupil električnega. Sploh ni dvoma.


Tako je! In to ti jaz že cel čas govorim :) Ampak je KEČ. Večina kmetov ni zadosti pametna da bi to lahko razumela in izračunala. Tam jih pri odločitvah vodijo občutki in to kar je "sosedov Lojza iz Podpankertov" rekel v gostilni, ne pa razumevanje, ekonomija in matematika.

Zgodovina sprememb…

Comparator ::

Evo traktor ki gre čez 200 km/h in vi ste se delal norca iz mene ko sem rekel da bi šli 80 km/h. Pa 80km/h je MALA MALCA POBJE ;) Tolk grejo moderni traktorji ;)

TESKAn ::

Puh, s tem bi zoral v petih minutah in imel čas še it ponižat lokalnega mulca in njegov spimpan golf2.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

Cruz ::

Comparator je izjavil:

Večina kmetov ni zadosti pametna da bi to lahko razumela in izračunala. Tam jih pri odločitvah vodijo občutki in to kar je "sosedov Lojza iz Podpankertov" rekel v gostilni, ne pa razumevanje, ekonomija in matematika.
Nimaš pojma. Kmet bo kupil tisto, kar je najhitrejše in najučinkovitejše.

Za močne kmete je problem (trenutnega) električnega traktorja čas(in posledično zmogljivost), boli njega ekonomija, njemu je važno, da čimprej konča, saj ima še druge stvari. Nima on časa voziti traktor polnit večkrat dnevno, čeprav se ekonomsko splača. Na tak način lahko razmišljate meščani, kmet nima tega luksuza. Za malega pa bo 539 zadosti in ne bo kupoval novega.

Vsekakor pa so električni traktorji zanimiva niša in bom spremljal, nekoč se seveda bo razvilo, ampak verjetno ne v 10 letih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Cruz ()

Comparator ::

TheBlueOne je izjavil:

Comparator je izjavil:



Kakšne tri enačbe, jaz zadevo razumem v piko (sem diplomiran inženir strojništva ;) ) in da prihranek na energentu bo odločilen ko bodo cene pridelkov padle ker se bo pojavila cenejša tehnologija obdelave in bo prisotna pri kmetih v zadostnem številu.


Ko bodo .... Ko se bo pojavila... To je kljucni del. Potem morda, danes in se nekaj casa pa lahko pozabis.

Morda si izobrazen ampak si tudi prekleto nadut, kar se vidi iz komentarja o kmetih in delujes kakor, da imas "0" izkusenj pri temi o katerih govoris, to se pravtako hitro vidi. Kdor mora dajati druge v nic, da izpade kot, da ima prav praviloma ni vreden poslusat.

Kar si uspel izracunati nas je vecina znala v OS, do diplome in kasneje pa se nas je vecina iz recimo tvojega foha naucila, da ne tako grobo podcenjujemo zadev, ki jih ne poznamo v detajl in z njimi ne delamo.


Nič nisem nadut, če povem po resnici še ne pomeni da sem nadut ;) In ja VEČINA kmetov je neizobraženih in precej neinteligentnih. To drži kot pribito. A moram poudariti da to velja za večino in da obstajajo tudi izjeme ali ti je to jasno?

Imam prav, če bi preračunal in malo logično pomislil bi to že ugotovil. Če boš to naredil sedaj boš ugotovil da imam prav že sedaj. Če to ne boš naredil nikol, pol pa pač tega nikoli ne boš ugotovil. Ampak še vedno imam prav ;)

Jaz znam zračunati to kar ti praviš da je za OŠ, znam pa zračunati tudi vse za faks še bolj zakomplicirane zadeve kot smo jih tam delali ;) Sem imel desetke. Ti pa ne znaš izračunati še tega ne kar praviš da je za osnovno šolo. In ničesar ne podcenjujem.

Sem pa pri izračunih PRIVZEL RACIONALNOST ljudi. In če moraš nekaj dni na leto počakat 2 uri da se stvar napolni in tako prihraniš po 2 jurja na leto, POTEM JE TO RACIONALNO IN SE SPLAČA.

Lahko pa tudi narediš 400 kWh traktor, ki bo delal cel dan in ga polniš doma čez noč in ne boš nikda moral počakat niti minute. Samo bo pa baterija takega traktorja morala biti 2x večja in bo tudi dvakrat dražja. Ampak če si tolk FIN da ti gospoda za 2 jurja ne boš počakal niti ure, SE PA DA ZA TEBE GOSPODO NAREDITI TUDI TRAKTOR KI DELA CEL DAN BREZ POLNJENJA :P

Cruz je izjavil:

Comparator je izjavil:

Večina kmetov ni zadosti pametna da bi to lahko razumela in izračunala. Tam jih pri odločitvah vodijo občutki in to kar je "sosedov Lojza iz Podpankertov" rekel v gostilni, ne pa razumevanje, ekonomija in matematika.
Nimaš pojma. Kmet bo kupil tisto, kar je najhitrejše in najučinkovitejše.

Za močne kmete je problem (trenutnega) električnega traktorja čas(in posledično zmogljivost), boli njega ekonomija, njemu je važno, da čimprej konča, saj ima še druge stvari. Nima on časa voziti traktor polnit večkrat dnevno, čeprav se ekonomsko splača. Na tak način lahko razmišljate meščani, kmet nima tega luksuza. Za malega pa bo 539 zadosti in ne bo kupoval novega.

Vsekakor pa so električni traktorji zanimiva niša in bom spremljal, nekoč se seveda bo razvilo, ampak verjetno ne v 10 letih.


Ne ti nimaš pojma! :P

Bom skopiral iz svojega prejšnjega komentarja ker se prilega tudi tukaj: "Sem pa pri izračunih PRIVZEL RACIONALNOST ljudi. In če moraš nekaj dni na leto počakat 2 uri da se stvar napolni in tako prihraniš po 2 jurja na leto, POTEM JE TO RACIONALNO IN SE SPLAČA.

Lahko pa tudi narediš 400 kWh traktor, ki bo delal cel dan in ga polniš doma čez noč in ne boš nikda moral počakat niti minute. Samo bo pa baterija takega traktorja morala biti 2x večja in bo tudi dvakrat dražja. Ampak če si tolk FIN da ti gospoda za 2 jurja ne boš počakal niti ure, SE PA DA ZA TEBE GOSPODO NAREDITI TUDI TRAKTOR KI DELA CEL DAN BREZ POLNJENJA :P"

Vsak pameten kmet bo z veseljem počakal 2 uri nekajkrat na leto če bo zato baterija za traktor 2x cenejša. Če pa je neracionalen oziroma lahko bi rekli neumnen, se pa da za njega narest tudi TRAKTOR KI DELA CEL DAN BREZ POLNJENJA. Polni se ga doma čez noč.

"Verjetno ne v 10 letih."

Noben ni trdil 10 let. Rekel sem 15-20 let. 30 let pa sigurno.

Zgodovina sprememb…

Comparator ::

TESKAn je izjavil:

Puh, s tem bi zoral v petih minutah in imel čas še it ponižat lokalnega mulca in njegov spimpan golf2.


Hahahahh skoraj tako, ne čist ampak okej :P In 80 km/h gre skoraj vsak modern traktor. Sploh pri elektro traktorjih bo še manjši problem z zaviranjem, ker majo elektromagnetno IN KLASIČNO zavoro :)

hojnikb ::

In ja VEČINA kmetov je neizobraženih in precej neinteligentnih. To drži kot pribito. A moram poudariti da to velja za večino in da obstajajo tudi izjeme ali ti je to jasno?


Reče mestno ščene, ki traktorja se od blizu vidu ni :)
#brezpodpisa

Comparator ::

hojnikb je izjavil:

In ja VEČINA kmetov je neizobraženih in precej neinteligentnih. To drži kot pribito. A moram poudariti da to velja za večino in da obstajajo tudi izjeme ali ti je to jasno?


Reče mestno ščene, ki traktorja se od blizu vidu ni :)


Ščene si ti ne ne jaz ;) Znam sklepat in imam možgane, kar za tebe ne moremo trditi ;P Traktor sem pa videl od blizu že dostkrat. Daj ne bodi no debilen. Boš rekel da je večina kmetov zelo izobraženih in inteligentnih? ODGOVOR JE NE.

Evo električni trajet ki se polni z močjo 6,4 MW. In za vas je 1 MW problem?!


Evo električni bus ki se polni z močjo 600 kW po poti na vmesnih postajah.


Teslini megachargerji za električne tovornjake bodo po napovedih imelo moč 1,6 MW.

Ne mi govorit bedarij da 1 MW ni mogoče, ko pa ima že vsaka malo večja fabrika večjo odjemno moč.

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

Ščene si ti ne ne jaz ;) Traktor se pa videl od blizu že dostkrat. Daj ne bodi no debilen. Boš rekel da je večina kmetov zelo izobraženih in inteligentnih? ODGOVOR JE NE.


Ce bi blo vecina kmetov nerazgledanih in neizobrazenih v svojem podrocju, potem nebi bli kmeti, ker bi v roku 2h sezon propadl. Ce si pa neumen in nerazgledan mescan z sluzbo v JU, pa zivis normalno do smrti :)
#brezpodpisa

Comparator ::

hojnikb je izjavil:

Ščene si ti ne ne jaz ;) Traktor se pa videl od blizu že dostkrat. Daj ne bodi no debilen. Boš rekel da je večina kmetov zelo izobraženih in inteligentnih? ODGOVOR JE NE.


Ce bi blo vecina kmetov nerazgledanih in neizobrazenih v svojem podrocju, potem nebi bli kmeti, ker bi v roku 2h sezon propadl. Ce si pa neumen in nerazgledan mescan z sluzbo v JU, pa zivis normalno do smrti :)


A zato gre pa večini kmetov tako dobro finančno a? da se komaj preživljajo iz meseca v mesec hahahah, daj ne pribijaj bedarij.

Nisem ne neumnen in ne nerazgledan. Sem pameten in razgledan in nimam službe v javni upravi ;) kakšno je stanje pri tebi pa bralci vidijo iz tvojih neumnih postov ;)

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

Iz mojih postov bos tezko karkoli sklepal. Things are not as they seem :)

Karkoli, upam da se pocutis maksimalno pametnega, k gres v merkator po mlek in meso :)
#brezpodpisa

Valvoline ::

Tesla m3 zgubi pol dometa pri vleko prikolice 600-700kg. Na enem videu so vlekli 1.5T iz 400km dometa ostane zgolj 130km uporabnih torej tretjina. Liter nafte vsebuje 10kwh energije, vecji traktorji zberejo tudi preko 300 litrov to je 3000kwh, ce je zgolj 30% te energije uporabnih (a ziher je, mogoce se vec ker traktor ko dela je motor v bolj optimalnem nacinu kot pa avto k stoji po kriziscih) to je uporabnih 1000kwh oz 15 teslinih baterij 60-70kwh. Pa pri traktorjih aerodinamika nima nobenega vpliva, hidravliki je vseeno ce jo poganja dizel ali strom tudi tu so ogrome nizgube. Tak da za resno delo (les, prikolica, hidravlika) bo EV traktor mrtev v uro ce ne prej. Za razkazovanje na gasilskih vasilicah pa bo.

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

Ze pri modernih avtomobilskih dizlskih motorjih je BSFC cez 40%, za nizkovrteci traktor je lahko se kamot kaksen procent vec.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Comparator ::

hojnikb je izjavil:

Iz mojih postov bos tezko karkoli sklepal. Things are not as they seem :)

Karkoli, upam da se pocutis maksimalno pametnega, k gres v merkator po mlek in meso :)


"Iz mojih postov bos tezko karkoli sklepal. Things are not as they seem :)"

Dobr, pol če praviš da je to res, pol se pa ne pretvarjaj da si neumnen :)

Karkoli, upam da se pocutis maksimalno pametnega, k gres v merkator po mlek in meso.

Takrat se ne počutim pametnega, se pa takrat ko ti kaj pametnega inženirskega povem ;P

hojnikb je izjavil:

Ze pri modernih avtomobilskih dizlskih motorjih je BSFC cez 40%, za nizkovrteci traktor je lahko se kamot kaksen procent vec.


Ja ampak POVPREČNI izkoristek dizelskega motorja v prometu je 27 %, ne 40 %. Nima veze kolk je maksimalni. Važn kolk je POVPREČNI. Če ne verjameš pa ti lahko najdem tudi link do študije, ga imam nekje med 20 tisoč zaznamkov :) Ali pa ga najdi sam :)

Zgodovina sprememb…

Comparator ::

Valvoline je izjavil:

Tesla m3 zgubi pol dometa pri vleko prikolice 600-700kg. Na enem videu so vlekli 1.5T iz 400km dometa ostane zgolj 130km uporabnih torej tretjina. Liter nafte vsebuje 10kwh energije, vecji traktorji zberejo tudi preko 300 litrov to je 3000kwh, ce je zgolj 30% te energije uporabnih (a ziher je, mogoce se vec ker traktor ko dela je motor v bolj optimalnem nacinu kot pa avto k stoji po kriziscih) to je uporabnih 1000kwh oz 15 teslinih baterij 60-70kwh. Pa pri traktorjih aerodinamika nima nobenega vpliva, hidravliki je vseeno ce jo poganja dizel ali strom tudi tu so ogrome nizgube. Tak da za resno delo (les, prikolica, hidravlika) bo EV traktor mrtev v uro ce ne prej. Za razkazovanje na gasilskih vasilicah pa bo.


Tesla ima pri vleki 1600 kg prikolice porabo 40-50 kWh na 100 km, ne pa pri 600-700 kg. In ogromen del odpade na račun zračnega upora, ki ga pri traktorju pri delu na polju ne bo.



Z 400 kwh baterijo boš lahko delal cel dan. 400 kWh baterija je enako kot cca 150 litrov skurjene nafte. Tako da tvoja največja nočna mora da bodo električni traktorji uspeli se bo kmalu uresničila ;)

Zgodovina sprememb…

Valvoline ::


Glej od 24.00 naprej. Poraba poskoci za 3.3x tj domet /3

Comparator ::

Valvoline je izjavil:


Glej od 24.00 naprej. Poraba poskoci za 3.3x tj domet /3


Spet prodajaš bučke. To je pri vleki 4500 pounds, to je 2040 kg, ne pa 600-700 kg kot si ti trdil!

Poleg tega je to pri hitrosti, kjer večino moči pobere prikolica, ki ima obliko škatle in nikakršno aerodinamičnost. Pri traktorju pri delu na polju je delež zračnega upora zanemaljiv tukaj pa PREVLADUJOČ. Ne moreš pol tega primerjat.

In Byord je definitivno boljši vir in test izvede pri za normalni hitrosti za prikolico, to je 60-65 km/h, ne pa ta dva butca, ki terata zadevo u pizdu mater (70 milj, 112 km/h kar je pri vleki prikolice čisti debilizem).

Poraba pri 60-65 km/h pri 1600 kg prikolici je 40-50 kWh na 100 km.

Zgodovina sprememb…

««
844 / 1168
»»