» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
840 / 1168
»»

hojnikb ::

Ali pa obdrzis trenutn shitbox in pocakas, da se tesla3 dovolj poceni na used marketu
#brezpodpisa

ziga1990 ::

bo prej 64kw Kona dovolj poceni
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

J.McLane ::

Če se prav spomnim ti potrebuješ avto za zelo kratek dnevni "commute", potrebuješ pa seveda nekaj kar te bo udobno peljalo na vikend izlet. Ali imaš za vikend avto morda kaj drugega na voljo? Če nimaš, potem raje ne razmišljaj o EV z 28 kWh baterijo. Če ga pa imaš, pa ne vidim smisla v nabavljanju katergakoli avta za 20k € za tako malo km kot jih boš delal.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

ziga1990 ::

Ja delam zelo kratke razdalje in nimam drugega avtomobila sicer prvotna želja je bil hibrid ampak mi vsi domači priporočajo EV ampak glede na cene je edino nov eGolf ali pa rabljen Ioniq 28kw od EV avtomobilov
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

J.McLane ::

Ne vem no, meni se ta dva zdita idealna za nekoga, ki se vozi 50km daleč v službo, doma pa ima še nek drug "družinski" avto s katerim se pač pelje na morje. V tvojem primeru ali nabaviš EV z vsaj 60 kWh baterijo ali pa ga sploh ne nabaviš. Za malo km bi jaz nabavil rabljen Lexus IS 300h za 15k EUR, ali pa staro generacijo Prius Plug-in, morda Golf GTE (ne vem kako je z zanesljivostjo).

Morda bi pa Renault Zoe ustrezal, najem baterije je za malo prevoženih km dokaj nizek, samo spet, hitro polnjenje na AC je problem.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

ziga1990 ::

če bi se vozil 50km daleč nebi razmišljal o EV avtomobilu ali pa hibridu:D
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Comparator ::

hojnikb je izjavil:

WarpedGone je izjavil:

Pejt temu farmerju povedat, da ... kaj že? Da laže?

Stupid is a constant ...

Ej, za razliko od bullshiterju tukaj dejansko poznam panogo first hand in takšna zadeva, vsaj razn za specifične naloge, ni pretirano uporabna.

Za obdelavo tal in spravilo večjih količin pridelka pa razen manjših površin v rastlinjakih še zlepa ne bo.

Exactly this. Dizlski kombajni na veliki površinah lahko bp laufajo dneve in noči (razn refuellinga in menjave operaterja)... Z baterijo boš pa kaj, stal 12 ur ?

Pri kakšnih nedeljskih kmetih je še tolk slabš, ker poleg hude investicije nihče nebo hotu traktorja, ki je efektivno slabši od preverjenga IMT 539 :)


Za koji kurac bi mogu čakat 12 ur?! Za traktor ne bi rabil več kot 75 kWh in to se lahko na ustrezni polnilnici napolni prej kot v pol ure, tako kot stvar funkcionira pri električnem avtomobilu (Tesla naprimer).

Sploh pa zakaj bi sploh rabu kaj čakat. Ko ga zvečer parkiraš, ga priključiš na štrom in se ti napolni preko noči. Zjutraj imaš tako vedno polno baterijo.

Tudi pri trakorjih bo prišlo do elektrifikacije slej ko prej. In to ti lahko povem kot diplomiran inženir strojništva. Zapiši moje besede in se jih spomni čez 10 let.

Traktorje ki veliko časa na leto obratujejo se finančno splača elektrificirati že sedaj z današnjimi cenami tehnologije. Ostale ki obratujejo manj pa se bo splačalo elektrificirati v prihodnosti. Električni pogon potrebuje mnogo manj servisov, je bolj zanesljiv, bolj enostaven in cena obratovanja je več kot 5x nižja.

Skos imaš neke glupe predsodke proti električnim avtomobilov, ki ne držijo vode.

Zgodovina sprememb…

pegasus ::

Kul, še en trezen osebek. Pozdravljen med manjšino :)

hojnikb ::

Sploh pa zakaj bi sploh rabu kaj čakat. Ko ga zvečer parkiraš, ga priključiš na štrom in se ti napolni preko noči. Zjutraj imaš tako vedno polno baterijo.


super. Zdaj pa racunaj, da imas v peak sezoni 10 taksnih traktorjev, ki bodo delal 16ur/dan. Ze to da 75kWh nebo dovolj za cel dan dela, kaj sele, da bi ponoci hotel vse hkrati polnit, da bodo naslednji dan pripravljeni za novo rundo.

Traktorje ki veliko časa na leto obratujejo se finančno splača elektrificirati že sedaj z današnjimi cenami tehnologije. Ostale ki obratujejo manj pa se bo splačalo elektrificirati v prihodnosti. Električni pogon potrebuje mnogo manj servisov, je bolj zanesljiv, bolj enostaven in cena obratovanja je več kot 5x nižja.


Seveda. Elektricni traktor nebo rabil hidravlike, menjalnika, prenosov pa nwm kaj se vse.


Se enkrat, traktor NI prevozno sredstvo. Je orodje, pri katerem je pogon sam del enacbe.

Tudi pri trakorjih bo prišlo do elektrifikacije slej ko prej. In to ti lahko povem kot diplomiran inženir strojništva. Zapiši moje besede in se jih spomni čez 10 let.

Seveda bo, ampak ne v 10 letih. V roku 10 let bos lahko vesel, ce bos v nasem okolju sploh lahko nasel en elektricni traktor na tipicni vecji kmetiji. Mark my words.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

IL_DIAVOLO ::

John deere verjame v elektricne traktorje, samo vprašanje ce bojo kmeti zeleli traktor, ko ga bo treba iz sume slepat, ko bo stroma zmanjkalo.



Ta zadeva naj bi laufala 4 ure in se polnila 8.

J.McLane ::

Farma, ki ima 10 traktorjev (in jih dejansko toliko rabi), bo pač imela še battery storage in 100 kW solarno elektrarno, zraven potem že tako pride 100 kW električni priključek... Kaj pa je to? Enako kot 10 stanovanjskih hiš.

Za neko slovensko kmetijo z enim traktorjem pa tistih 75 kWh napolneš v 8 urah na čisto navadnem 3x25A priključku za katerega vsak mesec plačaš bajno visoko priključno moč 15€. Nemogoče, res.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

DamijanD ::

Mislim, da so EV traktorji tolk specifični, da bi se morali preselit v svojo temo.

WaterBoy ::

hojnikb ::

J.McLane je izjavil:

Farma, ki ima 10 traktorjev (in jih dejansko toliko rabi), bo pač imela še battery storage in 100 kW solarno elektrarno, zraven potem že tako pride 100 kW električni priključek... Kaj pa je to? Enako kot 10 stanovanjskih hiš.

Za neko slovensko kmetijo z enim traktorjem pa tistih 75 kWh napolneš v 8 urah na čisto navadnem 3x25A priključku za katerega vsak mesec plačaš bajno visoko priključno moč 15EUR. Nemogoče, res.

to samo znizujejo smiselnost (predvsem cenovno) takšnih zadev.

Še enkrat, traktor NI avto.

DamijanD je izjavil:

Mislim, da so EV traktorji tolk specifični, da bi se morali preselit v svojo temo.

Predvsem bodo pri trenutni ceni in kapaciteti baterij specifika znotraj specifike, dokler kapacitete in cena nebodo prišle na raven dizlskih ekvivalentov.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

s7nf ::

J.McLane je izjavil:

Farma, ki ima 10 traktorjev (in jih dejansko toliko rabi), bo pač imela še battery storage in 100 kW solarno elektrarno, zraven potem že tako pride 100 kW električni priključek... Kaj pa je to? Enako kot 10 stanovanjskih hiš.

Za neko slovensko kmetijo z enim traktorjem pa tistih 75 kWh napolneš v 8 urah na čisto navadnem 3x25A priključku za katerega vsak mesec plačaš bajno visoko priključno moč 15€. Nemogoče, res.

V Sloveniji je povprečje registriranih traktorjev na kmetijo 4. Kaj šele če šteješ še ne registrirane.

roCkY ::

J.McLane je izjavil:

Farma, ki ima 10 traktorjev (in jih dejansko toliko rabi), bo pač imela še battery storage in 100 kW solarno elektrarno, zraven potem že tako pride 100 kW električni priključek... Kaj pa je to? Enako kot 10 stanovanjskih hiš.

Za neko slovensko kmetijo z enim traktorjem pa tistih 75 kWh napolneš v 8 urah na čisto navadnem 3x25A priključku za katerega vsak mesec plačaš bajno visoko priključno moč 15€. Nemogoče, res.

75 kWh je praznih v eni uri!
Ko bo oblačno bodo pa kaj?
Ko gre za nohte zaradi vremena se zadeve na večjih obrati v svetu vrtijo 20-22 ur dnevno. Tudi nam kako leto uspe vrtet 18 ur nekaj dni zapored.
Farma, ki vrti 10 traktorjev rabi na uro 10*250 KW! Če je kak silažni kombanj v igri samo tisti 500KW. Če so trije, kar na marsikateri farmi na svetu so.... Dajte no sanjat. V kmetijstvu ni časa se zabavat s tem. Mi je zadnjič odletel le alternator na traktorju pa sem accuje 3*menjal menjal, da sem naredil 6 ur dela. Ne razumete da se ene zadeve delajo enkrat letno. Okno pa je morda 3 dni. Ob neugodnem vremenu za kako aplikacijo gnojenja ali škropljenja nekaj UR. Pa po k sreči prazni cesti se brez luči fural. Pač le en traktor je ustrezno obut in ima inštalacijo za potrebno elektroniko... Ni šans bit odvisen od nekega polnilca.
No saj sanjat je dovoljeno. Enako kot sem že za avte rekel. Ko bo ustrezna ponudba (vsi aspekti, ki sem jih omenil) se bo uporabljalo. Sem tudi zgoraj napisal, da en traktor bi teoretično lahko bil elektro. In še enkrat. Malodane vsaka kmetija je specifika zase četudi na vzven zgleda vse zelo podobno je marsikaj v praksi zelo zelo različno.

J.McLane ::

OK, veš več kot jaz, samo ena stvar me še zanima, koliko nafte skurite na traktor na najbolj zaseden teden? Nazivne moči kombajna verjetno ne moreš šteti kot da deluje ves čas na MAX. Po porabljenem gorivu se najhitreje vidi koliko kakšen stroj dela.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

pegasus ::

roCkY je izjavil:

Farma, ki vrti 10 traktorjev rabi na uro 10*250 KW!
Če razmišljaš naftno, mogoče res. Razmišljal električno, pa boš hitro videl, da zares rabiš mogoče 20KW. Znebiti se moraš vseh mehanskih umotvorov na priključkih in naštepat primerne elektromotorje direktno tja, kjer se rabijo, do njih pa potegnit kable, ne pa osovine, jermene, kardanske zglobe in kaj vem kaj še vse. Ja, to zna bit vesoljska tehnika za povprečno kmetijo, a takoj, ko najbolj modern kmet na vasi to posvoji, bodo vsi ostali oh in ah šli to kupovat samo zato, da ne bodo izpadli ... well, kmeti. In svet bo zaradi tega lepši.

hojnikb ::

good fucking luck z elektromotorji in kakrsnimi koli dvigi. Obstaja hidravlika z razlogom.

a takoj, ko najbolj modern kmet na vasi to posvoji, bodo vsi ostali oh in ah šli to kupovat samo zato, da ne bodo izpadli ... well, kmeti. In svet bo zaradi tega lepši.


except, taksna mentaliteta glih ne pije kaksne vode na kmetijah, vsaj ne pri nas. Ni to avtomobil, kateri ce mas sosed bolsga, mors ti nujno met se boljsga.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Comparator ::

hojnikb je izjavil:

Sploh pa zakaj bi sploh rabu kaj čakat. Ko ga zvečer parkiraš, ga priključiš na štrom in se ti napolni preko noči. Zjutraj imaš tako vedno polno baterijo.


super. Zdaj pa racunaj, da imas v peak sezoni 10 taksnih traktorjev, ki bodo delal 16ur/dan. Ze to da 75kWh nebo dovolj za cel dan dela, kaj sele, da bi ponoci hotel vse hkrati polnit, da bodo naslednji dan pripravljeni za novo rundo.

Traktorje ki veliko časa na leto obratujejo se finančno splača elektrificirati že sedaj z današnjimi cenami tehnologije. Ostale ki obratujejo manj pa se bo splačalo elektrificirati v prihodnosti. Električni pogon potrebuje mnogo manj servisov, je bolj zanesljiv, bolj enostaven in cena obratovanja je več kot 5x nižja.


Seveda. Elektricni traktor nebo rabil hidravlike, menjalnika, prenosov pa nwm kaj se vse.


Se enkrat, traktor NI prevozno sredstvo. Je orodje, pri katerem je pogon sam del enacbe.

Tudi pri trakorjih bo prišlo do elektrifikacije slej ko prej. In to ti lahko povem kot diplomiran inženir strojništva. Zapiši moje besede in se jih spomni čez 10 let.

Seveda bo, ampak ne v 10 letih. V roku 10 let bos lahko vesel, ce bos v nasem okolju sploh lahko nasel en elektricni traktor na tipicni vecji kmetiji. Mark my words.


75 kWh je če upoštevaš da je izkoristek električnega pogona 3-4x večji enakovredno 22-30 litrom diesla. Če hočeš več, ni noben problem vgraditi večjo baterijo, lahko tudi 300 kwh če hočeš.

Da električni traktorji načeloma ne rabijo menjalnika. Električni motor ga načeloma ne potrebuje (lahko pa ga tudi ima da je še nekaj procentov boljši izkoristek, ni pa treba). Todi če ima hidravljiko tako kot navaden traktor, še vedno nima dizelskega motorja z VSEMI SISTEMI ZA ČIŠČENJE izpušnega sistema, ki jih je ogromno. (nox, dpf ipd.) Električni motor je ZELO enostavna zadeva in zelo zanesljiva v primerjavi z dieselskim motorjem.

Kmetija ki potrebuje 10 traktorjev mora bit ogromna zadeva in si lahko kumot privošči investicijo v sončno elektrarno in battery storage. Že sama sončna elektrarna z battery storage se ti povrne v prej kot v desetih letih.

"V roku 10 let bos lahko vesel, ce bos v nasem okolju sploh lahko nasel en elektricni traktor na tipicni vecji kmetiji. Mark my words."

Ni res prijatu, prej kot v desetih letih boš imel veliko več kot samo en traktor na tipični večji kmetiji. V 15-20 letih pa bojo prevladali. Mark my words. ;)

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

Ni res prijatu, prej kot v desetih letih boš imel veliko več kot samo en traktor na tipični večji kmetiji. V 15-20 letih pa bojo prevladali. Mark my words. ;)

evo, ce se znajde vec k en EV traktor na nasi farmi (ali kaksni bliznji for that matter) v tem casovnem okvirju, ti rade volje castim za 2 runde :)

75 kWh je če upoštevaš da je izkoristek električnega pogona 3-4x večji enakovredno 22-30 litrom diesla. Če hočeš več, ni noben problem vgraditi večjo baterijo, lahko tudi 300 kwh če hočeš.


300kwh je pa seveda volumetricno glih za dva cigla in tezko ene par kil :)
Pa 30 litrov nafte ni nic, to je dejansko premal, da se sploh lotis (kaj sele dokoncas) kaksno oranje :)
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Comparator ::

hojnikb je izjavil:

Ni res prijatu, prej kot v desetih letih boš imel veliko več kot samo en traktor na tipični večji kmetiji. V 15-20 letih pa bojo prevladali. Mark my words. ;)

evo, ce se znajde vec k en EV traktor na nasi farmi (ali kaksni bliznji for that matter) v tem casovnem okvirju, ti rade volje castim za 2 runde :)


Noben ni govoril o vaši farmi kjer kot je videti nimate znanja tehnologije in ekonomije da bi poračunali če in kdaj se zadeva splača. Lahko bi rekli da ste nazadnjaški. Za ostale slovenske kmetije pa: OKEJ VELJA ;) mark my words ;)

hojnikb ::

Comparator je izjavil:

hojnikb je izjavil:

Ni res prijatu, prej kot v desetih letih boš imel veliko več kot samo en traktor na tipični večji kmetiji. V 15-20 letih pa bojo prevladali. Mark my words. ;)

evo, ce se znajde vec k en EV traktor na nasi farmi (ali kaksni bliznji for that matter) v tem casovnem okvirju, ti rade volje castim za 2 runde :)


Noben ni govoril o vaši farmi kjer kot je videti nimate znanja tehnologije in ekonomije da bi poračunali če in kdaj se zadeva splača. Lahko bi rekli da ste nazadnjaški. Za ostale slovenske kmetije pa: OKEJ VELJA ;) mark my words ;)

Vecina slovenskih kmetij je tudi vrh glave zadolzenih (je kr hudic ce gre cena za cent dol po kilogramu/litru).
Medtem pa nase nazadnjastvo in relativno enostavna mehanizacija omogoca, da je letni izplen se vedno spodoben in brez vecjih longterm zadolzevanj.
#brezpodpisa

pegasus ::

hojnikb je izjavil:

good fucking luck z elektromotorji in kakrsnimi koli dvigi. Obstaja hidravlika z razlogom.
Kolega projektira največje žerjave za pristanišča. Hidravlika in elektrika je zmagovalna kombinacija.

hojnikb ::

pegasus je izjavil:

hojnikb je izjavil:

good fucking luck z elektromotorji in kakrsnimi koli dvigi. Obstaja hidravlika z razlogom.
Kolega projektira največje žerjave za pristanišča. Hidravlika in elektrika je zmagovalna kombinacija.

key point _hidravlika_+elektrika :)
#brezpodpisa

Comparator ::

hojnikb je izjavil:

Ni res prijatu, prej kot v desetih letih boš imel veliko več kot samo en traktor na tipični večji kmetiji. V 15-20 letih pa bojo prevladali. Mark my words. ;)

evo, ce se znajde vec k en EV traktor na nasi farmi (ali kaksni bliznji for that matter) v tem casovnem okvirju, ti rade volje castim za 2 runde :)

75 kWh je če upoštevaš da je izkoristek električnega pogona 3-4x večji enakovredno 22-30 litrom diesla. Če hočeš več, ni noben problem vgraditi večjo baterijo, lahko tudi 300 kwh če hočeš.


300kwh je pa seveda volumetricno glih za dva cigla in tezko ene par kil :)
Pa 30 litrov nafte ni nic, to je dejansko premal, da se sploh lotis (kaj sele dokoncas) kaksno oranje :)


Spet klatiš neumnosti: 300 kwh je priblino tono in pol pri zdajšnji energijski gostoti baterij in manj kot 0,5 m3 prostornine ;)

In 300 kwh baterij je ob upoštevaju izkoristka ekvivalent 120 litrom diesla. 30 litrov je za 75 kwh.

hojnikb je izjavil:

Comparator je izjavil:

hojnikb je izjavil:

Ni res prijatu, prej kot v desetih letih boš imel veliko več kot samo en traktor na tipični večji kmetiji. V 15-20 letih pa bojo prevladali. Mark my words. ;)

evo, ce se znajde vec k en EV traktor na nasi farmi (ali kaksni bliznji for that matter) v tem casovnem okvirju, ti rade volje castim za 2 runde :)


Noben ni govoril o vaši farmi kjer kot je videti nimate znanja tehnologije in ekonomije da bi poračunali če in kdaj se zadeva splača. Lahko bi rekli da ste nazadnjaški. Za ostale slovenske kmetije pa: OKEJ VELJA ;) mark my words ;)

Vecina slovenskih kmetij je tudi vrh glave zadolzenih (je kr hudic ce gre cena za cent dol po kilogramu/litru).
Medtem pa nase nazadnjastvo in relativno enostavna mehanizacija omogoca, da je letni izplen se vedno spodoben in brez vecjih longterm zadolzevanj.


Vaše nazadnjaštvo žal ne sprevidi da bojo električni traktorji čez prej kot 15 let cenejši kot navadni ;)

hojnikb je izjavil:

J.McLane je izjavil:

Farma, ki ima 10 traktorjev (in jih dejansko toliko rabi), bo pač imela še battery storage in 100 kW solarno elektrarno, zraven potem že tako pride 100 kW električni priključek... Kaj pa je to? Enako kot 10 stanovanjskih hiš.

Za neko slovensko kmetijo z enim traktorjem pa tistih 75 kWh napolneš v 8 urah na čisto navadnem 3x25A priključku za katerega vsak mesec plačaš bajno visoko priključno moč 15EUR. Nemogoče, res.

to samo znizujejo smiselnost (predvsem cenovno) takšnih zadev.

Še enkrat, traktor NI avto.

DamijanD je izjavil:

Mislim, da so EV traktorji tolk specifični, da bi se morali preselit v svojo temo.

Predvsem bodo pri trenutni ceni in kapaciteti baterij specifika znotraj specifike, dokler kapacitete in cena nebodo prišle na raven dizlskih ekvivalentov.


Traktor ni avto? JA no shit sherlock, to ne pomeni da ne more bit električen ;)

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

Vaše nazadnjaštvo žal ne sprevidi da bojo električni traktorji čez prej kot 15 let cenejši kot navadni ;)

Mislim, da stari IMTji, storovcani in podobni ljudski traktorji, ki so se vedno v dnevni uporabi in so dejansko tako enostavni, da se jih vsak bizgec lahko loti v delavnici, se kr nekaj casa smiselni iz stalisca TCO (predvsem za manjse in nedeljske kmete). Ko je zadeva enkrat placana in zre samo nafto in olje, operativni strosek spet ni tako hud kot mesecni obrok za ev trakotr za naslednjih 10 let :)
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Comparator ::

Comparator je izjavil:

hojnikb je izjavil:

Ni res prijatu, prej kot v desetih letih boš imel veliko več kot samo en traktor na tipični večji kmetiji. V 15-20 letih pa bojo prevladali. Mark my words. ;)

evo, ce se znajde vec k en EV traktor na nasi farmi (ali kaksni bliznji for that matter) v tem casovnem okvirju, ti rade volje castim za 2 runde :)

75 kWh je če upoštevaš da je izkoristek električnega pogona 3-4x večji enakovredno 22-30 litrom diesla. Če hočeš več, ni noben problem vgraditi večjo baterijo, lahko tudi 300 kwh če hočeš.


300kwh je pa seveda volumetricno glih za dva cigla in tezko ene par kil :)
Pa 30 litrov nafte ni nic, to je dejansko premal, da se sploh lotis (kaj sele dokoncas) kaksno oranje :)


Spet klatiš neumnosti: 300 kwh je priblino tono in pol pri zdajšnji energijski gostoti baterij in manj kot 0,5 m3 prostornine ;)

In 300 kwh baterij je ob upoštevaju izkoristka ekvivalent 120 litrom diesla. 30 litrov je za 75 kwh.

hojnikb je izjavil:

Comparator je izjavil:

hojnikb je izjavil:

Ni res prijatu, prej kot v desetih letih boš imel veliko več kot samo en traktor na tipični večji kmetiji. V 15-20 letih pa bojo prevladali. Mark my words. ;)

evo, ce se znajde vec k en EV traktor na nasi farmi (ali kaksni bliznji for that matter) v tem casovnem okvirju, ti rade volje castim za 2 runde :)


Noben ni govoril o vaši farmi kjer kot je videti nimate znanja tehnologije in ekonomije da bi poračunali če in kdaj se zadeva splača. Lahko bi rekli da ste nazadnjaški. Za ostale slovenske kmetije pa: OKEJ VELJA ;) mark my words ;)

Vecina slovenskih kmetij je tudi vrh glave zadolzenih (je kr hudic ce gre cena za cent dol po kilogramu/litru).
Medtem pa nase nazadnjastvo in relativno enostavna mehanizacija omogoca, da je letni izplen se vedno spodoben in brez vecjih longterm zadolzevanj.


Vaše nazadnjaštvo žal ne sprevidi da bojo električni traktorji čez prej kot 15 let cenejši kot navadni ;)

hojnikb je izjavil:

J.McLane je izjavil:

Farma, ki ima 10 traktorjev (in jih dejansko toliko rabi), bo pač imela še battery storage in 100 kW solarno elektrarno, zraven potem že tako pride 100 kW električni priključek... Kaj pa je to? Enako kot 10 stanovanjskih hiš.

Za neko slovensko kmetijo z enim traktorjem pa tistih 75 kWh napolneš v 8 urah na čisto navadnem 3x25A priključku za katerega vsak mesec plačaš bajno visoko priključno moč 15EUR. Nemogoče, res.

to samo znizujejo smiselnost (predvsem cenovno) takšnih zadev.

Še enkrat, traktor NI avto.

DamijanD je izjavil:

Mislim, da so EV traktorji tolk specifični, da bi se morali preselit v svojo temo.

Predvsem bodo pri trenutni ceni in kapaciteti baterij specifika znotraj specifike, dokler kapacitete in cena nebodo prišle na raven dizlskih ekvivalentov.


Traktor ni avto? JA no shit sherlock, to ne pomeni da ne more bit električen ;)


Električni traktorji ne bodo specifika ampak bodo tako kot avtomobili kmalu prevladujoča oblika pogona.

hojnikb je izjavil:

Vaše nazadnjaštvo žal ne sprevidi da bojo električni traktorji čez prej kot 15 let cenejši kot navadni ;)

Mislim, da stari IMTji, storovcani in podobni ljudski traktorji, ki so se vedno v dnevni uporabi in so dejansko tako enostavni, da se jih vsak bizgec lahko loti v delavnici, se kr nekaj casa smiselni iz stalisca TCO. Ko je zadeva enkrat placana in zre samo nafto in olje, operativni strosek spet ni tako hud kot mesecni obrok za ev trakotr za naslednjih 10 let :)


Česa ne razumeš? NABAVNA CENA bo manjša za električnega v primerjavi z dieselskim traktorjem. A morem še bl slikovito? Navadn traktorj je recimo 80 jurjev, ta bo pa 50 jurjem, get it? :)

Sploh pa: kdo je rekel da električnega ne boš mogel sam servisirati: seveda ga boš lahko! saj je še bolj enostaven.

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

Česa ne razumeš? NABAVNA CENA bo manjša za električnega v primerjavi z dieselskim traktorjem. A morem še bl slikovito? Navadn traktorj je recimo 80 jurjev, ta bo pa 50 jurjem, get it? :)

ze obstojec traktor, ki sluzi svojmu namenu je pa kolk, 0€ ? Zdaj pa zracunaj, kolk kupi 50 jurjov nafte, olj in generalk v delavnici.

Sploh pa: kdo je rekel da električnega ne boš mogel sam servisirati: seveda ga boš lahko! saj je še bolj enostaven.

Mislim, da se bo tipicen DIY kmet precej tezje lotu popravila EV traktorja; high 400/800v and whatnot :)
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

roCkY ::

pegasus je izjavil:

roCkY je izjavil:

Farma, ki vrti 10 traktorjev rabi na uro 10*250 KW!
Če razmišljaš naftno, mogoče res. Razmišljal električno, pa boš hitro videl, da zares rabiš mogoče 20KW. Znebiti se moraš vseh mehanskih umotvorov na priključkih in naštepat primerne elektromotorje direktno tja, kjer se rabijo, do njih pa potegnit kable, ne pa osovine, jermene, kardanske zglobe in kaj vem kaj še vse. Ja, to zna bit vesoljska tehnika za povprečno kmetijo, a takoj, ko najbolj modern kmet na vasi to posvoji, bodo vsi ostali oh in ah šli to kupovat samo zato, da ne bodo izpadli ... well, kmeti. In svet bo zaradi tega lepši.


Elektromotorji se selijo tja kjer se rabijo in se opušča pnevmatika, hidravlika. Ampak le tam, kjer prinesejo neko dodano vrednost s stališča agrotehnike. Recimo precizne sejalnice so ena od takih zadev. Ampak ker je alternator na traktorju prešvoh, traktor morda niti nima kardanskega priključka ponekod pride zraven tudi generator. Dvomim, da bo kateri avstralski, ameriški, kanadski, brazlski farmer kmalu s sabo vozil baterijo. Je čisto preveč rizično in predrago za tistih 7-14 dni uporabe pri njih.

Da bi pa imel elektromotor na frezi, vrtavki, balirki - ni šans ker je tudi na večjih obratih raba posameznega stroja premajhna. Za 100-300 ur letno se to pač ne izide. Izgubam trasnmisije se enostavno nima smisla izognit na ta način. No edino če/ko bodo motorji po par 100€ za končnega kupca (50-250KW moči) + seveda baterija in bo vseskupaj ceneje in bolj uporabno kot hidromotorji.

hojnikb ::

cas bo pokazal svoje. Morda bo do konca tega stoletja taksen shift v agro, da traktorji, kot jih poznamo, sploh nebojo vec smiselni :)
#brezpodpisa

Comparator ::

roCkY je izjavil:

J.McLane je izjavil:

Farma, ki ima 10 traktorjev (in jih dejansko toliko rabi), bo pač imela še battery storage in 100 kW solarno elektrarno, zraven potem že tako pride 100 kW električni priključek... Kaj pa je to? Enako kot 10 stanovanjskih hiš.

Za neko slovensko kmetijo z enim traktorjem pa tistih 75 kWh napolneš v 8 urah na čisto navadnem 3x25A priključku za katerega vsak mesec plačaš bajno visoko priključno moč 15€. Nemogoče, res.

75 kWh je praznih v eni uri!
Ko bo oblačno bodo pa kaj?
Ko gre za nohte zaradi vremena se zadeve na večjih obrati v svetu vrtijo 20-22 ur dnevno. Tudi nam kako leto uspe vrtet 18 ur nekaj dni zapored.
Farma, ki vrti 10 traktorjev rabi na uro 10*250 KW! Če je kak silažni kombanj v igri samo tisti 500KW. Če so trije, kar na marsikateri farmi na svetu so.... Dajte no sanjat. V kmetijstvu ni časa se zabavat s tem. Mi je zadnjič odletel le alternator na traktorju pa sem accuje 3*menjal menjal, da sem naredil 6 ur dela. Ne razumete da se ene zadeve delajo enkrat letno. Okno pa je morda 3 dni. Ob neugodnem vremenu za kako aplikacijo gnojenja ali škropljenja nekaj UR. Pa po k sreči prazni cesti se brez luči fural. Pač le en traktor je ustrezno obut in ima inštalacijo za potrebno elektroniko... Ni šans bit odvisen od nekega polnilca.
No saj sanjat je dovoljeno. Enako kot sem že za avte rekel. Ko bo ustrezna ponudba (vsi aspekti, ki sem jih omenil) se bo uporabljalo. Sem tudi zgoraj napisal, da en traktor bi teoretično lahko bil elektro. In še enkrat. Malodane vsaka kmetija je specifika zase četudi na vzven zgleda vse zelo podobno je marsikaj v praksi zelo zelo različno.


Prjatu, to kar si napisal NI RES. Traktorji ne obratujejo ves čas na polni moči. Če bi 500 kw kombajn res obratoval na polni moči bi moral porabiti 166 LITROV NA URO! 166 litrov na uro! seveda da ne porabi toliko! Daj ne sanjaj. Mi nič ne sanjamo, smo inženirji in zračunamo da se da ;)

"V kmetijstvu ni časa se zabavat s tem." A z kompilicranimi dieselskimi motorji, ki vse bolj in bolj komplicirani v prihodnosti zaradi onesnaževanja se vam pa da zajevavat?! Pa sej električni motor je pa ja stokrat lažji za vzdrževat! :)

75 kwh ni praznih v eni uri na navadnem traktorju. Če rabiš več, ga pa opremiš z 300 kwh baterijo, ni problem. Boš pač imel hitro polnjenje in boš napolnil v tistih par urah, ne vem kje vidiš problem.

Ko 80 % ostalih kmetov bolj konkurenčnih od tebe ker bojo imeli 5x manjši strošek za gorivo in ker bojo cene pridelkov zaradi tega ker bojo predstavljali večino PADLE, boš bodisi PROPADEL ali pa boš kupil električni traktor. Mark my words ;)

"No saj sanjat je dovoljeno. Enako kot sem že za avte rekel."

Mi ne sanjamo, mi smo inženirji in poračunamo in vidimo da zadeva pije vodo ;) Avti bojo v bližnji prihodnosti, ene 10-20 let v večini električni, traktorji tudi. Mark my words ;)

hojnikb ::

Prjatu, to kar si napisal NI RES. Traktorji ne obratujejo ves čas na polni moči.


Si se kdaj kot t.i inziner vprasal, zakaj imajo traktorji tako velik displacement, glede na moc, se vedno pushrod dizajn motorje in relativno nizke delovne obrate? Hint; ne zato, da bo dal polno moc od sebe za 3 sekunde od semaforja do semaforja :)
#brezpodpisa

IL_DIAVOLO ::

Vitaminček is back?

Comparator ::

hojnikb je izjavil:

Česa ne razumeš? NABAVNA CENA bo manjša za električnega v primerjavi z dieselskim traktorjem. A morem še bl slikovito? Navadn traktorj je recimo 80 jurjev, ta bo pa 50 jurjem, get it? :)

ze obstojec traktor, ki sluzi svojmu namenu je pa kolk, 0€ ? Zdaj pa zracunaj, kolk kupi 50 jurjov nafte, olj in generalk v delavnici.

Sploh pa: kdo je rekel da električnega ne boš mogel sam servisirati: seveda ga boš lahko! saj je še bolj enostaven.

Mislim, da se bo tipicen DIY kmet precej tezje lotu popravila EV traktorja; high 400/800v and whatnot :)


Obstoječ traktor ne bo delal večno, ko bo za na odpad, takrat boš moral kupiti drugega ;) 50 jurjev nafter je približno 32 tisoč litrov (upoštevan rahel dvig cene nafte skozi čas). To ni tako veliko, to dokaj hitro prineseš notri.

Zakaj ga ne bi moral popravljati, saj zadeve bojo itak tako narejene da bojo varne, debil pa tud ni treba bit da boš lih eno roko na plus pa drugo na minus dal.

hojnikb ::

Ko 80 % ostalih kmetov bolj konkurenčnih od tebe ker bojo imeli 5x manjši strošek za gorivo in ker bojo cene pridelkov zaradi tega ker bojo predstavljali večino PADLE, boš bodisi PROPADEL ali pa boš kupil električni traktor. Mark my words ;)


prej ko bos dojel, da strosek goriva ni glavnina stroskov, da nekaj nastane, prej bos dojel, da so ev traktorji se kr nekaja casa stran od cenovne smiselnosti:)
#brezpodpisa

Comparator ::

hojnikb je izjavil:

Prjatu, to kar si napisal NI RES. Traktorji ne obratujejo ves čas na polni moči.


Si se kdaj kot t.i inziner vprasal, zakaj imajo traktorji tako velik displacement, glede na moc, se vedno pushrod dizajn motorje in relativno nizke delovne obrate? Hint; ne zato, da bo dal polno moc od sebe za 3 sekunde od semaforja do semaforja :)


Te stvari vem ;) ne spremeni dejstva da 500 kw kombajn ne porabi po 160 litrov diesla NA URO kot si ti trdil!!

hojnikb ::

Obstoječ traktor ne bo delal večno, ko bo za na odpad, takrat boš moral kupiti drugega ;) 50 jurjev nafter je približno 32 tisoč litrov (upoštevan rahel dvig cene nafte skozi čas). To ni tako veliko, to dokaj hitro prineseš notri.


Precej lazje je obstojec traktor obnavljat, da bo se uporaben, kot pa EV. Koncept metanje starih traktorjev na odpad, k ni vec modern in lep, ne obstaja, sploh pri starejsih modelih, ki so mehansko in elektricno enostabni.
#brezpodpisa

roCkY ::

Spet klatiš neumnosti: 300 kwh je priblino tono in pol pri zdajšnji energijski gostoti baterij in manj kot 0,5 m3 prostornine ;)

In 300 kwh baterij je ob upoštevaju izkoristka ekvivalent 120 litrom diesla. 30 litrov je za 75 kwh.


180-210 litrov dizla dnevno se uspe skurit na SLO povprečnih kmetijah z traktorjem z nazivno močjo cca. 85 KW... Takih dni pa je pod 10.

hojnikb ::

Comparator je izjavil:

hojnikb je izjavil:

Prjatu, to kar si napisal NI RES. Traktorji ne obratujejo ves čas na polni moči.


Si se kdaj kot t.i inziner vprasal, zakaj imajo traktorji tako velik displacement, glede na moc, se vedno pushrod dizajn motorje in relativno nizke delovne obrate? Hint; ne zato, da bo dal polno moc od sebe za 3 sekunde od semaforja do semaforja :)


Te stvari vem ;) ne spremeni dejstva da 500 kw kombajn ne porabi po 160 litrov diesla NA URO kot si ti trdil!!

nikjer nisem trdil, da kombajn porabi 160l/h.
#brezpodpisa

Comparator ::

hojnikb je izjavil:

Ko 80 % ostalih kmetov bolj konkurenčnih od tebe ker bojo imeli 5x manjši strošek za gorivo in ker bojo cene pridelkov zaradi tega ker bojo predstavljali večino PADLE, boš bodisi PROPADEL ali pa boš kupil električni traktor. Mark my words ;)


prej ko bos dojel, da strosek goriva ni glavnina stroskov, da nekaj nastane, prej bos dojel, da so ev traktorji se kr nekaja casa stran od cenovne smiselnosti:)


Jaz to že vem, ne rabiš to meni razlagat. Tudi če prestavlja samo 20 %, se ti bo teh 20 % zažrlo v tvoj profit (v primerjavi z EV kmetom) in zažrlo v profit se ti bo lahko tako močno, da bo to odločalo ali boš lahko preživel z zasluženim denarjem ali ne.

Dokler je kmetov z EV traktorji malo to ne bo vplivalo na odkupne cene pridelkov BISTVENO. Ko pa se bo pojavila kritična masa kmetov, ki bo imela EV traktorje in 5x cenejše gorivo pa to BO ZNATNO znižalo odkupne cene. Koliko zdaj zapraviš za gorivo in koliko zaslužiš na leto cca?

roCkY je izjavil:

Spet klatiš neumnosti: 300 kwh je priblino tono in pol pri zdajšnji energijski gostoti baterij in manj kot 0,5 m3 prostornine ;)

In 300 kwh baterij je ob upoštevaju izkoristka ekvivalent 120 litrom diesla. 30 litrov je za 75 kwh.


180-210 litrov dizla dnevno se uspe skurit na SLO povprečnih kmetijah z traktorjem z nazivno močjo cca. 85 KW... Takih dni pa je pod 10.


Torej to pomeni da boš imel EV traktor z 300 kwh baterijo, ki jo boš enkrat vmes napolnil na kamionski polnilnici v eni uri tistih nekaj dni na leto. Ni to noben problem (razen problem v mentaliteti). Kaj se cenovnega in inženirskega dela tiče gre zadeva kumot skozi.

Zgodovina sprememb…

Comparator ::

hojnikb je izjavil:

Comparator je izjavil:

hojnikb je izjavil:

Prjatu, to kar si napisal NI RES. Traktorji ne obratujejo ves čas na polni moči.


Si se kdaj kot t.i inziner vprasal, zakaj imajo traktorji tako velik displacement, glede na moc, se vedno pushrod dizajn motorje in relativno nizke delovne obrate? Hint; ne zato, da bo dal polno moc od sebe za 3 sekunde od semaforja do semaforja :)


Te stvari vem ;) ne spremeni dejstva da 500 kw kombajn ne porabi po 160 litrov diesla NA URO kot si ti trdil!!

nikjer nisem trdil, da kombajn porabi 160l/h.


Ja ti ne, RoCky je bil! Je govvoril o kombajnu ki ima moč 500 kW in se delal kot da je to njegova povprečna moč ki jo oddaja, kar je daleč od resnice.

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

Tudi če prestavlja samo 20 %, se ti bo teh 20 % zažrlo v tvoj profit (v primerjavi z EV kmetom) in zažrlo v profit se ti bo lahko tako močno, da bo to odločalo ali boš lahko preživel z zasluženim denarjem ali ne.

to je ob predpostavki, da je taksen traktor zastonj oz. ze zdavnaj placan in da je pokvarljivost/vzdrzevanje cenovno podobno kot dizlski ekvivalent.

Dokler je kmetov z EV traktorji malo to ne bo vplivalo na odkupne cene pridelkov BISTVENO. Ko pa se bo pojavila kritična masa kmetov, ki bo imela EV traktorje in 5x cenejše gorivo pa to BO ZNATNO znižalo odkupne cene. Koliko zdaj zapraviš za gorivo in koliko zaslužiš na leto cca?


ko in ce bo kriticna masa ev traktorjev (ali evjov na sploh) je precej utopicno pricakovat enake cene na kWh, kot sedaj.
#brezpodpisa

roCkY ::

Comparator je izjavil:

hojnikb je izjavil:

Comparator je izjavil:

hojnikb je izjavil:

Prjatu, to kar si napisal NI RES. Traktorji ne obratujejo ves čas na polni moči.


Si se kdaj kot t.i inziner vprasal, zakaj imajo traktorji tako velik displacement, glede na moc, se vedno pushrod dizajn motorje in relativno nizke delovne obrate? Hint; ne zato, da bo dal polno moc od sebe za 3 sekunde od semaforja do semaforja :)


Te stvari vem ;) ne spremeni dejstva da 500 kw kombajn ne porabi po 160 litrov diesla NA URO kot si ti trdil!!

nikjer nisem trdil, da kombajn porabi 160l/h.


Ja ti ne, RoCky je bil! Je govvoril o kombajnu ki ima moč 500 kW in se delal kot da je to njegova povprečna moč ki jo oddaja, kar je daleč od resnice.

V silažnih kombajnih so motorji cca. 500KW. Elektronika ga drži na cca. 90% nazivne moči med obratovanjem. Prihajajo mčnejši. Tolk je daleč od resnice.

Comparator ::

hojnikb je izjavil:

Tudi če prestavlja samo 20 %, se ti bo teh 20 % zažrlo v tvoj profit (v primerjavi z EV kmetom) in zažrlo v profit se ti bo lahko tako močno, da bo to odločalo ali boš lahko preživel z zasluženim denarjem ali ne.

to je ob predpostavki, da je taksen traktor zastonj oz. ze zdavnaj placan in da je pokvarljivost/vzdrzevanje cenovno podobno kot dizlski ekvivalent.

Dokler je kmetov z EV traktorji malo to ne bo vplivalo na odkupne cene pridelkov BISTVENO. Ko pa se bo pojavila kritična masa kmetov, ki bo imela EV traktorje in 5x cenejše gorivo pa to BO ZNATNO znižalo odkupne cene. Koliko zdaj zapraviš za gorivo in koliko zaslužiš na leto cca?


ko in ce bo kriticna masa ev traktorjev (ali evjov na sploh) je precej utopicno pricakovat enake cene na kWh, kot sedaj.


Glede na to da bojo kmalu cenejši in še 5x cenejše gorivo bodo imeli bodo definitivno prevladali čez ene 15-20 let.

Ni res prjatu. Mnogo precenjuješ porabo EV vozil in EV traktorjev glede na celotno porabo elektrike. Če VSI OSEBNI avtomobili gredo na električni pogon, bo slovenija porabila samo 15 % več električne energije kot so porabi sedaj. Če grejo vsi traktroji na EV pogon pa verjetno kakšen procent ali dva. To ne bo bistveno vplivalo na cene elektrike. Pa tudi če se elektrika podraži za ene 10 %, bo EV pogon še vedno 4,5 krat cenejši. Pod pogojem da bo cena diesla ostala ista. Kar seveda ne bo, kar pomeni da se bo tudi diesel podražil za vsaj 10 % in bo razlika še vedno enaka, to je 5 kratna. Moje mnenje pa je da se bo diesel ŠE BOLJ podražil kot samo 10 % v prihodnosti.

roCkY ::

Comparator je izjavil:

hojnikb je izjavil:

Ko 80 % ostalih kmetov bolj konkurenčnih od tebe ker bojo imeli 5x manjši strošek za gorivo in ker bojo cene pridelkov zaradi tega ker bojo predstavljali večino PADLE, boš bodisi PROPADEL ali pa boš kupil električni traktor. Mark my words ;)


prej ko bos dojel, da strosek goriva ni glavnina stroskov, da nekaj nastane, prej bos dojel, da so ev traktorji se kr nekaja casa stran od cenovne smiselnosti:)


Jaz to že vem, ne rabiš to meni razlagat. Tudi če prestavlja samo 20 %, se ti bo teh 20 % zažrlo v tvoj profit (v primerjavi z EV kmetom) in zažrlo v profit se ti bo lahko tako močno, da bo to odločalo ali boš lahko preživel z zasluženim denarjem ali ne.

Dokler je kmetov z EV traktorji malo to ne bo vplivalo na odkupne cene pridelkov BISTVENO. Ko pa se bo pojavila kritična masa kmetov, ki bo imela EV traktorje in 5x cenejše gorivo pa to BO ZNATNO znižalo odkupne cene. Koliko zdaj zapraviš za gorivo in koliko zaslužiš na leto cca?

roCkY je izjavil:

Spet klatiš neumnosti: 300 kwh je priblino tono in pol pri zdajšnji energijski gostoti baterij in manj kot 0,5 m3 prostornine ;)

In 300 kwh baterij je ob upoštevaju izkoristka ekvivalent 120 litrom diesla. 30 litrov je za 75 kwh.


180-210 litrov dizla dnevno se uspe skurit na SLO povprečnih kmetijah z traktorjem z nazivno močjo cca. 85 KW... Takih dni pa je pod 10.


Torej to pomeni da boš imel EV traktor z 300 kwh baterijo, ki jo boš enkrat vmes napolnil na kamionski polnilnici v eni uri tistih nekaj dni na leto. Ni to noben problem (razen problem v mentaliteti). Kaj se cenovnega in inženirskega dela tiče gre zadeva kumot skozi.

Ja teorija teoretika.
Na tisto polnilnico, ki bo uro od nive bo poleg rednih kamionov prišlo še 20 traktorjev na tist edini sončen dan v mesecu. Ne sanjaj.

Comparator je izjavil:

hojnikb je izjavil:

Tudi če prestavlja samo 20 %, se ti bo teh 20 % zažrlo v tvoj profit (v primerjavi z EV kmetom) in zažrlo v profit se ti bo lahko tako močno, da bo to odločalo ali boš lahko preživel z zasluženim denarjem ali ne.

to je ob predpostavki, da je taksen traktor zastonj oz. ze zdavnaj placan in da je pokvarljivost/vzdrzevanje cenovno podobno kot dizlski ekvivalent.

Dokler je kmetov z EV traktorji malo to ne bo vplivalo na odkupne cene pridelkov BISTVENO. Ko pa se bo pojavila kritična masa kmetov, ki bo imela EV traktorje in 5x cenejše gorivo pa to BO ZNATNO znižalo odkupne cene. Koliko zdaj zapraviš za gorivo in koliko zaslužiš na leto cca?


ko in ce bo kriticna masa ev traktorjev (ali evjov na sploh) je precej utopicno pricakovat enake cene na kWh, kot sedaj.


Glede na to da bojo kmalu cenejši in še 5x cenejše gorivo bodo imeli bodo definitivno prevladali čez ene 15-20 let.

Ni res prjatu. Mnogo precenjuješ porabo EV vozil in EV traktorjev glede na celotno porabo elektrike. Če VSI OSEBNI avtomobili gredo na električni pogon, bo slovenija porabila samo 15 % več električne energije kot so porabi sedaj. Če grejo vsi traktroji na EV pogon pa verjetno kakšen procent ali dva. To ne bo bistveno vplivalo na cene elektrike. Pa tudi če se elektrika podraži za ene 10 %, bo EV pogon še vedno 4,5 krat cenejši. Pod pogojem da bo cena diesla ostala ista. Kar seveda ne bo, kar pomeni da se bo tudi diesel podražil za vsaj 10 % in bo razlika še vedno enaka, to je 5 kratna. Moje mnenje pa je da se bo diesel ŠE BOLJ podražil kot samo 10 % v prihodnosti.

V kmetijstvu je čas več vreden kot cena energenta. Zelo velika razlika bo morala biti, da bo ob minusih EV cena prevagala.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: roCkY ()

Comparator ::

roCkY je izjavil:

Comparator je izjavil:

hojnikb je izjavil:

Ko 80 % ostalih kmetov bolj konkurenčnih od tebe ker bojo imeli 5x manjši strošek za gorivo in ker bojo cene pridelkov zaradi tega ker bojo predstavljali večino PADLE, boš bodisi PROPADEL ali pa boš kupil električni traktor. Mark my words ;)


prej ko bos dojel, da strosek goriva ni glavnina stroskov, da nekaj nastane, prej bos dojel, da so ev traktorji se kr nekaja casa stran od cenovne smiselnosti:)


Jaz to že vem, ne rabiš to meni razlagat. Tudi če prestavlja samo 20 %, se ti bo teh 20 % zažrlo v tvoj profit (v primerjavi z EV kmetom) in zažrlo v profit se ti bo lahko tako močno, da bo to odločalo ali boš lahko preživel z zasluženim denarjem ali ne.


Dokler je kmetov z EV traktorji malo to ne bo vplivalo na odkupne cene pridelkov BISTVENO. Ko pa se bo pojavila kritična masa kmetov, ki bo imela EV traktorje in 5x cenejše gorivo pa to BO ZNATNO znižalo odkupne cene. Koliko zdaj zapraviš za gorivo in koliko zaslužiš na leto cca?

roCkY je izjavil:

Spet klatiš neumnosti: 300 kwh je priblino tono in pol pri zdajšnji energijski gostoti baterij in manj kot 0,5 m3 prostornine ;)

In 300 kwh baterij je ob upoštevaju izkoristka ekvivalent 120 litrom diesla. 30 litrov je za 75 kwh.


180-210 litrov dizla dnevno se uspe skurit na SLO povprečnih kmetijah z traktorjem z nazivno močjo cca. 85 KW... Takih dni pa je pod 10.


Torej to pomeni da boš imel EV traktor z 300 kwh baterijo, ki jo boš enkrat vmes napolnil na kamionski polnilnici v eni uri tistih nekaj dni na leto. Ni to noben problem (razen problem v mentaliteti). Kaj se cenovnega in inženirskega dela tiče gre zadeva kumot skozi.

Ja teorija teoretika.
Na tisto polnilnico, ki bo uro od nive bo poleg rednih kamionov prišlo še 20 traktorjev na tist edini sončen dan v mesecu. Ne sanjaj.



Ne nobena teorija teoretika! Daj ne sanjaj da bojo dieselski traktorji še desetletja obstajali! Nič ne sanjam, sem inženir in je vse zračunano ;) In kaj je problem? bo pač moč polnilnice 6 MW, to je čist izvedljivo.

roCkY je izjavil:

Comparator je izjavil:

hojnikb je izjavil:

Comparator je izjavil:

hojnikb je izjavil:

Prjatu, to kar si napisal NI RES. Traktorji ne obratujejo ves čas na polni moči.


Si se kdaj kot t.i inziner vprasal, zakaj imajo traktorji tako velik displacement, glede na moc, se vedno pushrod dizajn motorje in relativno nizke delovne obrate? Hint; ne zato, da bo dal polno moc od sebe za 3 sekunde od semaforja do semaforja :)


Te stvari vem ;) ne spremeni dejstva da 500 kw kombajn ne porabi po 160 litrov diesla NA URO kot si ti trdil!!

nikjer nisem trdil, da kombajn porabi 160l/h.


Ja ti ne, RoCky je bil! Je govvoril o kombajnu ki ima moč 500 kW in se delal kot da je to njegova povprečna moč ki jo oddaja, kar je daleč od resnice.

V silažnih kombajnih so motorji cca. 500KW. Elektronika ga drži na cca. 90% nazivne moči med obratovanjem. Prihajajo mčnejši. Tolk je daleč od resnice.


Če bi bilo to res, pol bi takšni kombajni porabili cca 150 litrov diesla na uro. Pa ne porabijo toliko! Kar si povedal je daleč od resnice. In 500 kW kombajni so izjemno redki. Izjemno redki.

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

If anything, so izjemno redke izjave s tvoje strani, ki ne prinesejo komicnega vlozka :)
#brezpodpisa

Comparator ::

hojnikb je izjavil:

If anything, so izjemno redke izjave s tvoje strani, ki ne prinesejo komicnega vlozka :)


Ti se zarad mene lahko neupravičeno smeješ, to je spremeni dejstev ki sem jih povedal. Se boš pol smejal ko boš zaradi svojega nazadnjaštva moral opustit kmetijo čez 20 let ker te bodo ostali prehiteli ;)

Rocky: Koliko daš za gorivo za traktor na leto in koliko dobička imaš na leto? (dobička po odštetih stroških)

Čas več vreden; ja pa saj z EV traktorjem ne bo nič počasneje.

Zgodovina sprememb…

Comparator ::

Glede na to, da mi večina kmetov jamra da komaj preživijo z denarjem ki ga zaslužijo (recimo da efektivno zaslužijo 600 EUR na mesec), mislim da bi jim recimo 2400 EUR več na leto oziroma 200 EUR več na mesec, kolikor bodo prihranili na gorivu, zelo zelo prav prišlo. To pomeni dobesedno 33 % povečanje dobička. Dobiček je za tretjino večji! 800/600=1,33

Zgodovina sprememb…

««
840 / 1168
»»