Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
jernejl ::
Jasno da so, in izračunali so, da se jim zaenkrat bolj splača delat na istih linijah. Kar kaže na to, da niso 100 procentno pri stvari.
Sklepam, da imaš dostop do teh izračunov in do informacij, da je temu bilo tako.
Precej bolj verjetno pa je, da - kot je zate običajno - širiš neumnosti, ki si jih slišal od svojega verskega voditelja. Če resničnost ni skladna z vašim zblojenim dojemanjem realnega sveta, si pač izmislite še nekaj novega, da se to dvoje poklopi.
Kar pa dejansko vemo, je to, da so pri tesli izračunali, da se jim avte bolj splača delat v šotoru kot v tovarni. Da so prav oni tisti, ki niso 100% pri stvari, je precej jasno, za razliko od tvojih blodenj o BMW-ju, ki prilagaja svojo tovarno za proizvodnjo EV-jev.
Kar trdimo tu že leta in letaVi v bistvu zgolj bluzite in si izmišljujete stvari. Te vaše iz klobuka potegnjene trditve so dobre kvečjemu za to, da se človek vsakodnevno nasmeji človeški neumnosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jernejl ()
Utk ::
Sklepam, da imaš dostop do teh izračunov in do informacij, da je temu bilo tako.
Torej praviš, da so izračunali, da se jim NE splača delat električnega i4 na istih linijah kot ostale, pa bojo vseeno tako delali? Potem so še večji ekonomski geniji kot ti...
WarpedGone ::
Neumnosti se smejijo osebki, ki niso zmožni dojet škode, ki nastaja zaradi te neumnosti.
Zbogom in hvala za vse ribe
Utk ::
Vi v bistvu zgolj bluzite in si izmišljujete stvari. Te vaše iz klobuka potegnjene trditve so dobre kvečjemu za to, da se človek vsakodnevno nasmeji človeški neumnosti.
Tako je. Ker za naše trditve se čez čas izkaže, da držijo, vaše pa ne. Tako bi tesla morala dobit konkurenco že leta 2015, 2016 zares, 2018 jo bo povozila, 2019 bo sedmi bankrot, smo pa v letu 2020 pa ni še nič od tega, razen še kakšen nov model iz tesle, ki ga ne bo še lep čas nihče dohitel, niti po prodaji niti po čem drugem.
WarpedGone ::
Tesla Model Y VINs are going out to buyers ahead of imminent nationwide deliveries medtem ko se id3 se še vedno sončijo po parkirplacih ...
Zbogom in hvala za vse ribe
s1m0n ::
Glede na trenuten trg bi v EU morali kar dobro it :)
Koliko se jih pričakuje v prvem krogu?
Za model 3 jih je bilo čez 15k kolikor se spomnim iz začetka prodaje v EU
Koliko se jih pričakuje v prvem krogu?
Za model 3 jih je bilo čez 15k kolikor se spomnim iz začetka prodaje v EU
Mikrohard ::
WarpedGone je izjavil:
Tesla Model Y VINs are going out to buyers ahead of imminent nationwide deliveries medtem ko se id3 se še vedno sončijo po parkirplacih ...
Do konca leta bo v Sloveniji več registriranih VW ID.3 kot pa Tesel Model 3. Pa ne zato, ker bi bil ID.3 boljši... temveč zaradi drugih razlogov, ki se tebi zdijo brezvezni (servisna in prodajna mreža).
mikhaair ::
Itak jih bo prodajna mreža registrirala. Plus igrice z dnevnimi registracijami.
Bo pa na koncu leta Tesla več zaslužila s 3 kot smokerji z Id3.
Bo pa na koncu leta Tesla več zaslužila s 3 kot smokerji z Id3.
WarpedGone ::
Glede na trenuten trg bi v EU morali kar dobro it :)
Koliko se jih pričakuje v prvem krogu?
Zadnja beseda je, da bodo Y za EU prišli iz Giga Berlin, torej naslednje leto.
V Fremontu bodo Y delal le za ameriški trg.
Številke bodo šestmestne, v USA in EU.
Zbogom in hvala za vse ribe
Utk ::
WarpedGone je izjavil:
Tesla Model Y VINs are going out to buyers ahead of imminent nationwide deliveries medtem ko se id3 se še vedno sončijo po parkirplacih ...
Do konca leta bo v Sloveniji več registriranih VW ID.3 kot pa Tesel Model 3. Pa ne zato, ker bi bil ID.3 boljši... temveč zaradi drugih razlogov, ki se tebi zdijo brezvezni (servisna in prodajna mreža).
Jaz ne bi bil tako ziher. Tudi id.3 bo v štartu kupoval folk, ki ima denar, ne bo se zapufal do grla zanj, in ko bojo naložili še nekaj opreme v tega vw, in pogledali teslo, se bo lahko kakšen tudi premislil...volkswagnov sicer bojo prodali kolk jih bo letos prišlo v Slovenijo, ni dvoma, bo se pa zarad njega prodala kvečjemu kakšna tesla več, ne manj.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
jernejl ::
Sklepam, da imaš dostop do teh izračunov in do informacij, da je temu bilo tako.
Torej praviš, da so izračunali, da se jim NE splača delat električnega i4 na istih linijah kot ostale, pa bojo vseeno tako delali? Potem so še večji ekonomski geniji kot ti...
Ne, zgolj narobe si prebral in razumel, kar sem citiral in napisal. Ti si napisal, da zaradi tega niso 100% pri stvari, kar si si seveda gladko izmislil - nič novega... vsakič ko se oglasiš, širiš neumnosti.
Zagotovo so večji ekonomski geniji od mene, večji od tebe pa je tako ali tako vsak.
Dejstvo je, da bodo za prilagoditev tovarne za potrebe izdelave EV-jev morali na novo postaviti 10% proizvodnje, ostalih 90% pa bodo lahko uporabili.
Morda lažejo in bodo v resnici podrli celo tovarno, bolj verjetno pa je, da so vaše domislice, ki se s tem ne skladajo, neumnosti.
Tako je. Ker za naše trditve se čez čas izkaže, da držijo, vaše pa ne.Če boš še naprej tako zavzeto pisal neumnosti, se ti lahko kdaj celo ponesreči in boš res napisal nekaj, kar bo skladno z realnostjo.
Tako, kot si recimo nedavno ponesreči pohvalil BMW i3 zaradi kratkega sprednjega dela, zdaj bi pa rad ta avto čimprej pozabil.
Utk ::
i3 bi bil čisto dober električni avto, če ga bi naredil nek renault, ali pa kia, in če ga bi delali v neki normalni količini. Ni pa tisto bmw, by any standard. Tisto je prototip in nikoli ni bil mišljen kot velikoserijski avto, zarad tega so se lahko odločili za lažji in dražji karbon, ki ga niti po tolkih letih še ne zmorejo delat velikoserijsko. Ampak kaj ko bi neke stvari lažje dopovedal kamniti steni kot tebi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
s1m0n ::
BMW i3 se kar solidno prodaja... V nemčiji (za to državo imam aktualne in zanesljive podatke) se jih je lansko leto prodalo več kot Model 3 primerkov. Tako, da za i3 ni skrbi ter BMWju njegova proizvodnja kar dobro teče... Proizvodnja iz ogljikovih vlaken pa ni nič bolj zahtevna potrebno je le drugačno orodje/stroji. Pa seveda tudi ni nova.
J.McLane ::
Kakorkoli, očitno linija za štancanje i3 deluje nad pričakovanji, saj ga redno posodabljajo (večje baterije) in če se prav spomnim sem pred kratkim prebral, da ga nameravajo delati še kar nekaj časa (če se prav spomnim do 2025?). Lani so jih prodali nekaj več kot 40k, res da so to majhne cifre ampak vseeno so jih do sedaj vsako leto prodali več, tako da prodaja vseeno raste. Fora tistega karbona (CFRP) je pa ravno v tem, da bi ga lahko hitreje delali kot običajen karbon. Vprašanje če je to prava tehnologija za cele karoserijske dele, vsekakor je pa to dobra izbira za določene karoserijske dele, Prius plug-in ima recimo prtljažna vrata narejena iz CFRP.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Utk ::
Eno je 40,000 avtov letno, drugo pa 400,000. Morda bi bmw zmogel naredit tudi 100,000 letno, ampak potem te zmogljivosti ne bi zapravljal za tako "poceni" avto.
s1m0n ::
Eno je 40,000 avtov letno, drugo pa 400,000. Morda bi bmw zmogel naredit tudi 100,000 letno, ampak potem te zmogljivosti ne bi zapravljal za tako "poceni" avto.
Eno je delat 2,3 avta drugo je delat 18 modelov (pa jih samo v nemčiji prodat 280.000)
Te številke se bi lahko primerjale samo, če bi tudi BMW bil proizvajalec le EV vozil in v sortimentu imel 2,3 modela, drugače je ta primerjava čisto nič vredna.
RedDrake ::
No, če gremo malce nazaj na ICE vs EV tematiko.
En mesec nazaj sem kupil nov avto - spet ICE. Zakaj?
Ker za moje potrebe še vedno ne obstaja EV, ki bi bil smiseln. In ne, ni stvar v dosegu (realno bi mi 300km dosega @ 100km/h bilo dovolj).
Kupil sem avto, v katerega lahko not porinem pralni stroj ali pa še kaj večjega. Od EV-jev bi sicer teoretično ustrezalo nekaj modelov - Tesla X, Audi e-Tron, MB EQC in Kia eNiro. Model X je krš za denar ki ga hočejo, Audi in MB sta dejansko rizik za en lesen most na cesti do vikenda (2t omejitev), Kia pa pri nas ni dobavljiva (drugače bi jo kupil). Na koncu sem za dobrih 30k dobil solidnega korejskega suva, avtomatika, bencin, panorama, gretje/hlajenje zicev, radar, pač vse kar se danes da dobiti (tudi LKAS - jasno ne tako dober kot Tesla ali niti kot kaj podobno premijskega). Ko sem preveril stroške trenutnih vozil sem ugotovil, da bom v prihodnjih 5-ih do 7-ih letih (če ne postanem kak taksist ali trgovski potnik) za kolikor avto planiram imeti, naredil med 50-70kkm. To bo v najslabšem primeru skupen strošek vozila na koncu pripeljalo do okoli 45k EUR (za 7 let, vključeno s kaskom za prvih nekaj let ter servisi, gorivom, registracijo, ipd ...). Vsi drugi EVji razen eNiro bi me prišli mnogo dražje. Ergo ni računice - in kot rečeno, če bi eNiro bil, bi ga 100% kupil. Uvoz me ne interesira. Model Y je pa spet vprašljiv za velikost prtljažnika, plus bohve kdaj bo na voljo pri nas.
Je pa en model, ki živi v bloku, kjer oddajam enega od stanovanj kupil belo M3. In sedaj je en parking pred blokom več, ker je avto večinoma parkiran na polnilnici eno ulico (300m) stran. Se model dnevno fura v Jesenice iz LJ, tako da ne dvomim da se mu splača. Ampak pokaže realnost takih EVjev v centru. Ali hodiš na nek fast charger ali pa ne parkiraš blizu (zaenkrat). Pa seveda, več kot bo EV only parkingov večja bo verjetnosti da Zokifresh ne bo več izvoljen, ker ljudje že tako penijo nad EV parkingi ki so 70% časa prazni, okoli pa vse po pločnikih parkirano.
En mesec nazaj sem kupil nov avto - spet ICE. Zakaj?
Ker za moje potrebe še vedno ne obstaja EV, ki bi bil smiseln. In ne, ni stvar v dosegu (realno bi mi 300km dosega @ 100km/h bilo dovolj).
Kupil sem avto, v katerega lahko not porinem pralni stroj ali pa še kaj večjega. Od EV-jev bi sicer teoretično ustrezalo nekaj modelov - Tesla X, Audi e-Tron, MB EQC in Kia eNiro. Model X je krš za denar ki ga hočejo, Audi in MB sta dejansko rizik za en lesen most na cesti do vikenda (2t omejitev), Kia pa pri nas ni dobavljiva (drugače bi jo kupil). Na koncu sem za dobrih 30k dobil solidnega korejskega suva, avtomatika, bencin, panorama, gretje/hlajenje zicev, radar, pač vse kar se danes da dobiti (tudi LKAS - jasno ne tako dober kot Tesla ali niti kot kaj podobno premijskega). Ko sem preveril stroške trenutnih vozil sem ugotovil, da bom v prihodnjih 5-ih do 7-ih letih (če ne postanem kak taksist ali trgovski potnik) za kolikor avto planiram imeti, naredil med 50-70kkm. To bo v najslabšem primeru skupen strošek vozila na koncu pripeljalo do okoli 45k EUR (za 7 let, vključeno s kaskom za prvih nekaj let ter servisi, gorivom, registracijo, ipd ...). Vsi drugi EVji razen eNiro bi me prišli mnogo dražje. Ergo ni računice - in kot rečeno, če bi eNiro bil, bi ga 100% kupil. Uvoz me ne interesira. Model Y je pa spet vprašljiv za velikost prtljažnika, plus bohve kdaj bo na voljo pri nas.
Je pa en model, ki živi v bloku, kjer oddajam enega od stanovanj kupil belo M3. In sedaj je en parking pred blokom več, ker je avto večinoma parkiran na polnilnici eno ulico (300m) stran. Se model dnevno fura v Jesenice iz LJ, tako da ne dvomim da se mu splača. Ampak pokaže realnost takih EVjev v centru. Ali hodiš na nek fast charger ali pa ne parkiraš blizu (zaenkrat). Pa seveda, več kot bo EV only parkingov večja bo verjetnosti da Zokifresh ne bo več izvoljen, ker ljudje že tako penijo nad EV parkingi ki so 70% časa prazni, okoli pa vse po pločnikih parkirano.
s1m0n ::
Saj tudi mi ne primerjamo ne resnega EVja od Tesle z ostalimi fosilci na cesti...
BMW i3 je za mesto, Model 3 je pa za malo bolj raznoliko uporabo.
BMW i3 je za mesto, Model 3 je pa za malo bolj raznoliko uporabo.
Gregor P ::
For self-driving cars, winter is coming
"It's a bit of a reality check, after a lot of upbeat announcements recently. We thought connected cars deployment would be imminent, but it's much slower than initially thought. We are entering a sort of connected cars winter."
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
IL_DIAVOLO ::
Ce resno smatramo kot zanesljivo, potem je i3 bolj resno vozilo od tesle. Koliko berem, je od vzdrzevanja samo brisalci in gume.
Filaj in vozi ftw
Filaj in vozi ftw
J.McLane ::
Predvsem gume, ja, ker ima neke probleme z optiko in jih neenkamoreno obrablja, pač feature.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
jernejl ::
i3 bi bil čisto dober električni avto, če ga bi naredil nek renault, ali pa kia, in če ga bi delali v neki normalni količini.
i3 je čisto dober električni avto, morda bi bil zanič, če bi ga delali pri tesli.
Delajo ga v količini, ki je večja od recimo količin tesline mizerije X.
V primerjavi s teslinimi mizerijami ima še kratek prednji konec, za razliko od tvojih včerajšnjih blodenj, da ima tesla "minimalno haubo".
V primerjavi z i3 zgleda, kot da so pri tesli z modelom X precej zabluzili, tako pri obliki kot pri proizvodnji in prodaji.
Tisto je prototip in nikoli ni bil mišljen kot velikoserijski avto, zarad tega so se lahko odločili za lažji in dražji karbon, ki ga niti po tolkih letih še ne zmorejo delat velikoserijsko.
Tesla svoje X-e dela še v bolj butičnih serijah. Kljub temu, da niso iz karbona, jih niso sposobni delat toliko, kot BMW naredi karbonskih i3.
Spet si ponesreči pohvalil BMW in pokazal, kako so pri tesli nesposobni.
Ampak kaj ko bi neke stvari lažje dopovedal kamniti steni kot tebi.Neumnosti lahko poskusiš prodajati na naslednjem zboru vernikov, oni bodo tvojim blodnjam zagotovo pritrjevali. Kamnita stena ni tako zabita in ti ne bo nasedla.
Eno je 40,000 avtov letno, drugo pa 400,000. Morda bi bmw zmogel naredit tudi 100,000 letno, ampak potem te zmogljivosti ne bi zapravljal za tako "poceni" avto.Eno je delat 400,000 avtov letno, drugo pa milijon ali dva.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jernejl ()
DamijanD ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Tako male, da moras prodat ledvico, da ga lahko vzdrzujes.
Glih danes videl M3 na AC (KP-LJ), ki je imel fajn poškodovan desni del (prag + 2x vrata, če sem prav videl) - me kar zanima koliko bo popravilo, ker na internetu se lahko samo razne grozljivke prebere v zvezi z rezervnimi kosi.
WarpedGone ::
nič, kasko.
Reveži se držte katrc.
Reveži se držte katrc.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: fikus_ ()
matejm1994 ::
WarpedGone je izjavil:
nič, kasko.
Reveži se držte katrc.
Ko smo že pri tem, koliko te pride pa zavarovanje za TM3?
Kaj pa sicer, ostali stroški ki jih (planiraš/imaš) na letnem nivoju - kar se tiče servisov, menjav... brez elektrike.
Verjetno potem če primerjamo to z Nissan Leaf-om (ker je finančno bolj dosegljiv), je Leaf potem še malo cenejši. Predvidevam.
IL_DIAVOLO ::
WarpedGone je izjavil:
nič, kasko.
Reveži se držte katrc.
Popravljanje aluminija je izredno drago in zahtevno, večkrat tudi nemogoce. Ampak dobro, ti itak imas kesa za drugo teslo, tako ni panike.
WarpedGone ::
matejm1994 je izjavil:
Ko smo že pri tem, koliko te pride pa zavarovanje za TM3?
Ful kasko mal čez jurja.
Kaj pa sicer, ostali stroški ki jih (planiraš/imaš) na letnem nivoju - kar se tiče servisov, menjav... brez elektrike.
Set gum ~500EUR, računam da bodo držale tri sezone.
Filter kabine cca 20 EUR na 2 leti.
Verjetno potem če primerjamo to z Nissan Leaf-om (ker je finančno bolj dosegljiv), je Leaf potem še malo cenejši. Predvidevam.
Kasko gre po nabavni ceni, tko da pride zavarovanje kakšna tretjina manj.
Obveznih servisov za Leaf ne poznam, na trojki jih nimam.
M3 ni Al.
Je in ni, odvisno kaj gledaš ... iz 2016:
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
s1m0n ::
Kozmetična popravila verjetno niso večja ovira, zavleče se verjetno lahko samo pri dobavi delov, če je katere potrebno menjat. Pa tudi pri zavarovalnici ker stežka pridejo do cenitve škode. Za drugo pa verjetno nič posebnega tako kot pri vseh ostalih avtomobilih...
WarpedGone ::
Pri kasku je glavno, da maš agenta, ki ti da/zrihta max popust.
Po ceniku je 4% nakupne vrednosti, kar bi blo čez 2 jurja.
Hehe ... greš na avto.net, odkljukaš nove avtomobile z vsaj 250kW in ugotoviš, da je Tesla Model 3 LR narcenješ avto s tolk moči - 54k €, prvi 'konkurent' je Kia Stinger pri 60k.
Zavarovanje AO je kljub taki moči obračunano na 100kW, because reasons.
Cestnine oproščen, brez obveznih servisov.
Kupt karkoli drugega za podoben denar je dirtekt neumno.
Po ceniku je 4% nakupne vrednosti, kar bi blo čez 2 jurja.
Hehe ... greš na avto.net, odkljukaš nove avtomobile z vsaj 250kW in ugotoviš, da je Tesla Model 3 LR narcenješ avto s tolk moči - 54k €, prvi 'konkurent' je Kia Stinger pri 60k.
Zavarovanje AO je kljub taki moči obračunano na 100kW, because reasons.
Cestnine oproščen, brez obveznih servisov.
Kupt karkoli drugega za podoben denar je dirtekt neumno.
Zbogom in hvala za vse ribe
s1m0n ::
Zakaj bi bilo neumno? Utemeljen razlog?
Pri nakupu vozil tako ali tako ne ravnamo racionalno.
Pri nakupu vozil tako ali tako ne ravnamo racionalno.
WarpedGone ::
>> Zakaj bi bilo neumno? Utemeljen razlog?
Manj avta za enak denar.
Jasno postane ko sestaviš seznam fičerjev/cene... Če nimaš ravno +5 otrok, ne gradiš nove hiše v lastni režiji, ne orješ njive z avtom ipd tako da coupe/limuzina ustreza potrebam postane precej neumno dat istih 50 jurjev za novga dizla recimo.
Prodajni uspeh že jasno kaže vsem, ki so pripravljeni videt.
>> Pri nakupu vozil tako ali tako ne ravnamo racionalno.
Ja, to je osnova.
Posledično slišiš kako da ljudje menda uživajo v hrupu, tresljajih in smradu. Pritiskanju heblov, šlatanju knofov in rednem kofetkanju na servisih. Nekateri ful uživajo v puščanju olja drugi pa v vohanju bencina.
Ko pa vse odpove, pa začno kako se neki ne splača.
Pa še taksisti niso.
Manj avta za enak denar.
Jasno postane ko sestaviš seznam fičerjev/cene... Če nimaš ravno +5 otrok, ne gradiš nove hiše v lastni režiji, ne orješ njive z avtom ipd tako da coupe/limuzina ustreza potrebam postane precej neumno dat istih 50 jurjev za novga dizla recimo.
Prodajni uspeh že jasno kaže vsem, ki so pripravljeni videt.
>> Pri nakupu vozil tako ali tako ne ravnamo racionalno.
Ja, to je osnova.
Posledično slišiš kako da ljudje menda uživajo v hrupu, tresljajih in smradu. Pritiskanju heblov, šlatanju knofov in rednem kofetkanju na servisih. Nekateri ful uživajo v puščanju olja drugi pa v vohanju bencina.
Ko pa vse odpove, pa začno kako se neki ne splača.
Pa še taksisti niso.
Zbogom in hvala za vse ribe
s1m0n ::
Manj avta za enak denar.
Po čigavi logiki, po katerem kriteriju?
To, da vozilo nima električnega motorja za pogon ne pomeni, da ponuja manj.
Gregor P ::
... za mene vozniki Tesel zgledate kot živi fosili
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Mikrohard ::
WarpedGone je izjavil:
precej neumno dat istih 50 jurjev za novga dizla recimo.
Če razmišljaš racionalno, je za katerikoli avto neumno dat 50 jurjev. Ampak (kot je bilo že večkrat omenjeno) ljudje ne kupujemo avtov 100% razumno.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mikrohard ()
WarpedGone ::
jup, razumen nakup je rabljena kanta za par sto eur, ki še ma kako leto življenja v sebi.
nič drugega, sploh pa ne novega.
razen če si v življenju naredu dost dobrega, in si lahk privoščiš tudi kaj za dušo.
Ko greš gledat še tekoče stroške trojka postane cenovno ugodnejša od dinozavrov za 40 ali celo tistih za 35k.
vse več ljudi si zna to zračunat, sploh potem ko puding poskusjo...
nič drugega, sploh pa ne novega.
razen če si v življenju naredu dost dobrega, in si lahk privoščiš tudi kaj za dušo.
Ko greš gledat še tekoče stroške trojka postane cenovno ugodnejša od dinozavrov za 40 ali celo tistih za 35k.
vse več ljudi si zna to zračunat, sploh potem ko puding poskusjo...
Zbogom in hvala za vse ribe
Mikrohard ::
Tavaš v ekstreme (verjetno namerno). Ampak ja... racionalen nakup je nekje med par 100€ in 35k€. Sicer pa ja... ljudje si kupujejo avte na podlagi XY razlogov. Tebi je Tesla 3 avto za dušo, nekomu drugemu je pa to Golf GTD. Jaz pa avto kupujem (vsaj delno) racionalno in še čakam na nekaj primernega.
pegasus ::
Puding? Kjut. Lahko potem Aptero primerjam z brokolijem? Neprimerno bolj zdrava kot puding ;)
jernejl ::
WarpedGone je izjavil:
Pritiskanju heblov, šlatanju knofov in rednem kofetkanju na servisih.Eni raje kofetkajo enkrat na leto ali na dve leti na lokalnem servisu, drugi pa raje kofetkajo vsaki dve uri vožnje na "bencinskih" črpalkah.
WarpedGone je izjavil:
razen če si v življenju naredu dost dobrega, in si lahk privoščiš tudi kaj za dušo.Eni za dušo kupijo 911, drugi Z4, tretji A8, četrti golfa, peti teslo, drugim pa avto ne vpliva na dušo.
S tem ni nobenega problema, problem je v vernikih, ki mislijo, da je samo njihovo božanstvo tisto pravo, in potem pravijo, da so vsi ostali neumni.
WarpedGone je izjavil:
Ko greš gledat še tekoče stroške trojka postane cenovno ugodnejša od dinozavrov za 40 ali celo tistih za 35k.Jaz sem si že izračunal, da me polurni postanek na polnilnici stane precej več kot poln rezervoar bencina. Vam revežem, ki na uro bolj slabo zaslužite, pa se morda splača počakati za prihranek.
vse več ljudi si zna to zračunat, sploh potem ko puding poskusjo...
Podoben izračun velja tudi, če bi namesto na 10 minut oddaljen servis moral avto voziti v tujino, kar bi mi vzelo cel dan časa.
RedDrake ::
WarpedGone je izjavil:
Zavarovanje AO je kljub taki moči obračunano na 100kW, because reasons.
Nič posebnega. Moj 125kW smrdljivec tudi iztisne iz sebe okoli 242kW (na hladen dan), pa ni še niti blizu končnega potenciala (ki je 400kW+ če naredim swap na ročni menjalnik).
WarpedGone je izjavil:
jup, razumen nakup je rabljena kanta za par sto eur, ki še ma kako leto življenja v sebi.
nič drugega, sploh pa ne novega.
razen če si v življenju naredu dost dobrega, in si lahk privoščiš tudi kaj za dušo.
Ko greš gledat še tekoče stroške trojka postane cenovno ugodnejša od dinozavrov za 40 ali celo tistih za 35k.
vse več ljudi si zna to zračunat, sploh potem ko puding poskusjo...
Daj si prberi moj post in mi povej, zakaj bi bil v mojem primeru M3 edini smiselen nakup? Ne samo da ni računice - limuzina (sploh taka nizka) odpade komplet - moj 70 let star oče, ki še s stola za mizo komaj vstane, ne bi imel šanse prit v M3 (ali 99% limuzin če smo pošteni). Daj razumi že enkrat, da večina vozil v SLO, ki se prodajo so z razlogom mestni hatchi in pa veliki karavani (oziroma zadnje čase SUV-i). To je trg, in tega M3 ne bo pobral. Mogoče delno MY, ampak bomo videli kako bo tist avto sploh zgledal v živo - da ne bo to spet kak "hatch/cross", kjer bodo na zadnji klopi vsi ki so nad 175cm sklonjeni s koleni zabitimi v obraz ...
Da možnosti polnjenja doma (ki je spet edino, kar je cenovno smiselno, če gledaš dolgoročne stroške) spet odpadejo za zelo veliko ljudi. Daj si priznaj, da Tesla "naslavlja" mogoče 5% trga (kar je veliko recimo), ampak potem pridejo v igro še oblika, luči, in čustva.
Zakaj bi se drugač prodajale različne znamke? Definitivno je ena najboljša v vsakem razredu. Zakaj ljudje fakin' kupujejo vse sorte čudne stvari, če pa skoraj vedno obstaja "boljši deal"?.
s1m0n ::
Med EVji je M3 smiseln samo za tiste, ki delajo daljše ture za ostale je vstran vržen denar.
@W1, mogoče si že omenil pa vendar kolikšno imaš kaj povprečno porabo pri svoji vožnji?
Brat ima 14,3 pri eUPu, a je to večinoma dom-služba-mesto... Torej samo nekaj km ACja.
@W1, mogoče si že omenil pa vendar kolikšno imaš kaj povprečno porabo pri svoji vožnji?
Brat ima 14,3 pri eUPu, a je to večinoma dom-služba-mesto... Torej samo nekaj km ACja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: s1m0n ()
WarpedGone ::
Poraba?
Trenutno na 246 € za 13.224km ~ 1,86€/100km.
Naslednjih nekaj tisoč km bo brez SC tako da bo poraba padla tja proti 1,5€/100km
Če želiš primerjat Wh/km, naj prijatu pogleda v svoj orignalen COC - js mam 147 Wh/km.
Ta cifra je primerljiva med avti, osebne izkušnje niso.
Trenutno na 246 € za 13.224km ~ 1,86€/100km.
Naslednjih nekaj tisoč km bo brez SC tako da bo poraba padla tja proti 1,5€/100km
Če želiš primerjat Wh/km, naj prijatu pogleda v svoj orignalen COC - js mam 147 Wh/km.
Ta cifra je primerljiva med avti, osebne izkušnje niso.
Zbogom in hvala za vse ribe