» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
825 / 1151
»»

Machete ::

LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

mikhaair ::

Že konec?

Machete ::

Brezveze, itak so samo beden koncept privlekli z grdim rilcem.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

TheBlueOne ::

Kar sem prej bral o njem kaze, da morda ni hec. So menda sli na visjo napetost in menda uspeli iz 80kWh baterije iztisniti priblizno toliko, kot Tesla iz 100kWh.

Ampak to bo seveda treba videti v realnosti.

J.McLane ::

Še veliko bo moral razkriti BMW, da bomo lahko prišli do nekih zaključkov. Predvsem imam na sumu da bo cenovna pozicioniranost malo višja kot bi si nekateri želeli.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

TheBlueOne ::

Ja, koliko poznam brend in so ga dali med trojko in petko in je elektro, potem bo hitro 60k€+. Ampak to niti ni kaj posebnega za BMW.

roCkY ::

Zakaj tak aligatorski rilec za EV? Se ne da varnostnih zmečljivih con spravit v manjšo razdaljo in več prostora narediti v kabini pri enako dolgem vozilu?

Se mi pa precej dopade pozicija in oblika ekrana.
Md vrsticami so bile omenjene nekakšne super baterije ali super izkoristek. Bo treba počakat, da jah več od sebe dajo. Sicer pa kot ste že omenili tile vprašanje če bo 60k dost za oskubljenko.

TheBlueOne ::

Si mislim, da je problem tale deljena platforma, kjer imas skoraj vse minuse, ce niso extra iznajdljivi. Si mislim, da se bodo avti oblikovno spremenili bolj v ID3 oblike zaradi prakticnosti, ko bodo platforme popolnoma za EV. Glej CLAR-Plattform, ampak je bolj malo znanega.

Zgodovina sprememb…

Gregor P ::

Meni se zdi oblika povsem ok, BMW-jevska pač, če prav vidim so v kabini obdržali kar nekaj fizičnih gumbov, kar mi je všeč.

Itak pa vsi ti avtomobili s Teslo vred niso še za kupit oz. so le za zabavo, tehnične navdušence ipd. tako da bo pač treba počakati na naslednje različice.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

TheBlueOne ::

Kaj pa jim manjka?

mikhaair ::

Ko bo ata v gostilni slišal, da je to to, takrat bo OK. Se pravi kakšno leto potem, ko bodo Id3 rabljeni na voljo.

Gregor P ::

Niso še tako daleč, da bi bili zreli za množični nakup povprečnih potrošnikov oz. trenutno ni videti, da so s to "zastarelo tehnologijo" neka prava alternativa, ampak zgolj vmesna faza do alternative.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

TheBlueOne ::

Gregor P je izjavil:

Niso še tako daleč, da bi bili zreli za množični nakup povprečnih potrošnikov oz. trenutno ni videti, da so s to "zastarelo tehnologijo" neka prava alternativa, ampak zgolj vmesna faza do alternative.


Kaj menis, da manjka? Jaz bi morda dal na prvo mesto mrezo za polnjenje.

Gregor P ::

Meni so že (pre)velike baterije problem, tehnologija 19. stoletja, ki je doživela svoj vrhunec v 20. stoletju, preprosto ne more biti rešitev 21. stoletja.:|
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

TheBlueOne ::

Zakaj, sej niso iste. Motor je tudi stara tehnologija, na paro stareja kot elektromotor. Vedno vec iztisnejo iz baterij in vedno cenejse so, drzijo celo zivljenjsko dobo avta itn. Dodas samo vec polnjenja povsod in jih lahko se zmanjsas.

Zakaj bi delal cel ICE motor in vse kar gre zraven ali na vodikove celice, ce delas recimo do 100km na dan. Ce lahko polnis povsod postane EV dosti bolj ugodna resitev. Za daljse ture bo morda ponovno aktualen javni promet. Ne bos menda kupoval aviona, ker gres 2x na leto v ZDA.

Zgodovina sprememb…

Gregor P ::

Upam, da se razume, kam spada MNZ ("ICE") tehnologija oz. bi že morala spadati dlje časa, a žal še nismo tam...

... prihodnost je pa itak v tem, da si ljudje ne lastijo osebnega vozila ... ne glede na tehnologijo.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Cruz ::

Gregor P je izjavil:

... prihodnost je pa itak v tem, da si ljudje ne lastijo osebnega vozila ... ne glede na tehnologijo.
Saj se mi zdi, da gremo proti temu planu. Izposojanje in plačevanje naročnine namesto množičnega lastništva. Pekel za materialiste. 8-)
One of the most moral acts is to create a space in which life can move forward.

TheBlueOne ::

Ja jaz si mislim, da bodo ostali poceni mali avti za v trgovino. Kam dlje pa javni prevoz. Ampak to je se dosti dalec, vprasanje, ce bomo zadeve doziveli, ce ne bo se nekaj Muskov s tako vizijo in dovolj deloholizma, da zadeve posilijo.

roCkY ::

Pa bo folk trošil, če se bo le z najetim avtom moral vozit okoli.
Aja prek spleta bo kupoval in se redil na domačem kavču.

Okapi ::

Eni očitno popolnoma napačno razumete, kako se bodo stvari v prihodnosti odvijale.

Zakaj bi ne hotel imeti svojega avta? Če bo znal sam vozit, še toliko bolj - imel boš in svoj avto in svojega zasebnega robotskega voznika. Tudi ljudje, ki avta zdaj nimajo, ker nimajo vozniškega izpita, bodo imeli avte.

Z avtom, ki zna sam vozit, se bo še toliko lažje odpravit na daljšo pot. Naložiš robo za a počitnice, poveš avtu, kam bi rad šel, in potem lahko v miru gledaš film, spiš, kartaš z otroci, seksaš s punco ... Noben problem ne bo iti na skoraj poljubno dogo pot.

Tudi če bo javni prevoz cenejši, pa ni nobenega razloga, da bi bil, bo lasten avto pomenil udobnost, za katero se bo splačalo nekaj plačati. Na voljo bo vedno in takoj, v njem boš lahko puščal svojo prtljago, vedno bo tako čist, kot boš sam hotel ...

Okapi ::

Ko bodo prišli robotski avti, bo tudi manj razlogov za stanovanje v mestu, ali hišo zelo blizu mesta. Ena ali dve uri vožnje na delo ne bo več problematična, saj boš medtem lahko delal, spal, jedel, gledal tv, bral ... Kar pomeni, da boš lahko živel kjerkoli v Sloveniji in vsakodnevna vožnja na delo sploh ne bo več utrujajoča.

roCkY ::

Zakaj se vozit 2 uri na delo? To v osnovi ne špila.
Delovna mesta bo treba geografsko razpršiti v največji možni meri. Marsikaj se da, vse seveda ne.

Gregor P ::

... bojda je svetovni trend v ustanavljanju "pametnih" megamest.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Vazelin ::

I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...

Utk ::

Bojda takega pametnega megamesta v Sloveniji, pa rekel bi tudi da v tem delu Evrope, če že ne celi Evropi, ne bo za časa našega življenja.

Okapi ::

Zakaj se vozit 2 uri na delo? To v osnovi ne špila
Ker je težko zagotoviti idealno kombinacijo kraja, kjer bi rad živel, in kraja, kjer je služba, v kateri bi rad delal. Pa sploh ni nujno, da je dom na podeżelju, in služba v centru. Recimo hočeš živeti v Ljubljani in delati v Idriji. Trenutno je to težko izvedljiva kombinacija, oziroma naporna, z robotskim avtom pa čisto izvedljiva.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

roCkY ::

Gregor P je izjavil:

... bojda je svetovni trend v ustanavljanju "pametnih" megamest.

Bojda bi nekateri radi popolno odvisnot prebivalstva in jim je to cilj. Ponekod bo to uspelo drugje se bo folk odločil drugače.

mikhaair ::

Vazelin je izjavil:

https://siol.net/avtomoto/novice/bmw-v-...
Empire Strikes Back

A to resno? Po 10 letih bodo imeli nekaj za modelu S konkurirati. In nakladajo o izkušnji voznika, kakšne zvoke bodo producirali. Bla, bla, bla. Pa da vidimo kaj bo prej. Model3 made in Germany Ali serijski i4.

borisk ::

Gregor P je izjavil:

... bojda je svetovni trend v ustanavljanju "pametnih" megamest.


3/4 trenutnih megamest ima težave z osnovnimi stvarmi kot je kanalizacija, vodovod, elektrika, kakšna pametna mesta, 90% od 1,3 miljarde indijcev ga še vedno spusti kejr ga zašraufa....

gidooo ::

https://www.forbes.com/sites/jimcollins...

Tesla's Sales Fell 68% In The Netherlands And 92% In Norway In February

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: gidooo ()

s1m0n ::

So jih decembra prodali dovolj :)

Utk ::

Konec je, bankrot, jaz sem slišal, da 16.2 popoldan v Zgornjem Slafensdorfu niso prodali niti enega.

roCkY ::

Joj groza.

Mimgrede. Tetji mesec kvartala je dobava v Evropo.

WarpedGone ::

>> Mimgrede. Tetji mesec kvartala je dobava v Evropo.

Počas počas se tu in tam koga prime ...
Zbogom in hvala za vse ribe

roCkY ::

WarpedGone je izjavil:

>> Mimgrede. Tetji mesec kvartala je dobava v Evropo.

Počas počas se tu in tam koga prime ...

Ta vzorec je znan že od začetka prodaje na to stran Atlantika.

Me pa zanima kdaj se bo tebe prijelo, da EU industrija brca točno toliko, da bo "speljla CO2 kazni" in nič bolj in nič manj.

gidooo ::

Padec je ogromen in % so glede na feb 2019, teslabanov in tebebčkov v evropi zmanjkuje...

IL_DIAVOLO ::

Uff kaj pa bemfla i4? Za razliko od puste tesle je izgled res futuristicen.

fikus_ ::

Počakajmo, da bo na cesti.

WarpedGone ::

rocky:
Me pa zanima kdaj se bo tebe prijelo, da EU industrija brca točno toliko, da bo "speljla CO2 kazni" in nič bolj in nič manj.



Z nekom si me zamešal al pa zelo slabo bral.
Zbogom in hvala za vse ribe

roCkY ::

Jah sej tebe res ne razumem. Ne ko hvališ Teslo ne, ko kritiziraš druge.

WarpedGone ::

Jp, očitno je neki zlo narobe z mano, da ne razumeš ...
Zbogom in hvala za vse ribe

2dark ::

Vazelin je izjavil:

https://siol.net/avtomoto/novice/bmw-v-...
Empire Strikes Back


Zvokovno podlago je zasnoval prinani Hans Zimmer.

Vrata na senzorje se sama odpirajo.



Cena nekje od 57.000€ ( minus 7.500€ subvencije , minus 15- 20% popusta pri trgovcu) 45.000 jurjev bo tak avto z osnovno opremo.

IL_DIAVOLO je izjavil:

Uff kaj pa bemfla i4? Za razliko od puste tesle je izgled res futuristicen.


Audi je predstavil kakšno električno a4?
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 2dark ()

Nikec3 ::

Machete je izjavil:

Brezveze, itak so samo beden koncept privlekli z grdim rilcem.

Vem, da so te debate nesmiselne, ampak tem primeru si ne morem pomagat:

Če bi bil CEO nekega švaba avto proizvajalca bi moj prvi ukrep bil popolna prepoved javnega prikazovanja konceptov. Kako jim ni jasno, da je folku za to povsem vseeno, gre samo za metanje peska v oči.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

2dark ::

Nikec3 je izjavil:



Če bi bil CEO nekega švaba avto proizvajalca bi moj prvi ukrep bil popolna prepoved javnega prikazovanja konceptov. Kako jim ni jasno, da je folku za to povsem vseeno, gre samo za metanje peska v oči.


To, kar si videl danes, boš videl naslednje leto, ko zapelje iz tovarne v Munchnu. Jokaj se sedaj.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

Nikec3 ::

2dark je izjavil:

Nikec3 je izjavil:



Če bi bil CEO nekega švaba avto proizvajalca bi moj prvi ukrep bil popolna prepoved javnega prikazovanja konceptov. Kako jim ni jasno, da je folku za to povsem vseeno, gre samo za metanje peska v oči.


To, kar si videl danes, boš videl naslednje leto, ko zapelje iz tovarne v Munchnu. Jokaj se sedaj.

Če bo to res bo Tesla počasi vredna za 10 BMW-jev in ne samo za 4.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

2dark ::

Nikec3 je izjavil:

2dark je izjavil:

Nikec3 je izjavil:



Če bi bil CEO nekega švaba avto proizvajalca bi moj prvi ukrep bil popolna prepoved javnega prikazovanja konceptov. Kako jim ni jasno, da je folku za to povsem vseeno, gre samo za metanje peska v oči.


To, kar si videl danes, boš videl naslednje leto, ko zapelje iz tovarne v Munchnu. Jokaj se sedaj.

Če bo to res bo Tesla počasi vredna za 10 BMW-jev in ne samo za 4.


To, kar vidiš je 85% produkcijskega avta v letu 2021.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

Utk ::

To je res. Leta 2021 bomo videli torej 80% produkcijskega avta iz leta 2012.

2dark ::

Utk je izjavil:

To je res. Leta 2021 bomo videli torej 80% produkcijskega avta iz leta 2012.


V letu 2021 boš dokončno utihnil v tej temi.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

Nikec3 ::

2dark je izjavil:

Utk je izjavil:

To je res. Leta 2021 bomo videli torej 80% produkcijskega avta iz leta 2012.


V letu 2021 boš dokončno utihnil v tej temi.

A lahko razložiš kaj točno pričakuješ od tega BMW-ja?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Vazelin ::

Pozabljate da bmw že 6-7 al kolko let proizvaja i3 in i8.

Tale i4 bo velik uspeh
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...
««
825 / 1151
»»