Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi

WarpedGone ::
Vedno in povsod je možno najt dražjo varianto.
In škandalcajtngi bodo seveda o tem pisali, ne bodo pa povedal kolk so plačal za 'ekskluzivno novico'.
Ljudje pa vseeno in kljub temu za novo leto stojijo v vrsti.
Ko maš doma, razumeš zakaj. Če že prej ne ...
In škandalcajtngi bodo seveda o tem pisali, ne bodo pa povedal kolk so plačal za 'ekskluzivno novico'.
Ljudje pa vseeno in kljub temu za novo leto stojijo v vrsti.
Ko maš doma, razumeš zakaj. Če že prej ne ...
Zbogom in hvala za vse ribe

fikus_ ::
W1, boš moral najti boljši argument, kot slab cajtng, če novica ni po tvojem okusu oz. ni dobra za Teslo/uporabnike Tesle.

Nikec3 ::
Napišite ko boste končali ta dolgčas z reciklažo, da pridem nazaj na forum.
lp
lp
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

K0l1br1 ::
nekikr: Največja ekološka prednost EVja je vpliv na zrak v mestu.
Potem pa to ni neka huda prednost. Mislim, ko grem zdaj zvečer ven ne voham dizlov, bencinarjev ali česarkoli takega. Voham pa gost dim, ki nastane pri kurjenju plastike, iverke in mokrih drv v slabih pečeh. Začuda se tu nič ne premika na bolje, ker to bi pa bil en hudo dober vpliv v mestu.
Kje to živiš, v rakovi jelši?

krucymucy ::
Taycan ima 20% vecji domet kot EPA pravi, tesla 3LR pa 20% manj.
Razlika na koncu je ~30 milj.
Taycan vemo da ima jako konzervativen battery management.
se link
https://insideevs.com/reviews/395038/po...
Razlika na koncu je ~30 milj.
Taycan vemo da ima jako konzervativen battery management.
se link
https://insideevs.com/reviews/395038/po...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krucymucy ()

WhiteAngel ::
Pametnjakoviči raje malo utihnite in si raje kaj preberite na temo recikliranja li-ion baterij, evo da naredim prvi korak, nedaleč stran od Slovenije pri Gradcu:
https://www.redux-recycling.com/wp-cont...
- At present, we're achieving around 60 % to 70 %
- Our vision is zero waste, so in the long-term, we're aiming for a recycling rate of 100 %
Čakam kontra članek od vas pametnjakovičev.
Članek je navaden PRovski bulšit. S tremi milijoni evrov investicije dobiš k*rac od ovce. Z reciklažo dobijo baker, aluminij in plastiko ven. Bravo, ohišje so uspeli zreciklirati. Od elektrolita (litij, nikelj, kobalt), ki je največja svinjarija in najbolj vnetljiv pa ne znajo nič. Čakajo magični "research" v prihodnje, da bo rešil ta problem za džabe. Enkrat jim bo vse skupaj pogorelo in bo pizdarija, še do nas bo pripihalo. Videno v Kemisu in Lazah.
Rešitev je CNG, LPG in vodik.
nekikr: Največja ekološka prednost EVja je vpliv na zrak v mestu.
Potem pa to ni neka huda prednost. Mislim, ko grem zdaj zvečer ven ne voham dizlov, bencinarjev ali česarkoli takega. Voham pa gost dim, ki nastane pri kurjenju plastike, iverke in mokrih drv v slabih pečeh. Začuda se tu nič ne premika na bolje, ker to bi pa bil en hudo dober vpliv v mestu.
No, jaz voham poleg ivrke, industrijskih palet in vlažnih drv še stare dizle, ki kadijo in nove dizle, ki "samo" še smrdijo. Budale zjutraj s hladno mašino potem še gas do daske po naselju, da vse zakadijo, ker se jim pač mudi

Zgodovina sprememb…
- spremenil: WhiteAngel ()

WhiteAngel ::
nekikr: Največja ekološka prednost EVja je vpliv na zrak v mestu.
Potem pa to ni neka huda prednost. Mislim, ko grem zdaj zvečer ven ne voham dizlov, bencinarjev ali česarkoli takega. Voham pa gost dim, ki nastane pri kurjenju plastike, iverke in mokrih drv v slabih pečeh. Začuda se tu nič ne premika na bolje, ker to bi pa bil en hudo dober vpliv v mestu.
Kje to živiš, v rakovi jelši?
Kjerkoli. Dovolj je, da imaš enega in ko zakuri, je pol ure ulica zadimljena. Če imaš srečo in je peč top in suha bukova drva, rabi 10 minut, da se dovolj segreje, da je dim približno čist. Ampak po pol ure pa itak neha kuriti, ker ima dovolj, treba šparat. Potem zakuri sosed
WarpedGone je izjavil:
Po eni strani naj bi bile baterije fuuuuul drage, po drugi strani pa naj verjamem, da bo ta reč ležala tm okrog in jo noben ne bo hotu pobrat?
1 + 1 = ?
Seveda, nov je fuuul draga, stara je pa strošek. Kaj ti ni jasno? Imam doma tri stare baterije od mobitela, ki ne dajo nič od sebe. A jih boš odkupil? Dam ti jih džabe? Nočeš? No, isto je pri avtu. Samo da je tam tega 300kg ali več.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: WhiteAngel ()

WhiteAngel ::
Isto Nissan Leaf, če se greš menjavo preko uradnega prodajalca dobiš skonto ceno za novo, le kako je to mogoče, če je pa iztrošena baterija vredna 0 €????
Aha, in še vedno je ta "skonto" cena višja od kitajskega ponaredka na nepooblaščenem servisu? No, toliko jih stane reciklaža.

J.McLane ::
Pri Toyotinih hibridih je kitajski ekvivalent $1600 + shipping + DDV + Carina + montaža. Po uradni poti te pride ceneje, pa še reciklaža je vključena. Ni čudno da dobijo nazaj 90% vseh baterij, drugim so lahko za zgled.
Me pa zanima kje dobiš kitajski ponaredek Nissanove baterije, ki bo po dosegu imel vsaj 80% kapacitete originala.
Me pa zanima kje dobiš kitajski ponaredek Nissanove baterije, ki bo po dosegu imel vsaj 80% kapacitete originala.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

K0l1br1 ::
WhiteAngel je izjavil:
Kjerkoli. Dovolj je, da imaš enega in ko zakuri, je pol ure ulica zadimljena. Če imaš srečo in je peč top in suha bukova drva, rabi 10 minut, da se dovolj segreje, da je dim približno čist. Ampak po pol ure pa itak neha kuriti, ker ima dovolj, treba šparat. Potem zakuri sosedZ nekim razlogom že ste tam na kupu, če je tako, pa dvomim, da je.

redtech ::
Odslužene baterije niso zanič in so še vedno uporabne, primer: UPS GM za Volt / Ampera baterije.
Kakšno desetletje se lahko pridobi še s takimi idejami.
Kakšno desetletje se lahko pridobi še s takimi idejami.

krucymucy ::
WarpedGone je izjavil:
Kdaj ga dobiš da probama v živo?
P.S.
https://siol.net/avtomoto/novice/sloven...
Taycana ne, ker si ze mnogo let ne lastim svojega avtomobila.
Kar mi kupijo, s tistim se vozim.

WarpedGone ::
Taycana ne, ker si ze mnogo let ne lastim svojega avtomobila.
Kar mi kupijo, s tistim se vozim
Se pravi, boš še naprej limal brezvezne cifre, nesposobn ugotovit, kdo te na suho nateguje.
Seveda, nov je fuuul draga, stara je pa strošek. Kaj ti ni jasno? Imam doma tri stare baterije od mobitela, ki ne dajo nič od sebe. A jih boš odkupil? Dam ti jih džabe? Nočeš? No, isto je pri avtu. Samo da je tam tega 300kg ali več.
Ni mi jasno, kako ste lahko tako do fundamenta zabiti in hkrati uspešno zaključili šolanje.
No, mogoče je predpostavka o zaključenem šolanju, zgrešena.
Bebo enači baterijo v avtu z baterijo v mobitelu. Ko si mal prebere, neha to delat.
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::
Oh noes ...
Tesla Owners in China Get Free Supercharging During Coronavirus Outbreak As Gas Stations Shut Down in Locked Cities
Mora bit ful fajn, ko ostaneš brez benza ...
Če iščete idejo, kako stvar spljuvat, tle je ena:
Tesla Owners in China Get Free Supercharging During Coronavirus Outbreak As Gas Stations Shut Down in Locked Cities
Mora bit ful fajn, ko ostaneš brez benza ...
Če iščete idejo, kako stvar spljuvat, tle je ena:
"Evil Elon is spreading world ending plague by encouraging the infected to reach and infect previously safe areas."
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()

J.McLane ::
No kakorkoli, kitajske oblasti sigurno ne bodo odobravale take poteze, če so namerno naredili lock-down. Tule bo ziher še epilog...
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

WarpedGone ::
Se lovimo za slamice?
Privat promet ni ustavljen, ustavljen je avtobusni promet.
Bencinske pumpe so zaprte, ker so cisterne prazne.
Prometa se ne ustavi z zapiranjem pump ampak barikadami na cestah.
Privat promet ni ustavljen, ustavljen je avtobusni promet.
Bencinske pumpe so zaprte, ker so cisterne prazne.
Prometa se ne ustavi z zapiranjem pump ampak barikadami na cestah.
Zbogom in hvala za vse ribe

krucymucy ::
WarpedGone je izjavil:
Taycana ne, ker si ze mnogo let ne lastim svojega avtomobila.
Kar mi kupijo, s tistim se vozim
Se pravi, boš še naprej limal brezvezne cifre, nesposobn ugotovit, kdo te na suho nateguje.
Je kar nekaj zapisov da je EPA na Taycanu prenizka. Na drugi strani pa z normalno voznjo tesla 3 troši 18kWh/100km, tako da je tistih 500+ v oblakih.
Ja vem, ce se peljes po jadranski magistrali iz ilirske bistrice porabi 12kWh/100km. Passat TDI pa 3l/100km, mogoce se manj.

WarpedGone ::
>> Je kar nekaj zapisov da je EPA na Taycanu prenizka.
Si se vprašal, zakaj bi to bilo tako?
Porshce sam je reku, da "they do not dispute EPA results".
Odpade tudi teorija o zlobnih amerih ker so cifre po EPA scenariju zmerili pri Porscheju.
Hkrati se ne zavedam enega drugega primera, kjer bi ljudje 'doživljali' bolš rezultate kot po EPA testu.
Še za izenačitev z EPA se je tipično treba bol al manj pomatrat i.e. pazit na temperaturo in hitrost, vreme, veter, naklon ...
Mam eno teorijo kako bi bilo to možno ampak ne gre taycanu v čast... ta teorija pravi, da ima ta kanta sramotno visoko porabo pri nizkih hitrostih. In če se ti v vožnji uspe tem nizkim hitorstim dost izognit, lahko dobiš mal manj obupno zanič doseg. Pomeni, da kanta od taycana pri 30 km/h kuri več kot pri 60 km/h oz. jih njihov menjalnik veselo grize v rit.
Si se vprašal, zakaj bi to bilo tako?
Porshce sam je reku, da "they do not dispute EPA results".
Odpade tudi teorija o zlobnih amerih ker so cifre po EPA scenariju zmerili pri Porscheju.
Hkrati se ne zavedam enega drugega primera, kjer bi ljudje 'doživljali' bolš rezultate kot po EPA testu.
Še za izenačitev z EPA se je tipično treba bol al manj pomatrat i.e. pazit na temperaturo in hitrost, vreme, veter, naklon ...
Mam eno teorijo kako bi bilo to možno ampak ne gre taycanu v čast... ta teorija pravi, da ima ta kanta sramotno visoko porabo pri nizkih hitrostih. In če se ti v vožnji uspe tem nizkim hitorstim dost izognit, lahko dobiš mal manj obupno zanič doseg. Pomeni, da kanta od taycana pri 30 km/h kuri več kot pri 60 km/h oz. jih njihov menjalnik veselo grize v rit.
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::
>> Ja vem, ce se peljes po jadranski magistrali iz ilirske bistrice porabi 12kWh/100km. Passat TDI pa 3l/100km, mogoce se manj.
In v takšnem scenariju mogoče tut toycan porabi mal manj kot po EPA.
Še trisopetinsedemdesetisočpetstoosemindvajsetič: EPA ne pove kakšno porabo boš imel ti ali jaz, pove kater avto porabi več, kater pa manj v točno definiranih pogojih.
V enakih pogojih, kjer ima taycan več dosega kot po EPA, bi tesla imela kolk dosega?
Stavim levo jajco, da tut 20% več kot EPA - glej jadransko.
Moja lifetime v 10k zdele čez zimo in drek je 167 Wh, več kot polovica je AC.
Lažem jaz ali ti?
In v takšnem scenariju mogoče tut toycan porabi mal manj kot po EPA.
Še trisopetinsedemdesetisočpetstoosemindvajsetič: EPA ne pove kakšno porabo boš imel ti ali jaz, pove kater avto porabi več, kater pa manj v točno definiranih pogojih.
V enakih pogojih, kjer ima taycan več dosega kot po EPA, bi tesla imela kolk dosega?
Stavim levo jajco, da tut 20% več kot EPA - glej jadransko.
Na drugi strani pa z normalno voznjo tesla 3 troši 18kWh/100km,
Moja lifetime v 10k zdele čez zimo in drek je 167 Wh, več kot polovica je AC.
Lažem jaz ali ti?
Zbogom in hvala za vse ribe

J.McLane ::
nekikr: Največja ekološka prednost EVja je vpliv na zrak v mestu.
Potem pa to ni neka huda prednost. Mislim, ko grem zdaj zvečer ven ne voham dizlov, bencinarjev ali česarkoli takega. Voham pa gost dim, ki nastane pri kurjenju plastike, iverke in mokrih drv v slabih pečeh. Začuda se tu nič ne premika na bolje, ker to bi pa bil en hudo dober vpliv v mestu.
Samo dva članka na to temo izpred dveh dneh:
https://www.greencarcongress.com/2020/0...
https://www.greencarcongress.com/2020/0...
Tebi je pa pomembno kaj ti vohaš.
Pa še en nov članek:
https://www.greencarcongress.com/2020/0...
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

krucymucy ::
WarpedGone je izjavil:
Na drugi strani pa z normalno voznjo tesla 3 troši 18kWh/100km,
Moja lifetime v 10k zdele čez zimo in drek je 167 Wh, več kot polovica je AC.
Lažem jaz ali ti?
Zgresil sem 7%, povsem v skladu si s podatki na spritmonitorju.

krucymucy ::
Malo je, glede na to da se trudis imeti cimnizjo porabo.
edit: jaz sem glede na sprit monitor 25% višje.
edit: jaz sem glede na sprit monitor 25% višje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krucymucy ()

Gregor P ::
WarpedGone je izjavil:
jih njihov menjalnik veselo grize v rit.... vidim, da ti gre tale menjalnik, ki ga Tesla (kljub poskusom) še ne zna narediti, zelo v nos

The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Gregor P ::
Super športni avtomobil, ki je sposoben obdržati svoje nadpovprečne zmogljivosti in karakteristike dlje časa od konkurence, znova in znova (ko že vsem ostalim resno in opazno hitro peša moč).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

WarpedGone ::
A zato je bil Turbo hitrejš kot Turbo S?
Ker porschejem baje da ne peša moč?
CHARGE MATTERS * Porsche Taycan Turbo S vs Turbo Performance Testing 0-60, 1/4 mile, 60-130
Ker porschejem baje da ne peša moč?
CHARGE MATTERS * Porsche Taycan Turbo S vs Turbo Performance Testing 0-60, 1/4 mile, 60-130
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::
Projekcija kazni v 2021:
VW Group €4,5bn
FCA €2,4bn
Ford €1,4bn
Renault-Nissan €1,0bn
Daimler €997m
PSA €928bn
Mazda €877
Hyundai Kia €797m
BMW €754m
Zbogom in hvala za vse ribe

MrNighthawk ::
WarpedGone je izjavil:
Mora bit ful fajn, ko ostaneš brez benza
Tolk fajn k maš omejen range in ti zmanjka elektrike.

Gregor P ::
WarpedGone je izjavil:
CHARGE MATTERS * Porsche Taycan Turbo S vs Turbo Performance Testing 0-60, 1/4 mile, 60-130
Toliko hvalijo Porscheja Taycana, da je že skoraj malo neokusno

The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Gregor P ::
Ti torej meniš, da lažejo?
Sam sem si predvsem zapomnil, da je Porsche boljši od Tesle najbrž zaradi prestav.

Sam sem si predvsem zapomnil, da je Porsche boljši od Tesle najbrž zaradi prestav.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()

J.McLane ::
WarpedGone je izjavil:
Projekcija kazni v 2021:
VW Group €4,5bn
FCA €2,4bn
Ford €1,4bn
Renault-Nissan €1,0bn
Daimler €997m
PSA €928bn
Mazda €877
Hyundai Kia €797m
BMW €754m
Kje je Toyota? Pa ja ni s svojimi self-charging hibridi brez kazni?
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Utk ::
Toyota ima 550 mio, ampak ima daleč najmanjše razhajanje in daleč najmanjšo kazen na avto, to lahko spravi še tudi na 0, ali skoraj nič. Drugi zelo težko. Kako bo nek VW ali pa renault znižal co2 za 20-25 procentov...
https://www.jato.com/2021-co2-targets-w...
https://www.jato.com/2021-co2-targets-w...

WarpedGone ::
Sorry, vir: https://www2.paconsulting.com/rs/526-HZ...
Projekcija Toyotine kazni je drobiž: €18m
Projekcija Toyotine kazni je drobiž: €18m
We now expect all manufacturers to miss their target and face significant fines. In the case of Volkswagen, these could be as high as €4.5 billion due to its high sales volume. Even those that were previously on track to meet their targets, such as Renault-Nissan-Mitsubishi and Volvo, look set to fall short. This means the scale of fines for many will be enough to affect their profitability
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::
Hehehe ...
Kaj je CAGR?
Compound Annual Growth Rate - CAGR
Hitro razlagat, zakaj se bo pa sedaj teslina rast res in zares in končno res pa čisto zares ustavla.
Kdo bo prvi?
Al bo plan b in bomo razlagal, kako je to čist nepomebno in brezveze in nobenga ne zanima?
With a CAGR of just 42%, TSLA surpasses Toyota's Market Cap in 2 years.
And Tesla's CAGR has been well over 42% for the past 6 years.
Kaj je CAGR?
Compound Annual Growth Rate - CAGR
Hitro razlagat, zakaj se bo pa sedaj teslina rast res in zares in končno res pa čisto zares ustavla.
Kdo bo prvi?
Al bo plan b in bomo razlagal, kako je to čist nepomebno in brezveze in nobenga ne zanima?
Zbogom in hvala za vse ribe

jernejl ::
WarpedGone je izjavil:
Kaj je CAGR?
Compound Annual Growth Rate - CAGR
Formula je zelo preprosta, tako da se lahko omenjen kazalnik zlahka izračuna za prihodnost s pomočjo kristalne krogle.

m0LN4r ::
Testlina rast se bo zacela umirjati po 01.5.2021
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM

WarpedGone ::
No Rational System Would Value Tesla at $100 Billion
Prenizek IQ da bi naštel očitne laži v članku?
Takšnim je ta reč namenjena... beri podpis.
Zbogom in hvala za vse ribe

J.McLane ::
Saj čez 2 leti tudi Toyota ni nujno da bo tam kot danes, pa tudi Teslin mkt cap. ne bo rasel s točno tako hitrostjo kot je do sedaj. Tako da je tako prerekanje
(in tudi prognoze) res samo za v vrtec.
(in tudi prognoze) res samo za v vrtec.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Spock83 ::
TheBlueOne je izjavil:
Na koncu so nasli podjetje, niti ni ne vem kako dolgo trajalo. Samo zelo drago je menda bilo.
Problem je kako so jo kvalificirali:
"Ausgebrannter Tesla in Österreich wird zum hochgefährlichen Sondermüll"
To se grobo prevede v "brutalno draga reciklaza". :) Ampak ne najdem koliko je stalo, sodelavec je razlagal, da ni bilo poceni.
Saj tudi vsak ne more imeti avto odpada. Licenčnina tudi stane in moraš imeti zbiralnik olja, ki dostikrat izteče na odpadu. To s teslo so porodne težave, verjamem, da bo s časoma urejeno. Vsaj v Avstriji.
WhiteAngel je izjavil:
Pametnjakoviči raje malo utihnite in si raje kaj preberite na temo recikliranja li-ion baterij, evo da naredim prvi korak, nedaleč stran od Slovenije pri Gradcu:
https://www.redux-recycling.com/wp-cont...
- At present, we're achieving around 60 % to 70 %
- Our vision is zero waste, so in the long-term, we're aiming for a recycling rate of 100 %
Čakam kontra članek od vas pametnjakovičev.
Članek je navaden PRovski bulšit. S tremi milijoni evrov investicije dobiš k*rac od ovce. Z reciklažo dobijo baker, aluminij in plastiko ven. Bravo, ohišje so uspeli zreciklirati. Od elektrolita (litij, nikelj, kobalt), ki je največja svinjarija in najbolj vnetljiv pa ne znajo nič. Čakajo magični "research" v prihodnje, da bo rešil ta problem za džabe. Enkrat jim bo vse skupaj pogorelo in bo pizdarija, še do nas bo pripihalo. Videno v Kemisu in Lazah.
Rešitev je CNG, LPG in vodik.
nekikr: Največja ekološka prednost EVja je vpliv na zrak v mestu.
Potem pa to ni neka huda prednost. Mislim, ko grem zdaj zvečer ven ne voham dizlov, bencinarjev ali česarkoli takega. Voham pa gost dim, ki nastane pri kurjenju plastike, iverke in mokrih drv v slabih pečeh. Začuda se tu nič ne premika na bolje, ker to bi pa bil en hudo dober vpliv v mestu.
No, jaz voham poleg ivrke, industrijskih palet in vlažnih drv še stare dizle, ki kadijo in nove dizle, ki "samo" še smrdijo. Budale zjutraj s hladno mašino potem še gas do daske po naselju, da vse zakadijo, ker se jim pač mudi![]()
Torej je rešitev samo kolo?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Spock83 ()

Nikec3 ::
https://insideevs.com/news/395418/decem...
Tesla Model 3 Was #3 Best Selling Car In Europe In December
Tesla Model 3 Was #3 Best Selling Car In Europe In December
BEVs: 51,600 (up 96% year-over-year)
PHEVs: 24,100 (up 80% year-over-year)
HEVs: 48,700 (up 41% year-over-year)
Total xEVs: 124,400 (up 68% year-over-year)
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Nikec3 ::
German Government Officials Can Now Choose A Tesla As Company Car
https://insideevs.com/news/395649/tesla...
LOLZ.
https://insideevs.com/news/395649/tesla...
"If it is not possible for German manufacturers to produce an electric vehicle with auxiliary heating, then we will include foreign brands in the list."
"I looked at the CO2 values and range, and you also support a company that invests in the Berlin region."
LOLZ.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::
Evo vam bankrot, dumbasses
$930M increase in our cash and cash equivalents in Q4 to $6.3B
Model Y production ramp started in January 2020, ahead of schedule
Zbogom in hvala za vse ribe

Nikec3 ::
Težko oporekat temu:
In težko reči kaj drugega kot bravo Tesla. Sedaj je Tesla že konkretno več vredna kot VW koncern.
Model Y production ramp started in January 2020, ahead of schedule
Increased Model Y all-wheel drive EPA range to 315 miles from 280 miles
Record vehicle deliveries of 112,095 in Q4
Record Q4 storage deployment of 530 MWh; 26% solar growth QoQ
In težko reči kaj drugega kot bravo Tesla. Sedaj je Tesla že konkretno več vredna kot VW koncern.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"