Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi

m0LN4r ::
Kako spravis skup tako malo kilometrov na avtu?A ni to odvisno od predpostavk? Koliko kilometrov sploh naredis letno?
2200km na leto![]()
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM

hojnikb ::
A ni to odvisno od predpostavk? Koliko kilometrov sploh naredis letno?
2200km na leto![]()
in ti bi kupo hibrida :D
Drži se kante, dokler ne razpade .)
#brezpodpisa

roCkY ::
Global worming. Poleti bo 45C. Pa UV sevanje. Bickel je smrtno nevaren. 4 km se, da tudi peš kadar ošiljene prekle dol letijo.
Ampak avto ni le za na šiht. Res pa ga delodajalec skozi kilometrino ne plača pri takeli razdalji. Večina folka v SLO to koristi in se z veseljem vozi 50-100 km... Stroka pa po medijih, da je EV za tako razdaljo ekonomičenjši.
Ampak avto ni le za na šiht. Res pa ga delodajalec skozi kilometrino ne plača pri takeli razdalji. Večina folka v SLO to koristi in se z veseljem vozi 50-100 km... Stroka pa po medijih, da je EV za tako razdaljo ekonomičenjši.

vostok_1 ::
šiht je 4 km stran
Da te ne slučajno jype sliši!
4km stran je približno 12 minut kolesarjenja.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

K0l1br1 ::

m0LN4r ::
Global worming. Poleti bo 45C. Pa UV sevanje. Bickel je smrtno nevaren. 4 km se, da tudi peš kadar ošiljene prekle dol letijo.Predvsem ce se bos vozil poleti nag naokoli brez soncne kreme.
Ampak avto ni le za na šiht. Res pa ga delodajalec skozi kilometrino ne plača pri takeli razdalji. Večina folka v SLO to koristi in se z veseljem vozi 50-100 km... Stroka pa po medijih, da je EV za tako razdaljo ekonomičenjši.
Moj predlog, kupis neko Teslo za dobrih 50k, vozis 10 let in pol te za nazaj pride 1km samo 3 evre na 22000km.
Ali pa elektricno kolo, tista k grejo mal hitrej. Bos v manj kot 10 minut tam.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()

ziga1990 ::
šiht je 4 km stran
Da te ne slučajno jype sliši!
4km stran je približno 12 minut kolesarjenja.
Nimam poti po kateri lahko varno kolesarim plus delam 3 izmensko delo.
Da se vrnem ali je električni 208 vreden 7000€ več za bencinarja me skrbi da bi take kratka vožnja škodovala motorju
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Mikrohard ::
A ni model 3 nekaj cez 40k?
Verjetno Renault aktivno noce prodajati pri nas, ker gre trenutno vsa proizvodnja v Francijo, Norvesko itd.
Aja, zdaj vidim da ze dajo 3k evrov popusta. Pise na spletni strani.
Najcenejši Model 3 stane približno 45k€ z odbito subvencijo (mogoče 1-2k€ ceneje, če ga sam uvoziš).
Najdražji Zoe stane pa 33k€ brez odbite subvencije (dobrih 25k€ s subvencijo).
Tako da je razlika v ceni do Tesle 3 še vedno precejšna. Sicer pa avta nista nikakor primerljiva.

WarpedGone ::
Tesla now has 19.2% of global EV market share, and 29% of global EV battery market share!
Torej ... how the F could this happen?
Kje so švabi, kjer so francozi, kje so japonci, kje so vsi ostali stari?
Kaj je ostalo od lako ćemo?
Kdaj in zakaj bodo ti stari stvari postavili na svoje mesto?
Že sestavljeni VW id3 rjavijo po parkirplacih, kjer čakajao na 'delujoč' SW in tako bo še vsaj pol leta. Kaj je z "ko bodo stari hotl, bodo zlahka"?
Bo kdo upošteval podpis in svojo kristalno kuglo poslal na servis?
Torej ... how the F could this happen?
Kje so švabi, kjer so francozi, kje so japonci, kje so vsi ostali stari?
Kaj je ostalo od lako ćemo?
Kdaj in zakaj bodo ti stari stvari postavili na svoje mesto?
Že sestavljeni VW id3 rjavijo po parkirplacih, kjer čakajao na 'delujoč' SW in tako bo še vsaj pol leta. Kaj je z "ko bodo stari hotl, bodo zlahka"?
Bo kdo upošteval podpis in svojo kristalno kuglo poslal na servis?
Zbogom in hvala za vse ribe

roCkY ::
Kdaj bo Tesla imala 5 mio proizvodnje boš ti povedal. Je pa cca. 75 mio proizvodnje potneških vozil letno. Vsaj nekaj takega sem pred par dnevi na nekih grafih videl.
Sicer pa kje je moj Y. Po najavi trojke se je govorilo, da bo SUV zunaj 2019. 2030 ga kupim morda, ko se trenutnega dizlaša naveličam.
Sicer pa mal umiri to svojo navijaštvo in si preberi CO2 nategunsko zakonodajo. Zadeva gre lepo od leta do leta molzt rajo. Pravzaprav kot žabe kuhat. Glavnina industrije dela v skladu s tem. Pa če mal zadaj ostanejo in si izborijo še kak € iz proračuna se bo tam okoli 2024-2027 bolj resno dogajalo na segmentu (x)EV. Se pa bojim, da bo EU zadevo obrnila v smer hibridov, ker bodo požrešne vlade krepko stavile tudi na povišano trošarino na fosilna goriva.
Sicer pa kje je moj Y. Po najavi trojke se je govorilo, da bo SUV zunaj 2019. 2030 ga kupim morda, ko se trenutnega dizlaša naveličam.
Sicer pa mal umiri to svojo navijaštvo in si preberi CO2 nategunsko zakonodajo. Zadeva gre lepo od leta do leta molzt rajo. Pravzaprav kot žabe kuhat. Glavnina industrije dela v skladu s tem. Pa če mal zadaj ostanejo in si izborijo še kak € iz proračuna se bo tam okoli 2024-2027 bolj resno dogajalo na segmentu (x)EV. Se pa bojim, da bo EU zadevo obrnila v smer hibridov, ker bodo požrešne vlade krepko stavile tudi na povišano trošarino na fosilna goriva.

WarpedGone ::
Tudi tvoj problem je, da totalno ignoriraš dinamiko in 'sile', ki vplivajo nanjo.
O proizvodnji brez prodaje je brezveze govorit. Pričakovat, da se bo še vedno prodalo 75M ICE ob hkratni prodaji 25M EV kaže samo to, da ne razumeš sploh razlike med njima.
Velikost trga je nepredstavljivo variabilna, zlahka pade na polovico ali nižje, potreben je le pravi impulz in od 75:25 ostane le še 25:25. Kako točno se bo dinamika odvila ni možno prav napovedat (niti datum niti cifre) zelo očitno pa je, da stvari naslednjih 20 let ne bobo tekle po enakih tirih kot zadnjih 20. Niti naslednjih 10 ne bo kot zadnjih 10.
Kdaj bo tesla na 5M?
Fremont je na 350k, limit GF3 je okrog 500k, podobno GF4.
Vse tri skupaj cca 1,3M enkrat proti koncu 2021. 5M je le še dve podvojitvi stran, kar je v rangu 5 let.
Kdaj bo ICE le še na tretjini sedanje prodajne cifre? Tut nekje v takšnem časovnem okvirju.
Kolk let je trajalo da je prodaja nokie šla na praktično nulo? Podobne sile.
O proizvodnji brez prodaje je brezveze govorit. Pričakovat, da se bo še vedno prodalo 75M ICE ob hkratni prodaji 25M EV kaže samo to, da ne razumeš sploh razlike med njima.
Velikost trga je nepredstavljivo variabilna, zlahka pade na polovico ali nižje, potreben je le pravi impulz in od 75:25 ostane le še 25:25. Kako točno se bo dinamika odvila ni možno prav napovedat (niti datum niti cifre) zelo očitno pa je, da stvari naslednjih 20 let ne bobo tekle po enakih tirih kot zadnjih 20. Niti naslednjih 10 ne bo kot zadnjih 10.
Kdaj bo tesla na 5M?
Fremont je na 350k, limit GF3 je okrog 500k, podobno GF4.
Vse tri skupaj cca 1,3M enkrat proti koncu 2021. 5M je le še dve podvojitvi stran, kar je v rangu 5 let.
Kdaj bo ICE le še na tretjini sedanje prodajne cifre? Tut nekje v takšnem časovnem okvirju.
Kolk let je trajalo da je prodaja nokie šla na praktično nulo? Podobne sile.
Zbogom in hvala za vse ribe

Gregor P ::
EV ni enako telefon

The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

vostok_1 ::
Edino nekaj ne upoštevaš Warpi. Stari mastodonti imajo v žepu politike. Če jim bo tesla ogrožala obstoj bodo poklicali prijatelje v parlamentu. IMO
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

WarpedGone ::
>> Edino nekaj ne upoštevaš Warpi. Stari mastodonti imajo v žepu politike
Ne upoštevam? Že od začetka teme opletam z zlizanostjo "novinarjev" in politike z tastarimi.
Ampak tudi ti imajo le omejeno moč - merklova je le za par let uspela svoji industriji dat odpustek, naslednje leto bodo vseeno plačevali grde kazni. Iz novinarjev se praktično norčuje komplet nenovinarski del sveta.
Politiki niso enotni, vsak od njih obvladuje en posamezen košček sveta. Novinar pa lahko svoje neumnosti klati le omejen čas.
Kako kislo se bodo smejali nemci če GF4 ne bo postavljen v letu in pol, neki tazga kot na kitajskem? Kater politik bo reku 'to je za naše dobro'? Tisti, ki želi bit ponovno izvoljen, ne.
Kdo resen še verjame v prebrano na siol.net?
Ne upoštevam? Že od začetka teme opletam z zlizanostjo "novinarjev" in politike z tastarimi.
Ampak tudi ti imajo le omejeno moč - merklova je le za par let uspela svoji industriji dat odpustek, naslednje leto bodo vseeno plačevali grde kazni. Iz novinarjev se praktično norčuje komplet nenovinarski del sveta.
Politiki niso enotni, vsak od njih obvladuje en posamezen košček sveta. Novinar pa lahko svoje neumnosti klati le omejen čas.
Kako kislo se bodo smejali nemci če GF4 ne bo postavljen v letu in pol, neki tazga kot na kitajskem? Kater politik bo reku 'to je za naše dobro'? Tisti, ki želi bit ponovno izvoljen, ne.
Kdo resen še verjame v prebrano na siol.net?
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()

WarpedGone ::
Phase 2 at GF3, and Phase 3 at GF4 are all scheduled to be complete by 2023, so thats:
Fremont: 875k
** M3: 7k/wk * 50 wks = 400k
** MY: 7k/wk * 50 wks = 400k
** S/X: 1.5k/wk * 50 wk = 75k
GF3/Shanghai: 1m
** M3: 10k/wk * 50 wks = 500k
** MY: 10k/wk * 50 wks = 500k
GF4/Berlin: 1m
** MY: 10k/wk * 50 wks = 500k
** M3: 10k/wk * 50 wks = 500k
In rast se leta 2023 ne bo ustavila. Trenuten cilj je okrog 20M letno. Ob nadalnji vsaj 50% letni rasti (v preteklih letih je bila okrog 60%), bo 20M letno doseženih pred letom '29. Omenjenih 5M letno pa okrog leta '25.
Zbogom in hvala za vse ribe

Mikrohard ::
WarpedGone je izjavil:
Že sestavljeni VW id3 rjavijo po parkirplacih, kjer čakajao na 'delujoč' SW in tako bo še vsaj pol leta. Kaj je z "ko bodo stari hotl, bodo zlahka"?
Tudi, če bi bil SW že ready, bi avti še vedno rjaveli na parkplacih. Že par mesecev nazaj (še predenj je v medije prišla novica o problemih s SW-jem) je bil popolnoma znan urnik, kdaj bodo začeli prodajat, proizvajat in dostavljat ID.3. Pač so se odločili, da bodo najprej "naštancali" avte in jih vse naenkrat dobavili poleti. Če jim to ne bo uspelo, se lahko takrat iz njih norca delaš... ker trenutno se delaš norca samo iz sebe. Sicer pa... jaz mislim, da bo VW prevladal na trgu EV-jev v EU. Pa ne nujno zato, ker bo najboljši... ampak ker bo (vsaj zaenkrat tako kaže) imel najboljši price/performance. Če se motim, bomo pa videli čez par let.

WarpedGone ::
Ena okrog 'dosega politike' - ta je že kakih 15 let nazaj začela promovirat vodik. Mal okrog sebe poglejte, kako daleč je stvar 15 let kasneje. Marsikje imajo še danes na vodik višjo subvencijo kot za EV, pa se dogaja kaj? Še pumpe ki so ble, počas zapirajo. Če ljudje nočejo, noben politik ne prisili. Lahko v kakšni lokalni vasici, ne pa na celem svetu.
Kako enostavno in neboleče se to prebere. "Pač so se odločl", kr tko se jim je sprdnilo ...
Žal to nima nič skupnega z industrijsko proizvodnjo in prodajo ... zadajo so boleče finančne cifre in je to edino kar je VW lahko naredu, kljub vsem finančnim krvavitvam ..
Če SW ne dela, ne dela. In bugi tukaj niso samo zatipkanja v meniju ampak stvari, ki avto naredijo nevozen/nevaren.
Mogoče zate, št. razočaranih bivših rezervistov je visoko, tudi v Slo. Če boš pa kupu, boš seveda poročal kako fajn se ti obnese. Al ne boš in samo palamudiš?
pač so se odločili, da bodo najprej "naštancali" avte in jih vse naenkrat dobavili poleti.
Kako enostavno in neboleče se to prebere. "Pač so se odločl", kr tko se jim je sprdnilo ...
Žal to nima nič skupnega z industrijsko proizvodnjo in prodajo ... zadajo so boleče finančne cifre in je to edino kar je VW lahko naredu, kljub vsem finančnim krvavitvam ..
Če SW ne dela, ne dela. In bugi tukaj niso samo zatipkanja v meniju ampak stvari, ki avto naredijo nevozen/nevaren.
ampak ker bo (vsaj zaenkrat tako kaže) imel najboljši price/performance
Mogoče zate, št. razočaranih bivših rezervistov je visoko, tudi v Slo. Če boš pa kupu, boš seveda poročal kako fajn se ti obnese. Al ne boš in samo palamudiš?
Zbogom in hvala za vse ribe

m0LN4r ::
Kje so švabi, kjer so francozi, kje so japonci, kje so vsi ostali stari?Tehtnica se bo kmalu prevesila, svabi so sele zaceli, medtem ko tesla miga ze nekaj let. To stanje je normalno, ce prakticno nimas neke izbire na trgu. Ko pa bos imel 30 alternativ, pa vec tesla ne bo izbira st. 1 v Evropi, pa se bo razmerje preuredilo glede na novo ponudbo.
Že sestavljeni VW id3 rjavijo po parkirplacih,EV zdrzi 20+ let, tako da je vseeno.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()

WarpedGone ::
To svoje baziraš na veri al znanih podatkih kaj kdo dela oz. gradi?
Baterije bo še vedno dostavljal božiček?
Baterije bo še vedno dostavljal božiček?
Zbogom in hvala za vse ribe

m0LN4r ::
Na veri vsekakor, vprasi tipicnega bavarca ali bo po tem, ko mu trenutni bmw crkne ali bo naslenji avto nemski EV ali kitajski ali tesla. Tvoj problem je, da gledas stvari iz youtuba in interneta. Jaz pa se dejansko pogovarjam z temi ljudmi in jih Tesla prakticno ne zanima, razen tistih 0,00001 fanboyev.
On-top pa imas se drugi tabor, ki je povsem proti EVjem in ce tudi jih vec stane, bodo v naslednjih 5 letih se vedno rajsi kupili ICEja. To so ta najbolj trdi z debelo denarnico, ki ga EKO sranje in sparanje ne zanima, ampak ga zanima samo to kako glasno se odpelje mimo tebe na AC.
Tudi pred kratkim v avtohisi, poznam pac tipa ki tam dela osebno, mi je sam rekel, da je zanimanje za EV tako majno v primerjavi z ICE, da jih zaenkrat zadeva sploh ne zanima, pac na vsake tolko pride nek EKOfasist in si naroci EV, za njim pa pride 100 ljudi, ki si narocijo nov ICE.
On-top pa imas se drugi tabor, ki je povsem proti EVjem in ce tudi jih vec stane, bodo v naslednjih 5 letih se vedno rajsi kupili ICEja. To so ta najbolj trdi z debelo denarnico, ki ga EKO sranje in sparanje ne zanima, ampak ga zanima samo to kako glasno se odpelje mimo tebe na AC.
Tudi pred kratkim v avtohisi, poznam pac tipa ki tam dela osebno, mi je sam rekel, da je zanimanje za EV tako majno v primerjavi z ICE, da jih zaenkrat zadeva sploh ne zanima, pac na vsake tolko pride nek EKOfasist in si naroci EV, za njim pa pride 100 ljudi, ki si narocijo nov ICE.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM

hojnikb ::
^^Točno tako. preostali svet pač ne živi v bubblu, kot kakšna kalifornija...
#brezpodpisa

m0LN4r ::
Druga najbolj pomemben faktor ti pa je, da imajo "svabi" razvejano mrezo avtohis, prakticno v vsakem naselju z 15-20k prebivalci oz. v okrozju 50km jih imas vsaj 5 komadov ene znamke.
Kje ima testla avtohise, pooblascen servis? Kundenservice, Ansprechpartner, to je nemcu se vedno Nr.1 priority.
Jaz imam 20km vstran 15+ avtodilerjev, 15km vstran pa vsaj 10 in niti en ne prodaja tuje EVje.
Kje ima testla avtohise, pooblascen servis? Kundenservice, Ansprechpartner, to je nemcu se vedno Nr.1 priority.
Jaz imam 20km vstran 15+ avtodilerjev, 15km vstran pa vsaj 10 in niti en ne prodaja tuje EVje.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM

ziga1990 ::
^^ zakaj bi pa dilerji prodajali EV vozila verjetno še hibridov nočjo prodajat oni večinoma prodajajo Nemce z dizelskim motorjem ker to ljudje kupujejo bolje Passat kot pa Leaf
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

m0LN4r ::
Ja sej, ponudba povprasevanje. Zdaj ce se nekje v ameriki na veliko prodajajo EVji znamke Tesla, to se ne pomeni, da se bo avtomatsko vsak bavarc vsedel v EV teslo, ce bo v roku 1-2 let imel na izbiro vsaj 3-4 nemske alternative, bo na koncu vzel pac nemsko, ker konc koncev pol njegove zlahte zivi oz. dela v tovarni povezanih s temi znamkami. Tk simple je to.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM

mikhaair ::
Seveda je to najbolj pomembno kaj se prodaja na Bavarskem. Amerika je itak obskurno tržišče. Kitajska pa sploh.

Cruz ::
Amerika res ni najboljši indikator za uspeh na evropskem trgu, sploh kar se tiče avtomobilske industrije.

m0LN4r ::
Seveda je to najbolj pomembno kaj se prodaja na Bavarskem. Amerika je itak obskurno tržišče. Kitajska pa sploh.Sarkazem gor al dol, ti ocitno neves za koga dela vecina nemcev in "svabov" in kdo jim da placo. Kaj se ti zdi, koliko evropejcev dela posredno in neposredno za nemsko avto industrijo in koliko jih dela za tujce? A si bo narod sam sebi v skledo pljuval? Ti ocitno boljse ves, saj si vsak dan v kontaktu s temi ljudmi. Tako da me razsvetli, zakaj naj moj sosed kupi Teslo, namesto nemskega EVja ce proizvaja tepihe za bmw, vw in opel in dobi od njih mastno placo, ter bonus?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM

hojnikb ::
sploh, ko vsa fama izbira ravno iz kalifornije, kjer imajo dalec najstrozje emisijske zahteve. drugod kaksnih smog testov in tpjov sploh ne poznajo
#brezpodpisa

m0LN4r ::
Blizina in neposreden stik s stranko:
1. Koliko prodajaln ima Tesla v EU?
2. Koliko prodajaln imajo nemske avtohise?
1. Koliko prodajaln ima Tesla v EU?
2. Koliko prodajaln imajo nemske avtohise?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()

Utk ::
Seveda je to najbolj pomembno kaj se prodaja na Bavarskem. Amerika je itak obskurno tržišče. Kitajska pa sploh.Sarkazem gor al dol, ti ocitno neves za koga dela vecina nemcev in "svabov" in kdo jim da placo. Kaj se ti zdi, koliko evropejcev dela posredno in neposredno za nemsko avto industrijo in koliko jih dela za tujce? A si bo narod sam sebi v skledo pljuval? Ti ocitno boljse ves, saj si vsak dan v kontaktu s temi ljudmi. Tako da me razsvetli, zakaj naj moj sosed kupi Teslo, namesto nemskega EVja ce proizvaja tepihe za bmw, vw in opel in dobi od njih mastno placo, ter bonus?
Bavarci bojo zmeraj vozili bavarce, to ni sporno in zato je njihov trg globalno gledano nepomemben. Ker ni spet tako velik in zelo pristranski. Pri nenemcih bo pa zvestoba nemškim avtom hitro uplahnila, če ne spravijo hitro na trg dobrih električnih avtov.

jernejl ::
Nemška sveta trojica samo v Nemčiji proda več avtomobilov kot v ZDA. Zanje sta Evropa in Kitajska precej pomembnejša trga od ZDA.

m0LN4r ::
Sej se ne gre samo o zvestobi. Vecina folka od svabov do gastarbarterjev dela za kruh pri nemcih in bodo ze tako naredili, da to tudi tako ostane. Sej pravim, nemci so sele zaceli, se sele ogrevajo kar se tice EV, stevilke danes nimajo nobene veze s stevilkami cez 3-4 leta v EU. Ameri pa bodo furali pac svoje amerikance. Nebo se nic magicno spreobrnilo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()

DamijanD ::
Važni so tudi modeli/oblika. Npr. če Tesla ne bo nikoli naredila karavana (Američani jih tipično nočejo), potem bodo ljudje, ki hočejo/rabijo karavana raje kupili nek drug model, tudi če bo za 1% manj učinkovit ali kaj podobnega. In če pogledam na cesto, se mi zdi, da je več kot pol karavanov...

roCkY ::
V Kaliforniji ni dežja. No skoraj. Pri nas pač vzameš avto, da te pokrov prtlažnika zaščiti pred dežjem, ko je potrebno. Ne pa, da voda steče v prtlažnik, ko ga odpreš, ker so bili dizajnerji zanikrni oz. so šparali pri obliki tesnila.
Skratka pokrov se mora odpreti toliko nazaj in visoko, da komot stojiš pod njim. To je en hakl drugi seveda volumen in višina predmeta, ki ga lahko daš vanj.
Skratka pokrov se mora odpreti toliko nazaj in visoko, da komot stojiš pod njim. To je en hakl drugi seveda volumen in višina predmeta, ki ga lahko daš vanj.

mikhaair ::
Ljudje bodo hoteli EV je. Če jih ne bo svaba naredil, bodo pač Francozi, Amerika vi, Kitajci. Sosedov Joža bo isto delal za njih gumijaste tepihe. Če se Idrijčanov ne bodo znali usmerit v ev vozilo in jim bomo plačevali razvoj svečk, bo šlo še malo denarja v materinstvo dizelskih Švabova, bo pa npr. Mahler imel več posla.
Če se kdo slepi, da se dogajajo tektonske spremembe v dojemanju avtomobilizma, bo pač propadel. Kot kovači, kočijaži in masjtri za fergazarje.
Če se kdo slepi, da se dogajajo tektonske spremembe v dojemanju avtomobilizma, bo pač propadel. Kot kovači, kočijaži in masjtri za fergazarje.

m0LN4r ::
Izracun v nemciji za novega Golf 1.6 TDI SCR proti ID.3 za 5 let, povzetek:
Zusammenfassung:
Sie fahren ca. 25.000 km pro Jahr, verbrauchen dabei durchschnittlich 1.300 Liter Kraftstoff und müssen für diese 33 Tankfüllungen etwa 1.638 € pro Jahr bezahlen. Das gewählte Elektrofahrzeug verbraucht für 65 Akkuladungen auf der gleichen Strecke etwa 3.750 kWh für ca. 1.013 € pro Jahr.
Während der gewählten Nutzungsdauer von 5 Jahren kostet Sie Ihr konventionelles Fahrzeug insgesamt etwa 33.190 € (Kaufpreis & Spritkosten). Das Elektroauto kostet Sie insgesamt 47.063 €. Für die umwelfreundliche Mobilität mit einem Elektrofahrzeug entstehen Ihnen während 5 Jahren Mehrkosten von 13.873 €.
Die Investition in das gewählte Elektrofahrzeug lohnt sich für Sie nach 27.18 Jahren!
lol
Zusammenfassung:
Sie fahren ca. 25.000 km pro Jahr, verbrauchen dabei durchschnittlich 1.300 Liter Kraftstoff und müssen für diese 33 Tankfüllungen etwa 1.638 € pro Jahr bezahlen. Das gewählte Elektrofahrzeug verbraucht für 65 Akkuladungen auf der gleichen Strecke etwa 3.750 kWh für ca. 1.013 € pro Jahr.
Während der gewählten Nutzungsdauer von 5 Jahren kostet Sie Ihr konventionelles Fahrzeug insgesamt etwa 33.190 € (Kaufpreis & Spritkosten). Das Elektroauto kostet Sie insgesamt 47.063 €. Für die umwelfreundliche Mobilität mit einem Elektrofahrzeug entstehen Ihnen während 5 Jahren Mehrkosten von 13.873 €.
Die Investition in das gewählte Elektrofahrzeug lohnt sich für Sie nach 27.18 Jahren!
lol
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM

Utk ::
Nemčija ni spet tako pomembna, da bi s svojo drago elektriko ustavila električni avto. Če jih nočejo delat in kupovat, nič hudega, razen za njih, jih bojo pa drugi. Samo naj ne jokajo potem zarad posledic.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()

pegasus ::
Bo pa več solarnih vozil. In z njimi še za en velikostni razred boljša učinkovitost od trenutnih EVjev. Lightyear.one, Aptera, here we come.

fikus_ ::
"Nemčija ni spet tako pomembna, da bi s svojo drago elektriko ustavila električni avto. "
Torej, če ti nekaj napisanega ne ustreza, potem pač ni pomembno?!
Že skoz pišem, na so za veliko večino na koncu finance tiste, ki odločijo, kdo bo kakšen avto kupil, ICE ali EV! In ne, to ne pomeni, da bomo vsi kupovali dražje EV , zato da bomo po npr. 10-20 letih na enakem s stroški.
Torej, če ti nekaj napisanega ne ustreza, potem pač ni pomembno?!
Že skoz pišem, na so za veliko večino na koncu finance tiste, ki odločijo, kdo bo kakšen avto kupil, ICE ali EV! In ne, to ne pomeni, da bomo vsi kupovali dražje EV , zato da bomo po npr. 10-20 letih na enakem s stroški.

IL_DIAVOLO ::
Ne draga elektrika, ampak ogromno partnerjev, ki živijo od proizvodnje rezervnih delov.
To je na tisoce ogroženih delovnih mest, poleg ze tistih, ki odpadejo pri proizvodnji EV-ja.
To je na tisoce ogroženih delovnih mest, poleg ze tistih, ki odpadejo pri proizvodnji EV-ja.

Utk ::
"Nemčija ni spet tako pomembna, da bi s svojo drago elektriko ustavila električni avto. "
Torej, če ti nekaj napisanega ne ustreza, potem pač ni pomembno?!
Že skoz pišem, na so za veliko večino na koncu finance tiste, ki odločijo, kdo bo kakšen avto kupil, ICE ali EV! In ne, to ne pomeni, da bomo vsi kupovali dražje EV , zato da bomo po npr. 10-20 letih na enakem s stroški.
Poglej si cene elektrike v Nemčiji in drugje po Evropi in svetu, potem pa pametuj! Če je elektrika gor 3x dražja kot pri nas in 2x tolk kot v Franciji ali Poljski, normalno da ni matematike. Ampak cel svet ni odvisen od nemških cen elektrike.
IL_DIAVOLO je izjavil:
To je na tisoce ogroženih delovnih mest, poleg ze tistih, ki odpadejo pri proizvodnji EV-ja.
Potem gremo pa na rikše, da nas bojo ljudje vlekli naokoli, to bo delovnih mest. Vidiš da je ljudi, ki delajo, v Evropi vse manj. Delovnih mest je preveč.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()