» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
774 / 1133
»»

RedDrake ::

Sp3m je izjavil:

BTW dostikrat se ne gre zato, da mulc ne bi moral iti 700 m stran v šolo, ampak enostavno ne sme iti!

Priti mora v šolo v spremstvu staršev - prvi dve leti OŠ.
Nikjer ne piše, da ga morajo pred vrata pripeljati z avtom.

Utk je izjavil:


Ja, da so ICE strašno neučinkoviti, ni neka skrivnost.

Ima prednosti.
Moj 2004 letnik s 300KM je pozimi v vseh pogojih ogret v roku treh minut.
Sicer je poraba 20L+, ampak "Those who can, do", kot bi rekel W1 ...
Novejši je že bolj učinkovit, in se ogreva na delovno temperaturo morda nekje 5-6 minut. Ampak greti sedeži, volan in ni težav, tudi ko je zunaj -10, sploh ker imam vse avtomobile v garažah - ja tudi na delovnem mestu.
Again, "Those who can, do".

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RedDrake ()

Spock83 ::

Greti sedeži, volan itd ti en pomagajo ko je avto zamrznil. Samose še bolj rosi dokler ne začne klima delat.

BigWhale ::

RedDrake je izjavil:

Moj 2004 letnik s 300KM je pozimi v vseh pogojih ogret v roku treh minut.


V treh minutah, brez dodatnega gretja zraka, ni noben avto segret. Se za motor mocno dvomim, da se ti ogreje v treh minutah, tudi ce imas 22 sekund do avtoceste. Ze pri 0 stopinjah je to vprasljivo, kaj sele pri -10.

RedDrake ::

Prvič, avto ni na zelo nizkih temperaturah - pomaga da v garaži ni nikoli manj kot 10°C.
Drugič, temperatura vode se dvigne _IZJEMNO_ hitro, vroč zrak puha iz vseh 10+ šob (tudi zadaj in prtljažnik), v roku dveh minut.

Star design motorja in relativno nizka učinkovitost, pa je kombinacija "super".
Pa živim v "centru" LJ. Da pridem do AC traaaaajaaaa. Mestno pa avto kuri 20+ (po AC okoli 10). Aja pa narejen na švedskem - mogoče so imeli v mislih izjemno mrzle pogoje, kaj pa vem ...

Utk ::

V teh časih se hvalit s tako porabo...not kul. Danes 300 konjski avti porabijo 6 litrov, vprašaj bmw fahrerje. Če že niso električni.

Master_Yoda ::

Namreč, promet po LJ je med vsakimi počitnicami povsem znosen, pa 90%+ ljudi ni na dopustih.


Pomoje pa je ravno najvec folka, ki dela v JU med pocitnicami na dopustu - IMO dosti manj od folka v privatnem sektorju. In teh sluzb je najvec v LJ. Se da kje dobiti kaksne statistike glede dopustov ?
Dovie'andi se tovya sagain.

Emobi ::

c3p0 je izjavil:

Dokler za EV ne bo računice, torej da v X letih ne pokriješ razlike v ceni, se bodo po cestah pač vozili dizli. Nisem omenil niti drugih vprašanj, kot je doseg in življenjska doba baterije.

Med tem in tudi po tem, pa bo vse kar je velikosti nad kombijem, še vedno kar lepo dizl.

Za EV je že zdaj računica, ker se dvakrat dražji EV (po odšteti subvenciji), po vseh stroških lastništva izenači s pol cenejšim ICE-jem po desetih letih pri pičlih 10.000 km na leto. Ko bodo ljudje to ugotovili, in ko bodo ugotovili, da ne potrebujejo 700 km dometa in da baterije trajajo celotno življenjsko dobo avtomobila, se bodo nehali voziti z dizli. Ovire so torej v glavah.

Edina tehnična ovira je premajhna dobavljivost EV-jev, ker jih še ne morejo štancati v velikih količinah.

Dizel se bo poslovil ne samo iz osebnih vozil ampak tudi iz večjih vozil, sploh tistih, ki vozijo po mestih. Kitajci imajo pol milijona električnih avtobusov. Pri nas subvencijo dobijo samo avtobusi na alternativni pogon... tako da DIZEL RIP.
Najprej to, pozneje pa še BENCIN RIP.

Preden pa bodo umrli, bodo dolgo hirali. Ker ne moreš kar ljudem na tehničnem pregledu reči, da je avto zaradi izpuha za v prešo. To je praktično neizvedljivo in neživljenjsko. Izvajalci tehničnih pregledov, ki bi začeli dosledno zavračati vozila zaradi slabih izpuhov, bi hitro izgubili delo. Itak gredo mašine prej ali slej k hudiču in ne trajajo ne vem kako dolgo.

Sicer sem pa danes v Ljubljani opazoval parni vlak, ki je vozil proti Dolenjski. Tega ne vidiš vsak dan in je zelo zanimivo. Ta prastara tehnologija je samo še za v muzej, ker jo spremljajo enormne količine dima in smradu.

Ah, enkrat bodo tudi ICE-ji samo še v muzeju...

K0l1br1 ::

Ma kakšno globalno segrevanje. Sonce malo bolj zažari, nas tako segreje, kot nas vsa nafta ne bo. V glavnem 100 let mraza sledi kljub globalnemu segrevanju. Nabavte drva in dizel v kanistre.

Emobi je izjavil:

Dizel se bo poslovil ne samo iz osebnih vozil ampak tudi iz večjih vozil,
Moj naslednji avto bo dizel, če ne bo elektrika.

RedDrake je izjavil:

Drugič, temperatura vode se dvigne _IZJEMNO_ hitro, vroč zrak puha iz vseh 10+ šob (tudi zadaj in prtljažnik), v roku dveh minut.
Grelce imaš. Dizli jih imajo tudi. Piha takoj toplo. Ni to tehnika izpred 30 let.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: K0l1br1 ()

WarpedGone ::

>> Piha takoj toplo

"Takoj" po parih minutah sedenja v mrzlem avtu.
Zanimiva definicija pojma 'takoj'... da se že usedeš v topel avto pa je itak nedoumljvo.
Zbogom in hvala za vse ribe

K0l1br1 ::

Ma ja, ker nisem snežinka, mi je par minut takoj. Praktično mi je itak vseeno, tudi če bi bilo skozi hladno. Očitno še ne rabim el. vozila. Ko bom pa star in betežen, bo morda predtakoj dovolj dobro.

Emobi ::

Invictus je izjavil:

Utk je izjavil:

fikus_ je izjavil:

Vidim, da imaš predsodke proti dizlom!

Haha, če je nekaj res, stokrat dokazano, ni predsodek. Je dejstvo.

Dokler new bodo naredili baterije, ki bo na kg teže imela enako energetsko gostoto kot dizel ali bencin, lahko pozabiš na ukinitev le tega...

Zakaj naj bi imela baterija enako energetsko gostoto kot bencin ali dizel?
To bi bilo fino, vendar to ni izvedljivo in niti ni potrebno.
Nenazadnje EV porabi okrog 4 krat manj energije kot ICE, torej bi bila izenačitev že, če bi bila energijska gostota 4 krat manjša. Seveda niti to ni dosegljivo.
Če ima 50 kWh baterija kakšnih 300 do 400 kg, je to okrog 0,15 kWh/kg. Goriva imajo pa okrog 10 kWh/kg.

Emobi ::

Urbano#Desno je izjavil:

WarpedGone je izjavil:


Poglej še mal konkretne cifre in se sam s sabo zmeni, kaj je realno pričakovanje rasti deleža EV na cesti.
Vidu boš, da se pričakovana letna rast porabe električne energije brez EV praktično ne razlikuje od pričakovane letne rasti porabe z EV.
Izpostavljanje EV kot posebnega energetskega problema je zato čisto zavajanje, hinavščina in / ali neumnost.
Številke in statistika takšnega izpostavljanja ne opravičujejo.


No ja upanje umre zadnje. :=) Realnost pa je žal precej drugačna.

https://forum.finance.si/?m=2514637&sin...

Tale je iz stroke (vem paranojik ki živi v 19 stoletju)

Cifre lahko malo obrneš in dobiš tebi željeno polnilno moč in s tem koliko avtov se lahko v določenem času napolni če imamo posebej zato lepo novo jedersko elektrarno.

Hehe to bo še veselo....

Na tem naslovu od Financ je debata iz leta 15:

Uf, sliši se precej noro, v bistvu obstoječe elektro omrežje ne bi zdržalo kakšne širše uporabe teh avtov.
Tocno tako.

Zato pa mene bolijo usesa ko se propagira elektriko na kolesih, se preden smo zgradili JEK2.

En izracun ze izpred kaksnega leta: Cev za polnjenje rezervoarja z bencinom ima, ce preracunas kemicno moc, ki tece skoznjo v obliki masnega pretoka bencina, nekje med 12 in 25 MW. MEGAWATI :) Recimo, da so bencinski avti samo 40% ucinkoviti, in da so elektricni (skupna izguba od elektrarne do koles) 80% ucinkoviti. Se vedno bi rabil recimo 5 MW prikljucni kabel, da bi avto napolnil z elektriko tako hitro, kot ga sedaj natankas z bencinom.

5 MW pa je recimo 1000 A (amperov) toka pri 5000 V (voltov) napetosti. Za "tankanje" bi rabil eno taksno oblekico verjetno, ce se kje malo poiskri:

www.charnaud.eu/swit...ing-suits/

Torej, se ena 700 MW krsko II bi omogocila, da cca 140 ljudi v sloveniji na "pumpah" tanka elektricne avte z enakim udobjem kot sedaj bencin.

Glede zascitne obleke pa se ne zafrkavam, poglej kaj naredi elektrika, ce ge narobe kaj pri 480-2300V:


Tale debata je popolnoma zgrešena. Podatki o energijskem pretoku so seveda fascinantni, ampak to ni nič novega. Kažejo pa samo, kako veliko energije je v bencinu in pa predvsem, kako energetsko potraten in neučinkovit je ICE motor.

EV ni možno polniti s takšno hitrostjo, niti ni za to takšne potrebe. Povprečni avto stoji 96 % dneva, oziroma 23 ur, in ga v tem času lahko počasi, kar pomeni tudi ceneje, napolniš.

Problem so dolga potovanja, kjer pa bo elektronika omogočala, da omrežje ne po preobremenjeno. Hitreje kot boš polnil, več boš plačal. Da pa na vsakih 300 do 500 km narediš polurni do 45 minutni odmor, pa ni taka reč, še bolj zdrava je.

Kar se tiče pa JEK 2, Mervar pravi, da je potrebno začeti s pripravami na njeno umestitev. To običajno traja 10 let. Potem pa se bo videlo, ali bo potrebna njena izgradnja ali ne. Se pravi, tudi stroka ne ve, ali bo nova jedrska potrebna ali ne.

Odvisno v katero smer bo šel razvoj.

krucymucy ::

WarpedGone je izjavil:

>> Piha takoj toplo

"Takoj" po parih minutah sedenja v mrzlem avtu.
Zanimiva definicija pojma 'takoj'... da se že usedeš v topel avto pa je itak nedoumljvo.


Kako prepoznas voznika dizla?
V kapi se vozi pozimi, ker gretje ne dela.

sicer pa ima veliko avtomobilov moznost nakupa "webasta" tako da to ni nekaj posebnega, ce imas zjutraj topel avto.

Emobi ::

No, webasto, oziroma grelec na gorivo, je precej zahteven za akumulator, ki mora biti sposoben prenesti globoka praznjenja. Zato je akumulator pri pogosti uporabi precej kratkega veka. Sem pri bencinarju imel to zadevo. Ogreje tudi olje v motorju.

TheBlueOne ::

krucymucy je izjavil:



Kako prepoznas voznika dizla?
V kapi se vozi pozimi, ker gretje ne dela.


Davno nazaj sem imel izposojen BMW 320d e46. Po spominu se mi zdi, da je za tale imel elektricno gretje in je toplo pihal takoj.

WarpedGone ::

>> in je toplo pihal takoj.

Takoj, ko doma vzamem telefon v roke?
Takoj, ko onboard computer zgrunta, da bom čez 15 minut verjetno šel od doma?
Zbogom in hvala za vse ribe

Gone ::

Že 15 let nazaj sem imel v Touran dizlu Webasto, in ja takoj ko sem zjutraj stisnil tipko na daljincu se je začel greti. Čez 15 min sem se usedel v ogret in odtaljen (šipe) avto. Ni to zdej neka raketna znanost in novotarija. No onboard kompjuter ni zgruntal da bom šel od doma... A pri tebi se avto ogreje vsak delovni dan ob isti uri (če si to ponovil večkrat)? Pri moji uporabi bi bla to potrata... Pa ja, sem moral daljinca vzeti v roke, ne telefon (jebiga). Aja lahko si pa tajmer tud nastavil, da se ti je jutro ob isti uri začel greti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Gone ()

fikus_ ::

"No, webasto, oziroma grelec na gorivo, je precej zahteven za akumulator, ki mora biti sposoben prenesti globoka praznjenja. Zato je akumulator pri pogosti uporabi precej kratkega veka. Sem pri bencinarju imel to zadevo. Ogreje tudi olje v motorju."

Jaz imam pa ravno kontra izkušnje (je precej zahteven za akumulator)! Elektriko rabi za vžigalno svečo, pumpo goriva in kroženje vode. Kaj bova sedaj?

"Ogreje tudi olje v motorju."
Ne vem kakšen "webasto" si imel???? Ponavadi grejejo vodo v motorju in preko tega potniški prostor, tako da ne vem, kako bi greli olje v karterju.

Imam občutek, da kar malo na pamet, saj veš, pljuvanje po ne EV vozilih.

hojnikb ::

nekateri avtomobili imajo tudi heat exchanger za olje, katerega namen je, da se prej ogreje le ta.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Gone ::

Ja zame je tale Emobi post tud enigma, nisem imel nikol problem z akumulatorjem. (ga imam pa zdejle, zaradi start stopa, akumulatorji sedaj crknejo po ene 3-4 letih, prej so pa po sedmih...)

hojnikb ::

skodiraš ven s&s in maš mir. Nekateri avti ti celo dajo možnost, da skodiraš noter navadn akumolator.
#brezpodpisa

MrNighthawk ::

Gone je izjavil:

Že 15 let nazaj sem imel v Touran dizlu Webasto, in ja takoj ko sem zjutraj stisnil tipko na daljincu se je začel greti. Čez 15 min sem se usedel v ogret in odtaljen (šipe) avto. Ni to zdej neka raketna znanost in novotarija.

Ampak nisi imel appa na telefonu pa tega vklopil med opravljanjem potrebe!!
:))

fikus_ ::

"nekateri avtomobili imajo tudi heat exchanger za olje, katerega namen je, da se prej ogreje le ta."

Mi lahko napišeš kateri avto in to tovarniško vgrajeno? Hvala

hojnikb ::

bmwjov 20d ima recimo heat exchanger za olje.
#brezpodpisa

roCkY ::

Predgretje bi morali prepovedat. To je metanje energije stran. Če ne moreš počakat tistih 5 min, ko začenš vozit pač pojdi peš ali teči, da se ogreješ.

krucymucy ::

fikus_ je izjavil:

"nekateri avtomobili imajo tudi heat exchanger za olje, katerega namen je, da se prej ogreje le ta."

Mi lahko napišeš kateri avto in to tovarniško vgrajeno? Hvala

Uf, veliko. Vsi ki nimajo hladilnika olja, ker sluzi tudi za hlajenje olja. Se na motornem kolesu imam to.
Ampak kot je emobi napisal gotovo ni res, ker ce bi hotel ogreti olje, bi le to moralo kroziti, pa pri ugasnjenem avtu ne.

ginekk ::

fikus_ je izjavil:

"nekateri avtomobili imajo tudi heat exchanger za olje, katerega namen je, da se prej ogreje le ta."

Mi lahko napišeš kateri avto in to tovarniško vgrajeno? Hvala


Mnogo njih. Opel Speedster 2.2 zagotovo (sicer ta avto ni ka prida uporaben pozimi), pa vsi avti z vgrajenim GM B207 tipom motorja (Saab, Opel).

TheBlueOne ::

Da zagrejejo motor pumpajo "hladilno tekocino". Kaj ne predgretja grejejo samo to, posredno pa se avto skozi klasicen ogrevalni sistem?

TribesMan ::

Heat exchanger za olje imajo skorajda vsi motorji danes. Deluje pa samo kadar je motor aktiven in se olje pretaka po motorju. Ko avto stoji, recimo da ga greješ z webastom, je olje v karterju, in takrat heat exchanger za olje ne dela ničesar.

Glede gretja avta "takoj". Večina avtov ranga Golf in višje ima danes električni grelec v kabini, moči cca 1kW. Naslednja generacija avtov, ki bo imela 48V mild-hybrid sisteme vgrajene serijsko, ima močnejše grelce, cca 3kW.
Ta grelec se aktivira "takoj" ko vžgeš avto, toplo pa začne pihat po pol minute. Seveda je webasto ali pa predgretje v EVju boljše. Ni pa treba pozimi čakat 15 minut da začne pihat mlačno iz zračnikov.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

s1m0n ::

Sem zasledil, da je VW imel akcijo za ta novega eUP-a.
Za 12k€ so bili (z odšteto subvencijo in 3k€ od VW).

Za domet preko 200KM kot mestni avto je tole bila kar ugodna ponudba.
Z kar vso opremo (CCS, ogrevanje sedežen, DAB...), a kot kaže so bile to kar omejene zaloge, da je bilo v tednu razprodano.

TheBlueOne ::

s1m0n je izjavil:

Sem zasledil, da je VW imel akcijo za ta novega eUP-a.
Za 12k€ so bili (z odšteto subvencijo in 3k€ od VW).

Za domet preko 200KM kot mestni avto je tole bila kar ugodna ponudba.
Z kar vso opremo (CCS, ogrevanje sedežen, DAB...), a kot kaže so bile to kar omejene zaloge, da je bilo v tednu razprodano.


Ja VW ocitno vse sproti razprodaja. Menda bodo ID.3 dobili ca. polovico od tega, kar so imeli namen prodati.

novaa ::

hojnikb je izjavil:

shit, še vedno boljši kompromis kot 60 čukov za avto.


12.500 pa res.....

Emobi ::

Gone je izjavil:

@Emobi, ti voziš i3? Kako si čisto z avtomobilskimi lastnostmi zadovoljen (lega, prostornost, uporabnost). i3 mi je dosedaj edini EV, ki mi je res všeč. Leaf je meh, Tesla še večji (limuzina, servisi...). i3 mi je pa vsaj na videz res kul. Ga bom moral enkrat mal probat.

Poznavalsko si na prvo mesto postavil lego, ker je to pri avtu najpomembneje, saj gre za varnost. BMW-ji slovijo ravno po najboljši legi v ovinku, kar dosežejo z odličnim podvozjem in volanom ter enakomerno porazdelitvijo teže na prednji in zadnji osi.

To seveda velja tudi za i3, ki ima za povrhu še bolj neposreden volan in še boljše začetne pospeške. Vozi se kot gokart in v njem uživam po skoraj treh letih enako kot prvi dan.
Ni problem narediti poskočen, športni avto z močnim motorjem. Problem je narediti dobro podvozje, ki je sposobno prenesti sile. In volan, na katerem čutiš, kaj se s podvozjem in kolesi dogaja. To je tisto, kar poznavalce prepriča.
Nikec se je enkrat spraševal, kaj ljudje vidijo na BMW-ju, da je tako (pre)cenjen, saj ga itak v njegovem okolju obožujejo predvsem mladci, ki starejše modele neokusno frizirajo.

Prednost je seveda tudi zadnji pogon, ki je bolj varen, saj pogonska kolesa prej zdrsnejo; ko pa zdrsnejo prednja kolesa, z volanom ni moč upravljati vozila. Ravno tako je zaviranje z motorjem oziroma regeneracijo pri EV-jih, bolj varno pri zadnjem pogonu, saj je avto pri tem bolj miren in ni problem, če zadnja kolesa zdrsnejo.
Argument, da je zadnji pogon boljši, samo za izkušene voznike, je napačen, kajti po letu, dveh, je vsak voznik izkušen. Tudi na testnih poligonih vozniki vadijo zdrs predvsem zadnjih koles.

Z zadnjim pogonom lahko to treniraš vsak dan, kar so seveda spretnosti, ki pridejo zelo prav. Argument, da nekdo vozi zelo počasi in mu kolesa nikoli ne zdrsnejo, ne drži, saj prej ali slej pride do situacije, ko je spolzka cesta ali pa je potrebno izvajati z volanom ostre manevre. Nekajkrat v življenju se to prav gotovo vsakemu zgodi.

Tudi moja prejšnja 520i in 530i sta imela odlično lego in volan. Ko zdrsne zadek, samo popustiš plin in z volanom umiriš vozilo. Zdrs prednjih ali zadnjih koles pa ne pride kar tako iznenada, pač pa prej začutiš na volanu, da se nekaj dogaja, oziroma, da so kolesa na meji zdrsa. No, za nekatere so vsi volani avtomobilov enaki, ampak to je zelo nestrokovno mnenje.
To je tisto, kar pri BMW-ju vozniki najbolj cenimo. Zato me malce skrbi @chucki, ki bo šel iz BMW-ja na Opel. Še nisem srečal nekoga, ki bi bil zadovoljen po prehodu iz BMW-ja na drugo znamko. No ja, na Porsche in podobno bi šlo...

Pri i3 se zdrs koles začuti še prej, saj je tih in pred zdrsom zaslišiš specifičen zvok, ki opozarja na prihajajoč zdrs.
Ima pa i3 bolj trdo vzmetenje kot omenjeni limuzini in ni toliko primeren za driftanje.

Glede prostornosti je primerljiv z omenjenima limuzinama, prtljažnik pa je seveda manjši, ker je avto dolg samo 4 metre, se pa sedeži podrejo in sem lani vozil 20 vinogradniških zabojev (40x50x20cm), oziroma 300 kg grozdja.

Bolj praktičnega vozila za mestni in primestni promet ni na tržišču, z lahkoto se prehiteva, ker je močan in lahek ter se zlahka vriva med druge avtomobile, ker je kratek.

Obračalni krog je samo 9,9 m, kar je izjemno praktično.
Najbolj sem zadovoljen z ročico menjalnika ob volanu in s tem, da ni sredinske konzole ter lahko vstopam ali izstopam kot voznik na katerikoli strani vozila. Vozim lahko tudi tako, da sedim na sovoznikovem sedežu - tega ne priporočam, to uporabljam včasih samo na parkirišču hiše, da avto pripeljem do voznika.

Ravno tako sem izjemno zadovoljen s komfortnim dostopom - ključ je v žepu in ko primeš kljuko, se avto odklene, ko pa se kljuke dotakneš z dlanjo ali drugim delom telesa, se avto zaklene. Bolj praktičnega sistema ni, ker odpade pritiskanje na gumbe. Klasična kljuka je najbolj praktična, primeš, potegneš. Razne potopne kljuke in aplikacija na mobitelu za odklepanje vozila izgledajo zelo moderno, ampak hitre in praktične pa niso.

Imam tudi sistem, ki opozarja pred naletom in digitalni radijski sprejemnik DAB, kar je nujno pri vsakem novem avtu.

Kar se pa oblike tiče, je ta zelo sodobna in ni za tiste, ki imajo slab okus. I3 so narisali leta 2013 in še sedaj deluje moderno. Lani so rahlo prenovili prednjo masko oziroma luči.

Da bi ustvarili nekaj umetniškega, ni dovolj, da je zadeva v tistem trenutku lepa. To je potreben, ni pa zadosten pogoj. Zadeva mora biti lepa tudi po petih, desetih, petdesetih in tisočih letih.

BMW-jev dizajn je vsekakor vrhunski, no ja, tisti analogni kazalci so res zastareli, ampak i3 takšnih cagarjev nima in je tudi znotraj futurističen in lep. Seveda je znotraj svetel, ne lakiran ampak povoskan les, kar je izredno lepo.

Izbral sem svetlo modro barvo, ki mu tudi najbolj pristaja; tudi temno rdeča bi bila v redu. Do zdaj še nisem srečal človeka, ki mu oblika zunanjosti, ko stoji ob njem ali notranjosti, ko sedi v njem, ne bi bila všeč. Najbolj pa je zunanjost všeč otrokom, saj je avto takšen, kot ga tudi sami rišejo - visok, kratek in z velikimi kolesi.

Otroci pa imajo iskren in nepokvarjen okus. Očitno i3 ni samo tehnična mojstrovina ampak tudi umetniška!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Emobi ()

hojnikb ::

novaa je izjavil:

hojnikb je izjavil:

shit, še vedno boljši kompromis kot 60 čukov za avto.


12.500 pa res.....

tesla za 12,5k kje?
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: novaa ()

kow ::

Meni je bil i3 izjemno vsec - dokler nisem sel z njim na avtocesto. Skratka, mestni avto.

s1m0n ::

Saj, če se redno voziš po AC takšnega avta pač ne iščeš :)
Za vse ostalo pa pač ni nič drugačen od ostalih. Pa še v mestu ti regeneracija najbolje služi. Ali pa vožnjo z samo enim pedalom.

novaa ::

hojnikb je izjavil:

novaa je izjavil:

hojnikb je izjavil:

shit, še vedno boljši kompromis kot 60 čukov za avto.


12.500 pa res.....

tesla za 12,5k kje?



kdo pravi da tesla.... a drugi električari nimajo predgretja kabine?

hojnikb ::

ja, govora je o avtomobilih, ne mizerijah 8-)
#brezpodpisa

Konlov ::

emobi, avtocesta. Kaj je tam tako hudega?

Vazelin ::

Haha ID3 naj bi bil od 40 - 50k eur (minus subvencija):)) Torej tudi s subvencijo cena višja od Golfa GTI.
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...

TheBlueOne ::

https://siol.net/avtomoto/novice/stotin...

Natančnih cen še ni znanih, a ID.3 s paketom 1st bo brez upoštevane subvencije stal manj kot 40 tisočakov

Konlov ::

Uuuuu, rear wiev kamera= 46K€, fiufff.

Mikrohard ::

Vazelin je izjavil:

Haha ID3 naj bi bil od 40 - 50k eur (minus subvencija):)) Torej tudi s subvencijo cena višja od Golfa GTI.

Golf GTI se začne pri 34k, ID.3 1st edition cena osnovnega modela bo pa pod 40kEUR (recimo, da 39999EUR). Torej je ID.3 1st osnovni pri odbiti subvenciji že cenejši od osnovnega Golfa GTI (32.5kEUR vs 34kEUR). Če pa potem Golfu GTI naklikaš še okvirno isto opremo kot jo bo imel osnovni ID.3 1st edition, prideš na ceno višjo od 38kEUR. Torej bo približno enako opremljen ID.3 1st z odbito subvencijo okoli 5kEUR cenejši od Golfa GTI. Koliko pa privarčuješ na gorivu in vzdrževanju naj pa vsak pri sebi zračuna.

Zgodovina sprememb…

Webmojster ::

Vazelin je izjavil:

Haha ID3 naj bi bil od 40 - 50k eur (minus subvencija):)) Torej tudi s subvencijo cena višja od Golfa GTI.


Za 1st edition verzijo ja.

Najcenejši bo okoli 30.000€, torej nekje 22 do 23K po subvenciji.

TheBlueOne ::

Webmojster je izjavil:

Vazelin je izjavil:

Haha ID3 naj bi bil od 40 - 50k eur (minus subvencija):)) Torej tudi s subvencijo cena višja od Golfa GTI.


Za 1st edition verzijo ja.

Najcenejši bo okoli 30.000€, torej nekje 22 do 23K po subvenciji.


Ampak so se pa malo poteslili in ne dajo takoj na voljo poceni modelov. :)

IL_DIAVOLO ::

s1m0n je izjavil:

Saj, če se redno voziš po AC takšnega avta pač ne iščeš :)
Za vse ostalo pa pač ni nič drugačen od ostalih. Pa še v mestu ti regeneracija najbolje služi. Ali pa vožnjo z samo enim pedalom.


Oprosti, ampak kaj pa ti bluzis? Seveda so primerni.

Saj pa ni to hibrid.

kow ::

In kaj ste pricakovali? Da bo VW prodajal pod ceno? Produkcija bo v zreli fazi sele leta 2021.

Mikrohard ::

Saj cena za 1st edition (od 40k€ naprej) je znana že več mesecev. Bolj bode v oči, kako je Volkswagen razporedil opremo (npr. da so dali vzvratno kamero v drugi paket opreme, ki bo cca. 6k€ dražji). Pač... kdor želi naklikati opremo po lastni želji, bo moral počakat na serijski model.

kow ::

Again, kaj ste pa pricakovali?

Mikrohard ::

Toplotno črpalko serijsko (ker je to pač moderen EV) in vzvratno kamero v osnovnem ID.3 1st (ki so ga oglaševali kot bogato opremljenega). Mi je pa popolnoma jasno, zakaj so tako osnovno opremo prerazporedili v dražje modele.
««
774 / 1133
»»