» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
773 / 1139
»»

Nikec3 ::

Jup ... edina logična posledica: pokažeš sredinec omrežju in si postaviš močnješo elektrarno ter NE oddajaš energije ... ie samooskrba.

V času ko gre cel svet na delitveno ekonomijo (=omrežje), bi mi pri energetiki šli v izolacijo in v logiko "vsak za sebe proizvaja"? I don't think so. Energijska shramba ima mesto v kombinaciji z omrežjem, ne pa v izolaciji.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

IL_DIAVOLO ::

Nikec3 je izjavil:

borisk je izjavil:

Utk je izjavil:


Blablabla. Sodobne dizle imamo že 20 let. Stalno novi in bolj sodobni. Če greš danes čez mesto pa zrak še zmeraj smrdi. Tudi poleti ko se ne kuri. Da ne govorimo o ropotu. In tega ropota in smrada ne povzročajo slamice. Mešaš meglo, da bi še naprej lahko svinjal, ker svinjajo tudi drugi.


smrdi in kadi in nevem kaj še predvsem za tistimi ki niso izpravni, neservisirani, pa še one paciente z "cheap tuningom" bi morali nagnat iz cest, ki na veliko brišejo EGR in DPF...

Dizel smrdi. Pika. Tudi moj, ki je 2019 letnik. Ne vem zakaj si eni to težko priznate.


Bencin smrdi, nafta ne tak.

Konlov ::

Ne. Dizel in dizli smrdijo.

Gregor P ::

Dejansko na benciski postaji zelo opojno diši, toliko da moraš že kar malo paziti, da te ne zanese >:D:P
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Nikec3 ::

Gregor P je izjavil:

Dejansko na benciski postaji zelo opojno diši, toliko da moraš že kar malo paziti, da te ne zanese >:D:P

Se strinjam, tudi meni neskurjen(!) bencin diši.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Emobi ::

Kaj komu diši ali smrdi je zelo subjektivno in nepomembno. Bistveno je, kaj škoduje zdravju.
Dizelski izpuhi najbolj škodijo, zato se bodo dizelski motorji najprej poslovili pri osebnih avtomobilih. Ista usoda pa čaka tudi bencinarje, vendar malo pozneje.
Po letu 2040 ne bo v Evropi moč kupiti nobenega novega več. ICE RIP.

Praktično pa se bo to zgodilo že prej, hvala bogu. Samo zadostno število baterij je potrebno izdelati.

DamijanD ::

Problem je v tem samo...

Upajmo, da malo pomaga tole: Solid state battery breakthrough could double the density of lithium-ion cells
Včasih so bile novice povezane z baterijami vsak mesec :D

hammock ::

Dizel smrdi. Pika. Tudi moj, ki je 2019 letnik. Ne vem zakaj si eni to težko priznate.


Res je, tudi sam sem bil presenecen ko sem stal za ocetovim novim dizlom. Kjub ogretosti zadaj smrdi po kislem da ti gre na bruhanje. Crnega dima se ni videti, sem pa preprican da po treh letih tudi to pride, kot pri mnogokaterem novejsem avtu.

Sam imam 6 let starega bencinarja, ogret je ok, pri hladnem pa se voha da pesajo katalizatorji. Ko je bil nov ni skoraj nic smrdelo, zdaj pa ze precej. Tehnicnega seveda naredi bp, ker tja pride ogret.

MrNighthawk ::

hammock je izjavil:

Dizel smrdi. Pika. Tudi moj, ki je 2019 letnik. Ne vem zakaj si eni to težko priznate.


Res je, tudi sam sem bil presenecen ko sem stal za ocetovim novim dizlom. Kjub ogretosti zadaj smrdi po kislem da ti gre na bruhanje. Crnega dima se ni videti, sem pa preprican da po treh letih tudi to pride, kot pri mnogokaterem novejsem avtu.

Sam imam 6 let starega bencinarja, ogret je ok, pri hladnem pa se voha da pesajo katalizatorji. Ko je bil nov ni skoraj nic smrdelo, zdaj pa ze precej. Tehnicnega seveda naredi bp, ker tja pride ogret.


Nikec3 je izjavil:

Gregor P je izjavil:

Dejansko na benciski postaji zelo opojno diši, toliko da moraš že kar malo paziti, da te ne zanese >:D:P

Se strinjam, tudi meni neskurjen(!) bencin diši.


Men pa vampi smrdijo! Ampak mojemu sosedu pa ful dišijo pa še rad jih je!

A lahko nehate z idiotizmom! Vonj je zelo relativna stvar.

BigWhale ::

hammock je izjavil:

Sam imam 6 let starega bencinarja, ogret je ok, pri hladnem pa se voha da pesajo katalizatorji. Ko je bil nov ni skoraj nic smrdelo, zdaj pa ze precej. Tehnicnega seveda naredi bp, ker tja pride ogret.


Eh, jaz sem naredil tehnicnega z mrzlim 11 let starim Scenicom brez tezav. Pa z deset in devet let starim tudi. :)

Utk ::

Mater ste neumni nekateri. Vsak vonj, ki prihaja iz avta, je slab. Če diši ali smrdi, je čisto vseeno. Jasno? Pa končno, tudi če ne bi bilo nobenega vonja, marsikaj strupenega nima nobenega vonja. Zato vsi ICE smrdijo. Tudi če imaš zamašen nos ali zblojen okus za vonjave.

fikus_ ::

Gonja proti dizlom je zaradi VW in Diselgatea. V zadnjih letih so dizle precej uredili in so primerljivi z bencinarji. Ampak še vedno je moderno pljuvat po dizlih.
Je že prav, da se onesnaženje spravi na minimum, ampak se tega lotevamo na šalabajzerski način! Sedaj je gonja proti CO2, da bi se zmanjšalo globalno segrevanje. Na račun tega so nekateri zavohali denar (trgovanje s CO2 kuponi, če imaš denar, lahko svinjaš), zato je ta "kriv za vse". Precej bolj toplogreden plin je metan (CH4). Sprošča se kot stranski produkt pri črpanju ogljikovodikov, iz raznih močvirij pri razkroju biomase, govedoreja, . . .
Če pa že hočemo zmanjšati spuste CO2, je pa bolje to začeti pri transportu dobrin z enega konca sveta na drug. Npr. prevozi z ladjami. O tem se pa praktično nič ne govori, zato ker so tukaj v igri veliki denarji in je bolje da majhen človek plačuje "kazni" za svinjanje, denar se pa steka k bogatim.
Zato boste veliko naredili za ekologijo, če boste kupovali npr. sezonsko sadje in zelenjavo pridelano v lokalnem okolju, jedli manj mesa, večkrat šli peš npr. do trgovine, . . .

Električni avtomobili niso popolna rešitev za čisto okolje, ampak sprememba življenjskega sloga, ki bo bolj prijazen naravi.

Utk ::

Ti si malo pomešal pojme.
Gonjo proti dizlom smo nekateri vzganjali že pred afero, ker so bili dizli strupeni že prej, in so še zmeraj. Strupeni ne bojo, ko bojo te strupe preverjali na tehničnih pregledih in neprimerne izločali. Tudi če je nov avto čist, po 5ih letih to NIČ ne pomeni, pa že nov ni čist.
Zdaj ni nobene posebne gonje proti CO2. Dizel je nastal zaradi gonje proti CO2, nekateri smo pa govorili, jebeš CO2, če je dizel poln vsega drugega.
EV niso rešitev za čisto okolje, ampak rešitev za najčistejši osebni prevoz. Mimogrede, tudi lakote v Afriki EV ne rešujejo. Jo pa nafta povzroča.
Tako da si marsikaj pomešal.

fikus_ ::

Vidim, da imaš predsodke proti dizlom!
Če se že gremo ekologijo, se je tega potrebno lotiti celostno, da bomo dobili neke rezultate. Ne se zaleteti v neko stvar in iti v skrajnost, ker si nakopljemo več težav, kot je koristi.
Se čisto strinjam, da se na tehničnih merijo tudi saje, tako pri dizlih, kot pri bencinarjih.
Glede Afrike je pa spet denar od zadaj, izkoriščanje naravnih bogastev in prodaja orožja s strani nekega kroga ljudi, ki jim je vseeno za druge.

V prvi vrsti moramo spremeniti razmišljanje, da če jaz onesnažujem okolje, to pa že ni kaj takšnega, saj drugi delajo bolj zeleno.

Invictus ::

Vsi ste malo pomešali pojme.

Niso samo avti krivi za "globalno segrevanje". Bolj kritične so:

- ladje (5% žvepla v gorivu -> kisli dež, ki ga v Evropi zadnjih 20 let ni več...)
- cel kup proizvodnje
- termoelektrarne
- Zasebna kurišča na les in premog

Pa ne zaradi CO2, ampak zaradi drugih svinjarij, ki jih spuščlajo v ozračje...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Utk ::

fikus_ je izjavil:

Vidim, da imaš predsodke proti dizlom!

Haha, če je nekaj res, stokrat dokazano, ni predsodek. Je dejstvo.

fikus_ ::

In potem ti voziš EV, elektrika pa iz SE ali VE?

Invictus ::

Utk je izjavil:

fikus_ je izjavil:

Vidim, da imaš predsodke proti dizlom!

Haha, če je nekaj res, stokrat dokazano, ni predsodek. Je dejstvo.

Dokler new bodo naredili baterije, ki bo na kg teže imela enako energetsko gostoto kot dizel ali bencin, lahko pozabiš na ukinitev le tega...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Utk ::

fikus_ je izjavil:

In potem ti voziš EV, elektrika pa iz SE ali VE?

Ne, zaenkrat še na plin. In btw, jaz se ne predstavljam kot rešitelja okolja, vseeno pa ne rad zastrupljam ljudi naokoli. Vsak posameznik in vsaka tehnologija pač rešuje svoj problem, da je stvar ekonomsko smiselna in ne preveč strupena. Vi bi pa reševali vse naenkrat, obenem pa rešili nič, ker če nekdo kuri na drva, lahko jaz vozim dizla, nekdo drug lahko potem kuri plastiko, ker ima v garaži EV, itd. Tako ne pridemo nikamur. Silver bullet, razen malo večjega kometa, ki bi rešil vse probleme, ne obstaja.

Invictus je izjavil:

Utk je izjavil:

fikus_ je izjavil:

Vidim, da imaš predsodke proti dizlom!

Haha, če je nekaj res, stokrat dokazano, ni predsodek. Je dejstvo.

Dokler new bodo naredili baterije, ki bo na kg teže imela enako energetsko gostoto kot dizel ali bencin, lahko pozabiš na ukinitev le tega...

Ni ga treba ukinit, samo kontrolirat na tehničnih, pa se bo samoukinil. Ko bo nekdo skeširal 25 jurjev za avto, ki mu čez 5 let ne bo šel čez, bo konec heca.
Ali pa nekdo, ki bo dal za rabljenega 12 jurjev, pa ne bo niti prvič šel čez. Tudi konec heca. Kar vprašajte koga tam..."na srečo" so tam normalni ljudi, ki se potrudijo, ker ne morejo rečt človeku s 6 let starim avtom, da je motor fuč. Potem ga s triki spravijo čez. Če bi merili še karkoli drugega dodatno, ne bi niti triki več pomagali.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

BigWhale ::

Invictus je izjavil:

Vsi ste malo pomešali pojme.

Niso samo avti krivi za "globalno segrevanje".


V bistvu sploh ne gre za globalno segrevanje, gre za to, da bi v mestih lahko dihali precej bolj cist zrak, ce ne bi bilo emisij, ki jih naredi promet. In ce iz prometa izlocimo avtomobile, ki te emisije proizvajajo, bomo nardil ze precej.

Te emijsije se lahko potem preselijo kam drugam kjer jih imamo pod vecjim nadzorom in kontrolo. A nis nikol Sim City al pa Cities: Skylines igral? Elektrarno zmeri nardis ven iz mesta, da ti ne zasvinja mesta in ne zmanjsuje vrednosti zemljisc.

WarpedGone ::

Vzamem gsm, climate On, oblečem jakno, grem po stopnicah ven, zaklenem vrata, odprem avto in se usedem v toplo kabino.

Priceless.
Zbogom in hvala za vse ribe

Utk ::

WarpedGone je izjavil:

Vzamem gsm, climate On, oblečem jakno, grem po stopnicah ven, zaklenem vrata, odprem avto in se usedem v toplo kabino.

Priceless.

Če nisi pri tem zasmradil še cele ulice, nisi nič naredu.

WarpedGone ::

Danes je na programu jota, tko da se bom odkupu zvečer ...
Zbogom in hvala za vse ribe

J.McLane ::

Zakaj se najprej lotevamo osebnih vozil in ne logistike kot celote? Zato ker je osebni transport prepoceni, posledično se v avto pelje ena oseba, kar je totalno neoptimalno tako iz energetskega vidika kot iz vidika gostote prometa. Osebni transport danes je čisti luksuz, kar jokajte kako si nek revež ne bo mogel privoščit EV, jebiga naravna selekcija, zaradi katere nihče ne bo umrl. Študenti smo se včasih lahko menili in se skupaj vozili, danes se še študenti vozijo vsak s svojim avtom. Jasno pa nihče v politiki ne upa priviti tega luksuza, ker bo odletel iz parlamenta še pred naslednjimi volitvami.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

hojnikb ::

WarpedGone je izjavil:

Vzamem gsm, climate On, oblečem jakno, grem po stopnicah ven, zaklenem vrata, odprem avto in se usedem v toplo kabino.

Priceless.

Vzamem gsm, čekiram slotech, oblečem jakno, grem po stopnicah dol, zaklenem vrata, stopim v ogrevano garažo in se odpelam v toplem avtomobilu. Nobenih aplikacij, nobenih webastojev, nobenih fancy električnih avtomobilov. Deluje tudi na 20 let starem shitboxu brez opreme.
#brezpodpisa

WarpedGone ::

Ogrevana garaža?
Kako pogosto mu menjaš posteljnino?
Zbogom in hvala za vse ribe

J.McLane ::

Ne deluje ko boš v megli pri 0° šel iz šihta.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

hojnikb ::

shit, še vedno boljši kompromis kot 60 čukov za avto.
#brezpodpisa

roCkY ::

Utk je izjavil:

fikus_ je izjavil:

In potem ti voziš EV, elektrika pa iz SE ali VE?

Ne, zaenkrat še na plin. In btw, jaz se ne predstavljam kot rešitelja okolja, vseeno pa ne rad zastrupljam ljudi naokoli. Vsak posameznik in vsaka tehnologija pač rešuje svoj problem, da je stvar ekonomsko smiselna in ne preveč strupena. Vi bi pa reševali vse naenkrat, obenem pa rešili nič, ker če nekdo kuri na drva, lahko jaz vozim dizla, nekdo drug lahko potem kuri plastiko, ker ima v garaži EV, itd. Tako ne pridemo nikamur. Silver bullet, razen malo večjega kometa, ki bi rešil vse probleme, ne obstaja.


Invictus je izjavil:

Utk je izjavil:

fikus_ je izjavil:

Vidim, da imaš predsodke proti dizlom!

Haha, če je nekaj res, stokrat dokazano, ni predsodek. Je dejstvo.

Dokler new bodo naredili baterije, ki bo na kg teže imela enako energetsko gostoto kot dizel ali bencin, lahko pozabiš na ukinitev le tega...

Ni ga treba ukinit, samo kontrolirat na tehničnih, pa se bo samoukinil. Ko bo nekdo skeširal 25 jurjev za avto, ki mu čez 5 let ne bo šel čez, bo konec heca.
Ali pa nekdo, ki bo dal za rabljenega 12 jurjev, pa ne bo niti prvič šel čez. Tudi konec heca. Kar vprašajte koga tam..."na srečo" so tam normalni ljudi, ki se potrudijo, ker ne morejo rečt človeku s 6 let starim avtom, da je motor fuč. Potem ga s triki spravijo čez. Če bi merili še karkoli drugega dodatno, ne bi niti triki več pomagali.


Torej zmanjšaj svojo osebn porabo na nivo 2+ miliard prebivalcev, ki so brez tekoče in tople vode. Tako jim boš edino pomagal. Če boš trošil energijo za objavljanje na spletu ne boš naredil nič, ker svari, ki jih zagovarjaš na tak način kot si iz svoje sobice predstavljaš v praksi pač ne bodo šle. Večina populacije (no vsaj kar sam srečujem) je EU CO2 program dojela kot slabo šalo za zvišanje davkov.

Avti so v SLO problem ker velika večina ne more "peš" na šiht. Ne more pa predvsem ker je politika scentralizirala državo in se vozi 60-120 km dnevno. Veliko ljudi razmišlja v to smer in se jim fučka za vso ekoligoji in še kaj razen za 2-3 ure dnevno zabite v avtu. In ta folk bo šel sedaj na EV, ker jih bo sistem prisilil, da bodo nekateri lepo služili oni pa vsak dan po minimaca ali malo več v "EKO" gajbici ki to sploh ne bo. Le lokalno ne bo smradila.

WarpedGone ::

ker je politika scentralizirala državo


Tole je en velik efing mamut in da rum.

Za koji k*r*c morajo čisto vsa ministrstva in še 90% druge državne uprave domovat v hebeni ljubljani?
Leta 2020, ko se gremo brezpapirno poslovanje, vsak pa si lasti tri telefone in tudi socialna služba folk kontaktira preko Facebooka.

In posledično se vsako jutro v to hebeno ljubljano fura nekaj deset tisoč folka iz praktično cele slovenije, popoldan pa enako v obratno smer.
In tule folk nato pametuje, kako bi blo treba zaračunat vsto v to hebeno ljubljano, prepovedat promet, jadajajada.
Tist mamut je pa tako ogromen,da se ga še zavedajo ne, podobno kot mravlja nima pojma da pleza po hiši...

In še prometni minister nato pametuje, kako bi morali več delati od doma. Da pa bi on speljat selitev ministrstva za promet v recimo novo mesto (random ideja) iz. kamorkoli izven te hebene ljubljane, pa niti pod razno.

Ne, drugim bodo še naprej pamet solili in jim še naprej srali po glavi z raznimi Park and ride debilizmi...
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Utk ::

roCkY je izjavil:


Torej zmanjšaj svojo osebn porabo na nivo 2+ miliard prebivalcev, ki so brez tekoče in tople vode. Tako jim boš edino pomagal. Če boš trošil energijo za objavljanje na spletu ne boš naredil nič, ker svari, ki jih zagovarjaš na tak način kot si iz svoje sobice predstavljaš v praksi pač ne bodo šle. Večina populacije (no vsaj kar sam srečujem) je EU CO2 program dojela kot slabo šalo za zvišanje davkov.

Avti so v SLO problem ker velika večina ne more "peš" na šiht. Ne more pa predvsem ker je politika scentralizirala državo in se vozi 60-120 km dnevno. Veliko ljudi razmišlja v to smer in se jim fučka za vso ekoligoji in še kaj razen za 2-3 ure dnevno zabite v avtu. In ta folk bo šel sedaj na EV, ker jih bo sistem prisilil, da bodo nekateri lepo služili oni pa vsak dan po minimaca ali malo več v "EKO" gajbici ki to sploh ne bo. Le lokalno ne bo smradila.

Zakaj me citiraš, če tvoje nakladanje nima nobene veze z mojim?
Lahko filozofiramo o marsičem, kaj vse bi treba in kaj vse bi lahko, ampak tu je tema o EV. Ki so absolutno čistejši, za vse več ljudi tudi cenejši, v vsakem primeru pa so cenejši in čistejši od dizla. Če se voziš tolk, da rabiš dizla, se voziš dovolj tudi za EV. Če se ne tolk, ne rabiš niti dizla.

J.McLane ::

Takih ki zabijejo po 2-3 ure v avtu je zelo malo. Takih ki se vozijo po 20 km na dan pa zelo veliko, velika verjetnost je da ima tak še en kup sodelavcev na isti trasi. Samo je treba otroke v vrtec pelat, pa šiht se komu lahko zavleče, pa je treba spotoma še v trgovino...
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

c3p0 ::

Dokler za EV ne bo računice, torej da v X letih ne pokriješ razlike v ceni, se bodo po cestah pač vozili dizli. Nisem omenil niti drugih vprašanj, kot je doseg in življenjska doba baterije.

Med tem in tudi po tem, pa bo vse kar je velikosti nad kombijem, še vedno kar lepo dizl.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: c3p0 ()

Utk ::

Proti dizlom z odstranjenim dpf in blindiranim egr se marsikaj ne izplača. Samo to je treba prekinit pa bo računica hitro drugačna.

Gregor P ::

V tako majhni državi kot je Slovenija se pogovarjate o problemu centralizacije 8-O Ponekod po svetu se vozijo ure in ure do delovnih mest itd. pri nas pa si v eni uri praktično povsod po Sloveniji.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Spock83 ::

https://inews.co.uk/inews-lifestyle/car...

Da vam malo razložim zakaj je tako. Zaradi EU norm prihajajo novi problemi, kjer ne morejo rešiti niti softwersko ini hardversko menajvo. DPF zaradi manjka FailSafe sistema (ga ne vgrajujejo ker je ceneje in še redno morajo prihajati na servise zaradi tega) pride do spontane verižne reakcije v cilindru od prtiska, ki je vzrok zamašenog DPF porine olje iz karterja skozi sesalni in izpušni ventil in zgori celi sprednji motor.

Ko tesla zgori so vsi waw. O drugih pa se piše.

Invictus ::

BigWhale je izjavil:


V bistvu sploh ne gre za globalno segrevanje, gre za to, da bi v mestih lahko dihali precej bolj cist zrak, ce ne bi bilo emisij, ki jih naredi promet. In ce iz prometa izlocimo avtomobile, ki te emisije proizvajajo, bomo nardil ze precej.

Nemčija to že dela. Ostali bodo sledili...

V Ljubljani bi preprosto prepovedali svinjske avte znotraj nekega kroga okoli centra.

Sam pol bi se spet vsi Štajerci in Dolenjci z 20 let starimi svinjskimi avti pritoževali nad snobi v Ljubljani.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Invictus ::

c3p0 je izjavil:


Med tem in tudi po tem, pa bo vse kar je velikosti nad kombijem, še vedno kar lepo dizl.

Samo takim lahko predpišeš večje in boljše filtre... Ker je prostor in tudi denar...

Pri 250k vrednem tovornjaku ni panike dati 20k za čist izpušni sistem. Seveda, če ga je treba >:D.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

MrNighthawk ::

WarpedGone je izjavil:

Vzamem gsm, climate On, oblečem jakno, grem po stopnicah ven, zaklenem vrata, odprem avto in se usedem v toplo kabino.

Priceless.

Vzamem gsm, oblečem jakno, grem z liftom dol in ven, odprem avto, slecem jakno(nisem pu*sy), cez tri minute voznje se avto solidno segreva, peljem se 700 km, natankam v treh minutah, pomaham lastnikom EVjev, ki imajo globoko debato o EVju in čakajo 30 min, da se avto napolni in se odpeljem nadaljnih 700 km.

Ni priceless ampak poceni...:))
Zaradi treh minut "trpljenja" ne grem kupovat avta za 45k, ki še servisa v Slo nima ;)

WarpedGone ::

Avto kupuješ da ga lahk na servis furaš?

Čudak.
Zbogom in hvala za vse ribe

BigWhale ::

MrNighthawk je izjavil:

Zaradi treh minut "trpljenja" ne grem kupovat avta za 45k, ki še servisa v Slo nima ;)


Ok, v petih minutah se men Leaf komi segreje, ce je bil prej mrzel, pa zacne pihat topel zrak dve minuti po tem, ko ga vklopim. Prejsnji avto se mi ni segrel v petnajstih minutah. Marsikomu je to vec kot 3/4 casa, ki ga prezivi v avtu zjutraj. :)

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

In posledično se vsako jutro v to hebeno ljubljano fura nekaj deset tisoč folka iz praktično cele slovenije, popoldan pa enako v obratno smer.


Nekaj deset tisoc? :)) Ja, mogoce leta 1985. Ze kakih deset let nazaj je bila pa ocena, da vsak dan v Ljubljano pride 150.000 avtomobilov.

WarpedGone ::

Jp ... sm hotu da me kdo popravi za velikostni rang na slabše.

Če privzamemo da je slovenski vozni park milijon vozil, je to effing 15% vseh avtomobilo v sloveniji.
Vsak dan zjutraj v ljubljano in zvečer ven.
Groteskno niti ne začne opisovat dimenzij tega dogajnaja.

Ampak ne ... park n ride iz di anser.
Pa vlaki!
Pa avtobusi!
pa pecikli!
pa skiroji!
pa pešačenje!
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

MrNighthawk ::

WarpedGone je izjavil:

Avto kupuješ da ga lahk na servis furaš?

Čudak.

Na avto gledam iz vseh vidikov in ne samo iz vidika tople riti.

Oglasi se takrat, ko boš moral peljat Teslo na servis, možnosti je veliko, okvara, nesreča,...

MrNighthawk ::

BigWhale je izjavil:


Ok, v petih minutah se men Leaf komi segreje, ce je bil prej mrzel, pa zacne pihat topel zrak dve minuti po tem, ko ga vklopim. Prejsnji avto se mi ni segrel v petnajstih minutah. Marsikomu je to vec kot 3/4 casa, ki ga prezivi v avtu zjutraj. :)


Prve tri minute so najbolj kritične :))

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

Jp ... sm hotu da me kdo popravi za velikostni rang na slabše.

Če privzamemo da je slovenski vozni park milijon vozil, je to effing 15% vseh avtomobilo v sloveniji.
Vsak dan zjutraj v ljubljano in zvečer ven.
Groteskno niti ne začne opisovat dimenzij tega dogajnaja.

Ampak ne ... park n ride iz di anser.
Pa vlaki!
Pa avtobusi!
pa pecikli!
pa skiroji!
pa pešačenje!


Men se sicer centralizacija ne zdi nujno slaba. Pa ceprav velikrat kolnem, ko se morm vozit v Ljubljano. Je pa res, da je pri nas centralizacija zlo extremna in vezana na glavno mesto. Civilizacije ze od nekdaj tezijo k centralizaciji in bo trajal se kar nekaj casa preden bomo dojeli, da stvari niso tko nemogoce za de-centralizacijo.

IL_DIAVOLO ::

Meni se 18 let star avto zagreje v 5 minutah. Je pa res, da ga imam v pol odprti garaži in ni nikoli zares mrzel.

RedDrake ::

WarpedGone je izjavil:

Jp ... sm hotu da me kdo popravi za velikostni rang na slabše.

Če privzamemo da je slovenski vozni park milijon vozil, je to effing 15% vseh avtomobilo v sloveniji.
Vsak dan zjutraj v ljubljano in zvečer ven.
Groteskno niti ne začne opisovat dimenzij tega dogajnaja.

Ampak ne ... park n ride iz di anser.
Pa vlaki!
Pa avtobusi!
pa pecikli!
pa skiroji!
pa pešačenje!

V tej trgovini s porcelanom je še en slon, ki ga prakitčno nihče ne vidi ...
Namreč, zelo velik delež Ljubljančanov prevaža svoje otroke v in iz šole ter na krožke.
Namreč, promet po LJ je med vsakimi počitnicami povsem znosen, pa 90%+ ljudi ni na dopustih.
Živim 50m stran od OŠ, SŠ in vrtca. Vsako jutro in popoldan se mi valijo vozila praktično non stop mimo okna ker ljudje vozijo 15 let stare otroke (zadnji razred OŠ) v dvotonskih SUVih. Dodatno je cela ulica zaparkirana, vključno s pločniki, vsako popoldne od cca 17h do 20-21h, ko starši čakajo mularijo v avtomobilih da zaključi s krožki, treningi in podobno. Čudežno, med počitnicami tudi s parkingi ni težav.
Ja, decentralizacija, sem takoj za to!
Ampak za ureditev prometa po LJ "proper", pa potrebujemo "usmeritev" modernih ljudi v ne-uporabo vozil, če to ni nujno potrebno. Razumem, ko gre 70 let star par po nakupih 700m stran z avtom, ne razumem, zakaj 12 let star mulc ne more it 700m peš do šole, ali pa zakaj ne more 30 let star osebek it v službo 1500m stran peš, s skirojem, whatever.
Mene so v OŠ vodili(ja, je prav napisano) prvih nekaj mesecev, da sem se navadil na pot, potem sem hodil sam. Ja občasno so me peljali, v kakšnih posebnih pogojih, a tipično ne. V času OŠ in SŠ je bil LPP moj prijatelj, in tudi od izjemno velike večine mojih vrstnikov ...

Sp3m ::

BTW dostikrat se ne gre zato, da mulc ne bi moral iti 700 m stran v šolo, ampak enostavno ne sme iti!

Utk ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Meni se 18 let star avto zagreje v 5 minutah. Je pa res, da ga imam v pol odprti garaži in ni nikoli zares mrzel.

Ja, da so ICE strašno neučinkoviti, ni neka skrivnost.
««
773 / 1139
»»