» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
750 / 1223
»»

Okapi ::

WarpedGone je izjavil:

Vse skup se je začelo z TopGearovim "testom" roadsterja, kateremu je kao zmanjkal baterije.
Nato so se zgovarjali, da oni niso informativni ampak zabavni program in imajo zato prosto pot za pisanje scenarije in slikanje kot jim paše.
...
Tudi presvetel New York Times je le svetel zgled prodanih duš, ki pišejo po naročilu.
Tudi pisuni na slotechu niso imuni.

In vse to samo zato, da bi tebe spravili ob dobro penzijo.:D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

kow ::

BigWhale je izjavil:


In kaj potem? Vsi kopirajo med sabo in neumno bi bilo, ce ne bi.


Pozabljas, da ne mores skopirati ne da bi razjezil del svojih starih strank. Da streamas netflix, potrebujes velik horizontalni zaslon. Kar pomeni, da bos svoji stalni stranki - recimo nemskemu upokojencu, odvzel velike gumbe, ki jih tako rad pretika (ce karikiram). Za spremembo so potrebne "zrtve".

Nikec3 ::

Vprašaš se raje, zakaj bi moj oseben finančni vložek mene naredu za manj objektivnega od random ponavljalca novinarskih člankov? 1 + 1 pravi, da tak vložek zahteva, da met zadeve bistveno bolje razpucane od noviračkov in njihovih ponavljačev.

Niti ne. Imaš dva tipa vlagateljev.
1. Zdrav vlagatelj vloži v firmo, jo spremlja ji želi vse dobro, ko vidi kako stvar ki mu ni všeč, delnice proda, pobaše dobiček in nabavi druge delnice.
2. Tvoj tip "vlagatelja" pa najprej neko firmo sebi predstavi kot kult, vloži vse v njo in namerava držati dokler ne doseže "triljona", vmes pa si celotno mišljenje, filozofijo in argumente prilagaja temu, da lahko sebi upraviči vložek v to firmo.

V mojem pogledu boš verodostojen, ko boš delnice Tesle prodal, ker boš našel nekaj kar po tvojem prinaša večji donos.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

roCkY ::

EV so namenjeni milenijcem in ne upokojencem. Za prvega se morajo milenijci zakreditirat nato pa ICE sigurno ne bodo več kupili, ker industrija in politika pravi tako.

Omenjat TopGear kot neko referenco za gonjo proti firmi pa je no comment...

Ojoj bogi Bjorn (live). Niti mormalno ne more scat it in banane pojest, pa že mora s chargerja.

ziga1990 ::

Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

WarpedGone ::

2. Tvoj tip "vlagatelja" pa najprej neko firmo sebi predstavi kot kult, vloži vse v njo in namerava držati dokler ne doseže "triljona", vmes pa si celotno mišljenje, filozofijo in argumente prilagaja temu, da lahko sebi upraviči vložek v to firmo.

Projekcije, projekcije ...
Zbogom in hvala za vse ribe

kow ::

Tudi Apple in Sony sta nekoc bila kult. To ni nek problem. Kako sploh lahko prizges tv, ce te take stvarijo motijo?
Saj potem je nemogoce gledati sport, brati zgodovino ali gledati porocila.

WarpedGone ::

Žalostno je, da se ljudje, ki pljuvajo besede kult, fanboy ipd ne dojemajo, da pravzaprav opisujejo sebe - nimajo pojma, kaj se dogaja in stvar ne morjo označit drugače kot brezvezne.

NIkakor pa ne bodo sprejeli, da so meli narobe... če druzga ne, bodo ven iztrgali en stavek, pozabili na celoto in na tistem stavku gradili kritiko.

primer:
Omenjat TopGear kot neko referenco za gonjo proti firmi pa je no comment...
Zbogom in hvala za vse ribe

Nikec3 ::

WarpedGone je izjavil:

2. Tvoj tip "vlagatelja" pa najprej neko firmo sebi predstavi kot kult, vloži vse v njo in namerava držati dokler ne doseže "triljona", vmes pa si celotno mišljenje, filozofijo in argumente prilagaja temu, da lahko sebi upraviči vložek v to firmo.

Projekcije, projekcije ...

Težka. Nobene delnice še nisem držal več kot tri leta. Nimam problemov s tem, da neko firmo "zapustim".
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

kow ::

Ja, samo zapustiti Teslino delnico je norost, ce verjames da bo velika vecina ljudi (kot verjame Warp) kupila EV, ne PHEV. Tesla ima vecji trzni delez med EV, kot Toyota pri ICE.
Toyota je vredna cez 200 milijard.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

WarpedGone ::

In ko končno približno dojameš potencial avtomobilske tesle, te čaka še čisti cleanfield battery storage področja, kjer se lahko zopet delaš da je to brezveze in za podkrepitev poslušaš 60 let stare prdc... prfokse al pa sešteješ 1+1.
Nato pride tretja kocka fotovoltaike kjer se ponovi prejšnja zgodba.
Nato cela avtonomna zgodba in še bogsigavedi kaj.
Lahko maš muska za bedaka in norca al pa sam seb priznaš, da je zelo posebn človek, ki svoje doseže.

Ko je reku, da bodo njegove rakete pristajale na ladjah, večina folka ni prebavila niti črke P od pristajanja. Kje so njegove meje? Vem le, da nism sposobn niti približno očrtat jih. Če je fizikalno možno in si bo dost močno želel, bo naredu.

Neslepim je očitno da je z ICE konec, in da je možno EVje prodajat za profit.
Od tu bo šlo le še na bolje. Ampak ne za z ICE obremenjene firme.
Zbogom in hvala za vse ribe

Gregor P ::

Četudi je z MNZ vozili konec (na tem delu sveta), v čem je težava? To si vendar praktično vsi želimo že vsaj 100 let. Različni proizvajalci bodo pač prodajali času primerne produkte, vmes se kaj, kdo zamenja, prestrukturira, propade, čemu takšna drama? Življenje in razvoj tečeta dalje.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

MrNighthawk ::

WarpedGone je izjavil:

Se pravi vsi lažejo samo Elon Musk ne?

Težko verjet ja, dokler ne greš brat še mal več člankov in mal preverjat omenjene cifre in ločevat med fakti in mnenjem.

Vse skup se je začelo z TopGearovim "testom" roadsterja, kateremu je kao zmanjkal baterije.
Nato so se zgovarjali, da oni niso informativni ampak zabavni program in imajo zato prosto pot za pisanje scenarije in slikanje kot jim paše.

Vse skup se je ponovilo s člankom NewYork timesa, kjer je broder krožil po parkirplacu okrog SCja, da je na koncu lahko napisal, da je ostal brez energije.
Danes je ta isti tip glavni urednik, ženska ki je takrat rahlo priznala, da ima članek nekaj težav, je dobila brco v rit.

Fake news are real.

https://cleantechnica.com/2018/02/18/te...
https://cleantechnica.com/2018/12/23/te...


Se pravi EV fanboy page je bolj legitimen kot članki različnih raziskovalnih novinarjev? :))
Ne pravim, da so fake news ampak, da mogoče niso najbolj objektivni.

WarpedGone ::

Ko ne boš čutu potrebe po uporabi vprašanj in besede "mogoče", boš mel pod nogami trdna tla.
Zaenkrat si še vedno razlog, da so novinarčki plačani za svoje pisunstvo. Deluje.
Zbogom in hvala za vse ribe

Mikrohard ::

WarpedGone je izjavil:

Neslepim je očitno da je z ICE konec, in da je možno EVje prodajat za profit.
Od tu bo šlo le še na bolje. Ampak ne za z ICE obremenjene firme.

Neslepim je jasno, da se to ne bo zgodilo iz danes na jutri, temveč bo to več (10) let trajajoče prehodno obdobje. ICE obremenjene firme bodo v vmesnem času pobirale profit z ICE-ji (ki je trenutno še nesorazmerno višji od tistega pri EV-jih), prehodno obdobje bodo pa izkoristile za počasen prehod na EV. Kdor misli, da bo Tesla imela v prihodnosti (recimo čez 10, 20 let) več kot 10% globalni market share, pa ni popolnoma trezen. Če jim bo uspelo, bodo imelo mogoče 5% market share (rang Chevroleja, Hyundaia in Honde)... ampak se bodo prej verjetno morali znebiti Muska.

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

Ko ne boš čutu potrebe po uporabi vprašanj in besede "mogoče", boš mel pod nogami trdna tla.
Zaenkrat si še vedno razlog, da so novinarčki plačani za svoje pisunstvo. Deluje.


Ampak, zakaj naj verjamemo spletni strani A, ne smemo pa verjeti spletnim stranem B, C, D in E? A lahk das link na seznam strani katerim smemo verjeti? Pa zraven se dopisi, ce jim smemo verjeti na prvo besedo al lahko mogoce pr kateri tud kaj podvomimo. :)

BigWhale ::

Mikrohard je izjavil:

Kdor misli, da bo Tesla imela v prihodnosti (recimo čez 10, 20 let) več kot 10% globalni market share, pa ni popolnoma trezen. Če jim bo uspelo, bodo imelo mogoče 5% market share (rang Chevroleja, Hyundaia in Honde)...


Visok trzni delez Tesle ni nekaj kar bi bilo neverjetno. Bo pa precej odvisno od tega kako hitro bodo ponudili pickupa, za kaksno ceno in kako bo primerljiv z F-150.

Urbano#Desno ::

Zaminivo bo dogajanje v prihodnjih letih v povezavi z napovedano recesijo. Količina ljudi ki ima nekaj 10k odveč in jih lahko nameni za nakup igrače bo znatno manjša poleg tega se bo zmanjšala tudi količina free keša, ki ga vlagatelji danes tlačijo v Teslo in podobne polizdelke, ker pač ne vedo kam z njim.

Da ne omenjam M3, kar se kvalitete tiče deluje resnično porazno in v vsakem 10 let starem nemškem avtu s pedigrejem se pelješ bolje in ceneje. Res pa je da nimaš instant power in 3 sec do 100. :=)

Gregor P ::

Urbano#Desno je izjavil:

Res pa je da nimaš instant power in 3 sec do 100. :=)
... pa še to imaš omejeno, ker začne moč EV hitro pešati; no ne pri vseh, Porsche Taycan s tem recimo nima težav.8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Hitro? Mislim da se bi ti veliko prej cel pokozlal kot bi tesli zmanjkalo moči.

kow ::

Dober timing, ker ravno vidim, da je Bjorn testiral ponavljajoce pospesevanje. Nobenih prakticnih problemov ni nasel.

Gregor P ::

Če pozorno bereta, sem napisal na splošno o EV. Vidva sta se očitno iz nekega razloga odločila, da je treba na to temo še posebej braniti Teslo8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

WarpedGone ::

Ampak, zakaj naj verjamemo spletni strani A, ne smemo pa verjeti spletnim stranem B, C, D in E? A lahk das link na seznam strani katerim smemo verjeti? Pa zraven se dopisi, ce jim smemo verjeti na prvo besedo al lahko mogoce pr kateri tud kaj podvomimo. :)

U bistvu ni potrebno ... zadošča že trohica razisleka med samim branjem ali se navedena dejstva sploh res seštejejo v zaključek? Če ne, precej očitno novinar prodaja zgodbo in ne poroča.

Nahitro preletiš prispevek in opazuješ al si dobil enak zaključek kot ob podrobnem branju.
Če ne, je članek namenoma sestavljen da zavaja. Ko mu kaj očitaš, se pa zgovarja 'tega nism trdil'.

Paziš lahko tudi, kako avtorji iste članke spreminjajo brez opomb. So se v članku stvari bistveno spremenile in sedaj dajejo drugačno sliko? Ali besedilo/zaključek članka res paše pod naslov? Trdi naslov nekaj čist drugega kot besedilo?

Pozoren si lahko na kakšne 'očitne drekce', za katere je že dolgo znano da so le drekci in jih avtor še vedno navaja kot fakte.

In še kup takih momentov, kjer komot vidiš kam avtor taco moli. Naslednji korak je le še kak zunanji vir, po možnosti čim bliže izvoru.

Seveda je bistveno lažje le ponavljat napisano. Če tam piše jepaže res!
Tega se zavedajo tudi avtorji in to počno.

Od kar mam avto pred hišo nisem več užaljen z oznako fanboy.
Morš bit resno usekan, če ne zmoreš sprejet, da so ti avti next level.
Prvoosebna izkušnja.
Zbogom in hvala za vse ribe

ziga1990 ::

Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

WarpedGone ::

Še tole: kako hudiča je lahko komplet WS tako grdo falil napoved za Q3?
Al res nimajo pojma, kaj napovedujejo al majo svojo agendo katero zasledujejo in se jim je sfižila?

Analitik, ki je v svojih napovedih glede TSLA izenačen z opico (i.e. 50% pravilno) je bol uspešen kot 92% ostalih analitikov. Torej 9 od 10ih je še slabših od njega oz opice. Think about that.
Zakaj bi mediji bli kej drugačni?
Oboje plačujejo isti viri.

En link:
http://evtv.me/2019/08/the-tesla-conspi...

Ziga, hala za ilustracijo bebavega pisunstva.
Maš to žalostno nalogo, da si ful dober pri limanju takih stvari.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Emobi ::

Trenutno je investiranih nebroj bilijonov v agendo da se stvari, katere tesla simbolizira, ustavijo ali vsaj upočasnijo. Te finance pridejo tudi do novinačkov, ki blejajo bedastoče.
Tudi presvetel New York Times je le svetel zgled prodanih duš, ki pišejo po naročilu.

Tole je paranoidna teorija zarote, kako se porabljajo milijarde za to, da bi se ustavilo napredek EV-jev.

V resnici pa se milijarde davkoplačevalskega denarja porabljajo za Teslo, da bi uspela. Kar ni sporno, seveda če je pomoč za vse deležnike enaka, saj je tako napredek veliko hitrejši in od tega imamo vsi koristi. Nekateri tega nočejo priznati; verjetno zato, ker verjamejo bajkam o čistem, stoprocentnem kapitalizmu in dosledno prostem trgu.

Ni sporno to, kar Tesla simbolizira - napredek, čistejše tehnologije, pač pa način, kako poskuša prepričati kupce.

V teslinem nadzornem odboru sedi Murdoch, ki je izdal tudi biografijo Elona Muska, s katero gradijo kult osebnosti. Murdoch je lastnik največjih medijskih imperijev, ki so, mimogrede, imeli največji vpliv na izid zadnjih ameriških volitev in na izid referenduma o brexitu. Gre za izrazito populistične medije, ki jih konzumirajo večinoma preprosti, manj izobraženi ljudje, rednecki. Te mediji niso v službi resnice, pač pa kapitala, ki sistematično ustvarja kult osebnosti, poslanstva, potrošništva.

Američani so zaradi slabšega izobraževalnega sistema v splošnem slabše izobraženi; taki ljudje pa rabijo kult osebnosti, idole, nekoga ki jih vodi pri odločitvah in potrošništvu. V Evropi je tega manj.

Zato bolj verjamem NY Timesu, ki ni v Murdochovi lasti in ki velja v Ameriki za pojem intelektualnega in raziskovalnega novinarstva, kot pa Murdochovim trobilom.

Osebno me ne toliko zanima, kdo je šef neke tovarne avtomobilov in kaj počne. Zanima me predvsem, če je avto dober.

Musk je kapitalst, ki v ameriški maniri izganja sindikaliste iz svojih tovarn in ne seže do kolen Rimacu, ki je svoje delavce nagradil tudi z deležem svoje firme...

WarpedGone ::

Zgoraj opisane kriterije se komot uporabu tudi na prispevkih nad mojim.
Zlivanje dreka in očitnih laži nekako ni proti pravilmo SloTecha tko da ... kdor to golta, dober tek.
Zbogom in hvala za vse ribe

Okapi ::

Musk je 2016 napovedal, da bo šla tesla brez voznika od LA do NY konec leta 2017. Tule nas je bilo nekaj, ki smo rekli, da niti slučajno. Kdo je zdaj bolj pameten? Musk, in njegovi verniki, ki so mu verjeli, ali vsi tisti strokovnjaki in nestrokovnjaki, ki smo bili prepričani, da to še ni izvedljivo?

Bliža se konec 2019, in tesli sami še s parkirišča ne uspe vedno varno speljati. Ampak "full self-driving" dela, v predprodaji zbrani denar, ki se je nabiral nekaj let, je menda vključen v četrtletni prihodek.

Je pa zanimivo, da W1 vseeno ni kupil tega v predprodaji. Zakaj? Mu je vere v Muska vseeno zmanjkalo, da bi odkartal še teh pet jurjev? Ali pa je bil problem v tem, da avto ni bil 35 jurjev, kot se je Musk sprva hvalisal, ampak 50+, pa je zmanjkalo cekinov?

Cruz ::

@WarpedOne Na eni strani očitaš laži in "fake news", na drugi pa priznaš, da ti je važen dobiček in da boš imel zagarantirano penzijo.

Ne vem, če si ti pravi, ki bi lahko govoril o objektivnosti. Sicer pa se ne bi čudil, če trollaš s temi zadnjimi epic postami. Ali pa se res ne zavedaš... :)

MrNighthawk ::

WarpedGone je izjavil:


U bistvu ni potrebno ... zadošča že trohica razisleka med samim

Ja in to trohico razmisleka uporabi, ko bereš članek na spletni strani, ki promovira EVje. Objektivnost pa to.

Morš bit resno usekan, če ne zmoreš sprejet, da so ti avti next level.
Prvoosebna izkušnja.

Next level... Elekttični motor. To je to.

ziga1990 ::

WarpedOne samo pokazal sem da ni vse odlično glede Tesle in da ne omenjam Autopilota katerega tako poveličujejo v resnici se pa z njim kar nekaj ljudi ubilo, da ne omenim tega, da je velika možnost da avto zagori ob trku.

Evo nesreče z smrtnim izidom ko je bil avtopilot prižgan ali ne:
https://www.tesladeaths.com/
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ziga1990 ()

WarpedGone ::

WarpedOne samo pokazal sem da ni vse odlično glede Tesle ...


Ne nisi.
Izpostavil si nekaj, kar se dogaja nonstop, kot nekaj posebnega.
Zablokirana vrata so pri nesrečah standarden problem .. nimajo za brezveze gasilci tistih hidravličnih škarij.

To je šolski primer kako se dejstva konstruira v napačno sliko.
Dejstvo je, da vrata v zmečkani šasiji tipično zaštekajo, napačna slika je, da se to kao dogaja samo pri teslah.
Če vklopiš razum vidiš, da bi v netesli vrata sploh ne bila problem, ker bi človek notr že bil prej mrtu.
Da je enak princip kljuk uporabljen tudi na nekaj drugih neteslah, nihče ne omenja. Tam to ni problem.

Autopilota katerega tako poveličujejo v resnici se pa z njim kar nekaj ljudi ubilo

Točno enako kot zgoraj - ja, nekaj mrtivh ob uporabi AP ampak hkrati 9x več mrtvih ob neuporabi AP.
Sploh pa je AP nekaj kar avto počne, voznik pa nadzoruje.
Če želiš stvar doživet prvoosebno, si vabljen.
Še vedno sm živ kljub AP.

da ne omenim tega, da je velika možnost da avto zagori ob trku.

Še tretjič isti princip: ja, stvar lahko zagori. Ampak a zagori pogosteje / na bolj nevaren način?
Ne, zagori redkeje in kadar zagori, zagori 'varneje' i.e. kasneje, počasneje napreduje, 'izogiba' se kabini / eksplodira. Za razliko od razlitega bencina kjer naredi samo wuf in je cel avto v plamenih.

Obstoj portala z imenom tesladeaths.com ob hkratnem izostanku portalov bmwdeaths.com, audideaths.com, mercedesdeaths.com itd bi ti lahko dal mislit, kaj hudiča se dogaja.

Kaj je ta gonja? Od kje?
A državne inštitucije, ki so plačane za objektivne standarde varnosti ne zadostujejo?
Nucamo portale, ki iščejo resnico? Brezplačno?

Njihov obstoj je dokaz, da se dogaja gonja.
Zbogom in hvala za vse ribe

IL_DIAVOLO ::

Who cares? Večine niti ne zanima tesla, ampak EV in general.

WarpedGone ::

Ravno sm mel klic od znanke "teslo maš? kako pa je, prejle mi je en govoru da je nucu 12 ur iz dolenske do ljubljane, prešvoh štrom".

Tle maš EV in general... mizerija.

NeTesla EVji so žal dovolj obupno zanič, da ni nobene nevarnosti da bi izrinili ICE. Zato se okrog njih noben resno ne sekira. Grdo gledajo državne zahteve in sestavijo nekaj par kosov kot pač je mus. Za filanje bodo pa že drugi poskrbel. Tipično zopet sfinancirani od države.

Tko da ja.. EV in general je who cares... obup od avta, tudi če gor piše porsche ali pa audi. Mizerija.

Žalostno stanje stvari.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

ziga1990 ::

EV so prihodnost samo kaže, da morajo najprej premagat Hibride kateri dobivajo na popularnosti in počasi prehitevajo dizle po porabi in so cenovno dostopni
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

roCkY ::

WarpedGone je izjavil:

Ravno sm mel klic od znanke "teslo maš? kako pa je, prejle mi je en govoru da je nucu 12 ur iz dolenske do ljubljane, prešvoh štrom".

Tle maš EV in general... mizerija.

NeTesla EVji so žal dovolj obupno zanič, da ni nobene nevarnosti da bi izrinili ICE. Zato se okrog njih noben resno ne sekira. Grdo gledajo državne zahteve in sestavijo nekaj par kosov kot pač je mus. Za filanje bodo pa že drugi poskrbel. Tipično zopet sfinancirani od države.

Tko da ja.. EV in general je who cares... obup od avta, tudi če gor piše porsche ali pa audi. Mizerija.

Žalostno stanje stvari.

Končno si ressnico povedal!!!

WarpedGone ::

Hibridi bodo premagal sami sebe.
So na eni strani edina možnost za stare, hkrati pa učna ura počasnemu folku.
Kaj lastnik hibrida najbol sovraži? Trenutek, ko se vklopi ICE.
Sledi le še vprašanje, zakaj hudiča servisiram in vozim okrog 500kg železa, katerega ne maram.
Nekateri si ga zastavijo prej, nekateri šele po petem hibridu.
Neizogibno.
Zbogom in hvala za vse ribe

ziga1990 ::

WarpedGone je izjavil:

Hibridi bodo premagal sami sebe.
So na eni strani edina možnost za stare, hkrati pa učna ura počasnemu folku.
Kaj lastnik hibrida najbol sovraži? Trenutek, ko se vklopi ICE.
Sledi le še vprašanje, zakaj hudiča servisiram in vozim okrog 500kg železa, katerega ne maram.
Nekateri si ga zastavijo prej, nekateri šele po petem hibridu.
Neizogibno.


ne jokat pač trenutno so hibridi boljši od tvoje Tesle in EV avtomobilov
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

WarpedGone ::

Kar naj bojo, fulllll pogrešam obiske petrola, neodziven gas pedal, ropot mašine, obvezne redne servise, menjave jermenov in filtrov goriva, res ful.

Pa ful mi gre na živce prednji prtljažnik, tam bi raje mel kup nezmečkljivega železa, ki mi ga med nesrečo lahko porine v kabino.
Pa tretji pretljažnik (pod zadnjim) je tut čist brezveze... tam bi moral bit auspuh.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

roCkY ::

WarpedGone je izjavil:

Hibridi bodo premagal sami sebe.
So na eni strani edina možnost za stare, hkrati pa učna ura počasnemu folku.
Kaj lastnik hibrida najbol sovraži? Trenutek, ko se vklopi ICE.
Sledi le še vprašanje, zakaj hudiča servisiram in vozim okrog 500kg železa, katerega ne maram.
Nekateri si ga zastavijo prej, nekateri šele po petem hibridu.
Neizogibno.

Mene so nekaj hoteli naučiti naučili pri obisku Toyota salona.
Najprej ga je treba na obvoznico zapeljat, da se accu nafila pol gremo pa v mesto!!!
Prodajalec se očitno sploh ni zavedal kaj počne. Je očitno mislil, da sem ravno s hruške padel. Sem ostal modro tiho ker sedež/položaj za volanom ni bil v prejšnji generaciji RAV4 bistveno boljši za moj hrbet kot tisti v Avevsisu in avto ob prvem stiku ocenjen kot neustrezen. Ampak Hibrida če ne bo neke revolucije kupil ne bom nikoli. Vsekakor mora spiti precej manj bencina kot primerljiv dizlaš nafte. RAW4 hibrid je bil 3-4dcl bolj žejen na testem krogu kot dizlaši.
Ampak propaganda se bojim, da bo naredila svoje. Forsirali bodo ICE z nahrbtnikom malega acuuja, ki bo bojda reševal planet. Pač ne gre zapret fabrik ki delajo ICE agregate.

ziga1990 je izjavil:

WarpedGone je izjavil:

Hibridi bodo premagal sami sebe.
So na eni strani edina možnost za stare, hkrati pa učna ura počasnemu folku.
Kaj lastnik hibrida najbol sovraži? Trenutek, ko se vklopi ICE.
Sledi le še vprašanje, zakaj hudiča servisiram in vozim okrog 500kg železa, katerega ne maram.
Nekateri si ga zastavijo prej, nekateri šele po petem hibridu.
Neizogibno.


ne jokat pač trenutno so hibridi boljši od tvoje Tesle in EV avtomobilov

Hibridi so opcija, ker drugega ni. Oz. bodo edina dobavljiva opcija za večino. Boljši od EV pa ne bodo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: roCkY ()

WarpedGone ::

Ampak propaganda se bojim, da bo naredila svoje.

Seveda bo. Če nebi delovala, se je nebi šli.
Folka, ki ni sposobn seštet 1+1 in prebrat dveh povezanih stavkov, je dovolj.
Majo še srečo, da na papirju hibrid zgleda super.
Majo pa nesrečo, da regulatorji ne hebejo zlaganih hibridov - zero emmision pomeni zero in v mestu mašina ne sme laufat. Ful luštno, ko je mizerna baterijca prazna.

In imajo nesrečo, da je na cesti (pospešeno) vse več ornk EVjev.
Trenutno po 100k na tri mesece. Osebna izkušnja vso propagando vrže skozi okno v momentu.
Ko se s stvarjo pelješ sam, novinarsko mnenje o vožnji ne pomeni več nič.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Okapi ::

roCkY je izjavil:

Boljši od EV pa ne bodo.
Za nekatere namene bodo.
Z električnim še dolgo ne boš mogel iti na puščavski safari po Nigru, Čadu, Alžiriji ....



Ali v brezpotja Sibirije, Mongolije ...

WarpedGone ::

Ko pa si naliješ čistega vina, kje smo z vidika EV.. tule:



Kdo od vas znalcev in poznavlacev stvari, je napovedoval takšno stanje konec 2019?
Zbogom in hvala za vse ribe

jype ::

Okapi je izjavil:

Z električnim še dolgo ne boš mogel iti na puščavski safari po Nigru, Čadu, Alžiriji ....
Raping the nature requires fossil fuels, indeed.

ziga1990 ::

roCkY je izjavil:

WarpedGone je izjavil:

Hibridi bodo premagal sami sebe.
So na eni strani edina možnost za stare, hkrati pa učna ura počasnemu folku.
Kaj lastnik hibrida najbol sovraži? Trenutek, ko se vklopi ICE.
Sledi le še vprašanje, zakaj hudiča servisiram in vozim okrog 500kg železa, katerega ne maram.
Nekateri si ga zastavijo prej, nekateri šele po petem hibridu.
Neizogibno.

Mene so nekaj hoteli naučiti naučili pri obisku Toyota salona.
Najprej ga je treba na obvoznico zapeljat, da se accu nafila pol gremo pa v mesto!!!
Prodajalec se očitno sploh ni zavedal kaj počne. Je očitno mislil, da sem ravno s hruške padel. Sem ostal modro tiho ker sedež/položaj za volanom ni bil v prejšnji generaciji RAV4 bistveno boljši za moj hrbet kot tisti v Avevsisu in avto ob prvem stiku ocenjen kot neustrezen. Ampak Hibrida če ne bo neke revolucije kupil ne bom nikoli. Vsekakor mora spiti precej manj bencina kot primerljiv dizlaš nafte. RAW4 hibrid je bil 3-4dcl bolj žejen na testem krogu kot dizlaši.
Ampak propaganda se bojim, da bo naredila svoje. Forsirali bodo ICE z nahrbtnikom malega acuuja, ki bo bojda reševal planet. Pač ne gre zapret fabrik ki delajo ICE agregate.

ziga1990 je izjavil:

WarpedGone je izjavil:

Hibridi bodo premagal sami sebe.
So na eni strani edina možnost za stare, hkrati pa učna ura počasnemu folku.
Kaj lastnik hibrida najbol sovraži? Trenutek, ko se vklopi ICE.
Sledi le še vprašanje, zakaj hudiča servisiram in vozim okrog 500kg železa, katerega ne maram.
Nekateri si ga zastavijo prej, nekateri šele po petem hibridu.
Neizogibno.


ne jokat pač trenutno so hibridi boljši od tvoje Tesle in EV avtomobilov

Hibridi so opcija, ker drugega ni. Oz. bodo edina dobavljiva opcija za večino. Boljši od EV pa ne bodo.


Hibridi so odlična opcija, ker so cenovno dostopni plus infrostraktura je že narejena tako, da ni strahu iti na daljše potovanje
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

WarpedGone ::

O kakšnem strahu govoriš?
Dej mi pomagaj, nism ga še zasledil.
Zbogom in hvala za vse ribe

ziga1990 ::

Domet in pri EV moraš vedet kje so hitre polnilnice in upat, da delajo in so prazne med tem ko pa z hibridom ni bojazni Bencinske so vsepovsod
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Okapi ::

WarpedGone je izjavil:

O kakšnem strahu govoriš?
Dej mi pomagaj, nism ga še zasledil.

Govori o strahu, da ne bo pot na morje videti takole - Šest sati vozili, sedam punili.:D
https://www.slobodnadalmacija.hr/novost...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

Utk ::

Vsekakor mora spiti precej manj bencina kot primerljiv dizlaš nafte.

Zakaj to?

jype ::

Okapi je izjavil:

Govori o strahu, da ne bo pot na morje videti takole
Čuden strah. Norvežan se lahko s teslo pripelje na počitnice na hrvaško obalo, a rđavome kurcu svaka dlaka smeta.
««
750 / 1223
»»