» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
739 / 1189
»»

Gregor P ::

Evo sploh ni tako huda poraba :)

Itak pa tudi na AC veliko zaviraš, pa gre hrib malo navzgor pa spet navzdol, če pa slučajno še paziš na porabo, pol je povprečna poraba zagotovo nižja.

Ampak recimo, da če se s službenim vozilom res veliko voziš na dolge proge, vlečeš še kakšne prikolice poleg ipd. potem je (danes) dizel (kot delovni stroj) najbrž še vedno bolj smiseln, ampak vem pa ne; morda dizelski hibrid?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

ziga1990 ::

^^ res je če veliko vlečeš in delaš dolge proge je dizel še vedno odlična izbira,dizelski hibrid pa je slaba ideja zaradi cene plus dizelski motor in elektromotor ne gresta najbolje skupaj ker imata oba navor pri nizkih opratih med tem ko pa bencinski motor z Atkisonovim ciklom in elektromotor odlično skupaj pašeta
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

MrNighthawk ::

Mikrohard je izjavil:

Če pa denar investiraš in ti investicija povrne več kot znesejo obresti, se pa motiš. Veliko podjetij se financira s krediti

A ti si podjetje? In avto je zelo slaba investicija.

Utk je izjavil:

Za 4k kupiš avto s katerim se je treba ukvarjat.

Aja? Govoriš iz lastnih izkušenj ali na podlagi mitov? Če misliš, da se EV ne bo nikoli pokvaril "ker ima manj premikajočih delov" se tudi motiš.
Na 11 let starem avtu prvo kar je crknilo je bila elektronika :))

IL_DIAVOLO ::

Kaj se nismo pustili tega za seboj, da je avto strošek in zagotovo ne investicija?

ziga1990 ::

^^eni smo drugi pa še ne
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Zheegec ::

Now that Tesla V10.0 with Smart Summon is out, Full Self-Driving price will increase by $1000 on Nov 1


Tesla cannot continue to lose money. To achieve our goal of environmental sustainability, Tesla must be financially sustainable or we will cease to exist.


Elon Musk on Twitter

Izgleda, da bo Tesla res trdila da je Smart Summon = FSD in vnovčila dobiček od FSD depozitov v Q3, da ublaži izgubo/prikaže dobiček. Enkratni trik, ki jim je na voljo. Tožbe bodo najbrž sledile takoj. Mimogrede, obstaja kakšna kalkulacija, koliko bolj "environmentally sustainable" bi bil naš planet, če bi imela Tesla dobiček in recimo 2x večjo proizvodnjo? Recimo, da miljon novih ICE osebnih vozil nadomestimo z miljon novih EV osebnih vozil? Okoli ~0%, če zaokrožimo?
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

nekikr ::

Glede na to, da vsak ICE avto letno prispeva k 4,5 milijarde žrtev in 162 trilijonov dolarjev izgub (bodo okoljevarstveniki tukaj povedali kakšna je danes točna številka), potem vsak EV na cesti namesto ICE naredi vsaj toliko dobrega.

Zheegec ::

Glede na to, da lastniki Model 3 poročajo, da morajo svoje oversized gume v povprečju menjati že po ~15-20k kilometrov (hitri 0-60 čas in pa očitno slab torque management) je veliko vprašanje, če je Model 3 za okolje "boljši" od avtomobilov s katerimi se Tesla rada primerja, torej kakšen BMW 320 in pa Toyota Camry. Razen mogoče, če živijo v Franciji, kjer ogromno elektrike pride iz nukleark. Ali pa kak island nation, kjer vsa elektrika pride iz solar in wind.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

K0l1br1 ::

Kje si dobil 4,5 miljarde žrtev? Dokler bodo kadilci pihali dim direkt v pljuča, bodo ICE vozila še najmanjši problem v tej enačbi.

Nikec3 ::

Tesla cannot continue to lose money. To achieve our goal of environmental sustainability, Tesla must be financially sustainable or we will cease to exist.
- Elon Musk

Uf, to je pa še ena kost za vernike. A sedaj je že tako, da je preživetje planeta direktno odvisno od tega če Tesla dela dobiček? :))
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Gavran ::

nekikr je izjavil:

Glede na to, da vsak ICE avto letno prispeva k 4,5 milijarde žrtev in 162 trilijonov dolarjev izgub (bodo okoljevarstveniki tukaj povedali kakšna je danes točna številka), potem vsak EV na cesti namesto ICE naredi vsaj toliko dobrega.


In koliko tega prispevajo termoelektrarne za filanje baterij?
Bodimo strpni do virusov. Tudi virusi gripe, prehlada in AIDSa morajo živeti.

lufthammer ::

Glede na to, da vsak ICE avto letno prispeva k 4,5 milijarde žrtev


A lahko kakšen link za tole, ker je bolj malo verjetno, da pri 7,4 milijarde zemljanov avtomobili letno "pospravijo" 4,5 milijarde, torej več kot polovico? Nas bo v letu in pol zmanjkalo...

Tudi Emobi stalno klobasa o razogljičenju. Če pride do razogljičenja nam ni rešitve. Prenehaj s temi neumnostmi.

telexdell ::

Emobi je izjavil:

Hja, da bi vsakih nekaj let kupoval in menjal staro kripo, je v ekonomskem pogledu preveč riskantno, ker pri starih rečeh gre lahko marsikaj narobe, pa še varnost je vprašljiva.

Ekonomska pismenost mi pravi, da če je kredit tako ugoden, ga je neumno ne koristiti, če imaš možnosti za to, hkrati pa nisi razvajen otrok, ki bi stalno menjal igrače.

Če imaš sredstva se kredit vzame le, če bi koriščenje lastnih sredstev predstavljalo prevelike stroške. Noben kredit pa ni bolj ugoden, kot lastna sredstva. Če si pa ti dobil dumpiški kredit si pa neumen, da si ga potrošil za avto. Dal bi ga v tiste tvoje naložbe, pa bi čez nekaj časa iz profita poplačal kredit, si kupil avto pa še lastna sredstva bi ti ostala.
Veliko jih tudi ni bilo neumnih in so investirali kredite v bitcoine, razne piramidne sheme, najemali super ugodne kredite v CHF...

PS sem pa še v prejšnjem tisočletju najemal kredite tako, da sem zastavljal devize. Takrat je bila takšna inflacija, da si na tečajnih razlikah dobil več, kot pa so znašali stroški za kredit. Ja, dobri stari časi:)
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Emobi ::

Mikrohard je izjavil:

Če pa denar investiraš in ti investicija povrne več kot znesejo obresti, se pa motiš. Veliko podjetij se financira s krediti

Mikrohard je pravilno zapisal, nekateri ga pa napačno razumejo. Pod 'investiraš denar' ne misli nakup avtomobila, ker nakup avta za fizično osebo ni investicija ki bi oplemenitila takšno 'naložbo'. Avto je za večino nujno zlo, brez katerega ni moč normalno funkcionirati in je pač strošek.
Da ima Mikrohard prav, pa kaže moj primer: ker sem dobil kredit pod zelo ugodnimi pogoji, nisem bil primoran prodati delnic. Vsako leto od njih dobim toliko dividend, da s tem denarjem pokrijem tri mesečne obroke na leto. Obresti na kredit so torej neprimerljivo manjše in se to še kako splača.
Nič pa seveda ni brez rizika - dividende bi lahko bile slabe ali celo nične, kar pa je malo verjetno, saj se to v zadnjih 25 letih še ni zgodilo.

Seveda tudi popolnoma razumem tiste, ki nočejo popolnoma nič tvegati in avto kupijo povsem iz svojih prihrankov.


Noben kredit pa ni bolj ugoden, kot lastna sredstva. Če si pa ti dobil dumpiški kredit si pa neumen, da si ga potrošil za avto. Dal bi ga v tiste tvoje naložbe, pa bi čez nekaj časa iz profita poplačal kredit, si kupil avto pa še lastna sredstva bi ti ostala
.
Eko kredit, ki ima zelo nizko obrestno mero, je namenski kredit za EV-je, ki ga ni moč uporabiti za kaj drugega, na primer za finančne naložbe, saj bi to bila zloraba javnega denarja in tega tudi ni mogoče izvesti.

To, da bi pa lahko čez nekaj časa... pa bi v mojem primeru trajalo 20 let. Toliko časa ne morem čakati. Raje že sedaj uživam v EV-ju.

Emobi ::

lufthammer je izjavil:

Glede na to, da vsak ICE avto letno prispeva k 4,5 milijarde žrtev


A lahko kakšen link za tole, ker je bolj malo verjetno, da pri 7,4 milijarde zemljanov avtomobili letno "pospravijo" 4,5 milijarde, torej več kot polovico? Nas bo v letu in pol zmanjkalo...

Tudi Emobi stalno klobasa o razogljičenju. Če pride do razogljičenja nam ni rešitve. Prenehaj s temi neumnostmi.

Ne vem, kdo tukaj klobasa neumnosti...
Ti imaš problem z razumevanjem zapisanega.

Nekikr večkrat piše kr neki. Ta njegov zapis je potrebno razumeti kot zelo sarkastično šalo. Pa ja menda kdo ne misli, da izpušni plini letno pobijejo več kot pol človeštva! Res pa je, da je velika večina človeštva žrtev slabega zraka, ki pa ni samo od prometa.
Je pa v vsaki šali nekaj resnice in nekikr spada med tiste, ki zanikajo ali pa vsaj omalovažujejo vpliv izpušnih plinov na civilizacijske bolezni in predčasne smrti.
Nekako v stilu zanikovalcev segrevanja zemlje ali pa trditvah flatearthovcev - večina znanstvenikov se moti.

Ko govorim o razogljičenju, se iz konteksta lahko razbere, da govorim o načrtih in zadanih ciljih Evrope, ki namerava biti leta 2050 ogljično nevtralna. Če ti je izraz ogljična nevtralnost ljubši od izraza razogljičenje, lahko to tukaj tudi kulturno izraziš.

Emobi ::

Gregor P je izjavil:

Bi res bilo malo čudno, da bi hibrid izgubil svojo hibridno funkcijo samo zato, ker bi izpraznil večji del baterije.

Priključni hibridi – rešitelji avtoindustrije, ne pa tudi okolja.

Po napovedih LMC bo prodaja priključnih hibridov prihodnje leto v Evropi dosegla 590 tisoč vozil, kar je kar 168 odstotkov več od letošnje napovedi – 220 tisoč vozil. Do okolja so prijazni le v primeru, da vozniki redno polnijo baterijo. Praksa je pokazala, da temu ni tako, ampak so izpusti priključnih hibridov v praksi nemalokrat celo višji kot pri klasičnih bencinskih in dizelskih motorjih.
Predvsem zato, ker so zaradi dodatnega električnega motorja in baterije težji.



https://avto.finance.si/8953515/Priklju...

Lahko sicer, da je Prius kaj boljši, vendar je z večino PHEV-ov tako. Če ga ne polniš na vtičnici, je slabši od ICE-ja.
Bo pa avtoindustrija na papirju znižala izpuste in zadostila predpisom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Emobi ()

ziga1990 ::

^^ je boljši, če ga ne filaš se obnaša kot navadni prius plus lahko mu poveš naj nafila baterijo med vožnjo in na račun malo večje porabe nafila baterijo
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Emobi ::

Seveda, malo večje porabe! Pa si kaj kmalu pri porabi ICE-ja ali pa še malo čez...

PHEV-a je smiselno polniti na vtičnici; temu je namenjen. V nasprotnem primeru ga nima smisla imeti. To je raziskava tudi dokazala.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Emobi ()

ziga1990 ::

^^res samo vseno bo porabil manj od bencinarja
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

b3D_950 ::

baterije so dead-end. Ne vem kam bodo zvlekel te odpadke, ko bo kakšno verižno trčenje in bo gorelo vse po 14 dni skup...
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

Emobi ::

ziga1990 je izjavil:

^^res samo vseno bo porabil manj od bencinarja



Raziskava LMC trdi nasprotno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Emobi ()

Emobi ::

b3D_950 je izjavil:

baterije so dead-end. Ne vem kam bodo zvlekel te odpadke, ko bo kakšno verižno trčenje in bo gorelo vse po 14 dni skup...

Daj to svoje odkritje tisočletja povej avtoindustriji, da ne bo korakala v napačni smeri... :)

ziga1990 ::

Emobi je izjavil:

ziga1990 je izjavil:

^^res samo vseno bo porabil manj od bencinarja



Raziskava LMC trdi nasprotno.


^^ navadni Prius pokuri 5,1 na AC pri hitrosti 130-140km/h navadni bencinar pokuri 7l+ prius plugin rabi približno 1km da nafila za 1km vožnje z elektriko in sem prepričan da se povprečna poraba nebo veliko poznala če na AC nafilaš baterijo
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Emobi ::

Raziskava ne zajema samo priuse.

ziga1990 ::

^^ to je drugo, glede na najino debato sem jaz govoril za Priuse, ker so edini PHEV ki jih nakako malo poznam
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Emobi ::

Zakaj vleči s seboj ICE poleg baterije? Da bi reševali industrijo motorjev ICE?

Mercedes zdaj dela PHEV-e s 35 kWh baterijo. Večina voznikov ICE motorja ne potrebuje.

ziga1990 ::

^^ PHEV je bolj za take ljudi med tednom se vozim na elektriko v trgovino katera je 1km stran in v službo ki je 5km stran a med vikendom grem na morje
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Emobi ::

In s 35 kWh ne prideš na morje?
Potem imej EV s 60 kWh, ker pozimi bo ICE motor zarjavel.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Emobi ()

ziga1990 ::

prideš samo po drugi strani je dosti lažje nafilat ICE kot pa EV avto na poti in tudi je nekaj kar si navajen in nimaš skrbi
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

roCkY ::

Emobi je izjavil:

In s 35 kWh ne prideš na morje?
Potem imej EV s 60 kWh, ker pozimi bo ICE motor zarjavel.

Predpostavimo, da bo enkrat 90% EV. Kako si predstavljaš "premik cele pokrajine prebivalcev" na dan začetka kolektivnega dopusta proti destinacijam?
Bodo na LJ zahodni obvoznici polnilci in se bo tam filalo, saj vse stoji?

Emobi ::

ziga1990 je izjavil:

prideš samo po drugi strani je dosti lažje nafilat ICE kot pa EV avto na poti in tudi je nekaj kar si navajen in nimaš skrbi



Pri EV-ju pa nimaš skrbi, da bi vdihoval izpušne pline...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Emobi ()

ziga1990 ::

^^ to je tudi res samo po drugi strani imamo pa na AC polno tovornjakov torej tudi če grejo vsi avti na EV boš vdihaval pline.

Trenutno nimamo infrastrukture za polnjenje veliko EV vozil doma.
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Emobi ::

roCkY je izjavil:

Emobi je izjavil:

In s 35 kWh ne prideš na morje?
Potem imej EV s 60 kWh, ker pozimi bo ICE motor zarjavel.

Predpostavimo, da bo enkrat 90% EV. Kako si predstavljaš "premik cele pokrajine prebivalcev" na dan začetka kolektivnega dopusta proti destinacijam?
Bodo na LJ zahodni obvoznici polnilci in se bo tam filalo, saj vse stoji?

Prebivalci bodo baterije napolnili doma, tisti od morja bolj oddaljeni bodo polnili tudi na poti, tako kot do sedaj, samo malo počasneje bo šlo. Bo pa šlo veliko bolj čisto.

ziga1990 ::

^^ niti ne kje bojo pa vsi dobili elektriko trenutno enostavno nimamo dovolj elektrarn in rabimo bolj kvalitetno omrežje za to. In kero elektrarno bi postavili hidro,sončno,veterno,termo ali nuklerko?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

IL_DIAVOLO ::

ziga1990 je izjavil:

^^ PHEV je bolj za take ljudi med tednom se vozim na elektriko v trgovino katera je 1km stran in v službo ki je 5km stran a med vikendom grem na morje


V EV greš zato, ker se znebis na tisoče komponent, ne pa da imas se bolj komplicirano vozilo, da se bos cez teden vozil zastonj, fosilni sklop vozila pa bo most of the time neizkoriščen.

Emobi ::

ziga1990 je izjavil:

^^ to je tudi res samo po drugi strani imamo pa na AC polno tovornjakov torej tudi če grejo vsi avti na EV boš vdihaval pline.

Trenutno nimamo infrastrukture za polnjenje veliko EV vozil doma.

Tudi tovorni promet bo vedno čistejši.
Trenutno slovensko omrežje bi zdržalo 300.000 EV-jev, ker se velika večina polni ponoči.
Ko bo 90 % EV-jev, recimo leta 40 ali 50, bo omrežje boljše, bolj zmogljivo, bolj inteligentno.
Elektrike za ves vozni park potrebujemo samo 18 % več, kot sedaj. Toliko lahko industrija prihrani z optimizacijo. Vse več bo tudi elektrike iz trajnostnih virov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Emobi ()

ziga1990 ::

^^ takrat pa bom kupil EV ker bojo že bolj cenovni dostopni do takrat pa ne vidim zakaj bi dal več denarja za EV avto, če dobim za manj denarja zanesljivega hibrida z enako opremo
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

roCkY ::

Doma napolniš za 300-500 km, če imaš pravi EV. Če imaš "polovičnega" za polovico manj. Torej se iz Bavarske pripelješ do nekje v SLO kjer vsem zmanjka... Tisti iz NL polnijo nekje na Bavarsem recimo... in nato vsakih 100-150 km da dosežejo maksimalno polnilno kapaciteto.
Skratka za Hrvaški turizem mi trenutno popolna elektrifikacija z tempom kakršnega tu nekateri predlagate zgleda propad. Aja bodo turiste z avioni vozili da v LJ ne bo smrdelo...

Nenazadnje vsaka polnilnica z 16 mesti stane cca. 2mili €+ (podatek od Bjorna). Kdo bo to vložil? Ne bo tu na balkanu bistveno ceneje. Pa še to velja ko je zadosti kapacitetete v neposredni bljižini.

Sam nem precej pesimist in dvomim da bo EV-jev več kot 20-30% čez 30 let. Ne vidim pa smisla v hibridih ker imajo s katerekoli strani ga pogledaš v nahrbtniku sistem viška.

Emobi ::

''takrat pa bom kupil EV ker bojo že bolj cenovni dostopni do takrat pa ne vidim zakaj bi dal več denarja za EV avto, če dobim za manj denarja zanesljivega hibrida z enako opremo

TCO osebnih avtomobilov ne bo nič manjši kot danes, tudi EV-jev ne.
TCO ICE-ja in EV-ja je že danes enak.
Jaz plačujem obroke, ti boš pa fosilna goriva.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Emobi ()

ziga1990 ::

roCkY je izjavil:

Doma napolniš za 300-500 km, če imaš pravi EV. Če imaš "polovičnega" za polovico manj. Torej se iz Bavarske pripelješ do nekje v SLO kjer vsem zmanjka... Tisti iz NL polnijo nekje na Bavarsem recimo... in nato vsakih 100-150 km da dosežejo maksimalno polnilno kapaciteto.
Skratka za Hrvaški turizem mi trenutno popolna elektrifikacija z tempom kakršnega tu nekateri predlagate zgleda propad. Aja bodo turiste z avioni vozili da v LJ ne bo smrdelo...

Nenazadnje vsaka polnilnica z 16 mesti stane cca. 2mili €+ (podatek od Bjorna). Kdo bo to vložil? Ne bo tu na balkanu bistveno ceneje. Pa še to velja ko je zadosti kapacitetete v neposredni bljižini.

Sam nem precej pesimist in dvomim da bo EV-jev več kot 20-30% čez 30 let. Ne vidim pa smisla v hibridih ker imajo s katerekoli strani ga pogledaš v nahrbtniku sistem viška.


Toyotini hibridi nimajo nič viška vedno izkoriščajo oba sistema in to so pri Toyoti naštudirali
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

hojnikb ::


Saving the planet, one diesel van at a time.
#brezpodpisa

Emobi ::

ICE motor je viška pri kratkih razdaljah, baterija in elektromotor pa pri dolgih razdaljah, to je hotel reči roCkY.

ziga1990 ::

^^Za PHEV je to res je pa rekel hibridi na splošno in običajni hibrid kot so Toyotini ali pa Hondini sami maksimalno izkoristijo Elektromotor in ICE
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

IL_DIAVOLO ::

@emobi Koliko min pologa moraš dat?

Emobi ::

Ne vem, kolikšen je minimalni pologa, če sploh je. Jaz sem dal 22,5 %.

J.McLane ::

Eko kredit lahko dobiš za celoten znesek vozila, nobenega pologa ni treba. Je pa tako da je še kar nekaj dodatnih stroškov pri tem kreditu, smo že pisali v tej temi.

PHEV je v teoriji najboljša utilizacija trenutno omejenih resourcov za baterije. V praksi sta pa dva problema:
- če greš s ceno nižje (subvencija) kot pri klasičnem hibridu, potem tak avto kupujejo kupci, ki sploh nimajo plana filat elektrike
- packaging, oba pogona zbasat v avto
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

IL_DIAVOLO ::

Torej cca 250 evrov/mesečno na 10 let. Not too shabby.

nekikr ::

lufthammer je izjavil:

Glede na to, da vsak ICE avto letno prispeva k 4,5 milijarde žrtev


A lahko kakšen link za tole, ker je bolj malo verjetno, da pri 7,4 milijarde zemljanov avtomobili letno "pospravijo" 4,5 milijarde, torej več kot polovico? Nas bo v letu in pol zmanjkalo...

Tudi Emobi stalno klobasa o razogljičenju. Če pride do razogljičenja nam ni rešitve. Prenehaj s temi neumnostmi.

Ne vem od kje te številke, jih pa vedno znova ponavljajo EV ekofašisti. Predvsem tisti, ki matematike recimo sploh ne poznajo, kot emobi, potem pa zaokrožijo, da je kakšen trilijon dolarjev na mesec na ICE vozilo škode, pa vse smrti in še kakšno več (v stilu volitev v Severni Koreji) pripišejo, posredno ali neposredno, ICE vozilom. Zato pa ni mogoče imeti normalne debate o tem, če elektrika za EV pride iz prdenja samorogov, baterije se pa kar same materializirajo v svoja 2 toni težka vozila, za smrt Karničarja po drugi strani je pa, posredno, nekako kriv 29 let star dizel.

jype ::

Spodobilo bi se, da se javno izjasnite, da prodajate avtomobile z motorjem na notranje izgorevanje, da ne bo dvoma v vašo nepristranskost.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Okapi ()

nekikr ::

Ne prodajam ga še, ker se še nisem odločil za naslednjega.
««
739 / 1189
»»