» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
734 / 1189
»»

kow ::

roCkY je izjavil:


Cene se bodo nastavile tako, da se ne bo splačalo vleči manj, če bo akumulator zmožen. Edino s ceno se da zmanjšat kampiranje na chargerjih - povečati pretočnost.

Verjetno imas prav, morda pa tudi ne povsem. Ce bodo ljudje polnili samo kaksnih 8 minut, morda ne bodo nic zapravili v trgovinah/lokalih. Bomo videli kaksna ekonomija se bo vzpostavila.
Ali bencinske pumpe zelijo, da placas s kartico pri avtu oz. s telefonom? Ali zelijo, da gres v vrsto do blagajne, da mimogrede se kaj zapravis?

telexdell ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Ne želim imeti nad glavo par 10kV elektromagnetnega sevanja. Rajši voham naftne hlape.

Če to že imaš nad glavo, potem bo tam ostalo. Če še nimaš, se nimaš česa bati. VN zanka okrog Slovenije je končana. Če se ne bodo gradili kakšni večji energetski objekti (kot je bil primer ČE Kozjak in posledični revolti ljudi) se nekih novih prenosnih daljnovodov ne bo več gradilo. Obnovljivi viri (sončne elektrarne, vetrne elektrarne ali kogeneracije) so pa običajno priključeni na distribucijsko omrežje. Ti OVE ob delovanju razbremenjujejo prenosno omrežje, kar odpira pot, za gradnjo močnejših polnilnih postaj za EV ob bolj frekventnih lokacijah.
Seveda pa se bodo morali obstoječi daljnovodi renovirati, posodabljati in nadgrajevali- a vse to na istih trasah, kot stojijo sedaj.

Tako da- elektrika ti že seva toliko, kot ti. Lahko pa se znebiš naftnih hlapov.:8)>:D
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

J.McLane ::

Avto je mobilen tako da hitre popnolnice pač gradiš tam kjer je že infrastruktura ustrezna, ali pa skoraj ustrezna. Kjer je že daljnovod se ne bo nihče usajal če bo pač na istem mestu malo močnejši daljnovod.

Ni pa infrastruktura samo postavitev hitrih polnilnic, treba bo poskrbeti tudi za počasne na mestih kjer so avti že danes dlje časa parkirani.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

BigWhale ::

Delo relevantno tukaj, ker je eden izmed avtomobilov, ki so jih testirali Tesla Model 3. Slo je pa za testiranje avtomatskega zaviranja v sili pred pescem. Koncni rezultat je ena velika zalost, vecina proizvajalcev pa se delajo mal butasti. :>

https://www.aaa.com/AAA/common/aar/file...

Kratek povzetek:
Testirali so Chevrolet Malibu, Hondo Accord, Teslo Model 3 in Toyoto Camry.

Toyota Camry ima sistem zaznavanja pescev, ki vsaj priblizno deluje, ce je pesec odrasla oseba, lepo vidna, ni v skupini pescev in se nazorno loci od okolice. Takrat se je Camry pri hitrosti 32km/h odrezal ok in ni pesca povozil niti enkrat. Pri hitrosti ~50km/h vecina avtomobilov sploh ni zaznala pesca. Honda Accord se je dvakrat ustavila pri tej hitrosti.

Pri dveh malenkost bolj kompliciranih testih, so vsi avtomobili igrali bowling. ;> Prvi test je bil otrok, ki pride na cesto med dvema avtomobiloma, drug test je bil pa pesec, ki pride na cesto za ovinkom, iz desne strani. Za Carmageddon je bi hit rate kr odlicen, 100%! :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

pegasus ::

Najdeš še kak test, kjer je testiran subarujev eyesight?

ziga1990 ::

Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

K0l1br1 ::

Meni je epic, da se kot argument počasnega polnjenja uporablja možnost kafeta in kosila. Kaj pa če si že pil kafe in jedel kosilo, da ješ dvakrat, da se "splača polnit"? Namesto jest doma, potem ješ zunaj. Rata drago tako polnjenje.
Ok, šalo na stran, kmalu itak ne bo več pametne alternative elektriki.

kow ::

Tudi na hitri polnilnici bos nekje med 5 in 15 minut. Kar pomeni, da bos cas nekako zapolnil. Verjetno bodo EV vozniki imeli bolj ciste sipe :D

Gregor P ::

Voda pa elektrika, le kaj bi lahko šlo narobe >:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

IL_DIAVOLO ::

Vidiš, se ena prednost EV. Vzeli si bomo več časa zase :)

EV ne bo samo voznja, ampak dogodivscina.

Lmao

kow ::

Sej ti ne bo nihce preprecil, da tankas bencin v 3minutah in se peljes dalje. No, verjetno ti bo preprecila denarnica, ker se bos vozil drazje.

fikus_ ::

Ne gre to tako hitro! Imamo situacijo iz Francije in čisto podobno in svežo iz Ekvadorja!

https://www.rtvslo.si/svet/s-in-j-ameri...

Bo potrebno bolj počasno kuhanje žabe!

IL_DIAVOLO ::

Lahko nehaš kricat?

BigWhale ::

pegasus je izjavil:

Najdeš še kak test, kjer je testiran subarujev eyesight?


Nisem tolk blazno iskal. :) Vprasanje, ce so sploh delali kak podoben test.

J.McLane ::

K0l1br1 je izjavil:

Meni je epic, da se kot argument počasnega polnjenja uporablja možnost kafeta in kosila. Kaj pa če si že pil kafe in jedel kosilo, da ješ dvakrat, da se "splača polnit"? Namesto jest doma, potem ješ zunaj. Rata drago tako polnjenje.
Ok, šalo na stran, kmalu itak ne bo več pametne alternative elektriki.

Zakaj misliš da Tesla daje na svojo televizijo v avtu Netflix? Ja, zato da bos sparal na kavici in bulil tisto kar doma na kavču.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

vostok_1 ::

fikus_ je izjavil:

Ne gre to tako hitro! Imamo situacijo iz Francije in čisto podobno in svežo iz Ekvadorja!

https://www.rtvslo.si/svet/s-in-j-ameri...

Bo potrebno bolj počasno kuhanje žabe!


25%?

Jah, to bi vrjetno že pri nas letele glave. Still. Folk bi se vrjetno vozil v službo, čeprav ne več s praznim avtomobilom.

Pač, če ne bo change prostovolen, bo prisilen.
Sem pa prepričan, da v tej situaciji EVjevci ne bodo se bahali kako poceni nafilajo avto.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

ziga1990 ::

^^ se strinjam samo dodal bi, da se bi predelave na LPG bile dosti bolj pogoste in hibridi bi se bolje prodajali
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

lufthammer ::

kow je izjavil:

Tudi na hitri polnilnici bos nekje med 5 in 15 minut. Kar pomeni, da bos cas nekako zapolnil. Verjetno bodo EV vozniki imeli bolj ciste sipe :D

Pod pogojem, da te bo polnilnica čakala prazna. Redkokdaj se na avtocesti pripeljem na pumpo in lahko takoj polnim, pa je vsaj 10 polnilnih mest. Če je pred tabo par avtomobilov, danes res čakaš od pet do petnajst minut, na elekrtiki bo to hitro ura... in na petnajst minut bo treba it avto prestavljat, nobenega miru med prisilnim kosilom. Na srečo to še ne bo kmalu.

EV je smiseln le, če lahko tankaš doma ali med službo in ga uporabljaš za razdalje, ki ti jih tako tankanje omogoča. Vse ostalo je žalost, pa naj bo polnilnica še hitrejša.

energetik ::

Saj, zato si pa mora vsak sam zase poračunat in premislit, kaj se mu splača. Meni bi recimo Ioniq 38kWh povsem zadostoval v 99% primerov, to pomeni od šihta do izletov in celo morja, saj imamo do vikenda v Istri 160km. Priktično vedno bi lahko filal na domači vtičnici. Problem je samo cena (nimam za izpljunit 37k€ in potem čakat na subvencijo ter N let, da se povrne investicija), velikost prtljažnika in prostor za glave zadaj.

telexdell ::

Gregor P je izjavil:

Voda pa elektrika, le kaj bi lahko šlo narobe >:D

Verjameš ali ne- voda praktično ne prevaja elektrike in je zelo dober izolator. Torej v povezavi z elektriko ne more iti nič narobe.>:D>:D
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

lufthammer ::

telexdell je izjavil:


Verjameš ali ne- voda praktično ne prevaja elektrike in je zelo dober izolator. Torej v povezavi z elektriko ne more iti nič narobe.>:D>:D

No, tole je neumnost. ČISTA voda je slabo prevodna, nikakor pa ni izolator. Ampak to ni voda iz vodovoda, ta ni "čista".

"Pri gašenju požara lahko v vsakem trenutku z gasilno vodo zadenemo naprave ali omrežje, ki je pod napetostjo. V tem primeru nastane zelo nevarna situacija. Električni tokokrog se lahko sklene preko curka vode in gasilca. Čeprav v zadnjih 10 letih ni zabeležen primer poškodbe gasilca na tak način, to ne pomeni zadovoljive varnosti in osveščenosti gasilcev. Bolj je to posledica splošnega mnenja, da elektrika in voda ne gresta skupaj. Vsekakor ta trditev še kako drži.
V primerih sklepanja električnega tokokroga preko curka vode in gasilca bo velikost električnega toka odvisna od napetosti, ki je ta tok povzročila. JOŽE LOŽNAR-KRANJC, univ. dipl. inž. var."


Tudi EV-jev se ne gasi z vodo - "izolatorjem"...

IL_DIAVOLO ::

telexdell je izjavil:

Gregor P je izjavil:

Voda pa elektrika, le kaj bi lahko šlo narobe >:D

Verjameš ali ne- voda praktično ne prevaja elektrike in je zelo dober izolator. Torej v povezavi z elektriko ne more iti nič narobe.>:D>:D


Kaj si nore gobe jedel?

fikus_ ::

Destilirana/deionizirana voda ne prevaja elektrike. Voda iz vodovoda ni takšna, padavinska voda je blizu. Tako da v praksi se ne gasi naprav pod električno napetostjo.
Obstaja pa gasilnik, ki razprši vodo v nekakšno meglo in s tem naj bi bilo varno gasiti tudi naprave pod el. napetostjo.

https://domzalec.si/gasilnik-na-vodno-m...

Če govorimo o gašenju EV, je izziv kako gasiti Li v baterijah, kateri je močno vnetljiva kovina. Poleg tega gasilno sredstvo praktični ne pride do izvora gorenja-baterije. Zato so v DE potopili tisti popolnoma nov BMW i8 v vodo (je bilo objavljeno tudi v tej temi).

telexdell ::

lufthammer je izjavil:

telexdell je izjavil:


Verjameš ali ne- voda praktično ne prevaja elektrike in je zelo dober izolator. Torej v povezavi z elektriko ne more iti nič narobe.>:D>:D

No, tole je neumnost. ČISTA voda je slabo prevodna, nikakor pa ni izolator. Ampak to ni voda iz vodovoda, ta ni "čista".

"Pri gašenju požara lahko v vsakem trenutku z gasilno vodo zadenemo naprave ali omrežje, ki je pod napetostjo. V tem primeru nastane zelo nevarna situacija. Električni tokokrog se lahko sklene preko curka vode in gasilca. Čeprav v zadnjih 10 letih ni zabeležen primer poškodbe gasilca na tak način, to ne pomeni zadovoljive varnosti in osveščenosti gasilcev. Bolj je to posledica splošnega mnenja, da elektrika in voda ne gresta skupaj. Vsekakor ta trditev še kako drži.
V primerih sklepanja električnega tokokroga preko curka vode in gasilca bo velikost električnega toka odvisna od napetosti, ki je ta tok povzročila. JOŽE LOŽNAR-KRANJC, univ. dipl. inž. var."


Tudi EV-jev se ne gasi z vodo - "izolatorjem"...

Če nečesa ne veš, to ne pomeni, da je to neumnost. Je zgolj dokaz tvoje nevednosti. Voda je sestavljena iz dveh atomov vodika in enega atoma kisika. Tisto, kar priteče iz pipe ali gasilne cevi pa je zmes vode in "kaj pa vem česa vsega". In elektriko prevaja "kaj pa vem česa vsega" in ne H2O.
Da pa voda in elektrika ne gresta skupaj pa tudi ni res. Nenazadnje, s pomočjo vode proizvajamo elektriko tako v HE kot v TE in JE. Z elektriko segrejem vodo v kateri si pripravim čaj/kavo/juho... Z elektriko in TČ grejem vodo za ogrevanje hiše...
Seveda pa je elektrika edina oseba ženskega spola, katera se ne pusti nekaznovano potipati.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

BigWhale ::

Kaj pa ce bi nehal trollat? Al si mogoce zelis, da bi bili tudi vsi ostali tako pikolovski do tvojih objav?

telexdell je izjavil:

Verjameš ali ne- voda praktično ne prevaja elektrike in je zelo dober izolator.


Dober izolator je tak, ki ostane izolator kljub nekaterim zunanjim vplivom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

Utk ::

telexdell, piješ "vodo" ali H2O? Imajo gasilci "vodo" ali H2O?

MrNighthawk ::

telexdell je izjavil:

Da pa voda in elektrika ne gresta skupaj pa tudi ni res. Nenazadnje, s pomočjo vode proizvajamo elektriko tako v HE kot v TE in JE.

in, in, in zaposleni v elektrarnah tudi pijejo vodo a ne, a ne :))
če sediš v bani polni vode pa si hočeš toast naredit in ti toaster pade v vodo?? a to gresta skupaj ali ne? 8-O

dej nehite trolat za bv

Seveda pa je elektrika edina oseba ženskega spola, katera se ne pusti nekaznovano potipati.

*facepalm*

telexdell ::

Utk je izjavil:

telexdell, piješ "vodo" ali H2O? Imajo gasilci "vodo" ali H2O?

Pijem H2O in "kaj pa vem kaj še je not". Gasilci imajo H2O in "kaj pa v...">:D>:D

MrNighthawk je izjavil:

telexdell je izjavil:

Da pa voda in elektrika ne gresta skupaj pa tudi ni res. Nenazadnje, s pomočjo vode proizvajamo elektriko tako v HE kot v TE in JE.

in, in, in zaposleni v elektrarnah tudi pijejo vodo a ne, a ne :))
če sediš v bani polni vode pa si hočeš toast naredit in ti toaster pade v vodo?? a to gresta skupaj ali ne? 8-O

dej nehite trolat za bv

Seveda pa je elektrika edina oseba ženskega spola, katera se ne pusti nekaznovano potipati.

*facepalm*

Pri meni imamo kuhinjo, kjer je toaster in kopalnico, kjer je kad v dveh ločenih prostorih. Še v garsonjerah je kopalnica ločen prostor. V kakšnih razmerah pa živiš ti, da imaš kuhinjo in kopalnico v eni sobi?>:D>:D
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Potem ne moreš srat, da je voda izolator. Je glih tolk kot je mušnica zdravilna.

IL_DIAVOLO ::

telexdell je izjavil:

Utk je izjavil:

telexdell, piješ "vodo" ali H2O? Imajo gasilci "vodo" ali H2O?

Pijem H2O in "kaj pa vem kaj še je not". Gasilci imajo H2O in "kaj pa v...">:D>:D

MrNighthawk je izjavil:

telexdell je izjavil:

Da pa voda in elektrika ne gresta skupaj pa tudi ni res. Nenazadnje, s pomočjo vode proizvajamo elektriko tako v HE kot v TE in JE.

in, in, in zaposleni v elektrarnah tudi pijejo vodo a ne, a ne :))
če sediš v bani polni vode pa si hočeš toast naredit in ti toaster pade v vodo?? a to gresta skupaj ali ne? 8-O

dej nehite trolat za bv

Seveda pa je elektrika edina oseba ženskega spola, katera se ne pusti nekaznovano potipati.

*facepalm*

Pri meni imamo kuhinjo, kjer je toaster in kopalnico, kjer je kad v dveh ločenih prostorih. Še v garsonjerah je kopalnica ločen prostor. V kakšnih razmerah pa živiš ti, da imaš kuhinjo in kopalnico v eni sobi?>:D>:D


Ja in? Saj voda je izolator. Vtičnico namontirana v pomivalnem koritu namesto odtoka je nekaj čisto normalnega v modernih stanovanjih.

Okapi ::

telexdell je izjavil:


Pri meni imamo kuhinjo, kjer je toaster in kopalnico, kjer je kad v dveh ločenih prostorih. Še v garsonjerah je kopalnica ločen prostor. V kakšnih razmerah pa živiš ti, da imaš kuhinjo in kopalnico v eni sobi?>:D>:D
V boljših kot ti, očitno.>:D

RedDrake ::

Če se malce vrnem na faceliftan Hyundai IONIQ. Imel sem priliko od blizu pofirbcati avto. Nova "touch" klima in "knofi" pod navi/radijem so IMHO fail od faila. Dobesedno imam občutek da je worst of both worlds - ni ne touch screen, niti niso fizični gumbi, ampak samo ploščica z osvetljenimi deli kjer so "tipke". Moram enkrat še sprobati med vožnjo, ampak zaenkrat kaže, da bo vedno potrebno umikati pogled iz ceste za _KARKOLI_.

fikus_ ::

". . . samo ploščica z osvetljenimi deli kjer so "tipke". "

To je najcenejša varianta tipk. Mikrostokalo+led+folija čez.

IL_DIAVOLO ::

Saj nimaš kaj dirat med vožnjo. Klima avto avtomatska, muzika na usb-ju, navigacije most of the time je rabis, luči avtomatizirane.

Res ne razumem, kaj imas med vožnjo za nastavljat.

codeMonkey ::

fikus_ je izjavil:

". . . samo ploščica z osvetljenimi deli kjer so "tipke". "

To je najcenejša varianta tipk. Mikrostokalo+led+folija čez.


Predvidevam, da se zgoraj omenja kapacitivne "touch" tipke. In to je se ceneje :)

RedDrake ::

@fikus, mislim da ni mikrostikalo. Pač touch senzor s kondenzatorjem.

@hudiček:
V mojih vozilih z dvoconsko klimo, redno štelam:
- zunanji/notranji zrak (polno vozil smrdi, včasih kak gnoj smrdi, včasih te kak tunel poskuša zagiftat)
- gretje zadnjega stekla in ogledal (dosti vozim po vlažnostno obogatenih dolinah in meglenje na zunanjih površinah NI KUL, ali pa če dež dosti namoči ogledala da so neuporabna)
- aktivne šobe in moč ventilatorja, ko se froci na zadnji klopi pritožujejo nad tem kje in koliko piha.

Vse to sedaj lahko počnem s par fizičnimi tipkami in parom vrtljivih gumbov.
Tu pa?

Emobi ::

Se strinjam, ni ga čez analogno, čez vrtljive gumbe, ki jih slepo dosežeš. Že gumb za temperaturo in ventilator, ki ni vrtljiv in ga moraš večkrat pritiskati za željeno nastavitev, je beda. Še večja beda pa so ti virtualni knofi, sploh če niso haptični.

Gumb, ki ga pogosto uporabljam, si ga običajno označim s silikonskim distančnikom, da ga lahko zatipam brez, da bi pogled odvračal s ceste.

Gumb za kroženje zraka znotraj kabine pa je najbolje imeti na volanu (pri enih se to tipko sprogramira oziroma nastavi), ker je to najbolj pritiskano stikalo, sploh ko imaš pred seboj dizelaša...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Emobi ()

BigWhale ::

Nove Skode imajo to tako "reseno", da z neznim drsanjem prsta cez vse virtualne gumbe tudi vse gumbe pritisnes. Kr kul. :>

IL_DIAVOLO ::

RedDrake je izjavil:

@fikus, mislim da ni mikrostikalo. Pač touch senzor s kondenzatorjem.

@hudiček:
V mojih vozilih z dvoconsko klimo, redno štelam:
- zunanji/notranji zrak (polno vozil smrdi, včasih kak gnoj smrdi, včasih te kak tunel poskuša zagiftat)
- gretje zadnjega stekla in ogledal (dosti vozim po vlažnostno obogatenih dolinah in meglenje na zunanjih površinah NI KUL, ali pa če dež dosti namoči ogledala da so neuporabna)
- aktivne šobe in moč ventilatorja, ko se froci na zadnji klopi pritožujejo nad tem kje in koliko piha.

Vse to sedaj lahko počnem s par fizičnimi tipkami in parom vrtljivih gumbov.
Tu pa?


-Od dreka se ni noben umrl, tudi ti ne bos
-gretje zadnjega stekla se običajno nastavi pred vožnjo, ko čakaš da se led odtali
-ventilatorje ti lahko prestavlja sopotnik, če je že taka sila

Sem sicer pristas fizičnih gumbov, ker je zelo tumasto imeti vse na enem ekranu, ki lahko crkne in imas nefunkcionalno vozilo.

VaeVictis ::

Vse se da narediit preko takega ali drugačnega vmesnika, to še vedno ne pomeni, da so določeni sistemi boljši kot drugi.

In IMHO so tile ekrani in neke "ploščice z osvetljenimi deli" totalen fail.

Če že hočejo dajati te ekrane in "ploščice" naj dajo vsaj nek haptični odziv, da veš, da si zadevo pritisnil.

Še bolje pa naj dajo za pogosto spremenljive zadeve ali vrtljive gumbe ali pa fizične gumbe, pri katerih enostavno vidiš, če si pritisnil zadevo ali ne!

codeMonkey ::

Ko smo ze pri vmesnikih - Polestar 2 bo prvo vozilo z novim Googlovim sistemom: https://siol.net/avtomoto/novice/nov-av...



Podatki:
60 kEUR
78 kwh (75 usable)
0-100 km/h v 4.7 s
300 kW

Zgodovina sprememb…

Nikec3 ::

Zadnje tri mesece je prodaja EV-jev v ZDA glede na leto prej konkretno padla:
https://insideevs.com/news/373812/ev-sa...
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

IL_DIAVOLO ::

Jebes ZDA, za nas je pomembna Evropa oz. se bolj pomembno sosednje države.

Gregor P ::

Nikec3 je izjavil:

Zadnje tri mesece je prodaja EV-jev v ZDA glede na leto prej konkretno padla:
https://insideevs.com/news/373812/ev-sa...
Obdobje streznitve?!?>:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

codeMonkey ::

Ne. Vse pada.

Gregor P ::

Obdobje splošne streznitve?!?:P
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

energetik ::

IL_DIAVOLO je izjavil:


-Od dreka se ni noben umrl, tudi ti ne bos
-gretje zadnjega stekla se običajno nastavi pred vožnjo, ko čakaš da se led odtali
-ventilatorje ti lahko prestavlja sopotnik, če je že taka sila

Daj no, ne opravičuj glupih odločitev proizvajalca. Vrtljiv gumb za temperaturo in glasnost radia je optimum od optimuma, prav tako ostali fizični knofi. Če jih ti med vožnjo ne uporabljaš, tvoj problem! Tudi pri meni je najbolj uporabljan knof za recirkulacijo zraka, kajti po cestah se vozi svašta, prav tako se kuri in gnoji ob cestah. Kljub temu da je klima avtomatska, zaenkrat še ne ve, ali imam oblečen pulover ali kratke rokave, zato tudi temperaturo štelam med vožnjo.
Za infotainment in navigacijo je morda touch boljša zadeva, za klimo in ostale sisteme nikakor ne.

Enako kot je tipkovnica normalne velikosti + dobra miška + 27"+ monitor še vedno zakon za delo s PC.

Zgodovina sprememb…

Gregor P ::

energetik je izjavil:

[Vrtljiv gumb za temperaturo in glasnost radia je optimum od optimuma, prav tako ostali fizični knofi.
..,
Enako kot je tipkovnica normalne velikosti + dobra miška + 27"+ monitor še vedno zakon za delo s PC.

... fizični gumbi v avtu so zakon!
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

WarpedGone ::

Nikec3 je izjavil:

Zadnje tri mesece je prodaja EV-jev v ZDA glede na leto prej konkretno padla:
https://insideevs.com/news/373812/ev-sa...


Yup ...
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

A kdo kupuje novga dizla/bencinarja za mal več dnarja?
Good luck...

... Note that this is likely already happening in Norway: premium ICE sales have collapsed and the premium/luxury used car market has virtually ceased to exist: it's effectively impossible to sell a 2-3 years old $60k+ diesel or gasoline BMW, Mercedes or Audi cars at any price short of outright robbery (at which price point they are probably exported) - so owners aren't selling them.

With the Tesla SR+ at $44k in Norway the "toxicity price threshold" of premium ICE's has probably moved further down to around $40k...

ICE cars have become "undesirable goods" in Norway, and this will happen in the majority of markets in the next ~5 years.
Zbogom in hvala za vse ribe
««
734 / 1189
»»